نوشته شده توسط : bnbgate

تگ سنسورماتیک

تگ های سنسورماتیک یکی از باکیفیت ترین تگ های موجود در بازار است
با توجه به افزایش قیمت شدید اجناس در چند ماه گذشته سرقت از فروشگاهها بشدت افزایش داشته است
از طرفی میزان سود دریافتی حاصل از فروش اجناس به حداقل ممکن در یکی دوسال اخیر رسیده است لذا سارقان با تهیه جداکننده از بازار (متاسفانه خیلی از شرکتها و همکاران این حوزه مبادرت به فروش جداکننده ی تگ به افراد غیر مشتری میکنند)  آن هم با قیمت پایین و با حضور در اتاقهای پرو لباس و یا در مکانهایی از فروشگاه که از تیررس صاحبان فروشگاه خارج است اقدام به جداکردن تگ های امنیتی از محصولات داخل فروشگاه نموده و به راحتی اقدام به سرقت محصولات مینمایند

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

با توجه به افزایش اعتراضات مشتریان این مساله به یکی از دغدغه های اصلی اصنافی گردیده که فروشگاه هایشان مجهز به سیستم ضدسرقت میباشد
به همین رو کارشناسان گروه فنی مهندسی BNB در حال حاضر تا پیدا نمودن راهکار مناسب و فراگیر به مشتریان خود یک راه حل مناسب با شرایط موجود پیشنهاد می نماید

تگ سنسورماتیک

پیشنهاد گروه فنی مهندسی BNB

تعویض سیستم های ضدسرقت خود با سیستمهای سنسورماتیک ( RF & AM)
در این حالت شرکت کلیه سیستم در فروشگاه مشتریان را جمع آوری نموده و بجای آن سیستم ضد سرقت سنسورماتیک را جایگزین مینماید
تگهای ضد سرقت سنسورماتیک به گونه ای طراحی گردیده که با جداکن های موجود در بازار قابل رهاسازی نمیباشند و فقط با جدا کن مخصوص خود که بصورت دستی و برقی میباشد قابل رها سازیست

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 
 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

خوابگاه کارمندی در تهران

امروزه بیشتر قشر جوان جامعه به دلایل مختلف از خوابگاه استفاده می کنند که همین امر سبب به وجود آمدن خوابگاه های بسیاری شده است. از جمله خوابگاه دانشجویی، خوابگاه پسرانه، خوابگاه دخترانه، خوابگاه متأهلی، خوابگاه کارمندی و... تأسیس شده اند تا پاسخگوی نیاز جوانان به مسکن، در شهر های غریب باشند. خوابگاه های متأهلی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارمندها، تدارک دیده شده است و برای زندگی موقت در یک شهر بزرگ، مقرون به صرفه می باشد.

اکثر افراد شاغل که برای بهبود وضعیت زندگی خود به انتخاب یا اجبار به شهرهای دیگر سفر می کنند، در پی یافتن محل مناسب برای اقامت موقت خود هستند. این شرایط تنها مختص به ایران نیست و در سراسر جهان امری رایج است. وضعیت زندگی بر موفقیت های انسان تأثیرگذار است، پس انتخاب یک مکان مناسب برای زندگی هرچند کوتاه و موقت امری ضروری می باشد. افرادی که به هر دلیلی مجبور به اقامت در مکان های نامناسب هستند، شرایط نامطلوبی را تحمل می کنند که به نوبه خود موجب از دست دادن آرامش این افراد می شود. وبسایت خوابگاه یار بر اساس تجربه خود در معرفی خوابگاه، پانسیون و اقامتگاه های کارمندی به معرفی 6 مورد از مهمترین مواردی که در هنگام انتخاب یک خوابگاه کارمندی مناسب باید مورد توجه قرار بگیرد، پرداخته است. گرچه ملاک انتخاب خوابگاه، ممکن است بسته به روحیات و شخصیت فردی افراد متفاوت باشد، اما به هرحال این موارد معرف ملاک های بنیادی برای انتخاب یک مکان مناسب هستند

موقعیت خوابگاه
افرادی که در شهرهای بزرگ مانند تهران اقامت دارند، به خوبی اهمیت این مسأله را درک می کنند. این افراد گاهی زندگی در یک خوابگاه ساده با امکانات محدود را به شرطی که به محل کارشان نزدیک باشد، به یک خوابگاه لوکس با فول امکانات ترجیح می دهند. شاید توقع زیادی باشد که بخواهید در شهر بزرگی مانند تهران با 20 دقیقه پیاده روی از خوابگاه به محل کارتان برسید، اما با وجود خوابگاه های متعدد، در شهرهای بزرگ می توانید خوابگاهی را انتخاب کنید که به ایستگاه های وسایل نقلیه عمومی دسترسی آسان و سریع داشته باشید.

وضعیت خوابگاه
ممکن است ظاهر بیرونی خوابگاه ملاک خوبی برای انتخاب آن نباشد. سعی کنید قبل از انتخاب نهایی، حتمأ سری به قسمت های داخلی خوابگاه بزنید. واضح است خوابگاه های تازه ساخت به دلیل مدرن بودن دارای امکانات رفاهی بیشتری هستند. گرچه خوابگاه های قدیمی به دلیل بافت ساختمان یا سابقه کار بیشتر، ممکن است جذابیت بیشتری داشته باشند. اما به هرحال امکانات رفاهی یکی از موارد غیرقابل چشم پوشی است. بافت خوابگاه ها عمومأ به گونه ای است که چندین اتاق در یک کریدور مشترک قرار دارند و هر اتاق دارای ظرفیت 2 تا 6 نفر است. مجهز بودن خوابگاه به اینترنت پرسرعت،  داشتن پارکینگ و وسایل ورزشی، از جمله مواردی هستند که ممکن است در خوابگاه های مدرن بیشتر از خوابگاه های قدیمی یافت شوند.

نوع خوابگاه
با سر زدن کوتاه به چند خوابگاه متوجه خواهید شد که برخی از آن ها در انتخاب مشتری های خود حساسیت زیادی نشان نمی دهند. به طوری که ممکن است شما اگر در یک خوابگاه کارمندی دانشجویی ساکن شوید با افرادی که چندین سال با شما اختلاف سنی دارند و دانشجو هستند، هم اتاق شوید. این افراد ممکن است به مقتضای سن و موقعیت خود، خواهان برقراری مقرراتی باشند که اجرای آن ها برای شما به عنوان یک کارمند یا شاغل دشوار باشد. همچنین ممکن است هم صحبتی و تعامل با این افراد برای شما آسان نباشد. بی شک این موارد باعث بروز مشکلاتی برای شما و همچنین هم اتاقیتان خواهد شد. پس در حد امکان سعی کنید برای جلوگیری از ایجاد تنش، به دنبال خوابگاه هایی باشید که ویژه کارمندان است.

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

بهداشت خواب در خوابگاه 

نحوه خروج از اقامتگاه دخترانه در ساعات غیر مجاز​

اهمیت داشتن امنیت در پانسیون پسرانه تهران

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

تگ بازکن سنسورماتیک

تگ بازکن سنسورماتیک یکی از ابزارهای پرکاربرد در گروه محصولات حفاظتی و ضد سرقت قرار می گیرد. اصولا هر یک از تگ هایی که به نوعی بر روی لباس یا هر یک از کالاهایی که در فروشگاه های مختلف به منظور فروش در دسترس عموم قرار می گیرد

لازم است تا پس از خرید توسط جداکننده تگ از این محصولات جدا شده و مشتریان در این زمینه دچار مشکل نشوند.

زمانی که در هر یک از فروشگاه هایی که به نوعی در سیستم ایمنی خودشان از انواع گیت فروشگاهی بدین منظور استفاده می کنند

نصب و قرارگیری تگ فروشگاهی بر روی محصولات یکی از راه های حفظ و مصون ماندن این محصولات از دستبرد یا سوء استفاده در اماکن مذکور می باشد.

جداکننده تگ به فروشندگان یاری می رساند تا بتوانند با خیال راحت محصولات فروخته شده را کنترل و توسط این ابزار نسبت به جداسازی انواع تگ فروشگاهی اقدام کنند.

به منظور خرید این محصول فقط کافی است تا در هر نقطه از کشور عزیزمان که باشید به فروشگاه اینترنتی BNB ارائه کننده انواع تجهیزات ایمنی و ضد سرقت مراجعه نموده

و انواع دستگاه های جداکننده تگ را با کیفیت واقعی و قیمت مناسب سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت نمایید.

توصیه می کنیم در صورتی که هنوز قصد دارید تا با کاربردهای جدا کننده تگ بیشتر آشنا شوید در ادامه این مطلب نیز با ما همراه باشید

تگ بازکن سنسورماتیک

محل نصب جدا کننده تگ فروشگاهی

جداکننده تگ فروشگاهی را در فروشگاه های بزرگ و هایپرمارکت ها اغلب در کنار فروشندگان یا متصدی صندوق نصب و مورد استفاده قرار می گیرد.

این کار به منظور سهولت دسترسی و نیز سرعت بخشیدن به روند باز کردن انواع تگ ضروری به نظر می رسد.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

هر چند لازم است در این زمینه از نظرات مشاوران و نصابان حرفه ای در این زمینه استفاده شود و این کار را به تیم های تخصصی بسپارید. قدرت ربایش و اثر مغناطیسی انواع جداکننده تگ در سرعت جداسازی این تگ ها تاثیر غیر قابل انکاری دارد. انواع تگ فروشگاهی که اغلب به نام تگ ضد سرقت یا تگ لباس نیز نامیده می شوند تا زمانی که توسط دستگاه جداکننده تگ از محصول مورد نظر باز نشوند همچنان یک هشدار بالقوه برای سارقین به شمار می رود و می تواند این محصولات را از دستبرد سارقین حفظ کند.

 

دلایل خرید جدا کننده تگ

خرید جداکننده تگ یا به اصطلاح خرید تگ بازکن یکی از راه هایی است که نخستین گزینه قابل اطمینان به شمار می رود که می تواند

بر امنیت فروشگاه یا مراکز فروش بیفزاید. امروزه استفاده از انواع گیت فروشگاهی که در واقع از طریق اتصال به انواع تگ فروشگاهی به عنوان دزدگیر پوشاک یا محصولات مشابه عمل می کنند از طرفداران بیشماری برخوردار است.

در واقع مشتریان این دستگاه و به خصوص صاحبان فروشگاه های بزرگ ترجیح می دهند تا به منظور حفظ سرمایه خودشان از انواع دزدگیر فروشگاهی در این زمینه استفاده کنند.

بدین منظور بهره گیری از انواع لیبل ضد سرقت یا تگ فروشگاهی را در اولویت قرار می دهند. بنابراین طبیعی است

که در کنار استفاده از انواع تگ و لیبل ضد سرقت از خنثی کننده لیبل و تگ بازکن سنسورماتیک فروشگاهی نیز بدین منظور بهره مند شوند.

تگ بازکن سنسورماتیک که در اصطلاح ان را مگنت نیز می نامند. در صورتی که به هر دلیلی محصولات موجود در فروشگاه ها از گیت فروشگاهی عبور کند بلافاصله آلارم مورد نظر به صدا در می آید

و در نتیجه تا زمانی که تگ فروشگاهی توسط جداکننده تگ باز نشود آلارم مورد نظر همچنان به صدا در خواهد آمد البته به طور کلی انواع گیت مورد نظر و کیفیت تگ های مربوطه نیز می تواند در این زمینه موثر باشد.

از هیمن رو لازم است تا در زمان خرید تگ باز کن لازم است تا این محصول را از فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر تهیه و خریداری نمایید

تگ بازکن سنسورماتیک

آشنایی با انواع جداکننده تگ

انواع جداکننده تگ به دو شکل دستی و برقی در بازار کشور عرضه می شود.غالبا در اشکال مختلفی طراحی و تولید شده اند. مهمترین تگ بازکن های موجود در بازار عبارتند از:

جداکننده تگ سنسورماتیک
جداکننده تگ مدادی
تگ بازکن سوپر
همانطور که اشاره کردیم هر یک از این تگ ها با توجه به کیفیت آهنربایی که غالبا از شدت و ضعف های متفاوتی برخوردار می باشند می توانند در انواع فروشگاه ها یا مراکز خرید کوچک تا بزرگ مورد استفاده قرار گیرند.

تگ های دزدگیر پوشاک یا تگ های دزدگیر فروشگاهی را می توان از فروشگاه های معتبر و مجرب در این زمینه خریداری نموده و به همراه دستگاه جداکننده تگ مورد استفاده قرار دهید.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

صندوق فروشگاهی نو و کارکرده

خرید صندوق پول فروشگاهی می تواند در صورتی که با عدم شناخت کافی در این زمینه صورت گیرد شما را با مشکلاتی مواجه سازد.

صندوق فروشگاهی نو و کارکرده

به عبارت دیگر زمانی که شما قصد دارید تا با خرید صندوق پول فروشگاهی سیستم ها و سایر تجهیزات مورد نیاز را هم خریداری نمایید لازم است تا ابتدا تعیین کنید که اصولا هدف شما از خرید صندوق پول فروشگاهی چیست.

اگر به قصد حفظ سرمایه و پیشگیری از بروز هر نوع سرقت یا دستبرد این کار را انجام می دهید توصیه می کنیم بهترین آن را انتخاب کنید.

اگر به این می اندیشید که با گزینه های متعددی مواجه هستید و انتخاب آن برایتان دشوار است توصیه می کنیم با کارشناسان فروش BNB تماس بگیرید و خرید صندوق فروشگاهی موجود در لیست فروش را صرفا از این فروشگاه مرجع در زمینه لوازم ایمنی و حفاظتی از برندهای معتبر بسپارید

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

آیا صرفا قصد دارید تا پس از انتخاب و خرید صندوق پول فروشگاهی مورد نظرتان از آن به عنوان محلی برای نگهداری و حفظ پول نقد تان استفاده کنید یا این که موارد دیگری نیز در کنار این ویژگی مطرح شده مورد نظر شما می باشد.

صندوق پول فروشگاهی که ما قصد داریم به شما معرفی کنیم دارای یک محفظه مشتمل بر چهار خانه در کشوی مخصوص و بیشتر به منظور نگهداری اسکناس و همچنین محفظه ها یا خانه مربوط به سکه می باشد.

صندوق فروشگاهی نو و کارکرده

این نوع هم در فروشگاه ها و هم در مراکز دیگری از قبیل رستوران ها می تواند به یاری فروشندگان بیاید. با این وجود انواع صندوق فروشگاهی نیز در مدل ها و طرح های مکانیزه یا غیر مکانیزه تولید شده و عرضه می شوند.

در مواردی محل نگهداری چک نیز به صورت یک حفاظ جدا شونده در نظر گرفته شده است. برخی دیگر از قابلیت های انواع صندوق پول فروشگاهی موجود در این فروشگاه عبارتند از:

ریل صندوق فروشگاهی از جنس فلز ضد زنگ می باشد.
بدنه فلزی آن مقاوم بوده و ماندگاری بالایی دارد.
به دلیل مکانیزم مورد استفاده از این صندوق ها عمل باز و بسته کردن کشوها در حین صدور و چاپ رسید به صورت اتوماتیک انجام می گیرد.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

رواج اقامت در خوابگاه ها 

زندگی در خوابگاه و پانسیون یکی از شکل های زندگی نوین در بین افراد مختلف در شهرهای بزرگ و کوچک است. این سبک زندگی را برخی به زندگی در مسافرخانه ها و کاروانسراهای بین راهی در ایام قدیم نسبت می دهند. اما این تشبیه در واقع درست نیست. زیرا مسافرخانه ها و کاروانسراهای مختلفی که در گذشته احداث می شدند هدفی مانند تهیه محلی برای اقامت چند روزه یا حتی چند ساعته را برای مسافران دنبال می کردند.

این در حالیست که خوابگاه تهران و سایر انواع خوابگاه کارمندی و دانشجویی که امروزه شاهد رواج آنها در شهرهای مختلف هستیم، به قصد و نیت اسکان دادن به دانشجویان، کارمندان و سایر افرادی که به دنبال یافتن مسکنی ثابت برای خود می باشند، تاسیس می گردند. 

در گذشته افراد به محض اینکه مجبور می شدند که برای مدت زمانی مشخص در شهری نظیر تهران بمانند، باید بلافاصله به دنبال یک خانه برای خود می گشتند. دانشجویان دانشگاه های دولتی که به آنها خوابگاه دانشجویی دولتی تعلق می گرفت تنها کسانی بودند که نگرانی خاصی از این بابت نداشتند. حتی دانشجویان شبانه دانشگاه های دولتی در کنار دانشویان دانشگاه آزاد، پیام نور، علمی کاربردی، غیر انتفاعی و هر نوع دانشگاه غیر دولتی دیگر به اشکال مختلفی به دنبال یک اقامتگاه دانشجویی آواره می شدند. اما در یکی دو دهه اخیر با رواج زندگی پانسیونی و خوابگاهی این دغدغه برای بسیاری از افراد که به دنبال یافتن خوابگاه در تهران هستند رفع شده است. این مساله تا حد زیادی از اضطراب بدو ورود به یک شهر جدید برای بسیاری از افراد کاسته است.

زندگی در خوابگاه تهران از نقطه نظرات مختلفی می تواند آرامش خاطر را برای ساکنین خود به همراه بیاورد. در ادامه به تعدادی از دلایل پررنگ رواج اقامت در خوابگاه تهران می پردازیم.

- پایین بودن هزینه اجاره ماهیانه خوابگاه تهران در مقایسه با اجازه منزل
شاید این یکی از مهمترین و پررنگ ترین دلایل رواج اقامت در خوابگاه تهران برای دانشجویان و کارمندان باشد. در شهری مانند تهران اجاره های سرسام آور و غیرمعقولی برای منازل مختلف در مناطق گوناگون درخواست می کنند. این درحالی است که با مبلغی بسیار پایین تر از آن مبالغ می توان در مناطق مناسب مورد نظر در  تهران مانند خوابگاه در غرب تهران یک خوابگاه ارزان و به صرفه را انتخاب در آن اقامت گزید.

- افزایش مهاجرت افراد برای کار و تحصیل به تهران 
در سالهای اخیر نرخ بیکاری در کشور ما به طرز چشم گیری افزایش یافته است. این مساله در استان های حاشیه ای تر به میزان بیشتری به چشم می خورد. همین دلیل خود یکی از دلایل اصلی مهاجرت افراد از گوشه گوشه کشور برای یافتن شغلی مناسب به تهران است. یکی دیگر از دلایل افزایش اقامت در خوابگاه تهران، افزایش چشمگیر تعداد دانشگاه های مختلف در سطح شهر و استان تهران می باشد. این مساله موجب می شود که بسیاری از افراد شهر تهران را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده و ناگزیر به دنبال یافتن محل اقامتی نظیر خوابگاه دانشجویی شوند. 

- بالا بودن نسبی سطح امنیت زندگی در خوابگاه تهران
هر چقدر که بر جمعیت یک شهر افزوده می شود به همان نسبت نرخ بزهکاری و امور غیر قانونی در آن بالا می رود. تهران به عنوان پایتخت و پرجمعیت ترین شهر کشور، از این قاعده مستثنی نیست. افزایش بزهکاری های مختلف مانند رواج خفت گیری و دزدی در سطح شهر موجب شده است که افراد به پانسیون و خوابگاه که به نسبت منازل شخصی در مناطق کم برخوردارتر تهران امنیت بالاتری دارند، روی بیاورند و نرخ اقامت در خوابگاه تهران افزایش یابد. 

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

بهداشت خواب در خوابگاه 

نحوه خروج از اقامتگاه دخترانه در ساعات غیر مجاز​

اهمیت داشتن امنیت در پانسیون پسرانه تهران

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

تگ اسپایدر چیست ؟

تگ اسپایدر نوعی تگ ضد سرقت است که به نوعی با آلارم خود از کالاها در اندازه های مختلف محافظت می کند. این تگ ها داخل خود دارای باتری بوده و به صورت RFو AM عمل می کنند، یعنی هم با گیت RF و هم با گیت AM کار می کند.

تگ اسپایدار دارای بندهای بلندی می باشد که دور وسیله مورد نظر فیکس می شود و به هیچ عنوان فرد بدون جدا کننده نمی تواند آن را باز کند و درصورتی که فرد سارق بخواهد کالا را از آن خارج کند آلارم می زند. این تگها منحصربه فرد بوده و دارای طراحی بی نظیر و خاص می باشد، قطر این تگ 73 میلی متر است و به نوعی یک فناوری جدید در حوزه طراحی و تولید انواع تگ دزدگیر به بازار سیستم ضد سرقت فروشگاهی است.

 

به سایت زیر سربزنید:

اجاره انواع خودرو ایرانی و خارجی با مجوز رسمی اجاره خودرو در رنتال کار ایران برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید

 

طراحی بی نظیر تگ اسپایدر قابلیت چند هشداری بودن دارد. به این گونه که در صورتی که سیم آن پاره شود و یا به هر طریقی از سیستم گیت فروشگاهی عبور رد شود آلارم می دهد. این تگها فقط با استفاده از جدا کننده جدا می شوند. تگ اسپایدر در دو رنگ سفید و مشکی موجود می باشد و اندازه بند آن تا 100 سانت سفارشی می شود.

ویژگی های کلیدی تگ اسپایدر:

· قابل استفاده مجدد

· دارای چراغ چشمک زن

· شامل باتری لیتیومی

· قابلیت نصب آسان

· قابل استفاده با انواع گیت

· دارای کابل استاندارد با اندازه متغییر

· برای بسته بندی انواع بسته کوچک و بزرگ

 

کاربرد تگ اسپایدر:

تگ اسپایدر در فروشگاه های الکترونیکی ،موبایل و لوازم خانگی ، خرده فروشی ها و فروشگاه های بزرگ مانند هایپر مارگت ها مورد استفاده می باشد. این تگ با امنیت و استحکام بالا در اطراف محصول مورد نظر محکم می شود و امنیت کالای شما را تضمین می کند.

فناوری هشدار دوگانه تگ اسپایدر:

تگ اسپایدر برای تمامی محصولات در اندازه های مختلف مناسب می باشد. این تگ دارای طناب جمع شونده بوده و قابل گشاد شدن از دور محصول نمی باشد و فقط کوچک تر می شود. قابلیت هشدار دوگانه این محصول باعث تمایز آن از دیگر تگهای موجود در بازار شده است. به این گونه که چه محصول از گیت فروشگاه خارج شود و چه تگ به هر طریقی بریده شده یا جدا شود آلارم به صدا در می آید و چراغ هشدار قرمز می شود.

تگ اسپایدر چیست ؟

جدا کننده تگ اسپایدر:

تگ اسپایدر با انواع جداکننده معمولی جدا و غیر فعال می شود. این جدا کننده ها به دو صورت لبه دار و بدون لبه می باشد. اسپایدر را روی جداکننده قرار داده و دکمه کناری را فشار می دهیم ، از این طریق فعال و غیر فعال می شود و همچنین بند آن کوتاه یا بلند می شود.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 
 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

جداکننده تگ Vs خنثی کننده لیبل

برای جدا کردن و یا اصطلاحا خلاص کردن بخش عمده ای از تگ های فروشگاهی که مکانیزم قفل و سوزن دارند از مگنت سوپر یا اصطلاحا جداکننده سوپر استفاده می شود. تنها برای جدا کردن تگ های خاص نظیر سنسورماتیک که قفل مکانیکی دارند، جداکننده های مخصوصی وجود دارد که به دو شکل دستی یا برقی عرضه می شوند. نوع خاص دیگر از جدا کننده ها به شکل آچار است که عمدتا برای تگ عینک در زمینه تگ های دزدگیر استفاده می شود. جداکننده های شرکت BNB دارای قدرت 12000 گوس آهنربایی می باشد که قوی ترین نوع سوپر مگنت برای جداسازی تگ های پوشاک در بازار می باشد.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.  

 

 

بطور کلی این دستگاه برای غیر فعال نمودن لیبل دزدگیر AM یا RF در هنگام فروش کالا استفاده می شود. اساس کار دستگاه خنثی کننده بگونه ای است که مدار لیبل را قطع یا اصطلاحا غیر فعال می کند تا در هنگام عبور از گیت فروشگاهی باعث ایجاد آلارم نشود. این دستگاه معمولا در محل فروش و نزد صندوق دار قرار می گیرد و نباید در دسترس مشتری فروشگاه باشد. از ویژگی دیگر آن ها این است که اگر تگ دائمی روی آن قرار گیرد یا نتواند لیبل امنیتی را خنثی کند، آلارم ممتد می زند و همچنین در صورت وجود تگ دایمی در اجناس نیز بوق ممتد دارد.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 
 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

برای پیشگیری از سرقت منازل چه کنیم ؟

شاید بار‌ها به اینکه چه اقداماتی را انجام بدهیم تا با پیشگیری از سرقت، خانه خود را با خیالی راحت ترک و به بیرون از آن برویم، فکر کرده ایم.

اولین موضوع این است که تا حد امکان منزل خود را خالی نگذاریم و در صورت انجام سفر موضوع را به همسایگان مورد اعتماد و یا بستگانی که امین ما هستند، در میان گذاشته تا در زمانی که در منزل حضورنداریم به آن سرکشی کرده و موارد را بررسی کنند تا مورد هجوم سارقان قرار نگیرد. کانال کولر، نورگیر و پاسیو از نقاطی هستند که سارقان برای ورود به منازل برای آن نقشه‌های شوم خود را طراحی می‌کنند و از این طریق سعی در وارد شدن به منازل هستند، برای ایمن سازی این نقاط باید با نصب نرده‌های آهنی که ورود به منازل را دشوار و غیر ممکن می‌کند، استفاده کرد.

بسیاری از سارقان پس از دستگیری در اعترافات خود اعلام می‌کنند که با شکستن توپی قفل درب‌ها به منازل وارد می‌شوند، لذا باید در زمان نصب قفل درب ورودی توپی قفل هم سطح درب باشد و اگراین کار میسر نشد باید میله‌ای بر روی توپی قفل‌ها نصب شود تا احتمال شکسته شدن توپی‌ها را کاهش دهد. سارقان با وسیله دیلم و یا ورق فلزی نازک از فاصله موجود میان درب و چهارچوب آن استفاده کرده و با انجام ترفند‌های خود اقدام به عقب کشیدن زبانه قفل درب‌ها می‌کنند، برای جلوگیری از این اقدام باید فضای خالی موجود را پر کرد و در ادامه از قفل‌های شب بند و ضد دیلم استفاده کرد.

۵ راهکار برای افزایش امنیت خانه

یکی دیگر از روش‌های ساده برای اینکه سارقی متوجه شود در منزل حضور دارید و جرعت ورود به منزلتان را نخواهد داشت، این است که از حضور شما در منزل مطمئن شود، برای این کار می‌توانید از یک رادیو و یا اینکه از لامپ‌های زمان دار استفاده کنید به نحوی که لامپ در روز خاموش و در شب روشن شود.

اگر محل تردد اطراف منازلتان تاریک است نسبت به تامین نور آن اقدام کنید تا اگر سارقی برای پرسه زنی و بررسی محل به سراغ منزلتان بیاید و ببیند که این محل از روشنایی بسیار بالایی برخوردار است از انجام سرقت در آن محیط صرف نظر خواهد کرد، در ضمن در صورت تامین روشنایی محیط بیرونی منازل کار برای رصد همسایگان و همچنین رویت افراد در مجاورت منازل نیز آسان خواهد شد.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.  

 

به هیچ عنوان کلید درب واحد را بیرون از منزل جاساز نکنید، به عنوان مثال کلید‌ها را در گلدان، جا کفشی و …، نگذارید و به جای آن کلید‌ها را به همسایگان مورد اعتماد امانت دهید، اگر درب واحد مسکونی که در آن زندگی می کنید فاقد چشمی است، آن را به چشمی مجهز کنید تا نسبت به بیرون از واحد اشرافیت میدانی داشته باشید.

اگر فرزند کوچک و یا افراد کهنسال در منزل دارید که نیاز به مراقبت هستند برایشان پرستار به خدمت گرفتید، از افرادی بهره ببرید که مورد اعتماد و صالح باشند و پای هر فرد غریبه‌ای که از آن‌ها شناخت ندارید را به منازلتان باز نکنید. همچنین در زمان استخدام خدمتکار از سالم و بودن وی از نظر رفتاری اطمینان حاصل کنید.

بسیاری از شهروندان متاسفانه از اموال با ارزش و گرانبها از قبیل طلا و جواهرات، ارز و اشیای قیمتی آنهم به تعداد قابل توجهی در منازل خود نگهداری می‌کنند، بهتر است که این اموال را در زمان انجام سفر نزد بانک و در صندوق امانات آن به امانت بگذارید.

زمانی که از منازل خود خارج می‌شوید امکان دارد خودرو‌هایی که سرنشینان آن افراد ناشناس هستند را مشاهده کنید، برای بررسی موضوع بهتر است تا ابتدا چند قدمی از محل سکونت خود تا آنجایی که افراد مورد نظر در رویت شما باشند دور شوید، سپس در صورت حضور افراد به مدت طولانی در محل، مراتب را به نیروی انتظامی اطلاع دهید تا با حضور پلیس در محل موضوع مورد بررسی انتظامی قرار بگیرد.

راهکارهایی برای کاهش دزدی از فروشگاه

اگر قصد انجام سفر چند روزه را دارید، اطلاعات این سفر را در اختیار افراد دیگر نگذارید چرا که ممکن از برخی از آن‌ها در صدد خالی شدن منزلتان باشند تا در یک موقعیت مناسب اقدام به سرقت از آن کنند، این نکته که افراد حسود و تنگ نظر در زندگی شما هستند را هرگز فراموش نکنید چرا که ممکن است از همین نقطه ضربه بخورید.

اگر خانه ویلایی بزرگ دارید و در حیاط آن درختان بسیار زیادی وجود دارد در وهله اول آن‌ها را هرس کنید و در ادامه هیچ نقطه تاریکی در آن باقی نگذارید، معمولا باغچه‌ها و زیر درختان محلی برای مخفی شدن سارقان است که افراد در فرصت مناسب از مخفیگاه خود خارج و برای انجام مقاصد شوم اقدام خواهند کرد؛ همچنین دور تا دور محیط منزلتان را حصارکشی کرده با نصب نرده و سیم‌هایی بر روی آن، محیط پیرامون خانه خود را ایمن سازی کنید.

برای ایمن سازی منازلتان از تجهیزات مطمئن از قبیل قفل‌های ضد برش و ضد اسید استفاده کنید، در منزل خود برای نگهداری از اموال با ارزش از گاوصندوق استفاده کنید و آن را در محلی مناسب و به دور از دسترس سارقان قرار دهید تا به راحتی قابل دسترس نباشد، همچنین از نصب دزدگیر، آژیر و یا استفاده از انواع بیمه‌ها برای جبران خسارات وارده به منازل خود پس از وقوع سرقت استفاده کنید.

این نکته را مد نظر قرار دهید که سارقان افرادی هستند که از هوش و استعداد خارق العاده‌ای بهره‌مند نیستند، از طرفی این افراد از راه‌ها و روش‌های پیچیده‌ای برای سرقت استفاده نمی‌کنند و بلعکس از سهل انگاری و سرسری گرفتن موضوع توسط شهروندان سوءاستفاده کرده و نسبت به سرقت از منازل نقشه‌های خود را اجرایی می‌کنند.

بسیاری از سارقان پس از دستگیریشان توسط پلیس از عدم رعایت مسائل امنیتی توسط شهروندان اعتراف کردند و دلیل موفقیت در سرقت‌های خود را بی خیالی ساکنان اعلام کردند.

با رعایت چند نکته ساده و پیشگیری از مسائل می‌توانیم راه را برای سرقت سارقان از منازل خود مسدود کنیم به شرطی که به نکات توجه کرده و بهانه‌ای به سارقان ندهیم.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

مشکلات زندگی در خوابگاه

زندگی در خوابگاه دخترانه تهران گاهی می تواند کاملا با آنچه که تاکنون تجربه کرده ایم متفاوت باشد. این متفاوت بودن گاهی ممکن است معانی خوب و گاهی مسائل ناخوشایندی را تداعی کند. بهرحال تفاوت در سبک زندگی در خوابگاه دخترانه و پسرانه برخی اوقات بسیار محسوس بوده و به راحتی قابل تشخیص است و گاهی نیز می تواند بسیار نامحسوس و به اصطلاح زیرپوستی باشد.

حس کردن این تفاوت ها ممکن است در ابتدا برای افراد خوشایند نباشد و حتی منجر به آزرده شدن ساکنین خوابگاه تهران و سایر شهرها گردد. اما همواره تفاوت هایی که در پانسیون دخترانه احساس می شود ناخوشایند نیست. برخی از این تفاوت ها گاهی می توانند مزه شیرین زندگی مستقل را به افراد بچشانند.

تفاوت های محسوس و نامحسوس در سبک زندگی خوابگاه تهران و سایر شهرها، تا میزان زیادی به عادت های فردی افراد نیز بستگی دارد.

ممکن است برخی از افراد تمایل داشته باشند که همان روند سابق خود را در خوابگاه نیز در پیش بگیرند. اما برخی از ساکنین خوابگاه پسرانه و دخترانه گاهی به حدی انعطاف نشان می دهند که به راحتی می توانند خود را با شرایط جدید خود وفق دهند. بهرحال هرگونه مواجهه شدن با تفاوت های ایجاد شده در روند زندگی نمی تواند اصل قضیه تغییر سبک زندگی در خوابگاه دانشجویی و کارمندی را کمرنگ کند. روبرو شدن با تجارب خوشایند که می تواند بسیار هم لذتبخش باشد، نیازی به توضیح ندارد.

اما مشکلاتی که در پی کنار نیامدن با این تفاوت ها ممکن است برای افراد پیش بیاید قابل چشم پوشی نیست. بر همین اساس برآن شدیم در این مقاله شما را با مشکلات احتمالی که ممکن است با زندگی در خوابگاه دخترانه تهران تجربه کنید، آگاه سازیم.

با شروع زندگی در خوابگاه دخترانه تهران دریچه هایی جدید در برابر چشمان ما گشوده می شود. این درچه ها گاهی مناظر خوشایند و گاهی نیز می توانند ما را با صحنه های ناخوشایند و شکه کننده روبرو سازند. این صحنه های ناخوشایندی که موجب غافلگیری ما می شوند همان مشکلات زندگی در اقامتگاه دخترانه هستند. این مشکلات ممکن است از مسائل بسیار خصوصی تا جنبه های زندگی اجتماعی افراد را تحت الشعاع قرار دهد. یکی از بزرگترین مشکلاتی که در همان روزهای اول ممکن است افراد ساکن در پانسیون را درگیر کند، مشکل مربوط به رعایت نشدن حریم خصوصی افراد است. افراد با شروع زندگی در پانسیون کارمندی انتظار دارند که استقلالی بی حد و مرز را تجربه کنند.

این در حالی است که در خوابگاه به حدی فاصله فیزیکی و حتی روانی افراد با یکدیگر کم است که عملا حریم خصوصی در آنجا بی معنی به نظر می رسد. مواجهه شدن با این مشکل با تعریف حد و حدود برای سایرین در خوابگاه دانشجویی قابل کنترل است.

یکی دیگر از مشکلات زندگی در خوابگاه دخترانه تهران بحث مربوط به تفاوت های فرهنگی و مشکلاتی که می تواند به همراه داشته باشد، است. ساکنین اقامتگاه پسرانه در تهران گاهی ممکن است نظراتی کاملا متضاد با یکدیگر را داشته باشند. همین مساله می تواند به برور تعارض و مشکل بین ساکنین اقامتگاه بیانجامد. در چنین شرایطی کار کردن بر روی مهارت های اجتماعی و نحوه برخورد صحیح با نظرات مخالف می تواند تا حد زیادی کمک کننده باشد. از دیگر مشکلاتی که زندگی در یک خوابگاه ممکن است به همراه داشته باشد می توان به موارد مربوط به سلامتی در محیط جمعی، تغذیه نامناسب، خطر برخورد با افراد ناشایست و غیره اشاره کرد.

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

بهداشت خواب در خوابگاه 

نحوه خروج از اقامتگاه دخترانه در ساعات غیر مجاز​

اهمیت داشتن امنیت در پانسیون پسرانه تهران

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

اهمیت داشتن امنیت در پانسیون پسرانه تهران

نیازهای انسان در طول زندگی به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. یکی از اصلی ترین نیازهای انسانی، نیازهای اولیه و ضروری نام دارند. در بین این نیازهای ضروری که تامین آنها در زندگی اولویت تمامی افراد است، نیاز به امنیت مستقیما بر سلامت جسمی و روانی افراد تاثیرگذار است.

امنیت به احساسی در فرد گفته می شود که مخالف احساس ترس است. بدون شک همه ما بر تاثیر منفی ترس بر جنبه های مختلف سلامت روحی و جسمی واقف هستیم. در پانسیون پسرانه تهران نیز داشتن امنیت از نقطه نظرات مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. داشتن امنیت در خوابگاه تهران و سایر شهرها به نداشتن ترس از اقامت در اینگونه مکان ها گفته می شود.

امنیت در پانسیون پسرانه و دخترانه می تواند به امنیت جانی، مالی و سایر جنبه های زندگی افراد برگردد. پانسیون دخترانه در تهران به عنوان محل زندگی افراد، باید امن ترین محل برای ساکنین خود باشد. یک فرد ممکن است زمان زیادی از شبانه روز خود را خارج از پانسیون دانشجویی محل اقامت خود بگذراند. اما به محض برگشتن به پانسیون اولین حسی که باید با آن مواجه شود حس داشتن امنیت در پانسیون پسرانه و دخترانه محل اقامت خود می باشد. بر همین اساس باید مسئولین پانسیون و اقامتگاه دخترانه در تهران و سایر شهرها راهکارهایی را جهت افزایش امنیت پانسیون و اقامتگاه در نظر داشته باشند. در ادامه به تعدادی از راهکارهایی که به افزایش امنیت در خوابگاه داشنجویی و کارمندی می انجامد اشاره می شود.

 

افزایش امنیت در پانسیون پسرانه و دخترانه


ظاهر و سایر جنبه های دیگر یک اقامتگاه دانشجویی و کارمندی می تواند در نگاه اول بسیار حائز اهمیت باشد. اما حتی در شیک ترین و بهترین خوابگاه پسرانه در تهران و سایر شهرها بدون داشتن امنیت، فرد هرگز حس خوبی را تجربه نخواهد کرد. به همین دلیل قبل از اقدام به اجاره یک پانسیون و خوابگاه بهتر است نسبت به میزان امنیت آن اطلاع کافی داشته باشید. در ادامه به تعدادی راهکار جهت افزایش امنیت خود و وسائل خود در اقامتگاه دخترانه و پسرانه اشاره می گردد.

وجود رفتارهای پر خطر را در هم اتاقی های خود گزارش دهید

باید بدانید که بزرگترین وظیفه شما ابتدا محافظت از امنیت و سلامت خودتان می باشد. بنابراین چنانچه در یکی از هم اتاقی های خود رفتارهای پرخطری نظیر مصرف مواد مخدر یا هر رفتار پر خطر دیگری مشاهده کردید، بهتر است در اسرع وقت آن را به مسئولین مربوطه گزارش دهید. زیرا شما هرگز نمی توانید پیش بینی کنید که انجام چنین کارهایی در محیط زندگی شما تا چه اندازه می تواند خطر آفرین باشد.

جواهرات و وسائل باارزش تزئینی را همراه خود به خوابگاه نیاورید
جواهرات و اکسسوری هایی که قیمت بالایی دارند در یک مکان عمومی نظیر پانسیون دخترانه تهران هیچ جایگاهی نخواهند داشت. بنابراین در صورتی که چنین وسائلی را همراه خود دارید بهتر است خودتان را برای هر گونه اتفاق ناگوار آماده کنید. چنین مواردی علاوه بر خوابگاه می تواند در محیط بیرون نیز محرکی برای جذب افراد باج گیر به طرف فرد باشد.

آخرین نفری که از اتاق خوابگاه خارج می شود باید درب را قفل کند
قفل کردن درب اتاق ساده ترین راه برای حفظ امنیت وسایل خود و سایر هم اتاقی ها می باشد. بنابراین بهتر است که همه افراد یک کلید از در اتاق داشته باشند و زمان خروج حتما آن را قفل کنند.

لپ تاپ و گوشی خود را در نبود خود رها نکنید
در زمانی که از محل های عمومی پانسیون نظیر سالن مطالعه استفاده می کنید هرگز گوشی و لپ تاپ خود را رها نکنید. اینگونه وسایل به دلیل حجم کمی که دارند به راحتی در معرض سرقت قرار می گیرند.

 

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

بهداشت خواب در خوابگاه 

نحوه خروج از اقامتگاه دخترانه در ساعات غیر مجاز​

زندگی در خوابگاه های تهران

 

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

موقع نصب گیت فروشگاهی باید چه نکاتی رعایت شود ؟

برخی از مشتریان به دلیل پرداخت نکردن هزینه نصب یا در دسترس نبودن فردی که بتواند سیستم را نصب کند اقدام به نصب گیت فروشگاهی می کنند.

گیت فروشگاهی جفت آنتن

برای نصب لازم است به چند نکته توجه کنید:

۱-اگر از سیستم دو آنتن استفاده می کنید توجه کنید که گیت ها باید روبه روی هم نصب شوند.

۲-از نصب آن درداخل دکور مغازه خود داری کنید؛ زیرا دکور مغازه ها معمولا دارای لامپ های هالوژنی یا LED بوده که باعث ایجاد نویز روی گیت ها می شود.

۳-قبل از راه اندازی گیت یا پیچ کردن پایه های آن به زمین حتما سیستم را در همان محل مورد نظر سوراخ کرده و آن را در آن محل نصب کنید.

۴-از نصب گیت فروشگاهی در مجاورت کنتور برق خودداری نماید و وسایل و لوازم برقی را حداقل ۱ متر از گیت فاصله دهید.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.  

 

۵-محل نصب سیستم باید صاف و یکدست بوده و دارای پستی و بلندی نباشد، زیرا در غیر این صورت امکان کج شدن سیستم بعد از راه اندازی می باشد.

۶-از چسباندن پایه ی گیت با چسب به زمین خود داری کنید زیرا این امکان وجود دارد که اثر چسب با شستو شو و گذشت زمان کم شده و باعث افتادن گیت به زمین و شکستن آن شود.

۷-در صورت استفاده از سیم بین دو گیت دقت کنید که سیم را کاملا زیر داکت پلاستیکی یا فلزی قرار دهید و سپس داکت را از چسب آکواریوم یا چسب یک دو سه به زمین بچسبانید .

۸-در هنگام راه اندازی گیت فروشگاهی برد الکترونیکی دستگاه ها باید رو به روی هم باشند.

۹-از راه اندازی گیت های فروشگاهی RF در مجاورت آسانسور ها، پله برقی ها و درب های برقی یا فلزی تا جای که امکان دارد خود داری نماید. زیرا باعث تضعیف عملکرد گیت و بوق کاذب آن می شود.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

نحوه خروج از اقامتگاه دخترانه در ساعات غیر مجاز

یکی از مسائل مهمی که تقریبا در تمامی انواع اقامتگاه دخترانه در سرتاسر کشور صدق می کند، وجود ساعات مجاز برای ورود و خروج ساکنین می باشد. ساکنین خوابگاه و اقامتگاه دخترانه تنها مجاز به خارج شدن از خوابگاه در ساعت های مشخص و همچنین ورود به داخل اقامتگاه در ساعت های خاصی می باشند.

به عبارت دیگر برای ورود و خروج دانشجویان از اقامتگاه دانشجویی از طرف مسئولین امور خوابگاه ها در هر دانشگاه، ساعت های مشخصی تعین می گردد. این مساله دلایل مختلف دارد که از جمله آنها می توان به تامین امنیت ساکنین داخل خوابگاه، تامین امنیت ساکنین اقامتگاه در خارج اقامتگاه دخترانه و همچنین اطمینان از رعایت قوانین خوابگاه از طرف ساکنین اشاره کرد.

 

ساعت مجاز برای خروج از اقامتگاه دخترانه


در اقامتگاه دخترانه ساعت های مشخصی برای خروج از اقامتگاه تعیین می گردد. این ساعت ها بر اساس فصل و همچنین قوانین دانشگاه های مختلفی که خوابگاه و اقامتگاه دانشجویی مربوطه زیر نظر آنها قرار دارد، متفاوت است. فصول مختلف بر اساس ساعت تاریک شدن هوا می توانند بر ساعت مجاز خروج از اقامتگاه تاثیرگذار باشند. بطور مثال در فصل تابستان که هوا دیر تاریک می شود معمولا ساعت مجاز برای خروج از اقامتگاه دخترانه تهران به جلو کشیده می شود. به این معنی که ساکنین اقامتگاه یا خوابگاه اجازه دارند که در این فصل ساعت های بیشتری را در خارج از اقامتگاه بگذرانند. از طرفی دیگر در فصول نیمسال دوم سال که هوا زود تاریک می شود این ساعت به عقب کشیده شده و ساکنین اقامتگاه دخترانه تهران باید زودتر به اقامتگاه برگردند. 

 

شرایطی که خروج از اقامتگاه دخترانه در ساعات غیر مجاز را امکان پذیر می کند


در بخش های قبلی مفصلا به این مثاله پرداختیم که تمامی خوابگاه ها تنها در ساعت های مشخصی اجازه رفت و آمد را برای ساکنین خود صادر می کنند. با اینکه این یک قانون حتمی و همه گیر است اما اجرای آن گاهی و تحت شرایط خاصی مختل می شود. شرایطی که می توانند رفت و آمد و خروج از خوابگاه در تهران و سایر شهرها را در ساعات غیر مجاز را به طور موقت مختل کنند، عبارتند از:

- داشتن بلیط اتوبوس، هواپیما و یا قطار برای شهرستان های دیگر: در چنین شرایطی فرد ملزم به ارائه بلیط معتبر به مسئول خوابگاه یا حراست دانشگاه می باشد.

- بروز بیماری برای یکی از ساکنین و خروج از اقامتگاه به منظور مراجعه به درمانگاه: زمانی که یکی از ساکنین اقامتگاه دانشجویی دچار بیماری می شود می بایست در صورت امکان از طریق اورژانس برای خروج از اقامتگاه اقدام کند. در غیر این صورت ارائه برگه صادر شده معتبر از طرف پزشک یا بیمارستان ضروری می باشد. 

- همراهی با یکی از اعضای درجه اول خانواده نظیر پدر، مادر و یا همسر: زمانی به ساکنین اقامتگاه دخترانه اجازه خروج در ساعات غیر مجاز همراه با یکی از اعضای درجه اول خانواده را می دهند که این نسبت از طریق ارائه کارت شناسایی معتبر تایید گردد. 

- شرکت در کارگاه ها و دوره های آموزشی خاص: هر کارگاه یا دوره ای نمی تواند مجوز ورود و خروج در ساعات غیر مجاز را برای ساکنین خوابگاه و پانسیون فراهم کند. این امر تنها زمانی امکان پذیر است که کارگاه یا دوره مذکور از طرف اساتید دانشگاه تایید گردد.

- بروز مشکل برای یکی از اعضای خانواده و نیاز به مراجعت به منزل: خروج ساکنین از اقامتگاه دانشجویی در ساعات غیر مجاز به منظور عزیمت به منزل تنها با تماس معتبر و تایید شده از طرف اعضای خانواده فرد امکان پذیر می باشد. 

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

بهداشت خواب در خوابگاه 

مزیت های خوابگاه نسبت به خانه ی اجاره ای 

زندگی در خوابگاه های تهران

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

گیت فروشگاهی RFID

گیت فروشگاهی RFID در واقع یک سیستم نامرئی ضد سرقت می باشد. این تکنولوژی در اصناف گوناگون همچون پوشاک، لوازم آرایشی، هایپرمارکت ها و بسیاری دیگر به کار می رود.

همچنین کاربرد بسیار مفیدی در انبار گردانی کالا ها دارد. چرا که انبار گردانی یک چرخه ی دشوار و طولانی مدت است اما با استفاده از این تکنولوژی کار انبارگردانی آسان و سریع انجام می شود.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.  

 

ریدر های RFID می توانند در کمترین زمان ممکنه تگ ها را بخوانند و موجودی انبار را اعلام نمایند. در واقع با قرار دادن دو دستگاه کوچک در بالای درب خروجی فروشگاه و الصاق تگ یا لیبل RFID از خروج بدون مجوز گیت جلوگیری می شود. ابعاد Reader RFID به اندازه ی 30*30 سانتیمتر است.

این دستگاه ها می تواند با فاصله از یکدیگر نصب شود و شعاع بسیار وسیعی را پوشش دهد.

دستگاه دارای دو فرکانس HF و UHF می باشد که هر کدام کاربردهای متفاوتی در اصناف دارد.

 

گیت فروشگاهی RFID

مزیت گیت RFID :

تشخیص نوع کالا به هنگام خروج آن

بوق آلارم به محض خارج شدن جنس از درب خروجی

دقت بالا در تشخیص تگ و لیبل

نامرئی بودن دستگاه ها

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

بهداشت خواب در خوابگاه 

اگرچه دو کلمه خواب و خوابگاه از نظر لغوی شباهت فراوانی به هم دارند، اما حقیقت امر این است که خوابگاه تهران و سایر شهرها مکانی صرفا جهت خوابیدن افراد نیست. خوابگاه تهران و هر خوابگاه دانشجویی و کارمندی دیگری به منزله محل زندگی افرادی است که در این نوع از اقامتگاه زندگی می کنند.

اما خوابیدن چه در خوابگاه در تهران و چه در هر مکان دیگری می تواند جنبه های مختلف زندگی را تحت تاثیر قرار دهد. هیچ فردی را نمی توان یافت که ادعا کند کم خوابی یا کیفیت پایین خواب شرایط کلی زندگی وی را متحول نمی کند. پس از یک روز طولانی و فعالیت اندام ها و بخش های مختلف بدن از جمله مغز، تنها یک خواب آرام و با کیفیت می تواند قوای از دست رفته را به انسان بازگرداند.

اهمیت خوابیدن را نمی توان نادیده گرفت. بر همین اساس است که اصطلاحی تحت عنوان بهداشت خواب در بین متخصصین این حوزه رواج یافته است. بهداشت خواب پیروی کردن از عادت های سالم و صحیح خوابیدن است که مستقیما بر کیفیت خواب در افراد اثرگذار است. سازمان پیشگیری از بیماری ها و ارتقای سلامت آمریکا به دلیل اهمیت بالای خواب با کیفیت و اصولی، اصطلاح بهداشت خواب را در برنامه ها و توصیه های خود برای انجام این کار بصورت اصولی و صحیح گنجانده است. بر همین اساس متخصصان حوزه سلامت، توصیه هایی را برای داشتن بهترین خواب در خوابگاه دانشجویی و کارمندی و هر مکان دیگری که به حفظ بهداشت خواب کمک می کنند، توصیه می کند. در ادامه به این اصول می پردازیم.

 

توصیه هایی برای ارتقای بهداشت خواب در خوابگاه تهران


اگر خواب مناسبی ندارید و هر روز صبح بعد از بیدار شدن از خواب در خوابگاه تهران بیشتر از روز قبل احساس خستگی می کنید، لازم است حتما کیفیت خواب خود را بررسی کنید. کیفیت خواب در بهترین حالت خود می تواند منجر به ارتقای بهداشت خواب و در نهایت کمک به حفظ سلامت روح و جسم آدمی گردد. در ادامه توصیه هایی را بررسی خواهیم کرد که متخصصان حوزه بهداشت خواب برای ارتقای این پارامتر مهم ارائه کرده اند.

 

بی خوابی شبانه را در خوابگاه تهران ترک کنید
اگرچه سبک خوابیدن جغدی در چندین سال اخیر در بین افراد مختلف از جمله ساکنین خوابگاه تهران به وفور رواج یافته است، اما این یک جنگ تمام عیار با ساعت فیزیولوژیک بدن است. خوابیدن و به خواب رفتن در انسان ها و بسیاری از موجودات دیگر تحت تاثیر هورمون ملاتونین قرار دارد. شرط ترشح هورمون ملاتونین که از غده پینه آل در مغز ترشح می شود، تاریک بودن محیط می باشد. بنابراین برای داشتن یک خواب با کیفیت و حفظ بهداشت خواب در خوابگاه تهران و هرمکان دیگری حتما باید بیشتر ساعات خواب در طول تاریکی شبانه صورت گیرد. 

اضطراب و استرس همدستان اصلی بیخوابی در خوابگاه تهران هستند

اگر به دنبال قاتل خواب راحت خود در خوابگاه تهران هستید، بهتر است یک نگاه به سلامت روانی خود از منظر داشتن اضطراب های حاد و مزمن داشته باشید. البته یک اضطراب حاد مشکلی قابل حل تر از اضطراب مزمن است. اضطراب حاد به دلیل وضوح علائم به راحتی تشخیص داده شده و در جهت رفع آن تلاش می شود. اما اضطراب مزمن مانند اثرگذاری قطره آب بر لوح سنگی است که به مرور بخش های مختلف سلامت جسم و روان را تهدید می کند. یکی از هدف های اصلی اضطراب های مزمن مختلف، کاستن از کیفیت خواب افراد است. 

دمای اتاق را در حد بهینه نگه دارید
یکی از فاکتورهایی که می تواند موجب کاهش بهداشت خواب در خوابگاه تهران و هر مکان دیگری گردد، دمای محیط است. اتاق خیلی سرد یا خیلی گرم بدن را در حالت آماده باش برای مقابله با این تهدید محیطی نگه داشته و مانع از ریلکس و آرام شدن بهینه سیستم بدنی و عصبی فرد برای رفتن به مرحله خواب عمیق می گردد. بنابراین در محیط اتاق خود در خوابگاه تهران همواره به دنبال حفظ دمای بهینه اتاق باشید. 

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

زندگی دانشجویی در خوابگاه متاهلی 

مزیت های خوابگاه نسبت به خانه ی اجاره ای 

زندگی در خوابگاه های تهران

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

گیت فروشگاهی برای محصولات چرم

یکی از پارامتر های انتخاب گیت ضد سرقت فروشگاهی نوع محصولی است که در فروشگاه به فروش می رسد. چرم به علت زیبایی و گران بودن یکی از محصولاتی می باشد که متاسفانه همواره از گزینه های سرقت برای سارقان به شمار می آید.

انواع محصولات چرمی مپل کیف، کفش، کمربند و … نیز هم دارای قیمت بالا بوده و به همین دلیل زیاد مورد سرقت قرا رمی گیرد. برای محصولات چرمی می توان از هر دو مدلگیت ضد سرقت فروشگاهی RF و AM و از انواع تگ و حتی لیبل های ضد سرقت فروشگاهی استفاده کرد.

گیت فروشگاهی برای محصولات چرم

معمولا برای کاپشن و پالتوهای چرمی از تگ های مثل :

صدفی و گلفی استفاده می شود. البته از تگ مدادی بزرگ هم می توان برای کاپشن و پالتو چرمی استفاده کرد. برای کیف، کفش و کمربند چرم نیز می توان از تگ مدادی ، مثلثی ، یوفو (x40) ، مینی صدفی ، عدسی، کارتی و … استفاده کرد

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

برای کیف پول یا جا کارتی چرم نیز می توان از لیبل استفاده کرد.

به صورتی که لیبل را در داخل یکی از جیب ها یا منافذ کیف قرار داده تا توسط سارق شناسایی نشود.

هم چنین برای کفش های چرم که امکان زدن تگ ضد سرقت با بند لنیارد به آن ها وجود ندارد، در صورتی که نمی خواهید کفش را با سوزن تگ سوراخ کرده و تگ را به آن متصل کنید می توانید از لیبل ضد سرقت استفاده کنید.

در این حالت پیشنهاد می شود لیبل را به قسمتی از کفش را بچسبانید که در نگاه اول قابل مشاهده نباشد مثل دستکش چرم ، دستبند چرم و یا ساعت های با بند چرم نیز می توان از تگ های ریز مثل x40 ،مثلثی ، عدسی و مدادی ۴/۵ سانتی متر در مدل RF استفاده کرد.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

نکاتی برای خرید تگ استوک

تگ استوک یا نو و لیبل یکی از لوازم جانبی و ضروری گیت و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد . از تگ برای محافظت کالا در فروشگاه ها از سرقت یا خروج غیرمجاز استفاده می شود . در حال حاضر استفاده از دزدگیر فروشگاهی برای حفظ امنیت و حفاظت کالاها از سرقت در فروشگاه ها رواج بسیاری پیدا کرده است . به خصوص فروشگاه های بزرگ که مجبور هستند تگ های زیادی را خریداری نموده و روی اجناس نصب نمایند .

 

برای صرفه جویی در هزینه ها و پایین در آمدن هزینه برای خرید تگ بهترین راهکار خرید تگ دست دوم ارزان قیمت می باشد . هر محصولی را می توان به صورت کارکرده یا استوک خریداری کرد که معمولا قیمت کمتری نسبت به کالای نو دارد به شرطی که ارزش خرید نسبت به کالای نو را داشته باشد . برخلاف سایر کالاها همچون گیت فروشگاهی یا دزدگیر لباس که خرید کارکرده یا دست دوم این کالاها توصیه نمی شود , با این حال خرید تگ استوک یا کارکرده , به شرطی که از نظر کیفیت و هم فرکانس بودن با گیت مغایرتی نداشته باشد به نفع خریدار می باشد . تگ ها از جمله کالاهایی هستند که به سختی دچار خرابی یا مشکلات می شوند .

اگر قصد خرید داشته باشید می توانید تعداد زیادی از تگ ها را به صورت تصادفی انتخاب کرده و با کمک دستگاه امتحان کرده ودر صورت رضایت خریداری نمایید . توجه داشته باشید خرید تگ استوک در صورتی به نفع خریدار خواهد بود که دارای کمترین میزان خرابی باشد تا خریدار مجبور به هزینه کردن برای رفع مشکل تگ نباشد . زیرا برای تعمیر تگ یا تعویض آنها مجبور نیاز به پرداخت هزینه های سنگین می باشد .

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

مهم ترین نکته ای که در خرید تگ های استوک ارزان قیمت باید توجه داشته باشید هم فرکانس بودن آن با گیت فروشگاه می باشد که اگر غیر از این باشد سیستم دزدگیر فروشگاهی به درستی کار نخواهد کرد .

نکاتی برای خرید تگ استوک

 

تگ های گلفی AM از جمله تگ هایی می باشد که طرفداران و خریداران زیادی دارد و دارای تنوع کیفیت می باشد . امکان خرید این نوه تگ به صورت استوک وجود دارد و فروشگاه های فروش لباس های مجلسی و اسپرت فروشی ها طرفداران سرسخت این نوع تگ می باشند . به طور معمول در خرید تگ های دست دوم باید به چند نقطه توجه داشته باشید از جمله کیفیت پلاستیک بدنه تگ در برابر فشارهای ناشی از افتادن و ضربات کوچک , مقاوت و کیفیت قفل تگ در مقابل ضربه و فشار و از همه مهم تر کیفیت هسته آهن ربایی داخل تگ می باشد .

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

نحوه خروج از اقامتگاه دخترانه در ساعات غیر مجاز

یکی از مسائل مهمی که تقریبا در تمامی انواع اقامتگاه دخترانه در سرتاسر کشور صدق می کند، وجود ساعات مجاز برای ورود و خروج ساکنین می باشد. ساکنین خوابگاه و اقامتگاه دخترانه تنها مجاز به خارج شدن از خوابگاه در ساعت های مشخص و همچنین ورود به داخل اقامتگاه در ساعت های خاصی می باشند.

به عبارت دیگر برای ورود و خروج دانشجویان از اقامتگاه دانشجویی از طرف مسئولین امور خوابگاه ها در هر دانشگاه، ساعت های مشخصی تعین می گردد. این مساله دلایل مختلف دارد که از جمله آنها می توان به تامین امنیت ساکنین داخل خوابگاه، تامین امنیت ساکنین اقامتگاه در خارج اقامتگاه دخترانه و همچنین اطمینان از رعایت قوانین خوابگاه از طرف ساکنین اشاره کرد.

ساعت مجاز برای خروج از اقامتگاه دخترانه


در اقامتگاه دخترانه ساعت های مشخصی برای خروج از اقامتگاه تعیین می گردد. این ساعت ها بر اساس فصل و همچنین قوانین دانشگاه های مختلفی که خوابگاه و اقامتگاه دانشجویی مربوطه زیر نظر آنها قرار دارد، متفاوت است. فصول مختلف بر اساس ساعت تاریک شدن هوا می توانند بر ساعت مجاز خروج از اقامتگاه تاثیرگذار باشند. بطور مثال در فصل تابستان که هوا دیر تاریک می شود معمولا ساعت مجاز برای خروج از اقامتگاه دخترانه تهران به جلو کشیده می شود. به این معنی که ساکنین اقامتگاه یا خوابگاه اجازه دارند که در این فصل ساعت های بیشتری را در خارج از اقامتگاه بگذرانند. از طرفی دیگر در فصول نیمسال دوم سال که هوا زود تاریک می شود این ساعت به عقب کشیده شده و ساکنین اقامتگاه دخترانه تهران باید زودتر به اقامتگاه برگردند. 

 

شرایطی که خروج از اقامتگاه دخترانه در ساعات غیر مجاز را امکان پذیر می کند


در بخش های قبلی مفصلا به این مثاله پرداختیم که تمامی خوابگاه ها تنها در ساعت های مشخصی اجازه رفت و آمد را برای ساکنین خود صادر می کنند. با اینکه این یک قانون حتمی و همه گیر است اما اجرای آن گاهی و تحت شرایط خاصی مختل می شود. شرایطی که می توانند رفت و آمد و خروج از خوابگاه در تهران و سایر شهرها را در ساعات غیر مجاز را به طور موقت مختل کنند، عبارتند از:

- داشتن بلیط اتوبوس، هواپیما و یا قطار برای شهرستان های دیگر: در چنین شرایطی فرد ملزم به ارائه بلیط معتبر به مسئول خوابگاه یا حراست دانشگاه می باشد.

- بروز بیماری برای یکی از ساکنین و خروج از اقامتگاه به منظور مراجعه به درمانگاه: زمانی که یکی از ساکنین اقامتگاه دانشجویی دچار بیماری می شود می بایست در صورت امکان از طریق اورژانس برای خروج از اقامتگاه اقدام کند. در غیر این صورت ارائه برگه صادر شده معتبر از طرف پزشک یا بیمارستان ضروری می باشد. 

- همراهی با یکی از اعضای درجه اول خانواده نظیر پدر، مادر و یا همسر: زمانی به ساکنین اقامتگاه دخترانه اجازه خروج در ساعات غیر مجاز همراه با یکی از اعضای درجه اول خانواده را می دهند که این نسبت از طریق ارائه کارت شناسایی معتبر تایید گردد. 

- شرکت در کارگاه ها و دوره های آموزشی خاص: هر کارگاه یا دوره ای نمی تواند مجوز ورود و خروج در ساعات غیر مجاز را برای ساکنین خوابگاه و پانسیون فراهم کند. این امر تنها زمانی امکان پذیر است که کارگاه یا دوره مذکور از طرف اساتید دانشگاه تایید گردد.

- بروز مشکل برای یکی از اعضای خانواده و نیاز به مراجعت به منزل: خروج ساکنین از اقامتگاه دانشجویی در ساعات غیر مجاز به منظور عزیمت به منزل تنها با تماس معتبر و تایید شده از طرف اعضای خانواده فرد امکان پذیر می باشد. 

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

زندگی دانشجویی در خوابگاه متاهلی 

مزیت های خوابگاه نسبت به خانه ی اجاره ای 

زندگی در خوابگاه های تهران

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

نحوه کارکرد گیت های فروشگاهی بر روی درهای فلزی چگونه می باشد؟

در صورتی که درب های تماماً فلز به صورت مداوم ای کار کنند، کار کرده آنها با اختلال روبرو می‌شود و کارشان تمام می گردد. مهمترین محدودیتی که برای آنها بیان می شود زمانی است که بدنه آن تماما از فلز تشکیل شده باشد که ایجاد موج های الکترومغناطیسی را به دنبال خواهد داشت.

به بیانی ساده تر در صورتی که گیت یا همان گیرنده هایی که در پشت درب های تمام فلز وجود دارند دیگر نمی توانند شناسایی امواج حساس تگ را انجام بدهند. زیرا دری که تماماً فلز است امواج تک را از بین می‌برد و به بیانی ساده آن را شیلد می‌کند و وقتی درب کاملاً فلزی باشد گیرایی آنتن وجود ندارد.

نتیجه میگیریم که فلزها اگر در قیاس با آنتن ها باشند ویژگی آنتن‌های گیرنده را از بین می‌برند و موجب می‌شوند تا آنتن کارآیی از خود نشان ندهد و سیستم یک نوع سیستم بی ارزش خواهد بود که هیچ واکنشی ندارد. در تمام نمونه گیت های فروشگاهی وقتی محل آنتن فرستنده در پشت دری باشد که تمام فلز است باید از زاویه های مختلف فرستندگی مورد بررسی قرار بگیرد.
به این صورت دربی که کاملاً فلزی است مانع از آن می شود که موج های فرستنده بتوانند خودشان را به تگ برسانند و تگ ها در چنین شرایطی اصلاً قادر به دریافت پیامی از فرستنده نیستند و هیچ پیامی دریافت نمی شود. ساده است که هیچ کارایی برای شما نخواهد داشت.

نحوه کارکرد گیت های فروشگاهی بر روی درهای فلزی چگونه می باشد؟

الگوهای فرستنده

آنگونه که به نظر می آید زمان نصب گیت های فروشگاهی برای درهای فلزی الگویی فرستندگی با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود چون آنتنی که برای فرستنده آن طراحی گردیده یک آنتن فعال یا آنتن اکتیو می‌باشد به بیانی دیگر می‌تواند در فضای موجود توان الکتریکی را حاصل کند. زمانی که دربهای فلزی مماس با آنتن های فرستنده شوند باید درصدی از امواج مورد تشعشع قرار بگیرند.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

به معنی ساده تر موجهای سطحی که روی درهای فلزی میباشند تلف خواهند شد و مقداری از امواج به واسطه انعکاس روی فلز ها به داخل آنتن های فرستنده بر می گردند. آنتن های فرستنده با مدارهای پاور در ارتباط بوده و زمانی که امواج دوباره برگشت میخورند آنتن های فرستنده تبدیل به یک نوع جریان الکتریکی خواهند شد. به این معنی که تریپ بار مجدد به مدار بازگشت داده خواهد شد و به مدار پاور در این شرایط صدمه‌ای جبران ناپذیری وارد می گردد.

اگر گیت فروشگاهی در مجاورت با درهای قرار بگیرند که از قسمت پایین درب فلزی میباشد؟

در صورتی که گیت فروشگاهی در مجاورت با در هایی باشند که از قسمت پایین فلزی می باشد چه اتفاقی رخ میدهد. درهای فلزی همانگونه که اشاره کرده‌ایم می توانند اختلالاتی را برای گیت های فروشگاهی به همراه داشته باشند اما اگر این:

درها تنها قسمتی دارای فلز باشند آیا باز هم اختلال ایجاد میشود؟

اگر تنها قسمتی از درب فلزی باشد بر روی کارایی آن تنها تاثیر کمتری خواهد گذاشت چون انتن نوعی خصوصیت دارند که کارکرد خوبی به نسبت گیتهای امنیتی از جمله amدر کنار درهای فلزی داشته اند.

اما کیت هایی که جنس شان آر اف می باشند نمی‌توانند در مجاورت با دردهای قرار بگیرند که جنس شان فلزی می باشد و این گونه کار نمی کند حتی احتمال دارد گیت فروشگاهی am هم چون حساسیت بالایی دارند نیز کارشان را نتوانند انجام بدهند. زمانی که در به صورت مداوم در حال باز و بسته شدن باشد صدمه‌ای جدی به مدار پاور گیت ها به دلیل جریانات برگشتی وارد می‌شود و کارایی شان مختل خواهد شد اما این با وجودی است که آنتن‌های مدارات تغذیه پاور و گیت های فروشگاهی طراحی شان به این صورت است که در برابر جریانات پورشی واکنش سریع و مقاومت بالاتری را خواهند داشت.

راهنمای استفاده بهینه از گیت فروشگاهی

اگر گیت فروشگاهی یا همان گیت ضد سرقت برای درهایی نصب شود که تنها فریم شان از فلز است چه عملکردی نشان داده می‌شود؟

پاسخ به این سوال ساده است زمانی که آنتن های گیت های فروشگاهی به گونه ای نصب شوند که تنها فریم آنها فلزی باشد و فریم با آن تنها تماسی نداشته باشد هیچ مشکلی در کارکرد گید حاصل نمی‌شود حال فرقی نمی کند که گیت از نوع ‏am یا rf. اما برعکس این وضعیت نیز وجود دارد یعنی اگر آنتن به نوعی نصب شود که فقط یک قسمت کوچک از آن تنها با فریم های فلزی در تماس باشد و به وسیله آنها پوشش داده شود باز هم سبب می‌شود تا آن تنها از تنظیم خارج شده و کار کرده خوبی نداشته باشند

نویزها و کوپلینک بر روی درهای دارای فریم های فلزی چه واکنشی داشته اند ؟

پاسخ به این سوال را می توان ساده توضیح داد به این صورت که بین کوپلینگ ها با ترانس های مبدل ولتاژ نوعی رابطه مستقیم دیده می شود. در یک ترانس عموماً میزان سیم هایی که در دورپیچ اول می باشد بالا بوده و سیم پیچهای دوم دارای دور پایین تری هستند به صورت کلی در ترانسها اتفاقی رخ می‌دهد که در سیم پیچ های اول ولتاژ های متناوب به میدان الکترومغناطیسی تبدیل می شوند و همچنین این میدان دارای انرژی بوده و این میدان‌ها سیم پیچهای دوم را جذب می نمایند در چنین وضعیتی می گویند دو سیم پیچ کوپلینگ می‌باشند‌‌. به شکلی که از طریق سیم پیچ اول درصدهایی میدان مغناطیسی در سیم پیچ دوم القا شده است یا کوپلینگ میشود.

نویز

برای درهای فلزی در نصب گیت فروشگاهی نویز هایی به واسطه سیم پیچ های اولیه در فضا رخ می دهد. آنها را در یک فضا مثل یک میدان الکترومغناطیس طی در نظر بگیرید و فرم‌های در را که از جنس فلز می باشند را به عنوان سیم پیچ های دوم تصور کنید که قادرند امواج های الکترومغناطیسی را جذب نمایند. زمانی که این فریم فلزی در کنار آنتن ها واقع شده باشد نوعی کوپل نویز یا القا به سیم پیچ های سوم صورت می‌گیرد که منظور همان آنتن بوده است هر چقدر که منبع نویس ها نزدیک تر به فریم های فلزی درب باشد انتقال نویز به آنتن ها انجام می‌شود و اختلالاتی را بروز می‌دهد این ساده‌ترین نمونه و تعریف از نویز در برابر گیت های فروشگاهی می باشد

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

نحوه کارکرد گیت های فروشگاهی بر روی درهای فلزی چگونه می باشد؟

در صورتی که درب های تماماً فلز به صورت مداوم ای کار کنند، کار کرده آنها با اختلال روبرو می‌شود و کارشان تمام می گردد. مهمترین محدودیتی که برای آنها بیان می شود زمانی است که بدنه آن تماما از فلز تشکیل شده باشد که ایجاد موج های الکترومغناطیسی را به دنبال خواهد داشت.

به بیانی ساده تر در صورتی که گیت یا همان گیرنده هایی که در پشت درب های تمام فلز وجود دارند دیگر نمی توانند شناسایی امواج حساس تگ را انجام بدهند. زیرا دری که تماماً فلز است امواج تک را از بین می‌برد و به بیانی ساده آن را شیلد می‌کند و وقتی درب کاملاً فلزی باشد گیرایی آنتن وجود ندارد.

نتیجه میگیریم که فلزها اگر در قیاس با آنتن ها باشند ویژگی آنتن‌های گیرنده را از بین می‌برند و موجب می‌شوند تا آنتن کارآیی از خود نشان ندهد و سیستم یک نوع سیستم بی ارزش خواهد بود که هیچ واکنشی ندارد. در تمام نمونه گیت های فروشگاهی وقتی محل آنتن فرستنده در پشت دری باشد که تمام فلز است باید از زاویه های مختلف فرستندگی مورد بررسی قرار بگیرد.
به این صورت دربی که کاملاً فلزی است مانع از آن می شود که موج های فرستنده بتوانند خودشان را به تگ برسانند و تگ ها در چنین شرایطی اصلاً قادر به دریافت پیامی از فرستنده نیستند و هیچ پیامی دریافت نمی شود. ساده است که هیچ کارایی برای شما نخواهد داشت.

نحوه کارکرد گیت های فروشگاهی بر روی درهای فلزی چگونه می باشد؟

الگوهای فرستنده

آنگونه که به نظر می آید زمان نصب گیت های فروشگاهی برای درهای فلزی الگویی فرستندگی با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود چون آنتنی که برای فرستنده آن طراحی گردیده یک آنتن فعال یا آنتن اکتیو می‌باشد به بیانی دیگر می‌تواند در فضای موجود توان الکتریکی را حاصل کند. زمانی که دربهای فلزی مماس با آنتن های فرستنده شوند باید درصدی از امواج مورد تشعشع قرار بگیرند.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

به معنی ساده تر موجهای سطحی که روی درهای فلزی میباشند تلف خواهند شد و مقداری از امواج به واسطه انعکاس روی فلز ها به داخل آنتن های فرستنده بر می گردند. آنتن های فرستنده با مدارهای پاور در ارتباط بوده و زمانی که امواج دوباره برگشت میخورند آنتن های فرستنده تبدیل به یک نوع جریان الکتریکی خواهند شد. به این معنی که تریپ بار مجدد به مدار بازگشت داده خواهد شد و به مدار پاور در این شرایط صدمه‌ای جبران ناپذیری وارد می گردد.

اگر گیت فروشگاهی در مجاورت با درهای قرار بگیرند که از قسمت پایین درب فلزی میباشد؟

در صورتی که گیت فروشگاهی در مجاورت با در هایی باشند که از قسمت پایین فلزی می باشد چه اتفاقی رخ میدهد. درهای فلزی همانگونه که اشاره کرده‌ایم می توانند اختلالاتی را برای گیت های فروشگاهی به همراه داشته باشند اما اگر این:

درها تنها قسمتی دارای فلز باشند آیا باز هم اختلال ایجاد میشود؟

اگر تنها قسمتی از درب فلزی باشد بر روی کارایی آن تنها تاثیر کمتری خواهد گذاشت چون انتن نوعی خصوصیت دارند که کارکرد خوبی به نسبت گیتهای امنیتی از جمله amدر کنار درهای فلزی داشته اند.

اما کیت هایی که جنس شان آر اف می باشند نمی‌توانند در مجاورت با دردهای قرار بگیرند که جنس شان فلزی می باشد و این گونه کار نمی کند حتی احتمال دارد گیت فروشگاهی am هم چون حساسیت بالایی دارند نیز کارشان را نتوانند انجام بدهند. زمانی که در به صورت مداوم در حال باز و بسته شدن باشد صدمه‌ای جدی به مدار پاور گیت ها به دلیل جریانات برگشتی وارد می‌شود و کارایی شان مختل خواهد شد اما این با وجودی است که آنتن‌های مدارات تغذیه پاور و گیت های فروشگاهی طراحی شان به این صورت است که در برابر جریانات پورشی واکنش سریع و مقاومت بالاتری را خواهند داشت.

راهنمای استفاده بهینه از گیت فروشگاهی

اگر گیت فروشگاهی یا همان گیت ضد سرقت برای درهایی نصب شود که تنها فریم شان از فلز است چه عملکردی نشان داده می‌شود؟

پاسخ به این سوال ساده است زمانی که آنتن های گیت های فروشگاهی به گونه ای نصب شوند که تنها فریم آنها فلزی باشد و فریم با آن تنها تماسی نداشته باشد هیچ مشکلی در کارکرد گید حاصل نمی‌شود حال فرقی نمی کند که گیت از نوع ‏am یا rf. اما برعکس این وضعیت نیز وجود دارد یعنی اگر آنتن به نوعی نصب شود که فقط یک قسمت کوچک از آن تنها با فریم های فلزی در تماس باشد و به وسیله آنها پوشش داده شود باز هم سبب می‌شود تا آن تنها از تنظیم خارج شده و کار کرده خوبی نداشته باشند

نویزها و کوپلینک بر روی درهای دارای فریم های فلزی چه واکنشی داشته اند ؟

پاسخ به این سوال را می توان ساده توضیح داد به این صورت که بین کوپلینگ ها با ترانس های مبدل ولتاژ نوعی رابطه مستقیم دیده می شود. در یک ترانس عموماً میزان سیم هایی که در دورپیچ اول می باشد بالا بوده و سیم پیچهای دوم دارای دور پایین تری هستند به صورت کلی در ترانسها اتفاقی رخ می‌دهد که در سیم پیچ های اول ولتاژ های متناوب به میدان الکترومغناطیسی تبدیل می شوند و همچنین این میدان دارای انرژی بوده و این میدان‌ها سیم پیچهای دوم را جذب می نمایند در چنین وضعیتی می گویند دو سیم پیچ کوپلینگ می‌باشند‌‌. به شکلی که از طریق سیم پیچ اول درصدهایی میدان مغناطیسی در سیم پیچ دوم القا شده است یا کوپلینگ میشود.

نویز

برای درهای فلزی در نصب گیت فروشگاهی نویز هایی به واسطه سیم پیچ های اولیه در فضا رخ می دهد. آنها را در یک فضا مثل یک میدان الکترومغناطیس طی در نظر بگیرید و فرم‌های در را که از جنس فلز می باشند را به عنوان سیم پیچ های دوم تصور کنید که قادرند امواج های الکترومغناطیسی را جذب نمایند. زمانی که این فریم فلزی در کنار آنتن ها واقع شده باشد نوعی کوپل نویز یا القا به سیم پیچ های سوم صورت می‌گیرد که منظور همان آنتن بوده است هر چقدر که منبع نویس ها نزدیک تر به فریم های فلزی درب باشد انتقال نویز به آنتن ها انجام می‌شود و اختلالاتی را بروز می‌دهد این ساده‌ترین نمونه و تعریف از نویز در برابر گیت های فروشگاهی می باشد

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

بزرگترین محدودیت‌ برای بازگشت به آموزش حضوری"خوابگاه‌" است

بازگشت حضوری کلاس‌ها منوط به دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا است و کلاس‌ها فعلا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

یکی از بزرگترین محدودیت‌های ما در زمینه بازگشت به آموزش حضوری، مسئله خوابگاه است. چراکه ظرفیت خوابگاه‌های ما ۵ هزار تا ۵۵۰۰ نفر بود ولی به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، این عدد به ۲ هزار تا ۲۵۰۰ نفر کاهش پیدا کرد.

در جلسات متعدد مدیران مختلف دانشگاه، مصوب شد که فقط دانشجویان تحصیلات تکمیلی به دانشگاه بازگردند تا شرایط کلاس‌ها، خوابگاه‌ها و به طور کلی دانشگاه، به نحوی شود که به تدریج بتوانیم شاهد حضور دانشجویان مقطع کارشناسی در دانشگاه نیز باشیم. اما شیوع اُمیکرون و وضعیت قرمز کرونا سبب شد کلاس‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی نیز به صورت مجازی برگزار شوند. تا بعد از ماه مبارک رمضان کلاس‌های مقطع تحصیلات تکمیلی به صورت مجازی برگزار می‌شود. 

زمانی که کلاس‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری برگزار شود، دستمان باز است و متوسط ظرفیت کلاس در این مقاطع ۱۰ تا ۱۵ نفر است. بنابراین در برخی کلاس‌های دانشگاه که ظرفیت آنها ۴۰ تا ۵۰ نفر است، به راحتی میتوانیم کلاس‌های مقطع تحصیلات تکمیلی را برگزار کنیم و در چنین شرایطی پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود. 

مدت زمان برگزاری کلاس‌ها معمولا یک ساعت و 15 دقیقه است و اگر کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار شود، اساتید این اجازه را دارند که با صلاحدید خودشان، کلاس‌ها را زودتر به پایان برسانند و در خارج ساعات اداری، حتی به صورت مجازی کلاس‌های جبرانی برگزار کنند. 

در ترم‌های گذشته نیز کلاس‌های عملی را برگزار کرده‌ایم‌. چون کلاس‌های آزمایشگاه غالبا با ظرفیت ۶ تا ۸ نفر برگزار می‌شود و به ندرت حتی به ۹ نفر می‌رسد. این کلاس‌ها را به صورت دوره‌های فشرده برگزار میکنیم. یعنی به جای اینکه دانشجویان در طول ترم به دانشگاه مراجعه کنند، این امکان را داشته باشند که در برخی از کلاس‌ها به صورت مجازی شرکت کنند. به ویژه اینکه برخی اساتید با یک سری نرم‌افزار خاص کار می‌کنند و اتفاقا، برگزاری این کلاس‌ها به صورت مجازی راحت‌تر و مفیدتر است. بنابراین ما در کلاس‌های عملی نیز از ظرفیت آموزش ترکیبی کلاس‌ها استفاده میکنیم.

 

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

امیکرون جلوی بازگشایی دانشگاه ها رو میگیره یا نه ؟

مزیت های خوابگاه نسبت به خانه ی اجاره ای 

زندگی در خوابگاه های تهران

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

گیت فروشگاهی برای لوازم آرایشی ها

امروزه لازم است که سیستم های امنیتی برای هر فروشگاهی نصب شود و وجود آن ها یک ضرورت به شمار می رود. البته با این وجود نمی توان گفت که حتما صد در صد با وجود دوربین های فروشگاهی از دزدی و سرقت در فروشگاه جلوگیری می شود. مخصوصا وقتی که در فروشگاهها لوازم ریزتری نیز موجود است مثل فروشگاه لوازم آرایشی . تقریبا در این نوع فروشگاه به دلیل اینکه اقلام با حجم کم بسیار زیاد می باشد و امکان سرقت توسط سارقان بسیار زیادتر است.

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

گیت فروشگاهی برای لوازم آرایشی ها

 

اگر می خواهید بدانید که برای فروشگاههای لوازم ارایشی چه نوع دزدگیر فروشگاهی مناسب است باید مجدد به تکنولوژی EM و RF و AM اشاره کرد. البته ما بارها در خصوص این سه تکنولوژی توضیحاتی به شما ارائه کرده ایم. اگر قرار است برای فروشگاههای گیت فروشگاهی نصب شود که کالاهای شبه فلزی و ریز دارند باید از گیت فروشگاهی AM نصب شود که بهترین گزینه به شمار می رود. با این وجود مدیران می توانند از گیت های فروشگاهی EM نیز استفاده نمایند.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

تعیین کلاس های این ترم دانشجویان خوابگاهی 

از زمان همه گیر شدن ویروس کووید_19، این ویروس با تمام توان خود به جنگ زندگی معمولی مردم رفته است. از تعطیلی بخش ها و صنف های مختلف گرفته تا مجازی شدن کلاس های مدرسه و دانشگاه نیز از ترکش های این ویروس بی بهره نمانده اند.

چندین ترم متوالی دانشگاه ها تحت تاثیر این همه گیری با چالش ها و تصمیمات مختلفی همراه بوده است. بسیاری از کلاس های دانشگاه های مختلف کشور برای چندین ترم متوالی بصورت مجازی برگزار می گردند. جدای از شرایط سختی که آموزش مجازی ممکن بود که برای برخی نقاط دوردست و بدون امکانات کشور داشته باشد، تا حد زیادی کیفیت آموزش را نیز کاهش داده است.

در ابتدای ترم پاییز سال تحصیلی جاری اما وضعیت مقداری تغییر کرد. با افزایش تزریق واکسن و بهبود ایمنی جمعی، برخی از دانشگاه ها و مدارس فعالیت حضوری خود را از سر گرفتند. این مساله برای ساکنین خوابگاه دانشجویی که در یک سردرگمی بزرگی بودند، خبر خوشحال کننده ای بود. اما در چندین هفته اخیر و با افزایش مجدد ابتلا به این ویروس، تصمیم گیری برای نحوه برگذاری کلاس های مدارس و دانشگاه ها تغییر کرده است. در آخرین تصمیم گیری مسئولین، وزیر بهداشت اعلام کرد که کلاس درس دانشگاه های تحت نظر این وزارت خانه تنها در شهرهایی که وضعیت رنگ کرونایی در آنها قرمز است به صورت ترکیبی برگزار می شوند. منظور از ترکیبی بودن کلاس های دانشگاه به این معنی است که برخی از کلاس ها بصورت حضوری و برخی دیگر بصورت مجازی برگزار می شوند.

این مساله می تواند برای ساکنین خوابگاه دانشجویی تا حد زیادی موجب سردرگمی گردد. زیرا بسیاری از ساکنین خوابگاه دانشجویی پسرانه و دخترانه، از شهرستان های دیگر به شهر دانشگاه خود می آیند و در صورت حضوری بودن کلاس ها نیاز به رزرو خوابگاه و پانسیون دارند. علاوه بر این رنگ های کرونایی شهرها مرتبا تغییر می کند و چنانچه شهری از رنگ قرمز به نارنجی تبدیل شود تمامی کلاس های آن بصورت حضوری برگذار خواهند شد. همین مساله می تواند برای یافتن خوابگاه و پانسیون دانشجویی در زمان مناسب، مشکل آفرین باشد.

 

ساکنین خوابگاه دانشجویی و سردرگمی در وضعیت کرونایی


تغییر و تحولی که ویروس کرونا در چند سال اخیر در سرتاسر دنیا شکل داده است، غیر قابل انکار است. افراد در موقعیت ها و شرایط مختلفی مجبور به تغییر رویه زندگی خود شده اند. ساکنین خوابگاه پسرانه و خوابگاه دخترانه نیز از این قاعده مستثنی نیستند. ساکنین خوابگاه دانشجویی، دانشجویانی هستند که در رشته های مختلفی در حال تحصیل و علم اندوزی می باشند. این افراد بعضا کلاس های عملی خود را بصورت حضوری و کلاس های تئوری را بصورت مجازی شرکت می کنند. همین مساله موجب بروز سردرگمی بزرگی در زندگی آنها شده است. از یک طرف به خاطر کلاس های عملی قادر نیستند که به شهر محل زندگی خود برگردند و از طرفی دیگر زمانی که اعم کلاس های آنها بصورت مجازی برگزار می شوند تنها برای یکی دو ساعت کلاس عملی ماندن آنها در خوابگاه در تهران، توجیهی ندارد. تمامی این مسائل موجب شده است که دانشجویان خواستار تعیین تکلیف شرایط خود باشند. 

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

 

امیکرون جلوی بازگشایی دانشگاه ها رو میگیره یا نه ؟

مزیت های خوابگاه نسبت به خانه ی اجاره ای 

زندگی در خوابگاه های تهران

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

راهنمای استفاده بهینه از گیت فروشگاهی

چنانچه برای حفظ امنیت فروشگاه خود از گیت ضد سرقت استفاده می‌کنید، لازم است جهت بهبود عملکرد سیستم و مصرف بهینه انرژی آن به نکات زیر توجه داشته باشید:

گیت فروشگاهی AM : مهم‌ترین ویژگی‌های این گیت، میزان دقت بالا و همچنین سرعت عملکرد آن ذکر شده‌ است. به طور کلی گیت AM از لحاظ پوشش‌دهی، ناحیه وسیع‌تری را دربرمی‌گیرد و از گیت‌های دیگر مثل گیت RF تکنولوژی پیشرفته‌تری در ساخت آن به کار رفته است. تنها کافی است گیت AM را پس از نصب به درستی تنظیم کرده و شرایط محیطی را برای بهبود عملکرد آن مهیا کنید، در این حالت شاهد دقت و صحت عملکرد سیستم قدرتمند دزدگیر فروشگاهی خواهید بود. در حقیقت گیت AM در شرایط ایده‌آل با نهایت سرعت و دقت قادر به تشخیص تگ دزدگیر بوده و در صورت خروج غیر مجاز تگ آلارم گیت فورا به صدا در می‌آید.

راهنمای استفاده بهینه از گیت فروشگاهی

به منظور مصرف بهینه انرژی و کاهش هزینه آن، مدارهای الکترونیکی برد دزدگیر دستگاه، قابلیت قرار گرفتن در حالت استندبای دارند. این قابلیت به حفظ سیستم الکترونیکی و افزایش عمر دستگاه می‌انجامد. در واقع پس از کار مستمر به مدت شانزده ساعت، دستگاه به صورت خودکار از کار می‌افتد و باید از طریق پریز برق آن را خاموش و یا روشن کرد. گفتنی است در صورت قطع برق دیگر نیازی به این کار نیست و مستقیما از طریق کنتور جریان برق قطع خواهد شد.

گاه به علت لیبل‌های خنثی نشده در وسایل مشتریان و یا وجود تگ ضد سرقت در اطراف دستگاه، آلارم گیت هنگام عبور افراد به صدا در می‌آید. در این هنگام بهتر است پیش از برخورد ناشایست در ابتدا از سرقت اطمینان حاصل کنید و به شکلی هوشمندانه به بهانه دادن کارت فروشگاه و با احترام از مشتری خواهش کنید به فروشگاه بازگردد و مجدد از بین آنتن‌ها عبور کند.

معمولا میز صندوق فروشگاهی در نزدیکی درب خروجی و در نتیجه در مجاورت با گیت قرار دارد. در این حالت سعی کنید تگ‌های اضافی را انباشته نکنید، چراکه وجود تگ‌هایی مثل تگ صدفی Shell Tag، تگ گلفی Golf Tag، و تگ پنسیل Pencil Tag در زیر میز و یا کشوها امواج بسیار قوی‌ای به دستگاه می‌فرستند و آلارم اضافه ایجاد می‌کنند. با این وجود بهتر است تگ‌های ضد سرقت اضافی را به محلی دورتر از گیت مثلا انتهای فروشگاه انتقال دهید.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

اجناسی که دارای تگ دزدگیر هستند را به هیچ وجه پشت آنتن‌های گیت فروشگاهی قرار ندهید و حداقل فاصله ۲ متری را با آنتن‌های گیت برای قرار دادن کالاهای فروشگاه مد نظر داشته باشید.

میزان حساسیت گیت فروشگاهی تک پایه single Antenna-Mono Antenna- Single Pedestal به نسبت گیت‌های دوپایه Dual Antenna – Dual Pedestal بسیار بیشتر است، از این رو حریم آنتن گیت فروشگاهی را حتما رعایت کنید.

گیت فروشگاهی برای الکتریکی ها

برای جلوگیری از نویز و یا ایجاد آلارم خطا باید از قرار دادن کابل‌های برق در نزدیکی آنتن‌ها اجتناب کنید. چنان‌چه مجبور به گذاشتن کابل برق در جوار گیت هستید بهتر است آن را حداقل در فاصله ۵۰ سانتی‌متری قرار دهید تا استفاده بهینه ای از گیت داشته باشید.

اگر نمی‌خواهید به دست خود موجب سوختن برد الکترونیکی و یا ایجاد تریپ شوید، هرگز سوکت‌های جلوی باکس الکترونیکی گیت دزدگیر و کابل‌های منتهی به آن را هنگامی که دستگاه دزدگیر روشن است، جدا نکنید. در آوردن و جا زدن سوکت‌ها زمان روشن بودن دستگاه ممکن است تبعات جبران ناپذیری داشته باشد، بنابراین جدا از آن خودداری کنید.

برخی اشیای فلزی که در فروشگاه وجود دارند نظیر: کپسول اطفاء حریق، تجهیزات دکوری فلزی، دستگاه‌های هواساز، آبسردکن و به طور کلی هر وسیله‌ای که موتور و سیم پیچ داشته باشد، موجبات تضعیف عملکرد سیستم ضد سرقت را با بار می‌آورد؛ لذا برای جلوگیری از بروز خطا بهتر است اشیاء این چنینی را حداقل در فاصله ۵۰ سانتی‌متری آنتن‌های گیت فروشگاهی قرار دهید.

سعی کنید وسایل و ابزار الکترونیکی را از اطراف آنتن‌ها تا جای ممکن دور کنید؛ چرا که این کار تضمین کننده بهبود عملکرد دستگاه خواهد بود.

چنان‌چه دستگاه از کار افتاد در ابتدا کابل‌ها را چک کنید. اغلب آسیب‌دیدگی و قطعی کابل‌ها هنگام جا به جایی وسایل موجب اختلال در عملکرد سیستم می‌شود. دقت داشته باشید عبور سیم و اتصالات دستگاه از محلی محافظت شده باشد.

 

مرحله به مرحله نصب گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

لیبل دزدگیر EM چه کاربردی دارد؟

لیبل دزدگیر EM چه کاربردی دارد؟ برخلاف لیبل های دزدگیر AM و RF که بطور گسترده ای در فروشگاه های مختلف استفاده می شوند، به علت قیمت بالاتر از این گونه لیبل دزدگیر در موارد خاص و کاربردهای ویژه ای در حوزه دزدگیر فروشگاهی و گیت فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. مزیت اصلی لیبل دزدگیر EM این است که بر روی اجناس فلزی به خوبی کار می کند، درصوریکه سایر لیبل های دزدگیر اعم از لیبل RF یا لیبل AM این قابلیت را ندارند، که به دلیل مواد اولیه و طراحی متفاوت این نوع لیبل دزدگیر می باشد.

لیبل دزدگیر EM به دو صورت خنثی شونده دائمی که عمدتا در فروشگاه های آرایشی بهداشتی کاربرد دارد، استفاده میشود و نوع دوم بیشتر برای کتابخانه ها به صورت لیبل دزدگیر EM با قابلیت فعال شدن مجدد مورد به صورت لیبل دزدگیر EM با قابلیت فعال شدن مجدد مورد بهره برداری قرار می گیرد.

لیبل دزدگیر EM چه کاربردی دارد ؟

انواع لیبل دزدگیر EM:

لیبل دزدگیر EM  در کتابخانه ها کاربردی دارد معمولا طول بلندی دارند و طول لیبل EM بین 10 تا 17 سانتی متر و با عرض کمتر از 5 میلی متر بین صفحات کتاب ها قرار می گیرد.این لیبل های دزدگیر قابلیت فعال شدن و غیر فعال شدن را دارند بطوریکه با امانت دادن کتاب، لیبل دزدگیرEM غیرفعال می شود و زمانیکه کتاب به کتابخانه بر می گردد

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

مجددا لیبل EM توسط دستگاه خنثی کننده و فعال کننده EM دوباره فعال می شود.

لیبل دزدگیر EM که در صنف لوازم آرایشی کاربردی دارد یکبار مصرف بود و با فروش محصول، خنثی شده و دیگر کارایی ندارد. این گونه لیبل دزدگیر معمولا در سایزهای کوچکتر با طول 4 سانت تا حداکثر9 سانتی متر و عرض 5 میلی متر برای اجناس مختلف و سایزهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

گیت های دزدگیر EM برخلاف گیت دزدگیر RF و AM در فواصل کوتاهی نسبت به یکدیگر حداکثر بین فاصله 70 سانتی متر تا یک متر کارکرد مناسبی دارند. بطوریکه گیت دزدگیر EM چینی حداکثر فاصله 70 سانتی متر مابین آنتن های دزدگیر را بخوبی جواب می دهد و این امر در گیت دزدگیر EM اروپائی و آمریکایی حداکثر و در شرایط بدون نویز محیطی تا یک متر نیز افزایش می یابد.

آنتن دزدگیر EM در مقایسه با سایر تکنولوژی های گیت دزدگیر نظیر گیت RF یا گیت AM هزینه بسیار زیادی دارند که گاها تا چند برابر سایز فناوری های دزدگیر فروشگاهی می باشد.

اما محاسن آن اعم از اینکه بر روی اجناس فلزی پاسخگویی مناسبی دارند، برخی از برندهای فروشگاهی علاقه مند به استفاده از این فناوری دزدگیر فروشگاهی هستند.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

امیکرون جلوی بازگشایی دانشگاه ها رو میگیره یا نه ؟

همزمان با اعلام برنامه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در زمینه بازگشت به آموزش حضوری دانشجویان از نیم سال دوم تحصیلی، نقشه شهرهای کشور از نظر شیوع سویه جدید کرونا ویروس(اُمیکرون) تغییر رنگ داد و شهرهای نارنجی و بعضا قرمز آژیر خطر شیوع سویه جدید را به صدا در آوردند.

اواخر دی ماه امسال بود که آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با صراحت بر بازگشایی آموزش حضوری دانشگاه ها و مدارس از نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ تاکید کرد و مسئولان مربوطه را موظف به فراهم نمودن زمینه های این بازگشایی آموزش حضوری کرد.

رئیس جمهور  با اشاره به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها با توجه به وضعیت فعلی شیوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد: "با توجه به کاهش آمار ابتلا و فوتی‌ها و از طرفی دیگر واکسیناسیون گسترده، ستاد ملی مقابله با کرونا به عنوان مرجع تصمیم‌گیری، بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را بلامانع دانسته است.

رئیسی افزود: هر زمان که وضعیت شیوع بیماری تغییری کند ستاد ملی مقابله با کرونا با حساسیت و دقت نسبت به وضعیت جدید تصمیم‌گیری و اقدام خواهد کرد".

پس از صحبت‌های رئیس جمهور مبنی بر الزام دانشگاه‌ها برای از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان از نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۰_۱۴۰۱ مسئولان آموزش عالی و روسای دانشگاه ها در نشستی دور  هم جمع شدند تا سازوکارهای اجرای این دستور را مورد بررسی قرار دهند.

پس از این نشست، دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم در سخنانی با اشاره به اینکه آموزش حضوری نسبت به آموزش مجازی دارای مزایای زیادی است و در میزان و اثربخشی یادگیری نیز تاثیر زیادی دارد، گفت: این اجماع در میان روسای دانشگاه‌ها و مسئولان آموزش عالی وجود دارد که ازسرگیری آموزش حضوری یک ضرورت و نیاز مبرم امروز است و نکته‌ای که الان مورد تاکید است تلاش و برنامه‌ریزی برای از سرگیری شکوهمند و موفق آموزش عالی است.

پس از آن تقریبا تمامی دانشگاه های بزرگ کشور برنامه های خود در خصوص نحوه آموزش دانشجویان اعلام کردند. نگاهی به تقویم آموزشی دانشگاه ها نیز بیانگر آن است که آموزش دانشجویان تحصیلات تکمیلی شامل دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه ها از همان ابتدای ترم حضوری می شود و دانشجویان کارشناسی نیز به صورت تدریجی و در برخی مراکز نیز برای دروس عملی در محیط دانشگاه حضور خواهند یافت.

در نهایت دکتر زلفی گل وزیر علوم در مصاحبه ای  به آخرین تصمیم وزارت علوم برای تعیین نوع آموزش دانشجویان از نیم سال پیش رو اشاره کرد و گفت: بر اساس  آخرین جلسه‌ای که با روسای دانشگاهها داشتیم تاکید نمودم که حتماً این مراکز آماده بازگشایی و آغاز آموزش حضوری باشند و آموزش دانشجویان از بهمن ماه  به صورت حضوری برگزار شود.

وی در ادامه تصریح کرد: البته ما می دانیم به دلیل محدودیت های خوابگاهی و رعایت پروتکل های بهداشتی برای دانشجویانی که می توانند در هر کلاس درسی حاضر باشند در کنار فضاهای محدود این کلاس ها، موجب می شود دانشگاه های ما برای آموزش حضوری یک سری محدودیت هایی را ایجاد کنند. اما به طور کلی ازسرگیری آموزش حضوری باید با تدبیر انجام بگیرد.

 دکتر زلفی گل خاطرنشان کرد: آنچه که وزارت علوم با جدیت دنبال آن است، اینست که ما از ترم دوم یعنی بهمن ماه شاهد ازسرگیری آموزش حضوری برای مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه ها هستیم و دانشجویان کارشناسی ما نیز به تدریج در این آموزش های حضوری شرکت خواهند کرد.

 وزیر علوم تاکید کرد: البته دانشجویان تحصیلات تکمیلی ما در بسیاری از دانشگاه ها به صورت حضوری آموزش خود را آغاز کرده اند اما سعی می کنیم با مدیریت مناسبی که دانشگاهها خواهند داشت به صورت تدریجی شاهد حضور دانشجویان با درصدهای بیشتر در دانشگاهها باشیم.

در همین رابطه دکتر سید محمد مقیمی رییس مراکز آموزش عالی استان تهران و رییس دانشگاه تهران تصمیم نهایی مراکز مستقر در پایتخت که ۳۰ درصد ظرفیت آموزش عالی کشور را شامل می شوند، در خصوص نوع آموزش دانشجویان از ترم پیش رو را ارائه داد و تصریح کرد: پس از صدور مجوز بازگشایی آموزش حضوری دانشگاه‌ها، دانشگاه‌های استان تهران محدودیت های خود را در این زمینه اعلام و تأکید نمودند نمی توانند یک باره پذیرای حضور تمامی دانشجویان در دانشگاه باشند. در نتیجه تصمیمات ما در خصوص نحوه آموزش این مراکز با توجه به شرایط و محدودیت های این دانشگاه ها اتخاذ شد و در مصوبه سومین جلسه استانی آموزش عالی تأکید کردیم که آموزش دانشجویان تحصیلات تکمیلی این مراکز از بهمن ماه باید به صورت حضوری آغاز شود و در صورت پایداری وضعیت از نظر شیوع کروناویروس آموزش های دانشجویان کارشناسی نیز به صورت تدریجی حضوری ادامه پیدا کند. در واقع این دانشگاه ها باید آموزش حضوری دانشجویان را مد نظر قرار بدهند و در این راستا برنامه ریزی کنند.

رئیس دانشگاه تهران در خصوص برنامه این دانشگاه برای بازگشایی آموزش حضوری و حضور دانشجویان مقاطع مختلف در دانشگاه نیز گفت: دانشجویان تمامی مقاطع دانشگاه تهران می توانند به صورت حضوری در کلاس درس حاضر باشند و ما همزمان با آموزش حضوری، امکان دریافت آموزش مجازی را نیز برای دانشجویانی که به هر دلیلی مایل به حضور در دانشگاه ها  نیستند، فراهم کردیم تا کلاس های خود را مجازی پیگیری کنند.

رئیس دانشگاه تهران همچنین خاطر نشان کرد: بنابراین در ترم پیش رو کلاس های آموزش دانشجویان به صورت ترکیبی برگزار خواهد شد یعنی همزمان با آموزش حضوری در کلاس های درس، اساتید به صورت مجازی این کلاس ها را برای دانشجویان مدیریت می کنند.

دکتر مقیمی با تأکید بر اینکه امتحانات پایان ترم تمامی دانشجویان دانشگاه تهران چه کسانی که به صورت مجازی در کلاس ها شرکت کردند و چه کسانی که به صورت حضوری آموزش خود را دنبال می کردند به صورت "حضوری" برگزار خواهد شد، گفت: همچنین دانشجویانی که مایل نبودند به صورت حضوری در کلاس های آموزشی شرکت کنند بعد از ماه مبارک رمضان موظف هستند دروس عملی خود را به صورت حضوری و فشرده بگذرانند.

بر اساس این گزارش، دو روز پیش نیز دکتر محمدعلی زلفی‌گل در بخشنامه‌ای خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها، بر لزوم موافقت با درخواست‌های میهمان بودن و انتقال دانشجویان تأکید کرد.

در این بخشنامه خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی آمده است؛ با توجه به مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر حضوری شدن آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و شرایط کنونی بیماری کرونا و نگرانی خانواده‌های دانشجویان و با هدف کاهش تراکم در خوابگاه‌های دانشجویی، ضروری است نسبت به مراتب زیر، اقدامات لازم را معمول شود.

اتخاذ تدابیر مقتضی در خصوص تسهیل میهمانی و حداکثر مساعدت با درخواست دانشجویان متقاضی در دوره‌های کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در چارچوب قوانین و مقررات در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری، اتخاذ تدابیر مقتضی در خصوص اطلاع‌رسانی و ثبت درخواست‌ها در سامانه سجاد (شورای بررسی موارد خاص دانشگاهی) و رسیدگی در کوتاه‌ترین زمان ممکن،  بررسی و موافقت با میهمانی از دانشگاه محل تحصیل به دانشگاه محل سکونت دانشجویان و بررسی و موافقت با تمدید میهمانی دانشجویان میهمان در آن دانشگاه از جمله الزامات دانشگاه ها در این بخشنامه در ترم پیش رو عنوان شده است.

عزم دانشگاه‌ها برای از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان از نیمسال دوم در حالی با جدیت دنبال می‌شود که طی دو هفته اخیر مسئولان وزارت بهداشت مرتب و به انحاء مختلف در خصوص شروع پیک ششم شیوع کرونا ویروس هشدار داده‌اند، به گونه ای که بر اساس آمار وزارت بهداشت و طی دو روز گذشته طبق معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۱ هزار و ۹۹۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده‌ که یک هزار و ۲۰۹ نفر از آنها بستری شده‌اند و به دنبال آغاز پیک ششم شیوع کرونا ، ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم به بازگشت برخی محدودیت‌های کرونایی در شهرهای مختلف از جمله شهرهای قرمز گرفته است.

بنابراین با توجه به شرایط کشور از نظر شیوع ویروس اُمیکرون باید منتظر ماند و دید آیا تغییری در تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص صدور مجوز بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها نیز ایجاد می‌شود؟ یا دانشگاه ها بر اساس برنامه های ابلاغی و از پیش تعیین شده،  آموزش حضوری را از سرخواهند گرفت.

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

زندگی دانشجویی در خوابگاه متاهلی 

مزیت های خوابگاه نسبت به خانه ی اجاره ای 

زندگی در خوابگاه های تهران

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

مشکلات زندگی در خوابگاه دخترانه 

زندگی در خوابگاه دخترانه تهران گاهی می تواند کاملا با آنچه که تاکنون تجربه کرده ایم متفاوت باشد. این متفاوت بودن گاهی ممکن است معانی خوب و گاهی مشکلات ناخوشایندی را تداعی کند. بهرحال تفاوت در سبک زندگی در خوابگاه دخترانه و پسرانه برخی اوقات بسیار محسوس بوده و به راحتی قابل تشخیص است و گاهی نیز می تواند بسیار نامحسوس و به اصطلاح زیرپوستی باشد.

حس کردن این تفاوت ها ممکن است در ابتدا برای افراد خوشایند نباشد و حتی منجر به آزرده شدن ساکنین خوابگاه تهران و سایر شهرها گردد. اما همواره تفاوت هایی که در پانسیون دخترانه احساس می شود ناخوشایند نیست. برخی از این تفاوت ها گاهی می توانند مزه شیرین زندگی مستقل را به افراد بچشانند

تفاوت های محسوس و نامحسوس در سبک زندگی خوابگاه تهران و سایر شهرها، تا میزان زیادی به عادت های فردی افراد نیز بستگی دارد. ممکن است برخی از افراد تمایل داشته باشند که همان روند سابق خود را در خوابگاه نیز در پیش بگیرند. اما برخی از ساکنین خوابگاه پسرانه و دخترانه گاهی به حدی انعطاف نشان می دهند که به راحتی می توانند خود را با شرایط جدید خود وفق دهند. بهرحال هرگونه مواجهه شدن با تفاوت های ایجاد شده در روند زندگی نمی تواند اصل قضیه تغییر سبک زندگی در خوابگاه دانشجویی و کارمندی را کمرنگ کند. روبرو شدن با تجارب خوشایند که می تواند بسیار هم لذتبخش باشد، نیازی به توضیح ندارد. اما مشکلاتی که در پی کنار نیامدن با این تفاوت ها ممکن است برای افراد پیش بیاید قابل چشم پوشی نیست. بر همین اساس برآن شدیم در این مقاله شما را با مشکلات احتمالی که ممکن است با زندگی در خوابگاه دخترانه تهران تجربه کنید، آگاه سازیم.

 

مشکلات زندگی در خوابگاه دخترانه تهران


با شروع زندگی در خوابگاه دخترانه تهران دریچه هایی جدید در برابر چشمان ما گشوده می شود. این درچه ها گاهی مناظر خوشایند و گاهی نیز می توانند ما را با صحنه های ناخوشایند و شکه کننده روبرو سازند. این صحنه های ناخوشایندی که موجب غافلگیری ما می شوند همان مشکلات زندگی در اقامتگاه دخترانه هستند. این مشکلات ممکن است از مسائل بسیار خصوصی تا جنبه های زندگی اجتماعی افراد را تحت الشعاع قرار دهد. یکی از بزرگترین مشکلاتی که در همان روزهای اول ممکن است افراد ساکن در پانسیون را درگیر کند، مشکل مربوط به رعایت نشدن حریم خصوصی افراد است. افراد با شروع زندگی در پانسیون کارمندی انتظار دارند که استقلالی بی حد و مرز را تجربه کنند. این در حالی است که در خوابگاه به حدی فاصله فیزیکی و حتی روانی افراد با یکدیگر کم است که عملا حریم خصوصی در آنجا بی معنی به نظر می رسد. مواجهه شدن با این مشکل با تعریف حد و حدود برای سایرین در خوابگاه دانشجویی قابل کنترل است.

یکی دیگر از مشکلات زندگی در خوابگاه دخترانه تهران بحث مربوط به تفاوت های فرهنگی و مشکلاتی که می تواند به همراه داشته باشد، است. ساکنین اقامتگاه پسرانه در تهران گاهی ممکن است نظراتی کاملا متضاد با یکدیگر را داشته باشند. همین مساله می تواند به برور تعارض و مشکل بین ساکنین اقامتگاه بیانجامد. در چنین شرایطی کار کردن بر روی مهارت های اجتماعی و نحوه برخورد صحیح با نظرات مخالف می تواند تا حد زیادی کمک کننده باشد. از دیگر مشکلاتی که زندگی در یک خوابگاه ممکن است به همراه داشته باشد می توان به موارد مربوط به سلامتی در محیط جمعی، تغذیه نامناسب، خطر برخورد با افراد ناشایست و غیره اشاره کرد.

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

زندگی دانشجویی در خوابگاه متاهلی 

مزیت های خوابگاه نسبت به خانه ی اجاره ای 

زندگی در خوابگاه های تهران

 

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

گیت فروشگاهی نو یا دست دوم

اگر قصد دارید فروشگاه تان گیت دست دوم خریداری نمایید بهتر است باتوجه به شرایطی همچون شرط نصب و راه اندازی و گارانتی کوتاه مدت باشد . در این صورت اگر گیت خریداری شده دارای نقص و مشکل باشد هزینه تعمیر آن بر عهده فروشنده می باشد و خریدار هزینه های سنگین برای تعمیر را متحمل نخواهد شد .

ما به شما خریداران گیت فروشگاهی توصیه می کنیم برای خرید گیت فروشگاهی دست دوم از طریق آگهی های اینترنتی اقدام ننمایید , بهترین راه خرید مستقیم و بدون واسطه از شرکت های معتبر می باشد . زیرا گیت های فروشگاهی سیستم الکترونیکی هستند که دارای برد می باشند و برد نیز یک وسیله بسیار حساس الکترونیکی می باشد که ایراد جزئی در آن کارکرد وسیله را با مشکل روبه رو خواهد ساخت . هزینه تعمیر و تعویض برد بسیار سنگین می باشد . از این رو خرید گیت از فروشگاه معتبر بسیار حائز اهمیت می باشد .

 

گیت فروشگاهی چینی

در رابطه با گیت فروشگاهی چینی باید این موضوع را خاطر نشان کرد که لزوما چینی بودن یک گیت فروشگاهی دلیلی بر بی کیفیت بودن آن نیست. کالاهای چینی هم باکیفیت هستند هم بی کیفیت و این بستگی به انتخاب شما و البته شرکتی دارد که از آن گیت فروشگاهی را تهیه می کنید. بعد از وارد شدن دزدگیر فروشگاهی چینی در بازار ایران افراد سودجو و بی سابقه توانستند با ارائه قیمت های پایین تر برای دزدگیر فروشگاهی توجه مشتریان را به شرکت خود جلب کنند. به همین دلیل شرکت های با سابقه در این زمینه هم مجبور شدند برای آنکه بتوانند نظر مشتریان را جلب کنند دزدگیرفروشگاهی چینی را وارد سبد کالای خود کنند.

گیت فروشگاهی چینی در بازار ایران به طور کلی یعنی استفاده از کالای بی کیفیت چراکه دزدگیر مغازه چینی معمولاً عمر کوتاهی دارند. حال شما فرض کنید که برای صرفه جویی در هزینه های خود می خواهید از گیت فروشگاهی دست دوم استفاده کنید.

 

به سایت زیر سربزنید:

اجاره انواع خودرو ایرانی و خارجی با مجوز رسمی اجاره خودرو در رنتال کار ایران برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید

 

چرا باید از گیت فروشگاهی نو یا دست دوم فروشگاهی ضد سرقت استفاده کنیم ؟

معایب گیت های دست دوم

از جمله معایب گیت فروشگاهی دست دوم آن است که گیت فروشگاهی دست دوم فاقد قطعات یدکی خواهد بود .

بنابراین اگر دستگاه شما دچار خرابی شود و یا در عملکرد آن نقصی وجود داشته باشد تقریبا کاری از دستتان بر نمی آید.

اما اگر گیت فروشگاهی دست دوم بخرید ممکن است که خدمات نصب و حتی خدمات پس از فروش و گارانتی نداشته باشید و هر مشکلی که برای دستگاه شما به وقوع بپیوندد هیچ چاره ای نخواهید داشت.

پس بهتر هست گیت فروشگاهی نو خریداری کنید به جای گیت فروشگاهی دسته دوم و چینی.

ما به شما توصیه می‌کنیم که گیت فروشگاهی چینی نو بهتر از گیت فروشگاهی دست دوم عمر آمریکایی و اروپایی هست.

در واقع تنها حسن گیت فروشگاهی دست دوم ارزانی آن است.

اگر بسیار مصر هستید که گیت فروشگاهی دست دوم تهیه کنید به شما توصیه می کنم با فروشنده آن در رابطه با گارانتی و شرایط نصب آن حتما به توافق برسید.

نکته بسیار حائز اهمیت در رابطه با نصب گیت فروشگاهی آن است که نصب دزدگیر فروشگاهی یا دزدگیر لباس امری بسیار حساس است و نیازمند به یک کارشناس خبره دارد.

ممکن است شما از گیت فروشگاهی دست دوم صرفاً برای ایجاد ترس در دل دزدان استفاده کنید. البته این امر امری تایید شده و درست است چرا که حتی گیت فروشگاهی اگر خاموش باشد و کار هم نکند به خودی خود موجب کاهش سرقت مغازه شما خواهد شد. کاهش سرقت در صورت استفاده از گیت فروشگاهی بین ۷۰ درصد تا ۹۰ درصد گزارش شده است.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

نکاتی برای نصب گیت های فروشگاهی

بسیار مهم و ضروری است که قبل از نصب گیت دزدگیر نکاتی که گفته میشود را در نظر بگیرید تا عملکرد دستگاه دچار مشکل نشود.

مرحله اول بررسی امواج مغناطیسی اطراف مغازه

قبل از نصب گیت فروشگاهی ابتدا اطراف مغازه را بررسی کنید. بررسی کنید که آیا کلانتری، ایستگاه آتش نشانی، پایگاه های بسیج در اطراف مغازه و فروشگاه وجود دارد یا خیر. زیرا امواج مغناطیسی مراکز ذکر شده می تواند بر روی عملکرد و فرکانس دستگاه دزدگیر تاثیر بگذارد. اگر همچنین مراکز در اطراف مغازه و یا هایپر مارکت دارد باید چه کار کنیم؟ قبل از اینکه گیت دزدگیر را نصب کنید از آن تست اولیه بگیرید ببینید که عملکرد دستگاه چطور است. و ببینید خوب کار می‌کند یا نه. اگر عملکرد ضعیف است می‌توان از یک نوع دزدگیر دیگر استفاده نمایید مثلا به جای سیستم RF از سیستم ضد سرقت AM استفاده کنید. سیستم‌های اما هنوز معمولا حساسیت کمتری دارد و نسبت به سیستمهای ضد سرقت آر اف ال کرده بهتری دارد.

نکاتی برای نصب گیت های فروشگاهی

مرحله دوم بررسی مغازه‌های اطراف فروشگاه است

مغازه مجاور شما دارد و فاصله درب ورودی مغازه شما تا درب مغازه مجاور کمتر از ۱۰ متر است قطعاً نمی‌تواند دستگاه دزدگیر و هوا فرکانس کند و شما باید یک دستگاه توضیح با فرکانس دیگر نصب کنیم چطور فرکانس و نوع دزدگیر مغازه مجاور را متوجه بشویم اولین و ساده ترین راه این است که از مغازه مجاور تا نوع فرکانس دستگاه دستگاه دزدگیر فرکانس اندازه گیری و توزیع و بعد از مشخص شدن نوع دزدی اقدام به نصب گیت فروشگاهی کنید.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

مرحله سوم، بررسی داخل فروشگاه و مغازه است.

میخواهید یک دوستی را کنار درب برقی نصب کنید تا جایی که می خوای دزدگیر نصب کنتور برق وجود دارد آیا در ویترین مغازه از لامپ های هالوژن استفاده شده است پاسخ به این سوال که می تواند شما را در انتخاب نوع دزدگیر و نحوه نصب گیت فروشگاهی کمک کند و بتواند بهترین را انتخاب کنید اگر در بقیه وجود دارد هر بار که در باز و بسته می شود ممکن است بر روی عملکرد دستگاه تصویب طرح و دستگاه آدم های اشتباهی بدن بیشتر می‌کند قبل قبل از اینکه آنکه نصب را انجام دهید دزدگیر را بگیرید و بگذارید حدود ۳۰ دقیقه کار کند و بعد اقدام به نصب و راه اندازی کنید اگر لازم است دستگاه دزدگیر را حدود نیم متر از درب برقی فاصله دهید و ببینید که عملکرد آن چطور است.

مرحله به مرحله نصب گیت فروشگاهی

اگر دزدگیر کنار کنتور برق بود و در عملکرد آن مشکلی وجود دارد، پیشنهاد می کنیم جای آنتن گیرنده و فرستنده تقویت بعد از جابجایی آن را دوباره از یک دزدی تست‌گیری در عملکرد آن را بررسی کنید. معمولاً در این شرایط مشکل دزدگیر برطرف می‌شود.
در ویترین از لامپ هالوژن استفاده شده است می توان لامپ را خاموش کنید و یک بار هم لامپتو روشن کنم و دوباره چنانچه لامپ‌ها را بر روی عملکرد یک تاثیرگذار هستند و امکان حذف لامپ ها وجود دارد و یا جایگزین لامپ هالوژن این مسئله مهم را با استناد به مقاله در میان بگذارید.

جمع بندی

قبل از اینکه اقدام به نصب گیت فروشگاهی که چک لیست تهیه کنید تا نکاتی که گفته شده را رعایت کنید چنانچه سوالی در زمینه نصب و راه اندازی سیستم ضد سرقت فروشگاهی داشتید می توانید با شرکت و با کارشناسان BNB تماس حاصل نمایید

چک لیست نصب گیت فروشگاهی:

تست اولیه گیت دزدگیر با تگ یا سایر تجهیزات جانبی
چک کردن منبع تغذیه
چک کردن سیم کشی خارج دزدگیر تا منبع تغذیه و برق اصلی
وصل بودن دزدگیر به برق
سالم بودن برق ورودی منبع تغذیه
چک کردن باز شدن درب گیت توسط افراد متفرقه
چک کردن نصب بدنه گیت روی زمین
بررسی تنظیم بودن برد اصلی

رعایت کردن همه نکاتی که گفته شد باعث کارکردن گیت فروشگاهی میشود و دستگاه دچار تداخل نمیشود

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

5 راهکار برای افزایش امنیت مغازه

متاسفانه این روزها بیشتر از هر زمان دیگری شاهد افزایش سرقت از مغازه‌ ها و فروشگاه‌های بزرگ هستیم. حفظ امنیت و جلوگیری از دزدی در مغازه به یکی از دغدغه‌های اصلی فروشندگان تبدیل شده است. روش‌های قدیمی مانند نصب کرکره‌های امنیتی و استفاده از قفل‌های بزرگ و کوچک، دیگر برای جلوگیری از سرقت کارآمد نیستند. اگر شما هم نگران حفظ امنیت مغازه خود هستید خواندن این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله شما را با 5 روش کاربردی جلوگیری از دزدی مغازه آشنا خواهیم کرد.

1. نصب دزدگیر مغازه، کاربردی‌ترین روش جلوگیری از دزدی مغازه

یکی از روش‌هایی که معمولا سارقین از آن برای سرقت از مغازه استفاده می‌کنند، پنهان کردن وسایل و محصولات فروشگاه زیر لباس، داخل کیف و پس از آن ترک سریع محل سرقت است. با استفاده از دزدگیر مغازه هیچ‌کدام از محصولات فروشگاه بدون اجازه و تایید فروشنده از آن‌جا خارج نمی‌شوند. دزدگیر مغازه با استفاده از امواج دریافتی از تگ‌ها و لیبل‌های لباس عمل می‌کند؛ در صورتیکه تگ یا لیبل از محصول جدا نشده باشد و فرد قصد خروج از مغازه را داشته باشد، دزدگیر بلافاصله شروع به آژیر کشیدن می‌کند. با استفاده از این دزدگیر محصولات شما در امنیت کامل خواهند بود.

5 راهکار برای افزایش امنیت مغازه

 

2. نصب آینه در بخش‌های مختلف مغازه، راه‌حلی آسان برای جلوگیری از سرقت در مغازه

شاید برایتان جالب باشد که بدانید تحقیقات نشان می‌دهد با نصب آینه در بخش‌های مختلف مغازه، میزان سرقت کاهش می‌یابد. با انجام این کار علاوه‌بر بالا بردن قدرت دید فروشنده در همه قسمت‌ها، مشتری و سارق با دیدن تصویر خود در آینه مدام احساس دیده شدن و در معرض دید قرار گرفتن دارند. شاید نصب آینه، ایمنی بالایی نداشته باشد اما یک پیشنهاد ارزان و کاربردی برای شما است تا از افزایش سرقت جلوگیری شود
در کنار این کار برای حفظ امنیت مغازه و جلوگیری از سرقت پیشنهاد می‌کنیم از یک دستگاه ضد سرقت مکمل مانند دستگاه مه ساز طلافروشی در فروشگاه استفاده کنید. این دستگاه بلافاصله پس از فعال شدن، حجم زیادی دود غلیظ تولید می‌کند و مانع از دید سارقین می‌شود. این دستگاه یک مکمل قوی برای روش‌ها و ابزارهای مختلف امنیتی است. برای اطلاع از قیمت مه ساز طلافروشی همین حالا به سایت ایمن کالا مراجعه و اطلاعات لازم را کسب کنید.

 

به سایت زیر سربزنید:

اجاره انواع خودرو ایرانی و خارجی با مجوز رسمی اجاره خودرو در رنتال کار ایران برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید

 

3. نصب دزدگیر بی‌سیم اماکن، سرقت از فروشگاه را به حداقل برسانید

نصب دزدگیر بی‌سیم اماکن یکی از بهترین راه‌های جلوگیری از دزدی در مغازه است. این دزدگیر به نسبت دزدگیرهای ساده و معمولی از امنیت بسیار بالایی برخودار است. بلافاصله پس از باز شدن درب مغازه، شکسته شدن شیشه‌ها و هر اقدام غیرمنتظره، دزدگیر بی‌سیم شروع به آژیر کشیدن می‌کند و از طریق پیامک یا تماس تلفنی صاحب مغازه را در جریان وقوع اتفاق قرار می‌دهد.
این دزدگیرها علاوه‌بر ارسال پیامک، قابلیت ضبط و شنود صدا را نیز دارند. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا از کلیه اتفاقات مغازه قبل و بعد سرقت مطلع شوید. دزدگیر بی‌سیم اماکن با نصب سریع و آسان یک انتخاب بی‌نظیر برای حفظ امنیت و جلوگیری از سرقت مغازه شما است.

 

5 راهکار برای افزایش امنیت مغازه

4. نصب دوربین مداربسته، جلوگیری از سرقت مغازه در کمترین زمان

نصب دوربین مداربسته یکی از راه‌های اصلی جلوگیری از افزایش سرقت در مغازه‌ها است. نصب این ابزار امنیتی قدرتمند میزان سرقت را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. سارقین با دیدن دوربین مداربسته و ترس از شناسایی از سرقت منصرف می‌شوند.
حتی پس از سرقت نیز با کمک دوربین مداربسته می‌توانید چهره سارقین را شناسایی کرده و در کم‌ترین زمان به اموال خود دست یابید. معمولا در برنامه‌ریزی برای خرید و نصب دزدگیر اماکن تجاری و پاساژ، استفاده از دوربین مداربسته یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های پیشنهادی کارشناسان است که در کنار دزدگیرهای آژیردار با چک کردن ورود و خروج افراد مشکوک از وقوع جرم و سرقت تا حد زیادی جلوگیری می‌کند.

5. نصب مجهزترین دوربین‌های سقفی، تضمین قطعی حفظ امنیت مغازه شما

دوربین‌های مداربسته و دزدگیرهای آژیر دار همگی انتخاب بسیار خوبی برای جلوگیری از سرقت در مغازه شما هستند. اما در پایان این مقاله قصد داریم شما را با پیشرفته‌ترین و به روزترین دوربین‌های سقفی در بازار آشنا کنیم. دوربین سقفی یا فیش آی به شما این امکان را می‌دهد تا همه قسمت‌های مغازه و فروشگاه را به‌طور دقیق و لحظه‌ای رصد کنید.
از دیگر ویژگی‌های مهم این دستگاه امنیتی می‌توان به ایجاد زاویه دید گسترده، پوشش دهی کلیه نقاط کور و نصب آسان در همه مغازه‌های کوچک و فروشگاه‌های بزرگ اشاره کرد. از دیگر قابلیت‌های جذاب و کاربردی این دوربین‌ها می‌توان به قابلیت ضبط صدا با کیفیت بسیار بالا اشاره کرد. با نصب این دوربین‌ها دیگر نیازی به نگرانی بابت سرقت اجناس مغازه و فروشگاه‌تان نخواهید داشت.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

اولین خوابگاه سوییتی دانشگاه تهران

مدیرکل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران از اتمام عملیات عمرانی اولین خوابگاه سوئیتی دانشگاه تهران خبر داد و گفت: در این خوابگاه هر دو دانشجو یک اتاق مجزا و هر ۴ نفر یک آشپزخانه و سرویس بهداشتی مجزا خواهند داشت.

صد درصد عملیات احداث اولین خوابگاه سوئیتی دانشگاه تهران با ظرفیت اسکان ۳۰۰ دانشجو به پایان رسیده است.

 هر دو دانشجو یک اتاق مجزا و هر ۴ نفر یک آشپزخانه و سرویس بهداشتی مجزا خواهند داشت.

مدیرکل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران از احداث ساختمان خوابگاهی جدید دیگری با ظرفیت اسکان ۱۷۸ دانشجو با کمک خیرین در کوی پسران خبر داد و گفت: این خوابگاه جدید ظرف یک دوره ۷ ماهه ساخته و تجهیز شد.

بهسازی و بازسازی خوابگاه‌های متأهلین و ساخت ساختمان‌های جدید در بخش خوابگاه‌های متأهلین در دستور کار دانشگاه تهران قرار دارد.

با توجه به تاکید رئیس دانشگاه تهران در زمینه توسعه خوابگاه متأهلین، برای توسعه صد درصدی خوابگاه‌های متأهلین در یک برنامه چهار ساله برنامه‌ریزی شده است.

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

زندگی دانشجویی در خوابگاه متاهلی 

مزیت های خوابگاه نسبت به خانه ی اجاره ای 

زندگی در خوابگاه های تهران

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

چرا باید از گیت فروشگاهی ضد سرقت استفاده کنیم ؟

هر کجا که صحبت از ازدحام و رفت و آمد باشد، باید گیت ورود و خروج حضور داشته باشد. این گونه گیت‌ها کمک می‌کنند تردد افراد و حتی وسایل نقلیه در مکان های شلوغ به آسانی صورت گیرد و دسترسی به مکان‌های مهم در اماکن پر تردد راحت‌تر شود. استفاده از گیت ورود و خروج با حذف نیاز به نظارت و کنترل انسانی موجب افزایش راندمان کاری می‌گردد. مطمئنا در مکان های مختلف مانند ایستگاه های مترو، مراکز تجاری و دولتی و ورزشگاه‌ها با این دستگاه روبه رو شده اید. یکی از مکان های نصب این محصول، فروشگاه‌ها است. با نصب گیت ورود و خروج فروشگاهی جلوی درب خروجی فروشگاه‌ها از خروج اجناس سرقتی جلوگیری می‌شود؛ به صورتی که در مواقع سرقت زنگ خطر به صدا در می‌آید.

 

چرا باید از گیت فروشگاهی ضد سرقت استفاده کنیم ؟

تردد از گیت ورود و خروج، تنها برای افراد خاص امکان پذیر است.

در ادامه، چگونگی عملکرد سیستم گیت ورود و خروج را به زبان ساده تر برای شما توضیح می‌دهیم. کاری که سیستم گیت ورود و خروج انجام می‌دهد محدود کردن دسترسی است. برای مثال، شما برای اطلاعات بانکی خود نام کاربری و رمز عبور در نظر می‌گیرید. این کار دسترسی دیگر افراد را به حساب شما محدود می‌کند. اما اگر رمز عبور را در اختیار شخص دیگری قرار دهید می‌تواند به حساب بانکی شما دسترسی پیدا کند.

سیستم گیت ورود و خروج هم به همین شکل است که باعث می‌شود دسترسی به مکان های خاص محدود شود و تنها افراد مجاز امکان تردد را داشته باشند. مزیت گیت ورود و خروج این است که می‌توان قابلیت های بیشتری به آن اضافه نمود و به اطلاعاتی مانند اینکه چه فردی از گیت عبور کرده و چه فردی هنوز در سازمان حضور پیدا نکرده است، دسترسی پیدا کرد. این ویژگی بیشتر برای شرکت‌ها و سازمان‌ها استفاده می‌شود که نظارت بر عملکرد کارکنان را برای مدیران راحت تر می‌کند.

 

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

آیا تنها دوربین های مدار بسته برای تامین امنیت فروشگاه کفایت می‌کند؟

بسیاری از افراد فکر می‌کنند، تنها نصب دوربین های مدار بسته برای حفظ امنیت فروشگاه کفایت می‌کند. اما اینطور نیست. وجود گیت ورود و خروج فروشگاهی ضد سرقت برای یک فروشگاه و مکانی که دارای محصولات ارزشمند است، بسیار ضرورت دارد. چرا که هنگام سرقت یا خارج کردن بدون مجوز وسایل فروشگاه، در همان لحظه متوجه آن خواهید شد که در این صورت برای گرفتن سارق اقدام می‌کنید.

در واقع گیت ورود و خروج فروشگاهی ضد سرقت در لحظه وقوع جرم سارق را شناسایی می‌کند. به همین خاطر بیشتر سارقین هیچگاه برای دزدی به سراغ فروشگاه هایی که دارای گیت ورود و خروج فروشگاهی هستند، نمی روند.

 

چرا باید از گیت فروشگاهی ضد سرقت استفاده کنیم ؟

امنیت فروشگاه های بزرگ تنها با گیت ورود و خروج امکان پذیر است.

روز به روز به تعداد فروشگاه های بزرگ اضافه می‌شود که به دلیل تامین محصولات متنوع، مورد استقبال مردم قرار می‌گیرند. اما این گونه فروشگاه‌ها به سیستم امنیت کاملا حرفه ای نیاز دارند. هنگامی که صحبت از امنیت فروشگاه و مراکز تجاری بزرگ می‌کنیم، مطمئناً یاد گیت ورودی فروشگاهی می‌افتید و دزدگیر هایی که به تمام لباس های فروشگاه وصل است. نیاز فروشگاه های بزرگ باید به گیت ورود و خروج فروشگاهی حتمی باشد. چرا که نمی توان در تمام قسمت های فروشگاه از نیروی انسانی استفاده کرد. به علاوه احتمال خطای نیروی انسانی در مواقع شلوغی فروشگاه بالا است.

گیت ورود و خروج فروشگاهی راهی برای تقلب دزدان باقی نمی گذارد.

خیلی‌ها سوال می‌پرسند که آیا امکان تقلب در گیت ورود و خروج فروشگاهی وجود دارد یا نه. گیت ورود و خروج فروشگاهی در انواع مختلف ساخته می‌شود که یکی از مطمئن ترین راه های امنیتی است و هیچ راهی برای تقلب سیستم آنها وجود ندارد.

اگر فکر می‌کنید، امکان کندن تگ های فروشگاهی وجود دارد، کاملاً در اشتباهید. این تگ‌ها توسط دستگاه خاص به لباس‌ها چسبانده شده اند که تنها با کمک همان دستگاه جدا می‌شوند. جنس این تگ‌ها به قدری محکم است که به راحتی از لباس‌ها جدا نمی شود و اگر هم کسی بخواهد با زور تگ‌ها را از لباس جدا کند، آن قسمت از لباس پاره می‌شود. لباس پاره و جنسی که خراب شود، به درد کسی نمی خورد.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

گیت فروشگاهی برای الکتریکی ها

تگ دزدگیر در اشکال و ابعاد مختلفی و در مصارف مختلفی در بازار  از جمله الکتریکی ها عرضه می شود.

در نخستین گام به نظر می رسد تجهیز کردن فروشگاه های مختلف از جمله انواع فروشگاه لوازم الکتریکی از این نظر اهمیت ویژه ای دارند.

انواع تگ فروشگاهی که مختص محصولات الکتریکی می باشند و می توانند از بروز هر نوع دستبرد یا سرقت پیشگیری کنند توسط سنسورهای خاصی به گیت ها و تجهیزات مرکزی دزدگیر متصل می باشند.

به نظر می رسد امروزه با وجود انواع تگ هادر ابعاد و اندازه های مختلف و با کاربردهای متفاوتی که دارند امنیت لوازم الکتریکی تا حدود زیادی افزایش پیدا کرده است.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

گیت فروشگاهی که به صورت دیواره هایی طراحی شده و زمانی که فرد حامل انواع لوازم الکتریکی از بین این دو دیوار حفاظتی عبور می کند آلارم مربوط به صدا در می آید.

گیت فروشگاهی برای الکتریکی ها

ویژگی های های یک تگ دزدگیر مورد استفاده در لوازم الکتریکی

هر تگ باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا بتواند به راحتی نصب و مورد استفاده قرار گیرد برخی از این ویژگی ها را می توان به شکل زیر بیان کرد:

حساسیت بالا با بهره گیری از سنسورهای مخصوص
وزن مناسب برای نصب روی کالاهای الکتریکی
ابعاد مناسب و عدم پوشش بخش بزرگی از کالا
کیفیت عالی و ماندگاری بالا
قیمت مناسب و خدمات پس از فروش

 

وسایل الکتریکی به دلیل نوسانات زیادی که دارد باید از گیت و تگ های متناسبی استفاده کرد تا به مرور زمان مشکلی پیش نیاید و نویزی که به علت سیستم های برقی داخل مغازه است گیت فروشگاهی را به اشتباه نیندازد 

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

زندگی در خوابگاه های تهران

زندگی خوابگاهی به نوعی توفیق اجباری است که اکثر دانشجویان و گاها غیر دانشجویان ملزم به تجربه آن هستند. زندگی در خوابگاه دانشجویی دارای جوانب و زوایای مختلفی است که آن را از زندگی در مکان های دیگر نظیر منزل شخصی و اجاره ای متمایز می کند.

استقلال فردی که ساکنین خوابگاه دخترانه و پسرانه تجربه می کنند در نوع خود منحصر به فرد است. افراد در خوابگاه دانشجویی و پانسیون کارمندی تقربیا یک زندگی فردی کاملا مستقل را می گذرانند. اگر بخواهیم دوستی های بسیار نزدیک و صمیمی را فاکتور بگیریم، ساکنین خوابگاه کارمندی در مواجهه با مسائل زندگی خود تقریبا تنها و بدون پشتیبان هستند. همین امر زندگی در خوابگاه و پانسیون را منحصر به فرد می کند. با این وجود و با وجود همه شباهت های زندگی در انواع خوابگاه، شرایط زندگی در خوابگاه تهران مقداری متفاوت تر است. در ادامه به این تفاوت می پردازیم.

خوابگاه تهران لفظی است که ما به همه انواع خوابگاه، پانسیون و اقامتگاه پسرانه و دخترانه از نوع دانشجویی و کارمندی در تهران اطلاق می کنیم. این نوع خوابگاه به دلیل قرار داشتن در پایتخت کشور ماهیتی کمی متفاوت تر از سایر شهرها دارد. خوابگاه تهران در گوشه و کنار پایتخت به چشم می خورد. با افزایش جمعیت دانشجویان و کارمندان مجرد در تهران، رشد قابل توجهی در تعداد اقامتگاه دانشجویی و کارمندی در سطح شهر تهران اتفاق افتاد. تقریبا تمامی انواع خوابگاه دانشجویی در تهران در هر 22 منطقه این کلانشهر به چشم می خورند. با اینکه زندگی در خوابگاه در هر حالتی که باشد ماهیت نسبتا یکسانی دارد. اما جادوی این شهر بزرگ بر این مورد نیز اثر گذاشته و شرایط خوابگاه تهران مقداری با خوابگاه سایر شهرها تفاوت دارد.

 

تفاوت شرایط زندگی در خوابگاه تهران با سایر شهرها


در بخش ها قبلی به این نکته اشاره شد که ماهیت زندگی در خوابگاه تهران با تمام شباهت هایی که به زندگی خوابگاهی در سایر شهرها دارد، تا حدودی با آنها متفاوت است. تهران به عنوان پایتخت کشور و بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر در سطح کشور ایران شناخته می شود. علاوه بر جمعیت بالای این شهر، از دو زاویه می توان ماهیت این شهر متفاوت را بررسی کرد. از طرفی به دلیل بزرگی و پرجمعیت بودن شهر تهران، این شهر به خودی خود از نظر جرم خیزی در صدر شهرهای ایران قرار دارد. که این مساله تا حدودی امنیت ساکنین خوابگاه تهران را نه در داخل خوابگاه بلکه در بیرون آن با تهدید مواجه می کند. از طرفی دیگر و از زاویه مقابل می توان به امکانات بی مانند شهر تهران نسبت به سایر شهرهای ایران اشاره کرد. همین مساله خود موجب می شود که زندگی بسیاری از ساکنین خوابگاه پسرانه در تهران تحت تاثیر مثبت این امکانات قرار گیرد.

تمامی مسائلی که به آنها اشاره شد می تواند ماهیت زندگی در خوابگاه دانشجویی و کارمندی در تهران را تحت تاثیر قرار دهد. حمل و نقل آسان در سطح شهر تهران به دلیل وجود مترو و اتوبوس های تندرو، این شهر را به شهری ایده آل برای دانشجویان و صد البته ساکنین پانسیون دخترانه تهران بدل کرده است. زیرا این امکانات با کمترین هزینه می توانند دسترسی به بخش های مختلف شهر را برای ساکنین خوابگاه فراهم کنند. از طرفی دیگر ساکنین پانسیون پسرانه در تهران ممکن است کارمندانی باشند که محل کار آنها از پانسیون دور باشد. همین مساله می تواند تا حد زیادی هزینه رفت و آمد را برای آنها کاهش دهد.

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

زندگی دانشجویی در خوابگاه متاهلی 

مزیت های خوابگاه نسبت به خانه ی اجاره ای 

قوانین نانوشته زندگی خوابگاه

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

گیت فروشگاهی برای طلا فروشی ها

دزدگیر فروشگاهی در واقع یکی از تجهیزات ایمنی چند منظوره می باشد که در طلا فروشی ها هم استفاده میشود.

گیت فروشگاهی برای طلا فروشی ها

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

این نوع دزدگیر در اشکال و ابعاد مختلفی به منظور ایمن ماندن کالاها و محصولات فروشگاهی یا موارد مرتبط مورد استفاده قرار می گیرد. غیر از پوشاک فروشی ها یا حتی مواردی از قبیل طلافروشی ها نیز از این نوع دزدگیر فروشگاهی استفاده می شود. این نوع دزدگیرها به سنسورهای خاصی متصل هستند و بسیار حساس هستند.

هر چند باید به این نکته نیز اشاره کرد که دزدگیرهای فروشگاهی که به منظور نصب و استفاده روی انواع طلا و جواهرات مورد استفاده قرار می گیرد. دارای ویژگی های خاصی هستند که نوع کارکرد آنها تا حدودی از سایر نمونه های موجود متمایز می باشند.

گیت فروشگاهی برای طلا فروشی ها

با دزدگیر فروشگاهی ایمن بمانید وجود دزدگیر فروشگاهی همان سیستم ارزشمند و تجهیزات ویژه ای است که در جواهرسازی ها و طلا فروشی ها می تواند به دغدغه اصلی صاحبان این اماکن پایان دهد. همانطور که می دانید مصون ماندن این محصولات ارزشمند باید در اولویت باشد چرا که غیر از زیان دهی مادی در بسیاری موارد منجر به وقایع تلخی نیز شده است.

از همین رو استفاده از تجهیزات ایمنی ویژه و به خصوص انواع دزدگیر فروشگاهی که منطبق با شرایط طلافروشی ها نیز طراحی و تولید شده اند می تواند آرامش و امنیت خاصی را در پی داشته باشد. البته می توان گفت که انواع دزدگیر فروشگاهی که در طلا فروشی ها نصب می شود از هر نظر نسبت به نمونه های مشابه تفاوت هایی دارند و نفوذ به این نوع سیستم ها از هر نظر کار دشوار و تقریبا غیر ممکن است.  از طرفی می توانند نسبت به خروج هر یک از قطعات طلا و جواهر به سرعت واکنش نشان دهند.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

زندگی دانشجویی در خوابگاه متاهلی 

خوابگاه دانشجویی متاهلی از آن سبک زندگی‌هایی است که هرکسی آن را تجربه نکرده و تنها باید دانشجو باشی و ازدواج کنی تا بدانی زندگی در این خوابگاه‌ها چه مزه‌ای است.

چند نفر توی صف ایستاده‌اند تا کسی که در دستشویی خوابش برده است، از دستشویی بیاید بیرون. از آشپزخانه هم صدای داد و بیداد می‌آید. صداهای چند زن می‌آید که سر گاز با هم دعوا می‌کنند. چند تا تخم‌مرغ دستشان گرفته‌اند که مدام می‌ترسی به طرف هم پرت کنند، آن ها تجربه دارند، در دعوا تا جایی جلو می‌روند که به زد و خورد نکشد. مردهای این خوابگاه هم خودشان فنی‌اند! یعنی همه کارهای فنی را خودشان انجام می‌دهند؛ تعمیر پریز برق و عوض‌کردن لامپ‌های سوخته کار مردهاست.

اینها تصویرهایی بود که از خوابگاه دانشجویی در ذهن داشتم؛ اما واقعیت چیز دیگر است و آنجا باکلاس تر از آن چیزی است که تصور می کنیم. همه اعضای ساختمان ها در حال درس خواندن هستند ازدواج هم کرده اند و دیگر وقتی برای دور هم جمع شدن های دوران مجردی ندارند آشپزخانه مشترکی هم در کار نیست. سوئیت‌هایی با آشپزخانه‌های اوپن، جای آشپزخانه‌های مشترک را گرفته‌اند.

خوابگاه دانشجویی متاهلی یعنی اینکه سالی حداقل ده میلیون پس انداز کنید؛ یعنی اگر قرار باشد دانشجویی کلی پول اجاره خانه بدهد با این خوابگاه ها جلو می افتد. شرایط گرفتن خوابگاه متاهلی طبق قوانین وزارت علوم دشوار است. بعضی‌ها یک سال هم در صف می‌ایستند؛ البته این مساله در دانشگاه های مختلف کمی فرق دارد و اگر تقاضا کم باشد، خیلی هم راحت می توان از این خوابگاه ها استفاده کرد. البته هر چقدر مدرکت بالاتر باشد راحت تر می توانید خوابگاه متاهلی بگیرید و به همین دلیل است که دانشجویان پزشکی کمی وضعشان از بقیه بهتر است.

 

اول درس بعد ازدواج

 

حالا ما توصیه می کنیم اول درس بخوانید، بعد ازدواج کنید. اگر به فکر ازدواج و گرفتن خوابگاه متاهلی هستید، قبل از ازدواج، کارشناسی ارشد قبول شوید، اگر هم دانشجوی کارشناسی ارشد هستید، به فکر دکترا باشید. اگر هم هنوز به دانشگاه نرفته‌اید، در رشته‌های دامپزشکی و معماری تحصیل نکنید؛ چون دانشجویان این رشته‌ها 3 امتیاز کمتر از بقیه رشته‌ها می‌گیرند.

 

وضعیت شغلی دانشجو

 

دانشجویان شاغل و بورسیه در صورت امکان سکونت در خوابگاه باید براساس ماده 1آیین‌نامه اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشجویی معادل مبلغ کمک هزینه مسکن را نقدی به حساب صندوق‌های رفاه دانشجویان واریز کنند. شرایط پرداخت اجاره خوابگاه برای افراد شاغل متفاوت است. پس تعجبی ندارد که دانشجویان نگویند شاغل هستند.

 

مسافت هم مهم است؛ دانشجویان متأهلی که فاصله محل سکونت خانواده آن‌ها تا دانشگاه محل تحصیلشان بیش از ۳۰۰ کیلومتر باشد، به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مازاد نیم امتیاز، حداکثر ۵ امتیازمی گیرند. اگر خانه‌تان در جزیره ابوموسی یا دورترین شهر‌های مرزی است، شانس بیشتری برای گرفتن خوابگاه دارید. معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با در نظر گرفتن وضعیت خاص دانشجوی متقاضی خوابگاه، می‌تواند حداکثر تا ۱۰ امتیاز به مجموعه امتیازات او بیفزاید. طبیعی است که معاون دانشجویی و فرهنگی هر دانشگاهی ۱۰ امتیاز به هر کسی که می‌خواهد اضافه کند. فقط می‌توان امیدوار بود که این معاون‌ها منصف باشند.

 

خوابگاه های دانشجویی خیلی هم بد نیست

 

محمدامین عزیزی که دانشجوی سال آخر پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است، از همان دانشجویانی است که ترجیح داده در خوابگاه دانشجویی زندگی کند می گوید: یک سال و نیم پیش با همسرم ازدواج کردم او کارشناس مامایی خوانده و از آنجایی که هر دو اهل لرستان بودیم و پدرهایمان با هم همکار بودند، با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم. هر دو دانشجو هستیم و از نظر خانوادگی در شرایط متوسطی قرار داریم؛ به همین دلیل نمی‌توانیم به کمک خانواده‌ها حساب کنیم. وقتی که ازدواج کردیم، برای تامین هزینه های زندگی کمی با مشکل روبرو بودیم که خوابگاه متاهلی در این میان به ما بسیار کمک کرد.

 

عقدنامه داشته باشید، همه چیز حل است

 

در کرمانشاه مجموعا ۴۰ واحد متاهلی وجود دارد و به همه دانشجویانی که سند عقد رسمی و عقدنامه دارند، در صورت تقاضا، این واحد‌ها تعلق می‌گیرد؛ هرچند یکسری معیاربندی نیز وجود دارد و وضعیت دانشجو بودن هر دو طرف، مسافت محل زندگی تا دانشگاه و یکسری معیار‌های دیگر بررسی می‌شود. اینکه هر دو طرف شاغل هستند یا دانشجو هستند، توانایی پرداخت اجاره نشینی را دارند یا نه بررسی و به همه آن‌ها نمره تعلق می‌گیرد. هر چند در حال حاضر در همه جا وضعیت پارتی هم مهم است و جایی که پارتی و آشنایی باشد هیچ کدام از این معیار‌ها رعایت نمی‌شود. در حال حاضر ما در مجتمع متاهلی زندگی می‌کنیم که ۱۰ بلوک است و ۲ بلوک آن برای دانشگاه علوم پزشکی است.

 

هر چقدر دلتان می خواهد مهمان دعوت کنید

 

وی در مورد وضعیت رفت و آمد و مهمان‌ها می‌گوید: واحد‌های دانشجویی متاهلی مثل خانه خودتان است و بر روی رفت و آمد‌ها و مهمان‌ها هیچ نظارت و محدودیتی وجود ندارد. اینکه بگویند وقت گذشته و مانع ورود افراد شوند، در این خوابگاه‌ها مانند خوابگاه‌های دانشجویی سخت گیری نمی‌شود؛ اما خود دانشجویان آنقدر مشغول درس خواندن هستند که دیگر وقت مهمان کردن ندارند. اینکه چقدر در این خوابگاه ها باید اجاره پرداخت شود، موضوع مهمی است که عزیزی در مورد ان می گوید: در واقع اجاره این خانه‌ها مثل وام دانشجویی است این وام در بعد از تحصیل و به صورت قسط بندی به دانشگاه برگردانده می‌شود هر چند این را هم بگوییم که یک میلیون تومان هم پول پیش از ما گرفتند. عزیزی با اشاره به اینکه تمام همسایه‌ها دانشجو هستند و همه شرایط یکسانی دارند در ادامه اضافه می کند: همه اعضای بلوک دانشجو هستند یا هم کلاسی هستیم و یا هم دانشگاهی و این شرایط را کمی جالب می‌کند. شرایط همدیگر را درک می‌کنیم و از نظر فرهنگی و اجتماعی نیز در یک رده قرار داریم.

وی در مورد وضعیت بلوک‌های دانشجویی متاهلی می‌گوید: جایی که ما هستیم حدودا برای ۳۰ سال پیش است قدیمی بودن ساختمان معایب و مزایایی دارد. در زمان زلزله کمی ترسناک بود؛ اما همین قدیمی بودن و استحکام آن سبب شد که آسیب زیادی به ساختمان‌ها وارد نشود؛ این در حالی است که بلوک کناری ما که تازه ساز بود، فرو ریخت، اما در هر صورت به ناچاری زندگی می‌کنیم.

 

حقوق پایین دانشجویی کفاف نمی دهد

 

این دانشجوی پزشکی با اشاره به اینکه تمام دریافتی او ۸۰۰ هزار تومان است، اظهار می کند: اگر همین خانه‌های متاهلی هم نباشد با ۸۰۰ تومان نمی‌توانیم خرج و دخل زندگی را هماهنگ کنیم درست است شرایط کمی سخت است؛ اما این بهتر از هیچ است. بسیاری از دانشجویانی که استطاعت مالی دارند، در این خوابگاه‌ها نمی‌مانند و ترجیح می‌دهند در مناطق خوب شهر زندگی کنند این را هم بگویم که نزدیک بودن این خوابگاه‌ها به بیمارستان محل خدمت ما از مزایای آن است و سبب شده که رفت و آمد زیادی بین خانه و محیط کار نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در زمان زلزله ساختمان آسیب جدی ندید، ادامه می دهد: بعد از زلزله مسئولان دانشگاه به خوابگاه‌ها سر زدند و قرار بر این شد که ودیعه و پول پیش خانه در شهر را به دانشجویان بدهند؛ اما از زمانی که تب و تاب زلزله افتاد با وجود آنکه هنوز هم کرمانشاه روی ویبره است؛ اما همه چیز به فراموشی سپرده شد و دیگر وعده‌هایی که داده بودند، فراموش شد.

عزیزی در مورد نظافت محیط خوابگاه می گوید: نظافت خوب است و مدام داخل بلوک‌ها نظافت می‌شود؛ اما با این حال جا دارد که بیشتر به این خوابگاه‌ها رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه پدرش و پدر همسرش هر دو فرهنگی هستند، گفت: از آن‌ها انتظار کمک زیادی نداریم و باید بتوانیم روی پای خودمان بایستیم و این خوابگاه‌ها می‌تواند به این هدف ما کمک کند. درست است که درآمد‌ها در حال حاضر برای دانشجویان بسیار پایین است؛ ما حتی رزیدنت قلبی داریم که در همسایگی ماست و یک میلیون و ۲۰۰ حقوق می‌گیرد؛ در حالی که دو فرزند دارد و این شرایط را برای دانشجویان سخت می‌کند.

 

کفه ازدواج در دوران دانشجویی به دوران مجردی می چربد

 

این دانشجوی پزشکی با اشاره به اینکه آیا ازدواج در دوره دانشجویی به مجرد بودن می‌چربد یا نه می‌گوید: هر چیزی بسته به شرایط متفاوت است؛ اما زندگی با ازدواج سروسامان می‌گیرد برنامه هایت منظم و مرتب می‌شود و به قول معروف روی فرم می‌افتد. درست است از نظر مالی کمی فشار می‌آید؛ اما این مسئله برای دانشجویان پزشکی کمی فرق می‌کند تمام زندگی یک دانشجوی پزشکی درس خواندن و شیفت دادن است و ازدواج می‌تواند این مسئله را در مسیر خودش هدایت کند و دیسیپرین بیشتری را به فرد بدهد درواقع می‌توانیم بگوییم کفه ترازو به نفع ازدواج در دوران دانشجویی است.

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

هتل پانسیون کارمندی چیست ؟

مزیت های خوابگاه نسبت به خانه ی اجاره ای 

قوانین نانوشته زندگی خوابگاه

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

مجموعه کامل سیستم امنیتی فروشگاه

این وسایل های ضدسرقت شامل مجموعه گیت فروشگاهی و تگ دزدگیر و لیبل و تگ بازکن و خنثی کننده لیبل میباشد

همه این وسایل با هم مجموعه ی کامل یک سیستم امنیتی را تشکیل میدهند

مجموعه کامل سیستم امنیتی فروشگاه

گیت فروشگاهی :

به دستگاهی گفته میشود که در خروجی فروشگاه نصب میشود و در هنگام خروج وسایل فروشگاه که دارای تگ و لیبل هستند بوق میزند. این گیت ها در سه فرکانس Am و RF و EM موجود است.

فرکانس AM را معمولا برای کالاها یا فروشگاه هایی استفاده میشود که دارای خاصیت مغناطیس هستند یا فلزی در اجزای آن به کار رفته است مانند لوازم آرایشی و عینک و طلا و…

فرکانس RF برای محصولاتی است که فلز ندارد مانند پوشاک و کتاب و مواد غذایی و…

اما فرکانس EM تنها برای کتابخانه کاربرد دارد چرا که لیبل های امنیتی آن را میشود فعال و غیر فعال کرد.

مجموعه کامل سیستم امنیتی فروشگاه

تگ دزدگیر :

عموما این تگ ها دارای فرکانس های Am و RF میباشد و فقط با همین فرکانس ها کار میکنند. شکل این تگ ها هم صدفی و گلفی و… میباشد.

 

به سایت زیر سربزنید:

اجاره انواع خودرو ایرانی و خارجی با مجوز رسمی اجاره خودرو در رنتال کار ایران برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید

 

آشنایی با انواع تگ و لیبل موجود در بازار

لیبل های امنیتی :

این لیبل ها به وسایل چسبیده میشود و دارای فرکانس هستند. لیبل برای وسایلی که میتوان به آن ها تگ وصل کرد مناسب نیست برای مثال برای پوشاک نمیتوان از لیبل های امنیتی استفاده کرد.

تگ بازکن سوپر 12000

تگ بازکن :

تگ بازکن جداکننده ی تگ از کالا ی مورد نظر هست و دارای چند آهن ربا است. این جداکننده ها تمامی تگ ها را باز میکند زیرا دارای قدرت 12000 هزار است

خنثی کننده لیبل

خنثی کننده لیبل :

دستگاهی است که لیبل های امنیتی را باطل میکنند و فقط مناسب لیبل ها هستند و معمولا در قسمت صندوق فروشگاه قرار دارند.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

مزیت های خوابگاه نسبت به خانه ی اجاره ای 

سالهاست که انسان ها برای رسیدن به اهداف گوناگون خود از جمله ادامه تحصیل، یافتن شغل مناسب، کسب مهارت و … به شهرهای دیگر مهاجرت می کنند. مهاجرت به شهری دیگر نیازمند تامین یکسری نیازهای اولیه میباشد که نیاز به مسکن از جمله مهمترین این نیازهاست. دانشجویان و کارمندانی که به شهر جدید مهاجرت می کنند جهت محل اقامت خود چندین انتخاب از جمله هتل، مسافرخانه، خانه اجاره ای، خوابگاه و پانسیون در اختیار دارند. در این بین بهترین انتخاب های آنها شامل خانه اجاره ای و خوابگاه و پانسیون دخترانه و پسرانه می باشد.

 

تفاوت خانه اجاره ای و خوابگاه

بسیاری از دانشگاه ها و حتی برخی از ادارات برای تامین مسکن دانشجویان و کارمندان خود خوابگاه پسرانه و دخترانه دانشجویی و کارمندی و یا پانسیون با نرخ و تعرفه خاص و قابل قبول ارائه می دهند. عمدتا این خوابگاه ها و پانسیون پسرانه در تهران و دیگر شهرها امکانات لازم جهت رفاه حال ساکنین خود را فراهم می کنند. با وجود این موارد همواره افرادی هستند که مایل اند در خانه های اجاره ای اقامت داشته باشند. اینگونه اقامتگاه های دخترانه در تهران همانگونه که از نامشان مشخص است، خانه هایی هستند که توسط افراد با قراردادهای یک و یا چندین ساله اجاره می شوند.

 

مزایای خوابگاه های تهران نسبت به خانه اجاره ای


خانه های اجاره ای اگرچه دارای یکسری مزایای خاص نظیر داشتن فضای بیشتر، حق انتخاب هم خانه ای، امکان تهیه لوازم بیشتر برای آن و … هستند ولی طبق بررسی های انجام شده، مشخص گردیده است که معایب قابل توجه ای برای دانشجویان و کارمندان دارند. در اینجا به چند مورد از مهمترین مزایای خوابگاه پسرانه تهران نسبت به خانه اجاره ای اشاره می گردد:

 

پایین بودن اجاره در خوابگاه ها


در شرایط کنونی که اجاره بهای خانه های اجاره ای در شهرهای مختلف و علی الخصوص شهر تهران سر به فلک می کشد، تامین پول پیش و اجاره ماهیانه برای دانشجویان و کارمندانی که تازه به شهر تهران و دیگر شهرهای بزرگ مهاجرت کرده اند امری ناممکن است. این در حالیست که بیشتر خوابگاه دخترانه در تهران و همچنین اقامتگاه های پسرانه با اجاره ای معقول تر و یه صرفه تر در سطح شهر وجود دارند که می توان در آنجا اقامت کنید.

 

قرار داشتن پانسیون ها در محله های مناسب شهر


برای کسانی که درآمد ماهیانه بالایی ندارند اجاره کردن خانه در محله های متوسط روبه بالای شهر کار سختی است. از آنجایی که افراد متقاضی خوابگاه پسرانه تهران و دیگر شهرها عمدتا دانشجو و یا کارمندان تازه کار هستند بنابراین تقبل هزینه های بالای اجاره خانه در محله های مناسب و نزدیک به مرکز شهر برایشان دشوار است. از آنجا که بسیاری از پانسیون های دخترانه تهران و خوابگاه های پسرانه در محل های مناسبی از شهر قرار دارند این امر می تواند یک امتیاز مثبت مهم در مقایسه با خانه های اجاره ای هم قیمت خودش باشد.

 

امنیت بالای خوابگاه ها 


یکی از مسائلی که همواره سبب نگرانی خانواده دانشجویان می گردد امنیت آنها در شهر جدید است. از آنجاییکه اقامتگاه پسرانه و دخترانه همواره دارای سرپرست و افراد ناظر هستند، از نظر تامین امنیت ساکنین خود در حد مناسبی قرار دارند. از طرفی دیگر افراد ساکن در خوابگاه پسرانه تهران و دیگر شهرها در داخل خوابگاه دوستان زیادی دارند. این امر سبب میشود که در صورت نیاز به کمک افراد دیگر در شرایطی که فرد به امنیت و پشتیبانی نیاز دارد افراد بیشتری برای کمک به او حضور داشته باشند.

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

هتل پانسیون کارمندی چیست ؟

بهترین خوابگاه های تهران

قوانین نانوشته زندگی خوابگاه

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

اشنایی با گیت های فروشگاهی

گيت هاي امنيتي ضد سرقت ، برحسب كاربرد، كارايي و فركانس كاري، به سه دسته عمده تقسيم ميشوند. كه عبارتند از :

1 . گيت هاي EM 

2. گيت هاي RF 

3. گيت هاي AM 

 

گیت فروشگاهی جفت آنتن

1. گيت هاي (EM (Electromagnetic :

گيت های EM داراي فركانس كاري كمتر از 10 كيلوهرتز می باشند (معمولا حدود 3 كيلوهرتز). به علت برخي خصوصیاتی که داراست از جمله پايين بودن فركانس کاری،این گيت EM به صورت تك پايه قابل نصب نیست و حتما بايد به صورت دوپايه یا جفتی نصب شود. همچنين آنتن هاي گيت  EM ميتوانند حداكثر 80 سانتي متر از ورودي را پوشش دهد. (برد موثر) . ابعاد آنتن هاي اين نوع گيت  حدود 80*10*150 سانتي متر است كه ابعاد عرضي آن (80 سانتي متر) در مقايسه باگیت RFو AM رايج در بازار حدود دو برابر است به علاوه پايين بودن برد موثر گیت  EM باعث محدود شدن كاربرد هاي آن شده است. اما نقطه قوت گیت EM، ليبل آن است كه به علت كوچك بودن و ساده بودن ، كاربرد هاي به خصوصي را داراست.

يكي از كاربرد هاي گيت EM براي محافظت از اشيايي نظیر طلا و جواهر است. ليبل EM به دليل پايين بودن فركانس كاري گيت EM، ميتواند عملكرد بهتري نسبت به ساير گيت هاي ضد سرقت  در مجاورت اشياي فلزي داشته باشد. به علاوه ليبل گیت EM قابليت فعال و غير فعال شدن را دارا می باشد و از اين بابت كاربرد وسيعي در محافظت از كتابها در كتابخانه ها دارد. يك كتابخانه را در نظر بگيريد كه تو سط گيت هاي EM محافظت ميشود. ليبل هاي EM درون شيرازه كتابها قرار گرفته اند. قبل از اينكه شخص، كتاب را تحويل بگيرد، كتابدار مشخصات كتاب را در كامپيوتر ثبت ميكند و سپس با قرار دادن كتاب بر روي دستگاه غير فعال ساز(Deactivator)، اقدام به غير فعال ساختن ليبل جاسازي شده داخل شيرازه كتاب ميكند و سپس كتاب را به شخص متقاضي تحويل ميدهد. هنگامي كه كتاب به كتابخانه باز ميگردد، كتابدار بعد از تحويل گرفتن و ثبت مشخصات در كامپيوتر، ليبل جاسازي شده در كتاب را با قرار دادن كتاب بر روي دستگاه Reactivator دوباره فعال ميكند و به قفسه باز ميگرداند. چنانچه كتاب بدون اجازه كتابدار خارج شود، به علت فعال بودن ليبل جاسازي شده در كتاب، گيت EM نصب شده در خروجي كتابخانه آلارم ميدهد و كتابدار را از اين خروج غير مجاز باخبر ميسازد.

به علت پايين بودن بيش از حد فركانس كاري گيت EM نويز پذيري آن در محيط هاي فروشگاهي به شدت بالاست به طوري كه منابع تغذيه سوئيچينگ از هر نوع ميتوانند باعث تضعيف شديد و از كار افتادن عملكرد گيت  EM شوند. همچنين به طور طبيعي آلارم هاي خطاي اين گيت  نسبت به AM و RF بالاست.
از جمله ويژگي هاي ديگر گیت  EM مصرف توان بالاي آن است كه در حالت استاندارد مصرفي در حد 300 تا 500 وات دارد.
در گيت هاي  EM ساز و كار تشخيص تگ ها  : تگ بيشتر بر اساس back scatter آلياژي از فلز است كه درون ليبل EM قرار دارد به همين علت ممكن است بعضا اشياي فلزي به خصوص كه همراه افراد است با اينكه تگ نيست، اما باعث آلارم خطاي دستگاه شود.
گيت  EM به علت تشخيص امواج تگ حالت back scatter، داراي مدارات پيچيده تري ميباشد و از اين بابت داراي قيمت بسيار بالاتري نسبت به AM و RF است و طبيعتا هزينه تعمير و نگهداري آن بالاست.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

 

گیت فروشگاهی تک آنتن

2. گيت هاي RF(Radio Frequency):

همانطور كه از نام اين نوع گيت ها پيداست فركانس كاري آنان در محدوده كاري فركانس راديويي است. فركانس رايج اين نوع گيت ها 8.2 مگاهرتز ميباشد. سازوكار عملكرد گيت هاي RF به اين نحو است كه آنتن فرستنده محدوده فركانسي مشخصي را حول 8 مگاهرتز جاروب ميكند و بر اثر عبور تگ ، افت امپدانس روي آنتن گيرنده باعث آلارم ميشود. اما از نقطه ضعف اين گیت ها اين است كه يك گیت  RF به سبب جاروب فركانسي مداوم در محدوده مشخص، ممكن است دچار تداخل با ديگر گیت هاي  مجاوري گردد كه در فركانس مشابه كار ميكنند يعني يك دستگاه RF ميتواند نقش تگ  را براي گیت هاي ديگر شبيه سازي كند و از آنجايي كه تقريبا هيچ استاندارد سنكرون سازي مشخص جهاني براي گيت هاي RF هم فركانس تعريف نشده است، بحث تداخل يكي از معضلات گيت هاي هم فركانس RFميباشد. فروشگاه شماره يك را در نظر بگيريد كه در آن يك گيت RF با فركانس 8.2 مگاهرتز نصب شده است و دستگاه به خوبي كار ميكند. بعد از مدتي يك گيت  RF از يك كمپاني ديگر و هم فركانس (8.2 مگاهرتز) در يكي از فروشگاه هاي مجاور(شعاع 150 متري) نصب ميگردد. در اين صورت احتمال از كار افتادن گیت فروشگاه شماره يك وجود دارد يا احتمال از كار افتادن دستگاه نصب شده در فروشگاه دوم به دليل تداخل با دستگاه فروشگاه اول وجود دارد. مختل شدن گيت RF يا مختل كردن يك گيت  RF توسط گيت  RF ديگر، بستگي به پارامتر هاي متعددي از جمله سرعت جاروب فركانسي، ميزان توان تشعشعي فرستنده، حساسيت گيرنده و فاصله دو دستگاه نصب شده از يكديگر دارد.

براي حل مشكل تداخل احتمالي گيت هاي ضد سرقت RF، تدبيري توسط برخي از كمپاني هاي توليد كننده اين گيت ها  انديشيده شده است و آن هم توليد گيت هاي  RF مولتي فركانس است (Multi Frequency) . به اين معنا كه يك گيت  RF مولتي فركانس ميتواند با چند فركانس جاروب مختلف مثلا 8 مگاهرتز، 5 مگاهرتز، 4 مگاهرتز و 3 مگاهرتز كار كند. به اين منظور، چنانچه كه اين گيت  دچار تداخل با گيت  ديگري با فركانس مشابه گردد، فركانس جاروب را تغيير ميدهند و در اين صورت خطر تداخل برطرف ميگردد. اما بايد كليه تگ هاي  فروشگاه به علت تغيير فركانس جاروب گيت، تغيير كند. زيرا فركانس كاري تگ ها  ثابت است. پس براي برون رفت از مشكل تداخل گيت هاي  RF بايد از سيستم هاي مولتي فركانس استفاده نمود و همچنين بايد تگ هايي  با فركانس هاي مختلف در اختيار داشت تا به محض بروز مشكل تداخل، فركانس كاري دستگاه را تغيير داد و تگ ها  بسته به فركانس انتخابي تعويض شود.

از نقاط قوت سيستم هاي RF ميتوان به ليبل آنها اشاره نمود كه به دليل سادگي تكنولوژي ساخت، نسبت به ليبل هاي ديگر داراي قيمت نسبتا ارزان تري ميباشد و به دليل ارزان بودن و شكل فيزيكي تخت آن در محافظت از كتابها در يك كتابفروشي به كار ميرود. اين ليبل ها پس از پرداخت وجه كتاب به صندوق دار توسط دستگاه غير فعال ساز (Deactivator) براي هميشه غير فعال ميشود و بر خلاف ليبل هاي EM قابليت دوباره فعال شدن را ندارد.
از نقاط ضعف ليبل هاي RF آن است كه ليبل هاي RF براي محافظت از اشيايي مثل اغلب ظروف كه محتوي مايعات هستند همچون اغلب عطر و ادكلن ها، مايعاتي همچون مايع ظرفشويي و …. به علت بالا بودن فركانس كاري و عدم عبور موج با فركانس مگاهرتز از مايعات ، كاربردي نميباشد. همچنين ليبل ها و تگ هاي RF براي محافظت از اشيايي مثل طلا و جواهر قابل استفاده نيستند زيرا ميزان هر چند اندك فلز باعث از تنظيم خارج شدن ليبل ها و تگ هاي RF از فركانس اصلي ميشود.

 

گیت فروشگاهی جفت آنتن

3. گيت هاي (AM (Acousto-Magnetic :

گيت هاي AMداراي فركانس كاري ثابت 58 كيلوهرتز ميباشند. اين نوع گيت ها داراي ويژگي هاي به خصوصي نسبت به نمونه هاي RF و EM ميباشند كه برخي از اين موارد عبارتند از:
1. پوشش محدوده وسيعتري براي محافظت در درگاه خروجي فروشگاه
2. دقت عملكرد دستگاه در تشخيص عبور تگ  از بين گيت ها با سرعت ها و زواياي مختلف
3. سنكرون بودن (عدم تداخل) گیت هايAM به علت تبعيت از يك سازوكار سنكرون سازي استاندارد.
4. تك فركانس بودن 58 كيلو هرتز (برعكس RF ها كه داراي فركانس هاي كاري مختلفي اند)
5. ليبل AM به علت دقت بالاتر داراي كاربرد هاي بسيار وسيع تري نسبت به نوع RF و EM ميباشد.
گيت هاي ضد سرقت فروشگاهي AM ميتوانند محدوده وسيع تري از درگاه خروجي فروشگاه را پوشش دهند.
در دستگاه هاي AM ، سرعت detection تگ نسبت به نمونه هاي ديگر بالاتر است به نحوي كه چنانچه حتي تگ با سرعت بالا از بين گيت ها عبور كند، دستگاه قادر به تشخيص عبور تگ ميباشد.

مشكل تداخل احتمالي گيت هاي هم فركانس در گيت هاي امنيتي ضد سرقت RF، در گيت هاي AM با تبعيت از استاندارد سنكرون سازي حل شده است.

از آنجاييكه گيت هاي AM دچار تداخل نميشوند، بنابراين داراي يك فركانس واحد اند و اين مزيت را در پي دارد كه ديگر نيازي به داشتن تگ ها با فركانس هاي متعدد نيست . ليبل AM با توجه به اينكه عملكرد مغناطيسي – آكوستيكي دارد، داراي دقت بيشتري نسبت به ليبل هاي ديگر انواع گيت هاست  مخصوصا اينكه با توجه به فركانس پايين عملكرد ليبل AM و همچنين تگ AM، ميتوان از آن براي محافظت از اشيايي همچون عينك، طلا و جواهر،ظروف انواع مايعات مانند عطر و ادكلن و … استفاده نمود.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

خاطره نویسی در خوابگاه ها

خاطره نویسی یکی از ابزارهای ثبت وقایع است. همانگونه که یک خبرنگار از تکنیک گزارش نویسی برای ثبت وقایع حقیقی استفاده می کند؛ یک فرد نیز با نوشتن خاطرات خود سعی در ثبت و ماندگار کردن اتفاقات و پیشامدهای زندگی خود دارد.

اما هدفی که یک فرد با خاطره نویسی به دنبال آن است با هدف یک خبرنگار بسیار متفاوت است. گاهی یکی از ساکنین خوابگاه ها و سایر خوابگاه دانشجویی و کارمندی، خاطرات خود را ثبت می کند تا اینگونه به خطاها و اشتباهاتی که در طول روز مرتکب شده است پی ببرد. اما یک خبرنگار عموما جهت آگاه کردن جامعه یا قشر خاصی از مردم از واقعه ای خاص، گزارشات خود را ارائه می دهد.

نوشتن خاطرات روزانه چه در زمان اقامت در خوابگاه دخترانه و پسرانه و چه در هر زمان و مکان دیگری به خودشناسی و خودآگاهی افراد کمک شایان توجهی دارد. افراد با نوشتن خاطرات خود و خواندن دوباره آنها بیش از هر زمان دیگری شخصیت و حقیقت وجودی خود را می شناسند.

خاطره نویسی در اقامتگاه دخترانه در تهران به پیشرفت شخصی افراد بسیار کمک می کند. زیرا با نوشتن خاطرات و وقایعی که در طول روز رخ می دهند، فرد خود به خود نسبت به عملکردی که در طول روز داشته است حساس شده و سعی در پیشرفت و پیمودن راه در جهت مثبت دارد.

خاطره نویسی در خوابگاه تهران و سایر مکان ها موجب می شود که افراد به برنامه ریزی روزانه و مدت دار علاقه مند شوند. زیرا تنها در زمان نوشتن خاطرات است که فرد پی می برد روز خود را چگونه گذارنده است و آیا زمان مناسبی را به هر یک از امور اختصاص داده است یا خیر.

نوشتن خاطرات در اقامتگاه پسرانه در تهران به پیشرفت افراد در زمینه نویسندگی و تقویت خلاقیت آنها می انجامد.
ثبت و نوشتن خاطرات روزانه به افراد کمک می کند که بر تنش ها و استرس های روزانه خود مسلط شوند. این کار با نوشتن وقایع رخ داده در طول روز و همچنین فکر کردن به عواقب آنها که گاهی بسیار ناچیز بوده و ارزش آن همه استرس را نداشته است، رخ می دهد.

بهترین زمان برای نوشتن خاطرات در خوابگاه تهران چه زمانی است؟


در واقع نمی توان برای نوشتن خاطرات چه در خوابگاه تهران و چه در هر مکان دیگری زمان خاصی را تعیین نمود. زیرا تفاوت های بین فردی از این کار جلوگیری می کند. با این حال تجربه نشان داده است که بهترین زمان برای نوشتن خاطرات روزانه، ساعات آخر شب و قبل از خواب است. زیرا در چنین زمانی اولا محیط پانسیون و خوابگاه آرام و کم سروصدا بوده و تمرکز کردن راحتتر است. ثانیا با گذشت زمانی چند روزه از یک واقعه ممکن است فرد همه جوانب مدنظر از آن واقعه را به خوبی به یاد نیاورد. بنابراین در اقامتگاه دانشجویی و کارمندی می توان زمان مشخصی را از قبل تعیین نمود و در آن زمان خاطرات روز را به صورت کامل و با جزئیات یادداشت کرد.

از طرفی دیگر نوشتن خاطرات روزانه در ساعات پایانی شب، به کاهش اضطراب و داشتن خوابی راحت می انجامد. زیرا با این کار افراد با دید بازتری به مسائل روز خود نگاه می کنند و دیگر آن تنش و استرس اولیه را ندارند. بنابراین با خیالی آسوده در ساعات پایانی شب در پانسیون و خوابگاه خاطرات خود را ثبت کرده و گاهی برای مشکلات خود به دلیل آرامش خاطری که در آن ساعت دارند، راه حل های بسیار مناسب تری می یابند.

 

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

هتل پانسیون کارمندی چیست ؟

بهترین خوابگاه های تهران

 

مزایا و معایب اقامتگاه بوم گردی



:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

لیبل ضد سرقت

امروزه که سرقت در تمامی اصناف، مخصوصا اصنافی که دارای اجناس گران بها می باشند زیاده شده است. تمامی صاحبان و مدیران فروشگاهی ها را به فکر وا می دارد که چطور از سرقت جلوگیری کنند! خوشبختانه تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و ابزاری ساخته شده که می تواند تا حد بسیار زیادی از سرقت جلوگیری نماید. لیبل ضد سرقت یکی از آن ابزاری می باشد که با تهیه از شرکت های معتبراز بسیاری از سرقت ها جلوگیری کرد.

لیبل ضد سرقت، برچسبی است که دارای چند مدل مجزا می باشد :

۱-لیبل RF

۲- لیبل AM

۳-لیبل EM

لیبل ضد سرقت

لیبل AM و RF از جمله برچسب های حفاظتی انواع محصولات محسوب می شوند که در واقع نقش برچسب های ضد سرقت را ایفا می کنند.

البته بدین منظور وجود گیت های فروشگاهی مرتبط به منظور آلارم دهی لازم است.

بدین معنی که برای لیبل RF از گیت RF و برای لیبل AM از گیت فروشگاهی AM بدین منظور استفاده می شود.

لیبل ضد سرقت RF

این نوع لیبل کاربرد مناسبی درکتاب فروشی ها ، هایپرمارکت ها و فروشگاه ها و… را دارد.

مدار الکترونیکی که در پشت آن ها وجود دارد هنگام عبور ازمقابل گیت فروشگاهی شروع به آلارم زدن می کند.

این نوع لیبل ها دارای مزیت های می باشد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چون سطحش صاف و بدون هیچ گونه برجستگی می باشد و بعد از چسباندن آن بر روی اجناس به مرور زمان چسب آن محکمتر و قوی تر می شود بسیار مناسب و کاربردی است.

این لیبل ها به شکل های ساده، بارکدی و شیشه ای موجود است .

با استفاده از لیبل ضد سرقت RF کار سارقان بسیار مشکل می شود زیرا تشخیص آن برایشان بسیار سخت می شود.

قیمت لیبل RF، نسبت به لیبل های AM خیلی پایین تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

هم چنین لام به ذکر است که برای استفاده از لیبل های ضد سرقت حتما باید گیت فروشگاهی را داشته باشید.

هر لیبل بسته به نوعی که دارا می باشد، گیت فروشگاهی مخصوص به خود را دارد.

برای مشاوره و خرید لیبل RF و گیت فروشگاهی اینجا را کلیک کنید

 

لیبل ضد سرقت

 
به سایت زیر سربزنید:

اجاره انواع خودرو ایرانی و خارجی با مجوز رسمی اجاره خودرو در رنتال کار ایران برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید

 

لیبل ضد سرقت AM

ولی لیبل AM دارای تفاوت هایی با این نوع لیبل (RF) دارد.

بیشتر روی اشیا و محصولات فلزی از قبیل طلا و جواهرات تزئینی، لوازم خانگی، انواع موبایل و قطعات مختلف الکتریکی نصب می شود.

این نوع لیبل نیز با گیت های فروشگاهی AM مرتبط بوده و از این طریق می تواند به عنوان یک برچسب ضد سرقت در مواردی از قبیل انواع فروشگاه های لوازم خانگی و جواهر فروشی ها بر روی این محصولات نصب می شود.

البته به منظور پیشگیری از بروز مشکلات بعد از خرید لازم است تا حتما این نوع لیبل ها توسط دستگاه مربوطه خنثی شوند تا از آلارم بی مورد و مشکلات دیگری که ممکن است در این زمینه به وقوع بپیوندد پیشگیری شود.

لیبل ضد سرقت

تفاوت های انواع لیبل RF و لیبل AM

به نظر می رسد استفاده از هر دو نوع لیبل RF و AM از مزایا و معایبی برخوردار می باشند.

با این وجود برخی از تفاوت هایی که می تواند خرید و انتخاب انواع لیبل را برای شما راحت تر کند عبارتند از:

تنوع در ابعاد و جنس انواع لیبل RF از لیبل AM بیشتر است. لیبل های RF به سه شکل پارچه ای، کاغذی و شیشه ای و در ابعاد مختلفی تولید می شوند ولی لیبل های AM صرفا به صورت پلاستیکی تولید می شوند.
قیمت انواع لیبل RF از لیبل AM کمتر است و همچنین نوع برچسبی که در لیبل RF مورد استفاده قرار می گیرد تا حدودی نازکتر از لیبل دیگر می باشد.
لیبل های RF را فقط می توان روی سطوح صاف و غیر فلزی نصب کرد ولی از لیبل AM می توان بر روی سطوح فلزی نیز استفاده کرد.
سرعت عمل و هشدار لیبل های AM به مراتب بیشتر از لیبل های نوع RF می باشد.هر دو محصول دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می باشند.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آذر 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 42 صفحه بعد