نوشته شده توسط : bnbgate

نحوه خروج از اقامتگاه دخترانه در ساعات غیر مجاز

یکی از مسائل مهمی که تقریبا در تمامی انواع اقامتگاه دخترانه در سرتاسر کشور صدق می کند، وجود ساعات مجاز برای ورود و خروج ساکنین می باشد. ساکنین خوابگاه و اقامتگاه دخترانه تنها مجاز به خارج شدن از خوابگاه در ساعت های مشخص و همچنین ورود به داخل اقامتگاه در ساعت های خاصی می باشند.

به عبارت دیگر برای ورود و خروج دانشجویان از اقامتگاه دانشجویی از طرف مسئولین امور خوابگاه ها در هر دانشگاه، ساعت های مشخصی تعین می گردد. این مساله دلایل مختلف دارد که از جمله آنها می توان به تامین امنیت ساکنین داخل خوابگاه، تامین امنیت ساکنین اقامتگاه در خارج اقامتگاه دخترانه و همچنین اطمینان از رعایت قوانین خوابگاه از طرف ساکنین اشاره کرد.

 

ساعت مجاز برای خروج از اقامتگاه دخترانه


در اقامتگاه دخترانه ساعت های مشخصی برای خروج از اقامتگاه تعیین می گردد. این ساعت ها بر اساس فصل و همچنین قوانین دانشگاه های مختلفی که خوابگاه و اقامتگاه دانشجویی مربوطه زیر نظر آنها قرار دارد، متفاوت است. فصول مختلف بر اساس ساعت تاریک شدن هوا می توانند بر ساعت مجاز خروج از اقامتگاه تاثیرگذار باشند. بطور مثال در فصل تابستان که هوا دیر تاریک می شود معمولا ساعت مجاز برای خروج از اقامتگاه دخترانه تهران به جلو کشیده می شود. به این معنی که ساکنین اقامتگاه یا خوابگاه اجازه دارند که در این فصل ساعت های بیشتری را در خارج از اقامتگاه بگذرانند. از طرفی دیگر در فصول نیمسال دوم سال که هوا زود تاریک می شود این ساعت به عقب کشیده شده و ساکنین اقامتگاه دخترانه تهران باید زودتر به اقامتگاه برگردند. 

 

شرایطی که خروج از اقامتگاه دخترانه در ساعات غیر مجاز را امکان پذیر می کند


در بخش های قبلی مفصلا به این مثاله پرداختیم که تمامی خوابگاه ها تنها در ساعت های مشخصی اجازه رفت و آمد را برای ساکنین خود صادر می کنند. با اینکه این یک قانون حتمی و همه گیر است اما اجرای آن گاهی و تحت شرایط خاصی مختل می شود. شرایطی که می توانند رفت و آمد و خروج از خوابگاه در تهران و سایر شهرها را در ساعات غیر مجاز را به طور موقت مختل کنند، عبارتند از:

- داشتن بلیط اتوبوس، هواپیما و یا قطار برای شهرستان های دیگر: در چنین شرایطی فرد ملزم به ارائه بلیط معتبر به مسئول خوابگاه یا حراست دانشگاه می باشد.

- بروز بیماری برای یکی از ساکنین و خروج از اقامتگاه به منظور مراجعه به درمانگاه: زمانی که یکی از ساکنین اقامتگاه دانشجویی دچار بیماری می شود می بایست در صورت امکان از طریق اورژانس برای خروج از اقامتگاه اقدام کند. در غیر این صورت ارائه برگه صادر شده معتبر از طرف پزشک یا بیمارستان ضروری می باشد. 

- همراهی با یکی از اعضای درجه اول خانواده نظیر پدر، مادر و یا همسر: زمانی به ساکنین اقامتگاه دخترانه اجازه خروج در ساعات غیر مجاز همراه با یکی از اعضای درجه اول خانواده را می دهند که این نسبت از طریق ارائه کارت شناسایی معتبر تایید گردد. 

- شرکت در کارگاه ها و دوره های آموزشی خاص: هر کارگاه یا دوره ای نمی تواند مجوز ورود و خروج در ساعات غیر مجاز را برای ساکنین خوابگاه و پانسیون فراهم کند. این امر تنها زمانی امکان پذیر است که کارگاه یا دوره مذکور از طرف اساتید دانشگاه تایید گردد.

- بروز مشکل برای یکی از اعضای خانواده و نیاز به مراجعت به منزل: خروج ساکنین از اقامتگاه دانشجویی در ساعات غیر مجاز به منظور عزیمت به منزل تنها با تماس معتبر و تایید شده از طرف اعضای خانواده فرد امکان پذیر می باشد. 

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

بهداشت خواب در خوابگاه 

مزیت های خوابگاه نسبت به خانه ی اجاره ای 

زندگی در خوابگاه های تهران

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

گیت فروشگاهی RFID

گیت فروشگاهی RFID در واقع یک سیستم نامرئی ضد سرقت می باشد. این تکنولوژی در اصناف گوناگون همچون پوشاک، لوازم آرایشی، هایپرمارکت ها و بسیاری دیگر به کار می رود.

همچنین کاربرد بسیار مفیدی در انبار گردانی کالا ها دارد. چرا که انبار گردانی یک چرخه ی دشوار و طولانی مدت است اما با استفاده از این تکنولوژی کار انبارگردانی آسان و سریع انجام می شود.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.  

 

ریدر های RFID می توانند در کمترین زمان ممکنه تگ ها را بخوانند و موجودی انبار را اعلام نمایند. در واقع با قرار دادن دو دستگاه کوچک در بالای درب خروجی فروشگاه و الصاق تگ یا لیبل RFID از خروج بدون مجوز گیت جلوگیری می شود. ابعاد Reader RFID به اندازه ی 30*30 سانتیمتر است.

این دستگاه ها می تواند با فاصله از یکدیگر نصب شود و شعاع بسیار وسیعی را پوشش دهد.

دستگاه دارای دو فرکانس HF و UHF می باشد که هر کدام کاربردهای متفاوتی در اصناف دارد.

 

گیت فروشگاهی RFID

مزیت گیت RFID :

تشخیص نوع کالا به هنگام خروج آن

بوق آلارم به محض خارج شدن جنس از درب خروجی

دقت بالا در تشخیص تگ و لیبل

نامرئی بودن دستگاه ها

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

بهداشت خواب در خوابگاه 

اگرچه دو کلمه خواب و خوابگاه از نظر لغوی شباهت فراوانی به هم دارند، اما حقیقت امر این است که خوابگاه تهران و سایر شهرها مکانی صرفا جهت خوابیدن افراد نیست. خوابگاه تهران و هر خوابگاه دانشجویی و کارمندی دیگری به منزله محل زندگی افرادی است که در این نوع از اقامتگاه زندگی می کنند.

اما خوابیدن چه در خوابگاه در تهران و چه در هر مکان دیگری می تواند جنبه های مختلف زندگی را تحت تاثیر قرار دهد. هیچ فردی را نمی توان یافت که ادعا کند کم خوابی یا کیفیت پایین خواب شرایط کلی زندگی وی را متحول نمی کند. پس از یک روز طولانی و فعالیت اندام ها و بخش های مختلف بدن از جمله مغز، تنها یک خواب آرام و با کیفیت می تواند قوای از دست رفته را به انسان بازگرداند.

اهمیت خوابیدن را نمی توان نادیده گرفت. بر همین اساس است که اصطلاحی تحت عنوان بهداشت خواب در بین متخصصین این حوزه رواج یافته است. بهداشت خواب پیروی کردن از عادت های سالم و صحیح خوابیدن است که مستقیما بر کیفیت خواب در افراد اثرگذار است. سازمان پیشگیری از بیماری ها و ارتقای سلامت آمریکا به دلیل اهمیت بالای خواب با کیفیت و اصولی، اصطلاح بهداشت خواب را در برنامه ها و توصیه های خود برای انجام این کار بصورت اصولی و صحیح گنجانده است. بر همین اساس متخصصان حوزه سلامت، توصیه هایی را برای داشتن بهترین خواب در خوابگاه دانشجویی و کارمندی و هر مکان دیگری که به حفظ بهداشت خواب کمک می کنند، توصیه می کند. در ادامه به این اصول می پردازیم.

 

توصیه هایی برای ارتقای بهداشت خواب در خوابگاه تهران


اگر خواب مناسبی ندارید و هر روز صبح بعد از بیدار شدن از خواب در خوابگاه تهران بیشتر از روز قبل احساس خستگی می کنید، لازم است حتما کیفیت خواب خود را بررسی کنید. کیفیت خواب در بهترین حالت خود می تواند منجر به ارتقای بهداشت خواب و در نهایت کمک به حفظ سلامت روح و جسم آدمی گردد. در ادامه توصیه هایی را بررسی خواهیم کرد که متخصصان حوزه بهداشت خواب برای ارتقای این پارامتر مهم ارائه کرده اند.

 

بی خوابی شبانه را در خوابگاه تهران ترک کنید
اگرچه سبک خوابیدن جغدی در چندین سال اخیر در بین افراد مختلف از جمله ساکنین خوابگاه تهران به وفور رواج یافته است، اما این یک جنگ تمام عیار با ساعت فیزیولوژیک بدن است. خوابیدن و به خواب رفتن در انسان ها و بسیاری از موجودات دیگر تحت تاثیر هورمون ملاتونین قرار دارد. شرط ترشح هورمون ملاتونین که از غده پینه آل در مغز ترشح می شود، تاریک بودن محیط می باشد. بنابراین برای داشتن یک خواب با کیفیت و حفظ بهداشت خواب در خوابگاه تهران و هرمکان دیگری حتما باید بیشتر ساعات خواب در طول تاریکی شبانه صورت گیرد. 

اضطراب و استرس همدستان اصلی بیخوابی در خوابگاه تهران هستند

اگر به دنبال قاتل خواب راحت خود در خوابگاه تهران هستید، بهتر است یک نگاه به سلامت روانی خود از منظر داشتن اضطراب های حاد و مزمن داشته باشید. البته یک اضطراب حاد مشکلی قابل حل تر از اضطراب مزمن است. اضطراب حاد به دلیل وضوح علائم به راحتی تشخیص داده شده و در جهت رفع آن تلاش می شود. اما اضطراب مزمن مانند اثرگذاری قطره آب بر لوح سنگی است که به مرور بخش های مختلف سلامت جسم و روان را تهدید می کند. یکی از هدف های اصلی اضطراب های مزمن مختلف، کاستن از کیفیت خواب افراد است. 

دمای اتاق را در حد بهینه نگه دارید
یکی از فاکتورهایی که می تواند موجب کاهش بهداشت خواب در خوابگاه تهران و هر مکان دیگری گردد، دمای محیط است. اتاق خیلی سرد یا خیلی گرم بدن را در حالت آماده باش برای مقابله با این تهدید محیطی نگه داشته و مانع از ریلکس و آرام شدن بهینه سیستم بدنی و عصبی فرد برای رفتن به مرحله خواب عمیق می گردد. بنابراین در محیط اتاق خود در خوابگاه تهران همواره به دنبال حفظ دمای بهینه اتاق باشید. 

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

زندگی دانشجویی در خوابگاه متاهلی 

مزیت های خوابگاه نسبت به خانه ی اجاره ای 

زندگی در خوابگاه های تهران

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

گیت فروشگاهی برای محصولات چرم

یکی از پارامتر های انتخاب گیت ضد سرقت فروشگاهی نوع محصولی است که در فروشگاه به فروش می رسد. چرم به علت زیبایی و گران بودن یکی از محصولاتی می باشد که متاسفانه همواره از گزینه های سرقت برای سارقان به شمار می آید.

انواع محصولات چرمی مپل کیف، کفش، کمربند و … نیز هم دارای قیمت بالا بوده و به همین دلیل زیاد مورد سرقت قرا رمی گیرد. برای محصولات چرمی می توان از هر دو مدلگیت ضد سرقت فروشگاهی RF و AM و از انواع تگ و حتی لیبل های ضد سرقت فروشگاهی استفاده کرد.

گیت فروشگاهی برای محصولات چرم

معمولا برای کاپشن و پالتوهای چرمی از تگ های مثل :

صدفی و گلفی استفاده می شود. البته از تگ مدادی بزرگ هم می توان برای کاپشن و پالتو چرمی استفاده کرد. برای کیف، کفش و کمربند چرم نیز می توان از تگ مدادی ، مثلثی ، یوفو (x40) ، مینی صدفی ، عدسی، کارتی و … استفاده کرد

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

برای کیف پول یا جا کارتی چرم نیز می توان از لیبل استفاده کرد.

به صورتی که لیبل را در داخل یکی از جیب ها یا منافذ کیف قرار داده تا توسط سارق شناسایی نشود.

هم چنین برای کفش های چرم که امکان زدن تگ ضد سرقت با بند لنیارد به آن ها وجود ندارد، در صورتی که نمی خواهید کفش را با سوزن تگ سوراخ کرده و تگ را به آن متصل کنید می توانید از لیبل ضد سرقت استفاده کنید.

در این حالت پیشنهاد می شود لیبل را به قسمتی از کفش را بچسبانید که در نگاه اول قابل مشاهده نباشد مثل دستکش چرم ، دستبند چرم و یا ساعت های با بند چرم نیز می توان از تگ های ریز مثل x40 ،مثلثی ، عدسی و مدادی ۴/۵ سانتی متر در مدل RF استفاده کرد.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1401 | نظرات ()