نوشته شده توسط : bnbgate

نکاتی برای نصب گیت های فروشگاهی

بسیار مهم و ضروری است که قبل از نصب گیت دزدگیر نکاتی که گفته میشود را در نظر بگیرید تا عملکرد دستگاه دچار مشکل نشود.

مرحله اول بررسی امواج مغناطیسی اطراف مغازه

قبل از نصب گیت فروشگاهی ابتدا اطراف مغازه را بررسی کنید. بررسی کنید که آیا کلانتری، ایستگاه آتش نشانی، پایگاه های بسیج در اطراف مغازه و فروشگاه وجود دارد یا خیر. زیرا امواج مغناطیسی مراکز ذکر شده می تواند بر روی عملکرد و فرکانس دستگاه دزدگیر تاثیر بگذارد. اگر همچنین مراکز در اطراف مغازه و یا هایپر مارکت دارد باید چه کار کنیم؟ قبل از اینکه گیت دزدگیر را نصب کنید از آن تست اولیه بگیرید ببینید که عملکرد دستگاه چطور است. و ببینید خوب کار می‌کند یا نه. اگر عملکرد ضعیف است می‌توان از یک نوع دزدگیر دیگر استفاده نمایید مثلا به جای سیستم RF از سیستم ضد سرقت AM استفاده کنید. سیستم‌های اما هنوز معمولا حساسیت کمتری دارد و نسبت به سیستمهای ضد سرقت آر اف ال کرده بهتری دارد.

نکاتی برای نصب گیت های فروشگاهی

مرحله دوم بررسی مغازه‌های اطراف فروشگاه است

مغازه مجاور شما دارد و فاصله درب ورودی مغازه شما تا درب مغازه مجاور کمتر از ۱۰ متر است قطعاً نمی‌تواند دستگاه دزدگیر و هوا فرکانس کند و شما باید یک دستگاه توضیح با فرکانس دیگر نصب کنیم چطور فرکانس و نوع دزدگیر مغازه مجاور را متوجه بشویم اولین و ساده ترین راه این است که از مغازه مجاور تا نوع فرکانس دستگاه دستگاه دزدگیر فرکانس اندازه گیری و توزیع و بعد از مشخص شدن نوع دزدی اقدام به نصب گیت فروشگاهی کنید.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

مرحله سوم، بررسی داخل فروشگاه و مغازه است.

میخواهید یک دوستی را کنار درب برقی نصب کنید تا جایی که می خوای دزدگیر نصب کنتور برق وجود دارد آیا در ویترین مغازه از لامپ های هالوژن استفاده شده است پاسخ به این سوال که می تواند شما را در انتخاب نوع دزدگیر و نحوه نصب گیت فروشگاهی کمک کند و بتواند بهترین را انتخاب کنید اگر در بقیه وجود دارد هر بار که در باز و بسته می شود ممکن است بر روی عملکرد دستگاه تصویب طرح و دستگاه آدم های اشتباهی بدن بیشتر می‌کند قبل قبل از اینکه آنکه نصب را انجام دهید دزدگیر را بگیرید و بگذارید حدود ۳۰ دقیقه کار کند و بعد اقدام به نصب و راه اندازی کنید اگر لازم است دستگاه دزدگیر را حدود نیم متر از درب برقی فاصله دهید و ببینید که عملکرد آن چطور است.

مرحله به مرحله نصب گیت فروشگاهی

اگر دزدگیر کنار کنتور برق بود و در عملکرد آن مشکلی وجود دارد، پیشنهاد می کنیم جای آنتن گیرنده و فرستنده تقویت بعد از جابجایی آن را دوباره از یک دزدی تست‌گیری در عملکرد آن را بررسی کنید. معمولاً در این شرایط مشکل دزدگیر برطرف می‌شود.
در ویترین از لامپ هالوژن استفاده شده است می توان لامپ را خاموش کنید و یک بار هم لامپتو روشن کنم و دوباره چنانچه لامپ‌ها را بر روی عملکرد یک تاثیرگذار هستند و امکان حذف لامپ ها وجود دارد و یا جایگزین لامپ هالوژن این مسئله مهم را با استناد به مقاله در میان بگذارید.

جمع بندی

قبل از اینکه اقدام به نصب گیت فروشگاهی که چک لیست تهیه کنید تا نکاتی که گفته شده را رعایت کنید چنانچه سوالی در زمینه نصب و راه اندازی سیستم ضد سرقت فروشگاهی داشتید می توانید با شرکت و با کارشناسان BNB تماس حاصل نمایید

چک لیست نصب گیت فروشگاهی:

تست اولیه گیت دزدگیر با تگ یا سایر تجهیزات جانبی
چک کردن منبع تغذیه
چک کردن سیم کشی خارج دزدگیر تا منبع تغذیه و برق اصلی
وصل بودن دزدگیر به برق
سالم بودن برق ورودی منبع تغذیه
چک کردن باز شدن درب گیت توسط افراد متفرقه
چک کردن نصب بدنه گیت روی زمین
بررسی تنظیم بودن برد اصلی

رعایت کردن همه نکاتی که گفته شد باعث کارکردن گیت فروشگاهی میشود و دستگاه دچار تداخل نمیشود

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

5 راهکار برای افزایش امنیت مغازه

متاسفانه این روزها بیشتر از هر زمان دیگری شاهد افزایش سرقت از مغازه‌ ها و فروشگاه‌های بزرگ هستیم. حفظ امنیت و جلوگیری از دزدی در مغازه به یکی از دغدغه‌های اصلی فروشندگان تبدیل شده است. روش‌های قدیمی مانند نصب کرکره‌های امنیتی و استفاده از قفل‌های بزرگ و کوچک، دیگر برای جلوگیری از سرقت کارآمد نیستند. اگر شما هم نگران حفظ امنیت مغازه خود هستید خواندن این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله شما را با 5 روش کاربردی جلوگیری از دزدی مغازه آشنا خواهیم کرد.

1. نصب دزدگیر مغازه، کاربردی‌ترین روش جلوگیری از دزدی مغازه

یکی از روش‌هایی که معمولا سارقین از آن برای سرقت از مغازه استفاده می‌کنند، پنهان کردن وسایل و محصولات فروشگاه زیر لباس، داخل کیف و پس از آن ترک سریع محل سرقت است. با استفاده از دزدگیر مغازه هیچ‌کدام از محصولات فروشگاه بدون اجازه و تایید فروشنده از آن‌جا خارج نمی‌شوند. دزدگیر مغازه با استفاده از امواج دریافتی از تگ‌ها و لیبل‌های لباس عمل می‌کند؛ در صورتیکه تگ یا لیبل از محصول جدا نشده باشد و فرد قصد خروج از مغازه را داشته باشد، دزدگیر بلافاصله شروع به آژیر کشیدن می‌کند. با استفاده از این دزدگیر محصولات شما در امنیت کامل خواهند بود.

5 راهکار برای افزایش امنیت مغازه

 

2. نصب آینه در بخش‌های مختلف مغازه، راه‌حلی آسان برای جلوگیری از سرقت در مغازه

شاید برایتان جالب باشد که بدانید تحقیقات نشان می‌دهد با نصب آینه در بخش‌های مختلف مغازه، میزان سرقت کاهش می‌یابد. با انجام این کار علاوه‌بر بالا بردن قدرت دید فروشنده در همه قسمت‌ها، مشتری و سارق با دیدن تصویر خود در آینه مدام احساس دیده شدن و در معرض دید قرار گرفتن دارند. شاید نصب آینه، ایمنی بالایی نداشته باشد اما یک پیشنهاد ارزان و کاربردی برای شما است تا از افزایش سرقت جلوگیری شود
در کنار این کار برای حفظ امنیت مغازه و جلوگیری از سرقت پیشنهاد می‌کنیم از یک دستگاه ضد سرقت مکمل مانند دستگاه مه ساز طلافروشی در فروشگاه استفاده کنید. این دستگاه بلافاصله پس از فعال شدن، حجم زیادی دود غلیظ تولید می‌کند و مانع از دید سارقین می‌شود. این دستگاه یک مکمل قوی برای روش‌ها و ابزارهای مختلف امنیتی است. برای اطلاع از قیمت مه ساز طلافروشی همین حالا به سایت ایمن کالا مراجعه و اطلاعات لازم را کسب کنید.

 

به سایت زیر سربزنید:

اجاره انواع خودرو ایرانی و خارجی با مجوز رسمی اجاره خودرو در رنتال کار ایران برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید

 

3. نصب دزدگیر بی‌سیم اماکن، سرقت از فروشگاه را به حداقل برسانید

نصب دزدگیر بی‌سیم اماکن یکی از بهترین راه‌های جلوگیری از دزدی در مغازه است. این دزدگیر به نسبت دزدگیرهای ساده و معمولی از امنیت بسیار بالایی برخودار است. بلافاصله پس از باز شدن درب مغازه، شکسته شدن شیشه‌ها و هر اقدام غیرمنتظره، دزدگیر بی‌سیم شروع به آژیر کشیدن می‌کند و از طریق پیامک یا تماس تلفنی صاحب مغازه را در جریان وقوع اتفاق قرار می‌دهد.
این دزدگیرها علاوه‌بر ارسال پیامک، قابلیت ضبط و شنود صدا را نیز دارند. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا از کلیه اتفاقات مغازه قبل و بعد سرقت مطلع شوید. دزدگیر بی‌سیم اماکن با نصب سریع و آسان یک انتخاب بی‌نظیر برای حفظ امنیت و جلوگیری از سرقت مغازه شما است.

 

5 راهکار برای افزایش امنیت مغازه

4. نصب دوربین مداربسته، جلوگیری از سرقت مغازه در کمترین زمان

نصب دوربین مداربسته یکی از راه‌های اصلی جلوگیری از افزایش سرقت در مغازه‌ها است. نصب این ابزار امنیتی قدرتمند میزان سرقت را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. سارقین با دیدن دوربین مداربسته و ترس از شناسایی از سرقت منصرف می‌شوند.
حتی پس از سرقت نیز با کمک دوربین مداربسته می‌توانید چهره سارقین را شناسایی کرده و در کم‌ترین زمان به اموال خود دست یابید. معمولا در برنامه‌ریزی برای خرید و نصب دزدگیر اماکن تجاری و پاساژ، استفاده از دوربین مداربسته یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های پیشنهادی کارشناسان است که در کنار دزدگیرهای آژیردار با چک کردن ورود و خروج افراد مشکوک از وقوع جرم و سرقت تا حد زیادی جلوگیری می‌کند.

5. نصب مجهزترین دوربین‌های سقفی، تضمین قطعی حفظ امنیت مغازه شما

دوربین‌های مداربسته و دزدگیرهای آژیر دار همگی انتخاب بسیار خوبی برای جلوگیری از سرقت در مغازه شما هستند. اما در پایان این مقاله قصد داریم شما را با پیشرفته‌ترین و به روزترین دوربین‌های سقفی در بازار آشنا کنیم. دوربین سقفی یا فیش آی به شما این امکان را می‌دهد تا همه قسمت‌های مغازه و فروشگاه را به‌طور دقیق و لحظه‌ای رصد کنید.
از دیگر ویژگی‌های مهم این دستگاه امنیتی می‌توان به ایجاد زاویه دید گسترده، پوشش دهی کلیه نقاط کور و نصب آسان در همه مغازه‌های کوچک و فروشگاه‌های بزرگ اشاره کرد. از دیگر قابلیت‌های جذاب و کاربردی این دوربین‌ها می‌توان به قابلیت ضبط صدا با کیفیت بسیار بالا اشاره کرد. با نصب این دوربین‌ها دیگر نیازی به نگرانی بابت سرقت اجناس مغازه و فروشگاه‌تان نخواهید داشت.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

اولین خوابگاه سوییتی دانشگاه تهران

مدیرکل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران از اتمام عملیات عمرانی اولین خوابگاه سوئیتی دانشگاه تهران خبر داد و گفت: در این خوابگاه هر دو دانشجو یک اتاق مجزا و هر ۴ نفر یک آشپزخانه و سرویس بهداشتی مجزا خواهند داشت.

صد درصد عملیات احداث اولین خوابگاه سوئیتی دانشگاه تهران با ظرفیت اسکان ۳۰۰ دانشجو به پایان رسیده است.

 هر دو دانشجو یک اتاق مجزا و هر ۴ نفر یک آشپزخانه و سرویس بهداشتی مجزا خواهند داشت.

مدیرکل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران از احداث ساختمان خوابگاهی جدید دیگری با ظرفیت اسکان ۱۷۸ دانشجو با کمک خیرین در کوی پسران خبر داد و گفت: این خوابگاه جدید ظرف یک دوره ۷ ماهه ساخته و تجهیز شد.

بهسازی و بازسازی خوابگاه‌های متأهلین و ساخت ساختمان‌های جدید در بخش خوابگاه‌های متأهلین در دستور کار دانشگاه تهران قرار دارد.

با توجه به تاکید رئیس دانشگاه تهران در زمینه توسعه خوابگاه متأهلین، برای توسعه صد درصدی خوابگاه‌های متأهلین در یک برنامه چهار ساله برنامه‌ریزی شده است.

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

زندگی دانشجویی در خوابگاه متاهلی 

مزیت های خوابگاه نسبت به خانه ی اجاره ای 

زندگی در خوابگاه های تهران

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

چرا باید از گیت فروشگاهی ضد سرقت استفاده کنیم ؟

هر کجا که صحبت از ازدحام و رفت و آمد باشد، باید گیت ورود و خروج حضور داشته باشد. این گونه گیت‌ها کمک می‌کنند تردد افراد و حتی وسایل نقلیه در مکان های شلوغ به آسانی صورت گیرد و دسترسی به مکان‌های مهم در اماکن پر تردد راحت‌تر شود. استفاده از گیت ورود و خروج با حذف نیاز به نظارت و کنترل انسانی موجب افزایش راندمان کاری می‌گردد. مطمئنا در مکان های مختلف مانند ایستگاه های مترو، مراکز تجاری و دولتی و ورزشگاه‌ها با این دستگاه روبه رو شده اید. یکی از مکان های نصب این محصول، فروشگاه‌ها است. با نصب گیت ورود و خروج فروشگاهی جلوی درب خروجی فروشگاه‌ها از خروج اجناس سرقتی جلوگیری می‌شود؛ به صورتی که در مواقع سرقت زنگ خطر به صدا در می‌آید.

 

چرا باید از گیت فروشگاهی ضد سرقت استفاده کنیم ؟

تردد از گیت ورود و خروج، تنها برای افراد خاص امکان پذیر است.

در ادامه، چگونگی عملکرد سیستم گیت ورود و خروج را به زبان ساده تر برای شما توضیح می‌دهیم. کاری که سیستم گیت ورود و خروج انجام می‌دهد محدود کردن دسترسی است. برای مثال، شما برای اطلاعات بانکی خود نام کاربری و رمز عبور در نظر می‌گیرید. این کار دسترسی دیگر افراد را به حساب شما محدود می‌کند. اما اگر رمز عبور را در اختیار شخص دیگری قرار دهید می‌تواند به حساب بانکی شما دسترسی پیدا کند.

سیستم گیت ورود و خروج هم به همین شکل است که باعث می‌شود دسترسی به مکان های خاص محدود شود و تنها افراد مجاز امکان تردد را داشته باشند. مزیت گیت ورود و خروج این است که می‌توان قابلیت های بیشتری به آن اضافه نمود و به اطلاعاتی مانند اینکه چه فردی از گیت عبور کرده و چه فردی هنوز در سازمان حضور پیدا نکرده است، دسترسی پیدا کرد. این ویژگی بیشتر برای شرکت‌ها و سازمان‌ها استفاده می‌شود که نظارت بر عملکرد کارکنان را برای مدیران راحت تر می‌کند.

 

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

آیا تنها دوربین های مدار بسته برای تامین امنیت فروشگاه کفایت می‌کند؟

بسیاری از افراد فکر می‌کنند، تنها نصب دوربین های مدار بسته برای حفظ امنیت فروشگاه کفایت می‌کند. اما اینطور نیست. وجود گیت ورود و خروج فروشگاهی ضد سرقت برای یک فروشگاه و مکانی که دارای محصولات ارزشمند است، بسیار ضرورت دارد. چرا که هنگام سرقت یا خارج کردن بدون مجوز وسایل فروشگاه، در همان لحظه متوجه آن خواهید شد که در این صورت برای گرفتن سارق اقدام می‌کنید.

در واقع گیت ورود و خروج فروشگاهی ضد سرقت در لحظه وقوع جرم سارق را شناسایی می‌کند. به همین خاطر بیشتر سارقین هیچگاه برای دزدی به سراغ فروشگاه هایی که دارای گیت ورود و خروج فروشگاهی هستند، نمی روند.

 

چرا باید از گیت فروشگاهی ضد سرقت استفاده کنیم ؟

امنیت فروشگاه های بزرگ تنها با گیت ورود و خروج امکان پذیر است.

روز به روز به تعداد فروشگاه های بزرگ اضافه می‌شود که به دلیل تامین محصولات متنوع، مورد استقبال مردم قرار می‌گیرند. اما این گونه فروشگاه‌ها به سیستم امنیت کاملا حرفه ای نیاز دارند. هنگامی که صحبت از امنیت فروشگاه و مراکز تجاری بزرگ می‌کنیم، مطمئناً یاد گیت ورودی فروشگاهی می‌افتید و دزدگیر هایی که به تمام لباس های فروشگاه وصل است. نیاز فروشگاه های بزرگ باید به گیت ورود و خروج فروشگاهی حتمی باشد. چرا که نمی توان در تمام قسمت های فروشگاه از نیروی انسانی استفاده کرد. به علاوه احتمال خطای نیروی انسانی در مواقع شلوغی فروشگاه بالا است.

گیت ورود و خروج فروشگاهی راهی برای تقلب دزدان باقی نمی گذارد.

خیلی‌ها سوال می‌پرسند که آیا امکان تقلب در گیت ورود و خروج فروشگاهی وجود دارد یا نه. گیت ورود و خروج فروشگاهی در انواع مختلف ساخته می‌شود که یکی از مطمئن ترین راه های امنیتی است و هیچ راهی برای تقلب سیستم آنها وجود ندارد.

اگر فکر می‌کنید، امکان کندن تگ های فروشگاهی وجود دارد، کاملاً در اشتباهید. این تگ‌ها توسط دستگاه خاص به لباس‌ها چسبانده شده اند که تنها با کمک همان دستگاه جدا می‌شوند. جنس این تگ‌ها به قدری محکم است که به راحتی از لباس‌ها جدا نمی شود و اگر هم کسی بخواهد با زور تگ‌ها را از لباس جدا کند، آن قسمت از لباس پاره می‌شود. لباس پاره و جنسی که خراب شود، به درد کسی نمی خورد.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

گیت فروشگاهی برای الکتریکی ها

تگ دزدگیر در اشکال و ابعاد مختلفی و در مصارف مختلفی در بازار  از جمله الکتریکی ها عرضه می شود.

در نخستین گام به نظر می رسد تجهیز کردن فروشگاه های مختلف از جمله انواع فروشگاه لوازم الکتریکی از این نظر اهمیت ویژه ای دارند.

انواع تگ فروشگاهی که مختص محصولات الکتریکی می باشند و می توانند از بروز هر نوع دستبرد یا سرقت پیشگیری کنند توسط سنسورهای خاصی به گیت ها و تجهیزات مرکزی دزدگیر متصل می باشند.

به نظر می رسد امروزه با وجود انواع تگ هادر ابعاد و اندازه های مختلف و با کاربردهای متفاوتی که دارند امنیت لوازم الکتریکی تا حدود زیادی افزایش پیدا کرده است.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

گیت فروشگاهی که به صورت دیواره هایی طراحی شده و زمانی که فرد حامل انواع لوازم الکتریکی از بین این دو دیوار حفاظتی عبور می کند آلارم مربوط به صدا در می آید.

گیت فروشگاهی برای الکتریکی ها

ویژگی های های یک تگ دزدگیر مورد استفاده در لوازم الکتریکی

هر تگ باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا بتواند به راحتی نصب و مورد استفاده قرار گیرد برخی از این ویژگی ها را می توان به شکل زیر بیان کرد:

حساسیت بالا با بهره گیری از سنسورهای مخصوص
وزن مناسب برای نصب روی کالاهای الکتریکی
ابعاد مناسب و عدم پوشش بخش بزرگی از کالا
کیفیت عالی و ماندگاری بالا
قیمت مناسب و خدمات پس از فروش

 

وسایل الکتریکی به دلیل نوسانات زیادی که دارد باید از گیت و تگ های متناسبی استفاده کرد تا به مرور زمان مشکلی پیش نیاید و نویزی که به علت سیستم های برقی داخل مغازه است گیت فروشگاهی را به اشتباه نیندازد 

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

زندگی در خوابگاه های تهران

زندگی خوابگاهی به نوعی توفیق اجباری است که اکثر دانشجویان و گاها غیر دانشجویان ملزم به تجربه آن هستند. زندگی در خوابگاه دانشجویی دارای جوانب و زوایای مختلفی است که آن را از زندگی در مکان های دیگر نظیر منزل شخصی و اجاره ای متمایز می کند.

استقلال فردی که ساکنین خوابگاه دخترانه و پسرانه تجربه می کنند در نوع خود منحصر به فرد است. افراد در خوابگاه دانشجویی و پانسیون کارمندی تقربیا یک زندگی فردی کاملا مستقل را می گذرانند. اگر بخواهیم دوستی های بسیار نزدیک و صمیمی را فاکتور بگیریم، ساکنین خوابگاه کارمندی در مواجهه با مسائل زندگی خود تقریبا تنها و بدون پشتیبان هستند. همین امر زندگی در خوابگاه و پانسیون را منحصر به فرد می کند. با این وجود و با وجود همه شباهت های زندگی در انواع خوابگاه، شرایط زندگی در خوابگاه تهران مقداری متفاوت تر است. در ادامه به این تفاوت می پردازیم.

خوابگاه تهران لفظی است که ما به همه انواع خوابگاه، پانسیون و اقامتگاه پسرانه و دخترانه از نوع دانشجویی و کارمندی در تهران اطلاق می کنیم. این نوع خوابگاه به دلیل قرار داشتن در پایتخت کشور ماهیتی کمی متفاوت تر از سایر شهرها دارد. خوابگاه تهران در گوشه و کنار پایتخت به چشم می خورد. با افزایش جمعیت دانشجویان و کارمندان مجرد در تهران، رشد قابل توجهی در تعداد اقامتگاه دانشجویی و کارمندی در سطح شهر تهران اتفاق افتاد. تقریبا تمامی انواع خوابگاه دانشجویی در تهران در هر 22 منطقه این کلانشهر به چشم می خورند. با اینکه زندگی در خوابگاه در هر حالتی که باشد ماهیت نسبتا یکسانی دارد. اما جادوی این شهر بزرگ بر این مورد نیز اثر گذاشته و شرایط خوابگاه تهران مقداری با خوابگاه سایر شهرها تفاوت دارد.

 

تفاوت شرایط زندگی در خوابگاه تهران با سایر شهرها


در بخش ها قبلی به این نکته اشاره شد که ماهیت زندگی در خوابگاه تهران با تمام شباهت هایی که به زندگی خوابگاهی در سایر شهرها دارد، تا حدودی با آنها متفاوت است. تهران به عنوان پایتخت کشور و بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر در سطح کشور ایران شناخته می شود. علاوه بر جمعیت بالای این شهر، از دو زاویه می توان ماهیت این شهر متفاوت را بررسی کرد. از طرفی به دلیل بزرگی و پرجمعیت بودن شهر تهران، این شهر به خودی خود از نظر جرم خیزی در صدر شهرهای ایران قرار دارد. که این مساله تا حدودی امنیت ساکنین خوابگاه تهران را نه در داخل خوابگاه بلکه در بیرون آن با تهدید مواجه می کند. از طرفی دیگر و از زاویه مقابل می توان به امکانات بی مانند شهر تهران نسبت به سایر شهرهای ایران اشاره کرد. همین مساله خود موجب می شود که زندگی بسیاری از ساکنین خوابگاه پسرانه در تهران تحت تاثیر مثبت این امکانات قرار گیرد.

تمامی مسائلی که به آنها اشاره شد می تواند ماهیت زندگی در خوابگاه دانشجویی و کارمندی در تهران را تحت تاثیر قرار دهد. حمل و نقل آسان در سطح شهر تهران به دلیل وجود مترو و اتوبوس های تندرو، این شهر را به شهری ایده آل برای دانشجویان و صد البته ساکنین پانسیون دخترانه تهران بدل کرده است. زیرا این امکانات با کمترین هزینه می توانند دسترسی به بخش های مختلف شهر را برای ساکنین خوابگاه فراهم کنند. از طرفی دیگر ساکنین پانسیون پسرانه در تهران ممکن است کارمندانی باشند که محل کار آنها از پانسیون دور باشد. همین مساله می تواند تا حد زیادی هزینه رفت و آمد را برای آنها کاهش دهد.

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

زندگی دانشجویی در خوابگاه متاهلی 

مزیت های خوابگاه نسبت به خانه ی اجاره ای 

قوانین نانوشته زندگی خوابگاه

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()