نوشته شده توسط : bnbgate

تگ سنسورماتیک

تگ های سنسورماتیک یکی از باکیفیت ترین تگ های موجود در بازار است
با توجه به افزایش قیمت شدید اجناس در چند ماه گذشته سرقت از فروشگاهها بشدت افزایش داشته است
از طرفی میزان سود دریافتی حاصل از فروش اجناس به حداقل ممکن در یکی دوسال اخیر رسیده است لذا سارقان با تهیه جداکننده از بازار (متاسفانه خیلی از شرکتها و همکاران این حوزه مبادرت به فروش جداکننده ی تگ به افراد غیر مشتری میکنند)  آن هم با قیمت پایین و با حضور در اتاقهای پرو لباس و یا در مکانهایی از فروشگاه که از تیررس صاحبان فروشگاه خارج است اقدام به جداکردن تگ های امنیتی از محصولات داخل فروشگاه نموده و به راحتی اقدام به سرقت محصولات مینمایند

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

با توجه به افزایش اعتراضات مشتریان این مساله به یکی از دغدغه های اصلی اصنافی گردیده که فروشگاه هایشان مجهز به سیستم ضدسرقت میباشد
به همین رو کارشناسان گروه فنی مهندسی BNB در حال حاضر تا پیدا نمودن راهکار مناسب و فراگیر به مشتریان خود یک راه حل مناسب با شرایط موجود پیشنهاد می نماید

تگ سنسورماتیک

پیشنهاد گروه فنی مهندسی BNB

تعویض سیستم های ضدسرقت خود با سیستمهای سنسورماتیک ( RF & AM)
در این حالت شرکت کلیه سیستم در فروشگاه مشتریان را جمع آوری نموده و بجای آن سیستم ضد سرقت سنسورماتیک را جایگزین مینماید
تگهای ضد سرقت سنسورماتیک به گونه ای طراحی گردیده که با جداکن های موجود در بازار قابل رهاسازی نمیباشند و فقط با جدا کن مخصوص خود که بصورت دستی و برقی میباشد قابل رها سازیست

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 
 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

خوابگاه کارمندی در تهران

امروزه بیشتر قشر جوان جامعه به دلایل مختلف از خوابگاه استفاده می کنند که همین امر سبب به وجود آمدن خوابگاه های بسیاری شده است. از جمله خوابگاه دانشجویی، خوابگاه پسرانه، خوابگاه دخترانه، خوابگاه متأهلی، خوابگاه کارمندی و... تأسیس شده اند تا پاسخگوی نیاز جوانان به مسکن، در شهر های غریب باشند. خوابگاه های متأهلی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارمندها، تدارک دیده شده است و برای زندگی موقت در یک شهر بزرگ، مقرون به صرفه می باشد.

اکثر افراد شاغل که برای بهبود وضعیت زندگی خود به انتخاب یا اجبار به شهرهای دیگر سفر می کنند، در پی یافتن محل مناسب برای اقامت موقت خود هستند. این شرایط تنها مختص به ایران نیست و در سراسر جهان امری رایج است. وضعیت زندگی بر موفقیت های انسان تأثیرگذار است، پس انتخاب یک مکان مناسب برای زندگی هرچند کوتاه و موقت امری ضروری می باشد. افرادی که به هر دلیلی مجبور به اقامت در مکان های نامناسب هستند، شرایط نامطلوبی را تحمل می کنند که به نوبه خود موجب از دست دادن آرامش این افراد می شود. وبسایت خوابگاه یار بر اساس تجربه خود در معرفی خوابگاه، پانسیون و اقامتگاه های کارمندی به معرفی 6 مورد از مهمترین مواردی که در هنگام انتخاب یک خوابگاه کارمندی مناسب باید مورد توجه قرار بگیرد، پرداخته است. گرچه ملاک انتخاب خوابگاه، ممکن است بسته به روحیات و شخصیت فردی افراد متفاوت باشد، اما به هرحال این موارد معرف ملاک های بنیادی برای انتخاب یک مکان مناسب هستند

موقعیت خوابگاه
افرادی که در شهرهای بزرگ مانند تهران اقامت دارند، به خوبی اهمیت این مسأله را درک می کنند. این افراد گاهی زندگی در یک خوابگاه ساده با امکانات محدود را به شرطی که به محل کارشان نزدیک باشد، به یک خوابگاه لوکس با فول امکانات ترجیح می دهند. شاید توقع زیادی باشد که بخواهید در شهر بزرگی مانند تهران با 20 دقیقه پیاده روی از خوابگاه به محل کارتان برسید، اما با وجود خوابگاه های متعدد، در شهرهای بزرگ می توانید خوابگاهی را انتخاب کنید که به ایستگاه های وسایل نقلیه عمومی دسترسی آسان و سریع داشته باشید.

وضعیت خوابگاه
ممکن است ظاهر بیرونی خوابگاه ملاک خوبی برای انتخاب آن نباشد. سعی کنید قبل از انتخاب نهایی، حتمأ سری به قسمت های داخلی خوابگاه بزنید. واضح است خوابگاه های تازه ساخت به دلیل مدرن بودن دارای امکانات رفاهی بیشتری هستند. گرچه خوابگاه های قدیمی به دلیل بافت ساختمان یا سابقه کار بیشتر، ممکن است جذابیت بیشتری داشته باشند. اما به هرحال امکانات رفاهی یکی از موارد غیرقابل چشم پوشی است. بافت خوابگاه ها عمومأ به گونه ای است که چندین اتاق در یک کریدور مشترک قرار دارند و هر اتاق دارای ظرفیت 2 تا 6 نفر است. مجهز بودن خوابگاه به اینترنت پرسرعت،  داشتن پارکینگ و وسایل ورزشی، از جمله مواردی هستند که ممکن است در خوابگاه های مدرن بیشتر از خوابگاه های قدیمی یافت شوند.

نوع خوابگاه
با سر زدن کوتاه به چند خوابگاه متوجه خواهید شد که برخی از آن ها در انتخاب مشتری های خود حساسیت زیادی نشان نمی دهند. به طوری که ممکن است شما اگر در یک خوابگاه کارمندی دانشجویی ساکن شوید با افرادی که چندین سال با شما اختلاف سنی دارند و دانشجو هستند، هم اتاق شوید. این افراد ممکن است به مقتضای سن و موقعیت خود، خواهان برقراری مقرراتی باشند که اجرای آن ها برای شما به عنوان یک کارمند یا شاغل دشوار باشد. همچنین ممکن است هم صحبتی و تعامل با این افراد برای شما آسان نباشد. بی شک این موارد باعث بروز مشکلاتی برای شما و همچنین هم اتاقیتان خواهد شد. پس در حد امکان سعی کنید برای جلوگیری از ایجاد تنش، به دنبال خوابگاه هایی باشید که ویژه کارمندان است.

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

بهداشت خواب در خوابگاه 

نحوه خروج از اقامتگاه دخترانه در ساعات غیر مجاز​

اهمیت داشتن امنیت در پانسیون پسرانه تهران

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

تگ بازکن سنسورماتیک

تگ بازکن سنسورماتیک یکی از ابزارهای پرکاربرد در گروه محصولات حفاظتی و ضد سرقت قرار می گیرد. اصولا هر یک از تگ هایی که به نوعی بر روی لباس یا هر یک از کالاهایی که در فروشگاه های مختلف به منظور فروش در دسترس عموم قرار می گیرد

لازم است تا پس از خرید توسط جداکننده تگ از این محصولات جدا شده و مشتریان در این زمینه دچار مشکل نشوند.

زمانی که در هر یک از فروشگاه هایی که به نوعی در سیستم ایمنی خودشان از انواع گیت فروشگاهی بدین منظور استفاده می کنند

نصب و قرارگیری تگ فروشگاهی بر روی محصولات یکی از راه های حفظ و مصون ماندن این محصولات از دستبرد یا سوء استفاده در اماکن مذکور می باشد.

جداکننده تگ به فروشندگان یاری می رساند تا بتوانند با خیال راحت محصولات فروخته شده را کنترل و توسط این ابزار نسبت به جداسازی انواع تگ فروشگاهی اقدام کنند.

به منظور خرید این محصول فقط کافی است تا در هر نقطه از کشور عزیزمان که باشید به فروشگاه اینترنتی BNB ارائه کننده انواع تجهیزات ایمنی و ضد سرقت مراجعه نموده

و انواع دستگاه های جداکننده تگ را با کیفیت واقعی و قیمت مناسب سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت نمایید.

توصیه می کنیم در صورتی که هنوز قصد دارید تا با کاربردهای جدا کننده تگ بیشتر آشنا شوید در ادامه این مطلب نیز با ما همراه باشید

تگ بازکن سنسورماتیک

محل نصب جدا کننده تگ فروشگاهی

جداکننده تگ فروشگاهی را در فروشگاه های بزرگ و هایپرمارکت ها اغلب در کنار فروشندگان یا متصدی صندوق نصب و مورد استفاده قرار می گیرد.

این کار به منظور سهولت دسترسی و نیز سرعت بخشیدن به روند باز کردن انواع تگ ضروری به نظر می رسد.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

هر چند لازم است در این زمینه از نظرات مشاوران و نصابان حرفه ای در این زمینه استفاده شود و این کار را به تیم های تخصصی بسپارید. قدرت ربایش و اثر مغناطیسی انواع جداکننده تگ در سرعت جداسازی این تگ ها تاثیر غیر قابل انکاری دارد. انواع تگ فروشگاهی که اغلب به نام تگ ضد سرقت یا تگ لباس نیز نامیده می شوند تا زمانی که توسط دستگاه جداکننده تگ از محصول مورد نظر باز نشوند همچنان یک هشدار بالقوه برای سارقین به شمار می رود و می تواند این محصولات را از دستبرد سارقین حفظ کند.

 

دلایل خرید جدا کننده تگ

خرید جداکننده تگ یا به اصطلاح خرید تگ بازکن یکی از راه هایی است که نخستین گزینه قابل اطمینان به شمار می رود که می تواند

بر امنیت فروشگاه یا مراکز فروش بیفزاید. امروزه استفاده از انواع گیت فروشگاهی که در واقع از طریق اتصال به انواع تگ فروشگاهی به عنوان دزدگیر پوشاک یا محصولات مشابه عمل می کنند از طرفداران بیشماری برخوردار است.

در واقع مشتریان این دستگاه و به خصوص صاحبان فروشگاه های بزرگ ترجیح می دهند تا به منظور حفظ سرمایه خودشان از انواع دزدگیر فروشگاهی در این زمینه استفاده کنند.

بدین منظور بهره گیری از انواع لیبل ضد سرقت یا تگ فروشگاهی را در اولویت قرار می دهند. بنابراین طبیعی است

که در کنار استفاده از انواع تگ و لیبل ضد سرقت از خنثی کننده لیبل و تگ بازکن سنسورماتیک فروشگاهی نیز بدین منظور بهره مند شوند.

تگ بازکن سنسورماتیک که در اصطلاح ان را مگنت نیز می نامند. در صورتی که به هر دلیلی محصولات موجود در فروشگاه ها از گیت فروشگاهی عبور کند بلافاصله آلارم مورد نظر به صدا در می آید

و در نتیجه تا زمانی که تگ فروشگاهی توسط جداکننده تگ باز نشود آلارم مورد نظر همچنان به صدا در خواهد آمد البته به طور کلی انواع گیت مورد نظر و کیفیت تگ های مربوطه نیز می تواند در این زمینه موثر باشد.

از هیمن رو لازم است تا در زمان خرید تگ باز کن لازم است تا این محصول را از فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر تهیه و خریداری نمایید

تگ بازکن سنسورماتیک

آشنایی با انواع جداکننده تگ

انواع جداکننده تگ به دو شکل دستی و برقی در بازار کشور عرضه می شود.غالبا در اشکال مختلفی طراحی و تولید شده اند. مهمترین تگ بازکن های موجود در بازار عبارتند از:

جداکننده تگ سنسورماتیک
جداکننده تگ مدادی
تگ بازکن سوپر
همانطور که اشاره کردیم هر یک از این تگ ها با توجه به کیفیت آهنربایی که غالبا از شدت و ضعف های متفاوتی برخوردار می باشند می توانند در انواع فروشگاه ها یا مراکز خرید کوچک تا بزرگ مورد استفاده قرار گیرند.

تگ های دزدگیر پوشاک یا تگ های دزدگیر فروشگاهی را می توان از فروشگاه های معتبر و مجرب در این زمینه خریداری نموده و به همراه دستگاه جداکننده تگ مورد استفاده قرار دهید.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

صندوق فروشگاهی نو و کارکرده

خرید صندوق پول فروشگاهی می تواند در صورتی که با عدم شناخت کافی در این زمینه صورت گیرد شما را با مشکلاتی مواجه سازد.

صندوق فروشگاهی نو و کارکرده

به عبارت دیگر زمانی که شما قصد دارید تا با خرید صندوق پول فروشگاهی سیستم ها و سایر تجهیزات مورد نیاز را هم خریداری نمایید لازم است تا ابتدا تعیین کنید که اصولا هدف شما از خرید صندوق پول فروشگاهی چیست.

اگر به قصد حفظ سرمایه و پیشگیری از بروز هر نوع سرقت یا دستبرد این کار را انجام می دهید توصیه می کنیم بهترین آن را انتخاب کنید.

اگر به این می اندیشید که با گزینه های متعددی مواجه هستید و انتخاب آن برایتان دشوار است توصیه می کنیم با کارشناسان فروش BNB تماس بگیرید و خرید صندوق فروشگاهی موجود در لیست فروش را صرفا از این فروشگاه مرجع در زمینه لوازم ایمنی و حفاظتی از برندهای معتبر بسپارید

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

آیا صرفا قصد دارید تا پس از انتخاب و خرید صندوق پول فروشگاهی مورد نظرتان از آن به عنوان محلی برای نگهداری و حفظ پول نقد تان استفاده کنید یا این که موارد دیگری نیز در کنار این ویژگی مطرح شده مورد نظر شما می باشد.

صندوق پول فروشگاهی که ما قصد داریم به شما معرفی کنیم دارای یک محفظه مشتمل بر چهار خانه در کشوی مخصوص و بیشتر به منظور نگهداری اسکناس و همچنین محفظه ها یا خانه مربوط به سکه می باشد.

صندوق فروشگاهی نو و کارکرده

این نوع هم در فروشگاه ها و هم در مراکز دیگری از قبیل رستوران ها می تواند به یاری فروشندگان بیاید. با این وجود انواع صندوق فروشگاهی نیز در مدل ها و طرح های مکانیزه یا غیر مکانیزه تولید شده و عرضه می شوند.

در مواردی محل نگهداری چک نیز به صورت یک حفاظ جدا شونده در نظر گرفته شده است. برخی دیگر از قابلیت های انواع صندوق پول فروشگاهی موجود در این فروشگاه عبارتند از:

ریل صندوق فروشگاهی از جنس فلز ضد زنگ می باشد.
بدنه فلزی آن مقاوم بوده و ماندگاری بالایی دارد.
به دلیل مکانیزم مورد استفاده از این صندوق ها عمل باز و بسته کردن کشوها در حین صدور و چاپ رسید به صورت اتوماتیک انجام می گیرد.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()