نوشته شده توسط : bnbgate

با قفل های هوشمند از سرقت منزلتان جلوگیری کنید!

 

از سرقت منزلتان جلوگیری کنید!


امروزه با توجه به گران شدن وسایل و افزایش سرقت ، یکی از بزرگترین ترس هایی که خانواده ها و خوابگاه داران با آن روبرو هستند، سرقت از منزلشان است.
بسیاری از دانشجویان بدلیل مشکلاتی که دارند یا به سرکار میروند و یا به دانشگاه و... که در زمان های زیادی ممکن است خوابگاه تردد زیادی داشته باشد و مشکلاتی از قبیل سرقت در خوابگاه ها بسیار رخ داده است و هر کسی بدون اطلاع وارد اتاق افراد دیگر میشود و میتواند مشکل ساز شود ، در بسیاری از موارد در نبود دانشجویان خوابگاه ، وسایل دانشجویان و خوابگاه سرقت میشود.

 

جلوگیری از سرقت منزل و خوابگاه

اکثر افراد و خانواده ها متاسفانه معتقدن که برا آنها این اتفاقات پیش نمی آید و بعد از این اتفاقات و از دست دادن وسایل خود، تازه به فکر خرید سیستم های مختلف امنیتی مختلف می افتند تا امنیت منزلشان را تامین کنند ، اما دیگر کار از کار گذشته است.
امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، مهندسان در حال طراحی خانه های هوشمندی هستند که هم از نظر امنیت و هم از نظر کاربری نیازهای شما را برطرف کند ، اما متاسفانه با توجه به شرایط خاص کشورمان ، این تکنولوژی ها هنوز به ایران نرسیده و یا خیلی گران هستند.

 

بهترین سیستم امنیتی

یکی از این سیستم ها که خوشبختانه در کشور ما با قیمت مناسب وجود دارد و روزانه تعداد متقاضیان این سیستم در حال افزایش است ، سیستم قفل های دیجیتالی هستند ، که امنیت منزلتان را تا حد زیادی تامین میکند.
این دستگاه ها کاربرد بسیاری دارند و امنیت منزلتان را تا حد بالایی تامین میکنند . قبل از سرقت ، سارقان به اولین نکته ای که توجه میکنند قفل درب منزل شماست و زمانی که میتوانند آنرا باز کنند برای آنها بسیار مهم است و اگر خانه ای از بهترین نوع قفل هایی مکانیکی قدیمی استفاده کند  ، شاید در برخی از موارد سارقان از سرقت منصرف شوند ، اما در خیلی از شرایط ارزش محتویات خانه زیاد است و سارقان ریسک زمان را میپذیرند و از خانه سرقت میکنند.

 
قفل های دیجیتالی

قفل های دیجیتالی به دلیل هوشمند بودن ، امنیت بسیار بالایی دارند و پیشرفت بزرگی در سیستم امنیت به محسوب میشود ، در کشور های پیشرفته اکثر افراد از این قفل ها استفاده میکنند و قفل های مکانیکی منسوخ شده اند و کاربردی ندارند.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

منبع: www.bnbgate.com

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate
چرا برای منزل خود باید از قفل های دیجیتال استفاده کنید؟

در این مقاله به بررسی نقش قفل های دیجیتال در منازل مسکونی و مزایای آن می‌پردازیم.
منازل مسکونی یکی از مهم‌ترین محل‌ها برای افراد است تا در آن به آرامش رسیده و خستگی یک روز سخت کاری را از تن خارج کنند. بنابراین داشتن محیطی امن و آرام در منزل نیاز هر فرد است تا دیگر نگرانی از بابت ورود افراد غریبه نداشته باشند.

امنیت

ایجاد آرامش در منزل با رعایت نکاتی در زمان ساخت آن و همچنین مسکوت نگه داشتن محیط به راحتی به دست می‌آید، اما آیا امنیت نیز به این آسانی در دسترس ساکنین خانه خواهد بود؟ برای داشتن خانه‌ای امن چه راه‌کارهایی وجود دارد؟ چطور می‌توان در زمان سفر و یا نیمه‌های شب به هنگام خواب از ورود بدون اجازه افراد غریبه به منزل جلوگیری نمود؟ بله درست حدس زدید! بهترین ایده استفاده از قفل درب ایمن و قدرتمند است. همان‌طور که می‌دانید بشر از گذشته تا به امروز از قفل های متنوعی برای درب ورودی خانه خود استفاده نموده و همواره در پی یافتن راهی برای افزایش ایمنی این قفل ها بوده است.

امروزه قفل های دیجیتال به دلیل ایجاد امنیت بالا و استفاده راحت جایگاه ویژه‌ای میان مردم به دست آورده‌اند. قفل دیجیتال در کنار ایجاد امنیت قابلیت‌ها و امکانات بسیاری در اختیار کاربران می‌گذارد و این امر راحتی و آسایش را برای افراد به دنبال خواهد داشت.
برای آشنایی با قفل های دیجیتال با ما همراه باشید!

چرا برای منزل خود باید از قفل های دیجیتال استفاده کنید؟قفل دیجیتال چیست؟

برای درک بهتر ابتدا پیش‌درآمدی در رابطه با قفل های دیجیتال و نحوه عملکرد آن‌ها را در ادامه مطالعه نمایید:
قفل دیجیتال به گروهی از قفل ها گفته می‌شود که دسترسی کاربر را از طریق پردازش اطلاعات به صورت دیجیتال میسر می‌کنند.
در طول سال‌های اخیر صنعت قفل‌سازی تغییرات گسترده‌ای را به چشم دیده است و امروز دو گروه از قفل ها پرفروش‌ترین‌های بازار به شما می‌آیند. این قفل ها به دو دسته سنتی یا معمولی و قفل های مدرن یا دیجیتال تقسیم می‌شوند. قفل های سنتی همان قفل‌هایی هستند که کاربر با استفاده از کلید فلزی و به صورت مکانیکی به آن دسترسی پیدا می‌کند؛ اما قفل های مدرن یا دیجیتال روش‌های دسترسی متنوع‌تری را در اختیار کاربر می‌گذارند. این قفل ها معمولا از طریق شناسایی یک یا چند شناسه بیومتریک منحصر به فرد کاربر امکان دسترسی را برای او فراهم می‌کنند.

چرا برای منزل خود باید از قفل های دیجیتال استفاده کنید؟

قفل های دیجیتال بر چه اساسی عمل می‌کنند؟

قفل های دیجیتال دارای مدل های مختلفی هستند که بر اساس نحوه عملکردشان دسته‌بندی می‌شوند. در ادامه به شناسایی انواع قفل دیجیتال می‌پردازیم.
قفل های بیومتریک
این گروه از دستگیره های دیجیتال با تبدیل شاخصه بیومتریک اشخاص به داده‌های دیجیتال، فرد را شناسایی کرده و به او امکان دسترسی می‌دهد. در واقع بیومتریک راهی برای سنجش خصوصیات جسمی فرد به جهت تأیید هویت آن‌ها است. این خصوصیات می‌تواند شامل ویژگی‌های فیزیولوژیکی مانند اثر انگشت، عنبیه چشم، کف دست، تشخیص صدا و موارد دیگر باشد.
از پر کابردترین انواع قفل های دیجیتال می‌توان به قفل های اثر انگشتی اشاره کرد. همان‌طور که ذکر کردیم فناوری تشخیص چهره، تشخیص صدا، اسکن قرنیه و اسکن دست نیز از جمله این شناسه‌های بیومتریک است که در قفل های دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چرا برای منزل خود باید از قفل های دیجیتال استفاده کنید؟

قفل های پسوردی

احراز هویت افراد با استفاده از رمز یکی از روش‌های جدید در دنیای امروز است که به جهت برقراری امنیت بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. قفل های پسوردی اولین سیستم‌هایی هستند که به فناوری تشخیص کاربر با رمز مجهز شدند.
فقل پسوردی، به قفل های دیجیتالی گفته می‌شود که دارای صفحه کلید بوده و دسترسی کاربران را از طریق ورود رمز مخصوص میسر می‌کنند. این دستگیره ها امنیت خانه و محل کار را تا حد زیادی تامین می‌کنند زیرا تنها افرادی قادر به ورود هستند که از رمز اطلاع داشته باشند.
نحوه عملکرد قفل دیجیتالی رمزی به این صورت است که فرد با وارد نمودن پسورد از قبل تعیین شده، هویت خود را به قفل می‌شناساند و در نهایت مجوز عبور را دریافت می‌کند.

قفل های کارتی

قفل های کارتی یا همان قفل کارتی هتلی دسته ای از قفل های دیجیتال هستند که کارت مغناطیسی مخصوص به خود را شناسایی کرده و به کاربر اجازه ورود و دسترسی می‌دهند. این نوع قفل ها با توجه به تنوع انواع کارت های مغناطیسی و فناوری که پشتیبانی می‌کنند، شناخته می‌شوند و معمولا در هتل‌ها و یا مناطق پرتردد که کاربران قفل مدام تغییر می‌کنند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قفل های آنلاین

این دسته از قفل های دیجیتال به کاربر اجازه می‌دهند تا از طریق تلفن هوشمند خود (یا هر وسیله‌ای که بتوان نرم‌افزار مخصوص قفل مورد نظر را نصب کرد.) از امکانات دستگیره آنلاین استفاده کنند و از همان طریق قفل را باز کنند. این مدل قفل های دیجیتال نیازمند اتصال قفل و تلفن کاربر به اینترنت برای برقراری دسترسی می‌باشند. دسترسی به اینترنت این امکان را برای کاربر فراهم می‌آورد که از راه دور و تنها به کمک تلفن همراه خود به دستگیره درب نظارت داشته و به راحتی آن را کنترل کنند. به طور کلی، دستگیره هوشمند آنلاین دارای قابلیت دوگانه است و هدف از تولید آن‌ها تنها راحتی و افزایش امنیت کاربران می‌باشد.

قفل های ترکیبی

قفل های دیجیتالی هستند که از چند فناوری برای تشخیص هویت کاربر استفاده می‌کنند و پس از آن اجازه دسترسی به قفل را می‌دهند. این دستگیره ها برای امنیت بیشتر به هنگام دسترسی دو شناسه از کاربر درخواست می‌کنند. به عنوان مثال رمز و اثر انگشت فرد هر دو با هم برای اجازه ورود مورد استفاده قرار می‌گیرد.
دیگر ویژگی قفل های دیجیتالی ترکیبی امکان استفاده از روش‌های متنوع برای دسترسی به قفل می‌باشد. این قابلیت به کاربر کمک می‌کند تا در زمانی که به هر دلیلی نتوانست از یک روش برای ورود استفاده کند، با استفاده از روش جایگزین دسترسی داشته باشد.

چرا برای منزل خود باید از قفل های دیجیتال استفاده کنید؟

کدام دسته از قفل های دیجیتال مناسب منزل من است؟

هر یک از قفل های دیجیتالی که در بالا معرفی نمودیم قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختص به خود را دارند که آشنایی با آن‌ها در انتخاب قفل مناسب برای هر شخص بسیار موثر است.

قیمت

– اگر قیمت قفل دیجیتال مقرون به صرفه بودن آن در درجه اول اهمیت شما است، بهترین انتخاب قفل های کارتی خواهند بود. دستگیره کارتی به علت ساده بودن تکنولوژی آن پایین‌ترین قیمت را در خانواده قفل های دیجیتال دارد. نکته‌ای که باید در این مورد بدانید این است که شما با خرید قفل دیجیتال کارتی امنیت درب ورودی خود را بالا می‌برید اما همچنان برای ورود به منزل نیازمند به همراه داشتن یک کلید فیزیکی هستید.

فراموش کار

– در صورتی که آدم فراموش‌کاری هستید و اغلب کلید خود را گم می‌کنید، به شما توصیه می‌شود از قفل های دیجیتال که با رمز یا شناسه بیومتریک باز می‌شوند؛ استفاده کنید. این قفل ها شما را از حمل هر نوع کلیدی بی‌نیاز می‌کنند و کلید ورود به منزلتان شاخصه‌ای منحصر به فرد از شما یا رمزی است که در خاطر می‌سپارید.

اهمیت به منزل

– برخی افراد به امنیت محل زندگی خود بسیار اهمیت می‌دهند و مدام نگران فاش شدن رمز ورود قفل درب می‌باشند. اگر شما نیز در گروه این افراد قرار دارید، توصیه ما فقط استفاده از قفل های بیومتریک است. اثر انگشت یکی از منحصر به فرد‌ترین شناسه‌های بیومتریک هر شخص است و بیشترین استفاده را در صنعت قفل های دیجیتال دارد. این ویژگی امنیت بسیار زیادی برای منزل و یا محل کارتان فراهم خواهد آورد و نگرانی شما را از بابت ورود بدون اجازه افراد مرتفع خواهد ساخت.

همیشه در سفر

– اگر بسیار سفر می‌کنید و در زمان سفر نیاز دارید که به شخص یا اشخاص مورد اطمینان خود دسترسی محدودی برای ورود به محل کار و یا منزلتان بدهید انتخاب قفل های آنلاین کاملا هوشمندانه خواهد بود. قفل دیجیتال آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که از هر نقطه‌ای در جهان به کمک تلفن همراه هوشمند خود به قفل دسترسی پیدا کنید. نصب نرم‌افزار مخصوص قفل دیجیتال گستره‌ای از امکانات را در مقابل شما قرار خواهد داد که تنها با لمس صفحه تلفن خود در دسترستان قرار می‌گیرد. دیگر ویژگی جذاب دستگیره های آنلاین امکان کنترل و نظارت بر عبور و مرور افراد و تهیه گزارش از رفت و آمدها است. این قابلیت مدیریت سریع و دقیقی برای شما به همراه خواهد داشت.

قابلیت ویژه قفل ها

قفل های دیجیتال ترکیبی مناسب خانواده‌هایی است که در آن اختلاف سلیقه برای روش دسترسی به قفل وجود دارد، مناسب است. این قفل ها به شما این امکان را می‌دهد که اگر نتوانستید از یک روش برای ورود استفاده کنید، روش جایگزینی برای این امر داشته باشید. به عنوان مثال انگشت شما در سانحه‌ای دچار بریدگی می‌شود و اسکنر اثر انگشت قفل قادر به شناسایی هویت شما نمی‌باشد. در این شرایط می‌توان از روش جایگزین مانند وارد کردن رمز ورود برای دسترسی استفاده نمود.
حال که درک بهتری در رابطه با قفل های دیجیتال و کاربردهای آن به دست آوردید، می‌توانید هوشمندانه‌تر به انتخاب قفل مورد نظر برای منازل مسکونی و یا محل کارتان بپردازید.

BNBGATE

شما میتوانید در سایت BNBGATE انواع قفل های دیجیتالی را مشاهده کنید و برای خرید ، خدمات و مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Specifications of the latest car introduced by bmw

German carmaker BMW announces new car design, apparently the German luxury brand has not given up on designing hybrid sports cars. The next i8 development is underway as it should be a significant improvement over the current model, and the BMW Vision M Next concept has been proven since mid-2019.
A significant increase in power, a more fully electric driving range, an updated design style and a more capable chassis are expected to separate the i8 M from the model, which will eventually replace it.

The i8 M, or whatever BMW plans to call its next generation Sport Hybrid, will be completely new to the 2024 model. We expect to get more information as we approach the car sales date which is predicted to be 2024 as a 2024 model.
It is difficult to recommend a particular model without knowing how the i8 M is equipped or the options that may be available. We expect the i8 M to be offered in the style of a coupe with a fixed roof as well as a rugged roadster, similar to the current model.

WhatsApp Image 2020 12 10 at 13.25.08 300x169 - Specifications of the latest car introduced by bmw

Engine, transmission and performance

The i8 M plug-in hybrid drivetrain is expected to follow the same configuration as the current i8, which means that an electric motor spins the front wheels and a gasoline engine and electric motor are installed for the rear wheels. Instead of the i8 turbocharged three-cylinder i8 turbocharged engine, BMW has said that it will offer a new four-cylinder turbocharged car.
The company also claims that the total output of the system, gas and electricity combined, is 591 hp, which is much more than the power of 369 hp i8. This high-powered engine will help the i8 M compete with rivals such as the Acura NSX, Lexus LC500h and Polestar 1

WhatsApp Image 2020 12 10 at 13.25.08 1 1 300x180 - Specifications of the latest car introduced by bmw

Amplitude, charge and battery life

The i8’s current 18-mile electric driving range isn’t the least bit impressive. BMW has been talking about details such as the size of the mother battery, but has said that the electric driving range for the Vision M Next concept is 62 miles. This means that either BMW engineers have found a way to get more miles out of the car’s current 11.6 kWh battery pack, or they have found more space for a larger unit.
The Environmental Protection Agency has not tested the i8 M and has not released its fuel consumption estimate. This is not surprising, as this car does not yet exist. In addition to improving the range of electric driving, we expect the i8 M to have slightly better fuel economy than the current i8, despite the projected improvement in acceleration and driving performance.
Little is known about the i8 M cabin so far, but we hope that BMW will overcome the difficult entry and exit of the i8 by equipping the new car with front doors and a low side sill to make the interior easily accessible. Like the current car, the i8 M will be BMW’s playground for styling in the future, and should use unique materials, advanced features and eye-catching designs.

WhatsApp Image 2020 12 10 at 13.25.08 2 300x203 - Specifications of the latest car introduced by bmw

aStorage and cargo capacity will likely remain limited, but a trunk will look good to create extra luggage space. In three years, a lot can change in the world of car entertainment, so the details of what the i8 M has to offer are a bit of a guess.
In the Vision M Next concept, BMW unveiled an image of future information and entertainment called the Boost Pod. It consists of several glass screens and a front-facing display to give the driver access to car information and entertainment features.
The i8 M does not yet exist and has not been assessed as crash-worthy by the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) or the Highway Safety Insurance Institute (IIHS).
WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 13 300x204 - Specifications of the latest car introduced by bmw

 

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

WWW.RENTALCARIRAN.COM



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

ثبت شکایت دانشجویان در انگلیس بر اثر شیوع کرونا

 

دفتر " OIA" در انگلیس که فقط به شکایت‌های دانشجویان در حوزه آموزش عالی رسیدگی می‌کند،‌ اعلام کرد که با آغاز شیوع "کووید-۱۹" تعدادی از دانشجویان در مورد تاثیر این بیماری بر مطالعات خود شکایاتی را مطرح کردند.

این نهاد، شکایات دانشجویان در حوزه آموزش عالی و ارائه دهندگان آموزش عالی را به رایگان بررسی می‌کند. شکایاتی که بعضا در مورد اختلال در یادگیری، محل اقامت و درس عملی هر دوره بوده است.

 " OIA" که یک نهاد مستقل است، گفت که این شکایات نشان از وجود شرایطی پیچیده‌ای است که به دلیل شیوع کرونا ایجاد شده است.

با بررسی‌های دفتر " OIA"،‌ به یک دانشگاه انگلیسی دستور داده شد که برای جبران خسارت از دست رفتن آموزش در دوره اول قرنطینه در انگلیس، به یک دانشجو ۵ هزار پوند غرامت پرداخت شود.

" OIA" در سال ۲۰۲۰ میلادی ۲ هزار و ۶۰۴ شکایت از سوی دانشجویان دریافت کرد که ۵۰۰ شکایت از این تعداد،‌ مربوط به تاثیرات شیوع کرونا بود.

در میان این شاکیان،‌یک دانشجوی خارجی رشته پزشکی بود که مبلغ ۳۸ هزار پوند شهریه پرداخت می‌کرد و از آنجا که کارهای عملی این دانشجو به دلیل شیوع کرونا متوقف شد، ‌برای جبران این خسارت، ۵ هزار پوند به دانشجو پرداخت شد.

" OIA" اعلام کرد که این مبلغ به دلیل وجود احساس ناامیدی و ناراحتی شدید دانشجو به او پرداخت شده است؛ چراکه وی در سال آخر تحصیل خود، تجربه خوبی را سپری نکرد و ارزش تحصیلی این سال کمتر از حد انتظار او شد.

یک دانشجوی دیگر از رشته‌های علوم پزشکی هم به دلیل لغو یک پروژه تحقیقاتی در آزمایشگاه که به عنوان بخشی از دوره کارشناسی ارشد او بود،‌ غرامتی به مبلغ ۱۵۰۰ پوند دریافت کرد.

این دانشجو گفت که آموزش از راه دور به معنای دست رفتن یادگیری تکنیک‌های عملی است و همه کارفرمایان در همه مشاغل به دنبال این تکنیک‌های عملی هستند. به همین دلیل من موقع درخواست کار بی‌نصیب خواهم ماند.

یک دانشجوی دیگر نیز به دلیل اینکه به دلیل کارهای صنعتی دانشگاه، ۱۴ ساعت از زمان آموزش خود را از دست داده بود،‌۲۰۰ پوند دریافت کرد.

رد برخی از شکایات

لازم به ذکر است که این سازمان برخی از شکایات دانشجویی را رد هم می‌کند.به عنوان مثال، یک دانشجو سه قسط از هزینه خوابگاه خود را پرداخت کرده بود ولی دانشگاه خوابگاه را تعطیل کرد. این دانشگاه اعلام کرد دانشجویان می‌توانند قسط سوم را پرداخت نکنند. ولی دانشجویی که قسط را از قبل پرداخت کرده بود،‌غرامتی دریافت نکرد.

گروه دانشگاه‌های انگلیس گفته که اگر دانشجویان شکایتی دارند، باید در ابتدا با دانشگاه خود صحبت کنند.

سخنگوی این سازمان گفت که دانشگاه‌های این کشور در حال تدوین برنامه‌هایی برای حمایت از دانشجویان هستند تا در هنگام بازگشت به دانشجویان ، کامل‌ترین تجربه دانشجویی را دریافت کنند.

در ماه فوریه، وزیر رئیس کل دانشگاه‌های انگلیس ۵۰ میلیون پوند بودجه اضافه به دانشگاه‌ها تحصیص داد.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

بهترین وسایل برای جلوگیری از سرقت منزل

برای این که آمار سرقت از ساختمان ها و اماکن به طور فزاینده ای افزایش نیابد یکی از راهکارها استفاده ازحفاظ‌ها و قفل های امنیتی است.

هر ساختمانی که ساخته می‌شود، باید راهکار های امنیتی مهمی را، برای جلوگیری از سرقت، در نظر بگیرد. مجهز بودن به دوربین و دزدگیر شاید راهکار خوبی باشد، اما فقط حکم اطلاع دهنده را دارند.

ما می‌خواهیم راهکار های جلوگیری از سرقت را به شما بگوییم. با چند عامل مهم و حیاتی ایمنی ساختمان خود را تضمین کنید. حال قرار است در مورد این چند عامل صحبت کنیم.

 
حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی یکی از حفاظ های روی دیوار است که با نام های مختلفی شناخته می‌شود، مانند حفاظ شاخه‌ای، نرده لوکس، حفاظ شاخ بزی و …. این حفاظ‌ها در تراکم های مختلفی تولید می‌شوند. مرسوم است که این حفاظ را با تراکم ۱۲ سفارش دهید، اما به طور سفارشی این حفاظ ها در تراکم ۸ ردیف، ۱۰ردیف، ۱۴ ردیف و ۱۶ ردیف نیز تولید می‌شود.

ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی بسته به انتخاب شما، از ۳۰ سانتی متر تا ۱۴۰ سانتی متر متغیر است. حداقل ارتفاعی که کارشناسان در نظر می‌گیرند ۱۲۰ سانتی متر است. عرض این حفاظ بین ۳۰ تا ۷۰ سانتی متر است، که به طور مستقیم با ارتفاع در ارتباط است، به طوریکه هرچه ارتفاع بیشتر شود عرض حفاظ نیز افزایش پیدا می‌کند.

حفاظ آکاردئونی

قطعا با ساز آکاردئون آشنایی دارید، دقیقا همین ساز دلیل نام گذاری این حفاظ است. حفاظ آکاردئونی نیز مانند ساز آکاردئون در راستای افقی جا بجا می شود. همین تاشو بودن این حفاظ، یک مزیت محسوب میشود زیرا فضای کی رو اشغال می‌کند که باعث می‌شد از فضای موجود بهترین استفاده شود.

اما خب مهم ترین دلیل استفاده از این درب ها امنیت بالای آنهاست. اگر آپارتمان نشین هستید یا در ساختمان اداری مشغول به کار هستید این حفاظ فوق العاده را حتما در نظر داشته باشید. حتی می‌توان به عنوان جداکننده محیط ها در کارگاه ها از آن استفاده کرد.

از نظر امنیتی میتوان گفت که امکان ورود به سارق را نزدیک به صفر کیرساند زیرا باز کردن قفل مخفی موجود در حفاظ چندین ساعت زمان خواهد برد و عملا سارق حتی فکر سرقت از شما را نمی‌تواند بکند.

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره برای ۳ منظور اساسی استفاده می‌شود، امنیت، زیبایی و جلوگیری از سقوط افراد و اجسام. حفاظ پنجره انواع مختلفی دارند که شامل فرفورژه، لوکس، مدرن و CNC می‌شود.

همه این مدل ها کارکرد های مشترکی دارند، مانند:

۱- کنترل میزان نور ورودی به داخل

۲- مختل کردن دید افراد خارج از ساختمان و جلوگیری از دیده شدن داخل

۳- امکان استفاده از گلدان و لوازم تزئینی در کنار حفاظ

۴- زیبایی ساختمان و ایجاد تنوع

۵- جلوگیری از سقوط چیزی

۶- برقراری امنیت

قفل های دیجیتالی

قفل دیجیتال به گروهی از قفل ها گفته می‌شود که دسترسی کاربر را از طریق پردازش اطلاعات به صورت دیجیتال میسر می‌کنند.
در طول سال‌های اخیر صنعت قفل‌سازی تغییرات گسترده‌ای را به چشم دیده است و امروز دو گروه از قفل ها پرفروش‌ترین‌های بازار به شما می‌آیند.
این قفل ها به دو دسته سنتی یا معمولی و قفل های مدرن یا دیجیتال تقسیم می‌شوند. قفل های سنتی همان قفل‌هایی هستند که کاربر با استفاده از کلید فلزی و به صورت مکانیکی به آن دسترسی پیدا می‌کند؛ اما قفل های مدرن یا دیجیتال روش‌های دسترسی متنوع‌تری را در اختیار کاربر می‌گذارند. این قفل ها معمولا از طریق شناسایی یک یا چند شناسه بیومتریک منحصر به فرد کاربر امکان دسترسی را برای او فراهم می‌کنند.

این نوع قفل ها امنیت بسیار بالاتری را نسبت به قفل های سنتی و قدیمی دارند و شما میتوانید با آرامش خاطر از درب منزل خود به مسافرت بروید.

BNBGATE

شما میتوانید در سایت BNBGATE انواع قفل های دیجیتالی را مشاهده کنید و برای خرید ، خدمات و مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

By installing a car tracker , it increases the safety of your car

statistics show that cars are being stolen more and more, followed by the purchase of security devices such as pedal locks, steering wheel locks, and alarms. Certainly not all of these devices prevent car theft, and some thieves have the ability to deactivate the car alarm in less than a few seconds, so locating the car by installing a car tracker is the best solution. The car tracker is a practical tool and gives you the assurance that even if the car is stolen, you can easily find and get it back.

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.45 4 300x183 - By installing a car tracker , it increases the safety of your car

What is a tracker?

GPS technology has been able to help humans since the 1980s. Many satellites are orbiting the earth, but 12 of them specialize in GPS technology. Signals between satellites and ground stations are equivalent to recording data and information such as the exact position of the car, small movements and stops, and by recording this information on internal servers, the data can be viewed by those who have purchased the car tracker and installed it on the car. There is.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 12 300x204 - By installing a car tracker , it increases the safety of your car

Increase the safety of your car by installing a car tracker

This functional device, like a car alarm, may not be able to make noise and sound; But alarm noise is the only way for novice thieves, and professionals can turn off the alarm in less than a few seconds. Having a car tracker allows you to be informed of the location of your car in less than a few seconds, away from worries and apprehensions.

To choose a car tracker, be sure to increase your information

There are different types of car tracking devices, and each has different features, and their prices vary depending on the capabilities and prominent features that are present in these devices. In order to be able to buy a good tracker, you must increase your information about the device.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 14 300x204 - By installing a car tracker , it increases the safety of your car

What is the difference between a magnetic car tracker and an installable tracker?

Among all car GPS devices, there are two types of devices:

  1. Installable tracking device that requires wiring and for the device to work, you must connect it to the car battery.
  2. Magnet car tracking devices that work without the need for installation and connection to the car power supply.

photo 2020 10 01 12 21 44 300x248 - By installing a car tracker , it increases the safety of your car

BNBGATE Company

You can visit the BNBGATE website for free purchases, services and advice on the use of car GPS and contact our experienced experts.

WWW.BNBGATE.COM

WWW.RENTALCARIRAN.COM



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate
چرا برای منزل خود باید از قفل های دیجیتال استفاده کنید؟

در این مقاله به بررسی نقش قفل های دیجیتال در منازل مسکونی و مزایای آن می‌پردازیم.
منازل مسکونی یکی از مهم‌ترین محل‌ها برای افراد است تا در آن به آرامش رسیده و خستگی یک روز سخت کاری را از تن خارج کنند. بنابراین داشتن محیطی امن و آرام در منزل نیاز هر فرد است تا دیگر نگرانی از بابت ورود افراد غریبه نداشته باشند.

امنیت

ایجاد آرامش در منزل با رعایت نکاتی در زمان ساخت آن و همچنین مسکوت نگه داشتن محیط به راحتی به دست می‌آید، اما آیا امنیت نیز به این آسانی در دسترس ساکنین خانه خواهد بود؟ برای داشتن خانه‌ای امن چه راه‌کارهایی وجود دارد؟ چطور می‌توان در زمان سفر و یا نیمه‌های شب به هنگام خواب از ورود بدون اجازه افراد غریبه به منزل جلوگیری نمود؟ بله درست حدس زدید! بهترین ایده استفاده از قفل درب ایمن و قدرتمند است. همان‌طور که می‌دانید بشر از گذشته تا به امروز از قفل های متنوعی برای درب ورودی خانه خود استفاده نموده و همواره در پی یافتن راهی برای افزایش ایمنی این قفل ها بوده است.

امروزه قفل های دیجیتال به دلیل ایجاد امنیت بالا و استفاده راحت جایگاه ویژه‌ای میان مردم به دست آورده‌اند. قفل دیجیتال در کنار ایجاد امنیت قابلیت‌ها و امکانات بسیاری در اختیار کاربران می‌گذارد و این امر راحتی و آسایش را برای افراد به دنبال خواهد داشت.
برای آشنایی با قفل های دیجیتال با ما همراه باشید!

قفل دیجیتال چیست؟

برای درک بهتر ابتدا پیش‌درآمدی در رابطه با قفل های دیجیتال و نحوه عملکرد آن‌ها را در ادامه مطالعه نمایید:
قفل دیجیتال به گروهی از قفل ها گفته می‌شود که دسترسی کاربر را از طریق پردازش اطلاعات به صورت دیجیتال میسر می‌کنند.
در طول سال‌های اخیر صنعت قفل‌سازی تغییرات گسترده‌ای را به چشم دیده است و امروز دو گروه از قفل ها پرفروش‌ترین‌های بازار به شما می‌آیند. این قفل ها به دو دسته سنتی یا معمولی و قفل های مدرن یا دیجیتال تقسیم می‌شوند. قفل های سنتی همان قفل‌هایی هستند که کاربر با استفاده از کلید فلزی و به صورت مکانیکی به آن دسترسی پیدا می‌کند؛ اما قفل های مدرن یا دیجیتال روش‌های دسترسی متنوع‌تری را در اختیار کاربر می‌گذارند. این قفل ها معمولا از طریق شناسایی یک یا چند شناسه بیومتریک منحصر به فرد کاربر امکان دسترسی را برای او فراهم می‌کنند.

 

قفل های دیجیتال بر چه اساسی عمل می‌کنند؟

قفل های دیجیتال دارای مدل های مختلفی هستند که بر اساس نحوه عملکردشان دسته‌بندی می‌شوند. در ادامه به شناسایی انواع قفل دیجیتال می‌پردازیم.
قفل های بیومتریک
این گروه از دستگیره های دیجیتال با تبدیل شاخصه بیومتریک اشخاص به داده‌های دیجیتال، فرد را شناسایی کرده و به او امکان دسترسی می‌دهد. در واقع بیومتریک راهی برای سنجش خصوصیات جسمی فرد به جهت تأیید هویت آن‌ها است. این خصوصیات می‌تواند شامل ویژگی‌های فیزیولوژیکی مانند اثر انگشت، عنبیه چشم، کف دست، تشخیص صدا و موارد دیگر باشد.
از پر کابردترین انواع قفل های دیجیتال می‌توان به قفل های اثر انگشتی اشاره کرد. همان‌طور که ذکر کردیم فناوری تشخیص چهره، تشخیص صدا، اسکن قرنیه و اسکن دست نیز از جمله این شناسه‌های بیومتریک است که در قفل های دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

قفل های پسوردی

احراز هویت افراد با استفاده از رمز یکی از روش‌های جدید در دنیای امروز است که به جهت برقراری امنیت بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. قفل های پسوردی اولین سیستم‌هایی هستند که به فناوری تشخیص کاربر با رمز مجهز شدند.
فقل پسوردی، به قفل های دیجیتالی گفته می‌شود که دارای صفحه کلید بوده و دسترسی کاربران را از طریق ورود رمز مخصوص میسر می‌کنند. این دستگیره ها امنیت خانه و محل کار را تا حد زیادی تامین می‌کنند زیرا تنها افرادی قادر به ورود هستند که از رمز اطلاع داشته باشند.
نحوه عملکرد قفل دیجیتالی رمزی به این صورت است که فرد با وارد نمودن پسورد از قبل تعیین شده، هویت خود را به قفل می‌شناساند و در نهایت مجوز عبور را دریافت می‌کند.

 

قفل های کارتی

قفل های کارتی یا همان قفل کارتی هتلی دسته ای از قفل های دیجیتال هستند که کارت مغناطیسی مخصوص به خود را شناسایی کرده و به کاربر اجازه ورود و دسترسی می‌دهند. این نوع قفل ها با توجه به تنوع انواع کارت های مغناطیسی و فناوری که پشتیبانی می‌کنند، شناخته می‌شوند و معمولا در هتل‌ها و یا مناطق پرتردد که کاربران قفل مدام تغییر می‌کنند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

قفل های آنلاین

این دسته از قفل های دیجیتال به کاربر اجازه می‌دهند تا از طریق تلفن هوشمند خود (یا هر وسیله‌ای که بتوان نرم‌افزار مخصوص قفل مورد نظر را نصب کرد.) از امکانات دستگیره آنلاین استفاده کنند و از همان طریق قفل را باز کنند. این مدل قفل های دیجیتال نیازمند اتصال قفل و تلفن کاربر به اینترنت برای برقراری دسترسی می‌باشند. دسترسی به اینترنت این امکان را برای کاربر فراهم می‌آورد که از راه دور و تنها به کمک تلفن همراه خود به دستگیره درب نظارت داشته و به راحتی آن را کنترل کنند. به طور کلی، دستگیره هوشمند آنلاین دارای قابلیت دوگانه است و هدف از تولید آن‌ها تنها راحتی و افزایش امنیت کاربران می‌باشد.

قفل های ترکیبی

قفل های دیجیتالی هستند که از چند فناوری برای تشخیص هویت کاربر استفاده می‌کنند و پس از آن اجازه دسترسی به قفل را می‌دهند. این دستگیره ها برای امنیت بیشتر به هنگام دسترسی دو شناسه از کاربر درخواست می‌کنند. به عنوان مثال رمز و اثر انگشت فرد هر دو با هم برای اجازه ورود مورد استفاده قرار می‌گیرد.
دیگر ویژگی قفل های دیجیتالی ترکیبی امکان استفاده از روش‌های متنوع برای دسترسی به قفل می‌باشد. این قابلیت به کاربر کمک می‌کند تا در زمانی که به هر دلیلی نتوانست از یک روش برای ورود استفاده کند، با استفاده از روش جایگزین دسترسی داشته باشد.

 

کدام دسته از قفل های دیجیتال مناسب منزل من است؟

هر یک از قفل های دیجیتالی که در بالا معرفی نمودیم قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختص به خود را دارند که آشنایی با آن‌ها در انتخاب قفل مناسب برای هر شخص بسیار موثر است.

قیمت

– اگر قیمت قفل دیجیتال مقرون به صرفه بودن آن در درجه اول اهمیت شما است، بهترین انتخاب قفل های کارتی خواهند بود. دستگیره کارتی به علت ساده بودن تکنولوژی آن پایین‌ترین قیمت را در خانواده قفل های دیجیتال دارد. نکته‌ای که باید در این مورد بدانید این است که شما با خرید قفل دیجیتال کارتی امنیت درب ورودی خود را بالا می‌برید اما همچنان برای ورود به منزل نیازمند به همراه داشتن یک کلید فیزیکی هستید.

فراموش کار

– در صورتی که آدم فراموش‌کاری هستید و اغلب کلید خود را گم می‌کنید، به شما توصیه می‌شود از قفل های دیجیتال که با رمز یا شناسه بیومتریک باز می‌شوند؛ استفاده کنید. این قفل ها شما را از حمل هر نوع کلیدی بی‌نیاز می‌کنند و کلید ورود به منزلتان شاخصه‌ای منحصر به فرد از شما یا رمزی است که در خاطر می‌سپارید.

اهمیت به منزل

– برخی افراد به امنیت محل زندگی خود بسیار اهمیت می‌دهند و مدام نگران فاش شدن رمز ورود قفل درب می‌باشند. اگر شما نیز در گروه این افراد قرار دارید، توصیه ما فقط استفاده از قفل های بیومتریک است. اثر انگشت یکی از منحصر به فرد‌ترین شناسه‌های بیومتریک هر شخص است و بیشترین استفاده را در صنعت قفل های دیجیتال دارد. این ویژگی امنیت بسیار زیادی برای منزل و یا محل کارتان فراهم خواهد آورد و نگرانی شما را از بابت ورود بدون اجازه افراد مرتفع خواهد ساخت.

همیشه در سفر

– اگر بسیار سفر می‌کنید و در زمان سفر نیاز دارید که به شخص یا اشخاص مورد اطمینان خود دسترسی محدودی برای ورود به محل کار و یا منزلتان بدهید انتخاب قفل های آنلاین کاملا هوشمندانه خواهد بود. قفل دیجیتال آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که از هر نقطه‌ای در جهان به کمک تلفن همراه هوشمند خود به قفل دسترسی پیدا کنید. نصب نرم‌افزار مخصوص قفل دیجیتال گستره‌ای از امکانات را در مقابل شما قرار خواهد داد که تنها با لمس صفحه تلفن خود در دسترستان قرار می‌گیرد. دیگر ویژگی جذاب دستگیره های آنلاین امکان کنترل و نظارت بر عبور و مرور افراد و تهیه گزارش از رفت و آمدها است. این قابلیت مدیریت سریع و دقیقی برای شما به همراه خواهد داشت.

قابلیت ویژه قفل ها

قفل های دیجیتال ترکیبی مناسب خانواده‌هایی است که در آن اختلاف سلیقه برای روش دسترسی به قفل وجود دارد، مناسب است. این قفل ها به شما این امکان را می‌دهد که اگر نتوانستید از یک روش برای ورود استفاده کنید، روش جایگزینی برای این امر داشته باشید. به عنوان مثال انگشت شما در سانحه‌ای دچار بریدگی می‌شود و اسکنر اثر انگشت قفل قادر به شناسایی هویت شما نمی‌باشد. در این شرایط می‌توان از روش جایگزین مانند وارد کردن رمز ورود برای دسترسی استفاده نمود.
حال که درک بهتری در رابطه با قفل های دیجیتال و کاربردهای آن به دست آوردید، می‌توانید هوشمندانه‌تر به انتخاب قفل مورد نظر برای منازل مسکونی و یا محل کارتان بپردازید.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate
کاربرد ردیاب کودک برای والدین

یکی از دغدغه های همیشگی والدین حفظ امنیت کودکان دلبندشان است. دغدغه شماره یک والدین در ارتباط با نوزادان خود که در مهد می گذارند، کودکانشان در مدرسه و یا سرویس های مدرسه و یا زمانی که فرزندشان به اردوی مدرسه ای می رود. در این مقاله قصد داریم ردیاب مخفی کودک و بهترین کاربردهای آن را به شما معرفی کنیم.

ردیاب کودک و ویژگی هایی که از آن بی اطلاع هستید
ردیاب مخفی کودک، کاربردی ترین تکنولوژی تامین امنیت کودک شماست

این روزها به کارگیری از ردیاب به صورت جدی وارد سبک زندگی افراد شده و استفاده از آن دیگر به موقعیت یاب و ردیاب خودرو و ردیابی های نظامی محدود نیست. ردیاب مخفی کودک یکی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیاست که با به کارگیری آن توسط والدین بسیاری از دل نگرانی های والدین برطرف می شود. در ادامه به بررسی  بهترین کاربردهای ردیاب مخفی کودک می پردازیم و شما را با امکانات و ویژگی های این دستگاه کاربردی بیشتر آشنا می کنیم.

جی پی اس همراه، مناسب برای کودکان توانخواه

یکی دیگر از مهم ترین کاربردهای ردیاب کودک، ویژه  والدینی است که از کودک مبتلا به اوتیسم مراقبت می کنند. این کودکان با توجه به شرایط خاصی که دارند باید نوع نگهداری خاصی هم داشته باشند. کودکانی که با بیماری لاعلاج سندروم داون دست و پنجه نرم می کنند نیز به دلیل اختلالات ذهنی گاهی در هنگام بازی در پارک، مهدکودک و یا حتی میهمانی های خانوادگی دچار مشکلاتی می شوند.

مراقبت از کودکان

طبیعی است که والدین این کودکان دوست دارند از فرزندان خود بیشتر مراقبت کنند و در عین حال شور و شعف کودکی را در وجود آن ها حفظ کنند. در این شرایط استفاده از ردیاب کودک می تواند پیشنهاد بسیار مناسبی باشد چرا که والدین با به کار گیری از این محصول می توانند محدوده جغرافیایی خاصی را برای فرزند خود در نظر بگیرند تا هر زمان که از موقعیت جغرافیایی مورد نظر دور شدند با فعال شدن دکمه sos و هشدار سیستم ردیاب والدین را از این موضوع مطلع کند.

ردیاب کودک و ویژگی هایی که از آن بی اطلاع هستید
استفاده از ردیاب برای کودکان بیش فعال

یکی از معضلاتی که پدر مادرهای زیادی با آن دست و پنجه نرم می کنند مراقبت از کودکان بیش فعال است. کنترل این دسته از کودکان یک مشکل بزرگ است که موجب می شود والدین به مراقبت بیشتری از فرزند خود بپردازنند. اما توجه و نگهداری بیش از اندازه برای کودکان بیش فعال آزار دهنده به نظر می رسد.

جی پی اس کودک

به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی از ابزار جی پی اس کودکان کمک بگیرید تا با به کار گیری از آن بتوانید به کودک خود آزادی بیشتری برای بازی و تفریح بدهید. در عین حال با روشن کردن دکمه اخطار کودک را به یک محدوده جغرافیایی خاص محدود کنید. شما می توانید کودک خود را از وجود این دستگاه مطلع کنید و به او بگویید که حتی زمانیکه در کنارش نیستید مراقب و محافظ او هستید.

خرید ردیاب ارزان کودک برای والدین شاغل

والدین شاغلی که کودکان زیر 10 سال دارند در روزهای تابستان که با تعطیلی مدارس روبه رو می شوند معضلات زیادی دارند. چرا که با توجه به موقعیت شغلی و اجتماعی خود نمی توانند ساعات طولانی در منزل باشند و از فرزاندان خود مراقبت کنند.

در این شرایط پیشنهاد استفاده از ردیاب کودک می توانند راه حلی آسان و راه گشا باشد. چرا که با استفاده از این ابزار می توانید حتی به صورت مخفیانه فرزند دلبند خود را زیر نظر داشته باشید.

کاربرد موقعیت یاب کودکان در سرویس مدارس

یکی از کاربردی ترین استفاده های ردیاب مخفی کودک برای دانش آموزان دبستانی است که به تنهایی مسیر خانه تا مدرسه را طی  می کنند و یا هر روز با سرویس مدرسه به محل تحصیل خود می روند. در این شرایط تنها کافی است با استفاده از جی پی اس کودکان از مسیر طی شده توسط فرزند خود اطلاع لازم را پیدا کنید و دیگر نگران دیر رسیدن کودک به خانه و یا مدرسه نباشید.

با توجه به این کاربرد مهم می توانید در هنگام اردوهای خارج شهر که توسط مدارس برگزار می شود نیز از این ابزار برای کنترل دائمی موقعیت مکانی کودکتان استفاده کنید.

ردیاب کودک و ویژگی هایی که از آن بی اطلاع هستید
استفاده از ردیاب کودک برای موقعیت های خطرناک

کوچه ها و خیابان های ناامن شهر همیشه می تواند زنگ خطری برای کودکان معصوم ما باشد که گاهی برای بازی و شادی طعمه سارقان می شود. در این شرایط بهتر است تا از قبل از بروز این اتفاق ناگوار خود را آماده کنید. نگران نباشید برای پیشگیری از بروز این اتفاق ناگوار تنها می توانید یک جی پی اس و موقعیت یاب را به پیراهن و یا لباس کودک خود نصب کنید تا در صورت بروز هر گونه اتفاق ناگوار بتوانید با مراجعه به اداره پلیس به سرعت خود را به کودک دلبندتان برسانید.

ردیاب مخفی کودک و ویژگی هایی که از آن بی اطلاع هستید

حال که با کاربردهای متنوع و متفاوت سیستم موقعیت یاب کودکان آشنا شدید توصیه می کنیم برای خرید ردیاب شخصی مناسب برای فرزند خود دست بجنبانید. در نظر داشته باشید که این ابزار کاربردی تنها وسیله است که با استفاده از آن می توانید هر لحظه و هر کجا خیال خود را از امنیت فرزند خود راحت نگه دارید.

ردیاب کودک و ویژگی هایی که از آن بی اطلاع هستید
شرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان درباره کاربرد جی پی اس کودک به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

WWW.BNBGATE.COM

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Increase the security of your car with this trick!

In the past, almost after the evolution of the car, when the cars of that time were very similar to the current cars (with less security), the use of passenger cars belonged only to the upper classes and the rich people of the society.
Due to the low speed of production and the shortage of car factories due to the complex system it had at the time. It caused the price of the car to rise so much that most people refused to buy it.
Decades later, with the advancement of technology and increasing demand from the people, large factories began to produce cars, which were supported by the government.

Over time, production almost equalized demand, and car prices fell to the point where most people could afford it.
In Iran today, due to imports from neighboring countries and the production of national cars, the needs of the people have been met, but due to sanctions and economic conditions, unfortunately the price of cars and accessories is increasing daily to the point that cars are among the assets of each The individual is considered and people invest in it

WhatsApp Image 2020 11 19 at 11.46.31 300x237 - Increase the security of your car with this trick!

increasing the wave of theft

Since the price of cars has risen, unfortunately, car theft has also increased, which is why we take more care of our cars and use different locks and… equipment to secure our cars.
But with the advancement of technology, thieves are also using new tricks to steal. It can be said that no locks can be found by thieves, but it can interrupt the theft and the thief will be forced to spend more time opening the locks.
Countless thefts occur daily in different parts of the country, especially in metropolitan areas. Investigations, complaints, and work are very time-consuming, many times when the car is not found, or even after a few weeks, the thieves opened all the car equipment and The car has been scrapped.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 14 300x204 - Increase the security of your car with this trick!

Prevent car theft

One of the most widely used systems used by reputable car manufacturers in the world is the car GPS system, which fortunately in our country, people’s awareness about this system has increased and a large number of people equip their cars with GPS system.

This system has several very good advantages, including:

1- Accurate identification and display of vehicle location
2- Sending a warning to the car owner in case of a collision with the car
3- Sending a warning to the owner of the car in case of unauthorized turning on of the vehicle and even moving it
4- Sending an alert in case of moving at an unauthorized speed
5- Sending a warning in case the car GPS device is disconnected
6- Sending an alert in case of low emergency battery inside the car GPS
7- Turning off the vehicle remotely when the car is stolen via SMS as well as the application (it is not possible to restart the vehicle except with the permission of the car owner)

It can be said that it prevents the thief from stealing in any way, and you can prevent the theft of your car with different conditions.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 8 300x204 - Increase the security of your car with this trick!

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

WWW.RENTALCARIRAN.COM



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!

بااین آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید ؛ این روز ها بدلیل شرایط نابسامان اقتصادی و تورم افسار گسیخته و همچنین بالا رفتن قیمت ارز و طلا برخی از مردم به خرید و نگهداری طلا و دلار روی آورده اند. و این مسئله باعث افزایش آمار 11 درصدی سرقت از منازل در سال گذشته بوده است. سرقت از منزل از دید مقامات قضایی نوعی تجاوز به عنف به حساب میرود و علاوه بر از دست رفتن دارایی و اموال افراد، سلامت روحی و آرامش ذهنی آنان را نیز تا مدتها تحت تاثیر قرار میدهد. با بررسی ابعاد مختلف این مقوله ناپسند و معرفی شگردهای سارقین به پیشگیری از سرقت منزل میپردازیم.

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!
آگاهی های لازم در خصوص امنیت منزل

پیش ازینکه بحث آغاز شود بیاد داشته باشید خانه محل مناسبی برای نگهداری پول نقد، ارز و طلا نیست!! برخی افراد بی ملاحضه با نگهداری نقدینگی در منزل به یکباره قسمت اعظم سرمایه خود را از دست میدهند. صندوق امانات از دیر باز محل امنی برای نگهداری اموال با ارزشی است که پس از سرقت مثل ماشین و خانه هیچ نیازی به تغییر مالکیت ندارند. این روزها دیگر سارقین دنبال سرقت اشیائی مثل فرش و قالیچه و تلویزیون و… نیستند. با هوشیاری و پیشگیری میتوانیم کام آنان را تلخ کنیم. اما راهکار مقابله با نفوذ دزدان منزل به محیط چیست و چگونه باید آگاهی های لازم را در خصوص امنیت خانه و محیط کاری خود کسب کنیم. در این مقاله به شما آموزش میدهیم که چگونه تا حد زیادی از گزند سارقان در امان باشید.

 

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!

آمار سرقت منزل

بر حسب آمار 53 درصد از دزد ها در 15 دقیقه اول ورود به منزل به محل نگهداری پول و اوراق بهادار و یا جواهرات دست پیدا میکنند. متاسفانه به دلیل عدم فرهنگ سازی در ایران کمتر کسی منزل و یا محیط کاری خود را بیمه سرقت میکند. به بیان ساده تر تا زور بالای سر نباشد کاری از پیش نمیرود. بطور مثال به محض خرید خودرو باید وضعیت بیمه ماشین جدید را مشخص کنیم و طبق قانون به اجبار باید خودرو، تحت بیمه شخص ثالث باشد ولی آیا به همان اندازه که خودروی ما اهمیت دارد برای اموالی که در منزل نگهداری میکنیم اهمیت قائل هستیم؟!
در ادامه به بررسی موارد مهم در خصوص برقراری امنیت منزل و محیط کاری میپردازیم.

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!
هنگام خروج از منزل هوشیار باشید

سارقین حرفه ای اغلب باکار تیمی به استقبال طئمه خود میروند. سارق اصلی درمنزل در پی پول جواهرات و دستیارش درکوچه و خیابان به قول معروف زاغ شما رامی زند. سارق دوم به محض اینکه خطریحس کند با سارق اصلی تماس میگیرد و او را از برگشت شما بخانه مطلع میکند. طبق باورها و شنیده های قدیمی همه ما گمان میکنیم که دزد همیشه نیمه شب به سراغ خانه می آید. که طبق بررسی های پلیس پیشگیری، بهترین زمان سرقت برای سارقین بین ساعات 7شب تا 10شب و درتایم پررفت و آمد است بدلیل اینکه درزمانهای شلوغ کمتر کسی درصورت خروج از خانه به اطراف خود توجه میکند و باتصور اینکه تنها دو ساعت و یا کمتر خانه را ترک میکنند نکات ایمنی را رعایت نمی کنند. حتما هنگام خروج از خانه با زیرکی، افراد و خودروهای ناشناس و مشکوک را زیرنظر بگیرید و سعی کنید کمترجلب توجه کنید.

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!
هوشیاری بیشتر پیش از عزیمت به سفر

بستن بار و بندیل سفر درکوچه ممنوع!! داخل حیاط و یا پارکینگ وسایل سفر را داخل خودرو جای دهید و اگر پارکینگ ندارید در ساعات کم تردد و خلوت این کار را انجام دهید. پیرامون خانه هر خودرو، موتور سیکلت و یا فرد مشکوکی رویت کردید مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهید تا نزدیکترین گشت انتظامی به محل اعزام شوند.
همیشه برای شما این مورد قانون باشد… تا زمان بسته شدن درب پارکینگ خانه را ترک نکنید! چرا که شاید سارق در کمین باشد تا بدون دردسر از طریق پارکینگ وارد محیط شود. دزدان نیز همانند سایر صنوف با تکنولوژی همگام هستند.
هماهنگی بین ساکنین عامل مهمی در کاهش سرقت منزل
در ایام نوروز و یا تعطیلات، در صورتی که قصد سفر دارید و در ساختمان چند واحدی زندگی میکنید با همسایگان مورد اعتماد جلسه ای کوتاه ترتیب دهید و زمان غیبت خود را به یکدیگر اطلاع دهید و با برنامه ریزی دقیق سعی کنید ترتیبی دهید تا مدت زیادی ساختمان خالی نباشد

قفل ها اولین سد راه برای سارق

پیش از هر چیز خرید و نصب قفل استاندارد با ایمنی بالا برای هر مکانی ضروری است. نمونه بهترین قفل ها ضد اسید و ضد ضربه و برش هستند و عموما از جنس نیکل فولاد ساخته میشوند. مطمئن ترین قفل باید میله ای به قطر 13 سانتی متر داشته باشد. اکثر قفل های با کیفیت از کلید های کامپیوتری استفاده میکنند. خلاصه بگوئیم از قفلی استفاده کنید که توسط اهرم و دیلم قابل شکستن نباشد. در صورت مفقود شدن کلید بی درنگ اقدام به تعویض قفل نمائید. ارزش اموال و دارایی شما قطعا بیشتر از قیمت یک قفل است.

نکاتی مهم در مورد کلید های منزل

افتادن کلید به دست سارق و یا کپی کردن الگوی کلید فاجعه بار است. دزد کلید در دست، پس سه نکته را مد نظر قرار دهید. اول اینکه به هر کسی کلید خانه تان را ندهید. دوم سعی کنید کلید را روی درب خانه جا نگذارید. و سوم حتما از قفل های استاندارد با کلید های کامپیوتری استفاده کنید. همچنین پیش از اسباب کشی به خانه جدید اقدام به تعویض کلید ها و نصب قفل های جدید نمائید. فراموش نکنید که هر کدام از این موراد به تنهایی عامل بازدارنده برای دزد نیست. به عنوان نمونه اگر از حفاظ آهنی استفاده کنیم ولی قفل ورودی ها ضد برش و فولادی نباشد تمام زحمات برای حفاظ کشی به هدر میرود. باید تا حد امکان موارد بالا را رعایت کنید تا از گزند سارق در امان بمانیم و یک شبه سرمایه سالها را از دست ندهیم.

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!
نصب حفاظ و درب آکاردوئونی را جدی بگیرید

علاوه بر نصب قفل سعی کنید از حفاظ آهنی جهت جلوگیری از ورود آسان به محیط جلوگیری کنید. برطبق آمار 70درصد محیط هایی که به حفاظ ها و سیستم های اعلام سرقت مجهز هستند کمتر مورد سرقت قرار میگیرند. پوشش کانالهای کولر و نورگیرها و نصب توری و حفاظ را فراموش نکنید. درب های آکارئونی یکی ازبهترین حفاظ هایی است که میتوان برای محیط های آپارتمانی بکار برد. این حفاظ ها سرعت عمل رااز سارق خواهند گرفت. اغلب درب های پیش ساخته آکاردئونی دارای یک زبانه برای نصب قفل هستند. توصیه میکنیم ازفروشنده حفاظ آهنی بخواهید که دو یا سه زبانه جهت نصب قفل های ایمنی درنظر بگیرد. بیاد داشته باشید نصب قفل بیش ازحد توجه سارق را به خود جلب میکند وبا تصور اینکه قصد حافاظت از مال فراوانی را دارید در کمین خواهند نشست. با نصب دو عدد قفل استاندارد و ضد برش قائله را خاتمه دهید.

BNBGATE

شما میتوانید در سایت BNBGATE انواع قفل های دیجیتالی را مشاهده کنید و برای خرید ، خدمات و مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

History of the car and the latest options(2)

In the previous article, we introduced 10 of the most up-to-date car options in the world.
In this article, we want to introduce the second part, which includes numbers 10 to 20, to your service. We hope you enjoy the rest of the article.

11. Downhill and uphill control

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.45 4 300x183 - History of the car and the latest options(2)

HAC, derived from the phrase Hill-start Assist Control, helps the driver as long as he stops on a slope and intends to start moving upwards HDC or Hill Descent Control This system monitors the speed of the vehicle as it descends from a slope or hill. This system helps you to detect the slope through several sensors and when you release the brake pedal, the car (unlike cars that are not equipped with this system) does not go back or forward and stays in place. If you do not press the accelerator pedal, the car will not move, but it will start moving by pushing the accelerator pedal without moving backwards or forwards.

12. Rain and light sensor

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.45 2 300x183 - History of the car and the latest options(2)
Rain sensors and some other car sensors and radars are usually mounted on the inside of the windshield and in the area of the center mirror, in a place that does not disturb the driver’s view and can be detected with a black plastic cover. The system of these wipers is such that the infrared sensors that are connected to the outer surface of the glass, when the glass is dry, the maximum amount of infrared waves reaches the sensors and are reflected at an angle of 45 degrees, the wetness of the glass causes Infrared waves are reflected in different directions with angles less than or more than 45 degrees, when the reflection of infrared waves reaches the minimum possible value, the software in the wiper system turns on, the wiper speed also depends on the wet speed The setting of the glass is determined

13. Multi-mode electronic chairs

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.45 3 1 300x183 - History of the car and the latest options(2)
This system records the driver’s seat and side mirror settings and allows the driver to access the pre-recorded settings at any time. Electric motors adjust the position of the seat based on the commands sent from the driver’s seat computer. , So that each person can adjust it according to their own taste, and when using it, each person can return the seat to its registered state by clicking on the memory, and no longer need to reset the seat for their own. Technical structure of chair memory:
1. Electric seat motor
2. Computer driver’s seat
3. The key to run the registered settings

14. Online connections

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.44 4 300x183 - History of the car and the latest options(2)
One of the strengths of luxury car multimedia and entertainment systems was their ability to connect to the Internet and use online information to make better offers.
This position gave them unquestionably superior advantage over the information and multimedia systems of brands such as Mercedes-Benz (COMAND), iDrive and Audi (MMI) over lower-priced vehicles. With the development of communication networks and thanks to the 4G network, now most economy cars also benefit from the ability to connect to the Internet.

15. AUTO HOLD

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.45 300x183 - History of the car and the latest options(2)

AutoHold is an advanced option that has a great effect on both increasing your safety and comfort and eliminates the need for consecutive braking. AutoHold is actually an electronic parking brake developed and is mostly used in automatic gear cars. This system is activated by pressing the Auto Hold button, and after you take your foot off the accelerator pedal, the car stops without depressing the brake pedal. When the car stops, there is no need to hold the brake pedal and the car remains stable until You press the accelerator pedal again, releasing the brakes slowly and the car starts to move. The basis of AutoHold’s work is based on slope detection. Slope measurement is also done using a sensor and control is done through the ABS / ESC hydraulic unit. When the car is stopped, AutoHold applies the same brake pressure to the wheels and prevents the car from moving.

16. Blind spot alert

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.45 1 300x183 - History of the car and the latest options(2)

Blind spot detection technology, or BSD for short, was first developed by Volvo. Blind spot detection is one of the key technologies that, using other available technologies, gives the driver a 360-degree view that helps him in this system of sensors, regardless of vehicle speed. They are installed under the side mirrors of the car and if activated by the driver, they start emitting short-wavelength waves. Due to their short wavelength, they are able to provide the driver with a more accurate position of the blind spots of the vehicle. The propagation of these waves is continuous and non-stop; Therefore, when an object is in front of these waves and interrupts their propagation path, the sensor transmits a message to the ECU or the car computer. This message is transmitted as a warning to the driver. This warning may be displayed on the driver’s front monitor or the lights mounted in the corners of the side mirrors.

17. Electric parking brake

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.44 3 300x183 - History of the car and the latest options(2)
This technology is known as EPB, which stands for Electronic Parking Brake. This electric parking brake system was first used on the Audi A8 car and over time in 2009 it has been used on other Audi products as well. It is the wheels. In electric handbrake technology, each of the rear wheels has a separate electric motor that the car’s computer can use to lock the wheel. You can equip the electric parking brake with a security system so that only the driver can activate it, and no one else can. The electric car parking system works in two ways, which are: 1. Fully automatic 2. Electric car parking brake manual

18. Accident prevention

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.44 2 300x183 - History of the car and the latest options(2)

“Collision avoidance system” in car security is a system that uses a radar signal or laser or sensor or camera to detect the possibility of an accident or warn the driver of the car or automatically act and take security action. (For example, activating the brake system).

The first example of this system was introduced by Mercedes in 2003 and on the S series of this car manufacturer. This system tightens the belts, closes the sunroof and returns the reclining seats to their original state before the collision. The accident prevention system is one of the active safety systems of the car and at the moment, it examines and processes many elements such as the driver and his driving mode, the presence of objects in the path of movement and environmental signs.

19. Drowsiness warning system

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.44 1 300x183 - History of the car and the latest options(2)
Drowsiness alarm system introduced for the first time by Volvo. Volvo is one of the leading companies in the field of car safety equipment. In this system, a small camera is installed in front of the driver so that the whole face of the driver is in the field of view of the camera. This system captures videos of the driver at a rate of about 10 images per second and transmits the relevant consecutive images to the processor section. In the processor section, according to the image processing algorithms, the position and position of the driver’s eyes are extracted. And if his eyes are closed more than a certain limit, an alarm signal sounds and wakes the driver out of drowsiness. The system also warns when the driver is losing focus for reasons other than drowsiness. For example, when the driver is too focused on navigation or audio system.

20. Line crossing warning system

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.44 300x183 - History of the car and the latest options(2)
LDWS, or Line-Up Alarm System, is a system that continuously checks the road lines with the help of a camera installed in the front of the car (behind the windshield) through the image processing method. Alarms the driver if the driver deviates from the road line without hitting the guide. This safety system is installed in the car to prevent driver distraction and drowsiness. In different vehicles, the driver is notified of the driver’s seat vibration as well as the seat belt is retracted in the form of a horn from both sides. This system, which was first used in 2000 in a truck, has undergone many changes and improvements to date.

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

WWW.RENTALCARIRAN.COM



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate
چرا برای منزل خود باید از قفل های دیجیتال استفاده کنید؟

در این مقاله به بررسی نقش قفل های دیجیتال در منازل مسکونی و مزایای آن می‌پردازیم.
منازل مسکونی یکی از مهم‌ترین محل‌ها برای افراد است تا در آن به آرامش رسیده و خستگی یک روز سخت کاری را از تن خارج کنند. بنابراین داشتن محیطی امن و آرام در منزل نیاز هر فرد است تا دیگر نگرانی از بابت ورود افراد غریبه نداشته باشند.

امنیت

ایجاد آرامش در منزل با رعایت نکاتی در زمان ساخت آن و همچنین مسکوت نگه داشتن محیط به راحتی به دست می‌آید، اما آیا امنیت نیز به این آسانی در دسترس ساکنین خانه خواهد بود؟ برای داشتن خانه‌ای امن چه راه‌کارهایی وجود دارد؟ چطور می‌توان در زمان سفر و یا نیمه‌های شب به هنگام خواب از ورود بدون اجازه افراد غریبه به منزل جلوگیری نمود؟ بله درست حدس زدید! بهترین ایده استفاده از قفل درب ایمن و قدرتمند است. همان‌طور که می‌دانید بشر از گذشته تا به امروز از قفل های متنوعی برای درب ورودی خانه خود استفاده نموده و همواره در پی یافتن راهی برای افزایش ایمنی این قفل ها بوده است.

امروزه قفل های دیجیتال به دلیل ایجاد امنیت بالا و استفاده راحت جایگاه ویژه‌ای میان مردم به دست آورده‌اند. قفل دیجیتال در کنار ایجاد امنیت قابلیت‌ها و امکانات بسیاری در اختیار کاربران می‌گذارد و این امر راحتی و آسایش را برای افراد به دنبال خواهد داشت.
برای آشنایی با قفل های دیجیتال با ما همراه باشید!

قفل دیجیتال چیست؟

برای درک بهتر ابتدا پیش‌درآمدی در رابطه با قفل های دیجیتال و نحوه عملکرد آن‌ها را در ادامه مطالعه نمایید:
قفل دیجیتال به گروهی از قفل ها گفته می‌شود که دسترسی کاربر را از طریق پردازش اطلاعات به صورت دیجیتال میسر می‌کنند.
در طول سال‌های اخیر صنعت قفل‌سازی تغییرات گسترده‌ای را به چشم دیده است و امروز دو گروه از قفل ها پرفروش‌ترین‌های بازار به شما می‌آیند. این قفل ها به دو دسته سنتی یا معمولی و قفل های مدرن یا دیجیتال تقسیم می‌شوند. قفل های سنتی همان قفل‌هایی هستند که کاربر با استفاده از کلید فلزی و به صورت مکانیکی به آن دسترسی پیدا می‌کند؛ اما قفل های مدرن یا دیجیتال روش‌های دسترسی متنوع‌تری را در اختیار کاربر می‌گذارند. این قفل ها معمولا از طریق شناسایی یک یا چند شناسه بیومتریک منحصر به فرد کاربر امکان دسترسی را برای او فراهم می‌کنند.

 

قفل های دیجیتال بر چه اساسی عمل می‌کنند؟

قفل های دیجیتال دارای مدل های مختلفی هستند که بر اساس نحوه عملکردشان دسته‌بندی می‌شوند. در ادامه به شناسایی انواع قفل دیجیتال می‌پردازیم.
قفل های بیومتریک
این گروه از دستگیره های دیجیتال با تبدیل شاخصه بیومتریک اشخاص به داده‌های دیجیتال، فرد را شناسایی کرده و به او امکان دسترسی می‌دهد. در واقع بیومتریک راهی برای سنجش خصوصیات جسمی فرد به جهت تأیید هویت آن‌ها است. این خصوصیات می‌تواند شامل ویژگی‌های فیزیولوژیکی مانند اثر انگشت، عنبیه چشم، کف دست، تشخیص صدا و موارد دیگر باشد.
از پر کابردترین انواع قفل های دیجیتال می‌توان به قفل های اثر انگشتی اشاره کرد. همان‌طور که ذکر کردیم فناوری تشخیص چهره، تشخیص صدا، اسکن قرنیه و اسکن دست نیز از جمله این شناسه‌های بیومتریک است که در قفل های دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

قفل های پسوردی

احراز هویت افراد با استفاده از رمز یکی از روش‌های جدید در دنیای امروز است که به جهت برقراری امنیت بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. قفل های پسوردی اولین سیستم‌هایی هستند که به فناوری تشخیص کاربر با رمز مجهز شدند.
فقل پسوردی، به قفل های دیجیتالی گفته می‌شود که دارای صفحه کلید بوده و دسترسی کاربران را از طریق ورود رمز مخصوص میسر می‌کنند. این دستگیره ها امنیت خانه و محل کار را تا حد زیادی تامین می‌کنند زیرا تنها افرادی قادر به ورود هستند که از رمز اطلاع داشته باشند.
نحوه عملکرد قفل دیجیتالی رمزی به این صورت است که فرد با وارد نمودن پسورد از قبل تعیین شده، هویت خود را به قفل می‌شناساند و در نهایت مجوز عبور را دریافت می‌کند.

 

قفل های کارتی

قفل های کارتی یا همان قفل کارتی هتلی دسته ای از قفل های دیجیتال هستند که کارت مغناطیسی مخصوص به خود را شناسایی کرده و به کاربر اجازه ورود و دسترسی می‌دهند. این نوع قفل ها با توجه به تنوع انواع کارت های مغناطیسی و فناوری که پشتیبانی می‌کنند، شناخته می‌شوند و معمولا در هتل‌ها و یا مناطق پرتردد که کاربران قفل مدام تغییر می‌کنند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

قفل های آنلاین

این دسته از قفل های دیجیتال به کاربر اجازه می‌دهند تا از طریق تلفن هوشمند خود (یا هر وسیله‌ای که بتوان نرم‌افزار مخصوص قفل مورد نظر را نصب کرد.) از امکانات دستگیره آنلاین استفاده کنند و از همان طریق قفل را باز کنند. این مدل قفل های دیجیتال نیازمند اتصال قفل و تلفن کاربر به اینترنت برای برقراری دسترسی می‌باشند. دسترسی به اینترنت این امکان را برای کاربر فراهم می‌آورد که از راه دور و تنها به کمک تلفن همراه خود به دستگیره درب نظارت داشته و به راحتی آن را کنترل کنند. به طور کلی، دستگیره هوشمند آنلاین دارای قابلیت دوگانه است و هدف از تولید آن‌ها تنها راحتی و افزایش امنیت کاربران می‌باشد.

قفل های ترکیبی

قفل های دیجیتالی هستند که از چند فناوری برای تشخیص هویت کاربر استفاده می‌کنند و پس از آن اجازه دسترسی به قفل را می‌دهند. این دستگیره ها برای امنیت بیشتر به هنگام دسترسی دو شناسه از کاربر درخواست می‌کنند. به عنوان مثال رمز و اثر انگشت فرد هر دو با هم برای اجازه ورود مورد استفاده قرار می‌گیرد.
دیگر ویژگی قفل های دیجیتالی ترکیبی امکان استفاده از روش‌های متنوع برای دسترسی به قفل می‌باشد. این قابلیت به کاربر کمک می‌کند تا در زمانی که به هر دلیلی نتوانست از یک روش برای ورود استفاده کند، با استفاده از روش جایگزین دسترسی داشته باشد.

 

کدام دسته از قفل های دیجیتال مناسب منزل من است؟

هر یک از قفل های دیجیتالی که در بالا معرفی نمودیم قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختص به خود را دارند که آشنایی با آن‌ها در انتخاب قفل مناسب برای هر شخص بسیار موثر است.

قیمت

– اگر قیمت قفل دیجیتال مقرون به صرفه بودن آن در درجه اول اهمیت شما است، بهترین انتخاب قفل های کارتی خواهند بود. دستگیره کارتی به علت ساده بودن تکنولوژی آن پایین‌ترین قیمت را در خانواده قفل های دیجیتال دارد. نکته‌ای که باید در این مورد بدانید این است که شما با خرید قفل دیجیتال کارتی امنیت درب ورودی خود را بالا می‌برید اما همچنان برای ورود به منزل نیازمند به همراه داشتن یک کلید فیزیکی هستید.

فراموش کار

– در صورتی که آدم فراموش‌کاری هستید و اغلب کلید خود را گم می‌کنید، به شما توصیه می‌شود از قفل های دیجیتال که با رمز یا شناسه بیومتریک باز می‌شوند؛ استفاده کنید. این قفل ها شما را از حمل هر نوع کلیدی بی‌نیاز می‌کنند و کلید ورود به منزلتان شاخصه‌ای منحصر به فرد از شما یا رمزی است که در خاطر می‌سپارید.

اهمیت به منزل

– برخی افراد به امنیت محل زندگی خود بسیار اهمیت می‌دهند و مدام نگران فاش شدن رمز ورود قفل درب می‌باشند. اگر شما نیز در گروه این افراد قرار دارید، توصیه ما فقط استفاده از قفل های بیومتریک است. اثر انگشت یکی از منحصر به فرد‌ترین شناسه‌های بیومتریک هر شخص است و بیشترین استفاده را در صنعت قفل های دیجیتال دارد. این ویژگی امنیت بسیار زیادی برای منزل و یا محل کارتان فراهم خواهد آورد و نگرانی شما را از بابت ورود بدون اجازه افراد مرتفع خواهد ساخت.

همیشه در سفر

– اگر بسیار سفر می‌کنید و در زمان سفر نیاز دارید که به شخص یا اشخاص مورد اطمینان خود دسترسی محدودی برای ورود به محل کار و یا منزلتان بدهید انتخاب قفل های آنلاین کاملا هوشمندانه خواهد بود. قفل دیجیتال آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که از هر نقطه‌ای در جهان به کمک تلفن همراه هوشمند خود به قفل دسترسی پیدا کنید. نصب نرم‌افزار مخصوص قفل دیجیتال گستره‌ای از امکانات را در مقابل شما قرار خواهد داد که تنها با لمس صفحه تلفن خود در دسترستان قرار می‌گیرد. دیگر ویژگی جذاب دستگیره های آنلاین امکان کنترل و نظارت بر عبور و مرور افراد و تهیه گزارش از رفت و آمدها است. این قابلیت مدیریت سریع و دقیقی برای شما به همراه خواهد داشت.

قابلیت ویژه قفل ها

قفل های دیجیتال ترکیبی مناسب خانواده‌هایی است که در آن اختلاف سلیقه برای روش دسترسی به قفل وجود دارد، مناسب است. این قفل ها به شما این امکان را می‌دهد که اگر نتوانستید از یک روش برای ورود استفاده کنید، روش جایگزینی برای این امر داشته باشید. به عنوان مثال انگشت شما در سانحه‌ای دچار بریدگی می‌شود و اسکنر اثر انگشت قفل قادر به شناسایی هویت شما نمی‌باشد. در این شرایط می‌توان از روش جایگزین مانند وارد کردن رمز ورود برای دسترسی استفاده نمود.
حال که درک بهتری در رابطه با قفل های دیجیتال و کاربردهای آن به دست آوردید، می‌توانید هوشمندانه‌تر به انتخاب قفل مورد نظر برای منازل مسکونی و یا محل کارتان بپردازید.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

 

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

نگاه متفاوت به دانشجویان از تهران تا نیوجرسی

 

نگاه متفاوت به دانشجویان از تهران تا نیوجرسی ، دکتر "علی اصغر هوشمند" متولد تهران در سال ۲۰۱۲ و پس از حدود شش سال خدمت به عنوان معاون رییس وقت دانشگاه "روان" (Rowan) آمریکا از سوی هیات امنای دانشگاه به عنوان هفتمین رئیس این دانشگاه انتخاب شد.

دکتر هوشمند را یک رهبر پویا در دانشگاه "روان" می‌دانند که ارتباط شخصی وی با دانشجویان، کارمندان، فارغ التحصیلان، مدیران دانشگاه، جامعه بازرگانی و مردم از علائم شاخص ریاست وی در دانشگاه محسوب می شود.

یکی از ابتکارات جالب دکتر هوشمند در دانشگاه "روان" آمریکا ایده و اجرای طرح "سُس تند برای بورسیه‌ها" است. در سال ۲۰۱۷ دکتر هوشمند علاقه خود به آشپزی را با عشق به دانش آموزان برای حمایت از بورسیه های دانشجویی اضطراری (اقشار کم در آمد) ترکیب کرد. او که علاقه شدیدی به فلفل تند داشت، "سس تند خطرناک هوشمند" را خلق و تولید انبوه آن را با کمک دانشگاه "روان" آغاز و در تابستان سال ۲۰۱۸ از طریق فروش این سس تند نزدیک به ۲۵ هزار دلار برای حمایت از صندوق بورس تحصیلی اضطراری دانشجویی دانشگاه درآمد زدایی کرد.

آقای دکتر ابتدا کمی از خودتان بگویید؟ 

من در سال ۱۹۷۵ و پس از اخذ مدرک دیپلم ایران را به مقصد انگلستان ترک کردم و در این کشور مدرک لیسانس و کارشناسی ارشد در رشته ریاضیات و آمار را از دانشگاه "اسکس" دریافت کردم و پس از آن در سال ۱۹۸۳ میلادی به آمریکا عزیمت کرده و در دانشگاه "میشیگان" مدرک کارشناسی ارشد دوم و دکترای خودم را در رشته مهندسی صنایع و عملیات اخذ کردم.

متولد کجا هستید؟

من متولد تهران و اهل جنوب تهران و اطراف میدان شوش و در یک خانواده پرجمعیت (۹ تا خواهر و برادر) به دنیا آمدم که در حال حاضر هم تمام خانواده ام در ایران هستند و من نیز با همسر و دو فرزندم در شهر "پیتمن" در ایالت نیوجرسی آمریکا زندگی می کنم.

پسرم دارای لیسانس در رشته بیولوژی و دخترم نیز دارای دکترا در رشته مهندسی پزشکی است که در حال حاضر نیز هر دو نفرشان در شرکت‌های خصوصی مشغول به کار هستند.

شما چطور به عنوان رییس دانشگاه "روان" انتخاب شدید؟

در سال ۲۰۰۶ به عنوان نفر دوم اجرایی در دانشگاه روان استخدام شدم. دانشگاه "روان" یک دانشگاه هیات امنایی با ۱۵ عضو است که از سوی فرماندار ایالت تعیین می شوند و این افراد  هستند که رییس دانشگاه را منصوب می کنند. در سال ۲۰۱۱ رییس قبلی دانشگاه با هیات امنا دچار اختلافات و مشکلاتی شد که از این دانشگاه رفت و هیات امنا من را به مدت یکسال به عنوان سرپرست انتخاب کرد.

اعضای هیات امنا در طول آن یکسال در کل آمریکا به دنبال فردی بودند که برای ریاست دانشگاه انتخاب کنند. آنها پس از یکسال در نهایت به من پیشنهاد ریاست دانشگاه را دادند که من هم قبول کردم و در سال ۲۰۱۲ به عنوان هفتمین رئیس دانشگاه "روان" آمریکا از سوی هیات امنای این دانشگاه انتخاب شدم.

اخیرا گزارشی از این دانشگاه در ژورنال فیلادلفیا بیزینس منتشر شده که نشان می دهد این دانشگاه در دوران کرونایی علاوه بر اقدامات موثر برای جلوگیری از ابتلای دانشجویان ،  اساتید و کارمندان دانشگاه به کووید ۱۹، صرفه جویی‌های قابل توجهی در هزینه‌ها (مبلغی بیشتر از ۲.۲ میلیون دلار) داشته است. آقای دکتر کمی درباره این اقدامات و مشکلات پیش روی دانشگاه در ایام کرونا برای ما بگویید.

اقدامات ما در دانشگاه برای جلوگیری از شیوع بیماری در چند مرحله رخ داد. ما به دنبال ایجاد امنیت کامل برای تمامی دانشجویان، اساتید و کارمندان بودیم زیرا این مسئله برای من از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در همین راستا بلافاصله با شیوع بیماری در کشور دانشگاه را تعطیل و تمامی دانشجویان را از خوابگاه های خودمان که دارای ۷۰۰۰ اتاق بودند خارج کردیم و همین امر سبب شد که مجبور شویم هزینه ای که برای خوابگاه ها از دانشجویان اخذ کرده بودیم را عودت دهیم که حدود ۱۷ میلیون دلار برای دانشگاه بار مالی داشت.

 

در ادامه برای ضدعفونی کردن مرتب دانشگاه و تهیه ماسک و سایر لوازم بهداشتی و ضدعفونی برای کارمندان میلیون ها دلار خرج کردیم.

تقریبا ۱۰۰۰ استاد در این دانشگاه مشغول به تدریس می باشند که خیلی از این افراد تجربه برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین و مجازی را نداشتند که همین امر باعث شد به صورت فشرده به این افراد آموزش‌های نحوه برگزاری کلاس های مجازی را بدهیم و حتی برای اساتیدی که در منزل تبلت نداشتند، تبلت هایی خریداری و به صورت رایگان در اختیار اساتید قرار دادیم که در مجموع و در مرحله اول (شامل تعطیلی دانشگاه و برقراری کلاس های مجازی) حدود ۳۵ میلیون دلار به دانشگاه ضربه مالی وارد شد که البته بعد از این فرآیندها دولت فدرال کمک های خوبی به دانشگاه کرد و تمامی این ضررها پوشیده شد.

از ابتدای سال ۲۰۲۱ که آغاز ترم زمستانه دانشگاه بود کلاس ها به صورت ترکیبی از حضوری و مجازی برگزار شد که در همین راستا دروس رشته های پزشکی و برخی از دروس رشته های مهندسی که نیازمند لابراتور هستند (دروس عملی) هم اکنون به صورت حضوری برگزار می شوند.

آقای دکتر در این مدت چند نفر در دانشگاه روان مبتلا به کرونا شدند؟

در مجموع و از ابتدای شیوع پاندمی در آمریکا و این منطقه، حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر از دانشجویان و کارکنان این دانشگاه مبتلا به کرونا شدند که خوشبختانه هیچ کدام از این افراد به فرم های شدید این بیماری که نیازمند خدمات بیمارستانی باشند، مبتلا نشدند ضمن آنکه خوابگاهی برای قرنطینه این افراد مجهز کردیم تا در صورت احتمال ابتلا به کووید ۱۹ این افراد را از سایر دانشجویان جدا کرده و تمامی داروها و غذاهای مورد نیاز را برای آنها تهیه می کردیم. حتی ما در ایام کریسمس نیز دانشجویانی که محل زندگی آنها خیلی دور بود و امکان رفتن برای آنها میسر نبود در خوابگاه اسکان داده و برای آنها غذا نیز در این ایام تهیه کردیم.

چرا این کارها را برای دانشجویان انجام می دهید؟

یک تئوری و یک دیدگاه در دانشگاه ما وجود دارد که آن این است که "اگر دانشجو نباشد ما هم وجود نخواهیم داشت و نه شغلی خواهیم داشت و نه کاری" بنابراین اهمیتی که ما به امنیت دانشجویانمان از لحاظ بدنی، جسمی، مالی و روحی می دهیم خیلی زیاد است و در همین راستا به شدت نگران دانشجویانمان هستیم که در این ایام مریض نشوند و حتی از لحاظ مالی به دلیل اینکه در این ایام آسیب های زیادی به خانواده دانشجویان وارد شده است حدود ۱۵ میلیون دلار کمک های مالی را انجام داده ایم.

برای آینده دانشگاه چه تصمیماتی دارید؟ و چقدر تصمیمات شما در این دانشگاه براساس احساسات است؟

خوشبختانه هم اکنون دانشگاه ما به حالت عادی بازگشته و برنامه های جدی، خوب و بلند مدتی برای بعد از کرونا داریم و به دنبال این هستیم که برای آینده برنامه‌ریزی کنیم. 

 ما از تمام روش ها و سیستم های مدیریتی و مهندسی استفاده می کنیم و در دانشگاه تیم هایی با بالاترین مدارک تحصیلی داریم که شرایط را تحلیل و آنالیز کرده و براساس متدها و روش های آنها و صرفا با تحلیل و آمار و ارقام تصمیم می گیریم بنابراین تصمیمات ما در این دانشگاه کاملا علمی بوده و هیچگاه احساسات، مسائل شخصیتی و شخصی و خانوادگی در تصمیمات ما وارد نشده بنابراین سبب خواهد شد که تصمیمات هدفمندی را در دانشگاه داشته باشیم.

من خودم را در این دانشگاه در سطح یک سرایدار می دانم و برای من همه افراد دانشگاه برابر و مساوی هستند. ما در این دانشگاه به دانشجویان و کارمندان خیلی اهمیت می دهیم زیرا معتقدیم اگر دانشجو و کارمندی از لحاظ روحی در شرایط مناسبی نباشد قطعا عملکرد و بازده مناسبی نیز برای این مجموعه نخواهد داشت.

شما در صحبت هایتان درباره برنامه های بلند مدت گفتید. کمی درباره این برنامه ها بگویید.

اخیرا کتابچه ای با عنوان "دانشگاه آینده" منتشر کردیم که در این کتابچه برنامه ها و آینده دانشگاه "روان" در آستانه ورود به قرن بیست و یکم را عنوان کرده‌ایم. تمام دانشگاه را به کمیته های مختلفی تقسیم بندی کرده و بر روی اهداف این دانشگاه در قرن بیست و یکم ساعت ها فکر، مطالعه و کار کرده و نتیجه طرح "دانشگاه آینده" را در ۵ زمینه اصلی مدل‌های قیمت‌گذاری، ‌عدالت، دربرگیری و انعطاف‌پذیری میان نیروهای کار،‌ امکانات و زیرساخت‌ها و بازسازی قیمت‌گذاری شهریه‌ها به دانشگاهیان ارائه کرده ایم که برای اجرای آنها به حدود ۶۰ تا ۷۰ میلیون دلار هم اعتبار نیاز داریم که خوشبختانه مورد استقبال بسیاری از روسای دانشگاه های ایالت متحده آمریکا قرار گرفته و در این باره نیز ساعت ها برنامه و گزارش خبری منتشر شده است.

یکی از برنامه های شما در دانشگاه از بین بردن مدل های سنتی شهریه است. منظورتان از مدل های سنتی شهریه چیست؟

معتقدم سیستم شهریه در آمریکا هم اکنون طوری است که در مجموع افراد فقیرتر، سوپسید یا یارانه افراد غنی‌تر را پرداخت می کنند. یعنی اینکه در اکثر دانشگاه های آمریکا فرد پول ثابت و مخصوصی را برای شهریه ترم پرداخت می کند به شرط اینکه ۱۲ تا ۱۷ واحد را اخذ کند و اگر بخواهد بیش از ۱۷ واحد در ترم بردارد باید شهریه بیشتری را پرداخت کند و اگر کمتر از ۱۲ واحد را اخذ کند به عنوان یک دانشجوی پاره وقت محسوب می شود.

از سوی دیگر دانشجویان فقیرتر یا با بُنیه اقتصادی ضعیف تر که در هفته حداقل ۲۰ ساعت باید کار کنند، مجبور هستند تعداد واحد کمتری را اخذ کند که همین امر سبب خواهد شد تا این شخص در یک بازه زمانی ۶ ساله مدرک خود را بگیرد و از سوی دیگر افراد غنی تر به دلیل اینکه وقت آزاد بیشتری دارند می توانند در هر ترم ۱۷ واحد یا بیشتر درس گرفته و در نتیجه در همان ۴ سال مدرک خود را بگیرند و همین امر باعث می شود که پولی که ما از فرد فقیرتر می گیریم بیشتر از فرد غنی‌تر باشد و این مسئله یک نوع بی عدالتی است.

معتقدم باید به گونه ای رفتار کنیم که برای همه در دانشگاه زمین بازی یکسانی داشته باشیم و در دانشگاه "روان" دقیقا چنین سیستمی را ایجاد کرده به طوری که تفاهمنامه هایی با دانشگاه های کوچکتر که مدارک دو ساله را می دهند، منعقد کرده که براساس آن هرچه افراد فقیرتر باشند میزان شهریه ترم آنها در این دانشگاه ها کمتر خواهد بود.

 

از سوی دیگر برای حمایت از دانشجویان فقیر، طرحی را اجرایی می کنیم که به جای آنکه دانشجو به ازای حداکثر ۱۷ واحد در ترم یک شهریه مشخص را بدهد به آنها اجازه می دهیم که به ازای یک مقدار تعیین شده شهریه هر چقدر که بخواهند واحد درسی در سال اخذ کنند. 

بنابراین طرح های شهریه‌ای ما در این دانشگاه به گونه ای است که به افراد فشار مالی بابت شهریه وارد نخواهد شد زیرا معتقدیم هرچقدر ما به عنوان دانشگاه این کارها را نکنیم سبب خواهد شد که افراد ضعیف‌تر از تحصیل دور مانده و همین امر باعث خواهد شد این افراد در جامعه فقیرتر شده و در نهایت باعث لطمه زدن به خود جامعه خواهند شد. اما از سوی دیگر هرچقدر آنها را به سمت بالا بکشیم برای جامعه بهتر خواهد بود زیرا به افراد مفیدی تبدیل خواهند شد که در ادامه مالیات پرداخت خواهند کرد و کشور نیز از وجود آنها منفعت خواهد برد.

آقای دکتر به نظر شما برگزاری کلاس های درس به صورت "مجازی" مفید بود یا مضر؟

به هیچ عنوان برگزاری کلاس های مجازی مفید نبود. کرونا ضررهای بسیار زیادی به جامعه به ویژه جوانان زد. افرادی در سنین درس و دانشگاه به دلیل آنکه پیچیدگی‌های زندگی را تجربه نکرده‌اند قطعا درک چنین شرایط برای آنها سخت خواهد بود و کمتر می پذیرند که یکسال در قرنطینه یا زندان کامل به سر ببرند و همین امر سبب خواهد شد لطمه روحی زیادی به جوانان در سطح دنیا وارد شود و می طلبد که هر جامعه و کشوری به این مسئله توجه ویژه داشته باشد و ما در دانشگاه "روان" بر روی این مسئله زیاد کار کرده ایم و در هنگام برگشت دانشجویان به دانشگاه تمامی این افراد را تحت نظر مشاورانی قرار داده ایم که به این افراد رسیدگی کرده و در ارتباط و تماس با آنها باشند.

در ایام کرونایی و به دلیل ماندن ساعت های زیاد افراد در منزل سبب شده که متاسفانه برخی به سمت موادمخدر، الکل و در جوامع غربی به بازی های قمار روی بیاورند که این اتفاقات قطعا خطرها و آسیب های طولانی مدت را به همراه خواهد داشت و باعث بروز آسیب های اجتماعی بسیار زیادی در جامعه می شود و می طلبد جامعه جهانی به صورت فشرده و به عنوان یک انسان به این موضوع رسیدگی کرده و در غیر این صورت لطمه این آسیب ها به همه وارد خواهد شد.

آینده پسا کرونا را برای دانشگاه‌ها، زندگی و علم چگونه می بینید؟

دنیای پسا کرونا دنیای متفاوت برای همه و در تمامی زمینه ها خواهد بود و خیلی از جریانات عوض می شود. در قدیم استاد در سر کلاس تمام علم و دانش خودش را در اختیار دانشجویان قرار می داد. اما امروز دنیا به گونه ای شده است که علم در همه جا وجود دارد و به راحتی هر کسی می تواند به دانش های روز دنیا دسترسی پیدا کند. به اعتقاد بنده استادهای آینده نمی توانند دانشمند باشند بلکه به عنوان یک مدیر یا پدر یا راهنما همراه دانشجو خواهند بود و دانشجو را به یک انسان تصمیم گیر در جامعه تبدیل خواهد کرد و این تغییر یک تغییر بسیار عظیمی است که در حوزه آموزش باید این تغییر رخ بدهد.

از سوی دیگر معتقدم در آینده نه چندان دور معنای مدرک در دانشگاه ها و حتی جامعه عوض خواهد شد. لیسانس یا دکترا دیگر معنا نخواهد داشت و دانشگاه‌ها و مردم به سمت مدارک مهارتی (پودمانی) کوتاه مدت خواهند رفت به طوری که گذراندن چند دوره کوتاه مهارتی و آموزشی به یک مدرک تحصیلی تبدیل خواهد شد که این کار تا حدودی در ایالات متحده آمریکا آغاز شده است.

آقای دکتر شما با دانشگاه های ایران هم در ارتباط هستید؟

متاسفانه تاکنون شرایطی فراهم نشده است که با فرآیند و سیستم های مدیریتی دانشگاه های ایران آشنا بشوم و تنها رابطه من با برخی از اساتیدی بوده است که قبلا در اینجا تحصیل کرده اند اما تنها موضوعی که به آن واقف هستم این است که برخی از دانشجویان ایرانی به ویژه از دانشگاه های شریف، دانشگاه تهران و صنعتی اصفهان که به برای ادامه تحصیل به کشورهای دیگر می آیند فوق العاده بوده و جزو دانشجویان تاپ های دانشگاه های دیگر می شوند که دارای خلاقیت های بسیار زیادی هستند.

سپاس از وقتی که در اختیار ما گذاشتید. و صحبت های پایانی شما...

برای توسعه بیشتر علم و روند کاری دانشگاه ها نیاز است که روابط کاری بین مراکز صنعتی و دانشگاه ها افزایش پیدا کند تا دانشجویان بتوانند در حین تحصیل به صورت عملی نیز با آموزش های خودشان بیشتر آشنا شوند و متاسفانه شنیده ام که در ایران هیچ رابطه ای بین این دو بال توسعه کشور وجود ندارد یا عملا خیلی محدود است

از سوی دیگر دانشگاه مرکز خلاقیت است و افرادی که خلاق هستند، این خلاقیتشان زمانی شکوفا خواهد شد که احساس امنیت داشته باشد یعنی فکر این شخص آزاد باشد و به نظر من این اشتباه است که دانشگاهی وجود داشته باشد که افراد در آن خلاق نباشند پس باید دانشگاه ها به سمتی بروند که ساختاری را به وجود آوردند تا بتوانند افراد خلاق را دل خودشان پرورش دهند.

www.isna.ir

مطالب مرتبط:

خوابگاه های دانشجویی ترکیه

بهترین خوابگاه های تهران

قوانین نانوشته زندگی خوابگاهی

 

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate
توصیه‌ها و هشدارهای پلیس برای پیشگیری از سرقت از منزل

 

توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی برای پیشگیری از سرقت از منزل ، جانشین رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ توصیه‌ها و هشدارهایی را برای پیشگیری از وقوع سرقت از منازل ارائه کرد.

توصیه‌ها و هشدارهای پلیس برای پیشگیری سرقت از منازل

در این باره گفت:‌ امسال با توجه به شیوع کرونا و توصیه به پرهیز از سفر طبیعتا شمار شهروندانی که اقدام به ترک منازل خود می‌کنند کمتر از سال‌های قبل و زمان پیش از شیوع کرونا خواهد بود، اما باز هم لازم است که شهروندان یکسری نکات را مورد توجه قراردهند تا خدایی نکرده منازلشان مورد سرقت واقع نشود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین توصیه به شهروندان در شرایط فعلی این است که تا حد امکان از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز شود، گفت:‌ اما برای پیشگیری از سرقت از منزل توصیه ما این است که شهروندان در صورت خروج از منزل ، موضوع را به بستگان و همسایگان مورد اعتماد خود اطلاع دهند و حتی برای ترک کوتاه مدت خانه نیز در را قفل کنند.

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!
نصب حفاظ

سرهنگ فرد با بیان اینکه باید طبقات ابتدایی و انتهایی ساختمان که در آن امکان دسترسی به بالکن و پنجره ها وجود دارد از طریق نصب حفاظ ایمن سازی شود، گفت:‌ لازم است از درهای مناسب ، قفل‌های مطمئن و استاندارد برای این حفاظ‌ها استفاده شود.

جانشین رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با توصیه به شهروندان برای استفاده از دزدگیر و علائم هشداردهنده قابل اتصال به گوشی تلفن همراه در منازل خود، گفت:  استفاده از دوربین های مداربسته به‌روز با وضوح تصویر بالا به صورتی که تمام راه های ورودی را تحت پوشش قرار دهد نیز توصیه می‌شود اما لازم است که دستگاه DVR با ظرفیت بالا و در خارج از دید قرار گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان باید از نگهداری اموال باارزش خود نظیر طلاجات، جواهرات، سکه، ارز، وجه نقد و نظایر آن در منزل خودداری کنند، گفت:‌ بهترین محل برای نگهداری این اقلام، صندوق امانات بانک‌هاست.

وی با اشاره به ساکنان مجتمع‌های مسکونی و خانه‌های چند واحدی نیز گفت: لازم است تمام ساکنان نسبت به ورود و خروج افراد غیر به ساختمان حساسیت نشان داده و بر روی در ورودی ساختمان از قفل های برقی و جک آرام بند استفاده کنند تا همواره از بسته شدن در مطمئن باشند.

توصیه‌ها و هشدارهای پلیس برای پیشگیری سرقت از منازل
جلوگیری از رفت آمد های زیاد

جانشین رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه لازم است شهروندان از بسته شدن در پارکینگ ساختمان هنگام ورود و خروج اطمینان پیدا کنند، گفت: شهروندان باید از باز کردن در به روی افراد ناشناس که به عناوین مختلف نظیر کارشناس بیمه، رمال، مامور پست، نمایندگی شرکت و … قصد ورود به داخل خانه را دارند جلوگیری کرده و این موضوع را به تمام اعضای خانواده نیز آموزش دهند. همچنین در صورت مراجعه مامور آب، برق، گاز و … نیز حتما باید حضورا به دم در مراجعه کرده و کارت شناسایی مامور را مشاهده کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید روی در ورودی پشت بام نیز قفل مطمئن نصب شود، گفت: شهروندان در صورت نیاز به استفاده از  نظافتچی، پرستار و آشپز و… حتما از از طریق شرکتهای معتبر درخواست خود را پیگیری کنند. چرا که در مواردی سرقت از منازل از سوی افرادی رخ داده که تحت این پوشش وارد خانه شده‌اند.  همچنین  در صورت استفاده از خدمه باید از قرار دادن اموال و کلید منزل در دسترس آنها خودداری شود.

سرهنگ فرد به شهروندانی که زیاد به سفرهای طولانی مدت می‌روند خواست که از لامپ‌های تایمردار استفاده کنند و گفت:‌ همچنین در صورت نگهداری گاوصندوق در منزل باید نسبت به ثابت کردن آن اقدام شده و از در معرض دسترس قرار دادن کلید آن خودداری شود.

جانشین رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنین باردیگر به شهروندان توصیه کرد که از سیستم های هشداردهنده در منازل خود استفاده کنند.

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!(2)

BNBGATE

شما میتوانید در سایت BNBGATE انواع قفل های دیجیتالی گیترا مشاهده کنید و برای خرید ، خدمات و مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

One of the cars rented by RentalcarIran is Hyundai Santafe. For a memorable and relaxing trip, Santafe is the best option to rent a car. Here are some tips for getting to know this car better.

History of Hyundai Santafe

Santafe is one of the products of the Korean Hyundai Motors. Earlier in the year, Hyundai’s Korean ideas for open competition with Ford Escape, Mazda Tribute and Pontiac Aztek came to fruition and the new model, named Santafe, a city in New Mexico, quickly became the most popular family car in North America.

Santafe was produced in two generations. The first generation was deployed on the SM platform from 5 to 5 on the SM platform. Originally produced in Ulsan, South Korea, the car was originally produced with the 1.6, 1.6, and 2 liter models, although the latter never went to the United States.

Another generation of Hyundai Santafe was able to experience a very high level of sales at the beginning of our market, with Hyundai Santafe having an import record in a few years. The up-to-date Santafe features it in the bestseller list and is undoubtedly one of the most successful imported cars in sales. The Hyundai Santafe is an urban high-end chassis. Like the other Hyundai products, this generation uses the fluid design style known as the front, the first thing to notice is the famous Santafe front-facing window that we’ve seen before in other products of the company, and somehow It’s the signature of Hyundai designers.

 

Hyundai Santa fe front side 300x200 - Cheap Hyundai Santafe Car Rental

 

Learn more about the 2016 Hyundai Santafe

The Hyundai Santafe is one of the most successful and modern SUVs in our country and is one of the best choices in the high-end chassis. It is one of the few cars that  heve been sold great in both the zero-km model and the functioning market model. In the 2016 Santa Fe model, its headlights have been replaced and it has helped a great deal. The design of the Hyundai Santafe is closer to European cars. The sporty and all-embracing Hyundai Santafe bodywork has a huge impact on its upscale sales. Hyundai’s interior design for Santafe is very labor-intensive and as customer-friendly as it looks. The dashboard design, which consists of non-geometric shapes, sharp angles, and highlights, captivates every viewer.

 

Inside the Santafe Hyundai, we see a spacious space and, furthermore, due to the well-insulated cabin inside the room, it is perfectly comfortable. There is a variety of acceptable equipment available in the Hyundai Santafe, which is further enhanced in the 2019 model year, some of which are the first to be installed on a vehicle in this class. The cabin design is easy to access with equipment and keys and benefits from ergonomics. The materials used in the Hyundai Santafe cab are high quality materials, and overall the interior and exterior design of the Hyundai Santafe are all highly rated and acceptable.

 

2016 300x188 - Cheap Hyundai Santafe Car Rental

 

Hyundai Santafe 2019 Specifications

The heart of the Hyundai is the Santafe Cylinder and has a volume of 2359 cc. For the 2019 Hyundai Santafe, the GDI series is used. The engine is capable of producing 6300 rpm, 190 hp and 4250 rpm at 245 Nm. This drivetrain on Santa Fe is not very responsive because of the low acceleration and agility that is felt with very low traction uphill. Hyundai Santafe burns 11.2 liters of gasoline in the combined cycle, which is relatively high and has no economic justification. The Hyundai Santa Fe is powered by a six-speed automatic gearbox, which is acceptable, but it could be better. Overall the engine and gearbox coordination is good and satisfying in this respect.

In the discussion of the Hyundai Santafe suspension system is soft and performs well. The Hyundai Santafe ride is enjoyable and has relatively good steering. Santafe is safe and stable in its twists and turns and has good handling, but has nothing to say about its Japanese rivals. The Hyundai Santafe, of course, is heavily reduced when handling a heavy weight, but in the normal state, the Santafe almost keeps the car driver happy.

 

The Hyundai Santafe is a quality Korean with an attractive exterior and interior design, and its sales market is very good in both zero-km models and both. Contact us to find out more about renting this car at a cheap price and in very good condition with the numbers on our contact page. In the meantime, if you would like to watch a fascinating video of the 2016 Hyundai Santa Fe comprehensive review, check out the video below prepared by the Crazy cars site.



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

نکاتی را برای زندگی راحت تر در خوابگاه

 

اسمش اصلا رویش نیست و در مقایسه با خانه های شخصیِ پدر و مادر دار، خوبی هایی دارد و بدی هایی.

اگر بخواهید فقط برای خوابیدن سراغش بروید احتمالا از زندگیتان خیر لازم را نمی بینید بنابراین لازم دیدیم نکاتی را برای زندگی راحت تر در خوابگاه بیان نماییم:

وسایل لازم:

در خوابگاه مجبورید یک سری چیزها را خودتان تهیه کنید چرا که اتاقی که تحویلتان می دهند جز موکت، تخت، کمد و البته تمدن گذشته روی دیوارها چیز دیگری ندارد بنابراین وسایل شخصی و کم حجم مثل قاشق و چنگال، بشقاب و لیوان، حوله و صابون و ... را باید از خانه بیاورید. در ضمن اگر به تشک های ابری که در روز واگذاری خوابگاه فروخته می شود علاقه مند نیستید می توانید از خانه تشک و بالش بیاورید.

در مورد کالاهای عمومی هم باید با بقیه هم اتاقی ها به توافق برسید البته دقت داشته باشید که برخی خرده ریزهای به نسبت ارزان و با استهلاک بالا مانند جارو، تشت، دستگیره و سفره را می توانید به طور مشترک و دنگی بخرید اما تهیه چیزهای گران قیمت را بهتر است به صورت عادلانه بین خودتان تقسیم کنید چرا که در آخر نمی توانید وسایلی مانند اتو یا قابلمه را به پنج قسمت تقسیم کنید.

هم اتاقی:

نسبت به انتخاب هم اتاقی بی تفاوت نباشید اما خیلی هم سخت نگیرید. دقت داشته باشید"دوست بودن از زمین تا آسمان با هم اتاقی بودن متفاوت است" و هیچ تضمینی وجود ندارد  که حتی صمیمی ترین دوستتان هم اتاقی خوبی از آب در آید.

در انتخاب هم اتاقی دقت داشته باشید که بعضی چیزهایِ در ظاهر کم اهمیت، چقدر در دراز مدت مهم می شوند و مهمتر از آن، خیلی چیزها چقدر سریع زیر یک سقف ارزششان را از دست می دهند.

جغرافیای خوابگاه:

خوابگاهتان را در اسرع وقت کشف کنید. جاهای رسمی مثل سایت، کتابخانه، بوفه، اتاق تلویزیون، خشکشویی و آرایشگاه اصولا مشخص اند و فقط باید زحمت استفاده از آن را به خودتان بدهید.

حساب و کتاب:

حساب حساب است و کاکا برادر. در خوابگاه بیشتر از یک هفته نمی توان با نوش جان و قابلی ندارد سر کرد. برای راحتی کار می توانید یکی از اعضای اتاق را به عنوان مادرخرج تعین نمایید ولی توصیه می شود هر گونه خرجی را یادداشت نمایید. در ضمن سعی کنید حساب ها را حداکثر هر سه ماه یکبار تصفیه نمایید تا به کسی فشار نیاید.

درس خواندن در خوابگاه:

یکی از مزایای خوابگاه امکان درس خواندن آن هم به صورت دسته جمعی است که معمولا در نمازخانه خوابگاه یا اتاق های بزرگ بر پا می شود.

اگر هم عادت دارید به تنهایی درس بخوانید سالن مطالعه مکان بسیار مناسبی است که بیشتر هنگامی کاربردش بیشتر می گردد که سایر اعضای اتاق می خواهند چراغ ها را خاموش کنند و یا اتاق شما شلوغ است.

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate
کاربرد ردیاب کودک برای والدین

یکی از دغدغه های همیشگی والدین حفظ امنیت کودکان دلبندشان است. دغدغه شماره یک والدین در ارتباط با نوزادان خود که در مهد می گذارند، کودکانشان در مدرسه و یا سرویس های مدرسه و یا زمانی که فرزندشان به اردوی مدرسه ای می رود. در این مقاله قصد داریم ردیاب مخفی کودک و بهترین کاربردهای آن را به شما معرفی کنیم.

ردیاب کودک و ویژگی هایی که از آن بی اطلاع هستید
ردیاب مخفی کودک، کاربردی ترین تکنولوژی تامین امنیت کودک شماست

این روزها به کارگیری از ردیاب به صورت جدی وارد سبک زندگی افراد شده و استفاده از آن دیگر به موقعیت یاب و ردیاب خودرو و ردیابی های نظامی محدود نیست. ردیاب مخفی کودک یکی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیاست که با به کارگیری آن توسط والدین بسیاری از دل نگرانی های والدین برطرف می شود. در ادامه به بررسی  بهترین کاربردهای ردیاب مخفی کودک می پردازیم و شما را با امکانات و ویژگی های این دستگاه کاربردی بیشتر آشنا می کنیم.

جی پی اس همراه، مناسب برای کودکان توانخواه

یکی دیگر از مهم ترین کاربردهای ردیاب کودک، ویژه  والدینی است که از کودک مبتلا به اوتیسم مراقبت می کنند. این کودکان با توجه به شرایط خاصی که دارند باید نوع نگهداری خاصی هم داشته باشند. کودکانی که با بیماری لاعلاج سندروم داون دست و پنجه نرم می کنند نیز به دلیل اختلالات ذهنی گاهی در هنگام بازی در پارک، مهدکودک و یا حتی میهمانی های خانوادگی دچار مشکلاتی می شوند.

مراقبت از کودکان

طبیعی است که والدین این کودکان دوست دارند از فرزندان خود بیشتر مراقبت کنند و در عین حال شور و شعف کودکی را در وجود آن ها حفظ کنند. در این شرایط استفاده از ردیاب کودک می تواند پیشنهاد بسیار مناسبی باشد چرا که والدین با به کار گیری از این محصول می توانند محدوده جغرافیایی خاصی را برای فرزند خود در نظر بگیرند تا هر زمان که از موقعیت جغرافیایی مورد نظر دور شدند با فعال شدن دکمه sos و هشدار سیستم ردیاب والدین را از این موضوع مطلع کند.

ردیاب کودک و ویژگی هایی که از آن بی اطلاع هستید
استفاده از ردیاب برای کودکان بیش فعال

یکی از معضلاتی که پدر مادرهای زیادی با آن دست و پنجه نرم می کنند مراقبت از کودکان بیش فعال است. کنترل این دسته از کودکان یک مشکل بزرگ است که موجب می شود والدین به مراقبت بیشتری از فرزند خود بپردازنند. اما توجه و نگهداری بیش از اندازه برای کودکان بیش فعال آزار دهنده به نظر می رسد.

جی پی اس کودک

به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی از ابزار جی پی اس کودکان کمک بگیرید تا با به کار گیری از آن بتوانید به کودک خود آزادی بیشتری برای بازی و تفریح بدهید. در عین حال با روشن کردن دکمه اخطار کودک را به یک محدوده جغرافیایی خاص محدود کنید. شما می توانید کودک خود را از وجود این دستگاه مطلع کنید و به او بگویید که حتی زمانیکه در کنارش نیستید مراقب و محافظ او هستید.

خرید ردیاب ارزان کودک برای والدین شاغل

والدین شاغلی که کودکان زیر 10 سال دارند در روزهای تابستان که با تعطیلی مدارس روبه رو می شوند معضلات زیادی دارند. چرا که با توجه به موقعیت شغلی و اجتماعی خود نمی توانند ساعات طولانی در منزل باشند و از فرزاندان خود مراقبت کنند.

در این شرایط پیشنهاد استفاده از ردیاب کودک می توانند راه حلی آسان و راه گشا باشد. چرا که با استفاده از این ابزار می توانید حتی به صورت مخفیانه فرزند دلبند خود را زیر نظر داشته باشید.

کاربرد موقعیت یاب کودکان در سرویس مدارس

یکی از کاربردی ترین استفاده های ردیاب مخفی کودک برای دانش آموزان دبستانی است که به تنهایی مسیر خانه تا مدرسه را طی  می کنند و یا هر روز با سرویس مدرسه به محل تحصیل خود می روند. در این شرایط تنها کافی است با استفاده از جی پی اس کودکان از مسیر طی شده توسط فرزند خود اطلاع لازم را پیدا کنید و دیگر نگران دیر رسیدن کودک به خانه و یا مدرسه نباشید.

با توجه به این کاربرد مهم می توانید در هنگام اردوهای خارج شهر که توسط مدارس برگزار می شود نیز از این ابزار برای کنترل دائمی موقعیت مکانی کودکتان استفاده کنید.

ردیاب کودک و ویژگی هایی که از آن بی اطلاع هستید
استفاده از ردیاب کودک برای موقعیت های خطرناک

کوچه ها و خیابان های ناامن شهر همیشه می تواند زنگ خطری برای کودکان معصوم ما باشد که گاهی برای بازی و شادی طعمه سارقان می شود. در این شرایط بهتر است تا از قبل از بروز این اتفاق ناگوار خود را آماده کنید. نگران نباشید برای پیشگیری از بروز این اتفاق ناگوار تنها می توانید یک جی پی اس و موقعیت یاب را به پیراهن و یا لباس کودک خود نصب کنید تا در صورت بروز هر گونه اتفاق ناگوار بتوانید با مراجعه به اداره پلیس به سرعت خود را به کودک دلبندتان برسانید.

ردیاب مخفی کودک و ویژگی هایی که از آن بی اطلاع هستید

حال که با کاربردهای متنوع و متفاوت سیستم موقعیت یاب کودکان آشنا شدید توصیه می کنیم برای خرید ردیاب شخصی مناسب برای فرزند خود دست بجنبانید. در نظر داشته باشید که این ابزار کاربردی تنها وسیله است که با استفاده از آن می توانید هر لحظه و هر کجا خیال خود را از امنیت فرزند خود راحت نگه دارید.

ردیاب کودک و ویژگی هایی که از آن بی اطلاع هستید
شرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان درباره کاربرد جی پی اس کودک به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

WWW.BNBGATE.COM

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Buy a car tracker before you regret it

Since the invention of the car until now, this vehicle has been one of the most valuable targets of thieves because it sells very well. With these interpretations, it is quite natural that when going to a party, going to a business meeting, you constantly have the stress of looking out of the car window that no one has damaged or stolen.
Despite the introduction of the immobilizer system in today’s cars, many thieves have advanced and can turn on the car in three whistles, so it is necessary to install security devices such as car alarms.

WhatsApp Image 2020 12 17 at 12.54.48 300x220 - Buy a car tracker before you regret it

A car tracker is better or a car alarm

The most important difference between a car alarm and a car tracker is that by touching the car and shaking it, the alarm siren is activated and produces a horrible sound that frightens the thief, but by installing the car tracker, it is possible to secretly track the car online. .
Despite installing the car alarm and activating the siren when shaking and touching the car door, it is possible to deactivate the alarm if the car tracking devices are installed secretly and no one other than the car owner is aware of the installation of this device. It is possible to find the exact position of the car online.

Stealing a car means a new hassle and running to the police station

Certainly, despite all the fluctuations of the dollar in our country, even those who use cheap cars such as Pride, Peugeot 206 are thinking about maintaining the security of their cars. Some car owners even use this vehicle in Snap and make a living, so car theft is definitely the peak of frustration and apprehension among car owners.
Confusion when buying car security tools is due to lack of information

Definitely, when buying a car, the first thing a friend and acquaintance will tell you is to buy a pedal lock or steering wheel lock for the car and install a car alarm for the car faster. But the fact is that these devices only delay the theft of the car and can be disabled by thieves. The only tool that can help you is a car tracker because even with car theft, it is possible to find the car and the exact location of the car through the phone and the site.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۴ 2 300x188 - Buy a car tracker before you regret it

A car alarm is just one way to prevent theft

The alarm includes sensor components, a siren, a radio receiver for wireless control. By installing various sensors on the car doors and connecting it to the siren, the siren is practically activated by shaking, shaking, hitting or pushing the car and the alarm sound is sounded. Of course, car alarm can only cause fear and panic in thieves, but it is also possible to disable it, because the thief, realizing the installation of this device on the car, can cut off the car’s power and disable the device.

Find out the location of your car anywhere in the world by purchasing and installing a car tracker

Car tracking devices, although not yet in place in some cities, are considered to be one of the best car security devices. By installing a car tracker, you practically make the work of thieves difficult because no one but the car owner knows that the tracker is installed on the car.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۶ 2 300x153 - Buy a car tracker before you regret it

Car Tracker Features

The most obvious feature of a car tracker is finding the position of the car, but this device has other great features that include the following:
1. Ability to view routes, achievements, car movements
2. Inform the location of the car online
3. Ability to view the amount of fuel in the car
4. It is possible to activate the SOS emergency button, which by activating it, people can request help by pressing the emergency button of the tracker.
5. Ability to turn off the car by sending a text message
6. Ability to listen inside the car cabin by installing a microphone
7. Ability to view images inside the car by installing the camera on the car tracker
8. Ability to determine the geographical area
The magnet car tracker is a new generation of the newest car tracker in the world
With the advancement of technology in the car GPS industry, we are practically witnessing the production and supply of the latest car tracker in the market. The magnetic car tracker has been able to increase the demand for this device due to its portability, battery and built-in microphone.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۲ 300x238 - Buy a car tracker before you regret it

Buy a car tracker before you regret it

Unfortunately, many people think of installing security devices on their car when it comes to car theft. This is a big mistake that happens by many of us, so do not be one of those people and increase the security of the car right now and buy this device by taking our company’s phone numbers.

investment

Buying a car tracker is not an additional cost but a long-term investment that in addition to increasing the security of the car, you do not have to worry about finding a car when the car is stolen.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 8 300x204 - Buy a car tracker before you regret it

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

WWW.RENTALCARIRAN.COM



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی برای پیشگیری از سرقت از منزل

 

جانشین رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ توصیه‌ها و هشدارهایی را برای پیشگیری از وقوع سرقت از منازل در تعطیلات نوروزی ارائه کرد.

سرهنگ داود فرد در این باره گفت:‌ امسال با توجه به شیوع کرونا و توصیه به پرهیز از سفر طبیعتا شمار شهروندانی که اقدام به ترک منازل خود می‌کنند کمتر از سال‌های قبل و زمان پیش از شیوع کرونا خواهد بود، اما باز هم لازم است که شهروندان یکسری نکات را مورد توجه قراردهند تا خدایی نکرده منازلشان مورد سرقت واقع نشود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین توصیه به شهروندان در شرایط فعلی این است که تا حد امکان از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز شود، گفت:‌ اما برای پیشگیری از سرقت از منزل توصیه ما این است که شهروندان در صورت خروج از منزل ، موضوع را به بستگان و همسایگان مورد اعتماد خود اطلاع دهند و حتی برای ترک کوتاه مدت خانه نیز در را قفل کنند.

سرهنگ فرد با بیان اینکه باید طبقات ابتدایی و انتهایی ساختمان که در آن امکان دسترسی به بالکن و پنجره ها وجود دارد از طریق نصب حفاظ ایمن سازی شود، گفت:‌ لازم است از درهای مناسب ، قفل‌های مطمئن و استاندارد برای این حفاظ‌ها استفاده شود.

جانشین رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با توصیه به شهروندان برای استفاده از دزدگیر و علائم هشداردهنده قابل اتصال به گوشی تلفن همراه در منازل خود، گفت:  استفاده از دوربین های مداربسته به‌روز با وضوح تصویر بالا به صورتی که تمام راه های ورودی را تحت پوشش قرار دهد نیز توصیه می‌شود اما لازم است که دستگاه DVR با ظرفیت بالا و در خارج از دید قرار گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان باید از نگهداری اموال باارزش خود نظیر طلاجات، جواهرات، سکه، ارز، وجه نقد و نظایر آن در منزل خودداری کنند، گفت:‌ بهترین محل برای نگهداری این اقلام، صندوق امانات بانک‌هاست. 

وی با اشاره به ساکنان مجتمع‌های مسکونی و خانه‌های چند واحدی نیز گفت: لازم است تمام ساکنان نسبت به ورود و خروج افراد غیر به ساختمان حساسیت نشان داده و بر روی در ورودی ساختمان از قفل های برقی و جک آرام بند استفاده کنند تا همواره از بسته شدن در مطمئن باشند. 

جانشین رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه لازم است شهروندان از بسته شدن در پارکینگ ساختمان هنگام ورود و خروج اطمینان پیدا کنند، گفت: شهروندان باید از باز کردن در به روی افراد ناشناس که به عناوین مختلف نظیر کارشناس بیمه، رمال، مامور پست، نمایندگی شرکت و ... قصد ورود به داخل خانه را دارند جلوگیری کرده و این موضوع را به تمام اعضای خانواده نیز آموزش دهند. همچنین در صورت مراجعه مامور آب، برق، گاز و ... نیز حتما باید حضورا به دم در مراجعه کرده و کارت شناسایی مامور را مشاهده کنند. 

وی با تاکید بر اینکه باید روی در ورودی پشت بام نیز قفل مطمئن نصب شود، گفت: شهروندان در صورت نیاز به استفاده از  نظافتچی، پرستار و آشپز و... حتما از از طریق شرکتهای معتبر درخواست خود را پیگیری کنند. چرا که در مواردی سرقت از منازل از سوی افرادی رخ داده که تحت این پوشش وارد خانه شده‌اند.  همچنین  در صورت استفاده از خدمه باید از قرار دادن اموال و کلید منزل در دسترس آنها خودداری شود.

سرهنگ فرد به شهروندانی که زیاد به سفرهای طولانی مدت می‌روند خواست که از لامپ‌های تایمردار استفاده کنند و گفت:‌ همچنین در صورت نگهداری گاوصندوق در منزل باید نسبت به ثابت کردن آن اقدام شده و از در معرض دسترس قرار دادن کلید آن خودداری شود.

جانشین رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنین باردیگر به شهروندان توصیه کرد که از سیستم های هشداردهنده در منازل خود استفاده کنند.

www.isna.ir

مطالب مرتبط:

خوابگاه های دانشجویی ترکیه

بهترین خوابگاه های تهران

قوانین نانوشته زندگی خوابگاهی

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ، خوابگاه ، پانسیون ، خوابگاه دخترانه ،خوابگاه پسرانه ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate
از سرقت منزلتان جلوگیری کنید!

امروزه با توجه به گران شدن وسایل و افزایش سرقت ، یکی از بزرگترین ترس هایی که خانواده ها با آن روبرو هستند، سرقت از منزلشان است.

بسیاری از زوج ها برای تامین مخارج شان ، هر دو شاغل هستند و در ساعات خاصی از روز مجبور هستند که برای رفتن به سرکار ، منزلشان را ترک کنند بدون اینکه از سیستم حفاظتی خاصی استفاده کنند.
تقریبا میشه گفت که بزرگترین سرمایه هر فرد خانه ای است که در آن سکونت دارد و سایلی که داخل آن قرار دارد.در بسیاری از شرایط ما این سرمایه را نادیده میگیریم و بدون تامین امنیت آن به مسافرت و … میرویم.

از سرقت منزلتان جلوگیری کنید!

جلوگیری از سرقت منزل

اکثر افراد و خانواده ها متاسفانه معتقدن که برا آنها این اتفاقات پیش نمی آید و بعد از این اتفاقات و از دست دادن وسایل خود، تازه به فکر خرید سیستم های مختلف امنیتی مختلف می افتند تا امنیت منزلشان را تامین کنند ، اما دیگر کار از کار گذشته است.
امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، مهندسان در حال طراحی خانه های هوشمندی هستند که هم از نظر امنیت و هم از نظر کاربری نیازهای شما را برطرف کند ، اما متاسفانه با توجه به شرایط خاص کشورمان ، این تکنولوژی ها هنوز به ایران نرسیده و یا خیلی گران هستند.

از سرقت منزلتان جلوگیری کنید!

بهترین سیستم امنیتی

یکی از این سیستم ها که خوشبختانه در کشور ما با قیمت مناسب وجود دارد و روزانه تعداد متقاضیان این سیستم در حال افزایش است ، سیستم قفل های دیجیتالی هستند ، که امنیت منزلتان را تا حد زیادی تامین میکند.
این دستگاه ها کاربرد بسیاری دارند و امنیت منزلتان را تا حد بالایی تامین میکنند . قبل از سرقت ، سارقان به اولین نکته ای که توجه میکنند قفل درب منزل شماست و زمانی که میتوانند آنرا باز کنند برای آنها بسیار مهم است و اگر خانه ای از بهترین نوع قفل هایی مکانیکی قدیمی استفاده کند  ، شاید در برخی از موارد سارقان از سرقت منصرف شوند ، اما در خیلی از شرایط ارزش محتویات خانه زیاد است و سارقان ریسک زمان را میپذیرند و از خانه سرقت میکنند.

از سرقت منزلتان جلوگیری کنید!
قفل های دیجیتالی

قفل های دیجیتالی به دلیل هوشمند بودن ، امنیت بسیار بالایی دارند و پیشرفت بزرگی در سیستم امنیت به محسوب میشود ، در کشور های پیشرفته اکثر افراد از این قفل ها استفاده میکنند و قفل های مکانیکی منسوخ شده اند و کاربردی ندارند.

BNBGATE

شما میتوانید در سایت BNBGATE انواع قفل های دیجیتالی را مشاهده کنید و برای خرید ، خدمات و مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

قفل های دیجیتالی و جلوگیری از سرقت منازل

بهترین روش جلوگیری از سرقت خودرو

تاریخچه به وجودآمدن دزدگیر

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ، گیت فروشگاهی ، دزدگیر مغازه ، گیت فروشگاه ، دزدگیر ، گیت ، گیت دست دوم ، بهترین گت دست دوم ، دزدگیر فروشگاه ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Buy a car tracker before you regret it

Since the invention of the car until now, this vehicle has been one of the most valuable targets of thieves because it sells very well. With these interpretations, it is quite natural that when going to a party, going to a business meeting, you constantly have the stress of looking out of the car window that no one has damaged or stolen.
Despite the introduction of the immobilizer system in today’s cars, many thieves have advanced and can turn on the car in three whistles, so it is necessary to install security devices such as car alarms.

WhatsApp Image 2020 12 17 at 12.54.48 300x220 - Buy a car tracker before you regret it

A car tracker is better or a car alarm

The most important difference between a car alarm and a car tracker is that by touching the car and shaking it, the alarm siren is activated and produces a horrible sound that frightens the thief, but by installing the car tracker, it is possible to secretly track the car online. .
Despite installing the car alarm and activating the siren when shaking and touching the car door, it is possible to deactivate the alarm if the car tracking devices are installed secretly and no one other than the car owner is aware of the installation of this device. It is possible to find the exact position of the car online.

Stealing a car means a new hassle and running to the police station

Certainly, despite all the fluctuations of the dollar in our country, even those who use cheap cars such as Pride, Peugeot 206 are thinking about maintaining the security of their cars. Some car owners even use this vehicle in Snap and make a living, so car theft is definitely the peak of frustration and apprehension among car owners.
Confusion when buying car security tools is due to lack of information

Definitely, when buying a car, the first thing a friend and acquaintance will tell you is to buy a pedal lock or steering wheel lock for the car and install a car alarm for the car faster. But the fact is that these devices only delay the theft of the car and can be disabled by thieves. The only tool that can help you is a car tracker because even with car theft, it is possible to find the car and the exact location of the car through the phone and the site.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۴ 2 300x188 - Buy a car tracker before you regret it

A car alarm is just one way to prevent theft

The alarm includes sensor components, a siren, a radio receiver for wireless control. By installing various sensors on the car doors and connecting it to the siren, the siren is practically activated by shaking, shaking, hitting or pushing the car and the alarm sound is sounded. Of course, car alarm can only cause fear and panic in thieves, but it is also possible to disable it, because the thief, realizing the installation of this device on the car, can cut off the car’s power and disable the device.

Find out the location of your car anywhere in the world by purchasing and installing a car tracker

Car tracking devices, although not yet in place in some cities, are considered to be one of the best car security devices. By installing a car tracker, you practically make the work of thieves difficult because no one but the car owner knows that the tracker is installed on the car.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۶ 2 300x153 - Buy a car tracker before you regret it

Car Tracker Features

The most obvious feature of a car tracker is finding the position of the car, but this device has other great features that include the following:
1. Ability to view routes, achievements, car movements
2. Inform the location of the car online
3. Ability to view the amount of fuel in the car
4. It is possible to activate the SOS emergency button, which by activating it, people can request help by pressing the emergency button of the tracker.
5. Ability to turn off the car by sending a text message
6. Ability to listen inside the car cabin by installing a microphone
7. Ability to view images inside the car by installing the camera on the car tracker
8. Ability to determine the geographical area
The magnet car tracker is a new generation of the newest car tracker in the world
With the advancement of technology in the car GPS industry, we are practically witnessing the production and supply of the latest car tracker in the market. The magnetic car tracker has been able to increase the demand for this device due to its portability, battery and built-in microphone.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۲ 300x238 - Buy a car tracker before you regret it

Buy a car tracker before you regret it

Unfortunately, many people think of installing security devices on their car when it comes to car theft. This is a big mistake that happens by many of us, so do not be one of those people and increase the security of the car right now and buy this device by taking our company’s phone numbers.

investment

Buying a car tracker is not an additional cost but a long-term investment that in addition to increasing the security of the car, you do not have to worry about finding a car when the car is stolen.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 8 300x204 - Buy a car tracker before you regret it

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

WWW.RENTALCARIRAN.COM



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،ca،اجاره خودرو، اجاره ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1400 | نظرات ()