نوشته شده توسط : bnbgate

شرایط زندگی در خوابگاه های خودگران در ایران

 

 شرایط زندگی در خوابگاه های خودگران در ایران

 

از آنجایی که بسیاری از دانشگاه ها ظرفیت محدودی برای پذیرش دانشجویان غیر بومی دارند و نمی توانند جوابگوی این دانشجویان در خوابگاه های کشور باشند بر همین اساس خوابگاه های خودگردان برای برطرف کردن نیازهای این دانشجویان پدید آمدند. اگر بخواهیم در مورد این بگوییم که خوابگاه خودگردان چیست صحبت کنیم باید بگوییم که خوابگاه های خودگردان همان خوابگاه های غیر دولتی هستند که با دریافت هزینه ای بالاتر از خوابگاه های دانشجویی دانشگاهی ، اتاق هایی از 2 تا 10 نفره در اختیار دانشجویان قرار می دهند تا دیگر دغدغه محل اسکان نداشته باشند.

 

خوابگاه های خودگردان ، خوابگاه هایی هستند که می توانند که توسط شخص یا اشخاصی به صورت خصوصی اداره می شود و با طی یک تفاهم نامه ای که با دانشگاه بخصوص دارد همکاری می نماید البته این را هم در نظر داشته باشید که دانشگاه تنها تا جایی که اختیارات قانونی داشته باشد می تواند بر روی عملکرد این خوابگاه ها نظارت داشته باشد به طور مثال دانشگاه نمی تواند بر نحوه اداره و حتی امکانات حوابگاه های خودگردان اظهار نظر و یا دخالتی داشته باشد. بر همین اساس بسیاری از کسانی که در این خوابگاه ها زندگی میکنند همیشه این اعتراض را نسبت به این خوابگاه ها دارند که امکاناتی که خوابگاه در ازای هزینه ای که می گیرد بسیار ناچیز است و هیچ ارگانی نیست که بر روی عملکرد انها نظارت داشته باشند. البته طی صحبت هایی که مسئولین صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم اعلام شده است در پی این هستند که میزان نظارت بر روی این خوابگاه های خودگردان را افزایش دهند که این حرف تا کجا می تواند به عمل تحقق یابد مطمئنا زمان زیادی لازم دارد.

با توجه به تمامی این صحبت ها این موضوع را هم در نظر داشته باشید که هر دانشجویی توان پرداخت اجاره و رهن منازل اجاره ای را ندارند و ترجیح می دهند در خوابگاه های دانشجویی اسکان داشته باشند تا بتوانند از امکانات حتی ناچیز این خوابگاه ها استفاده نمایند . البته این را هم در نظر داشته باشید که خوابگاه های خودگردان زیادی هستند که امکانات رفاهی بسیار عالی در اختیار دانشجویان قرار می دهند اما هزینه اسکان در این خوابگاه ها انقدر بالا می باشد که دانشجویان زیادی توان پرداخت این هزینه را نخواهند داشت

 

قوانین خوابگاه های خودگردان 

 

دانشجویانی که در خوابگاه های دانشجویی اسکان پیدا می کنند باید یک سری قوانین و مقررات انضباطی را رعایت نمایند. قوانین خوابگاه های دانشجویی به شرح ذیل می باشد :

مقررات اسکان:

1) دانشجويان حق واگذاري محل سکونت خود را به ديگري ندارند ولي در صورت لزوم تعويض محل سکونت با اجازه کتبي مدير خوابگاه امکان پذير خواهد بود.

 2) هر دانشجو موظف به حفظ اموال شخصي خود خواهد بود و مسئول خوابگاه در اين زمينه هيچگونه مسئوليتي ندارد.

 3) دانشجو حق طبخ غذا در اتاق خود را ندارد.

4) تغيير يا تعويض قفل و ساير وسايل محل سکونت دانشجو بدون هماهنگي با مسئول خوابگاه ممنوع است

5) دانشجو موظف به نظافت محل سکونت ( اتاق ) خود و حفظ بهداشت و پاکيزگي معابر عمومي خوابگاه مي باشد .

6) در صورتيکه در امور تاسيساتي خوابگاه از قبيل کليد و پريز ، انشعاب آب و...... خللي  بوجود آيد و نياز به تعمير داشت دانشجو بايد مراتب را به سرپرست مربوطه اطلاع دهد تا نسبت به رفع آن اقدام شود .

7) دانشجو حق جابجايي لوازم خوابگاهي را ندارد .

8) در ابتداي سکونت در خوابگاه مبلغي به عنوان وديعه از دانشجو اخذ در صورت عدم خسارت به هنگام تسويه حساب وجه مذکور مسترد خواهد شد. (مبلغ وديعه توسط شورا تعيين و ابلاغ مي گردد)

9) سکونت افراد غير خوابگاهي در خوابگاه ممنوع است .

10) مسئوليت حفظ و نگهداري اموال داخل اتاق از قبيل : قفل،کمد، درب، جالباسي ، ديوار و ... بر عهده اعضاء اتاق خواهد بود و در صورت بروز هرگونه خسارت ساکنين اتاق موظف به جبران خسارت خواهند بود .

11) پس از انعقاد قرارداد چنانچه دانشجويي به هر دليل از خوابگاه انصراف دهد .در صورتيکه انصراف در نيمه اول ترم باشد مبلغ شهريه تا زمان سکونت با يک ماه اضافه محاسبه و اگر در نيمه دوم ترم باشد بايستي کل شهريه را پرداخت نمايد.

تبصره: چنانچه دانشجو بتواند فرد ديگري را که صلاحيت اسکان در خوابگاه را داشته باشد به جاي خود معرفي کند صرفا مدت سکونت براي وي محاسبه خواهد شد. بديهي است در اين مورد مبلغ کل پرداختي دو نفر به مدير خوابگاه معادل شهريه يک نيمسال يک نفر خواهد بود.

12) در صورتي که دانشجو قسمتي از ترم تحصيلي را در خوابگاه حضور داشته باشد و از ادامه سکونت منصرف شود ،بدون تسويه حساب و اعلام انصراف به مسئول خوابگاه آنجا را ترک نمايد بايستي اجاره بهاء آن نيمسال را بپردازد.

13) تامين لوازم شخصي مانند پتو، تشک ، بالش و..... به عهده دانشجو مي باشد .

14) حضور و غياب در خوابگاه خواهران هر شب و در خوابگاه برادران به صورت راندم انجام مي شود و کليه دانشجويان موظف به همکاري خواهند بود .

15) دانشجو در هنگام تخليه خوابگاه بايد اتاق را کاملا نظافت نمايد و وسايل تحويل گرفته را سالم به سرپرستي تحويل دهد.

16) مدير خوابگاه موظف است غيبت دانشجوي ساکن را به خانواده اش اطلاع دهد .

17) در صورت غيبت مستمر دانشجو، مدير خوابگاه با هماهنگي شورا مي تواند در مورد ادامه سکونت دانشجو تجديد نظر کند.

18) مدير خوابگاه موظف است هر گونه تخلف انضباطي دانشجويان ساکن خوابگاه را در اسرع وقت کتباً به کميته انضباطي محل تحصيل دانشجو اعلام نمايد.

 

ب- شرايط ملاقات – مهمان- مسافرت

19) چنانچه بستگان درجه يک (مادر يا خواهر در خوابگاه خواهران، پدر يا برادر در خوابگاه برادران  ) به عنوان مهمان مراجعه نمايند با اجازه کتبي مسئول خوابگاه و موافقت ساکنين اتاق حداکثر 3 شب در طول نيمسال تحصيلي مي توانند در خوابگاه سکونت يابند و بدون مجوز اکيدا ممنوع است.

20) چنانچه بستگان دانشجو بعنوان ملاقات کننده مراجعه نمايند ، پس از شناسايي و ارائه مدارک معتبر به سرپرست خوابگاه مي توانند با دانشجو ديدار کنند ( در هر صورت اقامت شبانه در خوابگاه بدون مجوز مجاز نيست )

21) خواهران دانشجو مي توانند حداکثر 4 شب در ماه در منازل خويشاوندان که قبلا مشخصات و آدرس و نسبت آنها با دانشجو به تائيد اولياي قانوني او رسيده باشد با اعلام به مدير خوابگاه اقامت نمايد .

22) دانشجو موظف است قبل از مسافرت مقصد و مدت مسافرت خود را مشخص نموده و کتبا به سرپرستي خوابگاه اطلاع دهد و پس از بازگشت نيز بايستي حضور خود را به مسئول يا سرپرست اعلام نمايد.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!

بااین آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید ؛ این روز ها بدلیل شرایط نابسامان اقتصادی و تورم افسار گسیخته و همچنین بالا رفتن قیمت ارز و طلا برخی از مردم به خرید و نگهداری طلا و دلار روی آورده اند. و این مسئله باعث افزایش آمار 11 درصدی سرقت از منازل در سال گذشته بوده است. سرقت از منزل از دید مقامات قضایی نوعی تجاوز به عنف به حساب میرود و علاوه بر از دست رفتن دارایی و اموال افراد، سلامت روحی و آرامش ذهنی آنان را نیز تا مدتها تحت تاثیر قرار میدهد. با بررسی ابعاد مختلف این مقوله ناپسند و معرفی شگردهای سارقین به پیشگیری از سرقت منزل میپردازیم.

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!
آگاهی های لازم در خصوص امنیت منزل

پیش ازینکه بحث آغاز شود بیاد داشته باشید خانه محل مناسبی برای نگهداری پول نقد، ارز و طلا نیست!! برخی افراد بی ملاحضه با نگهداری نقدینگی در منزل به یکباره قسمت اعظم سرمایه خود را از دست میدهند. صندوق امانات از دیر باز محل امنی برای نگهداری اموال با ارزشی است که پس از سرقت مثل ماشین و خانه هیچ نیازی به تغییر مالکیت ندارند. این روزها دیگر سارقین دنبال سرقت اشیائی مثل فرش و قالیچه و تلویزیون و… نیستند. با هوشیاری و پیشگیری میتوانیم کام آنان را تلخ کنیم. اما راهکار مقابله با نفوذ دزدان منزل به محیط چیست و چگونه باید آگاهی های لازم را در خصوص امنیت خانه و محیط کاری خود کسب کنیم. در این مقاله به شما آموزش میدهیم که چگونه تا حد زیادی از گزند سارقان در امان باشید.

 

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!

آمار سرقت منزل

بر حسب آمار 53 درصد از دزد ها در 15 دقیقه اول ورود به منزل به محل نگهداری پول و اوراق بهادار و یا جواهرات دست پیدا میکنند. متاسفانه به دلیل عدم فرهنگ سازی در ایران کمتر کسی منزل و یا محیط کاری خود را بیمه سرقت میکند. به بیان ساده تر تا زور بالای سر نباشد کاری از پیش نمیرود. بطور مثال به محض خرید خودرو باید وضعیت بیمه ماشین جدید را مشخص کنیم و طبق قانون به اجبار باید خودرو، تحت بیمه شخص ثالث باشد ولی آیا به همان اندازه که خودروی ما اهمیت دارد برای اموالی که در منزل نگهداری میکنیم اهمیت قائل هستیم؟!
در ادامه به بررسی موارد مهم در خصوص برقراری امنیت منزل و محیط کاری میپردازیم.

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!
هنگام خروج از منزل هوشیار باشید

سارقین حرفه ای اغلب باکار تیمی به استقبال طئمه خود میروند. سارق اصلی درمنزل در پی پول جواهرات و دستیارش درکوچه و خیابان به قول معروف زاغ شما رامی زند. سارق دوم به محض اینکه خطریحس کند با سارق اصلی تماس میگیرد و او را از برگشت شما بخانه مطلع میکند. طبق باورها و شنیده های قدیمی همه ما گمان میکنیم که دزد همیشه نیمه شب به سراغ خانه می آید. که طبق بررسی های پلیس پیشگیری، بهترین زمان سرقت برای سارقین بین ساعات 7شب تا 10شب و درتایم پررفت و آمد است بدلیل اینکه درزمانهای شلوغ کمتر کسی درصورت خروج از خانه به اطراف خود توجه میکند و باتصور اینکه تنها دو ساعت و یا کمتر خانه را ترک میکنند نکات ایمنی را رعایت نمی کنند. حتما هنگام خروج از خانه با زیرکی، افراد و خودروهای ناشناس و مشکوک را زیرنظر بگیرید و سعی کنید کمترجلب توجه کنید.

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!
هوشیاری بیشتر پیش از عزیمت به سفر

بستن بار و بندیل سفر درکوچه ممنوع!! داخل حیاط و یا پارکینگ وسایل سفر را داخل خودرو جای دهید و اگر پارکینگ ندارید در ساعات کم تردد و خلوت این کار را انجام دهید. پیرامون خانه هر خودرو، موتور سیکلت و یا فرد مشکوکی رویت کردید مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهید تا نزدیکترین گشت انتظامی به محل اعزام شوند.
همیشه برای شما این مورد قانون باشد… تا زمان بسته شدن درب پارکینگ خانه را ترک نکنید! چرا که شاید سارق در کمین باشد تا بدون دردسر از طریق پارکینگ وارد محیط شود. دزدان نیز همانند سایر صنوف با تکنولوژی همگام هستند.
هماهنگی بین ساکنین عامل مهمی در کاهش سرقت منزل
در ایام نوروز و یا تعطیلات، در صورتی که قصد سفر دارید و در ساختمان چند واحدی زندگی میکنید با همسایگان مورد اعتماد جلسه ای کوتاه ترتیب دهید و زمان غیبت خود را به یکدیگر اطلاع دهید و با برنامه ریزی دقیق سعی کنید ترتیبی دهید تا مدت زیادی ساختمان خالی نباشد

قفل ها اولین سد راه برای سارق

پیش از هر چیز خرید و نصب قفل استاندارد با ایمنی بالا برای هر مکانی ضروری است. نمونه بهترین قفل ها ضد اسید و ضد ضربه و برش هستند و عموما از جنس نیکل فولاد ساخته میشوند. مطمئن ترین قفل باید میله ای به قطر 13 سانتی متر داشته باشد. اکثر قفل های با کیفیت از کلید های کامپیوتری استفاده میکنند. خلاصه بگوئیم از قفلی استفاده کنید که توسط اهرم و دیلم قابل شکستن نباشد. در صورت مفقود شدن کلید بی درنگ اقدام به تعویض قفل نمائید. ارزش اموال و دارایی شما قطعا بیشتر از قیمت یک قفل است.

نکاتی مهم در مورد کلید های منزل

افتادن کلید به دست سارق و یا کپی کردن الگوی کلید فاجعه بار است. دزد کلید در دست، پس سه نکته را مد نظر قرار دهید. اول اینکه به هر کسی کلید خانه تان را ندهید. دوم سعی کنید کلید را روی درب خانه جا نگذارید. و سوم حتما از قفل های استاندارد با کلید های کامپیوتری استفاده کنید. همچنین پیش از اسباب کشی به خانه جدید اقدام به تعویض کلید ها و نصب قفل های جدید نمائید. فراموش نکنید که هر کدام از این موراد به تنهایی عامل بازدارنده برای دزد نیست. به عنوان نمونه اگر از حفاظ آهنی استفاده کنیم ولی قفل ورودی ها ضد برش و فولادی نباشد تمام زحمات برای حفاظ کشی به هدر میرود. باید تا حد امکان موارد بالا را رعایت کنید تا از گزند سارق در امان بمانیم و یک شبه سرمایه سالها را از دست ندهیم.

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!
نصب حفاظ و درب آکاردوئونی را جدی بگیرید

علاوه بر نصب قفل سعی کنید از حفاظ آهنی جهت جلوگیری از ورود آسان به محیط جلوگیری کنید. برطبق آمار 70درصد محیط هایی که به حفاظ ها و سیستم های اعلام سرقت مجهز هستند کمتر مورد سرقت قرار میگیرند. پوشش کانالهای کولر و نورگیرها و نصب توری و حفاظ را فراموش نکنید. درب های آکارئونی یکی ازبهترین حفاظ هایی است که میتوان برای محیط های آپارتمانی بکار برد. این حفاظ ها سرعت عمل رااز سارق خواهند گرفت. اغلب درب های پیش ساخته آکاردئونی دارای یک زبانه برای نصب قفل هستند. توصیه میکنیم ازفروشنده حفاظ آهنی بخواهید که دو یا سه زبانه جهت نصب قفل های ایمنی درنظر بگیرد. بیاد داشته باشید نصب قفل بیش ازحد توجه سارق را به خود جلب میکند وبا تصور اینکه قصد حافاظت از مال فراوانی را دارید در کمین خواهند نشست. با نصب دو عدد قفل استاندارد و ضد برش قائله را خاتمه دهید.

BNBGATE

شما میتوانید در سایت BNBGATE انواع قفل های دیجیتالی را مشاهده کنید و برای خرید ، خدمات و مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

New inventions in the automotive industry

New inventions in the automotive industry

 
Perhaps in the past, it was possible to see some strange technologies and technologies only in movies, and all of them were dedicated to cinema. Flying machines and cars that had advanced technologies. But smart technologies are no longer just in movies, they have all come true. Follow us by reviewing new inventions in the automotive industry.

WhatsApp Image 2021 01 14 at 13.55.39 3 300x171 - New inventions in the automotive industry

New car technology

Many of the technologies that have been developed so far in the automotive industry are all related to greater safety in driving and comfortable human transportation, technologies that will change the future of the world’s cars. Although many technologies are still being developed in the automotive industry and not much information is available about them, but we have prepared 5 of the latest technologies in the automotive industry for you.

V2V technology or car to car It has happened many times that you intend to cross the red light and have the right of way, but another car passes the light and hits you, and none of the drivers saw the other car or did not react properly. V2V technology is a technology that sends your car to another car to warn, slow down, or even brake and stop the car if it detects an accident.
The technology has recently been tested by Ford to reduce the number of accidents and increase the safety of cars and people. V2V or Vehicle-to-Vehicle technology works on a wireless basis and sends an alert signal to other vehicles in case of danger.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۶ 2 300x153 - New inventions in the automotive industry

Other vehicles also maintain a safe distance according to the received messages and prevent accidents. This technology is currently being studied and developed at MIT and its algorithm is being developed. This algorithm, when completed, uses the information obtained to predict the necessary probabilities and appropriate measures to prevent the occurrence of the accident.

Preliminary studies have shown that this technology reduces the probability of accidents by 79%. Along with this technology, another type of technology is being studied, which is known as V2I for short and is used to receive information from traffic signs and signs. This technology helps cars and drivers to detect oncoming traffic and find the best access route. Most of the world’s automakers have announced their readiness to use this technology and are working to make use of it.

WhatsApp Image 2021 01 14 at 13.55.39 1 300x150 - New inventions in the automotive industry

Cars

Cars are not very advanced technology and the idea has long been proposed and examples of it have been produced. Such cars and the dreams they have for them have been seen many times in the movies and on television, but a car with automatic driving capability must have several capabilities. In recent years, Google engineers have used their cars on public roads and highways for final testing. In the studies conducted, these cars have covered a distance of more than 321869 km, and the sole purpose of this test was not to show the power of self-driving cars.

in addition to driving, Google Cars also took photos of the roads on which they were moving to examine all aspects and signs of the road and provide more detailed computer maps.

With such a process, better alternative routes are provided, and if there are road signs and traffic lights, your car will make the necessary predictions much sooner than you see anything. Automobiles work through lasers, radar, and various cameras used in their construction and react much faster than humans. The use of such technologies is also effective in reducing road accidents and people’s safety.

In Google surveys, self-driving cars have even traveled the same route many times to identify much more information and details and to fully identify the road. They can also quickly identify which part of the road pedestrians will cross to stop quickly and prevent accidents.

Using self-driving cars by eliminating the human factor will reduce the probability of accidents by up to 95%. One of the leading companies in completing and using this technology is General Motors, which has taken its first prototypes to the manufacturing stage, but it is predicted that it will not be possible for these cars to enter the global market in the next decade.

WhatsApp Image 2021 01 14 at 14.00.20 300x169 - New inventions in the automotive industry

Virtual reality smart dashboards

Many new generation cars have screens on their windshields that are directly in front of the driver. This technology has been used in most brands and luxury cars in the world for several years. But in the not-too-distant future, cars will provide much more information and detail to the driver while driving.

The technology we’re talking about is something we’ve seen a lot in similar fantasy movies. A robot looks at objects and people around it and all the information about anything appears before its eyes.

Virtual reality footboards will have similar technology, and BMW is one of the leading companies in using such technology. Of course, this technology has not been perfected yet, but even now, the range information of cars is being checked using them.

For example, when there is a possibility of an accident, this display uses the arrow to show the driver the paths that move in that direction will completely eliminate the possibility of an accident. Virtual reality technology will go a long way in the process of completion, but thanks to increasing technologies, we will soon see their widespread use in all vehicles of the world.

WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.36.39 300x204 - New inventions in the automotive industry

Car stop airbags Airbags or bags have been added to all cars for many years and play an important role in ensuring the health of the occupants. Today, we see a variety of airbags that are installed in different parts of the car. But in recent years, there has been an investigation into the production and use of airbags that are embedded in the exterior and interior of the car to not only reduce the risk of collision, but also to stop the car completely if necessary.

This technology uses airbags that have abrasion coverage and are the newest type of airbags in the car. Not all cars in the world may be equipped with this technology soon, or all cars may not be capable of such technology at the moment, but in newer versions of cars like Mercedes, this technology is being installed and implemented.

Such airbags act as soon as they detect the possibility of an accident and stop the car to prevent an accident. These airbags lift the car to a height of 8 cm and prevent the car from slipping on heavy brakes. Mercedes-Benz has been working on this project for many years, but we may not see the ubiquity of this technology soon.

WhatsApp Image 2021 01 14 at 13.55.39 300x150 - New inventions in the automotive industry

Energy storage panels

Although we live in an age of increasing technology and we are witnessing a new generation of technologies every day, we have not yet seen as much progress in the two industries as we should. One is the data storage industry such as flash drives, and the other is energy storage panels and batteries.

Exxon Mobile is one of the leading brands in the energy storage industry and has announced that by 2040, half of the cars produced by all brands in the world will be hybrids. Although this is very important news especially for the environment, but the main problem is in the production of car power supplies.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۴ 2 300x188 - New inventions in the automotive industry

Even in recent months, there have been reports of mineral shortages for hybrid batteries. Despite advances in technology, no progress has been made on the production of power and energy sources. Lithium-ion batteries are both too heavy and take up a lot of space and have many limitations in the process of use and recharging.

But in European countries, nine carmakers are widely considering bodies that can be used in storage resources. These panels are made of a type of polymer fiber and carbon resin that are strong enough to be installed on the body and have the necessary flexibility and weldability.

The use of such panels has reduced the weight of the car by 15% in total weight. The technology used in these bodies is such that they can be charged even using brake force. Toyota is one of the pioneers in this field, which has widely used light energy storage panels. Of course, the company has not limited its work process at this stage and intends to add solar energy technology to such panels. Of course, such technologies, even the use of solar panels, are not yet economically viable and may not be widely used for years.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 10 300x204 - New inventions in the automotive industry

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

WWW.RENTALCARIRAN.COM



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

خوابگاه‌های دانشجویی در کشورهای دیگر چه امکاناتی دارند؟

 

"خوابگاه" (dormitory) نوعی مکان اقامتی است که معمولاً برای اقامت گروه بزرگی از افراد مرتبط با هم یا هم صنف طراحی می‌شود. خوابگاه‌ها در دانشگاه‌ها، کالج‌ها، مدارس شبانه روزی رواج بیشتری دارند.

خوابگاه دانشجویی با مدیریت دانشگاه و برای اسکان دانشجویان کار می‌کند. دانشجویان متقاضی سکونت در خوابگاه، در طول تحصیل به صورت فردی یا گروهی، تمام یا بخشی از دوران تحصیلی خود را در خوابگاه می‌گذرانند. خوابگاه‌های دانشجویی برای اقامت دانشجویان در  پردیس دانشگاه یا در بیرون از محیط دانشگاه طراحی و ساخته می‌شوند. اتاق‌های خوابگاه‌های دانشجویی می‌تواند انفرادی یا گروهی باشد. در این مقاله امکانات 7 خوابگاه کشورهای آسیایی را بررسی کرده ایم.

چین

زندگی در محوطه دانشگاه بسیار راحت و امن است. اکثر دانشجویان چینی به دلیل قیمت‌های مناسب و امکانات کامل تصمیم می‌گیرند که در خوابگاه‌ دانشگاه زندگی کنند. بیشتر دانشگاه‌های چین، برای دانشجویان خارجی خوابگاه دانشجویی بین‌المللی فراهم می‌کنند. معمولا برای دانشجویان خارجی اتاق‌های یک خواب، دو خواب و سه خواب وجود دارد. دانشجویان می‌توانند هر اتاقی را که مایل هستند، انتخاب کنند. بسیاری از خوابگاه‌ها امکانات مورد نیاز مانند دسترسی به اینترنت، تلویزیون، مبلمان، سرویس بهداشتی، تلفن و آشپزخانه را دارند. دانشگاه‌های شمال چین نیز در زمستان مجهز به سیستم گرمایشی هستند. قیمت دانشگاه‌های مختلف با توجه به امکانات آنها متفاوت است.

 

در خوابگاههای چین، چهار الی شش دانشجوی هم جنس با هم در یک اتاق زندگی می‌کنند. برق معمولا در تمام ساعات روز در دسترس است. ساعات خواب نیز ممکن است با قطع برق در یک زمان معین مثلا در نیمه شب اجرا شود. دانشجویان چینی که به زبان انگلیسی مسلط هستند می‌توانند با دیگر دانشجویان خارجی در یک خوابگاه زندگی کنند، تا به دانشجویان خارجی که هم اتاقی آنها هستند عادت‌های زندگی در کشور چین را بیاموزند و در فعالیت‌های دانشجویی با یکدیگر مشارکت کنند. خوابگاه‌های دانشجویان خارجی در چین مجهزتر است و تنها دو دانشجو می‌توانند در یک اتاق باشند.

هند

دانشگاه‌های هند سیاست‌های امنیتی را برای اطمینان ساکنین خوابگاه‌ تعیین کرده است. ساعت ورود و خروج برای هر خوابگاه تعیین شده است و در هر اتاق خواب نیز نوشته شده است. آشکارسازهای دود سالانه چک می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که آنها خوب عمل می‌کنند. سیستم‌های ایمنی آتش نشانی حداقل یک بار در سال توسط پرسنل آتش نشانی مورد بررسی قرار می‌گیرند. امکانات خوابگاه‌های هند مناسب است اما بیشتر دانشجویان ترجیح می‌دهند تا برای خود خانه خصوصی اطراف دانشگاه اجاره کنند زیرا آنها مجهزتر هستند.

روسیه

دانشگاه‌های روسیه در سطح خوبی قرار دارند. در هر اتاق کابینت، سرویس بهداشتی و آشپزخانه موجود است. معمولا یک تا چهار نفر در هر اتاق زندگی می‌کنند. اتاق‌های دو تا سه نفره معمولا به دانشجویان کارشناسی داده می‌شوند. اتاق‌های دو نفره به دانشجویان کارشناسی ارشد داده می‌شود. امنیت دانشجویان برای دانشگاهای روسیه در اولویت قرار دارد. بسیاری از خوابگاه‌ها مجهز به دوربین مدار بسته هستند. معمولا دانشجویان برای ورود به خوابگاه باید کارت دانشجویی خود را نشان دهند. در برخی از خوابگاهها حتی اسکنر اثر انگشت در قسمت ورودی نیز تعبیه شده است.

 

هر ساختمان یک سیستم ایمنی آتش نشانی دارد. دانشگاههای روسیه برای کارکنان خود کلاس آموزش زبان انگلیسی برگزار می‌کنند تا برقراری ارتباط با دانشجویان خارجی آسان‌تر شود. هزینه‌های اقامت به جایی که دانشگاه در آن قرار دارد، نوع خوابگاه، تعداد دانشجویان یک اتاق و عوامل دیگر بستگی دارد. هزینه اقامت دانشجویان بورسیه نسبت به دیگر دانشجویان بسیار کمتر است. محوطه دانشگاه نیز دارای امکاناتی از جمله مغازه، کافه ، سالن‌های غذاخوری، داروخانه ، دفاتر بانک و استخر شنا، اتاق تناسب اندام و مراکز ورزشی و تفریحی است. تقریبا در تمام خوابگاه‌های روسیه مراکز ورزشی وجود دارند که دانش آموزان می‌توانند به صورت رایگان و یا هزینه بسیار پایین از این امکانات بهره مند شوند.

 لهستان

در "دانشگاه فناوری ورشو" (WUT) لهستان، 12 خوابگاه یک، دو و سه خوابه وجود دارد. باشگاه، استخر شنا، کتابخانه، اتاق تلویزیون، لباسشویی و آشپزخانه نیز موجود است. قیمت هر اتاق تقریبا ماهانه 100 یورو است. شورای صنفی دانشجویان مسئولیت اقامت تمام دانشجویان بین‌المللی را بر عهده دارد.

 

کره جنوبی

خوابگاه دانشجویان در دانشگاه ملی سئول کره جنوبی دارای 190 اتاق برای دانشجویان آقا و 103 اتاق برای دانشجویان خانم است. هر اتاق 13 متر عرض دارد و برای دو نفر مناسب است. هر دانشجو دارای یک تخت خواب، روتختی، میز، صندلی، کمد لباس، قفسه کتاب است. علاوه بر این هر اتاق یک دستگاه تهویه هوا، تلفن، سطل زباله دارد. سرویس بهداشتی دانشجویان مشترک است.

 

مرکز آموزش بهداشت در طبقه همکف قرار دارد و شبانه روز دایر است و دانشجویان می‌توانند از تمام امکانات آموزشی و بهداشتی بهره مند شوند.

ژاپن

در دانشگاه بین‌المللی ژاپن 300 اتاق خصوصی برای تمام دانشجویان وجود دارد. تمام این اتاق‌ها دارای حمام خصوصی، تخت خواب، میز و تلفن است. به دانشجویان ورودی سال اول، خوابگاه در محوطه دانشگاه داده می‌شود.

دانشجویان متاهل می‌توانند در قرعه کشی شرکت کنند تا در" آپارتمان‌های دانشجویان متاهل" (MSA) سکونت کنند. این آپارتمان‌ها بدون اثاثیه هستند و یک آشپزخانه و یک اتاق خواب دارند.

واحدهای آپارتمان‌های دانشجویان متاهل تنها در اختیار زوج‌هایی که به طور رسمی ازدواج کرده اند و فرزندی ندارند قرار می‌گیرد. با این حال، هر ساله تعداد کمی از واحدها به افرادی که دارای حداکثر 2 فرزند زیر 5 سال هستند، داده می‌شود.

 

در ساعت 11:30 – 13:30 در کافه تریا ناهار سرو می‌شود و آخرین سفارش هم در ساعت 13:15 پذیرفته می‌شود و در ساعت 17:30 – 20:00 نیز شام سرو می‌شود که آخرین سفارش در ساعت 19:45 پذیرفته می‌شود. "دستگاه فروش خودکار" (Vending machines) نیز در طبقه دوم کافه موجود است.

امکانات خوابگاه شامل سالن‌های بزرگ برای تجمع گروهی، سالن‌های کوچک برای جلسات مطالعه یا مکان استراحت است. یک اتاق بیلیارد و یک تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ در سالن موجود است.

هر یک از اتاق‌های خوابگاه اصلی دارای یک آشپزخانه مشترک است. دانشجویان می‌بایست پس از هر بار استفاده از آشپزخانه آنجا را تمیز کنند. این دانشگاه دارای یک سالن ورزشی کاملا مجهز است. دانشجویان می‌توانند در آنجا ورزش‌هایی مانند بسکتبال، والیبال، فوتبال، بدمینتون انجام دهند و از دستگاه‌های بدنسازی استفاده کنند.

ترکیه

دانشگاه‌های ترکیه نیز همانند مراکز آموزشی دیگر طوری طراحی شده اند که محیط آموزشی مناسبی را برای دانشجویان فراهم کنند. پذیرش و قرار دادن دانشجویان در خوابگاهها در ابتدای هر سال تحصیلی مطابق با ظرفیت و تقاضای موجود بررسی می‌شود. خوابگاه‌های کشور ترکیه به وسیله تفکیک جنسیت جدا می‌شوند و دارای اتاق دو نفره، تک‌نفره و چهار نفره هستند.

دانشگاه‌ها تمام امکانات مسکونی و نیازهای اساسی مانند یک یخچال کوچک، تخت خواب، تلفن، اینترنت رایگان، کمد، میز، صندلی، چراغ خواب را در اختیار دانشجو قرار می‌دهند.

اکثر خوابگاه ها دارای کافه تریاهای کوچک هستند که تا نیمه شب سرویس می‌دهند.

 

خوابگاهها برای رزرو اتاق در ابتدای هر سال تحصیلی و همچنین ماهانه مبالغی دریافت می‌کنند. قیمت متوسط هر اتاق بین 30 تا 300 دلار است که هر ماه باید پرداخت شود و این قیمت بسته به امکانات اتاق متغیر است.

در ادامه به امکانات "دانشگاه باغچه‌شهر"  (BAHÇEŞEHİR) یکی  از  دانشگاه‌های خصوصی ترکیه می‌پردازیم.

این دانشگاه در سال۱۹۹۶ توسط بنیاد آموزشی "باغچه شهر ـ اوغور" (Bahçeşehir- uğur) در استانبول تأسیس شد.

از امکانات این دانشگاه می‌توان به اینترنت رایگان، نظافت رایگان، سالن‌های بزرگ که دانشجویان می‌توانند در آنجا آشپزی کنند و تلویزیون تماشا کنند، سالن سینما با ظرفیت 35 نفر، پارکینگ، درمانگاه، آرایشگاه، گیم نت، اتاق مطالعه، کتابخانه، خشکشویی و استخر شنا و یک بوفه که سه وعده صبحانه، ناهار و شام در آنجا سرو می‌شود، اشاره کرد. تمام این امکانات به صورت ۲۴ ساعت از شبانه روز و در تمام ۷ روز هفته ارائه می‌شود.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate
چرا برای منزل خود باید از قفل های دیجیتال استفاده کنید؟

در این مقاله به بررسی نقش قفل های دیجیتال در منازل مسکونی و مزایای آن می‌پردازیم.
منازل مسکونی یکی از مهم‌ترین محل‌ها برای افراد است تا در آن به آرامش رسیده و خستگی یک روز سخت کاری را از تن خارج کنند. بنابراین داشتن محیطی امن و آرام در منزل نیاز هر فرد است تا دیگر نگرانی از بابت ورود افراد غریبه نداشته باشند.

امنیت

ایجاد آرامش در منزل با رعایت نکاتی در زمان ساخت آن و همچنین مسکوت نگه داشتن محیط به راحتی به دست می‌آید، اما آیا امنیت نیز به این آسانی در دسترس ساکنین خانه خواهد بود؟ برای داشتن خانه‌ای امن چه راه‌کارهایی وجود دارد؟ چطور می‌توان در زمان سفر و یا نیمه‌های شب به هنگام خواب از ورود بدون اجازه افراد غریبه به منزل جلوگیری نمود؟ بله درست حدس زدید! بهترین ایده استفاده از قفل درب ایمن و قدرتمند است. همان‌طور که می‌دانید بشر از گذشته تا به امروز از قفل های متنوعی برای درب ورودی خانه خود استفاده نموده و همواره در پی یافتن راهی برای افزایش ایمنی این قفل ها بوده است.

امروزه قفل های دیجیتال به دلیل ایجاد امنیت بالا و استفاده راحت جایگاه ویژه‌ای میان مردم به دست آورده‌اند. قفل دیجیتال در کنار ایجاد امنیت قابلیت‌ها و امکانات بسیاری در اختیار کاربران می‌گذارد و این امر راحتی و آسایش را برای افراد به دنبال خواهد داشت.
برای آشنایی با قفل های دیجیتال با ما همراه باشید!

چرا برای منزل خود باید از قفل های دیجیتال استفاده کنید؟قفل دیجیتال چیست؟

برای درک بهتر ابتدا پیش‌درآمدی در رابطه با قفل های دیجیتال و نحوه عملکرد آن‌ها را در ادامه مطالعه نمایید:
قفل دیجیتال به گروهی از قفل ها گفته می‌شود که دسترسی کاربر را از طریق پردازش اطلاعات به صورت دیجیتال میسر می‌کنند.
در طول سال‌های اخیر صنعت قفل‌سازی تغییرات گسترده‌ای را به چشم دیده است و امروز دو گروه از قفل ها پرفروش‌ترین‌های بازار به شما می‌آیند. این قفل ها به دو دسته سنتی یا معمولی و قفل های مدرن یا دیجیتال تقسیم می‌شوند. قفل های سنتی همان قفل‌هایی هستند که کاربر با استفاده از کلید فلزی و به صورت مکانیکی به آن دسترسی پیدا می‌کند؛ اما قفل های مدرن یا دیجیتال روش‌های دسترسی متنوع‌تری را در اختیار کاربر می‌گذارند. این قفل ها معمولا از طریق شناسایی یک یا چند شناسه بیومتریک منحصر به فرد کاربر امکان دسترسی را برای او فراهم می‌کنند.

چرا برای منزل خود باید از قفل های دیجیتال استفاده کنید؟

قفل های دیجیتال بر چه اساسی عمل می‌کنند؟

قفل های دیجیتال دارای مدل های مختلفی هستند که بر اساس نحوه عملکردشان دسته‌بندی می‌شوند. در ادامه به شناسایی انواع قفل دیجیتال می‌پردازیم.
قفل های بیومتریک
این گروه از دستگیره های دیجیتال با تبدیل شاخصه بیومتریک اشخاص به داده‌های دیجیتال، فرد را شناسایی کرده و به او امکان دسترسی می‌دهد. در واقع بیومتریک راهی برای سنجش خصوصیات جسمی فرد به جهت تأیید هویت آن‌ها است. این خصوصیات می‌تواند شامل ویژگی‌های فیزیولوژیکی مانند اثر انگشت، عنبیه چشم، کف دست، تشخیص صدا و موارد دیگر باشد.
از پر کابردترین انواع قفل های دیجیتال می‌توان به قفل های اثر انگشتی اشاره کرد. همان‌طور که ذکر کردیم فناوری تشخیص چهره، تشخیص صدا، اسکن قرنیه و اسکن دست نیز از جمله این شناسه‌های بیومتریک است که در قفل های دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چرا برای منزل خود باید از قفل های دیجیتال استفاده کنید؟

قفل های پسوردی

احراز هویت افراد با استفاده از رمز یکی از روش‌های جدید در دنیای امروز است که به جهت برقراری امنیت بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. قفل های پسوردی اولین سیستم‌هایی هستند که به فناوری تشخیص کاربر با رمز مجهز شدند.
فقل پسوردی، به قفل های دیجیتالی گفته می‌شود که دارای صفحه کلید بوده و دسترسی کاربران را از طریق ورود رمز مخصوص میسر می‌کنند. این دستگیره ها امنیت خانه و محل کار را تا حد زیادی تامین می‌کنند زیرا تنها افرادی قادر به ورود هستند که از رمز اطلاع داشته باشند.
نحوه عملکرد قفل دیجیتالی رمزی به این صورت است که فرد با وارد نمودن پسورد از قبل تعیین شده، هویت خود را به قفل می‌شناساند و در نهایت مجوز عبور را دریافت می‌کند.

قفل های کارتی

قفل های کارتی یا همان قفل کارتی هتلی دسته ای از قفل های دیجیتال هستند که کارت مغناطیسی مخصوص به خود را شناسایی کرده و به کاربر اجازه ورود و دسترسی می‌دهند. این نوع قفل ها با توجه به تنوع انواع کارت های مغناطیسی و فناوری که پشتیبانی می‌کنند، شناخته می‌شوند و معمولا در هتل‌ها و یا مناطق پرتردد که کاربران قفل مدام تغییر می‌کنند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قفل های آنلاین

این دسته از قفل های دیجیتال به کاربر اجازه می‌دهند تا از طریق تلفن هوشمند خود (یا هر وسیله‌ای که بتوان نرم‌افزار مخصوص قفل مورد نظر را نصب کرد.) از امکانات دستگیره آنلاین استفاده کنند و از همان طریق قفل را باز کنند. این مدل قفل های دیجیتال نیازمند اتصال قفل و تلفن کاربر به اینترنت برای برقراری دسترسی می‌باشند. دسترسی به اینترنت این امکان را برای کاربر فراهم می‌آورد که از راه دور و تنها به کمک تلفن همراه خود به دستگیره درب نظارت داشته و به راحتی آن را کنترل کنند. به طور کلی، دستگیره هوشمند آنلاین دارای قابلیت دوگانه است و هدف از تولید آن‌ها تنها راحتی و افزایش امنیت کاربران می‌باشد.

قفل های ترکیبی

قفل های دیجیتالی هستند که از چند فناوری برای تشخیص هویت کاربر استفاده می‌کنند و پس از آن اجازه دسترسی به قفل را می‌دهند. این دستگیره ها برای امنیت بیشتر به هنگام دسترسی دو شناسه از کاربر درخواست می‌کنند. به عنوان مثال رمز و اثر انگشت فرد هر دو با هم برای اجازه ورود مورد استفاده قرار می‌گیرد.
دیگر ویژگی قفل های دیجیتالی ترکیبی امکان استفاده از روش‌های متنوع برای دسترسی به قفل می‌باشد. این قابلیت به کاربر کمک می‌کند تا در زمانی که به هر دلیلی نتوانست از یک روش برای ورود استفاده کند، با استفاده از روش جایگزین دسترسی داشته باشد.

چرا برای منزل خود باید از قفل های دیجیتال استفاده کنید؟

کدام دسته از قفل های دیجیتال مناسب منزل من است؟

هر یک از قفل های دیجیتالی که در بالا معرفی نمودیم قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختص به خود را دارند که آشنایی با آن‌ها در انتخاب قفل مناسب برای هر شخص بسیار موثر است.

قیمت

– اگر قیمت قفل دیجیتال مقرون به صرفه بودن آن در درجه اول اهمیت شما است، بهترین انتخاب قفل های کارتی خواهند بود. دستگیره کارتی به علت ساده بودن تکنولوژی آن پایین‌ترین قیمت را در خانواده قفل های دیجیتال دارد. نکته‌ای که باید در این مورد بدانید این است که شما با خرید قفل دیجیتال کارتی امنیت درب ورودی خود را بالا می‌برید اما همچنان برای ورود به منزل نیازمند به همراه داشتن یک کلید فیزیکی هستید.

فراموش کار

– در صورتی که آدم فراموش‌کاری هستید و اغلب کلید خود را گم می‌کنید، به شما توصیه می‌شود از قفل های دیجیتال که با رمز یا شناسه بیومتریک باز می‌شوند؛ استفاده کنید. این قفل ها شما را از حمل هر نوع کلیدی بی‌نیاز می‌کنند و کلید ورود به منزلتان شاخصه‌ای منحصر به فرد از شما یا رمزی است که در خاطر می‌سپارید.

اهمیت به منزل

– برخی افراد به امنیت محل زندگی خود بسیار اهمیت می‌دهند و مدام نگران فاش شدن رمز ورود قفل درب می‌باشند. اگر شما نیز در گروه این افراد قرار دارید، توصیه ما فقط استفاده از قفل های بیومتریک است. اثر انگشت یکی از منحصر به فرد‌ترین شناسه‌های بیومتریک هر شخص است و بیشترین استفاده را در صنعت قفل های دیجیتال دارد. این ویژگی امنیت بسیار زیادی برای منزل و یا محل کارتان فراهم خواهد آورد و نگرانی شما را از بابت ورود بدون اجازه افراد مرتفع خواهد ساخت.

همیشه در سفر

– اگر بسیار سفر می‌کنید و در زمان سفر نیاز دارید که به شخص یا اشخاص مورد اطمینان خود دسترسی محدودی برای ورود به محل کار و یا منزلتان بدهید انتخاب قفل های آنلاین کاملا هوشمندانه خواهد بود. قفل دیجیتال آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که از هر نقطه‌ای در جهان به کمک تلفن همراه هوشمند خود به قفل دسترسی پیدا کنید. نصب نرم‌افزار مخصوص قفل دیجیتال گستره‌ای از امکانات را در مقابل شما قرار خواهد داد که تنها با لمس صفحه تلفن خود در دسترستان قرار می‌گیرد. دیگر ویژگی جذاب دستگیره های آنلاین امکان کنترل و نظارت بر عبور و مرور افراد و تهیه گزارش از رفت و آمدها است. این قابلیت مدیریت سریع و دقیقی برای شما به همراه خواهد داشت.

قابلیت ویژه قفل ها

قفل های دیجیتال ترکیبی مناسب خانواده‌هایی است که در آن اختلاف سلیقه برای روش دسترسی به قفل وجود دارد، مناسب است. این قفل ها به شما این امکان را می‌دهد که اگر نتوانستید از یک روش برای ورود استفاده کنید، روش جایگزینی برای این امر داشته باشید. به عنوان مثال انگشت شما در سانحه‌ای دچار بریدگی می‌شود و اسکنر اثر انگشت قفل قادر به شناسایی هویت شما نمی‌باشد. در این شرایط می‌توان از روش جایگزین مانند وارد کردن رمز ورود برای دسترسی استفاده نمود.
حال که درک بهتری در رابطه با قفل های دیجیتال و کاربردهای آن به دست آوردید، می‌توانید هوشمندانه‌تر به انتخاب قفل مورد نظر برای منازل مسکونی و یا محل کارتان بپردازید.

BNBGATE

شما میتوانید در سایت BNBGATE انواع قفل های دیجیتالی را مشاهده کنید و برای خرید ، خدمات و مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

منبع : alock.ir

مطالب مرتبط:

قفل های دیجیتال و جلوگیری از سرقت منازل

از سرقت منزلتان جلوگیری کنید!

حتما به این نکات قبل نصب دزدگیر توجه کنید!

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

History of the car and the latest options

Today, due to technological advances, we see new cars entering the market weekly or monthly, but not all of these cars are similar and some new options are added that make them unique, in this article We are trying to create history Mention the arrival of cars and their latest options in recent decades.

WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.36.39 300x204 - History of the car and the latest options

The car was not invented by anyone, but gradually evolved into what it is today. Early cars looked like chariots and were powered by steam. The life of motor cars dates back to 1769, when French military engineer Nicolas Joseph Cagnot built a steam tricycle to pull and transport cannon pieces, which collided with a wall, causing the first driving accident. In the history of road cars. Then in 1784 a steam-powered car was built by the Scottish engineer James Watt, which was not very efficient. In 1802, the Englishman Richard Troitick built a steam car that traveled the distance between Cornwall and London. The market for strollers and steam cars in England flourished until 1865, when competition with railroads and the passage of explicit speed laws finally ended the life of these vehicles. The first practical rides powered by a gasoline engine were created in 1886, and the major builders were Carl Benz and Gottlieb Daimler, who worked separately. In 1807, Franco Isaac de Rivaz invented the first hydrogen-powered internal combustion engine. In 1886, the first gasoline-powered car, the Benz Patent-Motorwagen, was invented by Carl Benz. But the development of the automotive industry must be recorded in the name of Henry Ford , Because in 1908 he launched the first mass-produced car (Ford T) to international markets and expanded the industry. But before the discovery of the mass production line of cars by Henry Ford, companies such as Renault and Peugeot were also active in this field in a limited way and produced their cars in a prototype and four wheels, which happened to be the first car imported to Iran by a French company. It was Renault and was imported by Muzaffar al-Din Shah Qajar in 1900 or 1270 AH. Today, cars are more than just engines, gearboxes, cabs and tires. If we take a closer look, we will see that this vehicle is equipped with some of the latest technologies and technologies and is now much smarter, more efficient and safer than before. One of the main reasons for the introduction of new technologies to cars is related to fierce competition and the continuous efforts of automakers to overtake each other. Gaining more market share, make extensive plans for the development and implementation of advanced technologies. This has caused the automotive industry to remain dynamic and seek to acquire new technologies. In this article, we have tried some of these systems and features that are being used in modern cars around the world

1.Keyless access and start

WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.03 300x169 - History of the car and the latest optionsWhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.03 1 300x183 - History of the car and the latest options

The key starter system was first used in 1982 in the French Renault Fugo, and later by General Motors cars. This is one of the new features of today’s cars is the keyless entry system, which Allows you to lock or unlock car doors as well as start the engine without the need to use a key. The key starter system uses radio waves to send a series of waves with specific codes from the car switch to the car’s immobilizer sensor. The function of this electronic locking system is such that the driver, with a switch or smart card, when the car reaches a distance of one meter, the doors are unlocked automatically and after entering the car, the driver can press the start button and hold the brake pedal. Turn on your car

2.Intelligent cruise control

WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.03 3 300x183 - History of the car and the latest optionsWhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.03 2 300x105 - History of the car and the latest options

Cruise control technology was originally invented in 1788 by James Watt and Mathew Boulton to help control steam engines. It keeps the speed constant by adjusting the amount of fuel entering the engine. The new generation of cruise control called Adaptive Cruise Control (Adaptive Cruise Control) also has the ability to detect the distance with the car ahead. This system, similar to a conventional cruise control, controls the car’s speed based on the driver’s desired speed. However, since this system is equipped with special sensors, it adjusts the car’s speed according to the distance to the car in front. he does. Therefore, if the distance from the car to the car in front is less than the allowable speed due to the reduction in the speed of the car in front, the car speed is intelligently out of control of the cruise control and is reduced.

3.Removable roofs

WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.03 7 300x222 - History of the car and the latest optionsWhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.03 6 300x183 - History of the car and the latest options

In general, any screen embedded in the roof of a car to allow light or air to enter the car is called a sunroof. Some sunroofs can be opened and closed while others are fixed. Sunroofs are usually transparent. In the 1970s, interior and electric glass sunroofs were called monorays. The sunroof is made of glass, which makes up about a third of the car roof. Sunroof is available in both manual and electric forms, but today, despite the superior technology in this field, the manual mode of sunroof is obsolete. There are different types of sunroofs, which can be referred to as “pop-up” sunroof, Spoiler sunroof, In-Built sunroof, Folding roofs, Removable sunroofs, Glass roofs. Do

4.Automatic parking

WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.03 4 300x183 - History of the car and the latest optionsWhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.03 5 300x183 - History of the car and the latest options

The smart park system was introduced for the first time in France. The Smart Park System or Smart Park Assistant is actually the translation of the term Intelligent Parking Assist and it is called IPA for short. When the smart park is switched on or ready, the car is displayed on the screen by measuring the available space and if the space is suitable. All steps are carefully shown on the screen to the driver. The driver also controls the speed of the car throughout the process

5.Chairs equipped with ventilation system

WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.03 8 300x241 - History of the car and the latest optionsWhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.04 300x300 - History of the car and the latest options

Car seats are undoubtedly one of the most important parts used in cars. For this purpose, another option that has been used in luxury cars for the driver’s comfort and driving pleasure is seat cooling and heating, which has the ability to increase or decrease the amount of cold, and thus health, medical and sweating issues. The waist and hips are destroyed. Accordingly, the fabric used for the car seat should be porous so that the air can move easily. For this purpose, several fans are installed inside the seat to blow air to the passenger. Seats equipped with air conditioning system that provides cold air to the passenger. They have two types of structures. Some manufacturers install a small converter cycle inside the car seat to cool the air directly. Some other manufacturers also use the car’s main air conditioning system

6.Locator

WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.04 1 300x106 - History of the car and the latest optionsWhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.04 2 300x183 - History of the car and the latest options

The “Automotive navigation system” is part of the car control system or a third-party system that, by adding it to the car, makes it possible for the car to navigate and find its location. The system typically receives position information by communicating with the global navigation satellite system, which shows the vehicle’s position on the road. Routing can calculate position when navigation is required. The car GPS navigation system consists of two parts: part of the GPS receiver and display equipment installed in the car. The other part is made up of computer control centers and the two parts are connected by positioning satellites

7.360 degree camera

WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.04 6 300x183 - History of the car and the latest optionsWhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.04 5 300x200 - History of the car and the latest options

This new system has upgraded the auxiliary camera technology that was most prevalent in the automotive industry. And provides new capabilities and facilities to the driver. With the cameras and sensors in this system, a special software processes the information obtained from these sensors. Gives the driver a full 360-degree view of the space around the car. With this feature, the driver will have more ability to control the car, especially in tight spaces. The Around View Monitor system uses four separate cameras. These cameras are installed in front, rear and under the side mirrors. This final image is accompanied by high accuracy and allows the driver to perform difficult maneuvers parking in a narrow space.

8.Windshield display

WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.04 4 300x183 - History of the car and the latest options WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.04 3 300x183 - History of the car and the latest options

The head-up was first used by General Motors and installed on the Pontiac Grand Trix. The head-up system (HUD) is a clear digital image that is reflected on the windshield and displays all the information that the driver can access through the dashboard. The main idea behind designing such a system is to keep drivers focused on the track. In fact, essential car information is also displayed where drivers should look. This allows drivers to spend less time looking at the phone or other systems in the car dashboard. Thus, focusing more on the route means less accidents and safer driving for everyone.

9.Stability control

WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.04 7 300x225 - History of the car and the latest options WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.04 8 300x183 - History of the car and the latest options

 

Electronic stability control (ESC), or Electronic Stability Program (ESP) or Dynamic Stability Control (DSC), is a computerized technology for vehicle stability that can potentially improve safety by detecting and minimizing slips. . In general, when this system detects a car deviation, it brakes to help the driver steer the car in the desired direction. These brakes can be applied individually to each of the car’s wheels. The first inventors of this system, Mercedes-Benz and BMW, introduced the first traction control system in 1987. ESC reduces crashes by up to 34% for regular vehicles and up to 59% for SUVs

10.Night vision system

WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.04 9 300x183 - History of the car and the latest options WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.04 10 300x206 - History of the car and the latest options

 

The history of the automotive industry shows that the first use of Night Vision systems in this industry was made by General Motors. The night vision system uses infrared light that, in addition to being invisible, can detect moving obstacles from their body heat. This system is classified according to its wavelength into three ranges: near infrared (NIR), medium infrared (MIR) and far infrared (FIR). The active system, or NIR, emits infrared light, similar to systems Nezami illuminates the night for you. In contrast, the passive system uses FIR technology. Unlike the night vision system used in military systems, the BMW system creates images based on body heat and produces a negative image similar to a photographic film.

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

WWW.RENTALCARIRAN.COM



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

مزایا خوابگاه ها

 

مزایا خوابگاه ها

 

در وبلاگ های قبلی درباره بهترین خوابگاه های تهران و قوانین نانوشته خوابگاه ها حرف زدیم اما در این مقاله میخواهیم درباره شرایط خوب و مفیدی که خوابگاه ها دارند و انتخابات دانشجویان با توجه به شرایطی که دارند و میتوانند آنهارا در انتخابات بهتر کمک کند صحبت کنیم.

استقلال
 

اکثر دانشجویان برای درس خواندن در دانشگاه های خوب ایران سالانه به شهر های مختلف سفر میکنند که این شاید برای خیلی از آنها اولین تجربه جدایی از خانواده باشد و همین این سفر را خیلی خاص میکند و برای خانواده ها هم بسیار سخت است که فرزند خود را برای درس خواندن به شهری بفرستند که شاید هیچ اطلاعاتی از آن دانشگاه و شهر نداشته باشند.

چرا خوابگاه؟

وقتی دانشجویان به شهری دیگر سفر میکنند شرایط و انتخاب های مختلفی را برای سکونت روبروی خود دارند. در این شرایط انتخاب های مختلفی مانند اجاره خانه، خوابگاه و... دارند که با توجه به شرایط دانشجو ، او یکی را انتخاب میکند. اما از آنجایی که شرایط دانشجویان در کشور ما مناسب نیست اقلب آنها با بودجه کم به شهر های مختلفی سفر میکنند ، اکثر دانشجو ها اجاره خانه را با توجه به هزینه های بالایی که دارد انتخاب نمیکنند و به سمت انتخاب خوابگاه میروند. یکی ازشرایط خوبی که خوابگاه های دانشجویی از آن برخوردار است محیط مناسب آن است که اغلب افراد خوابگاه در یک شرایط هستند و همین باعث میشود که دانشجویان جدید از افراد قدیمی تر تجربه کسب کنند و با چشمانی باز بسوی جلو حرکت کنند.

آزادی

اکثر داشجویان زمانی که به شهری دیگر سفر میکند احساس آزادی بیشتر میکنند که میتواند به خاطر دوری از خانواده بسیار خطرناک باشد. یکی از بدترین شرایطی که هر دانشجو میتواند در آن گرفتار شود محیط نامناسب است و از آنجایی که محیط نامناسب بسیار میتواند در روحیه و احساسات دانشجویی که تازه استقلال یافته اند تاثیر بگذارد و آنرا از هدف خود دور کند.

برای همین از آنجایی که خانواده ها نظارتی ندارند از محل اقامت و محیطی که دانشجویان میخواهند در آن اقامت کنند ما پیشنهادی داریم که خانواده ها میتوانند با خیال راحت دانشجویان را راهی شهری دیگر کنند و از شرایط محیط آنجا اطمینان داشته باشند.

خوابگاه یار

در خوابگاه یار بیش از هزار خوابگاه در سراسر ایران ثبت شده است که خانواده ها میتوانند آنها را مشاهده کنند و در صورت لزوم با مسئول خوابگاه ها تماس بگیرند تا از شرایط و محیط خوابگاه ها اطمینان داشته باشند و خوابگاه ها را برای فرزند خود رزرو کنند تا دیگر فرزندشان مشکلی برای سکونت نداشته باشد.

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate
حتما به این نکات قبل نصب دزدگیر توجه کنید!

امروزه با توجه به بالا رفتن آگاهی مردم و افزایش استفاده از دزدگیر های فروشگاهی ، بیشترین نگرانی کسانی که گیت دارند یا میخواهند نصب کنند این است که ، برد های دستگاه ممکنه خراب بشه و چه کارهایی میشه کرد برای بالا بردن کارایی دستگاه یا در جهت افزایش کارکرد دستگاه چه کارهایی کنند بهتر است؟

سیستم گیت های فروشگاهی سیستم خیلی پیچیده ای نیست و اطلاع از عملکرد و کارکرد آن ساده است ، تنها مشکلی که ممکنه برای دستگاه بوجود بیاد از طریق برد های آن است که عملکرد یکسانی دارند اما فرکانس های مختلفی دارند.

هرگونه مشکل محیطی و … میتواند ممکن شود که دستگاه دچار تداخل فرکانسی شود و عملکرد و کارایی خود را از دست بدهد ، کارشناسان مجرب شرکت ما با کارشناسی محلی که از هر فروشگاه انجام میدهند راجب شرایطی که ممکن است خطرساز باشد برای دستگاه با صاحب فروشگاه صحبت میکنند.

اما ما در این مقاله به چند نکته اشاره میکنیم که قبل از خرید حتما باید بررسی کنید تا در صورت خرید دزدگیرهای مغازه با مشکل مواجه نشوید.

حتما به این نکات قبل نصب دزدگیر توجه کنید!نکات مهم
فروشگاه های اطراف

یکی از مهمترین نکاتی که حتما باید به آن توجه کنید محیط اطراف و فروشگاه های کناری شما هستند؛ شما باید تا هشت متر از سمت راست و همینطور هشت متر از سمت چپ فروشگاه خود را در نظر بگیرید که اگر کسی از گیت های فروشگاهی استفاده میکرد ، نباید فرکانس دستگاهشون با فرکانس دستگاه شما یکسان باشد ، چونکه بعد از مدتی تداخل فرکانسی ایجاد میشود و دستگاه به مشکل میخورد.

کابل های برق

نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید برق های فشار قوی است ، کابل های برق دچار فرکانس هایی هستند که اگر از نزدیک دستگاه شما رد شده باشد ، دستگاه شما دچار مشکل در عملکرد میشود.

مایعات

یکی دیگر از عامل های خراب شدن دستگاه ، مایعات و رطوبت است ، برد ها با هرگنه برخورد با مایعات دچار مشکل میشوند و تا جایی که امکان دارد باید آنهارا از رطوبت دور نگه داشت.

دزدگیر های فروشگاهی لازم به مراقبت و حساسیت خاصی نیستند اما قبل از نصب باید به نکات توجه کنید تا بعد از نصب با مشکا مواجه نشوید.

شرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان انواع گیت های فروشگاهی و لوازم جانبی (لیبل،تگ،…) به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

www.bnbgate.com

مطالب مرتبط:

مشکلات گیت های فروشگاهی ! نکاتی که قبل از خرید حتما باید بدانید.

جلوگیری از سرقت فروشگاه در روزهای شلوغ تهران

ترفندهای مهم ترغیب مشتریان به خرید

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Increase the security of your car with this trick!

In the past, almost after the evolution of the car, when the cars of that time were very similar to the current cars (with less security), the use of passenger cars belonged only to the upper classes and the rich people of the society.
Due to the low speed of production and the shortage of car factories due to the complex system it had at the time. It caused the price of the car to rise so much that most people refused to buy it.
Decades later, with the advancement of technology and increasing demand from the people, large factories began to produce cars, which were supported by the government.

Over time, production almost equalized demand, and car prices fell to the point where most people could afford it.
In Iran today, due to imports from neighboring countries and the production of national cars, the needs of the people have been met, but due to sanctions and economic conditions, unfortunately the price of cars and accessories is increasing daily to the point that cars are among the assets of each The individual is considered and people invest in it

WhatsApp Image 2020 11 19 at 11.46.31 300x237 - Increase the security of your car with this trick!

increasing the wave of theft

Since the price of cars has risen, unfortunately, car theft has also increased, which is why we take more care of our cars and use different locks and… equipment to secure our cars.
But with the advancement of technology, thieves are also using new tricks to steal. It can be said that no locks can be found by thieves, but it can interrupt the theft and the thief will be forced to spend more time opening the locks.
Countless thefts occur daily in different parts of the country, especially in metropolitan areas. Investigations, complaints, and work are very time-consuming, many times when the car is not found, or even after a few weeks, the thieves opened all the car equipment and The car has been scrapped.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 14 300x204 - Increase the security of your car with this trick!

Prevent car theft

One of the most widely used systems used by reputable car manufacturers in the world is the car GPS system, which fortunately in our country, people’s awareness about this system has increased and a large number of people equip their cars with GPS system.

This system has several very good advantages, including:

1- Accurate identification and display of vehicle location
2- Sending a warning to the car owner in case of a collision with the car
3- Sending a warning to the owner of the car in case of unauthorized turning on of the vehicle and even moving it
4- Sending an alert in case of moving at an unauthorized speed
5- Sending a warning in case the car GPS device is disconnected
6- Sending an alert in case of low emergency battery inside the car GPS
7- Turning off the vehicle remotely when the car is stolen via SMS as well as the application (it is not possible to restart the vehicle except with the permission of the car owner)

It can be said that it prevents the thief from stealing in any way, and you can prevent the theft of your car with different conditions.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 8 300x204 - Increase the security of your car with this trick!

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

WWW.RENTALCARIRAN.COM

Source: bnbgate.com

Related posts :

History of the car and the latest options

Car rental benefits

10 of the best cars in Iran



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

امنیت خانه، مغازه، محل کار و… یکی از عمده ترین نگرانی هایی است که همواره وجود داشته است و ممکن است آرامش و آسودگی خاطر  شما را برهم زده و در صورت عدم توجه لازم به آن، خسارات جبران ناپذیری را برای شما به ارمغان آورد. امروزه نیاز به دسترسی به سطوح بالای امنیت بیش از پیش احساس می شود. قفل های مکانیکی نیز دارای تکنولوژی ساخت بسیارساده ای هستند و علیرغم داشتن ویژگی هایی مانند ضد حریق و ضد انفجار بودن، در صورت شکسته شدن و سرقت نمی توانند صاحبخانه از همه جا بی خبر را آگاه کنند.

 

smartlock

قفل هوشمند

 

از طرفی، در عصر دیجیتال ابعاد مختلف زندگی روزمره دستخوش تغییر و تحولات فراوانی شده است و هر روزه شاهد دستاوردهای جدیدی هستیم که روش های سنتی را به طور کلی محو کرده و یا تغییری شگرف در آن ها ایجاد می کنند. محیط پیرامون ما در تعامل تنگاتنگ با اینترنت وهوشمند شدن است. بنابراین مهندسان زیادی در سراسر دنیا تلاش می کنند محافظت از اماکن مختلف را با دنیای دیجیتال پیوند داده و آن ها را هوشمند کنند. قفل دیجیتال هوشمند راه حل مناسبی است که علاوه بر افزایش امنیت درب ورودی از طریق کنترل ورود و خروج، باعث افزایش سهولت در رفت و آمد به دلیل عدم استفاده از کلیدهای مکانیکی می گردد.

قفل های هوشمند به دلیل سیستم پیشرفته ای که دارند در مقابل هرگونه حوادث امنیتی، مقاومت و آمادگی لازم را دارا هستند. به عنوان مثال هنگام وقوع آتش سوزی و یا سرقت، آلارم هشدار دهنده قفل به صدا در می آید و شما را برای انجام اقدامات فوری آگاه می سازد.

با تنظیم کردن سیستم کنترل خروج می توانید قفل کودک را فعال کنید و از خروج فرزندان، سالمندان ناتوان و یا حیوانات خانگی بدون اطلاع خودتان جلوگیری کنید. شما می توانید در هر زمان و در هر کجای دنیا که هستید تنها از طریق تلفن همراه خود از وضعیت خانه و شرکت خود آگاه باشید.

 

smartlock

قفل هوشمند

 

طی سال های اخیر، قفل های هوشمند در ایران طرفدران زیادی پیدا کرده است و شرکت های معتبر قفل هوشمند با تقاضای زیادی روبرو شده اند. بنابراین پیش بینی شده است در ایران نیز همانند بسیاری از کشورها تا چند سال آینده روی درب های تمامی اماکن مختلف قفل های هوشمند نصب شده باشند و این به علت مزایای فراوان و امکانات متنوعی است که این قفل ها نسبت به قفل های مکانیکی معمولی دارند. برخی از این مزایا:

  • خداحافظی با دسته کلیدها

در قفل های هوشمند دیجیتال باز کردن قفل با یکی از سه روش استفاده از کارت، رمز عبور و اثر انگشت اتفاق می افتد و دیگر نیازی به حمل دسته کلیدهای سنگین نیست و علاوه بر این دیگر نگرانی بابت فراموش کردن دست کلید ندارید.

  • کنترل از راه دور قفل هوشمند به وسیله تلفن همراه

تلفن همراه شما با استفاده از wifi و یا بلوتوث به قفل هوشمند متصل می شود و به این ترتیب هشدارهای نفوذ غیر مجاز و تمام شدن باتری به تلفن همراه شما ارسال می گردد. مشاهده می کنید که چه کسی وارد محل مورد نظر شما شده یا از آن خارج می شود. درصورتی که اعضای خانواده به دلیل فراموشی رمز عبور و یا به هر دلیل دیگری موفق به گشودن قفل نشوند، می توانید با ارسال کلیدهای مجازی از ماندن آن ها پشت درب جلوگیری کنید.

  • نیازی به قفل کردن درب نیست

قفل هوشمند این اطمینان را به شما می دهد که در صورت فراموشی قفل کردن در، بعد از چند ثانیه به طور خودکار قفل شود.

  • عدم نیاز به سیم کشی داخلی و مصرف بهینه انرژی

انرژی مورد نیاز قفل هوشمند توسط باتری قلمی AA صورت می گیرد و همین ویژگی که نیاز به سیم کشی داخلی ندارد و مصرف انرژی در آن بهینه است، قفل هوشمند را تبدیل به یک وسیله الکترونیکی مناسب مصارف خانگی تبدیل کرده است.

  • سنسورهای هشداردهنده

  • سیستم امنیتی ضد شوک

  • سیستم امنیتی ضد سرقت

  • مجهز به قفل کودک

 

 

 

شرکت BNBgate ضمن مشاوره رایگان، انواع قفل های هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Review of one of the good cars for renting in IRAN, the Renault Thunder 90

Rentalcariran.com has so many NEW L 90 or Thunder 90 that rents to customers, we will talk about L 90 the first question is:

Are the Thunder 90s that are produced in Iran different from those produced in other countries?

The only difference that exists here is the type of engine, because the models offered in Eastern Europe have a lower engine capacity than those produced in Iran. At the moment, the cars produced in Eastern Europe are 8-valve and 75-horsepower, while the Iranian specimen has a stronger engine fitting the climate in Iran.

The Thunder 90 is one of the Renault sedans that entered the Iranian market several years ago. The 90’s or 90’s is known as the Dacia Logan in the global market, including Russia and Brazil, and is being produced by the Dacia brand, one of the subsidiaries of the Renault company in Romania.

The Thunder 90 was initially intended to replace the arrows, but this promise never came true. For various reasons, including international sanctions against Iran, the Thunder 90 turned into an out-of-reach vehicle for the poorest community. However, the L90 production continued in Iran and the car was welcomed by very good customers.

l90 plus 1 - Review of one of the good cars for renting in IRAN, the Renault Thunder 90L90

Thunder 90 is currently being produced by Iran Khodro and Pars Khodro. One of the most important points in the L90 is its technical characteristics, coupled with low wear and tear, compared to many other competitors, including Peugeot Pars, Dena, Rana and 206.

The Thunder 90 is available in several types: E0, E1 and E2, which differ in terms of options, but the difference between their technical characteristics. In addition, shortly after the Thunder 90 with hand gear box, Iran Khodro and Pars Khodro decided to launch an automatic gearbox.

Purchase value in relation to price:

6.05

Design and appearance:

3.57

Features and capabilities:

4.10

You also rate

price icon10000USD (price range) price Renault Price Thunder 90 (price fluctuation and sales table) User rating: 10 4.6 out of 21 users

Positive comments Renault Tondar 90

Poor fuel consumption – Better build quality than competitors of the same class – Low depreciation – Promising driving force

Negative notes of Renault Thunder 90

The seats are not very comfortable – the old car design – the most commonly used cabin parts are dry plastics

Renault Thunder Security 90

Thunder 90 has won three safety stars from the Euro NCAP.

Reno Thunder Review Expert

Thunder 90 or El 90 or Logan, or any other name that’s in your mind, is one of Renault’s low-priced products produced by Iran Khodro and Pars Khodro in our country. The purpose of the car in the Iranian market was to provide a product for the middle class of the society, which did not happen with its rising prices.

The Thunder 90 is an easy car in the external design section, and it will never captivate you with a glance. The L90 has its appearance on the production line since its arrival in Iran and, of course, this simple design is well-liked by many Iranian users. Among the various components of the Thunderbolt 90, there is a relative alignment, but we should not simply overcome the negative features of its body design. The rear lights are not so beautiful and the car’s height looks a bit too much. All in all, the Thinker 90’s design depends entirely on your personal taste, and this design may be unfavorable for some others and for a different category of users.

l90 interior 1024x1024 - Review of one of the good cars for renting in IRAN, the Renault Thunder 90INTERIOR OF L90

Inside the cabin, the situation is the same and we are not faced with an exciting car. The cabin is designed in the simplest form, and there’s no such thing to mention.

The material used in the Thunder cockpit 90 is more plastic than it does, but this plastic does not lose its quality over time and, like many internal vehicles, does not face a strange problem. One of the negative aspects of the cabin is the comfort of not so high chairs, and especially the rear passengers will not feel comfortable on long journeys. But rentalcariran customized seats for comfortable condition.

The engine used in the El 90 Gem has 1.6 liters and can produce 105 horsepower and 140 Nm of torque. This power is transmitted to the front wheels by a 5-speed manual transmission or 4-speed gearbox. Fortunately, with the same power, Thunder 90 shows good performance in the acceleration section, and will not disappoint the driver especially in the manual model.

But in extreme conditions, such as the uphill with a clear cooler, you can not expect the same performance, and the efficiency of the car is greatly reduced. For an automated acceleration model of 0 to 100 km, 11.7 seconds are announced by automakers, but in practice less you can get this number.

In general, the Thunder 90 must be considered one of the highest quality domestic products that has not suffered a severe deterioration over the past years due to direct monitoring by Renault and remains a reliable vehicle among the people. The Thunder 90 is currently being sold on the market at a price of 10000 USD in the E2 model and 11000 USD in the automotive model. Despite the price, the Thunder 90 seems to be the best option against rivals such as Dena, Peugeot Pars, Peugeot 206 and the Carlson H220 and some other Chinese cars.

We rent L90 to our customers every days and they are satisfied and we got good and acceptable feedback for this car, also we advice every of our customers that want rent a car with good quality, agreeable price and safe



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

پانسیون نشینی

 

زندگی امروز مدام در حال تغییر و تحول است و به تبع آن انسان شهرنشین نیز روابط و شكل زندگیش تغییر كرده است. انسان جامعه امروز قبل از آن كه در جهان تكنولوژی قرار بگیرد نیازهای ساده ای داشت و یكی از نیازهای ساده او، تهیه مسكن بود. مكانی كه به نظر معماران جایی برای زندگی و در نزدیكی محل كار او قرار داشت و این مكان اهمیت بسیار یافته بود. اما با ورود تكنولوژی و صنعت و رشد شهر نشینی در جهان امروز، نیازهای انسان نیز پیچیده شده اند.

شهر نشینی پدیده تازه ای نیست اما با پیچیدگی دنیای مدرن، شهرنشینی نیز به شبكه ای از هزارتوهای پیچیده ای تبدیل شده است كه روز به روز بر گستردگی و پیچیدگی آن افزوده می شود. از این روست كه معمار بزرگی مثل «لوكوربوزیه» از خانه امروزی چنین تعبیری دارد: «ماشینی برای زندگی» چرا كه در زندگی شهرنشینی و در جهانی صنعتی، ماشین به استعاره انسان مدرن و شهرنشین تبدیل شده است . انسانی كه نبض زندگیش را بر اساس نظامِ ماشینِ زندگی شهری تنظیم می كند و شتاب و سرعت و مهم تر از همه اینها زمان برجستگی و اهمیتی صد چندان یافته است. انگار رؤیای نقاشان فوتوریست به واقعیت تبدیل شده باشد.

امروز در شهرهای بزرگی مانند تهران كه سیل بی رویه مهاجرت آن را به معادله ای هزار مجهولی تبدیل كرده است، مدام در درون خود پدیده های تازه ای را ارائه می دهد. پدیده هایی كه نیاز انسان شهری و كلانشهر ها را برآورده می كند. اكنون در سراسر شهر تهران مكان هایی به اسم پانسیون رواج یافته است كه خدمات خود را به قشر شهرنشین ارائه می كند:

در كلانشهرهایی كه مشكل مسكن زیاد است، با كوچك سازی و انبوه سازی می توان بر مشكلات انسان شهرنشین فائق آمد. مشكلاتی كه اكنون شهری چون تهران با آن درگیر است. افزایش پانسیون ها و خوابگاه های غیردولتی در تهران امری عادی است.

 

پانسیون ها در جهان قدمت طولانی دارند و در كشورهای دیگر به نام هاستل و نام های دیگر معروفند. اما وجود و رشد این مكان ها در تهران علاوه بر مسئله مسكن به استعاره ای از زندگی شهرنشینی بدل شده است.

در هر كلانشهری نسبت بین روابط كار و امر تولید و تولید كننده مدام پدیده تازه ای را به وجود می آورد از این رو وجود پانسیون می تواند پاسخی به نیاز انسان شهرنشین و پایتخت نشین باشد.

امروز شما می توانید با مراجعه به هر روزنامه ای انواع این پانسیون ها را بیابید و از خدمات ارائه شده آنها آگاه شوید ؛ جایی كه با تاكید اصرار بر این دارد كه بیشتر مورد استفاده دانشجو،كارمند و كارآموز قرار دارد . این پدیده جوابگوی مشكل مسكن قشرهای مختلف جامعه است.

این پانسیون ها برای ورودشان مقرراتی دارند. مقرراتی كه آنها ملزم به اجرای آن هستند. یك پانسیون دار می گوید: «هر عضو یا ساكن (دانشجو ، كارمند یا كارآموز) با كارت شناسایی و ارائه معرفی از محل كار خود و پرداخت پول یك ماه و ودیعه ای در قبال سكونت یك ماه می تواند در آنجا ساكن شود. عدم ارائه یكی از این مدارك به منزله عدم سكونت است. این پانسیون ها در نقاط مختلف شهر تهران و با زیر بناهای مختلف در طبقات متنوع پراكنده شده اند.»

 

در دوره ای از ركود اقتصادی و رشد بی رویه شهرنشینی در جهان معماران و شهرسازان به فكر چاره ای افتادند و مهم تر از همه آنها كه سبك شان به سبك بین المللی مشهور شد،كسانی مانند اندر روهه ، و لوكوربوزیه و رایت طرحهایی را در كشورهای مختلفی از جهان ارائه كردند. بیشتر انبوه سازی های مسكن در كشوری مانند برزیل به ابتكار لوكوربوزیه به وجود آمد. این تمهید و روش نگاه به زندگی از دل شعار آنها بیرون آمد كه می گفت: كوچك زیباست.

این تعبیر شاید تعبیر ساده ای باشد اما یكی از بنمایه های فكری بزرگترین معماران و شهرسازان جهان بود.این ایده آنها را واداشت كه به سمت انبوه سازی بروند و در دل این انبوه سازی پانسیون و خانه ای خصوصی برای اجاره نیز متولد شد.

در كلانشهرهایی كه مشكل مسكن زیاد است، با كوچك سازی و انبوه سازی می توان بر مشكلات انسان شهرنشین فائق آمد. مشكلاتی كه اكنون شهری چون تهران با آن درگیر است. افزایش پانسیون ها و خوابگاه های غیردولتی در تهران امری عادی است.

 بسیاری از این پانسیون ها تحت عنوان اینکه از سازمان گردشگری و اتحادیه هتلداری ، زیر نظر اماکن تهران بزرگ مجوز گرفته‌اند مشغول فعالیت هستند. این در حالی است که ودیعه ها و اجاره هایی سنگین بابت تبلیغات فول امکانات و محیطی مناسب و صمیمی از ساکنین آنجا می گیرند. اتاقهای این پانسیون ها دو تختی یاچهار و گاهی شش تختی است. گاهی در بعضی از طبقات اتاقهای ده تختی نیز وجود دارد. مبلغ ماهیانه در نقاط مختلف شهر متنوع است. مثلاً پانسیونی در میرداماد با ودیعه 195 هزار تومان و ماهیانه 149 هزار تومان خدمات خود را ارائه می دهد و در جایی مانند خیابان جمال زاده و خیابان توحید قیمت ها از 75 هزار تومان تا 120 هزار تومان در نوسان است و گاهی بعضی از این پانسیون ها ودیعه نمی گیرند و بر مبلغ ورودی می افزایند.چنین قراردادی می تواند در نبود نظارت مناسب راه را بر سوءاستفاده كسانی باز بگذارد.   

موقتی بودن می تواند شكل خاصی از رابطه و زندگی را تعریف كند. رابطه های موقتی كه به دوستی و روابط اجتماعی مداومی نمی انجامد و بسیار گسسته است و از سوی دیگر در این مكان ها آدمها فقط از كنار یكدیگر می گذرند و روابط شان بسط نمی یابد و كم كم به رابطه ای انتزاعی می انجامد. این رابطه انتزاعی محصول شرایط و نوع زندگی ساكنان این پانسیون هاست

 

اكنون این مكان ها به محل زندگی موقتی دانشجویان و كارمندان و كارآموزان تبدیل شده است. از این رو همین موقتی بودن می تواند شكل خاصی از رابطه و زندگی را تعریف كند. رابطه های موقتی كه به دوستی و روابط اجتماعی مداومی نمی انجامد و بسیار گسسته است و از سوی دیگر در این مكان ها آدمها فقط از كنار یكدیگر می گذرند و روابط شان بسط نمی یابد و كم كم به رابطه ای انتزاعی می انجامد. این رابطه انتزاعی محصول شرایط و نوع زندگی ساكنان این پانسیون هاست و خواه ناخواه این از تبعات زندگی شهرنشینی و مدرن امروزی است. این نوع نگاه پول‌محور سبب شده که ناهنجاری‌های رفتاری و اخلاقی در اینگونه مکان ها رو به افزایش باشد.

در اكثر این پانسیون ها فرد ساكن نمی تواند میهمان دعوت كند و در صورت ورود میهمان، فرد تازه وارد باید شبی 5 یا 6 هزار تومان در قبال اقامتش بپردازد كه در صورت طولانی شدن سكونتش، مبلغ پرداخت او در هر ماه بیشتر از فرد ساكن خواهد بود. این پانسیون ها فقط می توانند سرویس خواب به مشتریهای خود بپردازند. از این رو فرد ساكن می تواند از طریق استفاده از آشپزخانه پانسیون برای وعده های غذایی خود برنامه ریزی كند. به دلیل شاغل بودن تمام ساكنین بیشتر روزها پانسیون خالی از سكنه است.

در هر اتاقی یك دستگاه تلویزیون و یخچال وجود دارد و در بعضی از این مكان ها با ارائه خدمات بیشتر مبلغ بیشتری از فرد مراجعه كننده گرفته می شود. همچنین بسیاری از این پانسیون ها برای کنترل ساکنین اقدام به نصب دوربین های مدار بسته در داخل ساختمان کرده‌اند. این اقدام علاوه بر اینکه نقض آشکار حریم خصوصی افراد ساکن محسوب می شود، با توجه به سوء استفاده های آنچنانی از نوارهای اینگونه دوربین های موسسات خصوصی، سبب نگرانی ساکنین این مکانها به خصوص بانوان نیز شده است.

 

از سوی دیگر علی رغم اینکه این پانسیون‌ها تحت عنوان دانشجویی و کارمندی اجاره داده می شوند، از دختران دبیرستانی تا زنان پنجاه ساله هم در اینگونه مکان ها مشاهده می شوند، یعنی بسیاری از افراد دیگر-که هرچه باشند دانشجو نیستند- نیز به دلیل عدم نظارت صحیح تحت عنوان دانشجو در این پانسیون ها سکونت دارند.

بنا به گفته های ساکنین این اماکن، به دلیل عدم نظارت صحیح بر نحوه واگذاری و افراد ساکن در اینگونه اماکن، درگیرهای بسیار و برخی موارد اخلاقی همه روزه به وقوع می‌پیوندد و حتی در بسیاری از موارد کار به حضور پلیس هم می کشد. از جمله مواردی که یکی از ساکنین یک پانسیون خصوصی مطرح کرد، این بود که سقف یکی از اتاق های پانسیون فوق الذکر در ساعت چهار نصف شب فرو ریخته و بطور کاملاً اتفاقی، کسی که معمولا در طبقه بالای تخت می خوابیده، آن شب حضور نداشته و در واقع از مرگ نجات پیدا کرده است. این حادثه هراس زیادی را بین ساکنین ایجاد کرده است. این در حالی است که این مکان ها معمولاً ظرفیت محدودی دارند و اغلب به دلیل درآمدزایی بیشتر، بیش از اندازه و اضافه بر ظرفیت واگذار می شوند. در مورد خاص ذکر شده، جالب این است که در پی شکایت ساکنین، مدیریت پانسیون فرد شاکی را بدون باز پس دادن ودیعه بیرون کرده است.

باید یادآوری كرد كه این پانسیون ها برای یك پژوهش جامعه شناسانه مورد بسیار مفیدی است تا از این طریق بتوان زندگی نسل جوان امروز را رصد كرد و بر اساس داده های علمی بتوان برای نیازهای آنان راهكارهایی اجتماعی یافت.

با این وجود پانسیون، یكی از راه های غلبه بر مشكل مسكن جوانان است و  بیشتر ساكنان این پانسیون ها را دانشجویانی تشكیل می دهند، اما باید تاكید كرد كه بسیاری از کسانی که در این مکانها ساکن هستند، علی رغم اینکه هزینه های گزافی را جهت اجاره بها می پردازند، می گویند که مجبور به زندگی در چنین جاهایی هستند. ضمن اینکه دانشجویان ساکن بدون اینکه امیدی به آینده کاری داشته باشند با شهریه های سنگین دانشگاه و هزینه های مادی و روحی به زندگی روزمره خود در این پانسیون ها به ناچار ادامه می دهند. این امر می تواند تاكیدی برای مسئولان باشد تا برای دانشجویانی كه هیچگونه منبع شغلی مستقل ندارند ، بتوانند كمكی به آنها كنند. چرا كه دانشجوی مورد نظر در صورت كار كردن در بیرون و هزینه های سنگین دیگر ممكن است با رشد بی رویه این هزینه، نتواند به درسهایش برسد. از این رو شاید افت تحصیلی و كاهش كیفیت آموزشی بخشی از این دانشجویان را بتوان با این مسئله گره زد.

حال سوال اساسی این است که سازمان هایی که چنین مجوزهایی را صادر می کنند تا چه حد بر نحوه اداره و مبالغ دریافتی این اماکن، نظارت دارند و آیا کسانی که مجوز چنین فعالیت هایی می گیرند صلاحیت مسئولیت چنین مکان هایی را دارند یا اینکه تنها دکانی درآمد زا را باز کرده اند!

لیست پانسیون های تهران  پانسیون

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه , خوابگاه_دانشجویی , هاستل , پانسیون , خوابگاه_دخترانه , خوابگاه_پسرانه , خوابگاه_کارمندی , دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

10 کسب‌وکاری که می‌تواند از خوابگاه دانشجویی شروع شود!

 

چه کسی می‌گوید درس خواندن با کار کردن منافات دارد؟ امروزه به دلیل افزایش هزینه تحصیلی دانشجویان به دنبال مشاغی هستند که بتوانند خرج تحصیل خود را فراهم کنند یا این که ضمن درس خواندن در مسیر شغلی خود کسب تجربه نمایند. برخی کسب و کارها را می‌توان از همان خوابگاه دانشگاه آغاز کرد، کاری که برخی از افراد موفق و سرشناس امروز انجام داده‌اند.

آیا می‌دانید وجه مشترک شرکت‌هایی نظیر مایکروسافت، دل، نپستر و فیس‌بوک چیست؟ غیر از این که این شرکت‌ها در ربع قرن گذشته جزء شرکت‌هایی بوده‌اند که تغییر و تحولات عظیمی را در بازار به وجود آورده‌اند، تمامی آن‌ها توسط دانشجویان دانشگاه تاسیس شده‌اند. قطعاً همه نمی‌توانند مارک زاکربرگ باشند، اما به طور حتم امکان راه‌اندازی یک کسب و کار کوچک در دانشگاه وجود دارد. شغل‌های زیادی وجود دارند که بدون سرمایه‌گذاری یا با سرمایه‌‌گذاری اندکی راه‌اندازی می‌شوند و نیاز به فضای اداری هم ندارند. کارآفرینی در دانشگاه علاوه بر ایجاد ارتباط‌های باارزش، تولید درآمد کرده  و به دانشجو کمک می‌کند تا از پس شهریه، خورد و خوراک و کتاب‌های درسی گرانقیمت بربیاید.

در اینجا قصد داریم  کسب و کارهایی را به شما معرفی کنیم که می‌توانید در دوران دانشجویی خود  به سراغ آن‌ها بروید و کسب درآمد کنید.

مشاور IT

 

فناوری اطلاعات یکی از حوزه‌های کاری است که حتی داشتن سال‌ها تجربه نمی‌تواند به شخص کمک کند. دانشجویان معمولاً جدیدترین مهارت‌ها را در این حوزه دارند و از جدیدترین فناوری‌ها مطلع هستند. اگر آن‌قدر اعتماد به نفس ندارید که خود را به عنوان مشاور IT معرفی کنید، به اطرافیان و هم دانشگاهی‌های خود بگویید که می‌توانید به کسانی که مشکلات کامپیوتری دارند و خیلی از فناوری سررشته ندارند، کمک کنید.

 مشاور شبکه‌های اجتماعی

 

دانشجویان اغلب در روند شبکه‌های اجتماعی بسیار پیشرو و مبتکر هستند. از این دانش و تجربه برای مشاوره دادن به شرکت‌ها در استراتژی شبکه اجتماعی‌ آنها استفاده کنید و آنان را به کانال‌هایی معرفی کنید که بتوانند پیامشان را در آنجا ابلاغ کنند.

 طراحی گرافیکی

 

مشاوره در زمینه طراحی گرافیکی بیشتر به خلاقیت و استعداد بستگی دارد تا به سال‌ها تجربه. دانشجویان رشته طراحی باید از بهترین پروژه‌های کلاسی خود یک پرونده هنری تهیه کنند، کارت‌های ویزیت جذاب و زیبا چاپ کنند یا آن‌ها را در یک وب سایت ارائه دهند و کار خود را آغاز نمایید.

 طراحی وب سایت

 

دانشجویان بسیار بیشتر از قبل مجبوراند وب سایت طراحی کنند. بسیاری از دانشجویان این کار را برای گروه یا انجمن دانشجویی، هم دانشگاهی‌ها یا برای وبلاگ شخصی خود انجام می‌دهند. دانشجویان می‌توانند از این سایت‌ها  به عنوان نمونه استفاده کنند و با تقویت کار خود، از طریق طراحی وب‌سایت کسب درآمد نمایند.

عکاسی

 

به لطف شبکه‌های اجتماعی، جهان برای برقراری ارتباط بیشتر به سوی استفاده از تصویر پیش می‌رود. با افزایش نیاز به محتوای تصویری، استفاده از عکاسان آماتور باب شده است و به واسطه پیشرفت‌هایی که در حوزه فناوری صورت گرفته این عکاسان آماتور می‌توانند کارهایی با کیفیت بالا تولید کنند.

تدریس خصوصی

 

دانشجویان می‌توانند به تدریس خصوصی بپردازند و از این راه کسب درآمد کنند. آن‌ها می‌توانند با توجه به رشته تحصیلی خود یا رشته‌ای که در آن اطلاعات علمی کافی دارند به تدریس خصوصی مشغول شوند.

خدمات نظافتی

 

خوبی کار در کسب و کارهای نظافتی این است که زمان کاری مشخصی ندارند و نیاز به مکان اداری هم نیست. 

شرکت در طرح‌های علمی و صنعتی دانشگاه

 

از جمله بهترین کارهای دانشجویی، شرکت در طرح‌های  علمی و صنعتی است. در واقع استادان دانشگاه ترجیح می‌دهند از دانشجویان با توجه به تواناهایی علمی‌شان در این طرح‌ها استفاده کنند، در این صورت دانشجو می‌تواند هم کسب درآمد کند و هم کسب تجربه.

کار در کارگاه‌های صنعتی

 

برخی دانشجویان برای پول درآوردن مجبوراند به شغل‌های غیرمرتبط با رشته خود روی بیاورند. مثلاً کار در کارگاه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌‌ها از جمله شغل‌هایی هستند که دانشجویان در فصل تعطیلات به سراغ آن‌ها می‌روند. حتی اگر کسب و کاری توسط یک دانشجو در دانشگاه آغاز شود، باز هم یک کسب و کار واقعی است، با امتیازات واقعی و خطرات واقعی. کارآفرینی دانشگاهی می‌تواند روش فوق‌العاده‌ای برای کسب درآمد و هموار کردن مسیر پیشرفت شغلی بعد از فارغ‌التحصیلی باشد.

اپراتوری سایت

 

یکی از بهترین‌ کارهایی که یک دانشجو می‌تواند به سراغ‌اش برود، اپراتوری و مدیریت سایت‌های اینترنتی از راه دور است. اپراتوری شغلی پاره‌وقت و کم دردسر است و معمولا مشخص است که روزی چند ساعت باید صرف آن شود. برخی روزها می‌توانید وقت بیشتری بگذارید و برخی روزها وقت کمتری پای سایت بنشینید.

ساعت از شبانه روز و در تمام ۷ روز هفته ارائه می‌شود.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate
تفاوت و مزایای دزدگیر های فروشگاهی AM

گیت فروشگاهی AM به طور کلی دستگاه‌هایی هستند که در قسمت خروجی فروشگاه‌ها و هر مکان دیگری مانند کتاب‌خانه‌ها نصب شده و هدف از نصب آن‌ها این است که از خروج بدون اجازه‌ی تمامی اشیاء مورد نظر داخل فروشگاه ممانعت به عمل آید. در مقاله گیت فروشگاهی AM چیست؟ برخی از مهمترین خصوصیات این گیت راه شرح داده و ویژگی های منحصر به فرد گیت های AM تولید شده در شرکت ایمن موج را مورد بررسی قرار دادیم. در این مقاله قصد داریم سایر ویژگی ها و عملکرد گیت‌ فروشگاهی AM را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

تفاوت و مزایای گیت فروشگاهی AM
عملکرد گیت‌ فروشگاهی AM

فروشگاه‌های مختلف برای این‌که قادر به استفاده از گیت فروشگاه باشند، میبایست روی کالاهای خود یک تگ یا لیبل نصب کنند. فرکانس تگ دزدگیر پوشاک یا لیبل باید با فرکانس گیتی که در قسمت خروجی قرار داده شده یکسان باشد. هنگام خروج کالا از فروشگاه، درصورتی که تگ با جداکننده‌ی تگ از کالا جدا یا لیبل با استفاده از دستگاه غیر فعال ساز لیبل غیرفعال نشده باشند، فرکانس تگ یا لیبل بر فرکانس گیت ضدسرقت اثر می گذارد و سبب به صدا درآمدن آلارم دزدگیر می‌شود.

فاکتورهای مهم در عملکرد بهترین گیت دزدگیر

فاکتورهایی که در عملکرد هر چه بهتر دزدگیر فروشگاهی موثر هستند عبارتند از:

  • عرض پوشش‌دهی گیت دزدگیر
  • سرعت در تشخیص عبور لیبل یا تگ
  • تشخیص عبور تگ یا لیبل از سایر زوایا
  • عدم تداخل فرکانس
  • عدم نویزپذیری
  • امکان نصب در اماکن مختلف
  • تعداد آنتن های گیت
  • امکان استفاده در فروشگاه‌های دارای کالاهای فلزی
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت دستگاه
  • زیبا و شکیل بودن ظاهر دستگاه
  • و …

علاوه بر این فاکتورها، یک گیت فروشگاهی هنگامی بهترین عملکرد را خواهد داشت که از تگ‌ها و لیبل‌های مناسب جهت جلوگیری از سرقت کالا استفاده شود. به عنوان نمونه هر چه سیم‌پیچ و خازن به کار رفته در یک تگ RF که سبب ایجاد میدان مغناطیسی می‌شوند، بزرگ‌تر باشند، این تگ بهتر و سریع تر توسط گیت AM تشخیص داده می‌شود. پس به طور کلی تگ‌ها و لیبل‌ها مکمل گیت پوشاک یا گیت هایپرمارکت بوده و کارایی و کیفیت آنان نباید نادیده گرفته شود.

تفاوت و مزایای گیت فروشگاهی AM
چرا عموماً گیت AM نسبت به گیت RF کاراتر است؟

با توجه به توضیحاتی که در رابطه با نحوه‌ی عملکرد گیت دزدگیر به طور کلی ارائه شد و همچنین با در نظر داشتن فاکتورهای مهم در تعیین کیفیت و کارایی یک گیت دزدگیر، حال می‌توان بهتر در مورد مزایای گیت AM نسبت به گیت RF اظهار نظر کرد. همچنین می توانید در مقاله گیت ضد سرقت فروشگاهی چیست؟ مهمترین ویژگی های گیت های تولید شده در شرکت ایمن موج را به طور کامل مطالعه نمایید. مهم ترین مزایای گیت AM نسبت به گیت RF به شرح ذیل می باشد:

  • عرض پوشش‌دهی بیشتر

همان‌طور که گفتیم عرض پوشش‌دهی یکی از مهمترین فاکتورهایی است که یک گیت را نسبت به گیت دیگر برتر و باکیفیت‌تر می‌کند. هر چه میزان پوشش‌دهی یک گیت بیشتر باشد، عبور تگ یا لیبل را بهتر تشخیص می دهد. به طور کلی پوشش‌دهی گیت AM نسبت به گیت RF بیشتر می باشد. گیت ای ام قادر است حدود ۴ متر عرض را پوشش دهد.

  • عدم تداخل فرکانس‌ها

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که برای گیت‌های RF پیش می‌آید تداخل فرکانس این گیت‌ها با سایر فرکانس‌های موجود در محیط می باشد. به عنوان مثال در صورت استفاده‌ی فروشگاه مجاور از یک گیت RF، آن گیت حکم یک تگ را برای گیت نخست خواهد داشت و در نتیجه سبب به صدا در آمدن نابه‌جای صدای آلارم دزدگیر خواهد شد. به طور کلی خطای گیت RF نسبت به گیت AM بسیار بیشتر بوده و به همین سبب فروشگاه‌ها رو به سوی استفاده از گیت فروشگاهی AM آورده‌اند تا با کاهش خطای گیت در اعلام هشدار دزدگیر، به شکل بهتر و موثرتری از کالاهای موجود در فروشگاه خود خصوصاً در برابر سوءاستفاده‌ی سارقان از این نقص گیت فروشگاهی RF حفاظت کنند.

  • امکان استفاده در فروشگاه‌های فروش کالاهای فلزی

برخی از فروشگاه‌ها مانند فروشگاه‌های انواع تجهیزات الکترونیکی، عینک‌فروشی‌ها، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و … امکان استفاده از گیت RF وجود ندارد، زیرا این نوع گیت‌ها، نمی‌توانند عبور تگ‌ها یا لیبل‌های نصب شده روی برخی از اجناس مانند مایعات و فلزات را تشخیص دهند.

اما طراحی گیت فروشگاهی ای ام به گونه‌ای بوده که می‌تواند به راحتی خروج کالاهای فلزی و کالاهای حاوی مواد مایع، مانند برخی از انواع لوازم آرایشی، نوشیدنی‌ها و … را کنترل کند. بدیهی است که برای این نوع کالا باید از تگ‌ها و لیبل‌های AM استفاده شود، چرا که هر گیت با تگ و لیبل هم‌فرکانس خود قادر به فعالیت می باشد. البته مسلماً نمی‌توان از تگ‌های پرکاربردی مانند تگ‌های صدفی یا گلف در مورد کالاهایی مانند عینک‌ استفاده نمود. از همین روی تگ‌هایی با اشکال مختلف جهت استفاده در کالاهای متنوع، طراحی و ساخته شده‌اند تا بتوانند به خوبی روی کالا نصب شده و در گیت AM مورد استفاده قرار گیرند.

نیاز انسان به امنیت از اوایل خلقتشرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان انواع گیت های فروشگاهی و لوازم جانبی (لیبل،تگ،…) به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

www.bnbgate.com

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Read this article before renting a car

car rental is a way to meet temporary needs, for special purposes. If you are planning to rent a car to do something; It is better to consider some cases.

Renting a car is a cheap, cost-effective and fast solution to meet our temporary need to own a car. This need may occur for any reason. The need for a car on the trip, renting a car for ceremonies and any other purpose may create this need. Of course, this need is different in Iran than in other countries.

In the United States and Europe, car rental has a major application as a means of transportation, and some people use this method regularly. In recent years in Iran, the issue of car rental as a method of personal transportation has received more attention and several car rental companies operate in this field. If you also intend to rent a car in Tehran; We suggest that you do not forget a few important points that follow.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 12 300x204 - Read this article before renting a car

Choose according to your needs

If you are planning a family trip; Compared to renting a car in Tehran for formalities, you will need a different car. Also, the number of people accompanying you, your distance and type of route, and your interests all affect making the right choice.

For example, using a two-door crocodile car, no matter how attractive; Not suitable for a long trip with three or four people; While for use as a bridal car can be the best choice. This car is not even suitable for ceremonies; And ceremonial cars are usually more luxurious cars with more special features.

If you want to get acquainted with the terms and services of Sornasir car rental, different car models and rental tariffs; You can visit the website of this collection.

More days or driving pleasure

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 9 300x204 - Read this article before renting a car

Car rental provides the opportunity to experience the experience of driving luxury and high-end cars at a low cost. But if your goal is not to rent a car, it is not just a driving experience; And you want to use it as a means of personal transportation for a few days; It is better to balance the number of car rental days with the rental tariff of the selected car.

Also note that the more days the car is available to you; There is more use and you should be more careful about various incidents. Therefore, we recommend renting a more functional car for a few days and a luxury car for a short time to experience the driving pleasure.

security of mind

Many companies and individuals work in the field of car rental; But not all of them offer the same quality. Also, the form of contracts, guarantees they ask you for, car rental tariffs, car insurance, etc. are different from each other in these companies.

It is very important that you sign the contract carefully and the obligations of the parties, so that you do not have any problems in this regard and use the rented car with ease. Experience has also shown that in this matter, trusting official companies, with experience and licenses, is the simplest and most effective method.

If you intend to rent a car in Tehran; One of the oldest and most reputable car rental companies is Sorena Seer. Sorna has been working in this field for many years; And offers a very high variety of luxury and modern cars for different purposes and according to your needs, at a reasonable price and in the fastest possible time.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 10 300x204 - Read this article before renting a car

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

WWW.RENTALCARIRAN.COM



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

تشریح وضعیت خوابگاه های دانشجویی در دوهفته تعطیلی کرونا

 

معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید بر اینکه تعطیلی ها و محدودیت های فعلی کرونایی تاثیر در فعالیت های دانشگاه ها ندارد، گفت: دانشگاه ها به روال سابق فعالیت خود را انجام خواهند داد و ما تعطیلی سراسری در دانشگاه ها نداریم.

دکتر علی خاکی صدیق در نشست خبری مجازی که به منظور تشریح برنامه های آموزشی دانشگاه ها در شرایط فعلی برگزار شد، گفــت: محدودیت های فعلی ناشی از شیوع کرونا در بخش آموزش تاثیری ندارد و فعالیت دانشگاه ها به همان روند سابق یعنی مجازی ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه تصریح کرد: در حوزه پژوهش وزیر اخیر بخشنامه ای به دانشگاه ها ابلاغ کرد بر این اساس دانشجویانی که در دوره تحصیلات تکمیلی هستند و پروژه های های عملی دارند، منعی برای ادامه پروژه ندارند و می توانند این فعالیت ها را با حفظ رعایت پروتکل های مربوطه ادامه دهند.

معاون آموزشی وزارت  علوم تاکید کرد:  تعطیلی سراسری در خوابگاه ها در برنامه وزارت علوم نبوده  است و دانشجویان در تعطیلی های فعلی ناشی از شیوع کرونا نیز می توانند در خوابگاه ها بمانند.

خاکی صدیق افزود: از نظر پرژوهشی اوایل ترم قبل وقفه ای در برخی دانشگاه ها ایجاد شد بر این اساس چند ماه گذشته خیلی از دانشجویان نیاز مند کار عملی با رعایت پروتکل ها برگشتند و به کار خود ادامه می دهند و به صلاح نیست در کار آنها خللی ایجاد کنیم و برنامه دانشگاه ها به همان صورت ادامه می یابد.

وی در خصوص نحوه حضور کارکنان دانشگاه ها نیز گفت: کارمندان مستخدمین دولت هستند آنها هم مطابق مقررات دولت باید سر کار باشند و حداکثر تا یک سوم کارمندان و کارشناسان می توانند با اولویت پشتیبانی فعالیت های جاری در حوزه آموزش یادگیری الکترونیک و پژوهش ها و حفاظت از دانشگاه ها و تاسیسات حضور خواهند داشت.

معاون آموزشی وزارت  علوم تاکید کرد:جلسات دفاع ما نیز در شرایط فعلی متوقف نخواهد بود دانشجویان می توانند از پروپزال دکتری و ارشد را مطالبق قبل و به صورت الکترونیکی انجام بدهند.

وی همچنین در خصوص وضعیت آموزش مجازی دانشگاه ها در شرایط شیوع کرونا ویروس نیز تاکید کرد: همه گیری بیماری کرونا تجربه نادری برای نظام آموزش عالی در جهان بود، علیرغم تمام مشکلات این بیماری باعث شد تجربیات نابی بدست آوریم و همچنین برکاتی هم برای آموزش عالی داشت که یک سری بازنگری‌هایی را در مقررات آموزشی داشتیم که عمدتاً با محوریت یادگیری آموزش الکترونیکی بود.

معاون آموزشی وزارت علوم همچنین مقررات آموزشی ترم گذشته همچنان برقرار است، گفت: با توجه به استمرار وضعیت بیماری کرونا هر آنچه در ترم قبل از مقررات و آیین نامه‌ها داشتیم کماکان به وقت خود باقی است. در ابتدای سال جاری پیش بینی می‌شد بخشی از ترم اول را به صورت حضوری و بخشی را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم و دانشگاه‌ها نیز بر این اساس برنامه ریزی داشتند خصوصاً برای دانشجویان نوورود این برنامه ریزی ها صورت گرفته بود اما متاسفانه با توجه به وضعیت پیش آمده محقق نشد. با توجه به وضعیت پیش آمده و با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا تمام آموزش‌ها به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

خاکی صدیق همچنین با اشاره به اینکه کلاس های آموزشی دروس عملی حضوری برگزار نمی‌شوند، خاطر نشان کرد: درس‌های عملی و کارگاهی و آزمایشگاهی در ترم تابستان برگزار شدند، اما با توجه به وقفه‌ای که ایجاد شد، دروس کارگاهی و عملی به صورت حضوری انجام نمی‌شود. برای اولین بار در کشور تعدادی از کارگاه‌ها و دروس آزمایشگاهی به صورت الکترونیک انجام گرفت که البته این کار به زیرساخت نیاز دارد.

به گفته معاون آموزشی وزیر علوم، پس از بحران دوران کرونا یادگیری الکترونیکی جزئی از آموزش عالی خواهد بود تا دستاوردهای این چندماه که با سختی به دست آمده است را از دست ندهیم. البته یادگیری در کلاس درس مزایای خودش را دارد که بسیاری از صاحب نظران معتقدند با هیچ چیزی قابل جایگزینی نیست، اما برای اینکه از آموزش عقب نیافتیم از آموزش الکترونیکی استفاده می‌کنیم.

خاکی صدیق گفت: آموزش حضوری بعد از عبور از بحران حتماً با یادگیری الکترونیک همراه خواهد بود یعنی به صورت ترکیبی و این تجربه یک تجربه اثبات شده و مورد پذیرش در تمام آموزش عاای دنیا است.آزمون‌های این ترم با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته به صورت مجازی خواهد بود مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد.

وی تاکید کرد: در ترم گذشته تجربه برگزاری امتحانات را نداشتیم و خیلی از اساتید هم تجربه ارزیابی مستمر داخل ترم را نداشتند اما در این ترم از قبل شروع ترم در نامه‌ها و جلسات اعلام شد که باید از ابتدای ترم بحث ارزیابی و سنجش عملکرد دانشجویان در دستور کار قرار گیرد. این امر می‌تواند به صورت کوییز، تمرین و تماس‌های چهره به چهره الکترونیکی و پروژه باشد که این نمرات با امتحانات پایان ترم جمع خواهد شد. وزن امتحانات در پایان این ترم، کمتر از ترم‌های گذشته خواهد بود.

معاون آموزشی وزیر علوم تاکید کرد: در طی جلسات با معاونان درخواست ما از دانشگاه‌ها این بوده که ترم دانشجویان نوورود حتماً برقرار شود و از این جهت لطمه نبینند اما چون یکماه از ترم را از دست دادیم از دانشگاه‌ها درخواست کرده‌ایم، دانشجویان تعداد واحد کمتری داشته باشند و درس را بتوانند به صورت مناسب بخوانند و لذت ترم را با واحدهای بیش از اندازه از آنها نگیریم و دانشگاه‌ها مجاز هستند ترم را طبق آیین نامه دو هفته تا سه هفته برحسب ضرورت تمدید کنند لذا امیدواریم با برنامه ریزی فشاری به دانشجویان جدید نیاید و ترم شان را با امید و انگیزه بگذرانند.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate
حتما به این نکات قبل نصب دزدگیر توجه کنید!

امروزه با توجه به بالا رفتن آگاهی مردم و افزایش استفاده از دزدگیر های فروشگاهی ، بیشترین نگرانی کسانی که گیت دارند یا میخواهند نصب کنند این است که ، برد های دستگاه ممکنه خراب بشه و چه کارهایی میشه کرد برای بالا بردن کارایی دستگاه یا در جهت افزایش کارکرد دستگاه چه کارهایی کنند بهتر است؟

سیستم گیت های فروشگاهی سیستم خیلی پیچیده ای نیست و اطلاع از عملکرد و کارکرد آن ساده است ، تنها مشکلی که ممکنه برای دستگاه بوجود بیاد از طریق برد های آن است که عملکرد یکسانی دارند اما فرکانس های مختلفی دارند.

هرگونه مشکل محیطی و … میتواند ممکن شود که دستگاه دچار تداخل فرکانسی شود و عملکرد و کارایی خود را از دست بدهد ، کارشناسان مجرب شرکت ما با کارشناسی محلی که از هر فروشگاه انجام میدهند راجب شرایطی که ممکن است خطرساز باشد برای دستگاه با صاحب فروشگاه صحبت میکنند.

اما ما در این مقاله به چند نکته اشاره میکنیم که قبل از خرید حتما باید بررسی کنید تا در صورت خرید دزدگیرهای مغازه با مشکل مواجه نشوید.

حتما به این نکات قبل نصب دزدگیر توجه کنید!نکات مهم
فروشگاه های اطراف

یکی از مهمترین نکاتی که حتما باید به آن توجه کنید محیط اطراف و فروشگاه های کناری شما هستند؛ شما باید تا هشت متر از سمت راست و همینطور هشت متر از سمت چپ فروشگاه خود را در نظر بگیرید که اگر کسی از گیت های فروشگاهی استفاده میکرد ، نباید فرکانس دستگاهشون با فرکانس دستگاه شما یکسان باشد ، چونکه بعد از مدتی تداخل فرکانسی ایجاد میشود و دستگاه به مشکل میخورد.

کابل های برق

نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید برق های فشار قوی است ، کابل های برق دچار فرکانس هایی هستند که اگر از نزدیک دستگاه شما رد شده باشد ، دستگاه شما دچار مشکل در عملکرد میشود.

مایعات

یکی دیگر از عامل های خراب شدن دستگاه ، مایعات و رطوبت است ، برد ها با هرگنه برخورد با مایعات دچار مشکل میشوند و تا جایی که امکان دارد باید آنهارا از رطوبت دور نگه داشت.

دزدگیر های فروشگاهی لازم به مراقبت و حساسیت خاصی نیستند اما قبل از نصب باید به نکات توجه کنید تا بعد از نصب با مشکا مواجه نشوید.

شرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان انواع گیت های فروشگاهی و لوازم جانبی (لیبل،تگ،…) به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

www.bnbgate.com

مطالب مرتبط:

مشکلات گیت های فروشگاهی ! نکاتی که قبل از خرید حتما باید بدانید.

جلوگیری از سرقت فروشگاه در روزهای شلوغ تهران

ترفندهای مهم ترغیب مشتریان به خرید

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،دزدگیر_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

چگونه پانسیون موردنظرمون رو پیدا کنیم؟

 

چگونه پانسیون موردنظرمون رو پیدا کنیم؟

بسیار پیش امده است که دنبال خواب خوابگاه یا پانسیون میگردیم ، اما نمیدونیم چه خوابگاه هایی در اطراف ما وجود دارد و کدام مناسب با شرایط ماست.

خوابگاه یار بهترین سایت است که میتواند به شما در پیدا کردن خوابگاه موردنظرتون کمک کنه و با دیدن شرایط خوابگاه ها بهترین آنهارا انتخاب کنید.

در این مقاله میخواهیم راجب عملکرد و قسمت های مختلف سایت خوابگاه یار توضیح بدیم تا شما باید قسمت های مختلف سایت آشنا بشید و راحت خوابگاه موردنظرتون رو پیدا کنید.

خوابگاه یار

در صفحه نخست که وارد سایت میشوید ، هدر سایت رو مشاهده میکنید که چندتا از بهترین خوابگاه های خوابگاه یار رو میتونید ببینید.

تولبار

در قسمت بالای هدر سایت ، در تولبار میتوانید خوابگاه ، اقامتگاه و.. رو مشهاده میکنید که با کلیک روی هرکدوم خوابگاه هایی که در این دسته بندی ها ثبت شده اند نمایش داده میشه

جستجوی خوابگاه

در این قسمت از سایت المان های مختلفی رو مشاهده میکنید که هرکدوم رو به اختصار توضیح میدیم

مکان:

 با توجه به ساختمانی که میخواهید در آن مستقر بشوید میتوانید گزینه ها رو مانند خوابگاه ، پانسیون ، اقامتگاه و هتل آپارتمان انتخاب کنید.

نوع:

 نوع افراد و شرایطی که میخواهید در خوابگاه باشند مانند: دانشجویی ، کارمندی ، هتل سنتی و ... رو مشاهده میکنید.

جنسیت:

در این قسمت نوع جنسیت خود را مشخص میکنید.

وضعیت:

با توجه به شرایط خوابگاه دولتی و آزاد(خودگران) بودن خوابگاه رو مشخص میکنید.

استان و شهر:

در این بخش ، استان مدنظرتون که میخواهید در آنجا خوابگاه پیدا کنید رو با توجه به منطقه و ناحیه مدنظرتون انتخاب میکنید.

بعد از پر کردن فرم ، بر روی جستجو کلیک میکنید تا خوابگاه هایی که منطبق با شرایط شما هستند رو براتون نمایش داده بشه.

اگر پیغام NO RESULT HERE براتون نمایش داده شد ، بدین معناست که با شرایط مدنظرتون خوابگاهی ثبت نشده و سعی کنید منطقه و یا شرایطتون رو تغییر بدید.

خبر نامه :

در این بخش میتوانید اخبار ها ، مقالات و ... را بصورت بروز در خبرنامه مطالعه کنید ، این بخش از سایت هر پنجشنبه بروزرسانی میشود.

خوابگاه های ویژه :

در قسمت پایین جستجوی خوابگاه ، میتوانید برخی از خوابگاه هارو مشاهده کنید که به صورت ویژه در سایت قرار گرفته اند و برخی از آنها از تخفیفات ویژه برخوردار هستند.

امیدواریم که توانسته باشیم شما را در جهت آشنایی با سایت خوابگاه یار و پیدا کردن هر چه راحت تر خوابگاه مدنظرتون کمک کرده باشیم.

مطالب مرتبط:

خوابگاه های دانشجویی ترکیه

بهترین خوابگاه های تهران

قوانین نانوشته زندگی خوابگاهی

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

چگونه پانسیون موردنظرمون رو پیدا کنیم؟

 

چگونه پانسیون موردنظرمون رو پیدا کنیم؟

بسیار پیش امده است که دنبال خواب خوابگاه یا پانسیون میگردیم ، اما نمیدونیم چه خوابگاه هایی در اطراف ما وجود دارد و کدام مناسب با شرایط ماست.

خوابگاه یار بهترین سایت است که میتواند به شما در پیدا کردن خوابگاه موردنظرتون کمک کنه و با دیدن شرایط خوابگاه ها بهترین آنهارا انتخاب کنید.

در این مقاله میخواهیم راجب عملکرد و قسمت های مختلف سایت خوابگاه یار توضیح بدیم تا شما باید قسمت های مختلف سایت آشنا بشید و راحت خوابگاه موردنظرتون رو پیدا کنید.

خوابگاه یار

در صفحه نخست که وارد سایت میشوید ، هدر سایت رو مشاهده میکنید که چندتا از بهترین خوابگاه های خوابگاه یار رو میتونید ببینید.

تولبار

در قسمت بالای هدر سایت ، در تولبار میتوانید خوابگاه ، اقامتگاه و.. رو مشهاده میکنید که با کلیک روی هرکدوم خوابگاه هایی که در این دسته بندی ها ثبت شده اند نمایش داده میشه

جستجوی خوابگاه

در این قسمت از سایت المان های مختلفی رو مشاهده میکنید که هرکدوم رو به اختصار توضیح میدیم

مکان:

 با توجه به ساختمانی که میخواهید در آن مستقر بشوید میتوانید گزینه ها رو مانند خوابگاه ، پانسیون ، اقامتگاه و هتل آپارتمان انتخاب کنید.

نوع:

 نوع افراد و شرایطی که میخواهید در خوابگاه باشند مانند: دانشجویی ، کارمندی ، هتل سنتی و ... رو مشاهده میکنید.

جنسیت:

در این قسمت نوع جنسیت خود را مشخص میکنید.

وضعیت:

با توجه به شرایط خوابگاه دولتی و آزاد(خودگران) بودن خوابگاه رو مشخص میکنید.

استان و شهر:

در این بخش ، استان مدنظرتون که میخواهید در آنجا خوابگاه پیدا کنید رو با توجه به منطقه و ناحیه مدنظرتون انتخاب میکنید.

بعد از پر کردن فرم ، بر روی جستجو کلیک میکنید تا خوابگاه هایی که منطبق با شرایط شما هستند رو براتون نمایش داده بشه.

اگر پیغام NO RESULT HERE براتون نمایش داده شد ، بدین معناست که با شرایط مدنظرتون خوابگاهی ثبت نشده و سعی کنید منطقه و یا شرایطتون رو تغییر بدید.

خبر نامه :

در این بخش میتوانید اخبار ها ، مقالات و ... را بصورت بروز در خبرنامه مطالعه کنید ، این بخش از سایت هر پنجشنبه بروزرسانی میشود.

خوابگاه های ویژه :

در قسمت پایین جستجوی خوابگاه ، میتوانید برخی از خوابگاه هارو مشاهده کنید که به صورت ویژه در سایت قرار گرفته اند و برخی از آنها از تخفیفات ویژه برخوردار هستند.

امیدواریم که توانسته باشیم شما را در جهت آشنایی با سایت خوابگاه یار و پیدا کردن هر چه راحت تر خوابگاه مدنظرتون کمک کرده باشیم.

مطالب مرتبط:

خوابگاه های دانشجویی ترکیه

بهترین خوابگاه های تهران

قوانین نانوشته زندگی خوابگاهی

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

جلوگیری از سرقت فروشگاه در روزهای شلوغ تهران

تهران ، یکی از پرجمعیت ترین شهر های ایران است که در آذر ماه سال 1174 توسط شاه قاجار به عنوان پایتخت ایران انتخاب شد .

آغا محمدخان قاجار بعد از رسیدن به شاهی، تهران را به عنوان پایتخت ایران معرفی کرد. تا قبل روی کار آمدن شاه قاجار، شیراز پایتخت سرزمین کهن ایران بود.
شاه قاجار در انتخاب پایتخت به جز شیراز دو گزینه داشت، اولی اصفهان بود و دومی تبریز، که اولی را به‌خاطر بی رونقی در آم زمان و دومی را به خاطر نزدیکی به عثمانی انتخاب نکرد و همراه با سپاهش راهی تهران شد تا این شهر را به عنوان پایتخت خود انتخاب کند.
موقعیت جغرافیایی این شهر مهم‌ترین علت انتخاب تهران بود. یکی از دیگر از علت‌های این انتخاب آب‌و‌هوای مناسب آن روزهای تهران بود که شاه قاجار را مجاب کرد که این شهر را به پایتختی خود انتخاب کند.
این انتخاب سبب شد که تهران، از آن سال به بعد تبدیل به مهم‌ترین شهر ایران چه در زمان شاهان قاجار و پهلوی و در زمان جمهوری اسلامی شود.

روزهای شلوغ تهران

تهران یکی از شلوغترین شهر های ایران محسوب میشود که از رونق خوبی هم برخوردار است. همین سبب شده است که تعداد فروشگاه ها و پاساژ های تهران درحال افزایش است تا نیاز جمعیت را تامین کند.
این شلوغی گاهی دردسر ساز هم میشود. مخصوصا در ماهای اخر سال که بسیاری هم از شهرهای اطراف برای خرید به تهران می آیند و جمعیت تهران را افزایش میدهند و میتوان دید که  اکثر مردم بدنبال خرید وسایل جدید و لباس های نوع هستند.

در این روزها مغازه داران روز های شلوغی را سپری میکنن اما یکی از بزرگترین مشکلات در این شلوغی ها ، مشکل افزایش سرقت است که گاهی فروشگاه ها بقدری شلوغ میشوند که فروشنده ها نمیتوانند جوابگوی همه ی مشتریان باشند و  دیگر مغازه از دست فروشنده ها در میرود ، در این شرایط نمیشود خریدار واقعی را از کسی که میخواهد اجناس رو سرقت کند تشخیص داد همین سبب میشود که  بسیاری از مغازه داران در انتها که اجناسشون رو شمارش میکنن متوجه سرقت می شوند ، اما دیگر کار از کار گذشته است.

یکی از مهمترین وسیله هایی که برای هر صنفی نیاز است دزدگیر های فروشگاهی میباشد که به شما مخصوصا در زمان هایی که فروشگاه شلوغ است کمک میکند تا در همان لحظه متوجه سرقت بشوید و سریعا دست بکار بشوید.
دزدگیر های فروشگاهی انواع مختلفی دارند که با توجه به فرکانس های محیط ، دهانه ورودی فروشگاه ، صنف فروشگاه میتواند متفاوت باشد اما از کجا میتوان متوجه شد که بهترین دزدگیر برای فروشگاه شما چیست؟

BNBGATE

شما همین حالا میتوانید با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا به طور رایگان در محل حاضر شوند و با کارشناسی بهترین پیشنهاد را به شما بدهند و اطلاعاتتون رو در مورد گیت های فروشگاهی افزایش بدهند.

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

10 of the best cars in Iran (1)

10 of the best cars in Iran (1)

The history of car manufacturing in Iran dates back to the 1940s and today it is the largest industry in Iran after the oil industry. The two major automakers Saipa and Iran Khodro are responsible for the heavy production of the country’s cars. Iran produced more than one million cars a year in 2008, and this figure dropped to below one million with the re-imposition of sanctions in 2017. At the time of the sanctions and the end of cooperation between foreign automakers such as Peugeot and Iran, domestic automakers faced problems in supplying parts, and on the other hand, Chinese automakers, which were producing up-to-date cars with the advancement of technology, exported their cars to Iran. They had become one of the main competitors of these two companies. Cars return. Dena can be considered the first relatively new car of Iran Khodro, which can be seen in comparison with other production cars in the country’s automotive industry. In addition to the new models, the build quality of the cars has also improved relatively well, and we are witnessing more comfort and safety features in today’s cars. In 2012, due to the conditions of the imposed sanctions, the number of cars produced in Iran was reduced by half and reached about 740 thousand units per year. Relying on the knowledge and expertise of domestic experts, these two automakers were able to increase their annual production by supplying the required parts. Even now, they have taken a serious step towards progress, and in the next few years, we will definitely see new products and improvements in the quality of these automakers’ products. In this article, we have reviewed 10 of the top domestic cars that are able to compete with foreign cars in terms of quality. We tried to consider the quality of construction of these cars as the evaluation criterion and apply the price factor in the next step.

10.Peugeot 206 SD V8

The Peugeot 206 SD is the latest model in the 206 family to be designed as a family car with a trunk. This car, also called Peugeot Arian, was produced by the Peugeot design team in 2006 and has been sold in various countries, including Iran. Two 1.4-liter and 1.6-liter engines are designed for this car, of which only the 1.6-liter version is available. This car is marketed in V1, V2, V8, V9, V10 and V20 types, but now the V8 version of this car is being produced. . Compared to hatchback models, this car has a more hub advantage, which can be noted for higher stability and more adhesion to the road surface when cornering, which is due to the addition of the revised trunk and suspension at the rear. Is a car. More features such as automatic air conditioning, airbags and higher build quality have made this car a suitable option for Iranian families.

 

 

WhatsApp Image 2020 10 14 at 19.11.41 3 300x206 - 10 of the best cars in Iran (1) WhatsApp Image 2020 10 14 at 19.11.41 2 300x204 - 10 of the best cars in Iran (1)

9.Peugeot 206 Type 5

Peugeot 206 can be considered one of the most successful products of Iran Khodro. A car that, after about two decades of supply in the domestic market, still has its fans and customers. 206 was offered in types 1, 2, 3, 4, 5 and 6, but today only types 2 and 5 of this car are produced. Type 5 of this car is one of the best and most economical models of this car, and in the beginning of its supply, along with Peugeot Pars and Xantia cars, they were in the group of most popular cars in the market. The appearance of this car is still youthful and thanks to its technical strength, sufficient facilities and acceptable safety, it is the third most widely used car in Iran Khodro. France replaced the production or supplied by Peugeot for the production of 206 with domestic models. The new car looks just like the older generation 206s, and many of Peugeot’s exclusive systems were removed from the new model. Although this car is fundamentally different from its older generation, it still remains a popular car among the people.

WhatsApp Image 2020 10 14 at 19.11.41 4 300x203 - 10 of the best cars in Iran (1) WhatsApp Image 2020 10 14 at 18.23.33 300x206 - 10 of the best cars in Iran (1)

8.Peugeot Pars Automatic

 Peugeot Pars Khodro is an updated Peugeot 405 that was included in Iran’s product list by Iran Khodro in 2000. In the beginning, the name of this car was Safir and today it is marketed as Pars. This car includes LX, ELX and Sal models and is one of Iran Khodro’s best-selling products. The automatic version of this car was taken off the production line in 1392 and after a while in 1396 it entered the market again with TU5 engine. In appearance, this car is slightly different from ordinary Pars, and it has aluminum rim wheels with larger tires and side mirrors. Most of the changes can be seen inside this car, which has completely changed the shape of the dashboard, and it is called the Sonata dashboard. . Rear gear sensor, electric side mirrors and airbags for passenger and driver are some of the features of this car. Most parts of the dashboard are made of dry plastic, which is not of good quality and after a while causes noise in the car. Acceleration of 14.2 seconds indicates that the old powertrain and gearbox do not fit the body of the car. This car and Peugeot 206 products are one of the most widely circulated products of Iran Khodro. This issue has caused the assembly process of these cars to be fast and careless and has caused a decrease in the quality of these products.

WhatsApp Image 2020 10 14 at 19.11.41 1 300x207 - 10 of the best cars in Iran (1) WhatsApp Image 2020 10 14 at 19.11.41 5 300x182 - 10 of the best cars in Iran (1)

7.dena

Dena is the second national car whose production project has been proposed by Iran Khodro officials since 2009 under the name of NX7 and was supposed to be marketed as an alternative to Samand car, but with the supply of this car, Samand will also be produced by Iran Khodro. The first generation of this car entered the market in 2014 and was introduced as a completely new car by Iran Khodro. By comparing the dimensions of this car with Samand, we can recognize the similarity and similarity of the platform of this car and completely reject this title. Of course, compared to other domestic cars, Dena production and design can be considered a great progress for this carmaker. The first series of this car faced many problems and over time Iran Khodro tried to eliminate these defects. . Less interior space compared to Samand car, lack of coordination between propulsion and car, which causes poor performance and not so good acceleration of this car, and inappropriate seats are some of the drawbacks and negative points of this car that still have not been resolved. Better design and more options have made buyers more willing to buy this car with Samand. Pars Thunder is one of the competitors of this car, a car with good propulsion and quality, but with simple features, and Dena, a car with a beautiful appearance, better features, but with the old EF7 engine. Dena was able to get 2 quality stars during the evaluations, while Pars Thunder got 4 quality stars.

WhatsApp Image 2020 10 14 at 18.23.33 1 300x237 - 10 of the best cars in Iran (1) WhatsApp Image 2020 10 14 at 19.11.41 300x203 - 10 of the best cars in Iran (1)

6.Thunder 90 E2

Iran Khodro has been looking for a replacement for this car for a relatively long time after the introduction of Peykan. The Thunder 90 or Renault Logan, also known as this in the global market, was considered as a replacement for this car. The first generation of this car entered the domestic market in 2004 and was very well received by the people, and until 2012, it was produced domestically with three models E0_E1_E2. This car was designed as a car for the middle class and did not have many features and options, and the company focused on the strength and quality of this car, so it was able to receive 3 safety stars from the prestigious European institution ENCAP. The different models of this car differ only in terms of internal features and equipment, and there is a slight difference in appearance with each other, and all three models use the same propulsion. One of the negative points of this car that most of its owners have stated is not having enough visibility in the rear part of the car, which is due to the large volume of the trunk and the trunk lid being at a higher height than other cars. The occupants of this car have a relatively good space and experience soft and comfortable riding with the help of good suspension systems and relatively isolated cabins. Low cost and low defect of this car is the reason for the popularity of this car in the country.

WhatsApp Image 2020 10 14 at 18.23.32 300x204 - 10 of the best cars in Iran (1)

5.Dena Plus gear

Dena Plus is an updated version of Dena that Iran Khodro added to its product list in 2016 and made it available to customers. This car has relatively acceptable changes in appearance compared to the previous version and has been launched with a more modern and attractive face. The shape of the headlights has changed and the daytime running lights have been installed on this model as standard. The lines designed on the body have helped a lot to make the car bulkier and more physique, and the use of chrome lines has not been ineffective in making the car more beautiful. The propulsion used in this car is the same as Dena car and is not different, but Iran Khodro has considered an automatic gearbox for fans of automatic cars for this car, which can attract a wider range of buyers for this car. The features and options of this car have been slightly updated and the use of good materials in the cabin of this car has been able to bring customer satisfaction. This car witnessed problems at the time of its initial release, which were later resolved by Iran Khodro. This car with a more modern appearance and up-to-date facilities is almost a head and neck higher than domestically produced cars, and with acceptable insulation of the cabin, a little noise enters the room and with the help of comfortable sports seats, a good trip for Provides you.

WhatsApp Image 2020 10 14 at 18.23.32 4 300x206 - 10 of the best cars in Iran (1)

 

In this article, we reviewed 10 to 5 Iranian cars, you can refer to the next article to read more. To be informed about the best Iranian cars in terms of technology and price, and to have the best choice.

Car rental

You can refer to rentalcariran site right now and see different types of Iranian and non-Iranian cars with high quality, which are of high quality and can be obtained in the shortest time.

WWW.RENTALCARIRAN.COM



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

خوابگاه های دانشجویی در ایران

 

بسیار پیش امده است که دانشجویان بعد از قبولی در دانشگاه های خوب در سراسر ایران با مشکل خوابگاه مواجع میشوند که انها را درچار تردید میکند و باعث میشود که از سفر به شهر های دیگر خودداری کنند و زحماتشان در سال های تحصیل بیهوده شود و باعث میشود که بسیاری از دانشجویان ، دانشگاه مناسبی را برای تحصیل انتخاب نکنند.                                                                                                                                                                                                                             محل سکونت دانشجویان برای خانواده ها  از اهمیت بالایی برخوردار است و مهم است که از امکانات مناسبی برخوردار باشد اما متاسفانه در سراسر کشور خوابگاه های مختلفی وجود دارد که بسیار کیفیت پایینی دارند و باعث شده اند که بسیاری از مردم از خوابگاه ها دوری کنند و به خوابگاه ها بی اعتماد شوند ، در کشور ما از این موارد زیاد دیده میشود و زمانی که شما به این خوابگاه ها مراجعه میکنید و کیفیت پایین انهارا مشاهده میکنید، باعث میشود که برای سکونت فکر دیگری کنید.

امکانات و محیط خوابگاه ها

تعداد خوابگاه ها در کشور  روزبه روز در حال افزایش است و زمانی که شما اگهی های این خوابگاه را مشاهده میکنید نمیدانید که کدامیک مناسب شما است و میتواند نیازهای شما را براورده کند ، از امکانات و محیط خوابگاه و دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی(که برای دانشجویان مهم است) نیز خبر ندارید .                                                                                                                                                                                                                                                                             برای گرفتن اطلاعات کامل باید به خوابگاه ها مراجعه کنید تا امکانات و محیط انرا مشاهده کنید که این کار وقت گیر میباشد و  بخوبی متوجه همه ی امکانات نمیشوید و به دلیل تعداد زیاد خوابگاه ها نمی توانید از همه ی خوابگاه های اطراف خود مطلع شوید.

بهترین خوابگاه ها

شما برای مشاهده بهترین خوابگاه ها در سراسر ایران میتوانید به سایت خوابگاه یار مراجعه کنید ،که همگی از نظر کیفیت مورد تایید خوابگاه یار میباشند و شما میتوانید با انتخاب محل زندگی و شرایط کاری خود ، بهترین گزینه ها را ببینید و بطور کامل امکانات و محیط خوابگاه هارا مشاهده کنید.

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

امنیت خانه، مغازه، محل کار و… یکی از عمده ترین نگرانی هایی است که همواره وجود داشته است و ممکن است آرامش و آسودگی خاطر  شما را برهم زده و در صورت عدم توجه لازم به آن، خسارات جبران ناپذیری را برای شما به ارمغان آورد. امروزه نیاز به دسترسی به سطوح بالای امنیت بیش از پیش احساس می شود. قفل های مکانیکی نیز دارای تکنولوژی ساخت بسیارساده ای هستند و علیرغم داشتن ویژگی هایی مانند ضد حریق و ضد انفجار بودن، در صورت شکسته شدن و سرقت نمی توانند صاحبخانه از همه جا بی خبر را آگاه کنند.

 

smartlock

قفل هوشمند

 

از طرفی، در عصر دیجیتال ابعاد مختلف زندگی روزمره دستخوش تغییر و تحولات فراوانی شده است و هر روزه شاهد دستاوردهای جدیدی هستیم که روش های سنتی را به طور کلی محو کرده و یا تغییری شگرف در آن ها ایجاد می کنند. محیط پیرامون ما در تعامل تنگاتنگ با اینترنت وهوشمند شدن است. بنابراین مهندسان زیادی در سراسر دنیا تلاش می کنند محافظت از اماکن مختلف را با دنیای دیجیتال پیوند داده و آن ها را هوشمند کنند. قفل دیجیتال هوشمند راه حل مناسبی است که علاوه بر افزایش امنیت درب ورودی از طریق کنترل ورود و خروج، باعث افزایش سهولت در رفت و آمد به دلیل عدم استفاده از کلیدهای مکانیکی می گردد.

قفل های هوشمند به دلیل سیستم پیشرفته ای که دارند در مقابل هرگونه حوادث امنیتی، مقاومت و آمادگی لازم را دارا هستند. به عنوان مثال هنگام وقوع آتش سوزی و یا سرقت، آلارم هشدار دهنده قفل به صدا در می آید و شما را برای انجام اقدامات فوری آگاه می سازد.

با تنظیم کردن سیستم کنترل خروج می توانید قفل کودک را فعال کنید و از خروج فرزندان، سالمندان ناتوان و یا حیوانات خانگی بدون اطلاع خودتان جلوگیری کنید. شما می توانید در هر زمان و در هر کجای دنیا که هستید تنها از طریق تلفن همراه خود از وضعیت خانه و شرکت خود آگاه باشید.

 

smartlock

قفل هوشمند

 

طی سال های اخیر، قفل های هوشمند در ایران طرفدران زیادی پیدا کرده است و شرکت های معتبر قفل هوشمند با تقاضای زیادی روبرو شده اند. بنابراین پیش بینی شده است در ایران نیز همانند بسیاری از کشورها تا چند سال آینده روی درب های تمامی اماکن مختلف قفل های هوشمند نصب شده باشند و این به علت مزایای فراوان و امکانات متنوعی است که این قفل ها نسبت به قفل های مکانیکی معمولی دارند. برخی از این مزایا:

  • خداحافظی با دسته کلیدها

در قفل های هوشمند دیجیتال باز کردن قفل با یکی از سه روش استفاده از کارت، رمز عبور و اثر انگشت اتفاق می افتد و دیگر نیازی به حمل دسته کلیدهای سنگین نیست و علاوه بر این دیگر نگرانی بابت فراموش کردن دست کلید ندارید.

  • کنترل از راه دور قفل هوشمند به وسیله تلفن همراه

تلفن همراه شما با استفاده از wifi و یا بلوتوث به قفل هوشمند متصل می شود و به این ترتیب هشدارهای نفوذ غیر مجاز و تمام شدن باتری به تلفن همراه شما ارسال می گردد. مشاهده می کنید که چه کسی وارد محل مورد نظر شما شده یا از آن خارج می شود. درصورتی که اعضای خانواده به دلیل فراموشی رمز عبور و یا به هر دلیل دیگری موفق به گشودن قفل نشوند، می توانید با ارسال کلیدهای مجازی از ماندن آن ها پشت درب جلوگیری کنید.

  • نیازی به قفل کردن درب نیست

قفل هوشمند این اطمینان را به شما می دهد که در صورت فراموشی قفل کردن در، بعد از چند ثانیه به طور خودکار قفل شود.

  • عدم نیاز به سیم کشی داخلی و مصرف بهینه انرژی

انرژی مورد نیاز قفل هوشمند توسط باتری قلمی AA صورت می گیرد و همین ویژگی که نیاز به سیم کشی داخلی ندارد و مصرف انرژی در آن بهینه است، قفل هوشمند را تبدیل به یک وسیله الکترونیکی مناسب مصارف خانگی تبدیل کرده است.

  • سنسورهای هشداردهنده

  • سیستم امنیتی ضد شوک

  • سیستم امنیتی ضد سرقت

  • مجهز به قفل کودک

 

 

 

شرکت BNBgate ضمن مشاوره رایگان، انواع قفل های هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

 

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

What are the most popular Iranian cars?

How can you choose a acceptable car in IRAN

The satisfaction of customers with the quality of riding cars was evaluated.

This assessment of the quality of vehicles in the first quarter was used by the Iranian Quality and Standard Quality Inspection (IEC), a survey of consumers during the first six months of this year.

In the group of cars with a price level of less than 50 million Rials , the 110 MPV won the most satisfaction with 663 points out of 1000 points.

After that, Tiba, Saipa 132, Saipa 131 and Saipa 111 cars have won 630, 624, 623 and 602 points out of 1000 customer satisfaction ratings.

But in the group of automobiles with a price level of 75 to 120 million Rials, the car of the Berlians HT 330, with a score of 731 points out of 1000 points, is most satisfying.

After that, the cars of Pars Thunder, Thundar 90 Pars Khodro, Thunder 90 Iran Khodro, Thunder 90 Automatic and the British Carrier X 230 Automatic were allocated respectively 726, 724, 724, 715 and 707 points out of 1000 points.

The BMW 315 sedan, the j5 handheld jack, the BlackBerry II 230 handheld, the Peugeot 206 and the BMW 550 have 705, 702, 702, 689, and 688 points, respectively, of 1,000 points.

The cars of BMW 530, DENA, Samand ef7, Samand, Rana, Soren, Peugeot 405, Peugeot Pars and Tyba Hatchback were respectively 668, 664, 664, 659, 659, 655, 638, 633, and 632 points out of 1000 points. Have allocated themselves.

But in the group of cars with a price level of 150 to 250  million Rials, Kia Picanto, with a score of 782 points out of 1000 points, has the most satisfaction with consumers.

The Mitsubishi Mirage, Chanagan eado, Changan cs35, Benz HT 320, Carlton HH 330 automatic, Sabrina and MG Rover 3 were 760, 736, 736, 722, 722, 718, and 714 points out of 1,000 points, respectively.

C30, Ario, GT-WALL m4, PMV-33 manual, PMV 550 automatic, j5 automatic, PMV x33 and LIFAN x60 respectively 710, 695, 693, 691, 687, 686, 682 and 677 points out of 1000 points.

But in the group of cars at a price level of 250 to 350  million Rials, two Kia Cerato and MG Rover 350, with a score of 753 points out of 1000 points, are the most satisfying.

Kia Carat Auto, Hyundai i20, S5, Renaut Duster, B50 (Asa) and Landmark have won 751, 739, 727, 724, 722 and 652 points out of 1000 points, respectively.

IMG 7527 1024x1024 - What are the most popular Iranian cars?

But in the group of cars at a price level of 200 to 350 million Toman, the Renaut Fluvens achieved the highest satisfaction with 812 points out of 1000 points.

The Renault Captch, Mazda 3 and MG Rover 6 have 789, 773, and 756 points out of 1000 points, respectively.

But in the group of cars at a precious price of more than 300 million Tomans, the Alfa Romeo Giulieta carries the highest satisfaction with 823 points out of 1000 points.

The Hyundai i40, Hyundai Sonata lf, Optima, Hyundai Sonata yf, Renault Cleos and Kia Sorento have 816, 804, 796, 794, 790 and 788 points out of 1000 points, respectively.

Rental car iran use all of popular car in Iran to give best and better services to their customers.

Just rent a car with rentalcariran.com



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

ضرورت همدلی با هم اتاقی های خوابگاهی

 

وقتی جوان ایرانی پس از سختی ها و دردسرهای کنکور، بالاخره در یک دانشگاه قبول و از القابی نظیر پشت کنکوری بودن خلاص می شود، تحولی بزرگ در زندگی اش رخ خواهد داد. به ویژه اگر این مسئله با غیربومی بودن فرد در شهر محل تحصیل همراه گردد و شخص برای ادامه تحصیل، ناگزیر به ترک خانواده و اقامت در یک خوابگاه دانشجویی شده باشد؛ او با چالش های متعددی مواجه خواهد بود. تجربه های منحصر به فردی که فقط از طریق یک زندگی خوابگاهی بدست می آید. تجربه مواجهه با فرهنگ ها و ارزش های متفاوت، شیوه برخورد با افراد مختلف، حل تعارضات بین فردی و حفظ حریم شخصی، اندوه دور شدن از محل سکونت، خانواده، دوستان و آشنایان و تجربه یک زندگی مستقل که هر یک به شناخت راه کارهای سازگارانه نیاز دارد. یک دانشجو در صورتی که بخواهد زندگی لذت بخش و روابط سالمی با هم خوابگاهی ها و هم اتاقی هایش داشته باشد، باید با راه کارهای سازگاری با محیط زندگی گروهی آشنا باشد.

از طرفی اگر از افرادی که برای مدتی هرچند کوتاه در خوابگاه زندگی کرده اند، در مورد خاطرات زندگی دوران دانشجویی و خوابگاهی  آن ها بپرسید، بی شک در لحظه اول به یاد یک یا چند نفر از هم اتاقی های خود خواهند افتاد و حداقل یک خاطره جالب و به یادماندنی در ذهنشان نقش خواهد بست.. هم اتاقی ها به عنوان اولین گروهی که فرد در خوابگاه با آن ها روبه رو می شود، تأثیر بسیاری بر داشتن دیدگاه های متفاوت در رابطه با اقامت در خوابگاه های دانشجویی و کارمندی خواهند داشت. ممکن است برای آن دسته از افرادی که به مدت کوتاه قصد اقامت در یک خوابگاه و پانسیون را دارند، مسئله داشتن هم اتاقی خوب چندان مهم نباشد، اما برای دانشجویان و کارمندانی که متقاضی اقامت طولانی مدت در خوابگاه  هستند و روابط اجتماعی برای آن ها مهم است، ممکن است این موضوع  دارای اهمیت ویژه باشد.

ممکن است یک هم اتاقی به بهترین و نزدیکترین دوست شما تبدیل شود و یا اینکه که در طول روز  تنها چند کلمه به عنوان احوالپرسی ساده بین شما و او رد و بدل شود. در این صورت خوابگاه نمی تواند نقش منزل دوم را برای شما ایفا کند.هرچند، کنار آمدن با یک هم اتاقی خنثی، بدون شک بهتر از تحمل کردن یک هم اتاقی آزار دهنده خواهد بود. به هر حال انتخاب درست برای یافتن یک هم اتاقی مناسب که بتواند در روزهای اقامت در خوابگاه دوست و همدم شما باشد، بسیار مهم است..

زیرا می تواند بر تسکین دلتنگی های ناشی از دوری از خانواده و کنار آمدن با شرایط سخت خوابگاه و… اثرگذار باشد. حداقل امر این است که فرد تازه وارد به خوابگاه، خود را تنها نمی یابد و همین امر موجب می شود آسان تر با شرایط جدید زندگی در پانسیون ها و خوابگاه ها کنار بیاید .

اصول همدلی با هم اتاقی

اگر بخواهیم به مهم ترین اصل در روابط بین انسان ها اشاره کنیم باید گفت: نخست درصدد  درک و آنگاه جویای تفاهم باشید. این اصل شاه کلید روابط مؤثر با دیگران است. همه انسان ها سالیان درازی را به یادگیری سخن گفتن اختصاص داده اند، اما درباره گوش کردن چقدر سعی کرده اند؟ فقط تعداد انگشت شماری از مردم فن گوش کردن را آموخته اند. افراد در حقیقت سخنان فرد دیگر را پس از عبور از فیلترهای ذهنی شان دریافت می کنند و آنگاه می کوشند برحسب سلیقه خود آن را تفسیرکنند و به بهبود اوضاع روحی طرف مقابل کمک کنند. عباراتی نظیر:

"اوه! دقیقا می دانم چه احساسی داری"، "من هم با این مسئله روبرو بوده ام، اجازه بده تجربه خود را با تودرمیان بگذارم."

منظور از گوش کردن توأم با همدلی این نیست که صرفاً به دقت به سخنان دیگران گوش کنید، بلکه گوش کردن با نیت درک کردن، یعنی اینکه قبل از هرچیزی جویای تفاهم باشیم. در این صورت گوینده متوجه خواهد شد که شما احساسات او را به خوبی درک می کنید و مسلماً از نظر احساسات، عواطف و اندیشه به شما نزدیک تر می شود. این اتفاق در میان هم اتاقی های یک خوابگاه پسندیده است و در نتیجه آن محیط خوابگاه و رفتار هم اتاقی ها نسبت به هم بسیار صمیمی تر شده و تا حدی نقصانِ در کنار خانواده نبودن نیز جبران خواهد شد.

 

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

وقتی نیاز به قفل های هوشمند دیجیتال حس شد، بیشتر شرکتهای تولید قفل به تولید دیجیتال بر حسب سلیقه مشتری و خواسته آن ها پرداختند. قفل های با قابلیت های بالا که احتیاجی به حمل کلید نداشته باشد، با اثر انگشت و یا رمز های چند رقمی باز شود و به غیر از آن سنسورهای هشدار دهنده بسیاری داشته باشد. مثلا حساسیت نسبت به گرما و دمای بالا و یا ضربه های غیر عادی …

در حال حاضر تقریبا همه هتل ها از قفل های هوشمند و معمولا از مدلهای کارتی استفاده می کنند. به این صورت که یک عدد کارت به شخص مسافر داده می شود و مسافر با تماس مستقیم کارت با قفل می تواند به راحتی درب را باز کند و وارد شود.

قفل های دیجیتال

دلایل محبوبیت قفل های دیجیتال

قفل های هوشمند دیجیتال به دلایل زیادی در حال حاضر محبوب شده اند. بعضی دلایل را در زیر برایتان یاد آور می شویم.

1-شما احتیاجی به حمل کلید ندارید. کارت و کلید مغناطیسی ،رمز یا اثر انگشت شما کلید شما می باشد که بسیار قابل اعتماد تر از کلیدهای مکانیکی هستند.

رمز در حافظه شما که از امن ترین مکان هاست، می ماند.

2-دیگر نگران ماندن در پشت درب منزل یا اتاق خود نباشید زیرا رمز یا اثر انگشت شما همیشه همراه شماست.

3-احتیاجی به قفل اضافه نیست و نیازی نیست وقتی که از منزل خارج می شوید چند دقیقه ای وقت خود را صرف قفل کردن درب منزل یا اتاق کنید، زیرا در صورت خروج خود به خود درب قفل می شود و احتیاجی به صرف زمان و انرژی برای قفل نیست  و  در هنگام برگشت هم به همین راحتی درب قابل باز شدن است.

4-این قفل ها دیگر مانند قفلهای مکانیکی یا قدیمی نیستند که وقتی با دیلم و یا وسیله ای به آنها ضربه بزنید واکنشی نشان ندهند و احتمال باز شدن داشته باشند . این قفلها در صورتی که احساس کنند کسی قصد تخریب آن ها را دارد با فعال کردن آلارم خود مانند یک دزدگیر عمل کرده و سعی در مطلع کردن اطرافیان و فراری دادن مهاجم دارد، «یعنی به زبان ساده قفلی است مجهز به دزدگیر»

نقطه ضعف قفل های هوشمند سری اول، عدم حساسیت و مقاومت در برابر شوک های الکتریکی بود. از آنجا که سارقین متوجه این موضوع شده بودند و تلاش می کردند از این طریق به گشودن قفل ها بپردازند، در نسل جدید قفل های هوشمند دیجیتال این مشکل برطرف شد و باز شدن این قفل ها توسط دیگران عملا غیر ممکن شد. به ویژه در ساخت و تولید قفل های برند بی ان به این مساله به شدت توجه شده است، به طوری که قفل های این برند حتی تحمل 3000 ولت شوک را داراست و در هنگام مواجه شدن با شوک های شدید چند ثانیه خاموش می شود.

5-دارای سیستم اعلام حریق  می باشد

یعنی قفلی  که علاوه بر قفل بودن و دزدگیر بودن در هنگام آتش سوزی آلارم می دهد و همانند یک سیستم هشدار حریق عمل می کند. قابلیت این را دارد که در صورت آتش سوزی و احساس حرارت بالاتر از 60 درجه شروع به آلارم کشیدن کرده و درب را اتوماتیک باز کند و به این ترتیب از حبس شدن کسی در محل جلوگیری کرده و باعث شود که ماموران اتش نشانی در صورت آمدن، بدون فوت وقت برای باز کردن درب به راحتی عملیات خود را آغاز کنند و باعث کاهش هزینه های جانی و مالی می شود .

6-مجهز به قفل کودک

در صورتیکه فرزند شما در منزل است می توانید قفل کودک رافعال کرده و خیالتان از این مساله که فرزندتان نمی تواند خارج شود.، آسوده باشد.

7-مجهز به قفل امنیتی

با فعال کردن این قابلیت،حتی اگر کسی رمز و کارت و… را هم داشته باشد، اجازه باز کردن درب را بدون هماهنگی ندارد.

8-دارای سیستم هوشمند هشدار ضعیف شدن باطری می باشد.

9- دارای کلید اضطراری دستی

 درصورت از کار افتادن و ضعیف شدن باطری به شما امکان می دهد به راحتی در را باز و بسته کنید.

10- زیبایی بسیار بالا و نصب بسیار راحت و امنیت بالای آن باعث می شود که استقبال بسیار بالایی از این نوع قفل صورت بگیرد.

EVER LOCK

مجموعه ای از قفل های متنوع از مدل ها و رنگهای مختلف همراه با نصب آسان و کارایی بسیار بالا قابل نصب به روی درب آپارتمان ،اتاق خواب، درب های اتاق های شرکت  و هتل ها می باشد.

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،دزدگیر_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

renting caravans in iran

Caravans are hardly allowed to enter Iran. It is not common practice to drive home cars in our country and importing of its external models from the borders of Iran is usually difficult. Foreign tourists may have ever been the only ones allowed to use these “camper” cars in Iran.

The ISNA tourist service reporter says that travel caravans are homes or hotels on the wheel that streamline the journey around the world and fill vacant accommodations in unplanned routes. In many countries, travel with these caravans, all of which has a small house, is quite common, as companies offering these types of cars to tourists have dedicated areas for the installation of caravans and camps also rentalcariran.com also advice better way to rent caravans in iran.

The caravans are not just for tourists who are willing to travel cheap, but wealthy adventurers are also fans of the “mobile homes”, whose industry is progressing and has billions in price.

The lack of justification for the use of low-impact cars in Iran has led some enthusiasts to bring the technology to the earliest possible extent by shifting cars from trucks, buses and van to caravans in Iran.

But for some time, a car company has broken this taboo by producing Iranian caravans. While the entry of these cars to Iran has not yet been justified, some young people have managed to convince the traffic police to issue a driving license for these cars in Iran.

The price for Iranian caravans is between 70000 and 120000 dollar, as much as buying a house of fifty-sixty meters in the capital of Iran.

The producer of the caravan believed that the amount set for sale is quite proportional to the number and quality of the parts used. Hamid Reza Chavoshi, director of the production line for these caravans, says: “Only 40000 dollar have been paid for chassis that we built inside the country.”

According to him, Zerr has built up to one hundred caravans from Iranian companies, which include bathrooms, washbasins, gas, refrigerators, microwaves, TVs, video, water heaters, electric motors, sewage and fitted with a cooling and heating system, GPS, camera and sensors. Rear gear. The entire body of the car is insulated.

the country road caravan 01 1024x1024 - renting caravans in iran

This car maker has been working on a fully-fledged Iranian travel carriage about three years ago, which is not without a fault.

Chavoshi also acknowledged this and told the ISNA tourism journalist: “We did not use the foreign model to implement this idea, which was, of course, our mistake, because the product that was produced in Iran about 30 years ago, Europe produced it. Is. We did not use the way they went, and we went our own way. However, the Iran-made travel caravan is well-suited and I’ve tried it.

Of course, he admits that some of the work done on this machine has been abandoned and says that the drainage system is one of its disadvantages: “In Iran, we do not have an advanced sewage system that uses low-power machines, and we had to Pump and drain pipe.

The director of the company’s production line for the caravans about the problem of passing cars on the roads of Iran also states: For the first time in Iran the license of this car has been taken on sixth of the standard and guidance and driving department, the car is plated and on the card it is also “Caravan “It is recorded that after all these steps are delivered to the customer and there is no problem for traffic on the street and on the road.

He explains about the technical equipment of this camper machine: while trying to build a car cabin from internal parts and ideas, the engine caravan, “Nissan” Japan and its gearbox “ZDF” Germany. In fact, 60% of the machine parts are Chinese, and the rest is internal production.

Chavishi says: “The car supplies its electricity, diesel fuel is gasoline, the same car fuel.” Heater and water heater work with the same fuel.

According to Chavoshi, the arrival of Iran’s travel caravans was very impressive at the time it was unveiled. These caravans were brought to the exhibition area at the same time as the Tehran International Tourism Fair was held, which sparked the curiosity of many visitors.

Travel trains still do not have a production line in Iran and are built on a customer’s order. It takes a quarter of the time it takes to make any traveler’s car, according to its developers.



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

renting caravans in iran

Caravans are hardly allowed to enter Iran. It is not common practice to drive home cars in our country and importing of its external models from the borders of Iran is usually difficult. Foreign tourists may have ever been the only ones allowed to use these “camper” cars in Iran.

The ISNA tourist service reporter says that travel caravans are homes or hotels on the wheel that streamline the journey around the world and fill vacant accommodations in unplanned routes. In many countries, travel with these caravans, all of which has a small house, is quite common, as companies offering these types of cars to tourists have dedicated areas for the installation of caravans and camps also rentalcariran.com also advice better way to rent caravans in iran.

The caravans are not just for tourists who are willing to travel cheap, but wealthy adventurers are also fans of the “mobile homes”, whose industry is progressing and has billions in price.

The lack of justification for the use of low-impact cars in Iran has led some enthusiasts to bring the technology to the earliest possible extent by shifting cars from trucks, buses and van to caravans in Iran.

But for some time, a car company has broken this taboo by producing Iranian caravans. While the entry of these cars to Iran has not yet been justified, some young people have managed to convince the traffic police to issue a driving license for these cars in Iran.

The price for Iranian caravans is between 70000 and 120000 dollar, as much as buying a house of fifty-sixty meters in the capital of Iran.

The producer of the caravan believed that the amount set for sale is quite proportional to the number and quality of the parts used. Hamid Reza Chavoshi, director of the production line for these caravans, says: “Only 40000 dollar have been paid for chassis that we built inside the country.”

According to him, Zerr has built up to one hundred caravans from Iranian companies, which include bathrooms, washbasins, gas, refrigerators, microwaves, TVs, video, water heaters, electric motors, sewage and fitted with a cooling and heating system, GPS, camera and sensors. Rear gear. The entire body of the car is insulated.

the country road caravan 01 1024x1024 - renting caravans in iran

This car maker has been working on a fully-fledged Iranian travel carriage about three years ago, which is not without a fault.

Chavoshi also acknowledged this and told the ISNA tourism journalist: “We did not use the foreign model to implement this idea, which was, of course, our mistake, because the product that was produced in Iran about 30 years ago, Europe produced it. Is. We did not use the way they went, and we went our own way. However, the Iran-made travel caravan is well-suited and I’ve tried it.

Of course, he admits that some of the work done on this machine has been abandoned and says that the drainage system is one of its disadvantages: “In Iran, we do not have an advanced sewage system that uses low-power machines, and we had to Pump and drain pipe.

The director of the company’s production line for the caravans about the problem of passing cars on the roads of Iran also states: For the first time in Iran the license of this car has been taken on sixth of the standard and guidance and driving department, the car is plated and on the card it is also “Caravan “It is recorded that after all these steps are delivered to the customer and there is no problem for traffic on the street and on the road.

He explains about the technical equipment of this camper machine: while trying to build a car cabin from internal parts and ideas, the engine caravan, “Nissan” Japan and its gearbox “ZDF” Germany. In fact, 60% of the machine parts are Chinese, and the rest is internal production.

Chavishi says: “The car supplies its electricity, diesel fuel is gasoline, the same car fuel.” Heater and water heater work with the same fuel.

According to Chavoshi, the arrival of Iran’s travel caravans was very impressive at the time it was unveiled. These caravans were brought to the exhibition area at the same time as the Tehran International Tourism Fair was held, which sparked the curiosity of many visitors.

Travel trains still do not have a production line in Iran and are built on a customer’s order. It takes a quarter of the time it takes to make any traveler’s car, according to its developers.



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

مزایا خوابگاه ها

 

در وبلاگ های قبلی درباره بهترین خوابگاه های تهران و قوانین نانوشته خوابگاه ها حرف زدیم اما در این مقاله میخواهیم درباره شرایط خوب و مفیدی که خوابگاه ها دارند و انتخابات دانشجویان با توجه به شرایطی که دارند و میتوانند آنهارا در انتخابات بهتر کمک کند صحبت کنیم.

استقلال
 

اکثر دانشجویان برای درس خواندن در دانشگاه های خوب ایران سالانه به شهر های مختلف سفر میکنند که این شاید برای خیلی از آنها اولین تجربه جدایی از خانواده باشد و همین این سفر را خیلی خاص میکند و برای خانواده ها هم بسیار سخت است که فرزند خود را برای درس خواندن به شهری بفرستند که شاید هیچ اطلاعاتی از آن دانشگاه و شهر نداشته باشند.

چرا خوابگاه؟

وقتی دانشجویان به شهری دیگر سفر میکنند شرایط و انتخاب های مختلفی را برای سکونت روبروی خود دارند. در این شرایط انتخاب های مختلفی مانند اجاره خانه، خوابگاه و... دارند که با توجه به شرایط دانشجو ، او یکی را انتخاب میکند. اما از آنجایی که شرایط دانشجویان در کشور ما مناسب نیست اقلب آنها با بودجه کم به شهر های مختلفی سفر میکنند ، اکثر دانشجو ها اجاره خانه را با توجه به هزینه های بالایی که دارد انتخاب نمیکنند و به سمت انتخاب خوابگاه میروند. یکی ازشرایط خوبی که خوابگاه های دانشجویی از آن برخوردار است محیط مناسب آن است که اغلب افراد خوابگاه در یک شرایط هستند و همین باعث میشود که دانشجویان جدید از افراد قدیمی تر تجربه کسب کنند و با چشمانی باز بسوی جلو حرکت کنند.

آزادی

اکثر داشجویان زمانی که به شهری دیگر سفر میکند احساس آزادی بیشتر میکنند که میتواند به خاطر دوری از خانواده بسیار خطرناک باشد. یکی از بدترین شرایطی که هر دانشجو میتواند در آن گرفتار شود محیط نامناسب است و از آنجایی که محیط نامناسب بسیار میتواند در روحیه و احساسات دانشجویی که تازه استقلال یافته اند تاثیر بگذارد و آنرا از هدف خود دور کند.

برای همین از آنجایی که خانواده ها نظارتی ندارند از محل اقامت و محیطی که دانشجویان میخواهند در آن اقامت کنند ما پیشنهادی داریم که خانواده ها میتوانند با خیال راحت دانشجویان را راهی شهری دیگر کنند و از شرایط محیط آنجا اطمینان داشته باشند.

خوابگاه یار

در خوابگاه یار بیش از هزار خوابگاه در سراسر ایران ثبت شده است که خانواده ها میتوانند آنها را مشاهده کنند و در صورت لزوم با مسئول خوابگاه ها تماس بگیرند تا از شرایط و محیط خوابگاه ها اطمینان داشته باشند و خوابگاه ها را برای فرزند خود رزرو کنند تا دیگر فرزندشان مشکلی برای سکونت نداشته باشد.

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate
امنیت ماشین خود را با این ترفند بالا ببرید!

در گذشته یعنی تقریبا بعد از تکامل خودرو ، که خودرو های آن زمان عملکرد و شباهت زیادی به خودرو های کنونی داشتند.(با امنیت کمتر) ، استفاده از خودرو های سواری فقط متعلق به بالا دستان و افراد ثروتمند جامعه بود.
بدلیل سرعت پایین تولید و کمبود کارخانه های تولید ماشین بدلیل سیستم پیچیده ای که در آن زمان داشت. باعث شده بود که قیمت ماشین بسیار بالا برود و اکثر مردم از خرید آن خودداری کنند.
در چند دهه بعد با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تقاضای مردم ، کارخانه های بزرگی شروع به تولید خودرو کردند که کارخانه ها از حمایت دولت برخوردار بودند.

به مرور زمان تولید با تقاضا تقریبا برابر شد و قیمت خودرو ها کاهش یافت تا جایی که اکثر مردم توانایی خرید آن را داشتند.
در کشور ایران امروزه با توجه به واردات از کشور های همسایه و تولید خودرو های ملی ، نیاز مردم برطرف شده است اما بدلیل تحریمات و شرایط اقتصادی ، متاسفانه قیمت خودرو و لوازم جانبی آن روزانه در حال افزایش است تا جایی که خودرو جزو سرمایه های هر فرد به حساب می آید و مردم روی آن سرمایه گذاری میکنند.

جی پی اس های bnbgate
افزایش موج سرقت

از زمانی که قیمت خودرو افزایش پیدا کرده ، متاسفانه دزدی و سرقت ماشین ها نیز روند افزایشی داشته است ، همین سبب میشود که بیشتر از ماشینمان مراقبت کنیم و از قفل و … تجهیزات مختلفی برای تامین امنیت ماشینمان استفاده کنیم.
اما از آنجایی که با پیشرفت روزانه تکنولوژی سارقان نیز از ترفند های جدیدی برای سرقت استفاده میکنند. میتوان گفت هیچ قفلی از پس سارقان بر نمی آید اما میتواند وقفه در دزدی ایجاد کند و سارق مجبور شود زمان بیشتری را صرف باز کردن قفل ها کنند.
روزانه تعداد بیشماری سرقت در نقاط مختلف کشور مخصصوصا کلان شهر ها اتفاق می افتد که رسیدگی و شکایت و … کار بسیار زمانبری است که خیلی از مواقع خودرو پیدا نمیشود یا بعد از چند هفته هم که پیدا میشود ، سارقان تمام وسایل ماشین را باز کردند و ماشین را اصطلاحا اوراق کرده اند.

bnbgate
جلوگیری از سرقت خودرو

یکی از پرکاربردترین سیستم های که خودرو سازی های معتبر دنیا هم از آن استفاده میکنند ، سیستم GPS خودرو است که خوشبختانه در کشور ما نیز آگاهی مردم در رابطه با این سیستم افزایش یافته و تعداد زیادی از مردم ماشین های خود را مجهز به سیستم GPS میکنند. این سیستم چند مزیت بسیار خوب دارد ، شامل:

1- تشخیص و نمایش دقیق موقعیت مکانی خودرو
2- ارسال هشدار به صاحب خودرو در صورت وارد شدن ضربه به خودرو
3- ارسال هشدار برای صاحب خودرو در صورت روشن شدن غیرمجاز وسیله‌ی نقلیه و حتی حرکت کردن آن
4- ارسال هشدار در صورت حرکت با سرعت غیرمجاز
5- ارسال هشدار در صورت جدا شدن دستگاه جی پی اس خودرو
6- ارسال هشدار در صورت کم شدن باطری اضطراری داخل جی پی اس خودرو
7- خاموش کردن وسیله‌ی نقلیه از راه دور در هنگام سرقت خودرو از طریق پیامک و همچنین اپلیکیشن (عدم امکان روشن کردن مجدد وسیله‌ی نقلیه مگر با اجازه‌ی صاحب خودرو)

تقریبا میشود گفت که از هر لحاظ سارق را در دزدی ناکام میگذارد و شما با شرایط مختلفی میتوانید از سرقت خودرو خود جلوگیری کنید.

امنیت خودرو باجی پی اس های bnbgate

BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان جی پی اس خودرو به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

WWW.BNBGATE.COM

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

10 of the best cars in Iran (2)

As you have probably seen, in the previous article, we reviewed the best Iranian cars from number 10 to 5, and if you have not read them, you can read them now. In this article, we also want to know the best Iranian cars from number 5 to 1 Let’s check both technically and in terms of price, so stay tuned for the rest of the article.

 

4.Peugeot 207

 

Peugeot 206 can be considered as the beginning of all the next products of this company, a car that with its attractive design in 1998 was able to become a popular car in foreign markets and after a while with supply in Iran in domestic markets. Peugeot 207i, which is a newer generation and a kind of facelift of this car, was launched as an Iranian car after a 4-year break in the production line of this car in 2016 and with the transfer of the production line of this car to Iran by the French company Peugeot. This car is sold with a TU5 engine with two 4-speed automatic and 5-speed manual gearboxes and has more options than its older generation. The interior of the car has a lot of changes, such as a 7-inch monitor in the middle of the dashboard, a new steering wheel that hosts new keys such as cruise control, mobile phone and audio systems, and a new odometer. In the exterior, the main changes have been made in the form of headlights and with a prominent appearance, it has given a more beautiful face to this car. Apart from changing the car’s taillights, we do not see any other changes in this area. The use of dry plastic in the car cabin and normal suspension of this car is one of the negative points of the 207i.

WhatsApp Image 2020 10 14 at 18.23.33 2 300x204 - 10 of the best cars in Iran (2)

3.Renault Thunder 90 Plus automatic

The Thunder Plus can be considered the facelift of the Thunder 90, a car that was able to gain a lot of fans thanks to its good build quality, low fuel consumption and acceptable propulsion. The changes to the exterior, interior and car options are minor, and the powertrain used is the same as that of the Thunder 90, except that Renault has a 4-speed automatic transmission and a 5-speed manual transmission for this model. Added a chrome strip around the air intakes, a change in the door panel, which is very similar to Sandro doors, and the steering wheel with a new design is one of the interior changes of this car. One of the drawbacks of this car is its design, which is relatively simple compared to its competitors in the market such as Dena Plus. The material used inside the cabin is acceptable. This car has become one of the most painless cars on the market with good build quality, regardless of the features and options, and it is suitable for people who are not looking for up-to-date options and appearance for their cars.

WhatsApp Image 2020 10 14 at 18.23.32 3 300x208 - 10 of the best cars in Iran (2)

2.Renault Sandero automatic

 

 

Renault Sandero is the latest car that has been imported to the country by Pars Khodro Company in the Renault car group and has been marketed in two types, ordinary and stepway, which we have already discussed about the difference between the two. The import of this car was stopped due to the French carmaker’s disregard for the contract for the sale of this car to Iran and its cancellation. Renault products in Iran have a lot of fans due to the good quality of cars, relatively high life of car parts, good and comfortable ride, and Renault Sandero is one of these products. The car is also available in global markets and is known as Renault Dacia. The good quality of this car could not make the features and options of similar cars in this car ineffective and put Renault Sandero among the best-selling cars in the country. The excellent design of the car seats and dashboard allows the driver to have very good control and excellent view of the car and the route. Soft and comfortable ride and having a relatively good atmosphere are the positive features of this car. As we talked about 207, one of the problems of this car is the gearbox of this car, which does not provide very good acceleration for this car due to its low power and engine torque, and also increases the car’s fuel consumption by 8.5. Liter of the combined cycle of this car has been announced.

WhatsApp Image 2020 10 14 at 18.23.32 2 300x190 - 10 of the best cars in Iran (2)

 1.Peugeot 207 with automatic transmission

Peugeot 207 sedan is the latest product to be launched in the 206 and 207 family of cars and has been able to gain a good sales share in the market. This car was introduced to the market in early 1397, and following the good reception of the 207 hatchback, this car also attracted the attention of buyers. The overall shape of the car body is almost the same as the Peugeot 206 SD formats that entered the market before this car. Features such as a new steering wheel with audio control buttons and cruise control, daylight, camera and rear sensor, can be seen in this car, which in previous generations Peugeot 206 was provided to customers in custom packages. Combined fuel consumption of 7.3 liters per 100 kilometers is a standard that provides the title of low consumption for this car. One of the negative points of this carhttps://www.rentalcariran.com/

is its automatic transmission, which is one of the lowest quality power transmission systems on the market, and after a while, it causes problems for buyers. Apart from the weaknesses of this car, earning 4 stars in the quality category for this car and the facilities built into it, makes the 207 sedan a one of the best cars produced in the country.

WhatsApp Image 2020 10 14 at 18.23.32 1 300x206 - 10 of the best cars in Iran (2)

 

In this article, we tried to introduce you to Iranian cars and introduce the best cars at your service, I hope you have enjoyed reading this article enough.

car rental

You can refer to rentalcariran site right now and see different types of Iranian and non-Iranian cars with high quality, which are of high quality and can be obtained in the shortest time.

WWW.RENTALCARIRAN.COM



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate
در این مقاله به بررسی نقش قفل های دیجیتال در منازل مسکونی و مزایای آن می‌پردازیم.

منازل مسکونی یکی از مهم‌ترین محل‌ها برای افراد است تا در آن به آرامش رسیده و خستگی یک روز سخت کاری را از تن خارج کنند. بنابراین داشتن محیطی امن و آرام در منزل نیاز هر فرد است تا دیگر نگرانی از بابت ورود افراد غریبه نداشته باشند.

امنیت

ایجاد آرامش در منزل با رعایت نکاتی در زمان ساخت آن و همچنین مسکوت نگه داشتن محیط به راحتی به دست می‌آید، اما آیا امنیت نیز به این آسانی در دسترس ساکنین خانه خواهد بود؟ برای داشتن خانه‌ای امن چه راه‌کارهایی وجود دارد؟ چطور می‌توان در زمان سفر و یا نیمه‌های شب به هنگام خواب از ورود بدون اجازه افراد غریبه به منزل جلوگیری نمود؟ بله درست حدس زدید! بهترین ایده استفاده از قفل درب ایمن و قدرتمند است. همان‌طور که می‌دانید بشر از گذشته تا به امروز از قفل های متنوعی برای درب ورودی خانه خود استفاده نموده و همواره در پی یافتن راهی برای افزایش ایمنی این قفل ها بوده است.

امروزه قفل های دیجیتال به دلیل ایجاد امنیت بالا و استفاده راحت جایگاه ویژه‌ای میان مردم به دست آورده‌اند. قفل دیجیتال در کنار ایجاد امنیت قابلیت‌ها و امکانات بسیاری در اختیار کاربران می‌گذارد و این امر راحتی و آسایش را برای افراد به دنبال خواهد داشت.
برای آشنایی با قفل های دیجیتال با ما همراه باشید!

قفل دیجیتال چیست؟

برای درک بهتر ابتدا پیش‌درآمدی در رابطه با قفل های دیجیتال و نحوه عملکرد آن‌ها را در ادامه مطالعه نمایید:
قفل دیجیتال به گروهی از قفل ها گفته می‌شود که دسترسی کاربر را از طریق پردازش اطلاعات به صورت دیجیتال میسر می‌کنند.
در طول سال‌های اخیر صنعت قفل‌سازی تغییرات گسترده‌ای را به چشم دیده است و امروز دو گروه از قفل ها پرفروش‌ترین‌های بازار به شما می‌آیند. این قفل ها به دو دسته سنتی یا معمولی و قفل های مدرن یا دیجیتال تقسیم می‌شوند. قفل های سنتی همان قفل‌هایی هستند که کاربر با استفاده از کلید فلزی و به صورت مکانیکی به آن دسترسی پیدا می‌کند؛ اما قفل های مدرن یا دیجیتال روش‌های دسترسی متنوع‌تری را در اختیار کاربر می‌گذارند. این قفل ها معمولا از طریق شناسایی یک یا چند شناسه بیومتریک منحصر به فرد کاربر امکان دسترسی را برای او فراهم می‌کنند.

 

قفل های دیجیتال بر چه اساسی عمل می‌کنند؟

قفل های دیجیتال دارای مدل های مختلفی هستند که بر اساس نحوه عملکردشان دسته‌بندی می‌شوند. در ادامه به شناسایی انواع قفل دیجیتال می‌پردازیم.
قفل های بیومتریک
این گروه از دستگیره های دیجیتال با تبدیل شاخصه بیومتریک اشخاص به داده‌های دیجیتال، فرد را شناسایی کرده و به او امکان دسترسی می‌دهد. در واقع بیومتریک راهی برای سنجش خصوصیات جسمی فرد به جهت تأیید هویت آن‌ها است. این خصوصیات می‌تواند شامل ویژگی‌های فیزیولوژیکی مانند اثر انگشت، عنبیه چشم، کف دست، تشخیص صدا و موارد دیگر باشد.
از پر کابردترین انواع قفل های دیجیتال می‌توان به قفل های اثر انگشتی اشاره کرد. همان‌طور که ذکر کردیم فناوری تشخیص چهره، تشخیص صدا، اسکن قرنیه و اسکن دست نیز از جمله این شناسه‌های بیومتریک است که در قفل های دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

قفل های پسوردی

احراز هویت افراد با استفاده از رمز یکی از روش‌های جدید در دنیای امروز است که به جهت برقراری امنیت بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. قفل های پسوردی اولین سیستم‌هایی هستند که به فناوری تشخیص کاربر با رمز مجهز شدند.
فقل پسوردی، به قفل های دیجیتالی گفته می‌شود که دارای صفحه کلید بوده و دسترسی کاربران را از طریق ورود رمز مخصوص میسر می‌کنند. این دستگیره ها امنیت خانه و محل کار را تا حد زیادی تامین می‌کنند زیرا تنها افرادی قادر به ورود هستند که از رمز اطلاع داشته باشند.
نحوه عملکرد قفل دیجیتالی رمزی به این صورت است که فرد با وارد نمودن پسورد از قبل تعیین شده، هویت خود را به قفل می‌شناساند و در نهایت مجوز عبور را دریافت می‌کند.

 

قفل های کارتی

قفل های کارتی یا همان قفل کارتی هتلی دسته ای از قفل های دیجیتال هستند که کارت مغناطیسی مخصوص به خود را شناسایی کرده و به کاربر اجازه ورود و دسترسی می‌دهند. این نوع قفل ها با توجه به تنوع انواع کارت های مغناطیسی و فناوری که پشتیبانی می‌کنند، شناخته می‌شوند و معمولا در هتل‌ها و یا مناطق پرتردد که کاربران قفل مدام تغییر می‌کنند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

قفل های آنلاین

این دسته از قفل های دیجیتال به کاربر اجازه می‌دهند تا از طریق تلفن هوشمند خود (یا هر وسیله‌ای که بتوان نرم‌افزار مخصوص قفل مورد نظر را نصب کرد.) از امکانات دستگیره آنلاین استفاده کنند و از همان طریق قفل را باز کنند. این مدل قفل های دیجیتال نیازمند اتصال قفل و تلفن کاربر به اینترنت برای برقراری دسترسی می‌باشند. دسترسی به اینترنت این امکان را برای کاربر فراهم می‌آورد که از راه دور و تنها به کمک تلفن همراه خود به دستگیره درب نظارت داشته و به راحتی آن را کنترل کنند. به طور کلی، دستگیره هوشمند آنلاین دارای قابلیت دوگانه است و هدف از تولید آن‌ها تنها راحتی و افزایش امنیت کاربران می‌باشد.

قفل های ترکیبی

قفل های دیجیتالی هستند که از چند فناوری برای تشخیص هویت کاربر استفاده می‌کنند و پس از آن اجازه دسترسی به قفل را می‌دهند. این دستگیره ها برای امنیت بیشتر به هنگام دسترسی دو شناسه از کاربر درخواست می‌کنند. به عنوان مثال رمز و اثر انگشت فرد هر دو با هم برای اجازه ورود مورد استفاده قرار می‌گیرد.
دیگر ویژگی قفل های دیجیتالی ترکیبی امکان استفاده از روش‌های متنوع برای دسترسی به قفل می‌باشد. این قابلیت به کاربر کمک می‌کند تا در زمانی که به هر دلیلی نتوانست از یک روش برای ورود استفاده کند، با استفاده از روش جایگزین دسترسی داشته باشد.

 

کدام دسته از قفل های دیجیتال مناسب منزل من است؟

هر یک از قفل های دیجیتالی که در بالا معرفی نمودیم قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختص به خود را دارند که آشنایی با آن‌ها در انتخاب قفل مناسب برای هر شخص بسیار موثر است.

قیمت

– اگر قیمت قفل دیجیتال مقرون به صرفه بودن آن در درجه اول اهمیت شما است، بهترین انتخاب قفل های کارتی خواهند بود. دستگیره کارتی به علت ساده بودن تکنولوژی آن پایین‌ترین قیمت را در خانواده قفل های دیجیتال دارد. نکته‌ای که باید در این مورد بدانید این است که شما با خرید قفل دیجیتال کارتی امنیت درب ورودی خود را بالا می‌برید اما همچنان برای ورود به منزل نیازمند به همراه داشتن یک کلید فیزیکی هستید.

فراموش کار

– در صورتی که آدم فراموش‌کاری هستید و اغلب کلید خود را گم می‌کنید، به شما توصیه می‌شود از قفل های دیجیتال که با رمز یا شناسه بیومتریک باز می‌شوند؛ استفاده کنید. این قفل ها شما را از حمل هر نوع کلیدی بی‌نیاز می‌کنند و کلید ورود به منزلتان شاخصه‌ای منحصر به فرد از شما یا رمزی است که در خاطر می‌سپارید.

اهمیت به منزل

– برخی افراد به امنیت محل زندگی خود بسیار اهمیت می‌دهند و مدام نگران فاش شدن رمز ورود قفل درب می‌باشند. اگر شما نیز در گروه این افراد قرار دارید، توصیه ما فقط استفاده از قفل های بیومتریک است. اثر انگشت یکی از منحصر به فرد‌ترین شناسه‌های بیومتریک هر شخص است و بیشترین استفاده را در صنعت قفل های دیجیتال دارد. این ویژگی امنیت بسیار زیادی برای منزل و یا محل کارتان فراهم خواهد آورد و نگرانی شما را از بابت ورود بدون اجازه افراد مرتفع خواهد ساخت.

همیشه در سفر

– اگر بسیار سفر می‌کنید و در زمان سفر نیاز دارید که به شخص یا اشخاص مورد اطمینان خود دسترسی محدودی برای ورود به محل کار و یا منزلتان بدهید انتخاب قفل های آنلاین کاملا هوشمندانه خواهد بود. قفل دیجیتال آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که از هر نقطه‌ای در جهان به کمک تلفن همراه هوشمند خود به قفل دسترسی پیدا کنید. نصب نرم‌افزار مخصوص قفل دیجیتال گستره‌ای از امکانات را در مقابل شما قرار خواهد داد که تنها با لمس صفحه تلفن خود در دسترستان قرار می‌گیرد. دیگر ویژگی جذاب دستگیره های آنلاین امکان کنترل و نظارت بر عبور و مرور افراد و تهیه گزارش از رفت و آمدها است. این قابلیت مدیریت سریع و دقیقی برای شما به همراه خواهد داشت.

قابلیت ویژه قفل ها

قفل های دیجیتال ترکیبی مناسب خانواده‌هایی است که در آن اختلاف سلیقه برای روش دسترسی به قفل وجود دارد، مناسب است. این قفل ها به شما این امکان را می‌دهد که اگر نتوانستید از یک روش برای ورود استفاده کنید، روش جایگزینی برای این امر داشته باشید. به عنوان مثال انگشت شما در سانحه‌ای دچار بریدگی می‌شود و اسکنر اثر انگشت قفل قادر به شناسایی هویت شما نمی‌باشد. در این شرایط می‌توان از روش جایگزین مانند وارد کردن رمز ورود برای دسترسی استفاده نمود.
حال که درک بهتری در رابطه با قفل های دیجیتال و کاربردهای آن به دست آوردید، می‌توانید هوشمندانه‌تر به انتخاب قفل مورد نظر برای منازل مسکونی و یا محل کارتان بپردازید.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com



:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate
چرا برای منزل خود باید از قفل های دیجیتال استفاده کنید؟

در این مقاله به بررسی نقش قفل های دیجیتال در منازل مسکونی و مزایای آن می‌پردازیم.
منازل مسکونی یکی از مهم‌ترین محل‌ها برای افراد است تا در آن به آرامش رسیده و خستگی یک روز سخت کاری را از تن خارج کنند. بنابراین داشتن محیطی امن و آرام در منزل نیاز هر فرد است تا دیگر نگرانی از بابت ورود افراد غریبه نداشته باشند.

امنیت

ایجاد آرامش در منزل با رعایت نکاتی در زمان ساخت آن و همچنین مسکوت نگه داشتن محیط به راحتی به دست می‌آید، اما آیا امنیت نیز به این آسانی در دسترس ساکنین خانه خواهد بود؟ برای داشتن خانه‌ای امن چه راه‌کارهایی وجود دارد؟ چطور می‌توان در زمان سفر و یا نیمه‌های شب به هنگام خواب از ورود بدون اجازه افراد غریبه به منزل جلوگیری نمود؟ بله درست حدس زدید! بهترین ایده استفاده از قفل درب ایمن و قدرتمند است. همان‌طور که می‌دانید بشر از گذشته تا به امروز از قفل های متنوعی برای درب ورودی خانه خود استفاده نموده و همواره در پی یافتن راهی برای افزایش ایمنی این قفل ها بوده است.

امروزه قفل های دیجیتال به دلیل ایجاد امنیت بالا و استفاده راحت جایگاه ویژه‌ای میان مردم به دست آورده‌اند. قفل دیجیتال در کنار ایجاد امنیت قابلیت‌ها و امکانات بسیاری در اختیار کاربران می‌گذارد و این امر راحتی و آسایش را برای افراد به دنبال خواهد داشت.
برای آشنایی با قفل های دیجیتال با ما همراه باشید!

چرا برای منزل خود باید از قفل های دیجیتال استفاده کنید؟قفل دیجیتال چیست؟

برای درک بهتر ابتدا پیش‌درآمدی در رابطه با قفل های دیجیتال و نحوه عملکرد آن‌ها را در ادامه مطالعه نمایید:
قفل دیجیتال به گروهی از قفل ها گفته می‌شود که دسترسی کاربر را از طریق پردازش اطلاعات به صورت دیجیتال میسر می‌کنند.
در طول سال‌های اخیر صنعت قفل‌سازی تغییرات گسترده‌ای را به چشم دیده است و امروز دو گروه از قفل ها پرفروش‌ترین‌های بازار به شما می‌آیند. این قفل ها به دو دسته سنتی یا معمولی و قفل های مدرن یا دیجیتال تقسیم می‌شوند. قفل های سنتی همان قفل‌هایی هستند که کاربر با استفاده از کلید فلزی و به صورت مکانیکی به آن دسترسی پیدا می‌کند؛ اما قفل های مدرن یا دیجیتال روش‌های دسترسی متنوع‌تری را در اختیار کاربر می‌گذارند. این قفل ها معمولا از طریق شناسایی یک یا چند شناسه بیومتریک منحصر به فرد کاربر امکان دسترسی را برای او فراهم می‌کنند.

چرا برای منزل خود باید از قفل های دیجیتال استفاده کنید؟

قفل های دیجیتال بر چه اساسی عمل می‌کنند؟

قفل های دیجیتال دارای مدل های مختلفی هستند که بر اساس نحوه عملکردشان دسته‌بندی می‌شوند. در ادامه به شناسایی انواع قفل دیجیتال می‌پردازیم.
قفل های بیومتریک
این گروه از دستگیره های دیجیتال با تبدیل شاخصه بیومتریک اشخاص به داده‌های دیجیتال، فرد را شناسایی کرده و به او امکان دسترسی می‌دهد. در واقع بیومتریک راهی برای سنجش خصوصیات جسمی فرد به جهت تأیید هویت آن‌ها است. این خصوصیات می‌تواند شامل ویژگی‌های فیزیولوژیکی مانند اثر انگشت، عنبیه چشم، کف دست، تشخیص صدا و موارد دیگر باشد.
از پر کابردترین انواع قفل های دیجیتال می‌توان به قفل های اثر انگشتی اشاره کرد. همان‌طور که ذکر کردیم فناوری تشخیص چهره، تشخیص صدا، اسکن قرنیه و اسکن دست نیز از جمله این شناسه‌های بیومتریک است که در قفل های دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چرا برای منزل خود باید از قفل های دیجیتال استفاده کنید؟

قفل های پسوردی

احراز هویت افراد با استفاده از رمز یکی از روش‌های جدید در دنیای امروز است که به جهت برقراری امنیت بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. قفل های پسوردی اولین سیستم‌هایی هستند که به فناوری تشخیص کاربر با رمز مجهز شدند.
فقل پسوردی، به قفل های دیجیتالی گفته می‌شود که دارای صفحه کلید بوده و دسترسی کاربران را از طریق ورود رمز مخصوص میسر می‌کنند. این دستگیره ها امنیت خانه و محل کار را تا حد زیادی تامین می‌کنند زیرا تنها افرادی قادر به ورود هستند که از رمز اطلاع داشته باشند.
نحوه عملکرد قفل دیجیتالی رمزی به این صورت است که فرد با وارد نمودن پسورد از قبل تعیین شده، هویت خود را به قفل می‌شناساند و در نهایت مجوز عبور را دریافت می‌کند.

قفل های کارتی

قفل های کارتی یا همان قفل کارتی هتلی دسته ای از قفل های دیجیتال هستند که کارت مغناطیسی مخصوص به خود را شناسایی کرده و به کاربر اجازه ورود و دسترسی می‌دهند. این نوع قفل ها با توجه به تنوع انواع کارت های مغناطیسی و فناوری که پشتیبانی می‌کنند، شناخته می‌شوند و معمولا در هتل‌ها و یا مناطق پرتردد که کاربران قفل مدام تغییر می‌کنند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قفل های آنلاین

این دسته از قفل های دیجیتال به کاربر اجازه می‌دهند تا از طریق تلفن هوشمند خود (یا هر وسیله‌ای که بتوان نرم‌افزار مخصوص قفل مورد نظر را نصب کرد.) از امکانات دستگیره آنلاین استفاده کنند و از همان طریق قفل را باز کنند. این مدل قفل های دیجیتال نیازمند اتصال قفل و تلفن کاربر به اینترنت برای برقراری دسترسی می‌باشند. دسترسی به اینترنت این امکان را برای کاربر فراهم می‌آورد که از راه دور و تنها به کمک تلفن همراه خود به دستگیره درب نظارت داشته و به راحتی آن را کنترل کنند. به طور کلی، دستگیره هوشمند آنلاین دارای قابلیت دوگانه است و هدف از تولید آن‌ها تنها راحتی و افزایش امنیت کاربران می‌باشد.

قفل های ترکیبی

قفل های دیجیتالی هستند که از چند فناوری برای تشخیص هویت کاربر استفاده می‌کنند و پس از آن اجازه دسترسی به قفل را می‌دهند. این دستگیره ها برای امنیت بیشتر به هنگام دسترسی دو شناسه از کاربر درخواست می‌کنند. به عنوان مثال رمز و اثر انگشت فرد هر دو با هم برای اجازه ورود مورد استفاده قرار می‌گیرد.
دیگر ویژگی قفل های دیجیتالی ترکیبی امکان استفاده از روش‌های متنوع برای دسترسی به قفل می‌باشد. این قابلیت به کاربر کمک می‌کند تا در زمانی که به هر دلیلی نتوانست از یک روش برای ورود استفاده کند، با استفاده از روش جایگزین دسترسی داشته باشد.

چرا برای منزل خود باید از قفل های دیجیتال استفاده کنید؟

کدام دسته از قفل های دیجیتال مناسب منزل من است؟

هر یک از قفل های دیجیتالی که در بالا معرفی نمودیم قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختص به خود را دارند که آشنایی با آن‌ها در انتخاب قفل مناسب برای هر شخص بسیار موثر است.

قیمت

– اگر قیمت قفل دیجیتال مقرون به صرفه بودن آن در درجه اول اهمیت شما است، بهترین انتخاب قفل های کارتی خواهند بود. دستگیره کارتی به علت ساده بودن تکنولوژی آن پایین‌ترین قیمت را در خانواده قفل های دیجیتال دارد. نکته‌ای که باید در این مورد بدانید این است که شما با خرید قفل دیجیتال کارتی امنیت درب ورودی خود را بالا می‌برید اما همچنان برای ورود به منزل نیازمند به همراه داشتن یک کلید فیزیکی هستید.

فراموش کار

– در صورتی که آدم فراموش‌کاری هستید و اغلب کلید خود را گم می‌کنید، به شما توصیه می‌شود از قفل های دیجیتال که با رمز یا شناسه بیومتریک باز می‌شوند؛ استفاده کنید. این قفل ها شما را از حمل هر نوع کلیدی بی‌نیاز می‌کنند و کلید ورود به منزلتان شاخصه‌ای منحصر به فرد از شما یا رمزی است که در خاطر می‌سپارید.

اهمیت به منزل

– برخی افراد به امنیت محل زندگی خود بسیار اهمیت می‌دهند و مدام نگران فاش شدن رمز ورود قفل درب می‌باشند. اگر شما نیز در گروه این افراد قرار دارید، توصیه ما فقط استفاده از قفل های بیومتریک است. اثر انگشت یکی از منحصر به فرد‌ترین شناسه‌های بیومتریک هر شخص است و بیشترین استفاده را در صنعت قفل های دیجیتال دارد. این ویژگی امنیت بسیار زیادی برای منزل و یا محل کارتان فراهم خواهد آورد و نگرانی شما را از بابت ورود بدون اجازه افراد مرتفع خواهد ساخت.

همیشه در سفر

– اگر بسیار سفر می‌کنید و در زمان سفر نیاز دارید که به شخص یا اشخاص مورد اطمینان خود دسترسی محدودی برای ورود به محل کار و یا منزلتان بدهید انتخاب قفل های آنلاین کاملا هوشمندانه خواهد بود. قفل دیجیتال آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که از هر نقطه‌ای در جهان به کمک تلفن همراه هوشمند خود به قفل دسترسی پیدا کنید. نصب نرم‌افزار مخصوص قفل دیجیتال گستره‌ای از امکانات را در مقابل شما قرار خواهد داد که تنها با لمس صفحه تلفن خود در دسترستان قرار می‌گیرد. دیگر ویژگی جذاب دستگیره های آنلاین امکان کنترل و نظارت بر عبور و مرور افراد و تهیه گزارش از رفت و آمدها است. این قابلیت مدیریت سریع و دقیقی برای شما به همراه خواهد داشت.

قابلیت ویژه قفل ها

قفل های دیجیتال ترکیبی مناسب خانواده‌هایی است که در آن اختلاف سلیقه برای روش دسترسی به قفل وجود دارد، مناسب است. این قفل ها به شما این امکان را می‌دهد که اگر نتوانستید از یک روش برای ورود استفاده کنید، روش جایگزینی برای این امر داشته باشید. به عنوان مثال انگشت شما در سانحه‌ای دچار بریدگی می‌شود و اسکنر اثر انگشت قفل قادر به شناسایی هویت شما نمی‌باشد. در این شرایط می‌توان از روش جایگزین مانند وارد کردن رمز ورود برای دسترسی استفاده نمود.
حال که درک بهتری در رابطه با قفل های دیجیتال و کاربردهای آن به دست آوردید، می‌توانید هوشمندانه‌تر به انتخاب قفل مورد نظر برای منازل مسکونی و یا محل کارتان بپردازید.

BNBGATE

شما میتوانید در سایت BNBGATE انواع قفل های دیجیتالی را مشاهده کنید و برای خرید ، خدمات و مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

10 of the best cars in Iran (1)

10 of the best cars in Iran (1)

The history of car manufacturing in Iran dates back to the 1940s and today it is the largest industry in Iran after the oil industry. The two major automakers Saipa and Iran Khodro are responsible for the heavy production of the country’s cars. Iran produced more than one million cars a year in 2008, and this figure dropped to below one million with the re-imposition of sanctions in 2017. At the time of the sanctions and the end of cooperation between foreign automakers such as Peugeot and Iran, domestic automakers faced problems in supplying parts, and on the other hand, Chinese automakers, which were producing up-to-date cars with the advancement of technology, exported their cars to Iran. They had become one of the main competitors of these two companies. Cars return. Dena can be considered the first relatively new car of Iran Khodro, which can be seen in comparison with other production cars in the country’s automotive industry. In addition to the new models, the build quality of the cars has also improved relatively well, and we are witnessing more comfort and safety features in today’s cars. In 2012, due to the conditions of the imposed sanctions, the number of cars produced in Iran was reduced by half and reached about 740 thousand units per year. Relying on the knowledge and expertise of domestic experts, these two automakers were able to increase their annual production by supplying the required parts. Even now, they have taken a serious step towards progress, and in the next few years, we will definitely see new products and improvements in the quality of these automakers’ products. In this article, we have reviewed 10 of the top domestic cars that are able to compete with foreign cars in terms of quality. We tried to consider the quality of construction of these cars as the evaluation criterion and apply the price factor in the next step.

10.Peugeot 206 SD V8

The Peugeot 206 SD is the latest model in the 206 family to be designed as a family car with a trunk. This car, also called Peugeot Arian, was produced by the Peugeot design team in 2006 and has been sold in various countries, including Iran. Two 1.4-liter and 1.6-liter engines are designed for this car, of which only the 1.6-liter version is available. This car is marketed in V1, V2, V8, V9, V10 and V20 types, but now the V8 version of this car is being produced. . Compared to hatchback models, this car has a more hub advantage, which can be noted for higher stability and more adhesion to the road surface when cornering, which is due to the addition of the revised trunk and suspension at the rear. Is a car. More features such as automatic air conditioning, airbags and higher build quality have made this car a suitable option for Iranian families.

 

 

WhatsApp Image 2020 10 14 at 19.11.41 3 300x206 - 10 of the best cars in Iran (1) WhatsApp Image 2020 10 14 at 19.11.41 2 300x204 - 10 of the best cars in Iran (1)

9.Peugeot 206 Type 5

Peugeot 206 can be considered one of the most successful products of Iran Khodro. A car that, after about two decades of supply in the domestic market, still has its fans and customers. 206 was offered in types 1, 2, 3, 4, 5 and 6, but today only types 2 and 5 of this car are produced. Type 5 of this car is one of the best and most economical models of this car, and in the beginning of its supply, along with Peugeot Pars and Xantia cars, they were in the group of most popular cars in the market. The appearance of this car is still youthful and thanks to its technical strength, sufficient facilities and acceptable safety, it is the third most widely used car in Iran Khodro. France replaced the production or supplied by Peugeot for the production of 206 with domestic models. The new car looks just like the older generation 206s, and many of Peugeot’s exclusive systems were removed from the new model. Although this car is fundamentally different from its older generation, it still remains a popular car among the people.

WhatsApp Image 2020 10 14 at 19.11.41 4 300x203 - 10 of the best cars in Iran (1) WhatsApp Image 2020 10 14 at 18.23.33 300x206 - 10 of the best cars in Iran (1)

8.Peugeot Pars Automatic

 Peugeot Pars Khodro is an updated Peugeot 405 that was included in Iran’s product list by Iran Khodro in 2000. In the beginning, the name of this car was Safir and today it is marketed as Pars. This car includes LX, ELX and Sal models and is one of Iran Khodro’s best-selling products. The automatic version of this car was taken off the production line in 1392 and after a while in 1396 it entered the market again with TU5 engine. In appearance, this car is slightly different from ordinary Pars, and it has aluminum rim wheels with larger tires and side mirrors. Most of the changes can be seen inside this car, which has completely changed the shape of the dashboard, and it is called the Sonata dashboard. . Rear gear sensor, electric side mirrors and airbags for passenger and driver are some of the features of this car. Most parts of the dashboard are made of dry plastic, which is not of good quality and after a while causes noise in the car. Acceleration of 14.2 seconds indicates that the old powertrain and gearbox do not fit the body of the car. This car and Peugeot 206 products are one of the most widely circulated products of Iran Khodro. This issue has caused the assembly process of these cars to be fast and careless and has caused a decrease in the quality of these products.

WhatsApp Image 2020 10 14 at 19.11.41 1 300x207 - 10 of the best cars in Iran (1) WhatsApp Image 2020 10 14 at 19.11.41 5 300x182 - 10 of the best cars in Iran (1)

7.dena

Dena is the second national car whose production project has been proposed by Iran Khodro officials since 2009 under the name of NX7 and was supposed to be marketed as an alternative to Samand car, but with the supply of this car, Samand will also be produced by Iran Khodro. The first generation of this car entered the market in 2014 and was introduced as a completely new car by Iran Khodro. By comparing the dimensions of this car with Samand, we can recognize the similarity and similarity of the platform of this car and completely reject this title. Of course, compared to other domestic cars, Dena production and design can be considered a great progress for this carmaker. The first series of this car faced many problems and over time Iran Khodro tried to eliminate these defects. . Less interior space compared to Samand car, lack of coordination between propulsion and car, which causes poor performance and not so good acceleration of this car, and inappropriate seats are some of the drawbacks and negative points of this car that still have not been resolved. Better design and more options have made buyers more willing to buy this car with Samand. Pars Thunder is one of the competitors of this car, a car with good propulsion and quality, but with simple features, and Dena, a car with a beautiful appearance, better features, but with the old EF7 engine. Dena was able to get 2 quality stars during the evaluations, while Pars Thunder got 4 quality stars.

WhatsApp Image 2020 10 14 at 18.23.33 1 300x237 - 10 of the best cars in Iran (1) WhatsApp Image 2020 10 14 at 19.11.41 300x203 - 10 of the best cars in Iran (1)

6.Thunder 90 E2

Iran Khodro has been looking for a replacement for this car for a relatively long time after the introduction of Peykan. The Thunder 90 or Renault Logan, also known as this in the global market, was considered as a replacement for this car. The first generation of this car entered the domestic market in 2004 and was very well received by the people, and until 2012, it was produced domestically with three models E0_E1_E2. This car was designed as a car for the middle class and did not have many features and options, and the company focused on the strength and quality of this car, so it was able to receive 3 safety stars from the prestigious European institution ENCAP. The different models of this car differ only in terms of internal features and equipment, and there is a slight difference in appearance with each other, and all three models use the same propulsion. One of the negative points of this car that most of its owners have stated is not having enough visibility in the rear part of the car, which is due to the large volume of the trunk and the trunk lid being at a higher height than other cars. The occupants of this car have a relatively good space and experience soft and comfortable riding with the help of good suspension systems and relatively isolated cabins. Low cost and low defect of this car is the reason for the popularity of this car in the country.

WhatsApp Image 2020 10 14 at 18.23.32 300x204 - 10 of the best cars in Iran (1)

5.Dena Plus gear

Dena Plus is an updated version of Dena that Iran Khodro added to its product list in 2016 and made it available to customers. This car has relatively acceptable changes in appearance compared to the previous version and has been launched with a more modern and attractive face. The shape of the headlights has changed and the daytime running lights have been installed on this model as standard. The lines designed on the body have helped a lot to make the car bulkier and more physique, and the use of chrome lines has not been ineffective in making the car more beautiful. The propulsion used in this car is the same as Dena car and is not different, but Iran Khodro has considered an automatic gearbox for fans of automatic cars for this car, which can attract a wider range of buyers for this car. The features and options of this car have been slightly updated and the use of good materials in the cabin of this car has been able to bring customer satisfaction. This car witnessed problems at the time of its initial release, which were later resolved by Iran Khodro. This car with a more modern appearance and up-to-date facilities is almost a head and neck higher than domestically produced cars, and with acceptable insulation of the cabin, a little noise enters the room and with the help of comfortable sports seats, a good trip for Provides you.

WhatsApp Image 2020 10 14 at 18.23.32 4 300x206 - 10 of the best cars in Iran (1)

 

In this article, we reviewed 10 to 5 Iranian cars, you can refer to the next article to read more. To be informed about the best Iranian cars in terms of technology and price, and to have the best choice.

Car rental

You can refer to rentalcariran site right now and see different types of Iranian and non-Iranian cars with high quality, which are of high quality and can be obtained in the shortest time.

WWW.RENTALCARIRAN.COM



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

با قفل های هوشمند از سرقت منزلتان جلوگیری کنید!

 

از سرقت منزلتان جلوگیری کنید!


امروزه با توجه به گران شدن وسایل و افزایش سرقت ، یکی از بزرگترین ترس هایی که خانواده ها و خوابگاه داران با آن روبرو هستند، سرقت از منزلشان است.
بسیاری از دانشجویان بدلیل مشکلاتی که دارند یا به سرکار میروند و یا به دانشگاه و... که در زمان های زیادی ممکن است خوابگاه تردد زیادی داشته باشد و مشکلاتی از قبیل سرقت در خوابگاه ها بسیار رخ داده است و هر کسی بدون اطلاع وارد اتاق افراد دیگر میشود و میتواند مشکل ساز شود ، در بسیاری از موارد در نبود دانشجویان خوابگاه ، وسایل دانشجویان و خوابگاه سرقت میشود.

 

جلوگیری از سرقت منزل و خوابگاه

اکثر افراد و خانواده ها متاسفانه معتقدن که برا آنها این اتفاقات پیش نمی آید و بعد از این اتفاقات و از دست دادن وسایل خود، تازه به فکر خرید سیستم های مختلف امنیتی مختلف می افتند تا امنیت منزلشان را تامین کنند ، اما دیگر کار از کار گذشته است.
امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، مهندسان در حال طراحی خانه های هوشمندی هستند که هم از نظر امنیت و هم از نظر کاربری نیازهای شما را برطرف کند ، اما متاسفانه با توجه به شرایط خاص کشورمان ، این تکنولوژی ها هنوز به ایران نرسیده و یا خیلی گران هستند.

 

بهترین سیستم امنیتی

یکی از این سیستم ها که خوشبختانه در کشور ما با قیمت مناسب وجود دارد و روزانه تعداد متقاضیان این سیستم در حال افزایش است ، سیستم قفل های دیجیتالی هستند ، که امنیت منزلتان را تا حد زیادی تامین میکند.
این دستگاه ها کاربرد بسیاری دارند و امنیت منزلتان را تا حد بالایی تامین میکنند . قبل از سرقت ، سارقان به اولین نکته ای که توجه میکنند قفل درب منزل شماست و زمانی که میتوانند آنرا باز کنند برای آنها بسیار مهم است و اگر خانه ای از بهترین نوع قفل هایی مکانیکی قدیمی استفاده کند  ، شاید در برخی از موارد سارقان از سرقت منصرف شوند ، اما در خیلی از شرایط ارزش محتویات خانه زیاد است و سارقان ریسک زمان را میپذیرند و از خانه سرقت میکنند.

 
قفل های دیجیتالی

قفل های دیجیتالی به دلیل هوشمند بودن ، امنیت بسیار بالایی دارند و پیشرفت بزرگی در سیستم امنیت به محسوب میشود ، در کشور های پیشرفته اکثر افراد از این قفل ها استفاده میکنند و قفل های مکانیکی منسوخ شده اند و کاربردی ندارند.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

منبع: www.bnbgate.com

مطالب مرتبط:

خوابگاه های دانشجویی ترکیه

بهترین خوابگاه های تهران

قوانین نانوشته زندگی خوابگاهی

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

چه دزدگیری برای فروشگاه من مناسب است؟

نتایج و تحقیق ها نشان میدهد که متاسفانه میانگین سرقت از فروشگاه ها در کشور ما روزانه درحال افزایش است و همین مورد یکی از بزرگترین نگرانی های هر مغازه داری است.

خوشبختانه آگاهی مردم زیاد شده و اکنون بیشتر مغازه داران از گیت های فروشگاهی استفاده میکنند که در لحظه ی سرقت شما را آگاه میکند و شما میتوانید در همان لحظه جلوی سرقت را بگیرید. اما سئوالی که برای افرادی که تازه میخواهند دزدگیر نصب کنند این است که چه دزدگیری برای فروشگاه من مناسب است؟

در این مقاله میخواهیم انواع گیت های فروشگاهی را معرفی کنیم تا شما با آگاهی کامل گیت فروشگاه خود را انتخاب و خرید کنید. البته در نظر داشته باشید که در نهایت بهتر است که از  کارشناسان مشورت بگیرید چونکه گیت های فروشگاهی بسیار حساس هستند و رعایت نکردن کوچکترین مسئله ای میتواند باعث اختلال در عملکرد و فرکانس گیت ها شود.

گیت های فروشگاهی برای چه صنف هایی مناسب هستند؟

میتوان گفت گیت های فروشگاهی را میتوان برای هر فروشگاهی استفاده کرد اما نوع گیت و تگ یا لیبل هایی که استفاده میشه با توجه به اجناس فروشگاه ها مختلف است.معمولا گیت های فروشگاهی را براساس محیط مغازه و محصولاتی که در فروشگاه است انتخاب میشود اما میتوان گفت که شما در هر صنفی که هستید میتوانید از گیت دزدگیر استفاده کنید.

انواع گیت ها و فرکانس

گیت های RFID

این سیستم جدیدترین سیستم حال حاضر دنیا میباشد که با فناوری بسیار پیشرفته ، از تراشه های بسیار ریزی کمک میگرد و با سیستم برنامه نویس ارائه میشود.

در حال حاضر ریز تراشه ها در دامداری ها برای شناسایی دام و اطلاعات و پارکینگ های بزرگ و مجهز در دنیا استفاده میشود اما استفاده از آن در فروشگاه های بزرگ و لباس رایج نیست، کلیه مشکلات و عیوب سیستم های قبل در این سیستم رفع شده است و ضمن افزایش  امنیت محصولات اطلاعاتی را از آن محصول در اختیار شما قرار میدهد.

مزیت ها:

ثبت اطلاعات کامل محصول _ دارای جی پی اس _ قدرت شناسایی بالا و باگ بسیار کم

معایب:

گرانی گیت و تگ

گیت های  AM

این گیت ها جزو جدیدترین سیستم گیت های فروشگاهی هستند که از فرکانسkhz5.8 (کیلوهرتز) در این سیستم استفاده میشود که بدلیل فرکانس کمی که دارد  تداخل فرکانسی نداره و تنها از اشیائی که شبه فلز هستند و یا قطب فلز آنها کم است را شناسایی میکند و قادر به شناسایی فلزات قطور نیست. متاسفانه در کشور ما قیمت این سیستم از دیگر سیستم ها بیشتر است. همین سبب شده است که تنها 20 درصد از برند های معتبر دنیا از این نوع سیستم استفاده میکنند.

 

مزیت ها:

فاصله بین دوگیت تا 2 متر _ عدم تداخل فرکانس _ باگ بسیار کم دستگاه

معایب:

گیت و تگ های گران _ خدمات گران _ عمر کمتر نسبت به باقی دستگاه ها

اصناف مناسب این گیت :

لوازم آرایشی _ مواد غذایی _ موبایل فروشی و …

گیت های EM

این نوع از گیت ها کاملا مغناطیسی هستند و از فرکانس 1 مگاهرتز در این سیستم استفاده میشود. برند های اندکی از این نوع سیستم استفاده میکنند و نسبت به فلزات حساس هستند و آنهارا براحتی و بدون مشکل شناسایی میکند ، یکی از  قابلیت های ویژه لیبل های این سیستم این است که قابلیت فعال و غیرفعال دارد.

مزیت ها:

لیبل های این سیستم قابلیت active و deactive دارد.

معایب:

فاصله بین دو گیت کمتر از یک متر

اصناف مناسب این گیت:

کتابفروشی های بزرگ_ مواد غذایی _ داروخانه _ هایپرمارکت ها و …

گیت های RF

این نوع گیت  ها یکی از متداول ترین سیستم هایی است که اکثر مغازه داران در ایران استقاده میکنند. این نوع سیستم ها بدلیل قیمت مناسب گیت و تگ ها و خدمات خیلی مورد ستقبال قرار گرفته و از فرکانس های ( 1.3 ، 3.2 ، 4.7 ، 8.2 ، 10.2 ) مگاهرتز در این سیستم استفاده میشود اما در امروزه بیشتر از فرکانس های بالای 4.7 استفاده میشود بدلیل اینکه تداخل فرکانسی کمتری دارند. این سیستم در شناسایی اشیاء فلزی اشکال دارد و این وسایل را شناسایی نمیکند. اما کیفیت مطلوب و قیمت مناسب آن باعث شده است که حدود 70 درصد از برند های معتبر دنیا از این سیستم استفاده میکنند.

مزیت ها:

گیت و تگ ارزان _ خدمات بهتر _ عمر و دوام زیاد

معایب:

تداخل فرکانسی _ نسبت به نویز های محیطی ضعیف _ دارای خطا در ورت عدم اجرای صحیح

اصناف مناسب این گیت:

فروشگاه پوشاک _ کتابفروشی ها _ پلاسکوها و …

 

حال با مطالعه این مقاله اطلاعات بیشتریر درباره گیت های فروشگاهی دارید و میتوانید بهترین گیت رو برای مغازه خود انتخاب کنید ، اما در نظر داشته باشید که حتما برای یک خرید مناسب از کارشناسان مشورت بگیرید زیرا گیت های فروشگاهی بشدت حساس هستند و عدم رعایت بسیاری از اصولات میتواند باعث تداخل فرکانسی دستگاه شود و خسارت زیادی به شما بزند.

BNBGATE

شما همین حالا میتوانید با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا به طور رایگان در محل حاضر شوند و با کارشناسی بهترین پیشنهاد را به شما بدهند و اطلاعاتتون رو در مورد گیت های فروشگاهی افزایش دهند.

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

چه دزدگیری برای فروشگاه من مناسب است؟

نتایج و تحقیق ها نشان میدهد که متاسفانه میانگین سرقت از فروشگاه ها در کشور ما روزانه درحال افزایش است و همین مورد یکی از بزرگترین نگرانی های هر مغازه داری است.

خوشبختانه آگاهی مردم زیاد شده و اکنون بیشتر مغازه داران از گیت های فروشگاهی استفاده میکنند که در لحظه ی سرقت شما را آگاه میکند و شما میتوانید در همان لحظه جلوی سرقت را بگیرید. اما سئوالی که برای افرادی که تازه میخواهند دزدگیر نصب کنند این است که چه دزدگیری برای فروشگاه من مناسب است؟

در این مقاله میخواهیم انواع گیت های فروشگاهی را معرفی کنیم تا شما با آگاهی کامل گیت فروشگاه خود را انتخاب و خرید کنید. البته در نظر داشته باشید که در نهایت بهتر است که از  کارشناسان مشورت بگیرید چونکه گیت های فروشگاهی بسیار حساس هستند و رعایت نکردن کوچکترین مسئله ای میتواند باعث اختلال در عملکرد و فرکانس گیت ها شود.

گیت های فروشگاهی برای چه صنف هایی مناسب هستند؟

میتوان گفت گیت های فروشگاهی را میتوان برای هر فروشگاهی استفاده کرد اما نوع گیت و تگ یا لیبل هایی که استفاده میشه با توجه به اجناس فروشگاه ها مختلف است.معمولا گیت های فروشگاهی را براساس محیط مغازه و محصولاتی که در فروشگاه است انتخاب میشود اما میتوان گفت که شما در هر صنفی که هستید میتوانید از گیت دزدگیر استفاده کنید.

انواع گیت ها و فرکانس

گیت های RFID

این سیستم جدیدترین سیستم حال حاضر دنیا میباشد که با فناوری بسیار پیشرفته ، از تراشه های بسیار ریزی کمک میگرد و با سیستم برنامه نویس ارائه میشود.

در حال حاضر ریز تراشه ها در دامداری ها برای شناسایی دام و اطلاعات و پارکینگ های بزرگ و مجهز در دنیا استفاده میشود اما استفاده از آن در فروشگاه های بزرگ و لباس رایج نیست، کلیه مشکلات و عیوب سیستم های قبل در این سیستم رفع شده است و ضمن افزایش  امنیت محصولات اطلاعاتی را از آن محصول در اختیار شما قرار میدهد.

مزیت ها:

ثبت اطلاعات کامل محصول _ دارای جی پی اس _ قدرت شناسایی بالا و باگ بسیار کم

معایب:

گرانی گیت و تگ

گیت های  AM

این گیت ها جزو جدیدترین سیستم گیت های فروشگاهی هستند که از فرکانسkhz5.8 (کیلوهرتز) در این سیستم استفاده میشود که بدلیل فرکانس کمی که دارد  تداخل فرکانسی نداره و تنها از اشیائی که شبه فلز هستند و یا قطب فلز آنها کم است را شناسایی میکند و قادر به شناسایی فلزات قطور نیست. متاسفانه در کشور ما قیمت این سیستم از دیگر سیستم ها بیشتر است. همین سبب شده است که تنها 20 درصد از برند های معتبر دنیا از این نوع سیستم استفاده میکنند.

 

مزیت ها:

فاصله بین دوگیت تا 2 متر _ عدم تداخل فرکانس _ باگ بسیار کم دستگاه

معایب:

گیت و تگ های گران _ خدمات گران _ عمر کمتر نسبت به باقی دستگاه ها

اصناف مناسب این گیت :

لوازم آرایشی _ مواد غذایی _ موبایل فروشی و …

گیت های EM

این نوع از گیت ها کاملا مغناطیسی هستند و از فرکانس 1 مگاهرتز در این سیستم استفاده میشود. برند های اندکی از این نوع سیستم استفاده میکنند و نسبت به فلزات حساس هستند و آنهارا براحتی و بدون مشکل شناسایی میکند ، یکی از  قابلیت های ویژه لیبل های این سیستم این است که قابلیت فعال و غیرفعال دارد.

مزیت ها:

لیبل های این سیستم قابلیت active و deactive دارد.

معایب:

فاصله بین دو گیت کمتر از یک متر

اصناف مناسب این گیت:

کتابفروشی های بزرگ_ مواد غذایی _ داروخانه _ هایپرمارکت ها و …

گیت های RF

این نوع گیت  ها یکی از متداول ترین سیستم هایی است که اکثر مغازه داران در ایران استقاده میکنند. این نوع سیستم ها بدلیل قیمت مناسب گیت و تگ ها و خدمات خیلی مورد ستقبال قرار گرفته و از فرکانس های ( 1.3 ، 3.2 ، 4.7 ، 8.2 ، 10.2 ) مگاهرتز در این سیستم استفاده میشود اما در امروزه بیشتر از فرکانس های بالای 4.7 استفاده میشود بدلیل اینکه تداخل فرکانسی کمتری دارند. این سیستم در شناسایی اشیاء فلزی اشکال دارد و این وسایل را شناسایی نمیکند. اما کیفیت مطلوب و قیمت مناسب آن باعث شده است که حدود 70 درصد از برند های معتبر دنیا از این سیستم استفاده میکنند.

مزیت ها:

گیت و تگ ارزان _ خدمات بهتر _ عمر و دوام زیاد

معایب:

تداخل فرکانسی _ نسبت به نویز های محیطی ضعیف _ دارای خطا در ورت عدم اجرای صحیح

اصناف مناسب این گیت:

فروشگاه پوشاک _ کتابفروشی ها _ پلاسکوها و …

 

حال با مطالعه این مقاله اطلاعات بیشتریر درباره گیت های فروشگاهی دارید و میتوانید بهترین گیت رو برای مغازه خود انتخاب کنید ، اما در نظر داشته باشید که حتما برای یک خرید مناسب از کارشناسان مشورت بگیرید زیرا گیت های فروشگاهی بشدت حساس هستند و عدم رعایت بسیاری از اصولات میتواند باعث تداخل فرکانسی دستگاه شود و خسارت زیادی به شما بزند.

BNBGATE

شما همین حالا میتوانید با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا به طور رایگان در محل حاضر شوند و با کارشناسی بهترین پیشنهاد را به شما بدهند و اطلاعاتتون رو در مورد گیت های فروشگاهی افزایش دهند.

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

بهترین خوابگاه های تهران

 

تهران ، یکی از پرجمعیت ترین شهر های ایران است که در آذر ماه سال 1174 توسط شاه قاجار به عنوان پایتخت ایران انتخاب شد.

آغا محمدخان قاجار بعد از رسیدن به شاهی، تهران را به عنوان پایتخت ایران معرفی کرد. تا قبل روی کار آمدن شاه قاجار، شیراز پایتخت سرزمین کهن ایران بود.

موقعیت جغرافیایی این شهر مهم‌ترین علت انتخاب تهران بود. یکی از دیگر از علت‌های این انتخاب آب‌و‌هوای مناسب آن روزهای تهران بود که شاه قاجار را مجاب کرد که این شهر را به پایتختی خود انتخاب کند.

این انتخاب سبب شد که تهران، از آن سال به بعد تبدیل به مهم‌ترین شهر ایران چه در زمان شاهان قاجار و پهلوی و در زمان جمهوری اسلامی شود.

همین امرموجب شده که تهران جمعیت بسیار زیادی را در خود جای بدهد و از نظر امکانات بسیار پیشرفته تر از سایر شهر ها باشد از همین رو دانشجویان بسیار زیادی تلاشش میکنند تا در دانشگاه های سطح بالای تهران قبول بشوند تا به شهر بزرگ تهران سفر کنند و از امکانات آن بهره مند بشوند، برای همین شهر تهران سالانه پذیرای دانشجویان بسیاری از سراسر ایران است.

افزایش جمعیت و تعداد خوابگاه ها

 

اما این افزایش جمعیت و دانشجویانی که به تهران سفر میکنند مشکلات زیادی هم دارد . از جمله مکانی برای اسکان ، که هم به دانشگاه نزدیک باشد و هم از امکانات رفاهی خوبی برخوردار باشد.

از انجایی که قیمت اجاره خانه ها در تهران بسیار گران قیمت میباشد و خرج بسیار زیادی را میتواند به دانشجویان و خانواده هایشان متحمل شود ، اکثر دانشجویان زیر بار این هزینه ها نمیروند و بجای آن به سمت خوابگاه ها جذب میشوند.

اما انتخاب خوابگاه خوب با توجه به امکانات و شرایط دسترسی محلی، بسیار برای دانشجویانی که تازه به تهران و شهری به این بزرگی سفر میکنند دشوار است و از طرفی خوابگاه و محل سکونت برای خانواده ها بسیار اهمیت دارد ، از آنجایی که اکثر دانشجویان در آن سن شاید برای اولین بار باشد که از خانواده جدا میشوند و بطور مستقل به یک شهر دیگر میروند ، مکانی که میخواهند در ان سکونت کنند مهم است.

از اینرو ما سایتی را طراحی کردیم تا بتوانیم در حد توانمان یکی از بزرگترین دغدغه های دانشجویان را کم کنیم و این امکان را بوجود اوردیم تا شما بتوانید هم تصاویر خوابگاه را مشاهده کنید و هم محیط اطراف خوابگاه را مورد بررسی قرار دهید.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

مشکلات گیت های فروشگاهی ! نکاتی که قبل از خرید حتما باید بدانید.

تکنولوژِی سیستم گیت های فروشگاهی تقریبا از دو دهه پیش وارد ایران شد اما به دلیل تقاضای کم مشتریان و عدم آشنایی و عدم اعتماد با گیت ها ، فروشگاه های زیادی از آن استقبال نکردند.

شرکت bnbgate جزو اولین شرکت های وارد کننده گیت های فروشگاهی بود که دزدگیر های با کیفیتی از کشور های کره جنوبی و ایتالیا وارد کشور میکرد و از برد های بسیار قوی با دقت بالا در این دستگاه ها استفاده میشد که با توجه به آمار اصناف در کشور ، میانگین سرقت از فروشگاه ها تا 30 درصد کاهش داشت ، البته با توجه به اینکه بسیاری از فروشگاه از این سیستم استقبال نکرده بودند.

اعتماد فروشگاه ها

همین روند پیش رفت تا دهه اخیر که تعداد مشتریان دزدگیر های فروشگاهی روزانه در حال افزایش بود و همین سبب شد تا شرکت های زیادی به فکر واردات گیت های فروشگاهی بیفتند.
عدم تخصص و اطلاع از کارکرد و کیفیت گیت های فروشگاهی باعث شد که در سال های اخیر گیت هایی با کیفیت  و قیمت پایین وارد بازار شود و از آنجایی که روند کارکرد و مشخصات سیستمها هنوز برای مردم روشن نشده بود و بسیاری از مغازه ها شروع به خرید این گیت ها کردند که اکثر آنها از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار نمیشدند.

این دستگاه ها با توجه به کیفیت بسیار پایینی که داشتند بعد از مدتی دچار تداخل فرکانسی میشدند ، همین باعث میشد که دستگاه بوق کاذب بزند و دیگر دقت در تشخیص فرکانس تگ ها و لیبل ها را نداشته باشد.

این مشکل برای اکثر این گیت ها اتفاق می افتاد و همین باعث شده در اوایل دهه نود با توجه به اینکه اکثر فروشگاه ها به این سیستم مجهز شده بودند اما میانگین سرقت از فروشگاه ها دوباره در حال افزایش بود و همین سبب شد فروشگاه ها به همه ی شرکت ها اعتماد نکنند.

آگاهی و خرید

خوشبختانه امروزه دانش مردم در این رابطه افزایش یافته است و اکثرا با اطلاعات دقیق گیت مناسب فروشگاه خود را انتخاب میکنند ، اگر میخواهید گیت برای فروشگاه خود تهیه کنید و اطلاعات راجب این سیستم ندارید میتوانید مقاله ” چه دزدگیری برای فروشگاه من مناسب است؟ ” را مطالعه کنید.

با این حال بسیاری از این گیت ها هنوز هم در کشور ما وجود دارد و با قیمت پایین عرضه میشود و  متاسفانه سودجویان با تغییر نام و شکل گیت هارا روانه بازار میکنند و مشکلات زیادی را برای فروشگاه ها بوجور می آورند.

امیدواریم که این مقاله در انتخاب صحیح دزدگیر به شما کمک کرده باشد و باعث شود که با آگاهی و اطلاع از سابقه شرکت ، خدمات و کیفیت گیت ها را انتخاب کنید تا دزدگیری مناسب و با دوام را که برای فروشگاهتان مناسب است خریداری کنید.

شرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان انواع گیت های فروشگاهی و لوازم جانبی (لیبل،تگ،…) به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

www.bnbgate.com

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Car rental in Tehran

WhatsApp Image 2020 10 29 at 11.00.19 300x204 - Car rental in Tehran

Tehran is one of the most populous cities in Iran, which was chosen as the capital of Iran in December 1174 by Shah Qajar.

After reaching the throne, Agha Mohammad Khan Qajar introduced Tehran as the capital of Iran. Before Shah Qajar came to power, Shiraz was the capital of the ancient land of Iran.

Shah Qajar had two options in choosing the capital except Shiraz, the first was Isfahan and the second was Tabriz, who did not choose the former due to the lack of prosperity in the present time and the latter due to its proximity to the Ottomans and went with his army to Tehran to Choose the title of your capital.

The geographical location of this city was the most important reason for choosing Tehran. Another reason for this choice was the suitable climate of those days in Tehran, which persuaded the Qajar king to choose this city as his capital.

This choice caused Tehran to become the most important city in Iran from that year, both during the Qajar and Pahlavi kings and during the Islamic Republic.Due to its prosperity, this crowded city attracts many people from other cities of Iran to work and live every year.According to statistics recorded by the Cultural Heritage and Tourism Organization of Tehran Province, an average of 1.2 million foreign tourists travel to Tehran annually, which is a good number for Tehran compared to other cities in Iran.

WhatsApp Image 2020 10 29 at 11.00.19 3 300x204 - Car rental in Tehran

Problems of living in big cities

One of the major problems of living in big cities like Tehran can be called congestion and traffic, which for many is considered annoying.

Therefore, in Tehran, it can be said that taxi fares for traffic in the city are very high and they are not suitable and economical at all.You may say to yourself that if we travel to Tehran, we will not use taxis for traffic and we will use other means such as bicycles and so on.But there is no place for bicycles in the streets of Tehran, and if there was. One of the problems with speed bicycles is that if you want to visit all the sights of Tehran by bicycle, it is very time consuming due to the large city of Tehran and its numerous sights.

WhatsApp Image 2020 10 29 at 11.00.19 1 300x204 - Car rental in Tehran

our suggestion

You can have your car in Tehran without buying it.One of the problems of Tehran is the small number of car rental companies.

Due to their small number, many use inappropriate machines and vehicles and are of very low quality.By renting your favorite car, you no longer need to worry about your time and you can safely rent your favorite car for as long as you want.There are some people who do not want to face the traffic of Tehran and walk around the city safely, so there is no problem, you can rent a car with the driver to continue your journey safely.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 13 300x204 - Car rental in Tehran

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

 


:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()