نوشته شده توسط : bnbgate

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!

 

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!

بااین آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید ؛ این روز ها بدلیل شرایط نابسامان اقتصادی و تورم افسار گسیخته و همچنین بالا رفتن قیمت ارز و طلا برخی از مردم به خرید و نگهداری طلا و دلار روی آورده اند. و این مسئله باعث افزایش آمار 11 درصدی سرقت از منازل در سال گذشته بوده است. سرقت از منزل از دید مقامات قضایی نوعی تجاوز به عنف به حساب میرود و علاوه بر از دست رفتن دارایی و اموال افراد، سلامت روحی و آرامش ذهنی آنان را نیز تا مدتها تحت تاثیر قرار میدهد. با بررسی ابعاد مختلف این مقوله ناپسند و معرفی شگردهای سارقین به پیشگیری از سرقت منزل میپردازیم.

 
آگاهی های لازم در خصوص امنیت منزل

پیش ازینکه بحث آغاز شود بیاد داشته باشید خانه محل مناسبی برای نگهداری پول نقد، ارز و طلا نیست!! برخی افراد بی ملاحضه با نگهداری نقدینگی در منزل به یکباره قسمت اعظم سرمایه خود را از دست میدهند. صندوق امانات از دیر باز محل امنی برای نگهداری اموال با ارزشی است که پس از سرقت مثل ماشین و خانه هیچ نیازی به تغییر مالکیت ندارند. این روزها دیگر سارقین دنبال سرقت اشیائی مثل فرش و قالیچه و تلویزیون و… نیستند. با هوشیاری و پیشگیری میتوانیم کام آنان را تلخ کنیم. اما راهکار مقابله با نفوذ دزدان منزل به محیط چیست و چگونه باید آگاهی های لازم را در خصوص امنیت خانه و محیط کاری خود کسب کنیم. در این مقاله به شما آموزش میدهیم که چگونه تا حد زیادی از گزند سارقان در امان باشید.

 

 

آمار سرقت منزل

بر حسب آمار 53 درصد از دزد ها در 15 دقیقه اول ورود به منزل به محل نگهداری پول و اوراق بهادار و یا جواهرات دست پیدا میکنند. متاسفانه به دلیل عدم فرهنگ سازی در ایران کمتر کسی منزل و یا محیط کاری خود را بیمه سرقت میکند. به بیان ساده تر تا زور بالای سر نباشد کاری از پیش نمیرود. بطور مثال به محض خرید خودرو باید وضعیت بیمه ماشین جدید را مشخص کنیم و طبق قانون به اجبار باید خودرو، تحت بیمه شخص ثالث باشد ولی آیا به همان اندازه که خودروی ما اهمیت دارد برای اموالی که در منزل نگهداری میکنیم اهمیت قائل هستیم؟!
در ادامه به بررسی موارد مهم در خصوص برقراری امنیت منزل و محیط کاری میپردازیم.

 
هنگام خروج از منزل هوشیار باشید

سارقین حرفه ای اغلب باکار تیمی به استقبال طئمه خود میروند. سارق اصلی درمنزل در پی پول جواهرات و دستیارش درکوچه و خیابان به قول معروف زاغ شما رامی زند. سارق دوم به محض اینکه خطریحس کند با سارق اصلی تماس میگیرد و او را از برگشت شما بخانه مطلع میکند. طبق باورها و شنیده های قدیمی همه ما گمان میکنیم که دزد همیشه نیمه شب به سراغ خانه می آید. که طبق بررسی های پلیس پیشگیری، بهترین زمان سرقت برای سارقین بین ساعات 7شب تا 10شب و درتایم پررفت و آمد است بدلیل اینکه درزمانهای شلوغ کمتر کسی درصورت خروج از خانه به اطراف خود توجه میکند و باتصور اینکه تنها دو ساعت و یا کمتر خانه را ترک میکنند نکات ایمنی را رعایت نمی کنند. حتما هنگام خروج از خانه با زیرکی، افراد و خودروهای ناشناس و مشکوک را زیرنظر بگیرید و سعی کنید کمترجلب توجه کنید.

 
هوشیاری بیشتر پیش از عزیمت به سفر

بستن بار و بندیل سفر درکوچه ممنوع!! داخل حیاط و یا پارکینگ وسایل سفر را داخل خودرو جای دهید و اگر پارکینگ ندارید در ساعات کم تردد و خلوت این کار را انجام دهید. پیرامون خانه هر خودرو، موتور سیکلت و یا فرد مشکوکی رویت کردید مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهید تا نزدیکترین گشت انتظامی به محل اعزام شوند.
همیشه برای شما این مورد قانون باشد… تا زمان بسته شدن درب پارکینگ خانه را ترک نکنید! چرا که شاید سارق در کمین باشد تا بدون دردسر از طریق پارکینگ وارد محیط شود. دزدان نیز همانند سایر صنوف با تکنولوژی همگام هستند.
هماهنگی بین ساکنین عامل مهمی در کاهش سرقت منزل
در ایام نوروز و یا تعطیلات، در صورتی که قصد سفر دارید و در ساختمان چند واحدی زندگی میکنید با همسایگان مورد اعتماد جلسه ای کوتاه ترتیب دهید و زمان غیبت خود را به یکدیگر اطلاع دهید و با برنامه ریزی دقیق سعی کنید ترتیبی دهید تا مدت زیادی ساختمان خالی نباشد

 
قفل ها اولین سد راه برای سارق

پیش از هر چیز خرید و نصب قفل استاندارد با ایمنی بالا برای هر مکانی ضروری است. نمونه بهترین قفل ها ضد اسید و ضد ضربه و برش هستند و عموما از جنس نیکل فولاد ساخته میشوند. مطمئن ترین قفل باید میله ای به قطر 13 سانتی متر داشته باشد. اکثر قفل های با کیفیت از کلید های کامپیوتری استفاده میکنند. خلاصه بگوئیم از قفلی استفاده کنید که توسط اهرم و دیلم قابل شکستن نباشد. در صورت مفقود شدن کلید بی درنگ اقدام به تعویض قفل نمائید. ارزش اموال و دارایی شما قطعا بیشتر از قیمت یک قفل است.

 
نکاتی مهم در مورد کلید های منزل

افتادن کلید به دست سارق و یا کپی کردن الگوی کلید فاجعه بار است. دزد کلید در دست، پس سه نکته را مد نظر قرار دهید. اول اینکه به هر کسی کلید خانه تان را ندهید. دوم سعی کنید کلید را روی درب خانه جا نگذارید. و سوم حتما از قفل های استاندارد با کلید های کامپیوتری استفاده کنید. همچنین پیش از اسباب کشی به خانه جدید اقدام به تعویض کلید ها و نصب قفل های جدید نمائید. فراموش نکنید که هر کدام از این موراد به تنهایی عامل بازدارنده برای دزد نیست. به عنوان نمونه اگر از حفاظ آهنی استفاده کنیم ولی قفل ورودی ها ضد برش و فولادی نباشد تمام زحمات برای حفاظ کشی به هدر میرود. باید تا حد امکان موارد بالا را رعایت کنید تا از گزند سارق در امان بمانیم و یک شبه سرمایه سالها را از دست ندهیم.

 
نصب حفاظ و درب آکاردوئونی را جدی بگیرید

علاوه بر نصب قفل سعی کنید از حفاظ آهنی جهت جلوگیری از ورود آسان به محیط جلوگیری کنید. برطبق آمار 70درصد محیط هایی که به حفاظ ها و سیستم های اعلام سرقت مجهز هستند کمتر مورد سرقت قرار میگیرند. پوشش کانالهای کولر و نورگیرها و نصب توری و حفاظ را فراموش نکنید. درب های آکارئونی یکی ازبهترین حفاظ هایی است که میتوان برای محیط های آپارتمانی بکار برد. این حفاظ ها سرعت عمل رااز سارق خواهند گرفت. اغلب درب های پیش ساخته آکاردئونی دارای یک زبانه برای نصب قفل هستند. توصیه میکنیم ازفروشنده حفاظ آهنی بخواهید که دو یا سه زبانه جهت نصب قفل های ایمنی درنظر بگیرد. بیاد داشته باشید نصب قفل بیش ازحد توجه سارق را به خود جلب میکند وبا تصور اینکه قصد حافاظت از مال فراوانی را دارید در کمین خواهند نشست. با نصب دو عدد قفل استاندارد و ضد برش قائله را خاتمه دهید.

 

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!(2)

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید ؛ این روز ها بدلیل شرایط نابسامان اقتصادی و تورم افسار گسیخته و همچنین بالا رفتن قیمت ارز و طلا برخی از مردم به خرید و نگهداری طلا و دلار روی آورده اند. و این مسئله باعث افزایش آمار 11 درصدی سرقت از منازل در سال گذشته بوده است. سرقت از منزل از دید مقامات قضایی نوعی تجاوز به عنف به حساب میرود و علاوه بر از دست رفتن دارایی و اموال افراد، سلامت روحی و آرامش ذهنی آنان را نیز تا مدتها تحت تاثیر قرار میدهد. با بررسی ابعاد مختلف این مقوله ناپسند و معرفی شگردهای سارقین به پیشگیری از سرقت منزل میپردازیم. این نوشته بخش دوم مقاله است ، بهتون پیشنهاد میکنیم اگر بخش اول را مطالعه نکردید ابتدا بخش اول را مطالعه کنید.

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!(2)
خرید گاو صندوق پیشگیرانه است

از خرید و نصب گاو صندوق و یا صندوق های الکترونیک نسوز هیچگاه پشیمان نمیشوید. حتی با تصور اینکه دزد به خانه بیاید و با جستجو به گاو صندوق برسد حتما باید زمانی را برای باز کردن گاو اختصاص دهد. گاو صندوق ها به دلیل وزن بالایی که دارند براحتی قابل حمل نیستند. سارق غیر حرفه ای به هنگام مواجهه با گاو صندوق با یاس و نا امیدی ناچار به ترک محیط است. باز کردن صندوق های استاندارد به قول قدیمی ها کار حضرت فیل است. ولی هستند سارق ینی که حضرت فیل را هم درس میدهند. حتی الامکان از صندوق هایی استفاده کنید که علیرغم باز کردن نیاز به دادن رمز دارند. جهت ایمنی بیشتر و جلوگیری از سرقت گاو صندوق اقدام به جوش دادن سطح فلزی گاو صندوق به چهار چوب فلزی ساختمان کنید.

استخدام نگهبان و یا سرایدار

در هنگام استخدام خدمتکار و سرایدار سخت گیر باشید. سعی کنید در مورد استخدام نیروی خدماتی، نظافتچی و سرایدار دقت لازم را داشته باشید و در این زمینه تحقیق کنید. از شرکت های معتبر درخواست نیرو کنید و در هنگام به خدمت گرفتن مستخدم حتما ضمانت مالی در نظر بگیرید. استخدام سرایدار در مجتمع هایی با تعداد واحد بالا از ضروری ترین اقدامات بشمار می رود.
عدم سوء پیشینه
عدم اعتیاد به مواد مخدر
سلامت روحی و روانی
تحقیق در مورد گذشته فرد مواردی است که پیش از استخدام باید به آن توجه کرد.

نه گفتن بهتر از شرمندگی است

در صورتی که دوستتان از شما در خواست نگهداری پول و یا طلا پیش از سفر را کرد بدانید که این امانتداری ممکن است برای شما درد سر ساز شود. سارق از کوتاه ترین زمان برای عملی کردن نقشه سرقت استفاده می کنند. به هیچ عنوان با دوست و یا فامیل و حتی خواهر و برادر خودتان تعارف نداشته باشید. توانایی نه گفتن را داشته باشید حتی اگر برایتان سخت باشد.

پنهان کردن کلید در نزدیکی درب ها ممنوع!!

یکی از اشتباهاتی که اغلب ما ایرانی ها از قدیم الایام مرتکب میشویم قرار دادن کلید در جا کفشی و یا زیر گلدانی است. به خود زحمت این کار بیهوده را ندهید زیرا سارق با هوش تر از آن است که ما تصورش را داریم. با سپردن کلید منزل به افراد آشنا هم ریسک پیدا کردن کلید توسط سارق از بین می رود و هم امکان سر کشی و مراقبت از منزل را به فرد مورد اعتماد خود واگذار کرده ایم.

دوست یا دشمن

چندین سال پیش با مطلبی در بحش حوادث روزنامه برخورد کردم که بسیار تکان دهنده بود. قتل زن همسایه با انگیزه سرقت!! سارقی که با انگیزی سرقت منزل وارد خانه شده و بعد از بیدار شدن زن صاحب خانه وی را با ضربات چاقو به قتل رسانده است. نسبت به افرادی که وارد خانه تان میشوند شناخت کامل داشته باشید. و هرگز از میزان دارایی خود در منزل پیش غریبه ها صحبت نکنید. اطلاع از میزان دارایی نقدی و یا جواهرات شما در منزل وسوسه سارقین را بر می انگیزد و شوربختانه گاهی سارق را به قاتل تبدیل میکند.

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!(2)
اگر قبلا از منزلتان سرقت شده بیشتر مراقب باشید

شاید تعجب آور باشد اما آمار ها نشان میدهد امنیت خانه ای که قبلا سرقت شده 4 برابر بیشتر از خانه ای که تا بحال مورد دستبرد قرار نگرفته در خطر است. اگر خانه شما سرقت شده و تا به امروز به امنیت آن اهمیت چندانی نداده اید همین امروز و یا بهتر است بگوئیم همین حالا دست بکار شوید. آمارها گویای این است که شش هفته پس از سرقت اول احتمال سرقت دیگری وجود دارد. دلیل این مسئله میتواند ارزش بالای اموال و دارایی منزل و یا دسترسی آسان سارقین برای ورود باشد. برخی سارقین هم پیش از ترک محیط در مواقعی که بار سنگینی را باید به همراه خود حمل کنند مقداری از زیور آلات و وجه نقد را در جایی مخفی میکنند و بعد از گذشت روزها و هفته ها به دنبال این اموال به محیط باز میگردند.

اتاق خواب مهمترین مکان برای سارق

برخی سارقین نیز با تحقیق و شواهد به کار خود ادامه میدهند و با جویا شدن جبران خسارت توسط شرکت های بیمه و جایگزین شدن اموال سرقتی مجدد اقدام به سرقت منزل خواهند کرد. پس هوشیار باشید و حتی به نزدیک ترین دوستان و یا اقوام خود اطلاعاتی از چگونگی سرقت خانه خود و جبران خسارت بیمه ندهید. اتاق خواب ها مکانی هستند که اکثر ما اشیا با ارزش را در آنجا نگهداری میکنیم. برخی سارقین نیاز به طل ا یاب ندارند و یک راست به سراغ اتاق خواب میروند. پنهان کردن پول و طلا زیر تختخواب و یا کمد ها و… هیچ مکانی از دید سارق دور نمی ماند. توصیه میشود اگر مجبور به نگهداری وجه نقد و یا ارز و طلا در خانه هستید حتی الامکان آنها را در چند جای مختلف پنهان کنید تا در صورت دستبرد سارق، مقداری از اموال مخفی شده در امان بماند.

پنهان کردن اشیا قیمتی درکمد ها، کشوهای دراور و تختخواب اشتباه است

طلایاب ها ابزاری هستند که مورد استفاده سارقین قرار میگیرند ولی باید بدانید که استفاده از آنها زمان بر خواهد بود به هر حال برای امنیت طلا در منزل آنها را در ورقه های سرب و کربن قرار دهید تا بدین صورت از گزند در امان بماند. اکثر سارقین از تجربه و هوش بالای خود برای یافتن اموال با ارزش استفاده میکنند. پس باز تاکید میکنیم که پنهان کردن اشیا قیمتی و پول نقد در اتاق خواب جددا خوداری کنید.
بررسی روش های سرقت خانه در ادمه چند روش رایج برای سرقت از خانه را شرح میدهیم.

کارت تلفن به عنوان شاه کلید سارق برای سرقت منزل

سارق با وارد کردن کارت تلفن یا کارت اعتباری لای درب با تکان دادن زبانه درب به راحتی درب های غیر ایمن را در کوتاه ترین زمان باز میکنند. پس حتما و حتما مغزی اصلی درب را با کلید تا انتها قفل کنید تا امکان باز کردن درب برای سارق براحتی صورت نگیرد. حتی اگر عجله داشتید هنگام خروج، درب اتاق ها را هم قفل کنید. هر کاری که باعث اتلاف وقت سارق میشود را انجام دهید.

ورود از بالکن و پنجره برای سرقت منزل

طبق بررسی اعترافات سارقین توسط پلیس درصد بالایی از ورود غیر مجاز به منازل از طریق پنجره ها و بالکن صورت میگیرد. خانه هایی که در طبقات پایینی قرار دارند بیشتر در معرض خطر سرقت هستند. طبقات پایین ساختمان بدلیل ارتفاع کمتر و نزدیک بودن به حیاط و کوچه و گذر توجه سارق را بیشتر به خود جلب میکند. بدلیل حضور و تردد همسایگان در راه پله،راهرو ها و آسانسور سارق بدون درد سر از طریق تراس و بالکن ها اقدام به باز کردن پنجره ها میکند. به محض ورود کمد و یا جسم سنگینی را پشت در خانه میگذارند تا از ورود آسان صاحب خانه هنگام سرقت جلوگیری کنند و فرصت فرار داشته باشند

تخریب دیوار ها برای دستبرد به منزل علیرغم وجود قفل و حفاظ

در برخی مکان ها سارق برای ورود اقدام به تخریب دیوار ها میکند و حتی با وجود حفاظ ها و درب های ضد سرقت راه نفوذ دیگری برای خود پیدا میکند. البته این شیوه از سرقت در محیط های مسکونی کمتر گزارش شده است. اما در سوله ها و کارگاه ها به خصوص زمانی که سارق زمان زیادی برای خرابکاری دارد، این روش سرقت شایع است.
دزدهای حیله گر در قالب دعا نویس و دوره گرد
دزد در نقاب رمال و دوره گرد و یا در نقاب یک نیازمند قصد دستبرد به منزل را دارد. با آموزش صحیح به کودکان خود میتوانیم از بروز این حوادث جلوگیری کنیم.

علمک گاز پله اول سارقین عنکبوتی

هنگامی که سارق موفق به باز کردن درب اصلی ساختمان نمیشود به اصطلاح به روش مرد عنکبوتی از دیوار و علمک گاز برای ورود به داخل بالا میرود. این سبک از ورود به سرقت عنکبوتی مشهور است.
سرقت با خودرو های مدل بالا
سارق منزل برای اینکه شناسایی نشود خودرو های مدل بالا را سرقت میکند و روی آنها پلاک جعلی نصب میکند تا کمتر کسی به آنان شک کند.

گذاشتن کاغذ سفید لای درب پیش از سرقت خانه

در این شیوه از سرقت، سارق با قرار دادن کارت ها و برگه های تبلیغاتی لای درب منزل سعی دارد از مطلع شدن ورود و خروج افراد از منزل را دارند و با این نشانه گذاری اگر تا نیمه های شب کاغذ از لای درب نیفتاده باشد پس از چند بار به صدا در اوردن زنگ درب در صورتی که کسی جوابگو نباشد، سرقت را شروع میکنند.

ساختمان های کم رفت و آمد بیشتر سرقت می شوند

یکی از بهترین راه های برقراری امنیت عمومی در آپارتمان ها و منازل ایجاد روابط اجتماعی صمیمانه بین ساکنین است. این روز ها سبک زندگی تغییر کرده و شاید به دلیل برخی مشکلات امکان برقراری ارتباط مستقیم بین همسایگان وجود نداشته باشد. بهر حال سعی کنید روابط دوستانه ای با واحد مجاور و یا همسایه دیوار به دیوار خود داشته باشید.
امروزه یکی از وظایف مدیر ساختمان نصب برگه ای جهت اطلاع رسانی در خصوص امنیت در تابلو اعلانات ساختمان است. با آموزش ساکنین به خصوص کودکان خود تا حد بالایی میتوان به پیشگیری سرقت از منزل کمک کرد.

مراقب سارق مامور نما باشید

برخی سارقین نیز در لباس ماموران اداره برق و… قصد ورود به محیط را دارند که در این خصوص توصیه میشود قبل از شناسایی این افراد اقدام به باز کردن درب منزل نکنید. ماموران قرائت کنتور موظف به نصب کارت شناسایی بر روی لباس خود هستند و در هنگام مراجعه به منازل دستگاهی برای امور خود به همراه دارند.

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!(2)

BNBGATE

شما میتوانید در سایت BNBGATE انواع قفل های دیجیتالی را مشاهده کنید و برای خرید ، خدمات و مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Read this article before renting a car

car rental is a way to meet temporary needs, for special purposes. If you are planning to rent a car to do something; It is better to consider some cases.

Renting a car is a cheap, cost-effective and fast solution to meet our temporary need to own a car. This need may occur for any reason. The need for a car on the trip, renting a car for ceremonies and any other purpose may create this need. Of course, this need is different in Iran than in other countries.

In the United States and Europe, car rental has a major application as a means of transportation, and some people use this method regularly. In recent years in Iran, the issue of car rental as a method of personal transportation has received more attention and several car rental companies operate in this field. If you also intend to rent a car in Tehran; We suggest that you do not forget a few important points that follow.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 12 300x204 - Read this article before renting a car

Choose according to your needs

If you are planning a family trip; Compared to renting a car in Tehran for formalities, you will need a different car. Also, the number of people accompanying you, your distance and type of route, and your interests all affect making the right choice.

For example, using a two-door crocodile car, no matter how attractive; Not suitable for a long trip with three or four people; While for use as a bridal car can be the best choice. This car is not even suitable for ceremonies; And ceremonial cars are usually more luxurious cars with more special features.

If you want to get acquainted with the terms and services of Sornasir car rental, different car models and rental tariffs; You can visit the website of this collection.

More days or driving pleasure

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 9 300x204 - Read this article before renting a car

Car rental provides the opportunity to experience the experience of driving luxury and high-end cars at a low cost. But if your goal is not to rent a car, it is not just a driving experience; And you want to use it as a means of personal transportation for a few days; It is better to balance the number of car rental days with the rental tariff of the selected car.

Also note that the more days the car is available to you; There is more use and you should be more careful about various incidents. Therefore, we recommend renting a more functional car for a few days and a luxury car for a short time to experience the driving pleasure.

security of mind

Many companies and individuals work in the field of car rental; But not all of them offer the same quality. Also, the form of contracts, guarantees they ask you for, car rental tariffs, car insurance, etc. are different from each other in these companies.

It is very important that you sign the contract carefully and the obligations of the parties, so that you do not have any problems in this regard and use the rented car with ease. Experience has also shown that in this matter, trusting official companies, with experience and licenses, is the simplest and most effective method.

If you intend to rent a car in Tehran; One of the oldest and most reputable car rental companies is Sorena Seer. Sorna has been working in this field for many years; And offers a very high variety of luxury and modern cars for different purposes and according to your needs, at a reasonable price and in the fastest possible time.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 10 300x204 - Read this article before renting a car

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

WWW.RENTALCARIRAN.COM



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

 شرایط زندگی در خوابگاه های خودگران در ایران

 

از آنجایی که بسیاری از دانشگاه ها ظرفیت محدودی برای پذیرش دانشجویان غیر بومی دارند و نمی توانند جوابگوی این دانشجویان در خوابگاه های کشور باشند بر همین اساس خوابگاه های خودگردان برای برطرف کردن نیازهای این دانشجویان پدید آمدند. اگر بخواهیم در مورد این بگوییم که خوابگاه خودگردان چیست صحبت کنیم باید بگوییم که خوابگاه های خودگردان همان خوابگاه های غیر دولتی هستند که با دریافت هزینه ای بالاتر از خوابگاه های دانشجویی دانشگاهی ، اتاق هایی از 2 تا 10 نفره در اختیار دانشجویان قرار می دهند تا دیگر دغدغه محل اسکان نداشته باشند.

 

خوابگاه های خودگردان ، خوابگاه هایی هستند که می توانند که توسط شخص یا اشخاصی به صورت خصوصی اداره می شود و با طی یک تفاهم نامه ای که با دانشگاه بخصوص دارد همکاری می نماید البته این را هم در نظر داشته باشید که دانشگاه تنها تا جایی که اختیارات قانونی داشته باشد می تواند بر روی عملکرد این خوابگاه ها نظارت داشته باشد به طور مثال دانشگاه نمی تواند بر نحوه اداره و حتی امکانات حوابگاه های خودگردان اظهار نظر و یا دخالتی داشته باشد. بر همین اساس بسیاری از کسانی که در این خوابگاه ها زندگی میکنند همیشه این اعتراض را نسبت به این خوابگاه ها دارند که امکاناتی که خوابگاه در ازای هزینه ای که می گیرد بسیار ناچیز است و هیچ ارگانی نیست که بر روی عملکرد انها نظارت داشته باشند. البته طی صحبت هایی که مسئولین صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم اعلام شده است در پی این هستند که میزان نظارت بر روی این خوابگاه های خودگردان را افزایش دهند که این حرف تا کجا می تواند به عمل تحقق یابد مطمئنا زمان زیادی لازم دارد.

با توجه به تمامی این صحبت ها این موضوع را هم در نظر داشته باشید که هر دانشجویی توان پرداخت اجاره و رهن منازل اجاره ای را ندارند و ترجیح می دهند در خوابگاه های دانشجویی اسکان داشته باشند تا بتوانند از امکانات حتی ناچیز این خوابگاه ها استفاده نمایند . البته این را هم در نظر داشته باشید که خوابگاه های خودگردان زیادی هستند که امکانات رفاهی بسیار عالی در اختیار دانشجویان قرار می دهند اما هزینه اسکان در این خوابگاه ها انقدر بالا می باشد که دانشجویان زیادی توان پرداخت این هزینه را نخواهند داشت

 

قوانین خوابگاه های خودگردان 

 

دانشجویانی که در خوابگاه های دانشجویی اسکان پیدا می کنند باید یک سری قوانین و مقررات انضباطی را رعایت نمایند. قوانین خوابگاه های دانشجویی به شرح ذیل می باشد :

مقررات اسکان:

1) دانشجويان حق واگذاري محل سکونت خود را به ديگري ندارند ولي در صورت لزوم تعويض محل سکونت با اجازه کتبي مدير خوابگاه امکان پذير خواهد بود.

 2) هر دانشجو موظف به حفظ اموال شخصي خود خواهد بود و مسئول خوابگاه در اين زمينه هيچگونه مسئوليتي ندارد.

 3) دانشجو حق طبخ غذا در اتاق خود را ندارد.

4) تغيير يا تعويض قفل و ساير وسايل محل سکونت دانشجو بدون هماهنگي با مسئول خوابگاه ممنوع است

5) دانشجو موظف به نظافت محل سکونت ( اتاق ) خود و حفظ بهداشت و پاکيزگي معابر عمومي خوابگاه مي باشد .

6) در صورتيکه در امور تاسيساتي خوابگاه از قبيل کليد و پريز ، انشعاب آب و...... خللي  بوجود آيد و نياز به تعمير داشت دانشجو بايد مراتب را به سرپرست مربوطه اطلاع دهد تا نسبت به رفع آن اقدام شود .

7) دانشجو حق جابجايي لوازم خوابگاهي را ندارد .

8) در ابتداي سکونت در خوابگاه مبلغي به عنوان وديعه از دانشجو اخذ در صورت عدم خسارت به هنگام تسويه حساب وجه مذکور مسترد خواهد شد. (مبلغ وديعه توسط شورا تعيين و ابلاغ مي گردد)

9) سکونت افراد غير خوابگاهي در خوابگاه ممنوع است .

10) مسئوليت حفظ و نگهداري اموال داخل اتاق از قبيل : قفل،کمد، درب، جالباسي ، ديوار و ... بر عهده اعضاء اتاق خواهد بود و در صورت بروز هرگونه خسارت ساکنين اتاق موظف به جبران خسارت خواهند بود .

11) پس از انعقاد قرارداد چنانچه دانشجويي به هر دليل از خوابگاه انصراف دهد .در صورتيکه انصراف در نيمه اول ترم باشد مبلغ شهريه تا زمان سکونت با يک ماه اضافه محاسبه و اگر در نيمه دوم ترم باشد بايستي کل شهريه را پرداخت نمايد.

تبصره: چنانچه دانشجو بتواند فرد ديگري را که صلاحيت اسکان در خوابگاه را داشته باشد به جاي خود معرفي کند صرفا مدت سکونت براي وي محاسبه خواهد شد. بديهي است در اين مورد مبلغ کل پرداختي دو نفر به مدير خوابگاه معادل شهريه يک نيمسال يک نفر خواهد بود.

12) در صورتي که دانشجو قسمتي از ترم تحصيلي را در خوابگاه حضور داشته باشد و از ادامه سکونت منصرف شود ،بدون تسويه حساب و اعلام انصراف به مسئول خوابگاه آنجا را ترک نمايد بايستي اجاره بهاء آن نيمسال را بپردازد.

13) تامين لوازم شخصي مانند پتو، تشک ، بالش و..... به عهده دانشجو مي باشد .

14) حضور و غياب در خوابگاه خواهران هر شب و در خوابگاه برادران به صورت راندم انجام مي شود و کليه دانشجويان موظف به همکاري خواهند بود .

15) دانشجو در هنگام تخليه خوابگاه بايد اتاق را کاملا نظافت نمايد و وسايل تحويل گرفته را سالم به سرپرستي تحويل دهد.

16) مدير خوابگاه موظف است غيبت دانشجوي ساکن را به خانواده اش اطلاع دهد .

17) در صورت غيبت مستمر دانشجو، مدير خوابگاه با هماهنگي شورا مي تواند در مورد ادامه سکونت دانشجو تجديد نظر کند.

18) مدير خوابگاه موظف است هر گونه تخلف انضباطي دانشجويان ساکن خوابگاه را در اسرع وقت کتباً به کميته انضباطي محل تحصيل دانشجو اعلام نمايد.

 

ب- شرايط ملاقات – مهمان- مسافرت

19) چنانچه بستگان درجه يک (مادر يا خواهر در خوابگاه خواهران، پدر يا برادر در خوابگاه برادران  ) به عنوان مهمان مراجعه نمايند با اجازه کتبي مسئول خوابگاه و موافقت ساکنين اتاق حداکثر 3 شب در طول نيمسال تحصيلي مي توانند در خوابگاه سکونت يابند و بدون مجوز اکيدا ممنوع است.

20) چنانچه بستگان دانشجو بعنوان ملاقات کننده مراجعه نمايند ، پس از شناسايي و ارائه مدارک معتبر به سرپرست خوابگاه مي توانند با دانشجو ديدار کنند ( در هر صورت اقامت شبانه در خوابگاه بدون مجوز مجاز نيست )

21) خواهران دانشجو مي توانند حداکثر 4 شب در ماه در منازل خويشاوندان که قبلا مشخصات و آدرس و نسبت آنها با دانشجو به تائيد اولياي قانوني او رسيده باشد با اعلام به مدير خوابگاه اقامت نمايد .

22) دانشجو موظف است قبل از مسافرت مقصد و مدت مسافرت خود را مشخص نموده و کتبا به سرپرستي خوابگاه اطلاع دهد و پس از بازگشت نيز بايستي حضور خود را به مسئول يا سرپرست اعلام نمايد.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!

بااین آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید ؛ این روز ها بدلیل شرایط نابسامان اقتصادی و تورم افسار گسیخته و همچنین بالا رفتن قیمت ارز و طلا برخی از مردم به خرید و نگهداری طلا و دلار روی آورده اند. و این مسئله باعث افزایش آمار 11 درصدی سرقت از منازل در سال گذشته بوده است. سرقت از منزل از دید مقامات قضایی نوعی تجاوز به عنف به حساب میرود و علاوه بر از دست رفتن دارایی و اموال افراد، سلامت روحی و آرامش ذهنی آنان را نیز تا مدتها تحت تاثیر قرار میدهد. با بررسی ابعاد مختلف این مقوله ناپسند و معرفی شگردهای سارقین به پیشگیری از سرقت منزل میپردازیم.

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!
آگاهی های لازم در خصوص امنیت منزل

پیش ازینکه بحث آغاز شود بیاد داشته باشید خانه محل مناسبی برای نگهداری پول نقد، ارز و طلا نیست!! برخی افراد بی ملاحضه با نگهداری نقدینگی در منزل به یکباره قسمت اعظم سرمایه خود را از دست میدهند. صندوق امانات از دیر باز محل امنی برای نگهداری اموال با ارزشی است که پس از سرقت مثل ماشین و خانه هیچ نیازی به تغییر مالکیت ندارند. این روزها دیگر سارقین دنبال سرقت اشیائی مثل فرش و قالیچه و تلویزیون و… نیستند. با هوشیاری و پیشگیری میتوانیم کام آنان را تلخ کنیم. اما راهکار مقابله با نفوذ دزدان منزل به محیط چیست و چگونه باید آگاهی های لازم را در خصوص امنیت خانه و محیط کاری خود کسب کنیم. در این مقاله به شما آموزش میدهیم که چگونه تا حد زیادی از گزند سارقان در امان باشید.

 

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!

آمار سرقت منزل

بر حسب آمار 53 درصد از دزد ها در 15 دقیقه اول ورود به منزل به محل نگهداری پول و اوراق بهادار و یا جواهرات دست پیدا میکنند. متاسفانه به دلیل عدم فرهنگ سازی در ایران کمتر کسی منزل و یا محیط کاری خود را بیمه سرقت میکند. به بیان ساده تر تا زور بالای سر نباشد کاری از پیش نمیرود. بطور مثال به محض خرید خودرو باید وضعیت بیمه ماشین جدید را مشخص کنیم و طبق قانون به اجبار باید خودرو، تحت بیمه شخص ثالث باشد ولی آیا به همان اندازه که خودروی ما اهمیت دارد برای اموالی که در منزل نگهداری میکنیم اهمیت قائل هستیم؟!
در ادامه به بررسی موارد مهم در خصوص برقراری امنیت منزل و محیط کاری میپردازیم.

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!
هنگام خروج از منزل هوشیار باشید

سارقین حرفه ای اغلب باکار تیمی به استقبال طئمه خود میروند. سارق اصلی درمنزل در پی پول جواهرات و دستیارش درکوچه و خیابان به قول معروف زاغ شما رامی زند. سارق دوم به محض اینکه خطریحس کند با سارق اصلی تماس میگیرد و او را از برگشت شما بخانه مطلع میکند. طبق باورها و شنیده های قدیمی همه ما گمان میکنیم که دزد همیشه نیمه شب به سراغ خانه می آید. که طبق بررسی های پلیس پیشگیری، بهترین زمان سرقت برای سارقین بین ساعات 7شب تا 10شب و درتایم پررفت و آمد است بدلیل اینکه درزمانهای شلوغ کمتر کسی درصورت خروج از خانه به اطراف خود توجه میکند و باتصور اینکه تنها دو ساعت و یا کمتر خانه را ترک میکنند نکات ایمنی را رعایت نمی کنند. حتما هنگام خروج از خانه با زیرکی، افراد و خودروهای ناشناس و مشکوک را زیرنظر بگیرید و سعی کنید کمترجلب توجه کنید.

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!
هوشیاری بیشتر پیش از عزیمت به سفر

بستن بار و بندیل سفر درکوچه ممنوع!! داخل حیاط و یا پارکینگ وسایل سفر را داخل خودرو جای دهید و اگر پارکینگ ندارید در ساعات کم تردد و خلوت این کار را انجام دهید. پیرامون خانه هر خودرو، موتور سیکلت و یا فرد مشکوکی رویت کردید مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهید تا نزدیکترین گشت انتظامی به محل اعزام شوند.
همیشه برای شما این مورد قانون باشد… تا زمان بسته شدن درب پارکینگ خانه را ترک نکنید! چرا که شاید سارق در کمین باشد تا بدون دردسر از طریق پارکینگ وارد محیط شود. دزدان نیز همانند سایر صنوف با تکنولوژی همگام هستند.
هماهنگی بین ساکنین عامل مهمی در کاهش سرقت منزل
در ایام نوروز و یا تعطیلات، در صورتی که قصد سفر دارید و در ساختمان چند واحدی زندگی میکنید با همسایگان مورد اعتماد جلسه ای کوتاه ترتیب دهید و زمان غیبت خود را به یکدیگر اطلاع دهید و با برنامه ریزی دقیق سعی کنید ترتیبی دهید تا مدت زیادی ساختمان خالی نباشد

قفل ها اولین سد راه برای سارق

پیش از هر چیز خرید و نصب قفل استاندارد با ایمنی بالا برای هر مکانی ضروری است. نمونه بهترین قفل ها ضد اسید و ضد ضربه و برش هستند و عموما از جنس نیکل فولاد ساخته میشوند. مطمئن ترین قفل باید میله ای به قطر 13 سانتی متر داشته باشد. اکثر قفل های با کیفیت از کلید های کامپیوتری استفاده میکنند. خلاصه بگوئیم از قفلی استفاده کنید که توسط اهرم و دیلم قابل شکستن نباشد. در صورت مفقود شدن کلید بی درنگ اقدام به تعویض قفل نمائید. ارزش اموال و دارایی شما قطعا بیشتر از قیمت یک قفل است.

نکاتی مهم در مورد کلید های منزل

افتادن کلید به دست سارق و یا کپی کردن الگوی کلید فاجعه بار است. دزد کلید در دست، پس سه نکته را مد نظر قرار دهید. اول اینکه به هر کسی کلید خانه تان را ندهید. دوم سعی کنید کلید را روی درب خانه جا نگذارید. و سوم حتما از قفل های استاندارد با کلید های کامپیوتری استفاده کنید. همچنین پیش از اسباب کشی به خانه جدید اقدام به تعویض کلید ها و نصب قفل های جدید نمائید. فراموش نکنید که هر کدام از این موراد به تنهایی عامل بازدارنده برای دزد نیست. به عنوان نمونه اگر از حفاظ آهنی استفاده کنیم ولی قفل ورودی ها ضد برش و فولادی نباشد تمام زحمات برای حفاظ کشی به هدر میرود. باید تا حد امکان موارد بالا را رعایت کنید تا از گزند سارق در امان بمانیم و یک شبه سرمایه سالها را از دست ندهیم.

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!
نصب حفاظ و درب آکاردوئونی را جدی بگیرید

علاوه بر نصب قفل سعی کنید از حفاظ آهنی جهت جلوگیری از ورود آسان به محیط جلوگیری کنید. برطبق آمار 70درصد محیط هایی که به حفاظ ها و سیستم های اعلام سرقت مجهز هستند کمتر مورد سرقت قرار میگیرند. پوشش کانالهای کولر و نورگیرها و نصب توری و حفاظ را فراموش نکنید. درب های آکارئونی یکی ازبهترین حفاظ هایی است که میتوان برای محیط های آپارتمانی بکار برد. این حفاظ ها سرعت عمل رااز سارق خواهند گرفت. اغلب درب های پیش ساخته آکاردئونی دارای یک زبانه برای نصب قفل هستند. توصیه میکنیم ازفروشنده حفاظ آهنی بخواهید که دو یا سه زبانه جهت نصب قفل های ایمنی درنظر بگیرد. بیاد داشته باشید نصب قفل بیش ازحد توجه سارق را به خود جلب میکند وبا تصور اینکه قصد حافاظت از مال فراوانی را دارید در کمین خواهند نشست. با نصب دو عدد قفل استاندارد و ضد برش قائله را خاتمه دهید.

BNBGATE

شما میتوانید در سایت BNBGATE انواع قفل های دیجیتالی را مشاهده کنید و برای خرید ، خدمات و مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

 

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

New inventions in the automotive industry

New inventions in the automotive industry

 
Perhaps in the past, it was possible to see some strange technologies and technologies only in movies, and all of them were dedicated to cinema. Flying machines and cars that had advanced technologies. But smart technologies are no longer just in movies, they have all come true. Follow us by reviewing new inventions in the automotive industry.

WhatsApp Image 2021 01 14 at 13.55.39 3 300x171 - New inventions in the automotive industry

New car technology

Many of the technologies that have been developed so far in the automotive industry are all related to greater safety in driving and comfortable human transportation, technologies that will change the future of the world’s cars. Although many technologies are still being developed in the automotive industry and not much information is available about them, but we have prepared 5 of the latest technologies in the automotive industry for you.

V2V technology or car to car It has happened many times that you intend to cross the red light and have the right of way, but another car passes the light and hits you, and none of the drivers saw the other car or did not react properly. V2V technology is a technology that sends your car to another car to warn, slow down, or even brake and stop the car if it detects an accident.
The technology has recently been tested by Ford to reduce the number of accidents and increase the safety of cars and people. V2V or Vehicle-to-Vehicle technology works on a wireless basis and sends an alert signal to other vehicles in case of danger.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۶ 2 300x153 - New inventions in the automotive industry

Other vehicles also maintain a safe distance according to the received messages and prevent accidents. This technology is currently being studied and developed at MIT and its algorithm is being developed. This algorithm, when completed, uses the information obtained to predict the necessary probabilities and appropriate measures to prevent the occurrence of the accident.

Preliminary studies have shown that this technology reduces the probability of accidents by 79%. Along with this technology, another type of technology is being studied, which is known as V2I for short and is used to receive information from traffic signs and signs. This technology helps cars and drivers to detect oncoming traffic and find the best access route. Most of the world’s automakers have announced their readiness to use this technology and are working to make use of it.

WhatsApp Image 2021 01 14 at 13.55.39 1 300x150 - New inventions in the automotive industry

Cars

Cars are not very advanced technology and the idea has long been proposed and examples of it have been produced. Such cars and the dreams they have for them have been seen many times in the movies and on television, but a car with automatic driving capability must have several capabilities. In recent years, Google engineers have used their cars on public roads and highways for final testing. In the studies conducted, these cars have covered a distance of more than 321869 km, and the sole purpose of this test was not to show the power of self-driving cars.

in addition to driving, Google Cars also took photos of the roads on which they were moving to examine all aspects and signs of the road and provide more detailed computer maps.

With such a process, better alternative routes are provided, and if there are road signs and traffic lights, your car will make the necessary predictions much sooner than you see anything. Automobiles work through lasers, radar, and various cameras used in their construction and react much faster than humans. The use of such technologies is also effective in reducing road accidents and people’s safety.

In Google surveys, self-driving cars have even traveled the same route many times to identify much more information and details and to fully identify the road. They can also quickly identify which part of the road pedestrians will cross to stop quickly and prevent accidents.

Using self-driving cars by eliminating the human factor will reduce the probability of accidents by up to 95%. One of the leading companies in completing and using this technology is General Motors, which has taken its first prototypes to the manufacturing stage, but it is predicted that it will not be possible for these cars to enter the global market in the next decade.

WhatsApp Image 2021 01 14 at 14.00.20 300x169 - New inventions in the automotive industry

Virtual reality smart dashboards

Many new generation cars have screens on their windshields that are directly in front of the driver. This technology has been used in most brands and luxury cars in the world for several years. But in the not-too-distant future, cars will provide much more information and detail to the driver while driving.

The technology we’re talking about is something we’ve seen a lot in similar fantasy movies. A robot looks at objects and people around it and all the information about anything appears before its eyes.

Virtual reality footboards will have similar technology, and BMW is one of the leading companies in using such technology. Of course, this technology has not been perfected yet, but even now, the range information of cars is being checked using them.

For example, when there is a possibility of an accident, this display uses the arrow to show the driver the paths that move in that direction will completely eliminate the possibility of an accident. Virtual reality technology will go a long way in the process of completion, but thanks to increasing technologies, we will soon see their widespread use in all vehicles of the world.

WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.36.39 300x204 - New inventions in the automotive industry

Car stop airbags Airbags or bags have been added to all cars for many years and play an important role in ensuring the health of the occupants. Today, we see a variety of airbags that are installed in different parts of the car. But in recent years, there has been an investigation into the production and use of airbags that are embedded in the exterior and interior of the car to not only reduce the risk of collision, but also to stop the car completely if necessary.

This technology uses airbags that have abrasion coverage and are the newest type of airbags in the car. Not all cars in the world may be equipped with this technology soon, or all cars may not be capable of such technology at the moment, but in newer versions of cars like Mercedes, this technology is being installed and implemented.

Such airbags act as soon as they detect the possibility of an accident and stop the car to prevent an accident. These airbags lift the car to a height of 8 cm and prevent the car from slipping on heavy brakes. Mercedes-Benz has been working on this project for many years, but we may not see the ubiquity of this technology soon.

WhatsApp Image 2021 01 14 at 13.55.39 300x150 - New inventions in the automotive industry

Energy storage panels

Although we live in an age of increasing technology and we are witnessing a new generation of technologies every day, we have not yet seen as much progress in the two industries as we should. One is the data storage industry such as flash drives, and the other is energy storage panels and batteries.

Exxon Mobile is one of the leading brands in the energy storage industry and has announced that by 2040, half of the cars produced by all brands in the world will be hybrids. Although this is very important news especially for the environment, but the main problem is in the production of car power supplies.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۴ 2 300x188 - New inventions in the automotive industry

Even in recent months, there have been reports of mineral shortages for hybrid batteries. Despite advances in technology, no progress has been made on the production of power and energy sources. Lithium-ion batteries are both too heavy and take up a lot of space and have many limitations in the process of use and recharging.

But in European countries, nine carmakers are widely considering bodies that can be used in storage resources. These panels are made of a type of polymer fiber and carbon resin that are strong enough to be installed on the body and have the necessary flexibility and weldability.

The use of such panels has reduced the weight of the car by 15% in total weight. The technology used in these bodies is such that they can be charged even using brake force. Toyota is one of the pioneers in this field, which has widely used light energy storage panels. Of course, the company has not limited its work process at this stage and intends to add solar energy technology to such panels. Of course, such technologies, even the use of solar panels, are not yet economically viable and may not be widely used for years.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 10 300x204 - New inventions in the automotive industry

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

WWW.RENTALCARIRAN.COM



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

10 کسب‌وکاری که می‌تواند از خوابگاه دانشجویی شروع شود!

 

چه کسی می‌گوید درس خواندن با کار کردن منافات دارد؟ امروزه به دلیل افزایش هزینه تحصیلی دانشجویان به دنبال مشاغی هستند که بتوانند خرج تحصیل خود را فراهم کنند یا این که ضمن درس خواندن در مسیر شغلی خود کسب تجربه نمایند. برخی کسب و کارها را می‌توان از همان خوابگاه دانشگاه آغاز کرد، کاری که برخی از افراد موفق و سرشناس امروز انجام داده‌اند.

آیا می‌دانید وجه مشترک شرکت‌هایی نظیر مایکروسافت، دل، نپستر و فیس‌بوک چیست؟ غیر از این که این شرکت‌ها در ربع قرن گذشته جزء شرکت‌هایی بوده‌اند که تغییر و تحولات عظیمی را در بازار به وجود آورده‌اند، تمامی آن‌ها توسط دانشجویان دانشگاه تاسیس شده‌اند. قطعاً همه نمی‌توانند مارک زاکربرگ باشند، اما به طور حتم امکان راه‌اندازی یک کسب و کار کوچک در دانشگاه وجود دارد. شغل‌های زیادی وجود دارند که بدون سرمایه‌گذاری یا با سرمایه‌‌گذاری اندکی راه‌اندازی می‌شوند و نیاز به فضای اداری هم ندارند. کارآفرینی در دانشگاه علاوه بر ایجاد ارتباط‌های باارزش، تولید درآمد کرده  و به دانشجو کمک می‌کند تا از پس شهریه، خورد و خوراک و کتاب‌های درسی گرانقیمت بربیاید.

در اینجا قصد داریم  کسب و کارهایی را به شما معرفی کنیم که می‌توانید در دوران دانشجویی خود  به سراغ آن‌ها بروید و کسب درآمد کنید.

مشاور IT

 

فناوری اطلاعات یکی از حوزه‌های کاری است که حتی داشتن سال‌ها تجربه نمی‌تواند به شخص کمک کند. دانشجویان معمولاً جدیدترین مهارت‌ها را در این حوزه دارند و از جدیدترین فناوری‌ها مطلع هستند. اگر آن‌قدر اعتماد به نفس ندارید که خود را به عنوان مشاور IT معرفی کنید، به اطرافیان و هم دانشگاهی‌های خود بگویید که می‌توانید به کسانی که مشکلات کامپیوتری دارند و خیلی از فناوری سررشته ندارند، کمک کنید.

 مشاور شبکه‌های اجتماعی

 

دانشجویان اغلب در روند شبکه‌های اجتماعی بسیار پیشرو و مبتکر هستند. از این دانش و تجربه برای مشاوره دادن به شرکت‌ها در استراتژی شبکه اجتماعی‌ آنها استفاده کنید و آنان را به کانال‌هایی معرفی کنید که بتوانند پیامشان را در آنجا ابلاغ کنند.

 طراحی گرافیکی

 

مشاوره در زمینه طراحی گرافیکی بیشتر به خلاقیت و استعداد بستگی دارد تا به سال‌ها تجربه. دانشجویان رشته طراحی باید از بهترین پروژه‌های کلاسی خود یک پرونده هنری تهیه کنند، کارت‌های ویزیت جذاب و زیبا چاپ کنند یا آن‌ها را در یک وب سایت ارائه دهند و کار خود را آغاز نمایید.

 طراحی وب سایت

 

دانشجویان بسیار بیشتر از قبل مجبوراند وب سایت طراحی کنند. بسیاری از دانشجویان این کار را برای گروه یا انجمن دانشجویی، هم دانشگاهی‌ها یا برای وبلاگ شخصی خود انجام می‌دهند. دانشجویان می‌توانند از این سایت‌ها  به عنوان نمونه استفاده کنند و با تقویت کار خود، از طریق طراحی وب‌سایت کسب درآمد نمایند.

عکاسی

 

به لطف شبکه‌های اجتماعی، جهان برای برقراری ارتباط بیشتر به سوی استفاده از تصویر پیش می‌رود. با افزایش نیاز به محتوای تصویری، استفاده از عکاسان آماتور باب شده است و به واسطه پیشرفت‌هایی که در حوزه فناوری صورت گرفته این عکاسان آماتور می‌توانند کارهایی با کیفیت بالا تولید کنند.

تدریس خصوصی

 

دانشجویان می‌توانند به تدریس خصوصی بپردازند و از این راه کسب درآمد کنند. آن‌ها می‌توانند با توجه به رشته تحصیلی خود یا رشته‌ای که در آن اطلاعات علمی کافی دارند به تدریس خصوصی مشغول شوند.

خدمات نظافتی

 

خوبی کار در کسب و کارهای نظافتی این است که زمان کاری مشخصی ندارند و نیاز به مکان اداری هم نیست. 

شرکت در طرح‌های علمی و صنعتی دانشگاه

 

از جمله بهترین کارهای دانشجویی، شرکت در طرح‌های  علمی و صنعتی است. در واقع استادان دانشگاه ترجیح می‌دهند از دانشجویان با توجه به تواناهایی علمی‌شان در این طرح‌ها استفاده کنند، در این صورت دانشجو می‌تواند هم کسب درآمد کند و هم کسب تجربه.

کار در کارگاه‌های صنعتی

 

برخی دانشجویان برای پول درآوردن مجبوراند به شغل‌های غیرمرتبط با رشته خود روی بیاورند. مثلاً کار در کارگاه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌‌ها از جمله شغل‌هایی هستند که دانشجویان در فصل تعطیلات به سراغ آن‌ها می‌روند. حتی اگر کسب و کاری توسط یک دانشجو در دانشگاه آغاز شود، باز هم یک کسب و کار واقعی است، با امتیازات واقعی و خطرات واقعی. کارآفرینی دانشگاهی می‌تواند روش فوق‌العاده‌ای برای کسب درآمد و هموار کردن مسیر پیشرفت شغلی بعد از فارغ‌التحصیلی باشد.

اپراتوری سایت

 

یکی از بهترین‌ کارهایی که یک دانشجو می‌تواند به سراغ‌اش برود، اپراتوری و مدیریت سایت‌های اینترنتی از راه دور است. اپراتوری شغلی پاره‌وقت و کم دردسر است و معمولا مشخص است که روزی چند ساعت باید صرف آن شود. برخی روزها می‌توانید وقت بیشتری بگذارید و برخی روزها وقت کمتری پای سایت بنشینید.

ساعت از شبانه روز و در تمام ۷ روز هفته ارائه می‌شود.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate
تفاوت و مزایای دزدگیر های فروشگاهی AM

گیت فروشگاهی AM به طور کلی دستگاه‌هایی هستند که در قسمت خروجی فروشگاه‌ها و هر مکان دیگری مانند کتاب‌خانه‌ها نصب شده و هدف از نصب آن‌ها این است که از خروج بدون اجازه‌ی تمامی اشیاء مورد نظر داخل فروشگاه ممانعت به عمل آید. در مقاله گیت فروشگاهی AM چیست؟ برخی از مهمترین خصوصیات این گیت راه شرح داده و ویژگی های منحصر به فرد گیت های AM تولید شده در شرکت ایمن موج را مورد بررسی قرار دادیم. در این مقاله قصد داریم سایر ویژگی ها و عملکرد گیت‌ فروشگاهی AM را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

تفاوت و مزایای گیت فروشگاهی AM
عملکرد گیت‌ فروشگاهی AM

فروشگاه‌های مختلف برای این‌که قادر به استفاده از گیت فروشگاه باشند، میبایست روی کالاهای خود یک تگ یا لیبل نصب کنند. فرکانس تگ دزدگیر پوشاک یا لیبل باید با فرکانس گیتی که در قسمت خروجی قرار داده شده یکسان باشد. هنگام خروج کالا از فروشگاه، درصورتی که تگ با جداکننده‌ی تگ از کالا جدا یا لیبل با استفاده از دستگاه غیر فعال ساز لیبل غیرفعال نشده باشند، فرکانس تگ یا لیبل بر فرکانس گیت ضدسرقت اثر می گذارد و سبب به صدا درآمدن آلارم دزدگیر می‌شود.

فاکتورهای مهم در عملکرد بهترین گیت دزدگیر

فاکتورهایی که در عملکرد هر چه بهتر دزدگیر فروشگاهی موثر هستند عبارتند از:

  • عرض پوشش‌دهی گیت دزدگیر
  • سرعت در تشخیص عبور لیبل یا تگ
  • تشخیص عبور تگ یا لیبل از سایر زوایا
  • عدم تداخل فرکانس
  • عدم نویزپذیری
  • امکان نصب در اماکن مختلف
  • تعداد آنتن های گیت
  • امکان استفاده در فروشگاه‌های دارای کالاهای فلزی
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت دستگاه
  • زیبا و شکیل بودن ظاهر دستگاه
  • و …

علاوه بر این فاکتورها، یک گیت فروشگاهی هنگامی بهترین عملکرد را خواهد داشت که از تگ‌ها و لیبل‌های مناسب جهت جلوگیری از سرقت کالا استفاده شود. به عنوان نمونه هر چه سیم‌پیچ و خازن به کار رفته در یک تگ RF که سبب ایجاد میدان مغناطیسی می‌شوند، بزرگ‌تر باشند، این تگ بهتر و سریع تر توسط گیت AM تشخیص داده می‌شود. پس به طور کلی تگ‌ها و لیبل‌ها مکمل گیت پوشاک یا گیت هایپرمارکت بوده و کارایی و کیفیت آنان نباید نادیده گرفته شود.

تفاوت و مزایای گیت فروشگاهی AM
چرا عموماً گیت AM نسبت به گیت RF کاراتر است؟

با توجه به توضیحاتی که در رابطه با نحوه‌ی عملکرد گیت دزدگیر به طور کلی ارائه شد و همچنین با در نظر داشتن فاکتورهای مهم در تعیین کیفیت و کارایی یک گیت دزدگیر، حال می‌توان بهتر در مورد مزایای گیت AM نسبت به گیت RF اظهار نظر کرد. همچنین می توانید در مقاله گیت ضد سرقت فروشگاهی چیست؟ مهمترین ویژگی های گیت های تولید شده در شرکت ایمن موج را به طور کامل مطالعه نمایید. مهم ترین مزایای گیت AM نسبت به گیت RF به شرح ذیل می باشد:

  • عرض پوشش‌دهی بیشتر

همان‌طور که گفتیم عرض پوشش‌دهی یکی از مهمترین فاکتورهایی است که یک گیت را نسبت به گیت دیگر برتر و باکیفیت‌تر می‌کند. هر چه میزان پوشش‌دهی یک گیت بیشتر باشد، عبور تگ یا لیبل را بهتر تشخیص می دهد. به طور کلی پوشش‌دهی گیت AM نسبت به گیت RF بیشتر می باشد. گیت ای ام قادر است حدود ۴ متر عرض را پوشش دهد.

  • عدم تداخل فرکانس‌ها

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که برای گیت‌های RF پیش می‌آید تداخل فرکانس این گیت‌ها با سایر فرکانس‌های موجود در محیط می باشد. به عنوان مثال در صورت استفاده‌ی فروشگاه مجاور از یک گیت RF، آن گیت حکم یک تگ را برای گیت نخست خواهد داشت و در نتیجه سبب به صدا در آمدن نابه‌جای صدای آلارم دزدگیر خواهد شد. به طور کلی خطای گیت RF نسبت به گیت AM بسیار بیشتر بوده و به همین سبب فروشگاه‌ها رو به سوی استفاده از گیت فروشگاهی AM آورده‌اند تا با کاهش خطای گیت در اعلام هشدار دزدگیر، به شکل بهتر و موثرتری از کالاهای موجود در فروشگاه خود خصوصاً در برابر سوءاستفاده‌ی سارقان از این نقص گیت فروشگاهی RF حفاظت کنند.

  • امکان استفاده در فروشگاه‌های فروش کالاهای فلزی

برخی از فروشگاه‌ها مانند فروشگاه‌های انواع تجهیزات الکترونیکی، عینک‌فروشی‌ها، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و … امکان استفاده از گیت RF وجود ندارد، زیرا این نوع گیت‌ها، نمی‌توانند عبور تگ‌ها یا لیبل‌های نصب شده روی برخی از اجناس مانند مایعات و فلزات را تشخیص دهند.

اما طراحی گیت فروشگاهی ای ام به گونه‌ای بوده که می‌تواند به راحتی خروج کالاهای فلزی و کالاهای حاوی مواد مایع، مانند برخی از انواع لوازم آرایشی، نوشیدنی‌ها و … را کنترل کند. بدیهی است که برای این نوع کالا باید از تگ‌ها و لیبل‌های AM استفاده شود، چرا که هر گیت با تگ و لیبل هم‌فرکانس خود قادر به فعالیت می باشد. البته مسلماً نمی‌توان از تگ‌های پرکاربردی مانند تگ‌های صدفی یا گلف در مورد کالاهایی مانند عینک‌ استفاده نمود. از همین روی تگ‌هایی با اشکال مختلف جهت استفاده در کالاهای متنوع، طراحی و ساخته شده‌اند تا بتوانند به خوبی روی کالا نصب شده و در گیت AM مورد استفاده قرار گیرند.

نیاز انسان به امنیت از اوایل خلقتشرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان انواع گیت های فروشگاهی و لوازم جانبی (لیبل،تگ،…) به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

www.bnbgate.com

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،دزدگیر_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Read this article before renting a car

Read this article before renting a car

car rental is a way to meet temporary needs, for special purposes. If you are planning to rent a car to do something; It is better to consider some cases.

Renting a car is a cheap, cost-effective and fast solution to meet our temporary need to own a car. This need may occur for any reason. The need for a car on the trip, renting a car for ceremonies and any other purpose may create this need. Of course, this need is different in Iran than in other countries.

In the United States and Europe, car rental has a major application as a means of transportation, and some people use this method regularly. In recent years in Iran, the issue of car rental as a method of personal transportation has received more attention and several car rental companies operate in this field. If you also intend to rent a car in Tehran; We suggest that you do not forget a few important points that follow.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 12 300x204 - Read this article before renting a car

Choose according to your needs

If you are planning a family trip; Compared to renting a car in Tehran for formalities, you will need a different car. Also, the number of people accompanying you, your distance and type of route, and your interests all affect making the right choice.

For example, using a two-door crocodile car, no matter how attractive; Not suitable for a long trip with three or four people; While for use as a bridal car can be the best choice. This car is not even suitable for ceremonies; And ceremonial cars are usually more luxurious cars with more special features.

If you want to get acquainted with the terms and services of Sornasir car rental, different car models and rental tariffs; You can visit the website of this collection.

More days or driving pleasure

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 9 300x204 - Read this article before renting a car

Car rental provides the opportunity to experience the experience of driving luxury and high-end cars at a low cost. But if your goal is not to rent a car, it is not just a driving experience; And you want to use it as a means of personal transportation for a few days; It is better to balance the number of car rental days with the rental tariff of the selected car.

Also note that the more days the car is available to you; There is more use and you should be more careful about various incidents. Therefore, we recommend renting a more functional car for a few days and a luxury car for a short time to experience the driving pleasure.

security of mind

Many companies and individuals work in the field of car rental; But not all of them offer the same quality. Also, the form of contracts, guarantees they ask you for, car rental tariffs, car insurance, etc. are different from each other in these companies.

It is very important that you sign the contract carefully and the obligations of the parties, so that you do not have any problems in this regard and use the rented car with ease. Experience has also shown that in this matter, trusting official companies, with experience and licenses, is the simplest and most effective method.

If you intend to rent a car in Tehran; One of the oldest and most reputable car rental companies is Sorena Seer. Sorna has been working in this field for many years; And offers a very high variety of luxury and modern cars for different purposes and according to your needs, at a reasonable price and in the fastest possible time.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 10 300x204 - Read this article before renting a car

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

WWW.RENTALCARIRAN.COM



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 | نظرات ()