نوشته شده توسط : bnbgate

تصمیمات لازم برای ساماندهی وضعیت خوابگاه های دانشجویی اتخاذ شد

 متاسفانه وضعیت خوابگاه ها متناسب با شأن دانشجویان نیست و باید تصمیمات جدی برای بهبود وضعیت خوابگاه ها و ساماندهی شرایط فعلی اتخاذ شود.

معاون اول رییس جمهور با انتقاد از وضعیت بهداشت و امکانات موجود در خوابگاه ها، اظهار داشت: انتظار این بود که از شرایط کرونا و عدم حضور فیزیکی دانشجویان به عنوان فرصتی جهت تعمیر و تجهیز خوابگاه ها استفاده شود.

در این جلسه که وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری نیز حضور داشتند، معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور، گزارشی از آخرین وضعیت تخصیص اعتبارات مربوط به تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشجویی ارائه کرد.

وزرای حاضر در جلسه نیز، به تشریح مشکلات و مسائل پیش روی تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشجویی پرداختند و گزارشی از تعداد خوابگاه ها و اعتبارات مورد نیاز برای تعمیر و تجهیز این اماکن ارائه کردند.

در این جلسه راهکارهای تامین اعتبار برای کمک به تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشجویی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز و ساماندهی خوابگاه ها اتخاذ شد.

 

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

منبع : ایسنا

مطالب مرتبط:

راهنمای زندگی خوابگاهی

بهترین خوابگاه های تهران

قوانین نانوشته زندگی خوابگاه

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

چگونه یک خوابگاه مناسب پیدا کنیم ؟

خوابگاه محلی است که ما برای مدت زمانی مشخص در آن اقامت داریم. بسته به هدفی که برای رسیدن به آن شهر محل اقامت خود را ترک کرده ایم، ممکن است مدت زمان اقامت ما در خوابگاه متفاوت باشد. با این وجود حتی یک روز اقامت در خوابگاه هم ارزش آن را دارد که ما یک خوابگاه دخترانه یا خوابگاه پسرانه مناسب انتخاب کنیم.

بسته به اینکه ما چه توقعی از اقامتگاه مورد نظر خود داریم، تعریف ما از خوابگاه مناسب متغیر است. بسیاری از افراد از رفت و آمد در مسیرهای طولانی بیزار هستند. برای چنین افرادی زندگی در خوابگاهی که محل کار یا تحصیل آنها نزدیک باشد، معیار آنها را برای انتخاب پانسیون دانشجویی و کارمندی تعیین می کند

اقامتگاه پسرانه تهران و یا هر اقامتگاه دیگری دارای یکسری معیارها برای سنجیدن است. بطور مثال میزان نو یا کهنه بودن ساختمان اقامتگاه و خوابگاه خود می تواند برای بسیاری از افراد میزان مناسب بودن خوابگاه را تعیین کند. برای یکسری دیگر از افراد مسافت طولانی بین محل کار و تحصیل و پانسیون آنها اهمیت ندارد. چنین افرادی ترجیح می دهند که در یک محله مناسب و نسبتا شیک زندگی کنند حتی اگر به قیمت دور بودن آنها از محل کار و تحصیلشان باشد. در هر صورت زندگی در هرگونه اقامتگاه موقتی نظیر خوابگاه و یا پانسیون خود می تواند جنبه های مختلفی از شخصیت افراد را برای در نظر گرفتن معیارهای خود برای انتخاب محل زندگی، نشان دهد

 

آسان ترین راه یافتن خوابگاه مناسب


زمانی که معیارهای خود را برای یافتن خوابگاه مناسب را تعیین کردیم و بر اساس آنها نتیجه گرفتیم که چگونه خوابگاه خودگردان و یا دولتی را ترجیح می دهیم، اکنون زمان یافتن پانسیون ایده آل و مناسب برای ما است. در چندین سال گذشته متقاضیان خوابگاه دخترانه در تهران برای یافتن خوابگاه مناسب خود مجبور بودند که یا از دانشگاه لیست بگیرند و یا تک به تک داخل شهر را برای یافتن خوابگاه مناسب طی کنند. اما اکنون پیشرفت تکنولوژی کار را برای متقاضیان یافتن خوابگاه در تهران و دیگر شهرها بسیار آسان کرده است.

متقاضیانی که به دنبال پیدا کردن خوابگاهی بر طبق خواسته و توقعات خود هستند، کافی است که به یک وبسایت ارائه دهنده خدمات خوابگاهی مراجعه کنند. در چنین شرایطی به راحتی می توانند بر اساس میزان کارایی آن وبسایت به خوابگاه های مختلفی در سرتاسر کشور و شهر تهران دسترسی داشته باشند. وبسایت خوابگاه یار یک وبسایت ارائه دهنده خدمات خوابگاه و پانسیون دانشجویی و کارمندی است. در خواب اینجا با اعمال فیلترهای مختلفی این امکان را دارید که به اطلاعات بخش عظیمی از خوابگاه های موجود در شهر تهران و چندین شهر دیگر دسترسی داشته باشید. استفاده از چنین تکنولوژی هایی در یافتن خوابگاه و یا انجام بسیاری دیگر از کارها می توانند فواید بی شماری را به همراه داشته باشند.

فواید یافتن خوابگاه از طریق وبسایت ها
پیش از آن که به فواید یافتن پانسیون و خوابگاه از طریق وبسایت ها بپردازیم، لازم است در مورد اهمیت انجام این کار از طریق وبسایت های معتبر تاکید کنیم. درست است که مقایسه و پیدا کردن خوابگاه پسرانه و خوابگاه دخترانه ای که ما مد نظر داریم از طریق وبسایت های مختلف کار راحتی است، اما باید مواظب باشیم که این کار را از طریق وبسایت های نامعتبر انجام ندهیم. زمانی که یک وبسایت مطمئن را یافتیم اکنون بهترین گزینه را برای انتخاب خوابگاه مناسبمان در اختیار داریم. از یک طرف لازم نیست یک به یک خوابگاه ها را ببینیم و وقت و هزینه فراوانی برای این جابجایی اعمال کنیم. و از طرفی دیگر با دسترسی به اطلاعات خوابگاه های مختلف در وبسایت های معتبری نظیر خوابگاه یار به راحتی می توانیم بر اساس نیاز و خواسته خود بهترین اقامتگاه دخترانه و یا پسرانه در تهران و دیگر شهرها را داشته باشیم.

 

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

راهنمای زندگی خوابگاهی

بهترین خوابگاه های تهران

قوانین نانوشته زندگی خوابگاهی

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()