نوشته شده توسط : bnbgate

آموزش مهارت های زندگی در خوابگاه از طریق آداب معاشرت

 

در مقاله قبلی یاد گرفتیم که چگونه از طریق ارتباطات ماهرانه بتوانیم زندگی آرام و بی تنشی را در خوابگاه سپری کنیم.در مقاله پیش رو قصد داریم در رابطه با آداب معاشرت در خوابگاه صحبت کنیم و نحوه رفتار درست در خوابگاه و در کنار هم اتاقی هایمان را آموزش ببینیم.

زندگی در یک اتاق کوچک خوابگاه دانشجویی و کارمندی همراه با یک یا چند فرد کاملا غریبه کار آسانی نیست و مهارت های  خاصی لازم دارد. مهارت هایی که می تواند برای هر فردی به ویژه دانشجویان ساکن خوابگاه مفید باشند، عبارتند از:

مهارت خودآگاهی، همدلی، کنترل هیجان های منفی، کنترل استرس، حل مساله، تصمیم گیری، برقراری ارتباط موثر و ... . در کنار این مهارت آموختن برخی اصول اولیه آداب معاشرت با هم اتاقی یکی از ضروری ترین آموزش های یک دانشجوی ساکن خوابگاه است.

رفتار محترمانه و توام با ادب داشته باشید

در هر شرایطی مودب باشید و با احترام با طرف مقابل صحبت کنید. نیازی نیست که حتما با هم اتاقی خود دوست صمیمی شوید، فقط احترام بگذارید و ادب را رعایت کنید.

اطراف خود را تمیز نگه دارید

اگرچه ممکن است نظافت و پاکیزگی اتاق در زمانی که شما امتحان دارید و هزاران کار دیگر باقی مانده است بی اهمیت به نظر برسد، اما این اتاق تنها متعلق به شما نیست. بنابراین کثیف نمودن و بهم ریختن آن به نوعی گستاخی محسوب می شود. حتما لباس های کثیف خود را جهت شستشو در جای مخصوصی قرار دهید. وسایل اضافی و دور ریختنی را جمع آوری کنید، تخت خود را مرتب کنید. توجه داشته باشید که شما در یک اتاق زندگی می کنید و جمع و جور کردن یک اتاق وقت چندانی از شما نمی گیرد.

وقتی هم اتاقی شما به سکوت و آرامش نیاز دارد سکوت را رعایت کنید

به نیاز هم اتاقی خود توجه کنید. وقتی از شما تقاضایی دارد و شما خلاف آن را عمل می کنید رفتاری گستاخانه داشته اید. وقتی هم اتاقی شما مشغول مطالعه است و به سکوت احتیاج دارد مکالمه تلفنی خود را جای دیگری انجام دهید، اگر میخواهید موسیقی گوش دهید و او مایل نیست، با هدفن این کار را انجام دهید.

هرگز مزاحم هم اتاقی خود نشوید

خوابیدن مهم و کافی یکی از منابع مهم حفظ انرژی برای یک دانشجو است. پس اگر دیرتر به خوابگاه رسیده اید و هم اتاقی شما خواب است و یا در ساعات خواب شما مایل به بیدار ماندن هستید، به حقوق هم اتاقی خود احترام بگذارید و مزاحم خواب وی نشوید.

درباره نحوه ملاقات با دوستان منطقی باشید

البته ممکن است شما دوستان بسیار زیادی خارج از خوابگاه داشته باشید، اما به یاد داشته باشید این اتاق در انحصار شما به تنهایی نیست. اگر دوستتان می خواهد ساعات زیادی را در آنجا بماند، حتما از هم اتاقی خود اجازه بگیرید و از دوستتان بخواهید که رفتاری توام با ادب و احترام با هم اتاقی تان داشته باشد. در عوض شما نیز نسبت به میهمانان هم اتاقی خود مودب و خوش رو باشید.

هرگز اسرار هم اتاقی تان را فاش نکنید

اگر هم اتاقی شما رازی را با شما درمیان گذاشته و یا شما به صورت اتفاقی و به دلیل همجواری زیاد، با بعضی از اسرار محرمانه وی آشنا شده اید، هرگز آن را فاش نکنید. چرا که این عمل بسیار غیر اخلاقی است و در طول زندگی خودتان نیز احتمالا دچار آن خواهید شد.

به وسایل هم اتاقی خود آسیب نرسانید

تا جای امکان مراقب وسایل هم اتاقی خود باشید و در صورتی که چیزی را شکستید و یا آسیبی به وسیله ای زدید معذرت خواهی کرده و خسارت وارده را جبران کنید. به روی خود نیاوردن و انکار کردن مساله می تواند موجب تعارض شود.

هرگز هم اتاقی خود را دست نیندازید و تحقیر نکنید

شوخی با رعایت ادب و به طور مختصر، قابل قبول است، بخصوص وقتی بین دو دوست باشد. اما عقایدتان را درباره کارها و یا رفتارهای متناقض هم اتاقی تان برای خودتان نگه دارید. شوخی کردن با فرهنگ، لهجه، چهره و اعتقادات دیگران دور از اخلاق است.بنابراین تلاش کنید که هم اتاقی خوبی باشید. درک احساسات طرف مقابل می تواند همه چیز را در اتاق کوچک خوابگاه خوش آهنگ و موزون سازد.

هرگز کاری را که موجب ناخشنودی هم اتاقی تان می شود انجام ندهید

گاهی ممکن است مایل باشید برخی عادت های آزاد دهنده هم اتاقی خود را به دوستان صمیمی تر خود بگویید. اما هرگز این کار را نکنید. اگر این گفته ها به گوش هم اتاقی شما برسد قطعا موجب آزردگی، عصبانیت و کینه توزی خواهد شد. اگر مساله ای با وی دارید، با خودش به طورمستقیم صحبت کنید. اگرچه این راهکار ساده ای نیست اما رفتاری به مراتب پخته تر و موثرتر از غیبت کردن است.

منبع: مجله سلام خوابگاه

سایت خوابگاه یار اولین مرجع بزرگ خوابگاه ها و هاستل های سراسر ایران، بهترین مکان برای دیده شدن خوابگاه های شماست. در ضمن دانشجویان و کارمندانی که نیاز به اقامت در این مکان ها دارند از طریق سامانه ما می تواند در جریان  امکانات و قیمت  اجاره خوابگاه ها قرار گیرند و با مقایسه خوابگاه های مختلف بهترین آنها را متناسب با شرایط خود برگزینند.

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه , خوابگاه_دانشجویی , هاستل , پانسیون , خوابگاه_دخترانه , خوابگاه_پسرانه , خوابگاه_کارمندی , دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

نیاز به امنیت، همواره از بنیادی ترين نیازهای انسان در جامعه بشری به شمار میرود. مبحث امنیت از نظر روانشناسی به خصوص در بهداشت روانی و در آسیب شناسی روانی اهمیت بسیار دارد. آرامش، رشد، شكوفایی انسان، به روز همه استعدادها و خالقیتها و نیل به همه كماالت انسانی در سایه امنیت به دست مي آیدامروزه امنیت از شاخصه های کیفی زندگی در شهرها است. آسیبهای اجتماعی از مهمترين پیامدهای مختلف امنیت به شمار ميروند. از آنجا كه فضاهای شهری امروزی، مولفه هاي برای وقوع نابهنجاریهای شهری و در نتیجه عدم وقوع امنیت در شهر ميباشد، بررسی جنبه های كیفی و كمی امنیت، چه از لحاظ كالبدی و چه از لحاظ اجتماعی در داخل هر یك از فضاهای شهری امری ضروری است. اهمیت محوری امنیت و ایمنی در هر یك از فضاها و عناصر كالبدی شهری، بخصوص در فضاهایی با طراحی و كاربرد نامناسب، بایستی بررسی شود. این موضوع در فرهنگ بومی و قومی هر منطقه و محل ریشهیابی شده و راهكارهای مناسب ارائه گردد. همچنین بررسی شرایط امنیت زنان و دختران در فضاهای شهری بخصوص در هنگام شب دارای اهمیت است.

 

در زمینه امنیت ، سوالات مختلفی در رابطه با خصوصیات محیطی مطرح می شود که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره نمود .

آیا حس امنیت در شرایط اجتماعی مختلف و محیط ها تغییر می کنند ؟

چه شرایط محیطی بر حس امنیت تاثیر گذار است ؟

آیا حس امنیت محیطی بر اساس جنسیت افراد تغییر میکند؟

 امنیت و حس امنیت آن چنان در دنیایی امروزی مهم و ضروری  است که جز شاخص های توسعه یافتگی و رضایت از زندگی قرار می گیرد و ان طور که می دانید در کشورهای که بالاترین مردم آنها بالاترین آمار رضایت زندگی را دارد امنیت وحس امنیت در آنها جز بالاترین سطح ها می باشد .

مهمترین بخش برای ایجاد امنیت و کاهش جرائم فرهنگ سازی و پرورش نسلی که قانون و رعایت قانون برای آنها بسیار مهم باشد و قانع به حق و حقوق خود باشند ولی قبل از رسیدن به آن مدینه فاضله باید قوانین و ابزار های برای جلوگیری از جرائم وجود داشته باشد که بعضی ها برای ترس از آنها و مشخص شدن جرم از انجام این کارها جلوگیری کنند .

یکی جاهای که امنیت و حس امنیت در آن بسیار مهم است خوابگاه ها  دانشجویان و یا خوابگاه های خود گردان است آنها های که در انها ساکن هستند آنجا را  مانند خانه خود می دانند و خانه ای که امنیت و حس امنیت در آن وجود نداشته باشد باعث آسیب های بسیاری برای آنها می شود پانسیون یا خوابگاهی در آن امینت نباشد باعث می شود که فرد چه هنگامی که در آن است و در حال استراحت است حس امنیت نداشته باشد و چه هنگامی که در محل دانشگاه و یا محل کار است به فکر وسایل خوددر خوابگاه هست و باعث استرس همیشگی برای فرد می شود .

برای حل این معضل مدیران و متولیان این بخش  باید توجه و اهتمام خاصی به این موضوع بدهند کمد های محکم با قفل های که کلید آنها فقط برای افراد است نصب دوربین های مدار بسته برای کنترل پرسنل و کسانی که در خوابگاه هستند و تازگیهانصب گیت ضد سرقت برا ی جلوگیری از سرقت اموال عمومی خوابگاه استفاده می شود که همه آنها برای امنیت بیشتر خوابگاه می باشد  تا آنجا که می دانید گیت فروشگاهی به همه اجناس که به آنها لیبل وتگ ضد سرقت نصب شده است حساس است و مانع سرقت آنها می شود با آلارمی که در دقیقا هنگام خروج می زند

دزد گیر لباس هم مانع سرقت حوله ها و یا دمپایی های عمومی خوابگاه یا پانسیون می شود وهمه این ابزار ها فقط فقط برای ایجاد حس امنیت بیشتر برای خوابگاه می باشد که آن حس باعث جذب بیشتر دانشجویان به آن محل می شود و داشتن حس امنیت در خوابگاه باعث روانی آرام می شود که لازمه برای رشد وتعالی می باشد و  حال امکان سرقت از آنجا به حداقل رسیده است با کمک سیستم های امنیتی .

 

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،دزدگیر_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Introducing rentalcariran

Rent a car without driver The largest car rental service in Tehran by providing your car that you need and providing you with the most affordable prices, In groups of cheap Iranian cars luxury cars and sports cars that are divided into two categories of Iranian cars that the hire price is so cheap and foreign cars that the price of renting is a little expensive in Iran.

For rent a car must be at least 19 years old and up to 70 years old and you must have driving licence that is credible from the Islamic Republic of Iran or having an international certificate. If you need international certification, you can contact the car rental company and apply for it and provide documentation. Receive your international driving license after a few days.

IRANRENTALCARIRANRENTALCAR

You can not rent to another person when you rent a car from the car rental company when you rent it assign a rented vehicle, except with the company’s integrity and necessary Hourly car and car hire, weekly car hire and monthly car hire with specific terms and conditions.

Why rent a car: Renting a unique car is the right choice for many companies around the world which brings it not only in significant cost savings But the administrative effort is subtracted and risk reduction at the risk of resale value, Costs of repair and protection and patterns of use.

 The cars of rentalcariran Company are magnificent and you can rent a car suitable for excellent iranian and foreign Provide for you and your family with sweet memories. With the detailed fleet of the finest, the world’s most prestigious cars such as Mercedes-Benz,BMW, Toyota, Kia and Hyundai and renting a variety of Iranian cars with our exceptional cars and our superb superior services, You can also experience travel in luxury style. Car rent in Tehran and car in all of our iranian cities, Car rents are for you on a daily, weekly, monthly and yearly basis.Car hire in Tehran with your request either online or in car rental

You can book face-to-face at the office of the company in the Tehran. Car rental company knows the time is great for you, dear customers So, rent your car at home or website at your request, you will be finished by the experienced staff of the company. A few tips about renting a car without a driver



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

۴۰ درصد از دانشجویان در خوابگاه ها اسکان دارند

 

جام جم آنلاین: معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشورگفت: تنها ۴۰ درصد از دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه های سراسر کشوراسکان دارند.

 

 به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت علوم ،محمود ملاباشی در حاشیه مراسم افتتاح خوابگاه  دانشجویی پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان اظهار داشت: از جمعیت ۵۵۰ هزار نفر دانشجوی دولتی و روزانه،  ۲۳۰ هزار دانشجو را توانسته ایم در خوابگاه ها اسکان دهیم.

 

وی با اشاره به درخواست بیش از این تعداد برای استفاده از خوابگاه های دانشجویی افزود: با توجه به هدفمند شدن یارانه ها و قانون برون سپاری، که باید خدمات دانشجویی به بیرون دانشگاه سپرده شود، سعی می شود از بخش خصوصی برای رفع نیازهای دانشجویی استفاده شود.

 

ملا باشی با قدردانی از خیرین در ساخت خوابگاه ها تاکیدکرد: ساخت هر خوابگاه برای اسکان و تامین امنیت و رفاه دانشجویان گام مهمی در ارتقاء سطح علمی و تحصیلی دانشجویان است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود میزان اعتبارات در نظر گرفته شده برای خوابگاه ها را حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برشمرد و تصریح کرد: شاید بتوان حدود ۷۰ هزار نفر را در  خوابگاه های جدید اسکان دهیم.

 

رییس سازمان امور دانشجویان کشور، هدف از تشکیل این سازمان را تجمیع خدمات رفاهی برای ارائه هر چه بهتر به دانشجویان ذکر کرد و افزود: این سازمان که به تصویب مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است از سه معاونت دانشجویان داخل، دانشجویان خارج از کشور و پشتیبانی و خدمات تشکیل شده است.

 


:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

گیت فروشگاهی ضد سرقت و بوتیک زنانه

یکی از آسیب پذیر ترین مغازه ها از لحاظ سرقت ، مغازه لباس زنانه فروشی است به دلایل زیر:

1- لباسها نسبتا کوچک هستند .

2- معمولا خریدار ها ، چند نفری برای خرید مراجعه می کنند .

3- خریدار ها معمولا مدت زمان زیادی در مغازه برای خرید هستند .

4- خریداران معمولا لباسهای زیادی را پرو یا می بینند .

5-  مغازه ها در عصر ها معمولا بسیار شلوغ است .

6-  به علت مسایل فرهنگی و دینی

این موارد بالا بخشی از دلایل امار سرقت  بالا در فروشگاه های زنانه فروشی است برای همین این صنف از خرید دزدگیر لباسبسیار استقبال می کنند . و بیشتر آنها دارای گیت ضد سرقت می باشند .

حال به واقعیتهای داستان واری در مورد سرقت اشاره می کنیم  که شاید برای شما جالب باشد و یا آن را تجربه کرده باشید.

تصورکنید که صاحب مغازه در آخرماه است و اجاره مغازه خود را در حال جمع و جور کردن است که آن را پرداخت کنند و مغازه اش شلوغ است ودر حال فروش است و پیش خودش فکر می کند که اجاره مغازه در حال جور شدن است ولی بعد از چند لحظه متوجه می شود لباسی از فروشگاه به سرقت رفته است (بعد از این لحظه شما به علت عصبانیتی که دارید در امر فروش هم زیاد موفق نیستید ) یعنی از سرمایه ایشان مبلغی کسر شده است ( مبلغ لباس به اضافه سود فروش آن ) یعنی اگر ایشان بخواهد برای خرید برود باید همان مبلغ را تامین کند حال فکر کنید در یک ماه چند بار همچین اتفاقی برای یک فروشگاه روی دهد آیا این فروشگاه سود آوری خود را از دست نمی دهد ؟ ایشان باید دوباره سرمایه در آن کسب و کار تزریق کنند . برای ادامه حیات مغازه خود .

حال به صورت دیگر این مسئله می پردازیم فرض کنیم شما یک یا چند مغازه دارید که لباس زنانه می فروشید که به علت مشغله کاری  بالا زیاد نمی توانید خیلی در مغازه باشید یک یا چند فروشنده دارید . معمولا در پایان روز یا چند روز یک بار آمار مغازه را گرفته و با فروش مقایسه می کنید در هر بار متوجه اختلاف بین آمار و موجودی واقعی هستید یعنی متوجه می شوید  از شما سرقت می شود اگر به این موضوع بی تفاوت باشید صد در صد این درصد سرقت از شما افزایش خواهد یافت اگر درصدی از ضرر و زیان خود را پای فروشنده حساب کنید آنها شاید ناراحت شوند و آن انگیزه و انرژی همیشگی را برای کار شما نگذارند و اگر همه ضرر و زیان را پای آنها بگذارید حتما نسبت به کار  دل سرد و بی تفاوت خواهند شد پس باعث می شود فروش مغازه شما پایین بیاید و باز هم باعث ضرر و زیان شما می شود و بعد همین پرسنل از شما می خواهند که تعداد فروشندگان را برای کنترل بیشتر زیاد کنید یا از وسایلی را برای مغازه تهیه کنید که به آنها کمک کند برای کنترل بیشتر و بهتر مغازه در این صورت اولین گزینه که به ذهن این عزیزان می آید دوربین مدار بسته می باشد دوربین مفید است کارایی دارد ولی چاره اصلی کار نیست چون  شما معمولا بعد سرقت متوجه آن  می شوید که به احتمال زیاد آن شخص اولین بار بود به مغازه شما امده بود و احتمالا دیگر به مغازه شما نخواهد آمد ( ولی اگر برای کنترل پرسنل خود می خواهید کاربردی تر و مفیدتر می باشد ) .

گیت ضد سرقت فروشگاهی مفیدترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای پایین آوردن سرقت می باشد البته باید در نظر داشته باشید که باید به همه لباس ها و محصولات تگ ضد سرقت فروشگاهی در جای مناسب نصب شود وقتی لباسی از بیندزد گیر فروشگاهی رد می شود آن دستگاه شروع به آلارم می کند و فروشندگان یا صاحبان مغازه متوجه سرقت یا اشتباه خود می شوند ( اشتباه مانند جدا نکردن تگ از روی لباس مورد نظر) و دقیقا در حین انجام اتفاق متوجه می شوید در این حالت سریعا می توانید پیشگیری کرد  . و این وسیله باعث آسودگی خیال شما و پرسنل شما می شود چون یار شما می باشد برای حفظ و حفاظت از سرمایه و لباسها شما 

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

renting high quality, comfortable and safe car with lowest rate

The rentalcariran.com uses Smand as one of the goods Iranian car with lowest price for renting, here we want introduce this car, Since three decades of Paykan production and lack of variety in its apparent and technical form, the urgent need to design and construct a new completely different car of the current type was considered that led the company to advance the country’s construction goals and compete with the company The foreign automaker in Iran Khodro Research Center, in collaboration with Iranian engineers and experts, designs and manufactures national automobiles with the name of Samand. The company continued to design and build a new and more advanced generation of Samand vehicles called Samand LX in 2004, in order to promote the product of Samand.

In addition, since 2010, a new electronic system called Smart Intelligence (Multiplex) has been designed and manufactured in conjunction with the previous e-mail system, the so-called “warning system”, which customers can choose one of these two systems.

yf7fi3k6i2 1024x1024 - renting high quality, comfortable and safe car with lowest rateSamand LX a comfortable and safe car for Iran

Samand LX

Samand LX benefits from cheap and affordable spare parts, high safety thanks to its sturdy body, passenger comfort with design chairs adapted to their physical characteristics, suitable dimensions for indoor and outdoor use, considerable space Inside the room and the trunk, excellent acceptance of commands, especially on sweeping roads and convenient facilities, have become one of the most popular day-to-day vehicles in Iran, and even some of the target countries of export.

Today, the environmental protection in the automotive industry is of major importance. For this purpose, the company’s vehicles, including the Samand LX, are equipped with standard Euro 4 fuel equipment. The other benefits of the Samand LX are the golden service of the after-sales service, which will benefit the body’s car insurance company while enjoying various services throughout the country free and fast.

Samand LX 1024x1024 - renting high quality, comfortable and safe car with lowest raterent samand in Tehran

Welfare Equipment, Safety and Vehicle Features:

Airbags for driver and front passengers

ABS braking system along with EBD

Telescopic steering column (collapsible in crashes)

Adjustable driver seat height

Electrical side mirrors

Technical specifications of Samand LX:

Vehicle class code (s) 29339-29340

Type of engine XU7JP / L3

Engine volume (cc) 1761

Maximum engine power (hp) 100 hp at 6000 rpm

Maximum torque (Nm) 153 Nm at 3000 RPM

Compression ratio 9.3

Number of valves 8

Compatible fuel type of lead-free octane 95

Injector Multipoint Spray System

The Euro 4 emission limit value is optimal

Maximum speed (km / h) 185

Acceleration from zero to 100 (seconds) 14.5

Power Transmission System 5 Gears (BE3)

Fuel consumption (100 km) outside the city (liters) 6.8

Fuel consumption (at 100 km) Combined (liters) 8.7

Car lenght (mm) 4502

Vehicle width (mm) 1903

Vehicle height (mm) 1460

Distance between two rear and front wheel axles (mm) 2671

Unpaid net car weight with full tank and no additional equipment (kg) 1220

Capacity of fuel tank (liters) 66

The volume of the trunk space (dc cubic meter) is 500

Lx Samand Full Features and Equipment:

Euro 4 pollution optimization standard

Brake ABS anti-lock brakes and EBD, front brake disc, rear brake bowl

Front passenger and front passenger airbag

Hydraulic steering

Manual ventilation system, Ventilation valve for rear occupants

Audio system “CD Reader, Front & Rear Speaker, Active Antenna”

Lights front and rear fog lamps, LED scanner, third danger lamp

Mirrors “Adjustable side mirrors, Mirrored lights”

Glass-lined glass electric front and rear doors

Beige trim trim, wood decoration decorations

Safety features of the anti-theft system (Immobilizer), Intelligent Alarm Intelligent Alert System, Rear Barrier Warning, Central Locking with Remote Control, Altitude Adjustable Seat Belt, Class 29339: Rory System, Class 29340: Multiplex System

Rims and tires 15 inch steel ring

Seat rear seat adjustment, front seats, lever adjustment, driver seat height, access to the inside of the room, front seat headrest with height and angle adjustment, rear seat backrest integrated with seats

Other opener equipment in the trunk from the inside and on the switch, a three star golden card

Our company try to use high quality with a excellent rate. Rentalcariran try to give good services and the first priority of rentalcariran.com is safety for all customers that rent car from us.

8beefcc1373b4898b52650e909a55f47 1024x1024 - renting high quality, comfortable and safe car with lowest rate



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

 

مجوز تاسیس پانسیون موضوعی است که در این نوشته قصد داریم تمامی جزئیات مربوط به آن را بررسی نماییم. واژه پانسیون مترادف هایی همچون اقامتگاه، خوابگاه یا خوابگاه دانشجویی دارد که تمامی این واژگان به مواردی اشاره می کنند که نشانگر محلی برای اقامت موقت می باشد.
در دنیای امروز که افراد جهت انجام امور مختلفی همچون تحصیل، تجارت، مسافرت و … ناچارند از محل سکونت خود فاصله گرفته و به شهرهای دور و نزدیک رفت و آمد داشته باشند به محلی احتیاج دارند که بتوانند در آن به شکل موقت سکونت داشته باشند به همین جهت وجود پانسیون ها و محل هایی از این دست اهمیت پیدا می کند.

پانسیون ها واقامتگاه ها عموما در کلانشهرهایی همچون تهران تاسیس می گردند و برای نگهداری و مدیریت آنها نیاز به وضع مقرراتی است که از بروز هرج و مرج جلوگیری شود. به عنوان مثال شرط پذیرش در یک خوابگاه دانشجویی ارائه کارت شناسایی و پرداخت نمودن مبلغی به شکل ماهیانه یا غیره می باشد. اما برای تاسیس پانسیون ها نیاز به دریافت مجوزاتی است که موسس باید آنها را اخذ کرده و سپس جهت راه اندازی آن اقدام نماید.

طبق توضیحات مشاور رئیس صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص شروط لازم جهت تاسیس اداره خوابگاه های دانشجویی اشخاص حقیقی و حقوقی که واجد شرایط لازم برای تاسیس پانسیون های دانشجویی هستند می توانند برای دریافت این مجوز اقدام کنند. این مقام مسئول این شروط را به این صورت بیان نموده است.

شرایط دریافت مجوز تاسیس پانسیون
 

برای اشخاص حقیقی نداشتن سو پیشینه کیفری و عدم اعتیاد به مواد مخدر

دارا بودن صلاحیت فردی و حسن شهرت

برای اشخاص حقوقی نیز ثبت شرکت خدماتی از اداره ثبت

عدم اعتیاد به مواد مخدر مدیرعامل و عدم سو پیشینه کیفری اعضای هیات مدیره و مدیرعامل

سرپرست خوابگاه باید حداقل مدرک کارشناسی داشته باشد

دارا بودن تاییدیه سلامت برای تمامی کارکنان اجباری است

نگهبان و مستخدم باید به تعداد کافی در واحد حضور داشته باشند

گواهی صلاحیت فردی از طرف ناجا

شرایط مکانی خوابگاه برای دریافت مجوز تاسیس پانسیون

محل تاسیس خوابگاه های غیر دولتی باید دارای تاییدیه سازمان نظام مهندسی ساختمان باشد.

محل تاسیس می بایست از منظر انتظامی و ترافیکی نیز مورد قبول باشد.

در پانسیون ها و خوابگاه های غیر دولتی به خدمت گرفتن مستخدمین مرد ممنوع است. در ضمن اسکان دادن به بیش از شش دانشجو در یک اتاق غیر قانونی می باشد. طبق قانون ظرفیت اتاق ها به این شکل تعریف شده است: اتاق های ۱۲ متری ۳ نفر، ۹ متری ۲ نفر و اتاق های تا ۶ متر مخصوص یک نفر می باشد.

لازم به ذکر است که اشخاص غیر دانشجو اجازه اسکان در این واحدها را نخواهند داشت.

مقررات مربوط به مجوز تاسیس پانسیون
 

صاحبان مجوز تاسیس پانسیون یا خوابگاه های غیر دولتی اجازه واگذاری و انتقال آن را به دیگران ندارند و در صورتی مشاهده هرگونه تخلف و جرم در پانسیون ها موضوع توسط دانشگاه به ناجا منعکس شده و مامورین ناجا ضمن تشکیل پرونده و ارجاع به مراجع قضایی، نتیجه نهایی را به دانشگاه اعلام می نمایند.

تغییر کاربری خوابگاه ها و پانسیون ها در ایام تعطیلات نوروز یا تابستان بنا به نظر و صلاحدید ناجا خواهد بود.

در خصوص نحوه تنظیم تفاهم نامه برای صدور مجوز تاسیس پانسیون بیان شده که این تفاهم نامه فی مابین اداره نظارت بر خوابگاه های دانشجویی غیر دولتی، صندوق رفاه دانشجویان و اداره کل نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی منعقد شده و از اساس آن مجوز تاسیس پانسیون توسط دانشگاه و پس از تایید شدن صلاحیت های فردی و کسب مجوز از ناجا انجام می گیرد، در این خصوص ناجا می بایست تا پانزده روز پس از دریافت نامه استعلام معاونت دانشجویی پاسخ خودش را اعلام کند.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com



:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

برای جلب نظر مشتری و افزایش فروش نکاتی مختلفی دخیل هستند که مجموع آنها باعث میشه که شما یک فروشگاه خوب داشته باشید که هم سود دهی بالایی داره  و هم رضایت مشتری رو  جلب میکنه. ما در این مقاله سعی کردیم چند مورد از این نکات رو در اختیار شما قرار دهیم.

محل قفسه ها و نوع چیدمان

نتایج حاصل از تحقیقات نشان می دهد که مردم به تمیزی ، نظم و ترتیب و در دسترس بودن کالا های مورد نظر خود در یک فروشگاه ، علاقه و توجه خاص دارد . به همبن دلیل میزان فروش کالا های در معرض دید نسبت به اجناس که در دید مشتری قرار ندارند 3 برابر بیشتر است . همچنین کالاهای که در ردیف پائین قفسه ها قرار دارند بیش از کالاهای ردیف های بالایی خریداری می شود . باید یادآوری کرد که مهم ترین نکته در چیدن اجناس یک فروشگاه ، قرار دادن اجناس مکمل در کنار هم می باشد .به عنوان نمونه انواع لبینیات ، قهوه، چای ، نان ، شیرینی جات و سایر ملزومات صبحانه را می توان در محیطی نزدیک به هم قرار داد تا مشتری با خرید یکی از آنها نسبت ب خرید جنس مکمل آن نیز احساس نیاز نماید. همین نکته باعث میشود که هم فروش محصولات افزایش پیدا کند و هم نیاز مشتری را برطرف میکند.

امکان لمس و دیدن اجناس

باید اجناس یک فروشگاه را به گونه ای چیدمان کرد تا مشتریان بتوانند کالاهای مورد نظر خود را از نزدیک لمس و مشاهده
نمایند . اعطای چنین حقی به مشتری باعث افزایش فروش می شود ، زیرا مردم میل دارند پیش از خرید یک کالا آن را لمس کرده و مورد مشاهده قرار قرار دهند . چه بسا افرادی که به دلیل نبودن امکان لمس یک کالا از خرید آن منصرف می شوند چونکه جنس محصولات برای مشتریان بسیار مهم است و در برخی از موارد جنس یک کالا ، مشتری را ترغیب به خرید میکند.

ارائه چرخ یا سبد خرید به مشتری

‌بیشتر مردم دوست دارند در هنگام خرید متحمل رنج نشوند و اجناس مورد نظر خود به راحتی تا پای صندوق حمل نمایند . خستگی ناشی از حمل دستی اجناس در داخل یک فروشکاه باعث می شود تا خریدار از خرید کالای بیشتر منصرف شود اما در صورت وجود چرخ دستی و احساس راحتی ، تعداد و مقدار بیشتری از یک کالا انتخاب و کالاهای بیشتری خریداری می شود و مشتری زمان بیشتری را در فروشگاه سپری میکند و همین باعث میشود کالا های بیشتری را مدنظرقرار دهد و خرید خود را افزایش دهد.

درج صحیح و القاء روانی قیمت

‌بسیاری از مردم میل دارند کالاهای مورد نظر خود را به قیمت پائین تر خریداری نمایند ،‌به همین دلیل می توان بر روی بر چسب قیمت کالاهای یک فروشگاه بزرگ موارد خاص را مشاهده کرد . به عنوان نمونه با درج قیمت 99 هزارتومان بر روی یک کالا ، مشتری تصور می کند که آن کالا را با تخفیف دریافت کرده است در حالی که در واقع صد هزارتومان برای آن پرداخت کرده است . اگر چه این روش یکی از قدیمی ترین راههای افزایش فروش کالا به حساب می آید ، لیکن هنوز کاربرد فراوانی دارد و تأثیر آن بر کسی پوشیده نیست. روش دیگری که معمولا مورد استفاده قرار میگیرد تخفیف ها میباشد که خیلی روی محصول تاثیر میگذارد.

رنگ بسته بندی کالا

بر اساس تحقیق یک روانشناس آمریکایی در دهه 60 و 70 قرن بیستم ، انتخاب رنگ می تواند خریداران یک کالا را به شدت تحت تأثیر قرار دهد . ولی با بسته بندی یک نوع مشخص از قهوه در 4 ظرف به رنگ های زرد ،‌قهوه ای ، آبی و صورتی به این نتیجه رسید که ظرف زرد مورد استقبال تعداد بسیار اندکی از مشتریان قرار گرفت ، در حالی که بسته های قهوه ای رنگ به سرعت فروخته شد و مردم رقبتی به خرید بسته های آبی رنگ نشان ندادند . این درحالی بود که بسته های صورتی رنگ نیز تا حد بسیاری زیادی مورد استقبال قرار گرفت . مردم بر این باوند که انواع شیرینی ، نان ،‌شکلات و قهوه در
بسته های صورتی رنگ رایحه دل انگیزتری دارد و می توان درکمال اختیار و با میل خود پول بیشتری بابت این کالا پرداخت کرد همچنین بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی در بسته هایی با  رنگ روشن باعث می شود تا این محصولات  نیز با استقبال و افزایش فروش مواجه شوند .

ایجاد فضای معطر و دل انگیز

مطالعه گروهی از روانشناسان نشان می دهد در صورتی که فضای خرید عطرآگین و معطر باشد مشتری رغبت بیشتری به خرید پیدا می کند . از این رو رایحه های ملایمی مانند بوی وانیل یا هر نوع رایحه ملایم ،بیشترین اثر را دارد و باعث می شود مشتری برای مدت زمان بیشتری به جستجو در فروشگاه بپردازد و در نهایت کالای بیشتری را انتخاب و خریداری نماید . به همین دلیل است که در فروشگاه های بزرگ و مجهز غرفه مربوط به خوراکی ها ، ترشی ، نان و مواد غذایی معطر در محل
مناسبی قرار داده می شود تا هم مشتری به طرف این غرفه ها هدایت شود و با استفاده از تحریک حس بویایی افراد تعداد بیشتری از این اجناس به فروش برسد.

پخش موسیقی در محیط فروشگاه

بیشتر فروشگاه های بزرگ با پخش موسیقی ملایم باعث می شوند مشتریان و مراجعان مبلغ بیشتری صرف خرید
نمایند . طبق تحقیقات به عمل آمده موسیقی می تواند باعث تحریک مشتریان به انجام خریدهای بیشتر شود . بر این اساس موسیقی آرام ورمانتیک بیشترین تأثیر را بر مشتری دارد و به صورت روانی باعث تحریک حس خرید می شود .

شرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان انواع گیت های فروشگاهی و لوازم جانبی (لیبل،تگ،…) به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

www.bnbgate.com



:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،دزدگیر_عینک،دزدگیر_فروشگاه،دزدگیر_مغازه،دزدگیر_فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

10 of the best cars in Iran (1)

The history of car manufacturing in Iran dates back to the 1940s and today it is the largest industry in Iran after the oil industry. The two major automakers Saipa and Iran Khodro are responsible for the heavy production of the country’s cars. Iran produced more than one million cars a year in 2008, and this figure dropped to below one million with the re-imposition of sanctions in 2017. At the time of the sanctions and the end of cooperation between foreign automakers such as Peugeot and Iran, domestic automakers faced problems in supplying parts, and on the other hand, Chinese automakers, which were producing up-to-date cars with the advancement of technology, exported their cars to Iran. They had become one of the main competitors of these two companies. Cars return. Dena can be considered the first relatively new car of Iran Khodro, which can be seen in comparison with other production cars in the country’s automotive industry. In addition to the new models, the build quality of the cars has also improved relatively well, and we are witnessing more comfort and safety features in today’s cars. In 2012, due to the conditions of the imposed sanctions, the number of cars produced in Iran was reduced by half and reached about 740 thousand units per year. Relying on the knowledge and expertise of domestic experts, these two automakers were able to increase their annual production by supplying the required parts. Even now, they have taken a serious step towards progress, and in the next few years, we will definitely see new products and improvements in the quality of these automakers’ products. In this article, we have reviewed 10 of the top domestic cars that are able to compete with foreign cars in terms of quality. We tried to consider the quality of construction of these cars as the evaluation criterion and apply the price factor in the next step.

10.Peugeot 206 SD V8

The Peugeot 206 SD is the latest model in the 206 family to be designed as a family car with a trunk. This car, also called Peugeot Arian, was produced by the Peugeot design team in 2006 and has been sold in various countries, including Iran. Two 1.4-liter and 1.6-liter engines are designed for this car, of which only the 1.6-liter version is available. This car is marketed in V1, V2, V8, V9, V10 and V20 types, but now the V8 version of this car is being produced. . Compared to hatchback models, this car has a more hub advantage, which can be noted for higher stability and more adhesion to the road surface when cornering, which is due to the addition of the revised trunk and suspension at the rear. Is a car. More features such as automatic air conditioning, airbags and higher build quality have made this car a suitable option for Iranian families.

 

 

WhatsApp Image 2020 10 14 at 19.11.41 3 300x206 - 10 of the best cars in Iran (1) WhatsApp Image 2020 10 14 at 19.11.41 2 300x204 - 10 of the best cars in Iran (1)

9.Peugeot 206 Type 5

Peugeot 206 can be considered one of the most successful products of Iran Khodro. A car that, after about two decades of supply in the domestic market, still has its fans and customers. 206 was offered in types 1, 2, 3, 4, 5 and 6, but today only types 2 and 5 of this car are produced. Type 5 of this car is one of the best and most economical models of this car, and in the beginning of its supply, along with Peugeot Pars and Xantia cars, they were in the group of most popular cars in the market. The appearance of this car is still youthful and thanks to its technical strength, sufficient facilities and acceptable safety, it is the third most widely used car in Iran Khodro. France replaced the production or supplied by Peugeot for the production of 206 with domestic models. The new car looks just like the older generation 206s, and many of Peugeot’s exclusive systems were removed from the new model. Although this car is fundamentally different from its older generation, it still remains a popular car among the people.

WhatsApp Image 2020 10 14 at 19.11.41 4 300x203 - 10 of the best cars in Iran (1) WhatsApp Image 2020 10 14 at 18.23.33 300x206 - 10 of the best cars in Iran (1)

8.Peugeot Pars Automatic

 Peugeot Pars Khodro is an updated Peugeot 405 that was included in Iran’s product list by Iran Khodro in 2000. In the beginning, the name of this car was Safir and today it is marketed as Pars. This car includes LX, ELX and Sal models and is one of Iran Khodro’s best-selling products. The automatic version of this car was taken off the production line in 1392 and after a while in 1396 it entered the market again with TU5 engine. In appearance, this car is slightly different from ordinary Pars, and it has aluminum rim wheels with larger tires and side mirrors. Most of the changes can be seen inside this car, which has completely changed the shape of the dashboard, and it is called the Sonata dashboard. . Rear gear sensor, electric side mirrors and airbags for passenger and driver are some of the features of this car. Most parts of the dashboard are made of dry plastic, which is not of good quality and after a while causes noise in the car. Acceleration of 14.2 seconds indicates that the old powertrain and gearbox do not fit the body of the car. This car and Peugeot 206 products are one of the most widely circulated products of Iran Khodro. This issue has caused the assembly process of these cars to be fast and careless and has caused a decrease in the quality of these products.

WhatsApp Image 2020 10 14 at 19.11.41 1 300x207 - 10 of the best cars in Iran (1) WhatsApp Image 2020 10 14 at 19.11.41 5 300x182 - 10 of the best cars in Iran (1)

7.dena

Dena is the second national car whose production project has been proposed by Iran Khodro officials since 2009 under the name of NX7 and was supposed to be marketed as an alternative to Samand car, but with the supply of this car, Samand will also be produced by Iran Khodro. The first generation of this car entered the market in 2014 and was introduced as a completely new car by Iran Khodro. By comparing the dimensions of this car with Samand, we can recognize the similarity and similarity of the platform of this car and completely reject this title. Of course, compared to other domestic cars, Dena production and design can be considered a great progress for this carmaker. The first series of this car faced many problems and over time Iran Khodro tried to eliminate these defects. . Less interior space compared to Samand car, lack of coordination between propulsion and car, which causes poor performance and not so good acceleration of this car, and inappropriate seats are some of the drawbacks and negative points of this car that still have not been resolved. Better design and more options have made buyers more willing to buy this car with Samand. Pars Thunder is one of the competitors of this car, a car with good propulsion and quality, but with simple features, and Dena, a car with a beautiful appearance, better features, but with the old EF7 engine. Dena was able to get 2 quality stars during the evaluations, while Pars Thunder got 4 quality stars.

WhatsApp Image 2020 10 14 at 18.23.33 1 300x237 - 10 of the best cars in Iran (1) WhatsApp Image 2020 10 14 at 19.11.41 300x203 - 10 of the best cars in Iran (1)

6.Thunder 90 E2

Iran Khodro has been looking for a replacement for this car for a relatively long time after the introduction of Peykan. The Thunder 90 or Renault Logan, also known as this in the global market, was considered as a replacement for this car. The first generation of this car entered the domestic market in 2004 and was very well received by the people, and until 2012, it was produced domestically with three models E0_E1_E2. This car was designed as a car for the middle class and did not have many features and options, and the company focused on the strength and quality of this car, so it was able to receive 3 safety stars from the prestigious European institution ENCAP. The different models of this car differ only in terms of internal features and equipment, and there is a slight difference in appearance with each other, and all three models use the same propulsion. One of the negative points of this car that most of its owners have stated is not having enough visibility in the rear part of the car, which is due to the large volume of the trunk and the trunk lid being at a higher height than other cars. The occupants of this car have a relatively good space and experience soft and comfortable riding with the help of good suspension systems and relatively isolated cabins. Low cost and low defect of this car is the reason for the popularity of this car in the country.

WhatsApp Image 2020 10 14 at 18.23.32 300x204 - 10 of the best cars in Iran (1)

5.Dena Plus gear

Dena Plus is an updated version of Dena that Iran Khodro added to its product list in 2016 and made it available to customers. This car has relatively acceptable changes in appearance compared to the previous version and has been launched with a more modern and attractive face. The shape of the headlights has changed and the daytime running lights have been installed on this model as standard. The lines designed on the body have helped a lot to make the car bulkier and more physique, and the use of chrome lines has not been ineffective in making the car more beautiful. The propulsion used in this car is the same as Dena car and is not different, but Iran Khodro has considered an automatic gearbox for fans of automatic cars for this car, which can attract a wider range of buyers for this car. The features and options of this car have been slightly updated and the use of good materials in the cabin of this car has been able to bring customer satisfaction. This car witnessed problems at the time of its initial release, which were later resolved by Iran Khodro. This car with a more modern appearance and up-to-date facilities is almost a head and neck higher than domestically produced cars, and with acceptable insulation of the cabin, a little noise enters the room and with the help of comfortable sports seats, a good trip for Provides you.

WhatsApp Image 2020 10 14 at 18.23.32 4 300x206 - 10 of the best cars in Iran (1)

 

In this article, we reviewed 10 to 5 Iranian cars, you can refer to the next article to read more. To be informed about the best Iranian cars in terms of technology and price, and to have the best choice.

Car rental

You can refer to rentalcariran site right now and see different types of Iranian and non-Iranian cars with high quality, which are of high quality and can be obtained in the shortest time.

WWW.RENTALCARIRAN.COM



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

وقتی جوان ایرانی پس از سختی ها و دردسرهای کنکور، بالاخره در یک دانشگاه قبول و از القابی نظیر پشت کنکوری بودن خلاص می شود، تحولی بزرگ در زندگی اش رخ خواهد داد. به ویژه اگر این مسئله با غیربومی بودن فرد در شهر محل تحصیل همراه گردد و شخص برای ادامه تحصیل، ناگزیر به ترک خانواده و اقامت در یک خوابگاه دانشجویی شده باشد؛ او با چالش های متعددی مواجه خواهد بود. تجربه های منحصر به فردی که فقط از طریق یک زندگی خوابگاهی بدست می آید. تجربه مواجهه با فرهنگ ها و ارزش های متفاوت، شیوه برخورد با افراد مختلف، حل تعارضات بین فردی و حفظ حریم شخصی، اندوه دور شدن از محل سکونت، خانواده، دوستان و آشنایان و تجربه یک زندگی مستقل که هر یک به شناخت راه کارهای سازگارانه نیاز دارد. یک دانشجو در صورتی که بخواهد زندگی لذت بخش و روابط سالمی با هم خوابگاهی ها و هم اتاقی هایش داشته باشد، باید با راه کارهای سازگاری با محیط زندگی گروهی آشنا باشد.

از طرفی اگر از افرادی که برای مدتی هرچند کوتاه در خوابگاه زندگی کرده اند، در مورد خاطرات زندگی دوران دانشجویی و خوابگاهی  آن ها بپرسید، بی شک در لحظه اول به یاد یک یا چند نفر از هم اتاقی های خود خواهند افتاد و حداقل یک خاطره جالب و به یادماندنی در ذهنشان نقش خواهد بست.. هم اتاقی ها به عنوان اولین گروهی که فرد در خوابگاه با آن ها روبه رو می شود، تأثیر بسیاری بر داشتن دیدگاه های متفاوت در رابطه با اقامت در خوابگاه های دانشجویی و کارمندی خواهند داشت. ممکن است برای آن دسته از افرادی که به مدت کوتاه قصد اقامت در یک خوابگاه و پانسیون را دارند، مسئله داشتن هم اتاقی خوب چندان مهم نباشد، اما برای دانشجویان و کارمندانی که متقاضی اقامت طولانی مدت در خوابگاه  هستند و روابط اجتماعی برای آن ها مهم است، ممکن است این موضوع  دارای اهمیت ویژه باشد.

ممکن است یک هم اتاقی به بهترین و نزدیکترین دوست شما تبدیل شود و یا اینکه که در طول روز  تنها چند کلمه به عنوان احوالپرسی ساده بین شما و او رد و بدل شود. در این صورت خوابگاه نمی تواند نقش منزل دوم را برای شما ایفا کند.هرچند، کنار آمدن با یک هم اتاقی خنثی، بدون شک بهتر از تحمل کردن یک هم اتاقی آزار دهنده خواهد بود. به هر حال انتخاب درست برای یافتن یک هم اتاقی مناسب که بتواند در روزهای اقامت در خوابگاه دوست و همدم شما باشد، بسیار مهم است..

زیرا می تواند بر تسکین دلتنگی های ناشی از دوری از خانواده و کنار آمدن با شرایط سخت خوابگاه و… اثرگذار باشد. حداقل امر این است که فرد تازه وارد به خوابگاه، خود را تنها نمی یابد و همین امر موجب می شود آسان تر با شرایط جدید زندگی در پانسیون ها و خوابگاه ها کنار بیاید .

اصول همدلی با هم اتاقی

اگر بخواهیم به مهم ترین اصل در روابط بین انسان ها اشاره کنیم باید گفت: نخست درصدد  درک و آنگاه جویای تفاهم باشید. این اصل شاه کلید روابط مؤثر با دیگران است. همه انسان ها سالیان درازی را به یادگیری سخن گفتن اختصاص داده اند، اما درباره گوش کردن چقدر سعی کرده اند؟ فقط تعداد انگشت شماری از مردم فن گوش کردن را آموخته اند. افراد در حقیقت سخنان فرد دیگر را پس از عبور از فیلترهای ذهنی شان دریافت می کنند و آنگاه می کوشند برحسب سلیقه خود آن را تفسیرکنند و به بهبود اوضاع روحی طرف مقابل کمک کنند. عباراتی نظیر:

"اوه! دقیقا می دانم چه احساسی داری"، "من هم با این مسئله روبرو بوده ام، اجازه بده تجربه خود را با تودرمیان بگذارم."

منظور از گوش کردن توأم با همدلی این نیست که صرفاً به دقت به سخنان دیگران گوش کنید، بلکه گوش کردن با نیت درک کردن، یعنی اینکه قبل از هرچیزی جویای تفاهم باشیم. در این صورت گوینده متوجه خواهد شد که شما احساسات او را به خوبی درک می کنید و مسلماً از نظر احساسات، عواطف و اندیشه به شما نزدیک تر می شود. این اتفاق در میان هم اتاقی های یک خوابگاه پسندیده است و در نتیجه آن محیط خوابگاه و رفتار هم اتاقی ها نسبت به هم بسیار صمیمی تر شده و تا حدی نقصانِ در کنار خانواده نبودن نیز جبران خواهد شد.



:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

لیبل نوعی برچسب امنیتی برای کالا های فروشگاه و اجناس محل کسب کار میباشد که برای حفاظت از کالا به کار میرود.لیبل بر روی کالا چسبانده میشود تا در لحظه خروج جنس توسط دزدگیر فروشگاهی یا انتن گیت فروشگاهی شروع به زدن آلارم و آگاه نمودن فروشنده مینماید.

لیبل ها اصولا بر روی کالاهای کاغذی و کارتنی و اجناس شیشه ای و پلاستیکی نصب میشود،معمولا در فروش گاه های کیف و کفش بر روی کیف های چرم و بر زیره کفش ها چسبانده میشود و بر روی اجناس فلزی مانند قوطی نوشابه و قوطی رب و روغن و یا اجناسی که در آن ها از فویل های آلمینیومی استفاده شده است مانند پاکت سیگار یا شکلات های خارجی جواب نمیدهد.

انواع لیبل
لیبل های گیت فروشگاهی در سه مدل میباشد:

لیبل گیت فروشگاهی RF
لیبل گیت فروشگاهی AM
لیبل گیت فروشگاهی EM
لیبل گیت فروشگاهی RF
اصولا در ابعاد 4X4 و 5×5 سانتی متری به شکل مربع کاغذی و قابل انعطاف وجود دارد.این نوع لیبل ها یکبار مصرف بوده و بعد از خنثی شدن توسط خنثی کننده مخصوص لیبل های RF همراه با کالا از فروشگاه خارج میشود و دیگر قابل استفاده نمیباشد.از دلایل قیمت پایین بودن لیبل کالا نصبت به تگ دزدگیر همیت امر یکبار مصرف بودن آنهاست.

لیبل گیت فروشگاهی AM
اصولا در بعاد 1×5 سانتی متری به شکل مستطیل پلاستیکی و غیر قابل انعطاف وجود دارد.این نوع لیبل ها نیز مانند لیبل های RF یکبار مصرف بوده و به خاطر ابعاد کوچکتر آن بر روی کالا های کوچکتر مانند خوکار و اجناس مانند آن استفاده میگردد و توسط خنثی کننده مخصوص لیبل AM خنثی میشود و با کالا از فروشگاه توسط مشتری خارج میگردد.از لحاظ قیمت از لیبل های گیت فروشگاهی RF گرانتر میباشد،هم لیبل و هم خنثی کننده مخصوص آن.

لیبل گیت فروشگاهی EM
این نوع لیبل ها قابلیت های ویژه و ابعاد های مختلفی دارد،به صورت خطی بوده و در اندازه های مختلف و سانت های مختلف وجود دارد،جنس آن کاغذی با روکش فلزی قابل انعطاف بوده و در دو مدل یکبار مصرف و چندبار مصرف میباشد.در مدل چندبار مصرف قابلیت فعال سازی و غیر فعال سازی لیبل وجود دارد و مجدد میتوان آن را فعال نمود و این امر توسط خنثی کننده مخصوص لیبل گیت فروشگاهی EM صورت میگیرد. مسلما قیمت آن مانند خود دستگاه دزدگیر فروشگاهی آن بالاتر از لیبل های RF و EM میباشد.از موارد استفاده آن میتوان از استفاده ان در کتابخانه ها برای امانت دادن کتاب ها به دانشجویان ودیگر افراد اشاره نمود.



:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،دزدگیر_عینک،دزدگیر_فروشگاه،دزدگیر_مغازه،دزدگیر_فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

The automotive industry in the world is one of the world’s largest industries. That car rental is also a subset for the industry. It can be said that in the United States it is rented for the sake of the widest range of cars, which is why many companies in the United States and Canada are working, operating and providing services to their customers.

For example, you have been traveling to a city for a conference or trip that you had to use on an airplane due to distance or lack of time. Last weekend’s holidays included traveling. Best fun at this time car rental. The nature and the roads around the city is to get away from the fatigue and everyday life, now you can easily lease out of the car rental agencies and use it from the easiest to the most up-to-date car.

RENT IRANRENT IRAN

There are about 806 million light and heavy vehicles in the world, and these numbers and figures indicate the importance of the car in the world. Today’s life, whether unwanted or unwanted, has become heavily dependent on the car. Cars help people in various fields. In relief, in the wake of problems, wars and the importance of cars in our lives, most people tend to have a car and if they do not have the ability to have it For various reasons, they need to rent a car.

We are now introducing a very small part of the major American car dealership

 

1-Enterprise

One of the car rental companies is relatively expensive. Its average price for car rent is about $ 50 per day, but it does not have a small service to raise prices again, but for young drivers, they get more insurance and additional services. Of course, half of the rental car companies receive a higher rate for car rental for the younger category (due to the possibility of more accidents and higher engine and vehicle pressures), the company has about 6,000 branches throughout the United States, which is very good for customers. This company is. Because it’s easy to lease a car from another city and deliver it to another city, then the company will give its customers a great deal of discounts on long-term car rentals. And has its customers club, which sometimes offers great deals for its customers (it was founded after World War II).

 

2-National

It is a subsidiary of Alamo Corporation (which is a company associated with the hotel resorts in the world and online shopping of tickets). The National Car Rental Company has five customers with satisfaction and offers good offers to its customers. It is a very complete range of vehicles. From compact cars to large trucks to business trips, it has a perfect, affordable premium, as well as a reseller company, with many airlines and airlines. Can provide special services to its customers.

3-Alamo

The company leases about 7% cheaper than the daily price of your car, about $ 42 and usually your mileage is free, while giving you special discounts from your own collection for stores and commercial and cultural sites. With whom they are involved, they support up to 5% of the teachers’ forum. When teachers rent a car they give them free gifts for a long time and have special services, and the same services have caused the institution and The company is well-known and successful among the people.



:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،دزدگیر_عینک،دزدگیر_فروشگاه،دزدگیر_مغازه،دزدگیر_فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

پانسیون ، اقامتگاه و خوابگاه هر سه این کلمات به معنی این است مکانی است که فرد مدتی را برای انجام کار و یا ادامه تحصیل در آن اقامت می کند حال اگر می خواهید تعریف آنها را بدانید و کمی هم  از تفاوت های آنها آگاه شوید می توانید با خواندن این مقاله از آنها آگاه شوید .

خوابگاه چیست ؟

نوع مکان اقامتی است که معمولا برای اقامت  گروه بزرگی از افراد مرتبط با هم یا هم صنف طراحی می شود خوابگاه صنف طراحی می شود . خوابگاه ها در دانشگاه ها ، کالج ها ، مدرسه های شبانه روزی رواج بیشتری دارند . پادگان های نظامی ، مجتمع های ورزشی ، ادارات و شرگتهای بزرگ نیز به طور معمول دارای امکانات اقامتی و خوابگاهی هستند .

    

خوابگاه دانشجویی چیست ؟

خوابگاه دانشجویی با مدیریت دانشگاه و برای اسکان دانشجویان کار می کند . دانشجویان متقاضی برای سکونت در خوابگاه ، در طول تحصیل به صورت فردی یا گروهی ، تمام یا بخشی از دوران تحصیلی خود را در خوابگاه دانشجویی برای اقامت دانشجویان در پردیس یا در بیرون از محیط دانشگاه طراحی و ساخته می شوند . اتاق های خوابگاه دانشجوی می تواند انفرادی یا گروهی باشد ولی در دانشگاه چون معمولا ارزان تر هستند به صورت گروهی می باشند .

پانسیون چیست؟

زندگی امروز مدام در حال تغییر و تحول است و به تبع آن انسان شهر نشین نیز روابط و شکل زندگیش تغییر کرده است انسان جامعه امروز قبل از که در جهان تکنولوژِی قرار بگیرد نیازهای ساده ای داشت و یکی از نیاز های ساده ای او، تهیه مسکن بود مکانی است که به نظر معماران جایی برای زندگی و در نزدیکی محل کار او قرار داشت و این مکان اهمیت یافته بود اهمیت بسیار یافته بود اما با ورود تکنولوژی و صنعت  و رشد شهر نشینی در جهان امروز ،نیاز ها نیز پیچیده شده اند .

شهر نشینی پدیده تازه ای نیست اما با پیچیدگی دنیای مدرن ، شهرنشینی نیز به شبکه ای از هزار توی پیچیده ای تبدیل شده است که روز به روز بر گستردگی و پیچیدگی آن افزوده می شود . از این روست که معمار بزرگی مثل لوگوربوزیه از خانه امروزی چنین تعبیری دارد ماشینی برای زندگی چرا که در زندگی شهرنشینی و در جهان صنعتی ماشین استعاره انسان مدرن و شهرنشین تبدیل شده است انسانی که نبض زندگیش را براساس نظام ماشین زندگی شهری تنظیم می کند و شتاب و سرعت و مهم تر از همه اینها زمان برجستگی و اهمیتی است صد چندان یافته  است .

امروزه در شهر های بزرگی مانند تهران که سیل بی رویه مهاجرت آن را به معادله ای هزار مجهول تبدیل کرده است ، مدام در درون خود پدیده ای تازه را ارائه می دهد پدیده هایی که نیاز انسان شهری و کلانشهرها را بر اورده می کند . اکنون در سراسر تهران مکان هایی به نام پانسیون رواج یافته است که خدمات خود را به قشر شهر نشین ارائه می کنند . پانسیون ها در جهان قدمت طولانی دارند و در کشورهای دیگر به نام هاستل و نام های دیگر معروفند . اما با این وجود و رشد این مکان ها در تهران علاوه بر مسئله مسکن استعاره ای از زندگی شهرنشینی بدل شده است .

در هر کلانشهری نسبت بیت روابط کار و امر تولید و تولید کننده مدام پدیده ای تازه ای را به وجود می آورد از این رو وجود پانسیون می تواند پاسخی به نیاز شهر نشینی و پایتخت نشین باشد .

در مقالات بعدی بیشتر به این موارد می پردازیم .

 



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

دزدی همیشه  برداشتن وسیله ارزشمند از کسی نیست . به عقیده روان شناسان ( همین که وسیله ای را بی اجازه صاحبش برمی داریم ، دزدی محسوب می شود ) و بیشتر دزدی ها اثر و نتیجه روش های تربیتی نامناسب والدین و یا شرایط بد محیطی می باشد .که ادامه یافتن  این رفتار در بزرگ سالی و تبدیل آن به نوعی ناهنجاری اخلاقی وعملکردی است .

از دزدی تعریف های متفاوتی بیان می شود اما در نگاه روان شناسی دزدی چیست ؟

دزدی در تعریف عام ، برداشتن وسیله های دیگران بدون اجازه آنهاست . در روان شناسی از لفظ (اختلال کنترل تکانه ) یعنی بی ارادی بعضی افراد برای دزدی است .

ریشه های دزدی چیست ؟ یعنی نیاز به دزدی چطور شکل می گیرد ؟

عواملی که در نهایت به دزدی منجرمی شوند از دیدگاه روان شناسی به2 دسته تقسیم می شوند .

بخش اول عوامل مربوط به نیاز های اجتماعی ، اقتصادی و … است که فرد با دزی سعی در رفع و جبران آن نیاز دارد .

بخش دوم که شرایطی بدون نیاز اقتصادی و اجتماعی اتفاق می افتد به روندی مربوط می شود که طی آن فرد دزدی کننده احساس هیجان و لذت می کنند در واقع دزدی یک جریان لذت بخش است . که ریشه آن در کمبود تفریحات سالم است که این افراد به سمت تفریحات ناسالم می روند .

خصوصیات رفتاری تربیتی خانواده ها چقدر تاثیر گذار است؟

این عوامل در این خصوص بسیار مهم هستند .به طور مثال خانواده های که با رفتار طرد کننده یعنی گروهی که محبت کافی به فرزندانشان  ندارند ، با آنها صمیمی نمی شوند ، کودک نسبت به انها حس نزدیکی ندارد ، جز عوامل بروز دزدی در کودک هستند همچنین طلاق ، تک والد بودن به هر دلیل ، استبداد رفتاری والدین در برخورد با کودک و نوجوان کمبود محبت به دلایل گوناگون از جمله شخصیت والدین ، تعداد زیاد فرزندان ، مشکلات اقتصادی خانواده ، سطح فرهنگ و نوع نگرش آنها ، الگوی نادرست تربیت کودک و… میتواند عامل شروع دزدی باشد دیدن دزدی از طرف افراد خانواده نداشتن حس ناهنجاری دزدی از طرف خانواده  البته باید توجه کرد این عوامل تنها به رفتار خانواده مربوط نمی شود  و بقیه شرایط را در برنمی گیرد .

عوامل محیطی چگونه اند ؟

خب زمانی که کودک در خانواده فقیر روبه رو باشد امکان دزدی دارد . باید به این موضوع دقت کنید که همان طور که خانواده اولین محل آموزش ، فراگیری و تربیت پذیری و آماده شدن کودک برای ورود به جامعه است . اولین محل پایگاه برای دریافت و رفع  نیازها  هم محسوب می شود .کودک توقع دارد نیاز های روانی و معنوی ، مالی و . . . خود را از سوی خانواده بر طرف کند وقتی این اتفاق نیفتد با تبعیض و نوع دیگر زندگی همسالان هم رو به رو می شودو بعضی از افراذ سعی می کند با دزدی این اختلاف را حل کنند که آن وقت امکان بروز رفتار ناهنجار دارد .

مطالب فوق بخشی از دلایل سرقت و دزدی بود امیدواریم در آینده به بخشهای دیگر از این آسیب بزرگ اجتماعی بپردازیم .

ولی راه های هم است که باعث ترس می شود ترس از دستگیری و رفتن ابرو مسایل دیگر  که  باعث کم شدن سرقت می شود در جامعه می شود  حضور پلیس ، بودن دوربین های مدار بسته در شهر و مراکز خرید و مراکزی که جرم خیز می باشد  و بودن انواع مختلف دزدگیر های ، که تحقیقات در کشور های اروپایی و امریکای نشان داده است  وجود گیت های ضد سرقت در هایپرمارکت ها آمار سرقت آنها را تا 70 درصد پایین آورده است یا نصب دزدگیر لباس در لباس فروشی تا 95 درصد از آمار سرقت می کاهد یا با نصب دزدگیر فروشگاهی در لوازم آرایش و یا بهداشتی تا 90 درصد می توان از سرقت کم کرد .

سرقت به هر دلیل و علتی باشد با استفاده از وسایلی  که حالا با پیشرفت علم بسیار کار امد و دقیق هستند باید مانع آن شوییم .



:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،دزدگیر_عینک،دزدگیر_فروشگاه،دزدگیر_مغازه،دزدگیر_فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

The three countries of Germany, France and the United Kingdom have officially announced the launch of a special European financial channel with Iran.

According to Tabnak, according to ISNA, Germany and France announce the launch of a special financial channel with Iran by announcing a joint statement.

The statement details : Britain and France are continuing their commitment to maintain a nuclear accord endorsed by the United Nations Security Council (UN Security Council), formally announcing the launch of an InTax (Trade Facilitation Instrument) initiative.

Several European countries have set up a special financial channel with Iran to facilitate trade with Iran after the resumption of US sanctions against Iran, which will be deployed in France and chaired by a large German banker.

German Minister of Foreign Affairs Heiko Maas, after meeting with his French and British counterparts in Bucharest, the Romanian capital, told reporters on this mechanism, “It clearly indicates that we are moving in a united and resolute way within the union.” Europe, even if others have a different perspective.

The mechanism, the new name for Intex, is a trademark protection tool, is registered in France and will be led by Friedrich 69, a prominent German banker and former chairman of the Commerce Bank.

The three European countries, France, Britain and Germany, are shareholders and hope that other European countries will join it afterwards.

However, a senior German government official said on Thursday that it was not expected that other European countries (other than France, Germany and Britain) would soon join the special European financial mechanism with Iran, called the SPV.

According to the report, the European Union has  been working to prepare this mechanism for long time. Rob Mali, former Middle East director at the NSC and member of the think tank of the International Crisis Group, believes the channel’s economic impact will be low.

Following the announcement of the creation of the Instex by the UK, France and Germany, the US embassy in Berlin has announced that it is seeking further details on the mechanism, and this European action has no effect on Washington’s policy to exert maximum pressure on Tehran.

Rentalcariran hope for good relationship between iran and countries all over the world. All customers that rent car from us be sure we will prepare all of financial aspects that prevent every problems for them.

When you want rent a car don’t need transfer any money, just send your picture of your pass and ticket then we will prepare your car every where that you would like to got that.

We are trying to open a channel for our customers to use your visa card and master card in Iran and  open  credit for using of that for discount and promotions.

2719839 1024x1024 - A special channel for Iran and Europe was launchedIran and Europe special finance channel

We also can open an account for our customer in our CRM (customer relationship management) system for them that join our customer club and use discount and promotions for reservation.

Also we will start booking system for renting car and reserving hostle.also you can rent a car so cheap with excellent services.



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

وقتی فرزند شما در دانشگاه به غیر از شهر که در آن ساکن است قبول می شود یا برای کار مجبور به کوچ از شهر و دیار خود می شود  دغدغه جدید به دغدغه شما در مورد فرزندتان شروع می شود . که جای که در ان ساکن می شود چطور جایی است آیا مناسب با روحیات فرزند شما است یا خیر و آیا هم اتاقی های او باب می باشد و باعث منحرف شدن ایشان نشود و مسایل بسیار مهم دیگر که بسیار ضروری و حیاتی است برای فرزند شما حال چه پسر باشد و چه دختر باشد .

 اگر فرزند شما برای مسئله کار مجبور به سفر به شهرهای بزرگ است شما مجبور هستید از خوابگاه های خود گردان استفاده کنید ولی اگر فرزند شما دانشگاه قبول شده باشد هم میتوانید از خوابگاه های مخصوص دانشگاه استفاده کنید و هم از خوابگاه های خود گردان که هر کدام از آنها مزایا و معایب خود را دارا می باشند .

خوابگاه ها و پانسیون های خود گردان خوابگاه های می باشد که به صورت انتفاعی اداره می شود یعنی شهریه دارد که نسبت به محل خوابگاه و تعداد افراد در اتاق ها و امکانات خوابگاه مشخص می شود که نسبت به خوابگاه مربوط به دانشگاه ها هزینه بیشتری دارد که اگر آگاهانه انتخاب شود و امکانات پرداخت شهریه را داشته باشید و هم اتاقی های خوبی داشته باشد جای نسبتا راحتی برای زندگی می باشد . خوابگاه های وابسته به دانشگاه دارای شهریه های خاص خود هستند  که نسبت به مقطع و آزاد و سراسری بودن کمی متغیر می باشد ولی دارای مشکلات خاص خود می باشد دوربین های فراوان شلوغی بیش از حد اتاق ها کمبود سرویس های بهداشتی و........ که در این گزارش خبر گذاری دانشجو به طور کامل توضیح داده شده است . که اشاره به همه آن در حوصله مقاله نمی باشد .

زندگی در خوابگاه مزیت های خاص خود را دارد که در زیر کمی از آنها را توضیح می دهیم

به دست آوردن توانایی های مورد نیاز برای ساختن یک زندگی بهتر نیازمند تجربه محیط های متفاوت است . محیط های که بتواند فرد را در نعرض چالش های گوناگون قرار دهد . اما در جوامعی مانند جامعه ما که بیشتر فرزندان وابسته به خانواده هستند و در عمل کمتر قدرت تصمیم گیری برای انتخاب محل زندگی خود را در دست دارند ، انتخاب محل تحصیل و محل کار در شهری دور از خانه و خانواده می تواند شرایط را برای تجذبه زندگی مستقل و همچنین برخورد با افرادی از قشرهای مختلف با زبان ، فرهنگ و آداب و معاشرت های متفاوت را برای دانشجویان و کارمندان فراهم کنند . اگر چه در برخی موارد ممکن است اختلاف نظر باشد .

به طوری که برخی معتقدند که شرایط زندگی در خوابگاه ها می تواند برای بسیاری از ساکنین بسیار تنش زا باشد . اما دانشجویان و دیگر خوابگاه های دانشجویی کارمندی دخترانه و پسرانه  که زندگ در خوابگاه های خود گردان و سراسری را تجربه کرده اند ، می دانند که بحث های دسته جمعی در خوابگاه و معاشرت های مداوک  به خوبی می تواند موجب پذیرش تفاوت های یکدیگر و همکاری در بین ساکنین برای کاهش فاصله های طبقاتی ، فرهنگی ، اجتماعی و .... در بین ساکنین شود . تجربه این شرایط به طور قابل توجهی باعث رشد همه جانبه دانشجوان فارغ التحصیل می شوند و زمان ترک خوابگاه فرا می رسد ف ساکنین خوابگاه با طیف وسیعی از توانایی ضروری برای کسب موفقیت بیشتر در جامعه خارج از دانشگاه و خوابگاه آماده می شوند این مقاله ادامه دارد



:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

در دنیای امروز هر روز و هر لحظه فرهنگ ها و نوع زندگی در حال تغییر است و سرعت تغییر  آن نیز  هم لحظه به لحظه در حال بیشتر شدن می باشد ولی شاید در گذشته سال ها طول می کشید تا نوع زندگی و فرهنگ کمی فرق کند و ان هم بسیار کم تغییر می کرد ولی در حال حاضر پیشرفت تکنولوژی سرعت تغییرات  را سریعتر کرده است و باعث تفاوت فرهنگی بیش از بیش نسل ها شده است البته این هم مانند  هر مسئله ای از این دست دارای معایب و مزایا خاص خود می باشد که برای فهم آن باید به صورت دقیق تحقیق و کنکاش شود . که مشخص شود . حال به صورت بسیار مختصری به معضلات خوابگاه می پردازیم .

در گذشته نزدیک شاید چند دهه پیش شرایط خوابگاه های دانشجوی و کاری با حال تفاوتهای خاصی داشت در گذشته کارخانه جات بزرگ که در شهرستان های بودن که نیروی کافی در آن شهر نبود خوابگاه های ویژه برای کارگران می ساختن که کارگران در انها زندگی می کردند و خانه های برای مدیران که مجرد ها بصورت چند نفری زندگی می کردند که دارای امکانات بیشتری بود بعضی از مدیران که دارای سابقه بالایی بودن معمولا با خانواده های خود در خانه های سازمانی می مانندن البته این روند هنوز هم در بعضی سازمانها و ادارات مخصوصا اداره های دولتی مانند ارتش و شرکت نفت پابرجاست .

 در مورد دانشجویان نیز دانشجویان وقتی در دانشگاه های شهرستان قبول می شدند معمولا در خوابگاه های خاص آن دانشگاه مستقر می شدند که اتاق ها به تعدادی از تعداد دانشجویان تحویل داده می شد و تعداد آنها به شرایط دانشگاه و اندازه اتاق از 4 الی 10 نفر ساکن بودن و بعد به تدریج با تاسیس دانشگاه های آزاد اسلامی پای خوابگاه های با هزینه نیز به فرهنگ خوابگاه ها ورود کرد اول خوابگاه های به وجود آمد که زیر نظر مستقیم دانشگاه آزاد بود که مستقیما شرایط دانشگاه را اجرا می کرد که معمولا دارای اتاق های کوچک با تعداد افراد زیاد در انها ساکن می شدند برای بعضی ها ساکن شدن این مکان ها سخت بود و بعضی از دانشجویان خانه ای را به صورت چند نفری اجاره می کردن و باهم زندگی می کردند  که آن هم معضلات خود را داشت مخصوصا در شهرها کوچک  .

بعد از مدتی اجازه تاسیس خوابگاه های خود گردان صادر شد و این خوابگاه ها  معمولا در شهر های بزرگ به وجود آمد که بعضی از دانشجویان که عادت در زندگی در محیط های خیلی شلوغ را نداشتن ساکن این مکان  ها شدن  البته این مکان امکانات بیشتری نسبت به خوابگاه های معمولی دارند البته دارای هزینه بیشتری نسبت به دیگر خوابگاه ها داشت که با این وجود  مشتری های خاص خود را داشت  .

دیگر شرایط کار در شهرستانها طوری شده بود که بسیاری از افراد برای پیدا کردن کار مناسب مجبور به امدن به تهران و یا شهر های بزرگ میشدن و بیشتر در شرکت ها خصوصی و حتی دولتی کار می کردن و این گونه مکان ها فاقد خوابگاه خاص خود می باشد و برای همین موضوع اینگونه افراد ساکن پانسیون و یا اقامتگاه های خود گران می شدن و بعد از بالا رفتن اجازه بها ماهانه منزل باعث استقبال بیشتر از این گونه محل ها شد و بعد استقبال از خوابگاه های خود گردان معضلات و مشکلا ت انها  مشخص شد مانند سرقت ، تفاوت های فرهنگی و تفاوت های مذهبی و . . .  یکی از مشکلات اصلی سرقت بود که سرقت از وسایل شخصی دیگران و سرقت از وسایل عمومی خود خوابگاه یا پانسیون و ورود افراد نا مناسب در این مکان ها ، حال مدیران و صاحبان اینگونه مکان ها دست بکار شدن برای تجهیز این مکان ها به دزدگیر ضد سرقت و دوربین ، زیرا مسئله سرقت برای خوابگاه ها باعث بد نامی و کاهش شدید مشتری برای آنها می شود چون باعث می شود حس نا امنی به ساکنان انها دست بدهد به همین خاطر مدیران به مسئله توجه خاصی داشتند و نصب گیت ضدسرقت برای جلوگیری از سرقت بسیار مهم و حیاتی می باشد .

توجه به نصب سیستمهای امنیتی باعث با رفتن ضریب امنیتی خوابگاه شده و نصب تگ و لیبل به اموال عمومی خوابگاه مانند حوله ، دمپایی و لوازم اشپزخونه باعث بالا رفتن حس امنیت شد زیرا در هنگام عبور از بین گیت فروشگاهی آلارم می دهد و داشتن  حس امنیت باعث بالا رفتن حس راحتی و رفاه در جامعه می شود  و باعث رفاه دانشجویان و کارمندان می شود و همین افزایش حس های مثبت باعث رشد و بهره وری بیشتر در محیط های آموزشی و کاری میشود  این گونه مسایل مانند زنجیره می باشد که باعث پیشرفت و حرکت به جلو جامعه می شود .

 



:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،دزدگیر_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Rentalcariran.com has so many NEW L 90 or Thunder 90 that rents to customers, we will talk about L 90 the first question is:

Are the Thunder 90s that are produced in Iran different from those produced in other countries?

The only difference that exists here is the type of engine, because the models offered in Eastern Europe have a lower engine capacity than those produced in Iran. At the moment, the cars produced in Eastern Europe are 8-valve and 75-horsepower, while the Iranian specimen has a stronger engine fitting the climate in Iran.

The Thunder 90 is one of the Renault sedans that entered the Iranian market several years ago. The 90’s or 90’s is known as the Dacia Logan in the global market, including Russia and Brazil, and is being produced by the Dacia brand, one of the subsidiaries of the Renault company in Romania.

The Thunder 90 was initially intended to replace the arrows, but this promise never came true. For various reasons, including international sanctions against Iran, the Thunder 90 turned into an out-of-reach vehicle for the poorest community. However, the L90 production continued in Iran and the car was welcomed by very good customers.

l90 plus 1 - Review of one of the good cars for renting in IRAN, the Renault Thunder 90L90

Thunder 90 is currently being produced by Iran Khodro and Pars Khodro. One of the most important points in the L90 is its technical characteristics, coupled with low wear and tear, compared to many other competitors, including Peugeot Pars, Dena, Rana and 206.

The Thunder 90 is available in several types: E0, E1 and E2, which differ in terms of options, but the difference between their technical characteristics. In addition, shortly after the Thunder 90 with hand gear box, Iran Khodro and Pars Khodro decided to launch an automatic gearbox.

Purchase value in relation to price:

6.05

Design and appearance:

3.57

Features and capabilities:

4.10

You also rate

price icon10000USD (price range) price Renault Price Thunder 90 (price fluctuation and sales table) User rating: 10 4.6 out of 21 users

Positive comments Renault Tondar 90

Poor fuel consumption – Better build quality than competitors of the same class – Low depreciation – Promising driving force

Negative notes of Renault Thunder 90

The seats are not very comfortable – the old car design – the most commonly used cabin parts are dry plastics

Renault Thunder Security 90

Thunder 90 has won three safety stars from the Euro NCAP.

Reno Thunder Review Expert

Thunder 90 or El 90 or Logan, or any other name that’s in your mind, is one of Renault’s low-priced products produced by Iran Khodro and Pars Khodro in our country. The purpose of the car in the Iranian market was to provide a product for the middle class of the society, which did not happen with its rising prices.

The Thunder 90 is an easy car in the external design section, and it will never captivate you with a glance. The L90 has its appearance on the production line since its arrival in Iran and, of course, this simple design is well-liked by many Iranian users. Among the various components of the Thunderbolt 90, there is a relative alignment, but we should not simply overcome the negative features of its body design. The rear lights are not so beautiful and the car’s height looks a bit too much. All in all, the Thinker 90’s design depends entirely on your personal taste, and this design may be unfavorable for some others and for a different category of users.

l90 interior 1024x1024 - Review of one of the good cars for renting in IRAN, the Renault Thunder 90INTERIOR OF L90

Inside the cabin, the situation is the same and we are not faced with an exciting car. The cabin is designed in the simplest form, and there’s no such thing to mention.

The material used in the Thunder cockpit 90 is more plastic than it does, but this plastic does not lose its quality over time and, like many internal vehicles, does not face a strange problem. One of the negative aspects of the cabin is the comfort of not so high chairs, and especially the rear passengers will not feel comfortable on long journeys. But rentalcariran customized seats for comfortable condition.

The engine used in the El 90 Gem has 1.6 liters and can produce 105 horsepower and 140 Nm of torque. This power is transmitted to the front wheels by a 5-speed manual transmission or 4-speed gearbox. Fortunately, with the same power, Thunder 90 shows good performance in the acceleration section, and will not disappoint the driver especially in the manual model.

But in extreme conditions, such as the uphill with a clear cooler, you can not expect the same performance, and the efficiency of the car is greatly reduced. For an automated acceleration model of 0 to 100 km, 11.7 seconds are announced by automakers, but in practice less you can get this number.

In general, the Thunder 90 must be considered one of the highest quality domestic products that has not suffered a severe deterioration over the past years due to direct monitoring by Renault and remains a reliable vehicle among the people. The Thunder 90 is currently being sold on the market at a price of 10000 USD in the E2 model and 11000 USD in the automotive model. Despite the price, the Thunder 90 seems to be the best option against rivals such as Dena, Peugeot Pars, Peugeot 206 and the Carlson H220 and some other Chinese cars.

We rent L90 to our customers every days and they are satisfied and we got good and acceptable feedback for this car, also we advice every of our customers that want rent a car with good quality, agreeable price and safe



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو , rental_car , خودرو , ماشین , اجاره , ماشین_عروس , انواع_خودرو , ماشین_ها , ماشین_های_ایرانی , rent_a_car_in_iran , iran_car , car ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

وقتی فرزند شما در دانشگاه به غیر از شهر که در آن ساکن است قبول می شود یا برای کار مجبور به کوچ از شهر و دیار خود می شود  دغدغه جدید به دغدغه شما در مورد فرزندتان شروع می شود . که جای که در ان ساکن می شود چطور جایی است آیا مناسب با روحیات فرزند شما است یا خیر و آیا هم اتاقی های او باب می باشد و باعث منحرف شدن ایشان نشود و مسایل بسیار مهم دیگر که بسیار ضروری و حیاتی است برای فرزند شما حال چه پسر باشد و چه دختر باشد .

 اگر فرزند شما برای مسئله کار مجبور به سفر به شهرهای بزرگ است شما مجبور هستید از خوابگاه های خود گردان استفاده کنید ولی اگر فرزند شما دانشگاه قبول شده باشد هم میتوانید از خوابگاه های مخصوص دانشگاه استفاده کنید و هم از خوابگاه های خود گردان که هر کدام از آنها مزایا و معایب خود را دارا می باشند .

خوابگاه ها و پانسیون های خود گردان خوابگاه های می باشد که به صورت انتفاعی اداره می شود یعنی شهریه دارد که نسبت به محل خوابگاه و تعداد افراد در اتاق ها و امکانات خوابگاه مشخص می شود که نسبت به خوابگاه مربوط به دانشگاه ها هزینه بیشتری دارد که اگر آگاهانه انتخاب شود و امکانات پرداخت شهریه را داشته باشید و هم اتاقی های خوبی داشته باشد جای نسبتا راحتی برای زندگی می باشد . خوابگاه های وابسته به دانشگاه دارای شهریه های خاص خود هستند  که نسبت به مقطع و آزاد و سراسری بودن کمی متغیر می باشد ولی دارای مشکلات خاص خود می باشد دوربین های فراوان شلوغی بیش از حد اتاق ها کمبود سرویس های بهداشتی و........ که در این گزارش خبر گذاری دانشجو به طور کامل توضیح داده شده است . که اشاره به همه آن در حوصله مقاله نمی باشد .

زندگی در خوابگاه مزیت های خاص خود را دارد که در زیر کمی از آنها را توضیح می دهیم

به دست آوردن توانایی های مورد نیاز برای ساختن یک زندگی بهتر نیازمند تجربه محیط های متفاوت است . محیط های که بتواند فرد را در نعرض چالش های گوناگون قرار دهد . اما در جوامعی مانند جامعه ما که بیشتر فرزندان وابسته به خانواده هستند و در عمل کمتر قدرت تصمیم گیری برای انتخاب محل زندگی خود را در دست دارند ، انتخاب محل تحصیل و محل کار در شهری دور از خانه و خانواده می تواند شرایط را برای تجذبه زندگی مستقل و همچنین برخورد با افرادی از قشرهای مختلف با زبان ، فرهنگ و آداب و معاشرت های متفاوت را برای دانشجویان و کارمندان فراهم کنند . اگر چه در برخی موارد ممکن است اختلاف نظر باشد .

به طوری که برخی معتقدند که شرایط زندگی در خوابگاه ها می تواند برای بسیاری از ساکنین بسیار تنش زا باشد . اما دانشجویان و دیگر خوابگاه های دانشجویی کارمندی دخترانه و پسرانه  که زندگ در خوابگاه های خود گردان و سراسری را تجربه کرده اند ، می دانند که بحث های دسته جمعی در خوابگاه و معاشرت های مداوک  به خوبی می تواند موجب پذیرش تفاوت های یکدیگر و همکاری در بین ساکنین برای کاهش فاصله های طبقاتی ، فرهنگی ، اجتماعی و .... در بین ساکنین شود . تجربه این شرایط به طور قابل توجهی باعث رشد همه جانبه دانشجوان فارغ التحصیل می شوند و زمان ترک خوابگاه فرا می رسد ف ساکنین خوابگاه با طیف وسیعی از توانایی ضروری برای کسب موفقیت بیشتر در جامعه خارج از دانشگاه و خوابگاه آماده می شوند این مقاله ادامه دارد

 

 



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

طی سلسله مقاله های که در مورد گیت فروشگاهی و دزدگیر فروشگاهی RF به یکی دیگر از گیت های پرمصرف در ایران یعنی گیت فروشگاهی یا دزدگیر ضد سرقت AM می رسیم که به قدر حوصله این مقاله به آن می پردازیم

AM( Acousto – Magnetic )

اسم علمی و کامل آن می باشد .که این نوع گیت های فروشگاهی یا دزدگیر لباس مشخصا بر روی فرکانس 58 کیلوهرتز کار می کند که معمولا دارای یک باکس ( یا منبع تغذیه ای اصلی می باشد ) که قابلیت متصل شدن به یک یا دو آنتن را دارا می باشد که هر کدام از آنتن هم دارای برد کوچک داخل شان می باشد که امکان کارکردن با یک یا دو آنتن را نسبت به عرض ورودی دارد هم با لیبل و هم با انواع تگ های گیت فروشگاهی.

لیبل ها و تگها و گیت فروشگاهی AM کلا نسبت به فلزات ، وسایل الکترونیکی و لوازم بهداشتی دارای خطای کمتری می باشد برای همین دلیل گیت فروشگاهی محبوب موبایل فروشی ها و لوازم موبایل فروشی می باشد .

ولی با توجه به محاسنی که دارد دارای پیچدگی های خاص خود نیز می باشد قیمت نسبتا بالا پیچیدگی سیستم کار کرد آن مخصوصا در هنگام تنظیم کردن یا تعمییرات که بعضی اوقات مجبور به تعویض قطعات می شوی که ممکن است دارای هزینه بالایی داشته باشد کلا می توان گفت گیت فروشگاهی AM دارای هزینه نگهداری بالای می باشد .

لیبل گیت فروشگاهی AM به صورت مستطیلی شکل می باشد و شامل چند ورق فلزی می باشد که یک محافظ پلاستیکی دارد که معمولا به ابعاد 1در 5 می باشد که به صورت صاف باید چسبیده شود خمیده بودن آن باعث خطا میشود برای خنثی کردن لیبل AM باید از خنثی AM استفاده کرد که قیمت آن معمولا کمی بالاتر از خنثی کننده ار اف می باشد .

گیت فروشگاهی AM دارای تنوع بالای تگ می باشد نسبت به دیگر گیتهای فروشگاهی مانند پنسیل ، سنسورماتیک ، مثلثی ، صدفی و شل . . .

در مورد جدا کننده می توان گفت جدا کننده RF و AM هیچ تفاوتی باهم ندارد چون قفل های تگها باهم فرقی ندارد (به جز تگ سنسورماتیک)

تگهای AM هیچ تاثیری بر روی گیت فروشگاهی ار اف ندارد و تگ ار اف هیچ تاثیری بر روی دزدگیر پوشاک AM ندارد.(یعنی از هم مجزا می باشند )

می توان گفت تنوع تگ های AM موجود در بازار از تگ ار اف بیشتر می باشد .

تگ پنسیل گیت فروشگاهی AM که دارای دو مدل مختلف می باشد که بند دار( لنیارد سر خود ) یا بی بند می باشد که بند دار ها برای کالا های مانند کیف ، کفش و یا اجناسی فروشنده تمایلی به سوراخ کردن آن ندارد و یا در صورت سوراخ کردن به آن آسیب می رسد و نوع دیگر سوزن دار است که به لباس زده می شود با سوزن . . ( البته این مدل ار اف نیز دارد)

تگ سنسورماتیک دزدگیر پوشاک AM که در دو نوع دم کوتاه و دم بلند می باشد که هر دو آنها در بازار موجود می باشند که جدا کننده مخصوص خود را دارند که بصورت برقی یا دستی می باشد که قیمت هر دو آنها از تگ باز کن معمولی بیشتر می باشد .

تگ مثلثی گیت ضد سرقت AM به صورت مثلث شکل می باشد که سوزنی جدا دارد که به آن خورده می شود از تگها دیگر بسیار سبک می باشد که معمولا در لباس کودک یا لباس ظریف استفاده می شود .

تگ مستطیلی دزدگیر لباس که مستطیلی شکل می باشد و سوزن دارد از تگها دیگر بسیار سبک می باشد که معمولا در لباس کودک یا لباس ظریف استفاده می شود . . ( البته این مدل ار اف نیز دارد)

تگ عینک گیت فروشگاهی AM که از نام آن مشخص است که مخصوص عینک می باشد که معمولا بر روی دسته عینک سوار می شود و جدا کننده مخصوص خود در دارد . ( البته این مدل ار اف نیز دارد)

تگ های شل (صدفی) و گلفی و. . .

این مقاله به توضیح مختصری از گیت فروشگاهی AM و معرفی تعدادی از تگ های معرف AM پرداخته است . امیدوارم قابل استفاده برای شما دوستان باشد .



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Rent a car without driver The largest car rental service in Tehran by providing your car that you need and providing you with the most affordable prices, In groups of cheap Iranian cars luxury cars and sports cars that are divided into two categories of Iranian cars that the hire price is so cheap and foreign cars that the price of renting is a little expensive in Iran.

For rent a car must be at least 19 years old and up to 70 years old and you must have driving licence that is credible from the Islamic Republic of Iran or having an international certificate. If you need international certification, you can contact the car rental company and apply for it and provide documentation. Receive your international driving license after a few days.

IRANRENTALCARIRANRENTALCAR

You can not rent to another person when you rent a car from the car rental company when you rent it assign a rented vehicle, except with the company’s integrity and necessary Hourly car and car hire, weekly car hire and monthly car hire with specific terms and conditions.

Why rent a car: Renting a unique car is the right choice for many companies around the world which brings it not only in significant cost savings But the administrative effort is subtracted and risk reduction at the risk of resale value, Costs of repair and protection and patterns of use.

 The cars of rentalcariran Company are magnificent and you can rent a car suitable for excellent iranian and foreign Provide for you and your family with sweet memories. With the detailed fleet of the finest, the world’s most prestigious cars such as Mercedes-Benz,BMW, Toyota, Kia and Hyundai and renting a variety of Iranian cars with our exceptional cars and our superb superior services, You can also experience travel in luxury style. Car rent in Tehran and car in all of our iranian cities, Car rents are for you on a daily, weekly, monthly and yearly basis.Car hire in Tehran with your request either online or in car rental

You can book face-to-face at the office of the company in the Tehran. Car rental company knows the time is great for you, dear customers So, rent your car at home or website at your request, you will be finished by the experienced staff of the company. A few tips about renting a car without a driver



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

نیاز به امنیت، همواره از بنیادی ترين نیازهای انسان در جامعه بشری به شمار میرود. مبحث امنیت از نظر روانشناسی به خصوص در بهداشت روانی و در آسیب شناسی روانی اهمیت بسیار دارد. آرامش، رشد، شكوفایی انسان، به روز همه استعدادها و خالقیتها و نیل به همه كماالت انسانی در سایه امنیت به دست مي آید. امروزه امنیت از شاخصه های کیفی زندگی در شهرها است. آسیبهای اجتماعی از مهمترين پیامدهای مختلف امنیت به شمار ميروند. از آنجا كه فضاهای شهری امروزی، مولفه هاي برای وقوع نابهنجاریهای شهری و در نتیجه عدم وقوع امنیت در شهر ميباشد، بررسی جنبه های كیفی و كمی امنیت، چه از لحاظ كالبدی و چه از لحاظ اجتماعی در داخل هر یك از فضاهای شهری امری ضروری است. اهمیت محوری امنیت و ایمنی در هر یك از فضاها و عناصر كالبدی شهری، بخصوص در فضاهایی با طراحی و كاربرد نامناسب، بایستی بررسی شود. این موضوع در فرهنگ بومی و قومی هر منطقه و محل ریشهیابی شده و راهكارهای مناسب ارائه گردد. همچنین بررسی شرایط امنیت زنان و دختران در فضاهای شهری بخصوص در هنگام شب دارای اهمیت است.

 

در زمینه امنیت ، سوالات مختلفی در رابطه با خصوصیات محیطی مطرح می شود که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره نمود .

آیا حس امنیت در شرایط اجتماعی مختلف و محیط ها تغییر می کنند ؟

چه شرایط محیطی بر حس امنیت تاثیر گذار است ؟

آیا حس امنیت محیطی بر اساس جنسیت افراد تغییر میکند؟

امنیت و حس امنیت آن چنان در دنیایی امروزی مهم و ضروری  است که جز شاخص های توسعه یافتگی و رضایت از زندگی قرار می گیرد و ان طور که می دانید در کشورهای که بالاترین مردم آنها بالاترین آمار رضایت زندگی را دارد امنیت وحس امنیت در آنها جز بالاترین سطح ها می باشد .

مهمترین بخش برای ایجاد امنیت و کاهش جرائم فرهنگ سازی و پرورش نسلی که قانون و رعایت قانون برای آنها بسیار مهم باشد و قانع به حق و حقوق خود باشند ولی قبل از رسیدن به آن مدینه فاضله باید قوانین و ابزار های برای جلوگیری از جرائم وجود داشته باشد که بعضی ها برای ترس از آنها و مشخص شدن جرم از انجام این کارها جلوگیری کنند .

یکی جاهای که امنیت و حس امنیت در آن بسیار مهم است خوابگاه ها  دانشجویان و یا خوابگاه های خود گردان است آنها های که در انها ساکن هستند آنجا را  مانند خانه خود می دانند و خانه ای که امنیت و حس امنیت در آن وجود نداشته باشد باعث آسیب های بسیاری برای آنها می شود پانسیون یا خوابگاهی در آن امینت نباشد باعث می شود که فرد چه هنگامی که در آن است و در حال استراحت است حس امنیت نداشته باشد و چه هنگامی که در محل دانشگاه و یا محل کار است به فکر وسایل خوددر خوابگاه هست و باعث استرس همیشگی برای فرد می شود .

برای حل این معضل مدیران و متولیان این بخش  باید توجه و اهتمام خاصی به این موضوع بدهند کمد های محکم با قفل های که کلید آنها فقط برای افراد است نصب دوربین های مدار بسته برای کنترل پرسنل و کسانی که در خوابگاه هستند و تازگیها نصب گیت ضد سرقت برا ی جلوگیری از سرقت اموال عمومی خوابگاه استفاده می شود که همه آنها برای امنیت بیشتر خوابگاه می باشد  تا آنجا که می دانید گیت فروشگاهی به همه اجناس که به آنها لیبل وتگ ضد سرقت نصب شده است حساس است و مانع سرقت آنها می شود با آلارمی که در دقیقا هنگام خروج می زند

دزد گیر لباس هم مانع سرقت حوله ها و یا دمپایی های عمومی خوابگاه یا پانسیون می شود وهمه این ابزار ها فقط فقط برای ایجاد حس امنیت بیشتر برای خوابگاه می باشد که آن حس باعث جذب بیشتر دانشجویان به آن محل می شود و داشتن حس امنیت در خوابگاه باعث روانی آرام می شود که لازمه برای رشد وتعالی می باشد و  حال امکان سرقت از آنجا به حداقل رسیده است با کمک سیستم های امنیتی .



:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

در زندگی امروز که تکنولوژی تاثیر شگفتی بر نوع زندگی و حیات ما گذاشته است که بخواهیم نوع و سلیقه زندگی امروز مان را با زندگی 20 الی 30 سال پیش مقایسه کنیم تفاوت بسیاری دارد در نوع کار در نوع سرگرمی و … بعضی از تکنولوژی ها با زندگی ما آمیخته شده است و حتی آنها تاثیر گذاشته اند بر زندگی ما

مانند اینترنت ، ماشین و … بعضی از این وسایل باعث شده نوع کار و اشتغال ما هم عوض شود مثلا در اوایل قرن 20 بیشترین نیروی کار مشغول به کشاورزی بود ولی حال بیشتر نیروی کار به سمت کارهای خدماتی می رود همه آنها تاثیر تکنولوژی بر زندگی مردم می باشد پیشرفت تکنولوژی باعث شده که زندگی ما بسیار متکی بر تکنولوژی باشد مثلا نبود  هر یک از آنها باعث اذیت شدن و اثر بر زندگی ما دارد . باعث مختل شدن بخشی از زندگی ما می شود . تاثیرات تکنولوژی بر زندگی ما بسیار زیاد و عمیق است .

 حال شاید در 20 الی 30 سال آینده ممکن است نوع کار و تکنولوژی باعث شود که نوع کار کلا متحول بشود نوع زندگی و کار ما تغییر کنند . ممکن است در سال آینده بیشتر افراد در منزل شان نشسته اند و کارهای را از طریق اینترنت انجام بدهند و زمانی که برای رفت آمد می روند هم به نوآوری و کار مشغول باشند که باعث بهره وری بیشتر پرسنل شود . و بتوانیم اینترنتی در خانه محیط خانه یا کارمان را کنترل کنیم و یا اجاق گاز را روشن کنیم و بسیاری از وسایل دیگر را به راحتی کنترل کنیم و از آنها استفاده کنیم در کشور های پیشرفته بسیار روی این موضوعات و هوش مصنوعی در حال تحقیق  می باشند که احتمالا در چند سال آینده اختراعات و نو آوری های عجیبی روی خواهد داد .

البته باید بدانیم که پیشرفت تکنولوژی همان طور که بسیار مزایا دارد معایب خاص خود هم دارد مثلا پیچیده شدن زندگی روز مره ، سریع شدن زندگی ، مشغول بودن ذهن ها و تغییر سریع نسل ها و فرهنگ ها و سرگرمی ها نسل های خانواده و .. .

یکی از تاثیرات مثبت تکنولوژی بر زندگی ما به وجود آمدن انواع دزد گیر ها یا آلارم ها یا هشدار خطرها است چون با پیشرفت ها خود بخود افراد می خواهند آخرین تکنولوژی را در دست داشته باشند و همین موضوع منیت باعث رشد آمار سرقت می شود . که دانشمندان و صاحبان تکنولوژی  برای اینکه بتوانند تکنولوژی خود را پول ساز کنند به این موضوع بسیار توجه کرده اند . وقتی حرف و سخن از دزد گیر می آید شما نا خود آگاه سمت و سوی ذهن شما به سمت دزد گیر اتومبیل می رود البته دزدگیر خودرو به علت استفاده بالا در جهان یکی از مهمترین نوع دزد گیر ها می باشد ولی حال با پیشرفت روز افزون انواع مختلف دزد گیرها موجود می باشد مثلا دزد گیر های فروشگاهی و …

حال فکر کنید شما به علت تحصیل یا کار در یک شرکت بزرگ که (شاید از کودکی تحصیل در آن دانشگاه یا کار در آن شرکت آرزوی شما بوده است ) مجبور به ترک خانواده می شود و مجبور به زندگی در خوابگاه و یا پانسیون می شوید که زندگی می باشد معمولا با همسالان با فرهنگهای متفاوت که می تواند بسیار شاد و مفرح باشد زیرا زندگی با همسالان به علت نزدیک بودن نوع تفریحات نسبتا شاد می باشد .

حال فکر کنید شما در خوابگاه و پانسیونی ساکن هستند هر روز از خواب بیدار می شوید یا از کار به اتاق خود می ایید یک وسیله ای از وسایل عمومی یا شخصی شما مفقود شود یا به سرقت برود شاید اگر کم ارزش باشد زود آن را فراموش کنید حال اگر گران قیمت باشد یا هر روز تکرار شود هم شما از لحاظ روحی بسیار مکدر خواهید شد و حس راحتی و امنیت خود را در آن خوابگاه یا پانسیون از دست خواهید داد و شاید به فکر تعویض خوابگاه خود باشید و یا اگر محل زندگی خود را دوست  خود باشید و قصد تعویض آن را نداشته باشید یا از مسئول یا مدیر محل سکونت خود بخواهید دزد گیر و گیت فروشگاهی و دغدغه های خود را برای او توضیح می دهید . و او هم اگر انسانی منطقی باشد صددرصد از این پیشنهاد استقبال خواهد کرد .

زیرا حتما خوابگاه و پانسیونی دارای امکانات امنیتی بالای است خیلی افراد به علت راحتی و اطمینان و امنیت خاطری که در این خوابگاه احساس خواهند کرد به آن تمایل پیدا خواهند کرد نصب گیت ضد سرقت فروشگاهی یک سرمایه گذاری زود بازده می باشد نه یک هزینه .



:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،دزدگیر_عینک،دزدگیر_فروشگاه،دزدگیر_مغازه،دزدگیر_فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

You can imagine don’t have a car, and you have lost the power of buying a car due to expensive cars prices. Or, in light of the troubles of cost of repairing cars, and especially the more expensive parts (both local and imported cars), it’s possible to rent a car both in cities and outside of cities for short trips and Long trips. Of course, other reasons can be the cause of this decision, which is apparently not too small. In summary, do not forget that car hire and rental are not only for ceremonial events such as weddings. But above all, you need to answer the important questions.

It it really economical to rent a car?

In general, the answer to this question is to know the financial situation, preferences and the choice of your car. As a result, we will only share the questions and conditions with you and give ourselves answer. The first point is that after the inquiry we arrive at a general conclusion: the car rental price in rentalcariran.com is cheaper and more convenient than other ways to rent a car. The second thing you might also be aware of: The increase in the number of days and car rental for a longer period can greatly reduce the price.

We need to add to the price, cars itself features, the amount of cleanliness and its model (year of production) influenced by the final price, with just a few examples, we will only consider it in its entirety. In the city market, the average cost of pride rent is ten dollars a day. After that, the cars of our country such as Samand and Peugeot family, etc., will cost an average of fifteen dollars a day. (The price difference between the domestic cars of our country, such as the Peugeot family, Samand, etc., is insignificant) We do not enter the range of luxury cars because prices are very different. Hyundai Sonata will cost thirty dollars per day to Porsche Panamericai, which will cost you more than one hundered USD for a one-day trip with it.

 

In assessing the value of this option, be sure that you pay only the total amount in terms of the duration of the lease. Exhaustion and depreciation, cost of replacing consumer goods, insurance costs, car services, car price drop over time, and so on. All and all of the most important things that you do not include and you shouldn’t pay for these. As a result, car rental has advantages that are inevitable. However, the culture of using it and its prevalence in our country still has a lot to do.

 

How to find companies?

Now the best way is the internet and the newspaper. In the cities the number of car rental companies is very low. In such circumstances, we recommend that you verify the credibility of any firm you choose. Just contact the rentalcariran.com and ask for the credit of the firm you are looking for.

 

Paperwork and necessary documents?

Before remaining evidence, it is evident that your certificate and your identification card must be with you. The conditions are different in some firms. But with the research done, most of them have to sign a few checks. The first one for renting a car. The second one is a guarantee of no fines, which is about two weeks after the delivery of the car to the firm. The third check is for a guarantee, which, as its name implies, is a Czech minimum and sometimes more than the amount of money you rent it.

 

Some important points

After choosing a car, a fare is made legally in the firm and in a bilateral agreement with the car owner. But in the contract, it is important to read the exact word-by-word, and sign it if you agree with all of its parts.

 

Notice that your car hire contractor is surely the person who owns the car card in his name. Also pay attention to the timing of third party insurance and technical examination and tolls of the municipality.

Sometimes the cost of the body insurance is in the contract that adds to your costs. As a result, the price will be different after the contract is concluded. (Although we recommend that you use insurance for travel in particular, so that you can rest easy).

Be sure to get the car on a bachelor’s degree. Show it to a body technician and technician to not be in trouble later. It has been seen many times that after the delivery to the firm, consumers have witnessed claims of scratch, etc., from the car owner. Check out the car before renting.

In some contracts, it refers to the vehicle’s range of contracts in the city or road. Note that the signature of contract means a commitment to. (Usually these cars have a satellite tracker!)

And finally, the last point is to calculate the cost of the rental period. Note that if you rent for 10 days, for example, if you return a 9 day car, you will still have to pay 10 days. The more important part is the situation. Because the late payment is usually higher than the rental rate, it is more a fine than a fee.

In short, in plain language, raise your precision so that no excuse is created to make you trouble.

 

What should pay cost in case of car damage?

If the car crashes as a result of your negligence, such as accident, damage, etc., it is your own responsibility, but if the car’s problem is due to depreciation, a failure of a particular part and such conditions, you will not be charged. . If there is a dispute between the owner and you, it will be difficult to contact the car dealership. Otherwise, the original



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

فارغ از تب و تاب قبولی در دانشگاه، گاه امری که هیجان قبولی را دوچندان می‌کند، نقل و انتقال به یک شهر دیگر برای تحصیل است. این مهاجرت در بدو امر ممکن است مهاجرت کوچکی به نظر برسد، اما در دل همین کوچکی مشکلات بزرگی نهفته است که هرکدام می‌تواند زمینه ساز بروز بسیاری از مشکلات دیگر و حتی بازگشت زودهنگام فرد به زادگاهش و ترک تحصیل باشد.

 

پایان دبیرستان، آغاز آرزوی بزرگ راه یافتن به دانشگاه است. خیلی افراد مسیر رسیدن به فردایی مطلوب تر، شغل بهتر و عزت و موقعیت اجتماعی را در ورود به دانشگاه می دانند، اما این مسیر بی شک دارای فراز و نشیب‌هایی است. گذر از سد کنکور و قبولی در رشته مورد علاقه، تأمین هزینه های دانشگاه و خیلی چیزهای دیگر برای آنهایی که به دانشگاه‌هایی دور از شهر و استان خود راه پیدا می‌کنند، مشکل است.

 

در کنار این مشکلات، وقتی دانشجویی در میان انبوهی از کتاب‌های روی هم چیده شده، به دنبال جزوه ای می گردد، اما آن را نمی یابد، کلافه است. از این همه شلوغی، کتاب، لباس و بی خیالی هم اتاقی‌هایش خسته شده؛ در حسرت حیاط سبز و دلباز خانه شان آهی می کشد و دلش برای دیدن لبخند پرمهر مادر، شیطنت‌های خواهر و نگاه گرم پدر تا کیلومترها آن سوتر، پرواز می کند.

 

اتاق های پرجمعیت

یکی از بزرگترین مشکلات دانشجویان چگونگی اسکان آنها دور از خانواده و موضوع آشنای خوابگاه‌های دانشجویی است که البته در ارتباط با دانشجویان دختر در ابعاد بیشتری رخ نشان می دهد. خصوصیات فرهنگی جامعه، محدودیت امکانات خوابگاه‌های دانشجویان دختر در مقابل افزایش قابل توجه آنها، وابستگی روحی و عاطفی بیشتر دختران خانواده از جمله دلایل این امر است. کم نیستند دانشجویانی که به کمبود امکانات رفاهی، ازدحام بیش از حد دانشجو در اتاق خوابگاه‌های بی کیفیت، وضعیت نامطلوب سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه ها، نبود امکانات امنیتی و حفاظتی، نبود فضاهای مطالعه معترض هستند و هر روز صدایشان از دانشگاهی بلند می شود.

 

پذیرش دانشجویان

در دو سال گذشته درصد پذیرش دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه‌ها معکوس شده، چنانچه آمارها نشان می دهد ورودی دختران به دانشگاه‌ها در سال گذشته 57 درصد بوده است. از آنجا که لازمه بازدهی علمی مطلوب، آرامش روانی است و بحث امنیت و اسکان دختران دانشجو مهمترین عامل برای این آرامش است، اختصاص بودجه برای گسترش خوابگاه‌ها با در نظر گرفتن همه شرایط نکته ای است که باید به آن توجه کرد.

والدین دوشادوش مسئولان خوابگاهی

در فضایی پر از آدم‌های مختلف با سلیقه‌های رنگارنگ، ممکن است اتفاقاتی رخ دهد و این مختص خوابگاه‌های دانشجویی نیست. بخش مهم این قضیه به خانواده ها ونحوه تربیت فرزندان آنها بر می گردد و مشکلات از آنجا به درون خوابگاه‌ها می آید. بنابراین اخلاق خوب و بد در این اماکن ریشه در رفتار فرد در خانواده و تربیت او دارد و هرچه قدر هم که مسئولان به کیفیت خوابگاه‌ها و ارائه سرویس‌های آن بپردازند اما از یک حدی بیشتر نمی توانند رفتار دانشجویان را در برخورد و تعامل با یکدیگرعوض کنند. این مسئله نشان می دهد که خوابگاه‌ها ، اعضایی که در آن زندگی می کنند را باید  اصلاح کرد و به حل مشکلات ریشه‌ای آنها پرداخت.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

WWW.KHABGAHYAR.COM

 



:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

در دنیای امروز با رشد چشم‌گیر جمعیت و به دنبال آن افزایش بی‌شمار وسایل نقلیه، سیستم جی پی اس خودرو و یا همان ردیاب خودرو یکی از ایمن‌ترین و مهم‌ترین سیستم‌های امنیتی در جهان برای خودروها به شمار می‌رود؛ همچنین این وسیله در موقعیت‌های مکانی و زمانی مختلف کمک بسیار بزرگی به صاحبان خودرو خواهد کرد. ما در این مقاله قصد داریم که شما را بیشتر با مزایای استفاده از این سیستم جی پی اس در انواع خودروها آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید.

ردیاب یا به عبارتی جی پی اس خودرو یک وسیله‌ی کوچک مانند دزدگیر ، به اندازه‌ی یک تلفن‌همراه و سیم‌کارت‌خور است که صاحبان خودرو می‌توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی آن را بر روی درب، داخل سقف یا داشبورد ماشین‌های داخلی، خارجی و سنگین از طریق سیم‌کشی جای‌گذاری و نصب کنند که صاحبان خودرو از طریق جی پی اس خودرو  می‌توانند در هر لحظه و هر موقعیت جغرافیایی در هر نقطه از جهان، اطلاعات مکانی و فاصله خودرو مورد نظر خود را به صورت آنلاین و با کمک از اطلاعات ماهواره‌ای بر روی اپلیکیشن دریافت و ردیابی کنند. در واقع اطلاعات مربوط به موقعیت دقیق خودرو از طریق یک پیامک و یا اینترنت به صاحب خودرو ارسال می‌شود و آن را بر روی یک اپلیکیشن به نمایش می‌گذارد. همچنین این وسیله در هر لحظه از زمان و مکان با وارد شدن ضربه به خودرو، برای صاحب وسیله‌ی نقلیه یک هشدار ارسال می‌کند.

نحوه‌ی عملکرد جی پی اس خودرو

با نصب دستگاه جی پی اس خودرو در هر شرایط آب و هوایی، اطلاعات موقعیت مکانی شما توسط 3 ماهواره که در نزدیک‌ترین مدار به شما قرار گرفته‌اند شناسایی و بعد از محاسبه بر روی نقشه‌ای که بر روی تلفن‌ همراه شما نصب است مشخص می‌شود. هر چقدر که امواج فرستاده شده توسط ماهواره‌های جی پی اس قوی‌تر باشد، اطلاعات به دست آمده از موقعیت دقیق شما با درصد خطای کمتر بر روی نقشه نمایش داده خواهد شد. جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید جی پی اس خودرو می توانید با تیم تحقیقاتی وایزر در ارتباط باشید

کاربرد جی پی اس خودرو 

1- تشخیص و نمایش دقیق موقعیت مکانی خودرو
2- ارسال هشدار به صاحب خودرو در صورت وارد شدن ضربه به خودرو
3- ارسال هشدار برای صاحب خودرو در صورت روشن شدن غیرمجاز وسیله‌ی نقلیه و حتی حرکت کردن آن
4- ارسال هشدار در صورت حرکت با سرعت غیرمجاز
5- ارسال هشدار در صورت جدا شدن دستگاه جی پی اس خودرو
6- ارسال هشدار در صورت کم شدن باطری اضطراری داخل جی پی اس خودرو
7- خاموش کردن وسیله‌ی نقلیه از راه دور در هنگام سرقت خودرو از طریق پیامک و همچنین اپلیکیشن (عدم امکان روشن کردن مجدد وسیله‌ی نقلیه مگر با اجازه‌ی صاحب خودرو)

نوع سیم‌ کارت و میزان مصرف شارژ در سیستم جی پی اس خودرو

در سیستم جی پی اس خودرو می‌توان با توجه به وضعیت مناسب آنتن‌دهی و اینترنت محل زندگی خود از هر نوع سیم‌کارتی مانند ایرانسل، همراه اول و یا رایتل استفاده کنید. میزان مصرف شارژ ماهانه سیستم جی پی اس خودرو بسته به تنظیمات آن توسط صاحب خودرو و میزان آنلاین بودن آن متفاوت است.

شرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان جی پی اس خودرو به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

WWW.BNBGATE.COM



:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،دزدگیر_مغازه،سرقت،دزدگیر_فروشگاه،دزدگیر_مغازه،دزدگیر_فروشگاهی،امنیت ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

These days, the sights of Mashhad are in the language of many tourists. The city has seen significant growth in tourism in recent years. The same growth of tourist attractions and recreational facilities has attracted more tourists. If you travel to Mashhad, after visiting the shrine of Imam Reza  go to the sights and entertainment places of Mashhad.

1.Shrine of Imam Reza

photo 2020 10 01 11 26 42 300x188 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

They only go to the shrine of Imam Reza  and enjoy the spirituality of this shrine. On the other hand, inside the courtyard and the shrine has its many beauties. Artistic mirrors, doors with Islamic motifs and clear scenes are among the sights inside the shrine. In addition, the presence of the tombs of prominent people such as Sheikh Baha’i inside the shrine of Imam Reza  has made it possible to visit them after the pilgrimage.

2. Astan Quds Razavi Museum

photo 2020 10 01 11 37 26 300x200 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

Astan Quds Razavi Museum is very close to the shrine of Imam Reza. Visiting this museum does not take much time. This museum has different sections; Among these sections are the Museum of the Qur’an and Treasures, the Museum of the History of the Razavi Shrine, the Hall of Master Farshchian, the Museum of Gifts of Leadership, the Museum of Carpets, the Treasure of Stamps and Postal Items, the Museum of Anthropology, the Treasure of Banknotes, the Treasure of Coins, the Treasure of Visual Arts And pointed to the treasure trove of astronomy. In addition, many famous athletes and scientific elites of the country have donated their valuable medals to the Astan Quds Razavi Museum in different periods of time

3.Goharshad Mosque, Mashhad

photo 2020 10 01 11 26 38 300x225 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

Another place of interest in Mashhad is Goharshad Mosque. Goharshad Mosque is located very close to the shrine of Imam Reza (AS). Goharshad Mosque is one of the historical monuments of the Timurid era. The dome of Goharshad Mosque is 41 meters high and each of the minarets of the mosque is 43 meters high. Ivan Maghsoureh is a painting by Timurid artists. The inscription of Baysanghar attracts attention from the very beginning in the porch of Maqsoora. The very beautiful tiles of this porch are another attraction of Goharshad Mosque

4.Tomb of Pir Palanduz in Mashhad

photo 2020 10 01 11 26 45 300x151 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

Other places of interest in Mashhad include the tomb of Pirpalandoz. This tomb is located near the shrine of Imam Reza. This place is the tomb of a mystic named Mohammad Aref Abbasi. Since the tomb was built during the Safavid period, the architectural works of this period can be seen in different parts of the building. Among the beauties of the tomb of Pirpalandoz, we can mention its onion-shaped dome. The variety of blue colors used in the tiles of the dome conveys an extraordinary calm to the viewer. The beautiful and colorful turquoise tiles used in the brick walls of the building enhance this tranquility.

5.Mashhad Green Dome

photo 2020 10 01 11 26 45 2 300x219 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

Green Dome is another place of interest in Mashhad. This dome is located near the shrine of Imam Reza and is approximately 10 minutes away by car. It is said that this dome belongs to the tomb of Sheikh Mohammad Momen Aref Astarabadi, one of the mystics of Behnam. The dome is more green than blue. The main building of this dome is octagonal and has 4 main walls. All these walls are covered with tiles up to the top. Tiles that have pleasant colors and an artistic combination. This dome dates back to 904 AH during the Safavid period

6.72 ton mosque

photo 2020 10 01 11 26 30 300x176 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

There are different theories about the 72-ton mosque in Mashhad and its antiquity. Some believe that the 72-ton mosque was built by Khajeh Nizam al-Mulk and was known as the Noghan Grand Mosque. Another group believes that this mosque is the Sunni mosque of Mashhad and was built in 855 AH. Some say that this mosque is the tomb of Amir Ghiasuddin Shah Malek Teymouri. In any case, this mosque is one of the sights of Mashhad, which is worth visiting. Watching the tiles, architecture and beautiful dome of this mosque will relax you.

7.Rare garden of Mashhad

photo 2020 10 01 11 26 29 300x200 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

One of the historical places of Mashhad is Bagh Naderi. Naderi Garden is a large, green and clean area, in the center of which is the tomb of Nader Shah Afshar. Of course, Nader’s tomb was not in this place at first. Ghavam Al-Saltanah in 1296 AH transferred the remains of Nader Shah from Tehran to this garden. At that time, a small and simple tomb was built for Nader in that place, but later a large building and garden were built for it. In 1342, the construction of this mansion was completed. Apart from the tomb, there is also a museum and a handicraft shop in the garden

8.Holy Masroop Church

photo 2020 10 01 11 26 32 300x209 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

Holy Masroop Church is another place of interest in Mashhad. Of course, this church is more popularly known as the Church of the Blessed Virgin Mary. The Church of the Holy Sepulcher is located on Janbazan Street. This church was built by Armenians living in Mashhad in 1941. The area of this holy place is not very big and is about 300 square meters. The two conical domes with small crosses on them represent the church from a distance. It is worth mentioning that at present, group religious ceremonies are not held in the Church of the Holy Sepulcher

9.Mehdi Gholi Beyk Bath, Mashhad

photo 2020 10 01 11 26 40 300x185 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

Another historical place in Mashhad is Mehdi Gholi Beyk Bath. This bath, which is one of the largest old baths in Mashhad, was built during the Safavid period. This bath is also known as Shah Bath and Razavi Bath. The bathroom ceiling is decorated with colorful and beautiful designs. The area of ​​the bathroom is about 2000 square meters. Mehdi Gholi Khan Bath, like many other Iranian baths, has different sections. From treasury, tun, pond pit, cleaning house and نظ. In the construction of this bath, materials such as mortar, lime, metal, tiles and glass have been used. If Mehdi Gholi Beyk bath is one of the sights of Mashhad, you have seen one arrow and two. Because this bath has now become the anthropological museum of Mashhad. In this museum, there are works and tools that show the lifestyle of the people of Mashhad in the past

10.Mountains of Mashhad

photo 2020 10 01 11 26 44 300x200 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

If you are not interested in seeing historical monuments, there are other options for you. One of the recreational places of Mashhad is Sangi Mountain Park. Kuhsangi complex is the second largest park in Mashhad. This park was built in 1310 in the summer areas of Mashhad. A very large pool that makes the space in the middle of the park clear and pleasant. Sangi mountain complex is one of the top sights of Mashhad. Kuhsangi is close to Mashhad Airport (Hasheminejad International Airport).

11. Ferdowsi Tomb in Toos

photo 2020 10 01 11 26 47 300x203 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

One of the most important sights around Mashhad is Toos. So during your trip to Mashhad, be sure to go to Toos. Toos is about 30 km away from the center of Mashhad and you can reach this historical city in less than an hour. Froudsi Tomb is located in Toos as one of the tourist attractions of Mashhad. It may be interesting for you to know that the tomb of this famous Iranian poet is the most visited place in Khorasan Razavi province after the shrine of Imam Reza (AS). Mehdi Akhavan Sales, a contemporary poet and creator of the unique winter work, is also buried next to Ferdowsi’s tomb. Apart from being the tomb of Ferdowsi and the Brotherhood, Toos also has a pleasant climate. As in history, one of the reasons for the prosperity of birch has been this pleasant climate. Therefore, include the tour in Toos in the list of scenic areas of Mashhad

12. Vakilabad Park

photo 2020 10 01 11 26 48 300x200 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

Another beautiful and large park in Mashhad is Vakilabad Park. The area of this park is about 260 thousand square meters. The same number indicates the size and size of the park. This park, which is located in Vakilabad area, has very beautiful and pleasant passages and spaces. In this garden, a variety of old pine and pomegranate trees can be seen. Another advantage of Vakilabad Park is a natural water spring that has made the environment of the park clearer.

13.Chalidreh of Mashhad

photo 2020 10 01 11 26 36 300x206 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

Another place of interest around Mashhad is Chalidreh. Chalidreh is located in the west of Mashhad, at a distance of about 30 km from the city center. Chalidreh is one of the recreational places in Mashhad that has attracted the attention of tourists in recent years. This tourist area has a variety of facilities for fun and entertainment. There is a beautiful artificial lake in Chalidreh where boating is very enjoyable. A variety of small and large boats are available on the lake for recreation. But apart from boating, the lake also has other attractions. Tele-sage is one of these entertainments. You cross the lake by riding a telescope and enjoy its beauties. Chalidreh can undoubtedly be considered as one of the recreational places of Mashhad. Because the recreational facilities of this city are really abundant. Other facilities of Chalidreh include bungee jumping, lake fishing, turret and zip line. The delicacies and delicacies of the restaurants and cafes in Chali Darreh really stick together after a walk and fun. With these descriptions, Chalidreh is one of the main tourist places of Mashhad.

14.The land of blue waves in Mashhad

photo 2020 10 01 11 26 41 300x181 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

You do not have to leave the city to go to the entertainment places of Mashhad. One of the most interesting pastimes in this city is going to the water complexes. Land of Blue Waves, Iranian Water Park, Aftab Beach Park and… are among these complexes. So remember to take a swimsuit with you when traveling to Mashhad. Probably all entertainment is fun traveling with friends and acquaintances, but swimming and recreation have their place in the water complexes. If you have gone to Mashhad with friends and groups, do not miss going to these water complexes in Mashhad.

15. Mashhad Torqabeh

photo 2020 10 01 11 26 35 300x200 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

You must have heard the name of Torqabeh in Mashhad a lot. Torqabeh is another recreational place in Mashhad that has a pleasant climate. This pleasant climate is due to the mountainous location of Torqabeh. There are many restaurants and cafes with delicious and famous food in Torqabeh will satisfy the guests. In addition to numerous restaurants and coffee shops, there are other leisure facilities in Torqabeh. These include an equestrian complex, a sports complex, a zoo, a water village, a ski slope, commercial complexes and shopping malls. With these descriptions, Torqabeh is one of the most popular scenic areas of Mashhad.

See Mashhad again

photo 2020 10 01 11 26 46 300x169 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

There are several options for traveling to Mashhad. In this text, we tried to introduce the sights of Mashhad with photos so that you can visit them with knowledge. Maybe you did not know how many places to see in Mashhad and you thought of Mashhad as just a city of pilgrimage. But it seems we have to see Mashhad again. Even in a day trip to Mashhad, you can visit some of these sights.

WWW.RENTALCARIRAN.COM

 



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

با شروع سال تحصیلی جدید و آغاز به کار مراکز آموزش عالی، عزیمت دانشجویان به شهرهای محل تحصیل خود از سر گرفته شده است.

 

وجود خوابگاه برای دانشجویان غیر بومی در دانشگاه پذیرفته شده امری بسیار حائز اهمیت است و عدم وجود خوابگاه برای دانشجویان جدید الورود دوره کارشناسی که معمولا برای نخستین بار از شهر و خانواده خود دور شده‌اند، به لحاظ فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مشکلات فراوانی را به وجود خواهد آورد.

 

به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه اصفهان، با وجودی که نزدیک به 2 هفته از ثبت نام دانشجویان کارشناسی دانشگاه اصفهان می‌گذرد اما هنوز دانشجویان شهرستان‌های دیگر با مشکل خوابگاه مواجه هستند و اکثرا یا با خانواده‌های خود در هتل اقامت کرده‌اند یا در خانه‌های دانشجویی همکلاسی‌هایشان.

 

اجاره ماهانه‌ یک خانه کمتر از خوابگاه خود‌گردان می‌شود

 

سعید، دانشجوی کارشناسی جدید الورد که از تبریز به همراه پدرش برای ثبت نام آمده است، به خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، می‌گوید: در دفترچه انتخاب رشته ذکر شده بود که دانشگاه اصفهان خوابگاه نمی‌دهد ولی دوستانم که سالهای قبل اینجا بودند گفتند که سالهای گذشته هم ذکر شده بود که دانشگاه فاقد خوابگاه است اما بعد خوابگاه مشمول همه شد، الان ولی نه، 2 هفته است شب‌ها در مسافرخانه می‌خوابیم و می‌گویند اگر می‌خواهی باید بروی خوابگاه خودگردان که ما اصلا بلد نیستیم کجا به کجاست!

 

هم‌چنین مهران، دانشجوی پسر کارشناسی ارشد می‌گوید: رتبه من در زیرگروه تک رقمی بود ولی وقتی مراجعه کردم خوابگاه نمی دادند که بعد از تقریبا یک هفته و کلی پیگیری و دیدند اعلامیه در بورد امور خوابگاه‌ها که گفته بود به رتبه‌های تک رقمی زیر گروه‌ها خوابگاه تعلق میگیرد توانستم خوابگاه بگیرم.

 

به گزارش ایسنا، مشکل عدم خوابگاه برای دختران آنها را با مشکلات بیشتری مواجه کرده است چرا که بیشتر خانواده‌ها با اینکه دخترشان خانه دانشجویی بگیرد مخالف هستند و به امید اینکه دانشگاه اصفهان یک دانشگاه معتبر است و خوابگاه آن در خود دانشگاه واقع شده است فرزند خود را راهی اصفهان می‌کنند این در حالی است که بیشتر دانشگاه‌های دولتی در خصوص ارایه خوابگاه به دختران کمتر سخت‌گیری می‌کنند.

 

محدثه، دانشجوی دختر جدیدالورد که از شیراز به همراه خانواده‌اش به اصفهان آمده است، می‌گوید: به من می‌گویند خوابگاه به شما تعلق نمی‌گیرد! قیمت اجاره‌ها هم تقریبا بالا است و هنوز بلاتکلیف مانده‌ام.

 

یک دانشجوی پسر کارشناسی نیز می‌گوید: امسال سال آخر هستم ولی می‌گویند بعد از 3 سال دیگر نمی‌توانم از خوابگاه استفاده کنم، می‌گویند ظرفیت خوابگاه‌ها تکمیل است ولی بعضی از خوابگاه‌ها تقریبا خالی است!

 

محمد می‌افزاید: اگر ما چند نفر باشیم و بخواهیم خانه بگیریم هزینه اجاره ماهانه‌اش کمتر از خوابگاه خود گردان میشود!

 

به 100 درصد خواهران خوابگاه واگذار شده است

 

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه اصفهان در این خصوص و با توجه به درخواست دانشجویان دانشگاه اصفهان از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اصفهان برای پیگیری وضعیت واگذاری خوابگاه‌ها به خبرنگار ایسنا گفت: در دفترچه انتخاب رشته دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در مورد وضعیت واگذاری خوابگاه به دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه اصفهان این بند ذکر شده که "این دانشگاه برای برادران فاقد خوابگاه بوده و در صورت امکان صرفا در خوابگاه خود گردان اسکان داده می‌شوند".

 

سالار فرامرزی در خصوص واگذاری خوابگاه به خواهران گفت: با توجه به طبقه‌بندی که در دفترچه انتخاب رشته دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد ذکر شده كه "این دانشگاه به 60 درصد از خواهران واجد شرایط خوابگاه واگذار می‌کند"، ضمن اینکه هم اکنون به 100 درصد خواهران خوابگاه واگذار شده است. در ادامه این بند ذکر شده "حداکثر زمان استفاده از خوابگاه دوره‌های مجاز تحصیلی است" و همچنین در ادامه قید شده است که" این دانشگاه به دارندگان رتبه‌های تک رقمی در آزمون کارشناسی ارشد و رتبه‌های زیر 500 در آزمون کارشناسی خوابگاه واگذار می‌کند".

 

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه اصفهان در ادامه خاطر نشان کرد: دانشگاه اصفهان در رابطه با واگذاری خوابگاه به دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ، میهمان، انتقالی، بورسیه، مجازی، نیمه حضوری، شاغل در ارگان‌های دولتی و خصوصی و بومی( فاصله زیر 100 کیلومتر تا شهر اصفهان) خوابگاه واگذار نمی‌کند. همچنین این دانشگاه فاقد خوابگاه متاهلین است.

 

فرامرزی در خصوص تعریف خوابگاه خود گردان به خبرنگار ایسنا گفت: برای برادران در دفترچه ذکر کردیم که صرفا در خوابگاه خودگردان و این به معنی خوابگاه شخصی و خصوصی است که با دانشگاه اصفهان تفاهم نامه همکاری می‌نویسند.

 

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه اصفهان افزود: به این معنی که با مجوز دانشگاه، اماکن، استانداری و نهادهای ذی ربط این خوابگاه‌ها شکل می‌گیرد و در این تفاهم نامه‌ها ذکر شده که در این خوابگاه‌ها فقط دانشجویان دانشگاه اصفهان اسکان داده شوند. دانشگاه اصفهان هم اکنون با دو خوابگاه واقع در خیابان‌های شیخ بهایی و خیابان ابوذر تفاهم نامه همکاری ثبت کرده و همچنین با مرکز تربیت معلم شهید باهنر واقع در خیابان کاوه هم تفاهم نامه امضا شده تا 150 نفر در آنجا اسکان داده شوند البته با سرویس ایاب و ذهاب و ارایه خدمات یارانه‌ای مثل شام و صبحانه.

 

فرامرزی در رابطه با مدت زمان استفاده از خوابگاه‌ها افزود: برای دوره کارشناسی خواهران 8 ترم و برای پسران 6 ترم است و در دوره کارشنای ارشد 2 ترم.

 

در دفترچه اعلام کردیم دانشگاه فاقد خوابگاه است

 

وی در پاسخ به ادعای دانشجویان پسر مبنی بر عدم تکمیل ظرفیت خوابگاه‌های پسران اظهار کرد: هم اکنون ظرفیت خوابگاه‌ها تکمیل است و حدود 2هزار پسر و 3هزار دختر در خوابگاه‌های دانشگاه اسکان داده شده‌اند.

 

وی در خصوص واگذاری خوابگاه به دانشجویان دارای رتبه تک رقمی در آزمون کارشناسی ارشد گفت: در دفترچه در این مورد ذکر شده که به دانشجویان دارنده رتبه تک رقمی در زیر گروه‌ها (رشته گرایش) خوابگاه واگذار می‌کنیم و در رابطه با دوره کارشناسی افرادی که دارای رتبه کشوری زیر 500 هستند خوابگاه واگذار می‌شود.

 

وی در رابطه با بحث فرهنگی خوابگاهی شدن دانشجویان به خبرنگار ایسنا گفت: دانشگاه اصفهان برای راهنمایی دانشجویان به برگزاری جلسات توجیهی در خوابگاه‌ها و توزیع بروشور در زمینه فرهنگ خوابگاهی شدن مبادرت کرده است. اما مسئله‌ای که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که خانواده‌ها به محض مراجعه به اصفهان این توقع را دارند که به محض ورود از تمامی امکانات اعم از خوابگاه، غذا، و ... بهره‌مند شوند در حالی که این امر با مشکلات خاص خودش همراه است و همچنین ما در دفترچه انتخاب رشته اعلام کرده‌ایم که دانشگاه اصفهان فاقد خوابگاه است.

 

خوابگاه‌های خودگردان ارزان‌تر از یک سوییت 45 متری در بهارستان

 

وی در خصوص هزینه‌های خوابگاه‌های خودگردان که مورد شکایت دانشجویان پسر بوده است، اظهار کرد: با آنالیزی که انجام دادیم اگر یک دانشجو بخواهد در بهارستان یک سوییت 45 متری را اجاره کند با ودیعه یک میلیون تومانی اجاره سالانه آن یک میلیون و 600هزار تومان است و این در حالی است که از غذاهای یارانه‌ای بهره‌مند نیست . لازم به ذکر است که دانشگاه برای خوابگاه‌های خود گردان مبلغ 150 میلیون تومان ودیعه پرداخت کرده است و همچنین به دانشجو خدمات رفاهی از قبیل غذای یارانه‌ای و اینترنت و ایاب و ذهاب.

 

فرامرزی در رابطه با واگذاری هتل دانشجویی که تحت نظارت هتلداری اصفهان است گفت: ساختمانی نیمه کاره بوده که بخش خصوصی این ساختمان را تکمیل و تجهیز کرده و تنها راه رفت و آمد این ساختمان هنوز مشکل دارد و باید توجه کرد که در وضعیت ناچاری این خوابگاه به دانشجویان واگذار شده است. اطراف این ساختمان فضای کارگاهی است و ساختمان‌های در دست ساخت وجود دارد. این ساختمان داری 26 واحد سوییت است که تحت نظارت بخش خصوصی تکمیل و تجهیز شده است. از امروز 40 نفر اسکان داده شده‌اند و در روزهای آینده ظرفیت آن تکمیل می‌شود. محل این خوابگاه بالاتر از دانشکده فنی مهندسی است، در تاکستان‌های انگور دانشگاه. هزینه اسکان در این خوابگاه یک میلیون و300 هزار تومان برای دو نیمسال تحصیلی است.



:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

پس از اعلام شرکت جهت نصب دستگاه دزدگیر ابتدا می بایست وسایل نصب را از انبار تحویل گرفته و با لیست مشتری چک کرده و پس از تست اقلام را درون خودرو گذاشته و عازم محل مورد نظر میشویم.

وسایل مورد نیاز نصب :

ابزار و دریل و سیم رابط از انواع وسایل مورد نیاز برای نصب می باشد که نصاب مورد نظر باید به همراه داشته باشد.

مرحله اول:

بررسی دقیق محل نصب که شامل مغازه های اطراف و گیت های اطراف آن می باشد و سپس داخل مغازه که محل قرار گرفتن آنتن می باشد .

مرحله دوم:

با توجه به محیط و شرایط مغازه فرکانس مربوط را انتخاب و گیت ضد سرقت را برای تست آزمایشی  آماده می کنیم و پس از آماده شدن تست اولیه را می گیریم که در صورت نداشتن هیچ گونه مشکلی جای انتن ها را علامت می زنیم . البته در بعضی اوقات لازم می شود که جاهای انتن را جابجا و یا حتی جلو عقب کنیم تا به نتیجه دلخواه خود برسیم معمولا مغازه هایی که درب های کرکره ای یا فلزی دارند و یا درب های اتوماتیک چشمی گیت های ضد سرقت باید طوری قرار گیرد که این وسایل روی گیت ضد سرقت تاثیری نگذارد .

مرحله سوم:

پس در آوردن بردها از آنتن آنها را دریک  جا مطمئن قرار داده و محل سوراخ انتن ها را علامت می زنیم و با دریل جاهای مشخص شده را سوراخ کرده و رول پلاک می زنیم، چون معمولا فاصله آنتن با دیوار کم است. ابتدا سیم های اداپتور را از شیار های مخصوص  آنتن ها عبور داده وگیت های ضد سرقت را در محل مشخص شده قرار می دهیم و با پیچ محکم می کنیم و سپس مجدد بردها را در درون آنتن گذاشته و سیم های مربوطه را با احتیاط زیاد نصب کرده و تست دیگری انجام می دهیم پس از اطمینان از نوع کارکرد ، صحت  و سلامت گیت ضد سرقت یا دزدگیر لباس  بردها را باچسب مربوطه و بست ها را در درون انتن فیکس کرده و برق آداپتور ها را وصل می کنیم  برق اداپتور ها  می بایست درون پریزها یی قرار گیرد که با فاصله اندکی از گیت تعبیه شده است که آن پریزها بهتر است  فقط مخصوص دزدگیر باشد.لازم به ذکر است که در بعضی از مغازه ها به علت شرایط برق انها مجبور به کشیدن سیم وسط می شویم  که انجا از یک آداپتور استفاده میکنیم   بعد از نصب کامل دستگاه  و اطمینان از کارکرد آن و تحویل دادن به مشتری  حال تگ ها و تگ باز کن را نزد مشتری برده و تعداد آن را شمرده و تحویل مشتری می دهیم سپس نصب و باز کردن تگ را با تگ باز کن آموزش داده و روی لباس نصب می کنیم  و از مشتری می خواهیم  بقیه را خودش انجام دهد  و موارد زیر را هم از مشتری را رعایت کنند .

1-ضربه نخوردن به تگ باز کن

2-قرار ندادن تگ باز کندر کنار موبایل و چسباندن به میز کار

3- نگذاشتن تگ در فاصله کمتر از 70 سانت

4-قرار ندادن سیم تلفن و لامپ در نزدیکی دستگاه

سپس قرار داد خرید که حاوی ضمانت نامه آورده می شود وموارد خوانده می شود، برای آگاهی مشتری و مشخصات کامل مشتری یاداشت می شود تعداد تگ ها را معمولا به حروف و عدد و فرکانس گیت ضد سرقت را یاداشت می کنید و بعد نوع پرداخت را مشخص می کنیم و اگر وجه نقد داشت مبلغ را درونان نوشته و از مشتری امضاء گرفته میشود از مشتریانی که چک می دهند می بایست امضا چک آنها با امضاء قرار داد یکی باشدو اگر چک برای مشتری باشد می بایست پشت چک ها را امضاء کنند سپس درب دستگاه ها را بسته و برچسب گارانتی و بی ان بی را روی دربها چسبانیده و وسائل را با دقت جمع کرده و عازم شرکت می شویم .



:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،دزدگیر_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Rentalcariran.com can got visa of Iran for customers and tourists that want see this fabulous country when you come here don’t worry for visa because the Iran foreign minister decided don’t use stamp and sticker for visa as report in continue:

Iran is issuing an “electronic visa” to 110 countries and domestic international airports for foreigners that is known for “non-stamped visa” and a privilege for word tourists that worried about  travel to Iran that is more readily.

An electronic visa, that sticker, is not installed in the passport, and the stamp of entry and exit will not be recorded in the passport. The cost and duration of its validity are similar to last visas of Iran.

This is Mojtaba Karimi, the head of the State Department’s passport and visa office, to the ISNA correspondent. According to him, the electronic visa program was implemented at an international airport two years ago and its full form was implemented a year ago. This is while Ali Asghar Moonesan, director of the Cultural Heritage, Handicrafts and Tourism Organization at the end of August this year at the meeting of the board of directors of hotels,  implemented it in the all international airports, in agreement with NAJA and the Ministry of Foreign Affairs

In response to a request from hoteliers attending the meeting, Moonesan said: “About the passport of foreign tourists traveling to and from the passport of foreign nationals who are willing to travel to the United States and do not want to face the restrictions and barriers of that country.” The visa will not be fired against it in such a way as to encourage them to know that they will not be in trouble when coming to Iran. We must say that we made this request and, thankfully, NAJA also cooperated with us and agreed with also The State Department and First Vice President agreed with that, we hope that this will help all tourists.”

 

In October, news was released that Tehran International Airport had recently implemented the project and tourists at Iran’s entry points could request that Iran’s entry and exit stamp on the passport be not registered. Meanwhile, Karimi, the head of the State Department’s passport office, told ISNA: The plan was completed in early 2015, two years ago at Mashhad International Airport, and on February 22, 2017, its complete form at Tehran International Airport and Ramadan This year, it was implemented at the International Airport of Shiraz and had become popular in other international airports since October this year.

1529141297 300x146 - Iran visa

He said: “If there were no sanctions and we were not in trouble with banks in some countries, even if we did not need an applicant to represent Iran abroad to apply for a visa,” he said, referring to the equipping of the website of Iran’s electronic visa, which complies with the standards of the day. , Could receive a visa by depositing an electronic visa electronically. The Foreign Ministry’s Electronic Visas website even has the ability to issue an electronic insurance policy.

Also rentalcariran.com that is car rental iran agency additionally helps their customer to got visa without any problem.

Remember we are with you from the beginning to the end.



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

دانشجوی گرامی: تندرستی و امنیت دو شرط مهم و ضروری در ارتقاء و پیشرفت هر جامعه ای محسوب می شوند که در آموزه های دینی نیز بر آنها تاکید شده است. خوابگاه نیز از این امر مستثنی نیست؛ بلکه بدلیل حضور نخبگان جامعه در این محیط و رسالت خطیر جامعه دانشگاهی در تولید علم و پرورش متخصصان و فرهیختگان؛ برقراری امنیت و جو سرشار از آرامش و اعتماد در خوابگاه از اهمیت مضاعفی برخوردار است. لذا ضمن تاکید بر جایگاه رفیع خوابگاه با عنایت به اهمیت حفظ سلامت این محیط و تامین حقوق دانشگاهیان و حفظ کرامت دانشجویان؛ انتظار می رود ضمن رعایت قوانین و مقررات و پرهیز از هرگونه تخلف ؛ نسبت به حفظ محیط سالم خوابگاه کوشش نمائیم. همچنین در موارد بروز و مشاهده امور خلاف قانون و شئونات دانشجویی؛ کار رسیدگی را به مراجع ذیصلاح دانشگاهی بسپاریم. 

خوابگاه مکانی است جزء امکانات رفاهی دانشگاه که دانشجویان طبق ضوابط و شرایط تعیین شده به صورت فردی یا گروهی قسمتی از اوقات فراغت و استراحت خود را در آنجا به سر برده و به هنگام سکونت ضمن رعایت حقوق دیگران و مقررات خوابگاهی از امکانات فرهنگی، فوق برنامه، ورزشی ، معیشتی و خدماتی آن در حدود امکانات دانشگاه استفاده می نمایند.

1- ایجاد هرگونه مزاحمت که سبب سلب آسایش ساکنین خوابگاه گردد و عدم رعایت شئون و آداب اسلامی ممنوع است.

2- در صورتی که در امور تاسیساتی اتاقهای مسکونی خوابگاه از قبیل کلید ، پریزبرق ، شوفاژ، انشعابات آب و گاز خللی پیش آید و  نیازبه تعمیر و تعویض و جابجایی داشته باشند ، دانشجویان ساکن موظفند مراتب را کتبا به مسئول خوابگاه اطلاع دهند تا بررسی و اقدام لازم به عمل آید. مسئولیت عدم اطلاع موارد فوق و یا دخالت مستقیم دراین گونه امورکه موجب ضایعات احتمالی جانی و مالی شود به عهده دانشجوی ساکن می باشد .

3- خروج و جابجایی اموال دولتی ازخوابگاه به هر طریق و منظور ممنوع است .

4-  دانشجویان ساکن در خوابگاه ملزم به حفظ و نگهداری اموال موجود در خوابگاه هستند و در صورت وارد آوردن خسارت ، جبران کلیه خسارتهای وارده به عهده دانشجو خواهد بود.

5- ساعات ورود و خروج درشش ماه اول سال ( فروردین تا شهریور) از ساعت 6 تا 22  و در شش ماه دوم سال  ( مهرتا اسفند ) از ساعت  6 تا 21  خواهد بود.

6-دانشجو در صورت ترك خوابگاه در طول ترم بايد تسویه حساب کامل از خوابگاه دريافت دارد در غير اين صورت  هنگام فراغت از تحصيل ،اجاره بهاي  خوابگاه، مطابق گزارش  اداره امور خوابگاه ها محاسبه ودريافت خواهدشد  .

7- ظاهر شدن با لباس نامناسب در محیط  خوابگاه اکیدا ممنوع می باشد .

8- نظافت اتاقهای خوابگاه و رعایت بهداشت عمومی به عهده ی ساکنین می باشد .

9- هر گونه تغییر و تعویض قفل و یا سایر وسایل بدون موافقت کتبی سرپرست خوابگاه ممنوع است .

10- خوابگاه هیچگونه مسئولیتی را در مورد حفظ اموال و اثاثیه دانشجو نمی پذیرد .

11- استفاده از وسایل سمعی و بصری و رایانه در صورت رضایت ساکنین اتاق وعدم تجاوز به حقوق دیگران و مجوز کتبی اداره امور خوابگاه ها  بلا مانع است .    

12- در صورت اعلام کتبی ولی دانشجو ، اقامت دانشجویان دخترصرفا  برای مدت معین و در محلهای اعلام شده از سوی ولی دانشجو بلامانع است . 

13- دانشگاه می تواند غیبت دانشجوی ساکن در خوابگاه را به خانواده دانشجو اطلاع دهد و در صورت غیبت مستمر در مورد ادامه سکونت دانشجو تجدید  نظر کند .

14- پذیرش میهمان در اتاق دانشجو ممنوع است .

15- ورود آشنایان یا بستگان دانشجو به عنوان مهمان با اجازه سرپرست خوابگاه و پس از شناسایی، بدون اقامت شبانه بلامانع است.

16- اقامت شبانه دانشجویان دختر درخارج از خوابگاه منوط  به اطلاع قبلی و تکمیل فرم مربوطه و تایید سرپرست خوابگاه می باشد.

17- ورود ملاقات کننده مرد به خوابگاه خواهران و ملاقات کننده زن به خوابگاه برادران ممنوع است و انجام ملاقات صرفا درمحل های ویژه ای که توسط اداره امورخوابگاهها تعیین می شود ، مجاز است .

18- به منظوررعایت سکوت و آرامش، قبل از ساعت 6 و بعد از ساعت 23 به عنوان ساعت سکوت تعیین می گردد  که رعایت آن از سوی دانشجویان الزامی است .

19- بازرسی از اتاق دانشجو صرفا  با مجوز کتبی معاون دانشجویی دانشگاه مجاز است .

20- رعایت شعائر و شئونات اسلامی ، احترام متقابل ، حجاب اسلامی ، رعایت حقوق ساکنین اماکن مسکونی مجاور و یا مشرف بر خوابگاههای دانشجویی و حفظ آرامش ساکنین داخل و خارج ساختمان برای کلیه دانشجویان ساکن در خوابگاههای دانشجویی الزامی است.

21- در صورت عدم رعایت موارد مندرج در این آیین نامه ، معاون دانشجویی دانشگاه  می تواند برابر مقررات با دانشجوی خاطی رفتار  نماید .

 

 

 



:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

بازار بزرگ ایران موسوم به (ایران مال) به عنوان یکی از پنچ مال برتر جهان جز عظیم ترین پروژه های تجاری ،فرهنگی و اجتماعی است که بین دو کلان شهر تهران و کرج واقع شده است . این مجموعه احاطه شده در میان 3 فرودگاه مهرآباد ، پیام و امام خمینی  در شمال غربی تهران بزرگراه حاشیه پارک چیتگر همجوار دامنه های جنوبی رشته کوه های جنوبی رشته کوه های البرز و نزدیکی دریاچه خلیج فارس ، در منطقه 22 و انتهای اتوبان شهید همت و شهید خرازی در زمینی به مساحت 317 هزار مربع احداث شده است .

این سازه شکوهمند را می توان نتیجه ایده و انگیزه ایرانی ، توان فنی –مهندسی ایرانی ، تلاش متخصصان و کارگران ایرانی ، در دوران اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران ، با استفاده از بهترین مصالح و مواد اولیه  و سازه ای برای تمام ایرانیان این نسل و نسل های آینده قلمدادنمود که آیین رونمایی از آن در روز جهانی کارگر (11/2/97)که مصادف با میلاد حضرت ولی عصر (عج) بود با شکوه تمام و با حضور بزرگان عرصه اقتصاد ، فرهنگ ، تجارت و رسانه برگزار شد .

ایده اولیه احداث این سازه از معمار اقتصادی ، فعال تجاری و کار افرین نام آشنایی ایران ، مهندس علی انصاری است که در سکوت خبری و رسانه ای  ، این کار سترگ را با تمامی دشواری ها و تنگنا ها در دوران تحریم به فرجامی نیک رسانید و همچنان اشتیاقی برای مطرح شدن و گفتگو با رسانه ها ندارد ومعتقد است مهم انجام کار است ن توصیف آن .

ایران مال یک شرکت سهامی عام است و متعلق به بانک آینده است . این شرکت با مجوزبانک مرکزی و شورای پول و اعتبار  تاسیس شده است .بخش از سهام ، واگذار شده و بعد از بهره برداری از پروژه ،سهام در بورس عرضه می شود و بانک آینده در نهایت از مالکیت پروژه خارج خواهد شد .

بانک آینده از ادغام بانک تات ، موسسه اعتباری صالحین و موسسه اعتباری آتی ، در تیرماه سال 1391ایجاد شد بانک آینده از مجموعه بیش از 17هزار سهام دار ، با سرمایه انسانی توانا (حدود 3900)و حدود 3.5 میلیون مشتری در قالب یکی از بزرگترین و موفق ترین بانک های تجاری خصوصی و با راهبرد حضور موثر و کار آمد در حوزه های خدمات بانکداری : خرد ، تجاری ، موسسه ای و خدمات بانکداری اختصاصی در بستر اخرین دستاورد های فناوری اطلاعات و ارتباطات ، با 200 شعبه در سراسر کشور ، مشغول فعالیت هستند.

توسعه اقتصادی و اشتغال

در دنیای امروز در زمان رکود ، بانک ها به طور مستقیم وارد صحنه های اقتصادی می شوند تا ریسک سرمایه گذاری کاهش یابد . از طرفی کار افرینان و صاحبان ایده ای در کشورهای مختلف وجود دارند که دانش انجام یک فعالیت یا ایده نو را دارند که به دلایل فقدان  منابع مالی یا مشکلات وثیقه ای نمی توانند آن را اجرا کنند . در این شرایط بانک ها به کمک آنها می آیند  و کار را تا زمان بهره برداری پیش میبرند .از طرفی بانک آینده از ادغام چند موسسه ، تعاونی و بانک که هر یک از این نهادهای مالی دارای پروژههایی بودند که یکی از آنها بازار بزرگ ایران است. بنابراین این بانک در پروژه به عنوان سرمایه گذاری اصلی وارد شد بانک آینده توانسته یک ایده بزرگ را را به عرصه ظهور برساند . ایده ای فراتر از یک پروژه ساختمانی . ایده ای چند وجهی که در نوع خود کمتر در دنیا دیده می شود . معمولا در مجتمع های تجاری دیگر یا امکانات رفاهی غالب است یا در بخش تجاری ، اما این پروژه با تمام وجوه توجه ویژه دارد .

روش مالکیت بازار بزرگ ایران مطابق با روش های مرسوم در دنیاست و براساس روش های مرسوم در مجتمع های مشابه در دنیا ، یک شرکت ، مالک است و واحد ها به هیچ عنوان واگذار نمی شوند . بلکه اجاره داده می شود و یا سهم فروش از آنها گرفته می شود . شرکت مالک نیز سهامی عام است و یک شرکت بهره بردار هم در  کنار آن فعال است . ایران مال ، یک شرکت سهامی عام است و متعلق به تمامی مردمان ایران و به ویژه طبقات متوسط و ضعیف است.این مجموعه در زمان ساخت روزانه برای حدود 20000نفر به طور مستقیم به عبارتی طی 6 سال به عبارتی اشتغال پایدار به میزان 43.000.000نفر در روز ایجاد نموده است پس از بهره برداری ، اشتغال مستقیم بیش از 18000 نفر به طور مستقیم و حدود 100.000 نفر غیر مستقیم در این بازار بزرگ ، تاثیر ویژه ای در رفع معضل  بیکاری خواهد داشت و با کمک در ایجاد زیر ساخت مناسب برای ورود سرمایه های بیشتر ، سر آغازی بر حرکت یک اقتصاد مستحکم و پویا خواهد بود و با جلو گیری از خروج ارز بازاری رو به رشد ، همراه با جذب گردشگران از سراسر جهان ،نوید بخش آینده ای درخشان برای ایران اسلامی خواهد بود .

بازار بزرگ ایران علاوه بر شرکت در معتبرترین نمایشگاه شاپینگ مال های جهان در شهر کن فرانسه طی 3 سال متوالی به عنوان شاخص ترین مجتمع چند منظوره منطقه خاور میانه ، از سوی موسسه ارزیابی کننده مجموعه تجاری جهانی ثبت شد .

تمایز ایران مال نسبت به سایر مجتمع های مشابه جهان با توجه به مساحت و کارکرد ، اصطلاحا مال نامیده می شوند  ،این است که 70 درصد فضای آن کاربردی مشاعات ، تفریحی ، فرهنگی ، گردشگری ، دینی ، ورزشی ، خدماتی ، رفاهی و پارکینگ دارد .

توسعه گردشگری

پس از انجام مطالعات و امکان سنجی لازم ، با توجه به وجود دو کلان شهر تهران و کرج در نزدیکی یکدیگر ، مناسب ترین مکان برای احداث این مال ، در نقطه ای مرکزی بین این دو شهر و در منطقه 22 تهران جانمایی شد .این موضوع بدین معناست که اگر دایره ای به مرکزیت ایران مال و شعاع حدود 25کیلومتر رسم نماییم ، ان دایره از مراکز شهرهای تهران و کرج عبور خواهد کرد .

منطقه 22 در سطح تهران و فرا شهری قابلیت دسترسی بی نظیری دارد . دسترسی های مهم منطقه آزاد راه تهران – کرج و بزرگراه تهران –شمال است که بزرگراه در حال احداث تهران – شمال به عنوان شریان اصلی شمال به جنوب کشور ، مسیر اصلی رفت و آمد است .جمعیت این منطقه در سال 1395 حدود 150 هزار نفر بوده است و پیش بینی می شود جمعیت آن تا سال 1404 به 450 هزار نفر برسد .

منطقه 22 مراکز علمی و پژوهشی معتدد دارد و به عنوان قطب علمی –تحقیقاتی غرب تهران مطرح است دانشگاه های علامه طباطبایی  ، پیام نور و علوم انتظامی ، پژوهشگاه فنی مهندسی زیست فناوری ، پژوهشگاه پلیمر و ……

این منطقه در سال های اخیر به محلی برای اجرای طرح های گردشگری به خصوص گردشگری شهری تبدیل شده و توجه مدیران و مسئولان را در سطح منطقه ای و  فرا منطقه ای به خود جذب نموده است . از این منطقه با عنوان عرصه فراغتی آینده تهران تعبیر شده است . در واقع توسعه پایدار ، گردشگری شهری و مدیریت شهری سه ضلع مثلت اند که در صورت ارتباط موثر با یکدیگر به نتایج مثبتی منجر خواهد شد .

اهداف ایران‌مال

تفکر و اندیشه‌ای که منجر به ساخت «ایران‌مال» شده است، تمامی باورهای دینی و ملی و داشته‌های تاریخی، جغرافیایی، فرهنگی و تمدنی را ترکیب نموده است، تا جهانیان اراده و عزم متخصصان ایرانی را با حیرت وشگفتی به تماشا بنشینند.

این بازار بی‌نظیر با ارائه بهترین محصولات موسسات معتبر بین المللی و بهترین کالاهای داخلی، نماد یک اقدام زیر بنایی در تحقق توسعه پایدار اقتصادی- اجتماعی و فرهنگی است. اهداف اصلی این پروژه شامل موارد زیراست.

کمک به رشد و توسعه پایدار

1-جذب گردشگر داخلی وخارجی وسرمایه گذاری بخش خصوصی و ایجاد اشتغال پایدار

2-ارائه محیطی سالم برای تفریح ، اوقات فراغت و خرید تمامی افراد جامعه خصوصا جوانان کشور و کشور های همسایه

3-آشنایی هر چه بیشترمردم با تاریخچه و هویت فرهنگ ایرانی – اسلامی

4-کمک به تسریع روند و توسعه اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

5-کمک به اقتصاد ملی از طریق افزایش تبادلات تجاری ، مثبت نمودن تراز تجاری و رهایی از اتکایی اقتصاد ملی به نفت

6-معکوس نمودن روند خروج ارز از کشور و مثبت نمودن تراز تجاری در حوزه تجارت داخلی و تجارت بین الملل

7-کمک به ارتقای شرکت های و کمپانی ایرانی در ارائه محصول و افزایش کیفت و رضایتمندی مشتریان با واقع شدن و همجواری با شرکت های قدرتمند خارجی

توسعه

مرکز مالی بین‌المللی ایران (IIFC (Iran International Financial Center

شکل‌گیری و ایجاد مراکز مالی بین‌المللی در کشورهای توسعه‌یافته از سال ۱۹۸۰ میلادی به بعد، با هدف تجمیع ستادها و دفاتر اقتصادی، پولی و مالی در یک مکان و نیز فراهم نمودن زمینه اقامت و رفاه فعالان اقتصادی و فعالیت‌های شرکت‌ها، بانک‌ها و نهادهای پولی و مالی، صرافی‌ها، هتل‌ها، خدمات مسافرتی، مجتمع‌های تجاری-تفریحی و نیز ایجاد هم‌افزایی در یک مکان مطمئن و مشخص انجام شد. طراحان مرکز مالی بین‌المللی ایران، با مطالعه تطبیقی و تجربیات کشورهای توسعه‌یافته و دارای چنین مراکزی در مجاورت ایران‌مال در طرح توسعه، چنین مرکزی را ایجاد نمودند.

برج مالی در ضلع غربی ایران‌مال در ۴۰ طبقه و ابعاد و ارتفاعی متفاوت حدود ۲۸۰ تا ۳۰۰ متر در حال احداث است. با احداث این برج، ۸ طبقه پارکینگ، ۱۰ طبقه با کاربری‌های تجاری، تفریحی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی و طبقات مالی بین‌المللی به مجموعه می‌افزاید.

با توجه به توسعه منطقه ۲۲ تهران و رشد پرشتاب پیش‌بینی شده برای بازار تجاری کشور، این برج با فراهم کردن امکانات رفاهی و دسترسی مطابق با استانداردهای بین‌المللی، قلب تجارت ایران و منطقه خاورمیانه پیش‌بینی می‌شود. طبق مذاکرات انجام شده با مدیران و مسئولان اقتصادی، این برج اداری به عنوان تالار اقتصادی بین‌المللی ایران در نظر گرفته شده است.

 شرکت بی ان بی یکی از جدی ترین گزینه های همکاری با پروژه عظیم ایران مال برای نصب و تجهیز فروشگاه های این مجموعه به گیت ضد سرقت می باشد که جلسه و صحبت های زیادی در مورد آن انجام شده است که امیدوار هستیم که توافقات کافی انجام شود تا بتوانم خدمتی دیگر انجام دهیم برای رشد و آبادی کشور عزیزمان ایران.



:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

بازار بزرگ ایران موسوم به (ایران مال) به عنوان یکی از پنچ مال برتر جهان جز عظیم ترین پروژه های تجاری ،فرهنگی و اجتماعی است که بین دو کلان شهر تهران و کرج واقع شده است . این مجموعه احاطه شده در میان 3 فرودگاه مهرآباد ، پیام و امام خمینی  در شمال غربی تهران بزرگراه حاشیه پارک چیتگر همجوار دامنه های جنوبی رشته کوه های جنوبی رشته کوه های البرز و نزدیکی دریاچه خلیج فارس ، در منطقه 22 و انتهای اتوبان شهید همت و شهید خرازی در زمینی به مساحت 317 هزار مربع احداث شده است .

این سازه شکوهمند را می توان نتیجه ایده و انگیزه ایرانی ، توان فنی –مهندسی ایرانی ، تلاش متخصصان و کارگران ایرانی ، در دوران اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران ، با استفاده از بهترین مصالح و مواد اولیه  و سازه ای برای تمام ایرانیان این نسل و نسل های آینده قلمدادنمود که آیین رونمایی از آن در روز جهانی کارگر (11/2/97)که مصادف با میلاد حضرت ولی عصر (عج) بود با شکوه تمام و با حضور بزرگان عرصه اقتصاد ، فرهنگ ، تجارت و رسانه برگزار شد .

ایده اولیه احداث این سازه از معمار اقتصادی ، فعال تجاری و کار افرین نام آشنایی ایران ، مهندس علی انصاری است که در سکوت خبری و رسانه ای  ، این کار سترگ را با تمامی دشواری ها و تنگنا ها در دوران تحریم به فرجامی نیک رسانید و همچنان اشتیاقی برای مطرح شدن و گفتگو با رسانه ها ندارد ومعتقد است مهم انجام کار است ن توصیف آن .

ایران مال یک شرکت سهامی عام است و متعلق به بانک آینده است . این شرکت با مجوزبانک مرکزی و شورای پول و اعتبار  تاسیس شده است .بخش از سهام ، واگذار شده و بعد از بهره برداری از پروژه ،سهام در بورس عرضه می شود و بانک آینده در نهایت از مالکیت پروژه خارج خواهد شد .

بانک آینده از ادغام بانک تات ، موسسه اعتباری صالحین و موسسه اعتباری آتی ، در تیرماه سال 1391ایجاد شد بانک آینده از مجموعه بیش از 17هزار سهام دار ، با سرمایه انسانی توانا (حدود 3900)و حدود 3.5 میلیون مشتری در قالب یکی از بزرگترین و موفق ترین بانک های تجاری خصوصی و با راهبرد حضور موثر و کار آمد در حوزه های خدمات بانکداری : خرد ، تجاری ، موسسه ای و خدمات بانکداری اختصاصی در بستر اخرین دستاورد های فناوری اطلاعات و ارتباطات ، با 200 شعبه در سراسر کشور ، مشغول فعالیت هستند.

توسعه اقتصادی و اشتغال

در دنیای امروز در زمان رکود ، بانک ها به طور مستقیم وارد صحنه های اقتصادی می شوند تا ریسک سرمایه گذاری کاهش یابد . از طرفی کار افرینان و صاحبان ایده ای در کشورهای مختلف وجود دارند که دانش انجام یک فعالیت یا ایده نو را دارند که به دلایل فقدان  منابع مالی یا مشکلات وثیقه ای نمی توانند آن را اجرا کنند . در این شرایط بانک ها به کمک آنها می آیند  و کار را تا زمان بهره برداری پیش میبرند .از طرفی بانک آینده از ادغام چند موسسه ، تعاونی و بانک که هر یک از این نهادهای مالی دارای پروژههایی بودند که یکی از آنها بازار بزرگ ایران است. بنابراین این بانک در پروژه به عنوان سرمایه گذاری اصلی وارد شد بانک آینده توانسته یک ایده بزرگ را را به عرصه ظهور برساند . ایده ای فراتر از یک پروژه ساختمانی . ایده ای چند وجهی که در نوع خود کمتر در دنیا دیده می شود . معمولا در مجتمع های تجاری دیگر یا امکانات رفاهی غالب است یا در بخش تجاری ، اما این پروژه با تمام وجوه توجه ویژه دارد .

روش مالکیت بازار بزرگ ایران مطابق با روش های مرسوم در دنیاست و براساس روش های مرسوم در مجتمع های مشابه در دنیا ، یک شرکت ، مالک است و واحد ها به هیچ عنوان واگذار نمی شوند . بلکه اجاره داده می شود و یا سهم فروش از آنها گرفته می شود . شرکت مالک نیز سهامی عام است و یک شرکت بهره بردار هم در  کنار آن فعال است . ایران مال ، یک شرکت سهامی عام است و متعلق به تمامی مردمان ایران و به ویژه طبقات متوسط و ضعیف است.این مجموعه در زمان ساخت روزانه برای حدود 20000نفر به طور مستقیم به عبارتی طی 6 سال به عبارتی اشتغال پایدار به میزان 43.000.000نفر در روز ایجاد نموده است پس از بهره برداری ، اشتغال مستقیم بیش از 18000 نفر به طور مستقیم و حدود 100.000 نفر غیر مستقیم در این بازار بزرگ ، تاثیر ویژه ای در رفع معضل  بیکاری خواهد داشت و با کمک در ایجاد زیر ساخت مناسب برای ورود سرمایه های بیشتر ، سر آغازی بر حرکت یک اقتصاد مستحکم و پویا خواهد بود و با جلو گیری از خروج ارز بازاری رو به رشد ، همراه با جذب گردشگران از سراسر جهان ،نوید بخش آینده ای درخشان برای ایران اسلامی خواهد بود .

بازار بزرگ ایران علاوه بر شرکت در معتبرترین نمایشگاه شاپینگ مال های جهان در شهر کن فرانسه طی 3 سال متوالی به عنوان شاخص ترین مجتمع چند منظوره منطقه خاور میانه ، از سوی موسسه ارزیابی کننده مجموعه تجاری جهانی ثبت شد .

تمایز ایران مال نسبت به سایر مجتمع های مشابه جهان با توجه به مساحت و کارکرد ، اصطلاحا مال نامیده می شوند  ،این است که 70 درصد فضای آن کاربردی مشاعات ، تفریحی ، فرهنگی ، گردشگری ، دینی ، ورزشی ، خدماتی ، رفاهی و پارکینگ دارد .

توسعه گردشگری

پس از انجام مطالعات و امکان سنجی لازم ، با توجه به وجود دو کلان شهر تهران و کرج در نزدیکی یکدیگر ، مناسب ترین مکان برای احداث این مال ، در نقطه ای مرکزی بین این دو شهر و در منطقه 22 تهران جانمایی شد .این موضوع بدین معناست که اگر دایره ای به مرکزیت ایران مال و شعاع حدود 25کیلومتر رسم نماییم ، ان دایره از مراکز شهرهای تهران و کرج عبور خواهد کرد .

منطقه 22 در سطح تهران و فرا شهری قابلیت دسترسی بی نظیری دارد . دسترسی های مهم منطقه آزاد راه تهران – کرج و بزرگراه تهران –شمال است که بزرگراه در حال احداث تهران – شمال به عنوان شریان اصلی شمال به جنوب کشور ، مسیر اصلی رفت و آمد است .جمعیت این منطقه در سال 1395 حدود 150 هزار نفر بوده است و پیش بینی می شود جمعیت آن تا سال 1404 به 450 هزار نفر برسد .

منطقه 22 مراکز علمی و پژوهشی معتدد دارد و به عنوان قطب علمی –تحقیقاتی غرب تهران مطرح است دانشگاه های علامه طباطبایی  ، پیام نور و علوم انتظامی ، پژوهشگاه فنی مهندسی زیست فناوری ، پژوهشگاه پلیمر و ……

این منطقه در سال های اخیر به محلی برای اجرای طرح های گردشگری به خصوص گردشگری شهری تبدیل شده و توجه مدیران و مسئولان را در سطح منطقه ای و  فرا منطقه ای به خود جذب نموده است . از این منطقه با عنوان عرصه فراغتی آینده تهران تعبیر شده است . در واقع توسعه پایدار ، گردشگری شهری و مدیریت شهری سه ضلع مثلت اند که در صورت ارتباط موثر با یکدیگر به نتایج مثبتی منجر خواهد شد .

اهداف ایران‌مال

تفکر و اندیشه‌ای که منجر به ساخت «ایران‌مال» شده است، تمامی باورهای دینی و ملی و داشته‌های تاریخی، جغرافیایی، فرهنگی و تمدنی را ترکیب نموده است، تا جهانیان اراده و عزم متخصصان ایرانی را با حیرت وشگفتی به تماشا بنشینند.

این بازار بی‌نظیر با ارائه بهترین محصولات موسسات معتبر بین المللی و بهترین کالاهای داخلی، نماد یک اقدام زیر بنایی در تحقق توسعه پایدار اقتصادی- اجتماعی و فرهنگی است. اهداف اصلی این پروژه شامل موارد زیراست.

کمک به رشد و توسعه پایدار

1-جذب گردشگر داخلی وخارجی وسرمایه گذاری بخش خصوصی و ایجاد اشتغال پایدار

2-ارائه محیطی سالم برای تفریح ، اوقات فراغت و خرید تمامی افراد جامعه خصوصا جوانان کشور و کشور های همسایه

3-آشنایی هر چه بیشترمردم با تاریخچه و هویت فرهنگ ایرانی – اسلامی

4-کمک به تسریع روند و توسعه اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

5-کمک به اقتصاد ملی از طریق افزایش تبادلات تجاری ، مثبت نمودن تراز تجاری و رهایی از اتکایی اقتصاد ملی به نفت

6-معکوس نمودن روند خروج ارز از کشور و مثبت نمودن تراز تجاری در حوزه تجارت داخلی و تجارت بین الملل

7-کمک به ارتقای شرکت های و کمپانی ایرانی در ارائه محصول و افزایش کیفت و رضایتمندی مشتریان با واقع شدن و همجواری با شرکت های قدرتمند خارجی

توسعه

مرکز مالی بین‌المللی ایران (IIFC (Iran International Financial Center

شکل‌گیری و ایجاد مراکز مالی بین‌المللی در کشورهای توسعه‌یافته از سال ۱۹۸۰ میلادی به بعد، با هدف تجمیع ستادها و دفاتر اقتصادی، پولی و مالی در یک مکان و نیز فراهم نمودن زمینه اقامت و رفاه فعالان اقتصادی و فعالیت‌های شرکت‌ها، بانک‌ها و نهادهای پولی و مالی، صرافی‌ها، هتل‌ها، خدمات مسافرتی، مجتمع‌های تجاری-تفریحی و نیز ایجاد هم‌افزایی در یک مکان مطمئن و مشخص انجام شد. طراحان مرکز مالی بین‌المللی ایران، با مطالعه تطبیقی و تجربیات کشورهای توسعه‌یافته و دارای چنین مراکزی در مجاورت ایران‌مال در طرح توسعه، چنین مرکزی را ایجاد نمودند.

برج مالی در ضلع غربی ایران‌مال در ۴۰ طبقه و ابعاد و ارتفاعی متفاوت حدود ۲۸۰ تا ۳۰۰ متر در حال احداث است. با احداث این برج، ۸ طبقه پارکینگ، ۱۰ طبقه با کاربری‌های تجاری، تفریحی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی و طبقات مالی بین‌المللی به مجموعه می‌افزاید.

با توجه به توسعه منطقه ۲۲ تهران و رشد پرشتاب پیش‌بینی شده برای بازار تجاری کشور، این برج با فراهم کردن امکانات رفاهی و دسترسی مطابق با استانداردهای بین‌المللی، قلب تجارت ایران و منطقه خاورمیانه پیش‌بینی می‌شود. طبق مذاکرات انجام شده با مدیران و مسئولان اقتصادی، این برج اداری به عنوان تالار اقتصادی بین‌المللی ایران در نظر گرفته شده است.

 شرکت بی ان بی یکی از جدی ترین گزینه های همکاری با پروژه عظیم ایران مال برای نصب و تجهیز فروشگاه های این مجموعه به گیت ضد سرقت می باشد که جلسه و صحبت های زیادی در مورد آن انجام شده است که امیدوار هستیم که توافقات کافی انجام شود تا بتوانم خدمتی دیگر انجام دهیم برای رشد و آبادی کشور عزیزمان ایران.



:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

You can imagine don’t have a car, and you have lost the power of buying a car due to expensive cars prices. Or, in light of the troubles of cost of repairing cars, and especially the more expensive parts (both local and imported cars), it’s possible to rent a car both in cities and outside of cities for short trips and Long trips. Of course, other reasons can be the cause of this decision, which is apparently not too small. In summary, do not forget that car hire and rental are not only for ceremonial events such as weddings. But above all, you need to answer the important questions.

It it really economical to rent a car?

In general, the answer to this question is to know the financial situation, preferences and the choice of your car. As a result, we will only share the questions and conditions with you and give ourselves answer. The first point is that after the inquiry we arrive at a general conclusion: the car rental price in rentalcariran.com is cheaper and more convenient than other ways to rent a car. The second thing you might also be aware of: The increase in the number of days and car rental for a longer period can greatly reduce the price.

We need to add to the price, cars itself features, the amount of cleanliness and its model (year of production) influenced by the final price, with just a few examples, we will only consider it in its entirety. In the city market, the average cost of pride rent is ten dollars a day. After that, the cars of our country such as Samand and Peugeot family, etc., will cost an average of fifteen dollars a day. (The price difference between the domestic cars of our country, such as the Peugeot family, Samand, etc., is insignificant) We do not enter the range of luxury cars because prices are very different. Hyundai Sonata will cost thirty dollars per day to Porsche Panamericai, which will cost you more than one hundered USD for a one-day trip with it.

 

In assessing the value of this option, be sure that you pay only the total amount in terms of the duration of the lease. Exhaustion and depreciation, cost of replacing consumer goods, insurance costs, car services, car price drop over time, and so on. All and all of the most important things that you do not include and you shouldn’t pay for these. As a result, car rental has advantages that are inevitable. However, the culture of using it and its prevalence in our country still has a lot to do.

 

How to find companies?

Now the best way is the internet and the newspaper. In the cities the number of car rental companies is very low. In such circumstances, we recommend that you verify the credibility of any firm you choose. Just contact the rentalcariran.com and ask for the credit of the firm you are looking for.

 

Paperwork and necessary documents?

Before remaining evidence, it is evident that your certificate and your identification card must be with you. The conditions are different in some firms. But with the research done, most of them have to sign a few checks. The first one for renting a car. The second one is a guarantee of no fines, which is about two weeks after the delivery of the car to the firm. The third check is for a guarantee, which, as its name implies, is a Czech minimum and sometimes more than the amount of money you rent it.

 

Some important points

After choosing a car, a fare is made legally in the firm and in a bilateral agreement with the car owner. But in the contract, it is important to read the exact word-by-word, and sign it if you agree with all of its parts.

 

Notice that your car hire contractor is surely the person who owns the car card in his name. Also pay attention to the timing of third party insurance and technical examination and tolls of the municipality.

Sometimes the cost of the body insurance is in the contract that adds to your costs. As a result, the price will be different after the contract is concluded. (Although we recommend that you use insurance for travel in particular, so that you can rest easy).

Be sure to get the car on a bachelor’s degree. Show it to a body technician and technician to not be in trouble later. It has been seen many times that after the delivery to the firm, consumers have witnessed claims of scratch, etc., from the car owner. Check out the car before renting.

In some contracts, it refers to the vehicle’s range of contracts in the city or road. Note that the signature of contract means a commitment to. (Usually these cars have a satellite tracker!)

And finally, the last point is to calculate the cost of the rental period. Note that if you rent for 10 days, for example, if you return a 9 day car, you will still have to pay 10 days. The more important part is the situation. Because the late payment is usually higher than the rental rate, it is more a fine than a fee.

In short, in plain language, raise your precision so that no excuse is created to make you trouble.

 

What should pay cost in case of car damage?

If the car crashes as a result of your negligence, such as accident, damage, etc., it is your own responsibility, but if the car’s problem is due to depreciation, a failure of a particular part and such conditions, you will not be charged. . If there is a dispute between the owner and you, it will be difficult to contact the car dealership. Otherwise, the original



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

در زندگی امروز که تکنولوژی تاثیر شگفتی بر نوع زندگی و حیات ما گذاشته است که بخواهیم نوع و سلیقه زندگی امروز مان را با زندگی 20 الی 30 سال پیش مقایسه کنیم تفاوت بسیاری دارد در نوع کار در نوع سرگرمی و ... بعضی از تکنولوژی ها با زندگی ما آمیخته شده است و حتی آنها تاثیر گذاشته اند بر زندگی ما

مانند اینترنت ، ماشین و ... بعضی از این وسایل باعث شده نوع کار و اشتغال ما هم عوض شود مثلا در اوایل قرن 20 بیشترین نیروی کار مشغول به کشاورزی بود ولی حال بیشتر نیروی کار به سمت کارهای خدماتی می رود همه آنها تاثیر تکنولوژی بر زندگی مردم می باشد پیشرفت تکنولوژی باعث شده که زندگی ما بسیار متکی بر تکنولوژی باشد مثلا نبود  هر یک از آنها باعث اذیت شدن و اثر بر زندگی ما دارد . باعث مختل شدن بخشی از زندگی ما می شود . تاثیرات تکنولوژی بر زندگی ما بسیار زیاد و عمیق است .

 حال شاید در 20 الی 30 سال آینده ممکن است نوع کار و تکنولوژی باعث شود که نوع کار کلا متحول بشود نوع زندگی و کار ما تغییر کنند . ممکن است در سال آینده بیشتر افراد در منزل شان نشسته اند و کارهای را از طریق اینترنت انجام بدهند و زمانی که برای رفت آمد می روند هم به نوآوری و کار مشغول باشند که باعث بهره وری بیشتر پرسنل شود . و بتوانیم اینترنتی در خانه محیط خانه یا کارمان را کنترل کنیم و یا اجاق گاز را روشن کنیم و بسیاری از وسایل دیگر را به راحتی کنترل کنیم و از آنها استفاده کنیم در کشور های پیشرفته بسیار روی این موضوعات و هوش مصنوعی در حال تحقیق  می باشند که احتمالا در چند سال آینده اختراعات و نو آوری های عجیبی روی خواهد داد .

البته باید بدانیم که پیشرفت تکنولوژی همان طور که بسیار مزایا دارد معایب خاص خود هم دارد مثلا پیچیده شدن زندگی روز مره ، سریع شدن زندگی ، مشغول بودن ذهن ها و تغییر سریع نسل ها و فرهنگ ها و سرگرمی ها نسل های خانواده و .. .

یکی از تاثیرات مثبت تکنولوژی بر زندگی ما به وجود آمدن انواع دزد گیر ها یا آلارم ها یا هشدار خطرها است چون با پیشرفت ها خود بخود افراد می خواهند آخرین تکنولوژی را در دست داشته باشند و همین موضوع منیت باعث رشد آمار سرقت می شود . که دانشمندان و صاحبان تکنولوژی  برای اینکه بتوانند تکنولوژی خود را پول ساز کنند به این موضوع بسیار توجه کرده اند . وقتی حرف و سخن از دزد گیر می آید شما نا خود آگاه سمت و سوی ذهن شما به سمت دزد گیر اتومبیل می رود البته دزدگیر خودرو به علت استفاده بالا در جهان یکی از مهمترین نوع دزد گیر ها می باشد ولی حال با پیشرفت روز افزون انواع مختلف دزد گیرها موجود می باشد مثلا دزدگیرهای فروشگاهی و ...

حال فکر کنید شما به علت تحصیل یا کار در یک شرکت بزرگ که (شاید از کودکی تحصیل در آن دانشگاه یا کار در آن شرکت آرزوی شما بوده است ) مجبور به ترک خانواده می شود و مجبور به زندگی در خوابگاه و یا پانسیون می شوید که زندگی می باشد معمولا با همسالان با فرهنگهای متفاوت که می تواند بسیار شاد و مفرح باشد زیرا زندگی با همسالان به علت نزدیک بودن نوع تفریحات نسبتا شاد می باشد .

حال فکر کنید شما در خوابگاه و پانسیونی ساکن هستند هر روز از خواب بیدار می شوید یا از کار به اتاق خود می ایید یک وسیله ای از وسایل عمومی یا شخصی شما مفقود شود یا به سرقت برود شاید اگر کم ارزش باشد زود آن را فراموش کنید حال اگر گران قیمت باشد یا هر روز تکرار شود هم شما از لحاظ روحی بسیار مکدر خواهید شد و حس راحتی و امنیت خود را در آن خوابگاه یا پانسیون از دست خواهید داد و شاید به فکر تعویض خوابگاه خود باشید و یا اگر محل زندگی خود را دوست  خود باشید و قصد تعویض آن را نداشته باشید یا از مسئول یا مدیر محل سکونت خود بخواهید دزد گیر و گیت فروشگاهی و دغدغه های خود را برای او توضیح می دهید . و او هم اگر انسانی منطقی باشد صددرصد از این پیشنهاد استقبال خواهد کرد .

زیرا حتما خوابگاه و پانسیونی دارای امکانات امنیتی بالای است خیلی افراد به علت راحتی و اطمینان و امنیت خاطری که در این خوابگاه احساس خواهند کرد به آن تمایل پیدا خواهند کرد نصب گیت ضدسرقت فروشگاهی یک سرمایه گذاری زود بازده می باشد نه یک هزینه .



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

در این مقاله قصد داریم در مورد تاثیرات نصب دزدگیر فروشگاهی در این صنف صحبت کنیم

در دنیای کسب و کار که شدیدا رقابتی شده که رقابت هم از لحاظ کیفیت ، قیمت و خدمات است همیشه باید سعی کنیم حاشیه سود منطقی را حفظ کنیم برای ادامه حیات و سود دهی کسب وکار ادامه حیات کسب کار در این دنیای پیچیده کسب و کار بسیار سخت است برای همین موضوع باید بسیار هوشمند و دقیق باشیم و همه جوانب را بسنجیم و همیشه سعی کنیم ماهانه  هزینه ها ثابت ، هزینه ها متغیر را به دقت یادداشت کنیم و فروش و سود نا خالص و سود خالص را از روابط مورد نظر بدست آوریم تا همیشه از حال و وضعیت کسب و کار خود آگاه باشیم و بتوانیم تصمیمات درست و عملی بگیریم چون اعداد همیشه راستگو ترین و واقعی ترین  ابعاد سنجش یک رویداد می باشد . و نشان می دهند حال کسب و کار ما چگونه است اگر مریض است ان را زودتر درمان کنیم و اگر سالم است سعی داشته باشیم آن را سالم تر و پویا تر کنیم .

اگر تراز مالی  سالانه هر کسب وکار را ببینید که هم  برای ارائه به صاحبان کسب و کار است و هم برای ارائه به اداره مالیات هزینه هم برای سرقت از اموال تعیین و مشخص شده است البته سقفی و درصد معینی دارد برای جلوگیری از  سو استفاده بعضی سازمان ها که اگر این درصد سرقت از کسب کارشان بیشتر از این مقدار باشد یعنی شما در حال اهمال کاری هستید و هزینهای بیشتر برای سرقت می دهد که باعث ضرر و زیان بیشتر شما می شود.

یکی از اصنافی که به تازگی به وجود آمده است و چیدمان آن به حالت مدرنیزه می باشد برای راحتی انتخاب مردم و زیبایی مغازه ها صندل فروشی است که صندل ها را به صورت جفت و دو تایی که به هم متصل می باشد را در استند ها و قفسه های مخصوص خود نصب می کنند که بسیار زیبا و شکیل می باشد ولی مانند هر  روش و چیزی که هم مزیت دارد و هم معایب خود را دارد . مشتری شما به راحتی در بین اجناس حرکت می کنند و آنها را انتخاب می کند و برای شما می اورد برای پرداخت پول و خروج از فروشگاه و احتیاج ندارد به هر مشتری یک نفر به طور مستقیم سرویس بدهد و هر جنسی را که می خواهد به او بدهد و بگیرد چون در قفسه ها است و به راحتی انتخاب می کند و میتواند از نزدیک آن را مشاهده کند ولی از معایب بزرگ این روش میتوان گفت که بعضی از مشتریان می توانند به راحتی از شما سرقت کنند و باعث ضرر و زیان شما شوند .که این اتفاق بعد متوجه شدن توسط شما بسیار درد آور و آزار دهنده می باشد .

وقتی این اتفاق و رویداد برای محل کسب و کار شما پیش می آید اولین راهکاری که ممکن است به فکر و ذهن شما خطور کند نصب دوربین مدار بسته است و زدن برچسب( این مکان مجهز به دوربین مدار بسته است) در پشت شیشه است که برای بعضی ها جمله ترسناکی است دوربین مدار بسته وسیله مفیدی است برای فروشگاه کسب و کار شما ولی کافی نیست شما می توانید با نصب یک دزدگیر فروشگاهی یا دزدگیر لباس و نصب تگ دزد گیر و لنیارد به صندل ها مانع خروج و سرقت آنها می شوییم زیرا با وجود تگ بر روی اجناس کسی نمیتواند اجناس را از بین گیت ضد سرقت فروشگاهی رد کنند و گیت شما به آلارم ندهد این کاهش حداکثری از آمار سرقت شما و افزایش سود دهی و امیدوار بودن به ادامه حیات کسب وکار خود . این یعنی همان هدف و رسالت گیت فروشگاهی .



:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،دزدگیر_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Aviation is referred to by the vehicle, which includes passengers traveling from the hotel (hotel) to the airport and from the airport to the destination (hotel).

Airport transfers are usually available on all tours and hotels, but not including airport transportation, so the passenger should apply separately.

In general, the transfer can be offered in a group with a minibus or van, but in some cases it is also provided by taxi on request.

Imam Khomeini airport transfer: we can provide all kind of airport transfer for travelers and passengers to don’t waste their times in airports so in all of the airports in Iran we can prepare airport transfer to your hotel or destinations.

Airport transfer is a valuable service: The airport transfer system is a valuable collection that carries out special services for the transfer of passengers from the airport to Tehran or other cities from airports, in other words.

IMG 7364 1024x1024 - Airport Transfer

Also, if you want to book online from the airport, you can take a comfortable taxi through this site and follow the link below or reserve with Whatsapp. Services are carried out in 22 areas of Tehran and around Tehran and Karaj or other cities that have international airports in Iran.

Airport transfer services can be provided from the door to the airport and from the airport to the door of the house. You can use the airport transfer service with rentalcariran.

Also rentalcariran can arrange to Use of airport hotels

Airport hotels are suitable for people with the following conditions:

• Long pause between two flights

• Flight cancellation

• Long flight delay

• Getting to the airport early to avoid traffic for Passengers and flight crew

You can always use Imam Khomeini airport hotels. These hotels have new services and short stay accommodation (3 hours and 6 hours) and daily stay is possible. If your flight was flying in such a way that you need to eat, Dine or interested in using the pool, massage, spa and … You can book and reserve all the services before you go to the airport through this site and the link below.

We can arrange for you to reserve the Ibiza hotel and the new hotel near airport or in our cities.



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

مسكن دانشجويي ضروري ترين نياز دانشجويان غير بومي مي باشد. اين دانشجويان با ورود بـه خوابگـاه و دوري از خانواده، بخش زيادي از حمايت هاي اجتماعي خانواده و جامعه بـومي خـود را از دسـت مـي دهنـد و دچـار احسـاس تنهايي، غربت، عدم تعلق و دلبستگي به محيط جديد مي شوند. در اين ميان، توجه به عوامل موثر در ايجاد دلبسـتگي به محيط جديد خوابگاه مي تواند نقش مهمي در بهبود وضعيت روحي، عاطفي و عملكردي آنها داشته باشد. بـا ايجـاد دلبستگي به مكان در خوابگاه، تطبيق دانشجويان با محيط جديد بهتر صورت مي گيرد و اشتياق آنها براي زنـدگي بـا ديگران افزايش مي يابد.

 

عوامل اصلی دلبستگی به مکان

 

عوامل انساني، عوامل مكاني و عامل زمان عوامل موثر در ايجاد دلبستگي به مكان مي باشند و رابطـه معنـاداري ميـان آنها و دلبستگي به مكان وجود دارد. از ميان عوامل مكاني، عوامـل اجتمـاعي مكـان، عوامـل كالبـدي مكـان ، عوامـل فعاليتي مكان و عوامل معنايي مكان به ترتيب، موثرترين عوامل در ايجاد دلبستگي بـه خوابگـاه مـي باشـند. از ميـان مولفه های عوامل اجتماعي مكان، بيش ترين ارتباط مربوط به رعايت حريم شخصي در مكان و در مولفـه هـاي عوامـل كالبدي مكان، بيش ترين ارتباط مربوط به امكان انعطاف پذيري مكان مي باشد.

اهمیت خوابگاه

 

امروزه بـا بـالا رفـتن ميـل عمـومي جامعـه بـه داشـتن تحصيلات تكميلي، تعداد و انـواع مراكـز آمـوزش عـالي بـه صورت چشمگيري افزايش يافته انـد. بـا توجـه بـه پـذيرش دانشجويان غير بومي در اكثريت مراكز، داشتن مكان مناسب براي استقرار اين دانشـجويان امـري ضـروري و از نخسـتين امكاناتي است كه مي بايست فراهم شود. مسكن داشنجويي نه تنها سرپناهي براي اين دانشجويان است، بلكه مي بايست فضايي را براي پيشرفت علمي، ذهني و شخصيتي آنهـا فـراهم نمايـد. ورود به دانـشگاه و تجربه زندگي مسـتقل، آغـاز مرحلـه جديدي از زندگي براي دانشجويان مـي باشـد . مطالعات نشان داده اند كه محيط زندگي و تغييراتي كـه در آن صورت مي گيرد، يكــي از عوامــل تعيــين كننــده در وضـعيت روحي و عاطفي افراد است. دانشجويان با ورود به خوابگاه و دوري از خـانواده دچـار احساس تنهايي و غربت مي شوند و حس رضایت به مكان جديد در آنهـا ديـده نمـي شـود . اين موضوع به نوبه خود بر روي عملكردهـاي تحصيلي و رفتاري دانشجويان تـاثير خواهـد داشـت. ايجـاد دلبســتگي بــه مكــان در خوابگــاه مــي توانــد در تطبيــق دانشجويان با محيط جديد و اشتياق آنهـا بـراي زنـدگي بـا ديگران نقش موثري داشته باشد.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

اول از همه خدمتتون بگم کسی که این مقاله را تهیه کرده است یکی از بوتیک داران عزیز بوده است که راجع‌به تجربیاتش برای ما نوشته است تا کسانیکه در صنف ایشان یا مشابه صنف ایشان هستند از تجربیات ایشان بهره ببرند.

تجربه و توصیه

سلام

من یک بوتیک خوب در یک پاساژ نسبتا خوب داشتم. مثل هر مغازه‌دار دیگری طبق روال آخر هر ماه حساب کتاب خود را جمع میکردم تا هزینه‌ها را پرداخت کنم و سود ماهانه را بر آورد کنم. بعدها رفته رفته متوجه شدم که میزان دخل و خرج بوتیک باهم همخوانی ندارند، یعنی اجناس مغازه کم می‌شدند، بله درست حدس زدین سرقت صورت میگرفت. برای اینکه متوجه شوم از کجا نشات میگیرد مجبور بودم هر ماه دوربین‌های مدار بسته را چک کنم تا ببینم کی و کجا و سرقت صورت گرفته است و سارق را شناسایی کنم. موضوع جالب اینجاست که با اینکه هزینه نسبتا زیادی کرده بودم اما کیفیت دوربین خیلی قوی نبود تا بتوانم به دقت چهره ها را شناسایی کنم و موضوع جالب تر اینکه اگر شناسایی هم میکردم دیگر کار از کار گذشته بود و کاری از دستم بر نمی آمد. با مشورت و پرس وجو به این نتیجه رسیدم که باید  گیت فروشگاهیی نصب کنم وبه همه اجناس مغازه تگ دزد گیر وصل کنم، برای کالاهای ارزان تر یا آنهایی که امکان چسباندن تگ نداشتند  از لیبل استفاده کردم. بعدا متوجه شدم که دوربین مدار بسته هزینه اضافی بوده و از همان ابتدا نصب گیت فروشگاهی و چسباندن تگ‌های دزدگیر و لیبل کافی بوده است.

یک توصیه اکید دارم برای همکاران خودم، مخصوصا مزون داران که در بین لباس هایشان بعضی از آنها  گران قیمت هستند و آن این است که روی اجناس گرانتر بیشتر از یک تگ استفاده کنند و تگ یا لیبل مخفی در لباس قرار دهند. سارقان باهوش همه جا حضور دارند و ممکن است با همراه داشتن تگ بازکن اجناس مغازه شما را به سرقت ببرند، پس چسباندن لیبل یا تگ مخفی اضافی به اجناس خود دریغ نکنید و باهزینهِ جزیی از خسارت های بزرگ جلوگیری کنید.

یک پیشنهاد دیگری دارم برای فروشگاه‌داران مواد غذایی و حتی کسانیکه سوپرمارکت بزرگ دارند،  بجای نصب دوربین مدار بسته و استخدام یک نفر برای خیره شدن به دوربین از لیبل های ارزان قیمت استفاده کنند تا کالاهایی که قیمت بالاتری دارند از سرقت در امان بمانند، زیرا به هرحال  در مواقع شلوغی کنترل از دست کارکنانتان خارج میشود و نمیتوان از سرقت جلوگیری کرد در واقع نصب لیبل هم امنیت بیشتری دارد و هم به صرفه تر است.

امیدوارم مطالب بیان شده برایتان مفید واقع شود شما هم اگر تجربیاتی داشتین آن را انتشار دهید تا دیگران از آن بهره ببرند.

شرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

www.bnbgate.com



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Isfahan is the third largest city in Iran after Mashhad and Tehran. The beautiful texture of the city, historical minarets and beautiful works of art from the Safavid era have been left. Many monuments are registered in UNESCO. It is interesting that Isfahan and Rasht are registered as two creative cities in the network of creative cities of the world in UNESCO. To raise your awareness, we inform you that according to UNESCO standards, it is a creative city that uses the abilities of citizens and their innovation in urban development. In addition to beautiful buildings and historical monuments, the good treatment of citizens with travelers and guests of the city has attracted and expanded tourism in the city. Among the beautiful buildings of Isfahan, we can mention Naghsh Jahan Square, 33 Bridges, Khajoo Bridge, Aali Qapo, Chehel Soton Palace.

1394a79b b1a2 44bb a5a3 0020f287a008 300x200 - Travel to Isfahan

The moving minaret, the extraordinary architecture of this building has attracted everyone’s attention, with the movement of one minaret, the other minaret becomes moving and lively, which is why it is called the moving minaret. Each tower is 9 meters wide and 17 meters high. Year of construction 716 lunar.

Thirty-three bridges, this bridge is built on the Zayandeh River, designed by Hossein Bana Esfahani. It has 33 openings. It is 295 meters long and 14 meters wide. Europeans, such as Percy Sykes and Dan Garcia, considered it one of the world’s first steps.

300x172 - Travel to Isfahan

Note that in addition to the tourism industry, there are other large factories and industries in Isfahan, for example, most gold workshops and factories in Isfahan.

I will tell you about the beautiful handicrafts of Isfahan, which is considered as a symbol for this city. Engraving, carpet weaving, woodcarving, metalwork, etc. are among the handicrafts of Isfahan, which I definitely recommend. If you travel to this city, be sure to prepare a souvenir for yourself, because it is both beautiful and valuable, and a hand-made work of art. Has been created. Craft image

نقش جهان اصفهان 17 300x200 - Travel to Isfahan

Climate of Isfahan

Isfahan’s geographical location has attracted more tourists. Why??? Because this city is located near the largest river in the central plateau or Zayandeh River. On the other hand, the Najan forest is located on the banks of the Zayandeh River. In order to better feel the water and the weather, I can tell you the temperature, in summer it is maximum 39 degrees Celsius and in winter it is minus 18 degrees Celsius.

019578fd fffc 459d 94b4 0ca633fa36a2 300x188 - Travel to Isfahan

 

The official language in the city of Isfahan

Since you may be confused that you may not have trouble speaking and conveying the meaning in Isfahan, we promise you that the people of Isfahan speak the same Persian language with a sweet and charming Isfahani accent. There are really few people who do not want to hear the dialect of Isfahanis. Dear did not enjoy. Of course, from this tribune, we inform the dear people of Isfahan that they should learn ordinary English sentences as much as possible, so that both tourists are more comfortable and they can establish a more attractive relationship. At the same time, this will attract more tourists, and the more tourists are attracted, the more currency will enter the city and the greater the economic prosperity in the city.

If dear tourists want to worship, there are many churches in this city, especially in Julfa region.

 

unnamed 300x300 - Travel to Isfahan

Foods and snacks

Iran is one of those countries that everyone who has traveled to this country must have enjoyed the food. Its great variety of food has been interesting to everyone. Local dishes of Isfahan such as eggplant, sham pen, stew of yogurt and roast. But I want to tell you something that I do not know where I have told you, the most delicious kebab you can eat in your life is Golpayegan kebab in Golpayegan region and the best honey available is Khansar honey. Because these areas are in the pastures, their unique climate promotes the growth of plants and healthy livestock, so you can find good dairy and meat there.

11296905 359 300x174 - Travel to Isfahan

How to travel to Isfahan?

There are several ways: 1. Aircraft, which is relatively more expensive.

  1. Tourist tours, you can search for a suitable tour with good conditions with a little searching.
  2. Rental cars, if you decide to travel alone, we suggest you rent a car for two reasons: 1- Be independent. 2- Do not get involved in taking a taxi at any stop and visit of places. 3. Taxis are not fixed, car rental is often cheaper.

We hope you find our content interesting and useful.

www.rentalcariran.com



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()