نوشته شده توسط : bnbgate

جزئیات ۱۶ نوع وام دانشجویان علوم پزشکی/افزایش اعتبار وام های پرداختی

معاون صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت نحوه پرداخت وام‌های ۱۶ گانه صندوق رفاه دانشجویان به دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در دو نیم سال تحصیلی جاری را تشریح کرد.

دکتر بهزاد تدین ضمن بیان این مطلب به تشریح جزئیات وام‌های اعطاییصندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت پرداخت و گفت:در حقیقت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت ایجاد زمینه مناسب برای رشد استعدادها و کمک به وضع تحصیلی و معیشت دانشجویان مستعد و کم بضاعت کشور را دنبال و این هدف را با کمک به ارتقاء سطح آموزش جامعه از طریق اعطای وام تحصیلی به دانشجویان دنبال می‌کند.

وی درادامه در خصوص شرایط مالی صندوق رفاه دانشجویان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای اعطای وام دانشجویی نیز اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که از لحاظ کمبود منابع اعتباری به دلیل شرایط اقتصادی، تحریم‌ها و شیوع کرونا در کشور ایجاد شده است، تلاش بسیاری صورت گرفت تا صندوق رفاه دانشجویان بتواند بخشی از نیازهای دانشجویان را در قالب وام‌های دانشجویی رفع کند.

تدین تاکید کرد:باید گفت که صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در سال جاری مبلغ وام‌های سرانه تحصیلی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی را نسبت به سال گذشته ۴۶ درصد افزایش داد تا سهمی در رفع مشکلات دانشجویان داشته باشد.

معاون صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با بیان اینکه برای تمامی وام‌های ۱۶ گانه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، در نیمسال تحصیلی اول سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بالغ بر هزار میلیارد ریال (۱۰۰ میلیارد تومان) به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ابلاغ اعتبار خواهد شد، افزود: عملیات پرداخت این مبلغ در نیمسال ابتدایی مهرماه ۹۹ پرداخت خواهد شد و از این قاعده تنها وام دستیاری مستثنی است که بر اساس شیوه نامه ابلاغی، این وام نیز به دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت خواهد شد.

تدین خاطر نشان کرد:دارا بودن اولویت نیاز مالی، سپردن تعهد محضری با ضامن معتبر جهت بازپرداخت تسهیلات دریافتی و ثبت نام در حداقل تعداد واحدهای مورد نیاز طبق مقررات آموزشی از جمله شرایطی است که تمامی وام‌گیرندگان باید دارا باشند. البته در این میان تنها دانشجویان نیمسال آخر می‌توانند با حداقل نصف واحدهای مورد لزوم از تسهیلات مورد نظر بهره‌مند شوند.

به گففته وی؛ صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت ۱۶ مدل وام در  قالب ۵ سرفصل دارد که شامل سرفصل وام‌های "تحصیلی"، "مسکن"، "ضروری"، "کمک خاص" و "ودیعه مسکن" است. در واقع وام تحصیلی بزرگترین وام اعطایی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت است که به تمام دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی تعلق می‌گیرد و برای تسهیل در روند تحصیل دانشجویان است.

معاون صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اشاره به مبالغ وام‌های تحصیلی "دانشجویان مجرد و متاهل" در سال تحصیلی جاری گفت:مبلغ وام‌ تحصیلی دانشجویان متاهل از سرفصل "وام تحصیلی" که به صورت ماهانه به دانشجو اعطا می‌گردد، ۳۰۰ هزار تومان در سال ۹۸ بوده است که با رشدی ۴۲ درصدی به ۴۲۵ هزار تومان در سال ۹۹ افزایش یافته است.بر این اساس وام تحصیلی دانشجویان متاهل در طول یک سال تحصیلی (۱۰ ماه آموزشی) ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به صورت قرض‌الحسنه خواهد بود.

وی افزود: وام تحصیلی دانشجویان غیر متاهل نیز که به صورت ماهانه به دانشجو اعطا می‌گردد از ۱۳۰ هزار تومان در سال ۹۸ به ۱۹۰ هزار تومان در سال ۹۹ افزایش یافته است که این وام نیز در طول یک سال تحصیلی ( ۱۰ ماه آموزشی) مبلغ یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به صورت قرض‌الحسنه خواهد بود.

تدین افزود: در این زمینه به دانشجویان متاهل تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله "کمیته امداد" و "سازمان بهزیستی" تا سقف پیشنهادی مصوب هیأت امنا که همان مبلغ ۵۰۰ هزار تومان است وام تحصیلی به صورت ماهیانه پرداخت خواهد شد.

به گفته وی، دانشجویان در تمام طول تحصیل و سنوات مجاز آموزشی می‌توانند وام تحصیلی مورد نیاز خود را دریافت کنند؛ به دیگر معنا یک دانشجوی کارشناسی تا ۸ ترم تحصیلی می‌تواند از این نوع وام استفاده کند، که این مبلغ در طول یک سال که ۱۰ ماه آموزشی را شامل می‌شود، یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود؛ تمامی این وام‌ها بعد از فراغت از تحصیل در اقساط ۴۸ ماهه دریافت می‌شود.

تدین در پاسخ به این سوال که آیا صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برای دانشجویان متاهل دارای فرزند نیز تسهیلاتی در نظر گرفته است گفت: با توجه به این که برخی از دانشجویان عزیز ما صاحب فرزند هستند، صندوق رفاه طبق برنامه خود و همانند سال‌های گذشته، برای این دسته از دانشجویان تسهیلاتی تحت عنوان "حق اولاد" پرداخت می‌کند که این مبلغ برای هر فرزند در سال گذشته مبلغ ۴۰۰ هزار تومان بوده و در سال ۹۹ به ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است، که رشدی ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد.این وام در طول ۱۰ ماه آموزشی و هر ماه به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال خواهد بود.

معاون صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در خصوص وام مسکن نیز گفت:در این بخش دو نوع وام شامل "وام مسکن" و وام "ودیعه مسکن" به دانشجویان تعلق می‌گیرد. وام مسکن به تناسب منابع موجود به دانشجویان غیر بومی و دانشجویانی که در خوابگاه‌های دانشجویی سکونت ندارند با ارایه اجاره نامه مورد تایید، تعلق می‌گیرد اما وام ودیعه مسکن تنها به دانشجویان متاهل اختصاص خواهد یافت.

وی ادامه داد: اتفاق مثبتی که در این حوزه رخ داده است، افزایش ۲۰ درصدی "وام مسکن دانشجویان مجرد" و ۱۵ درصدی "وام مسکن دانشجویان متاهل" در سال ۹۹ است.بر این اساس وام مسکن مجردی در سال گذشته یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بوده که در سال ۹۹ به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است، وام مسکن دانشجویان متاهل نیز در سال گذشته مبلغ دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بوده که در سال جاری به ۳۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.

بنا بر تاکید تدین؛ حداکثر سنوات مجاز برای استفاده از سرفص وام‌های "تحصیلی" و "مسکن" در طول تحصیل با رعایت مقررات آموزشی و طبق دستورالعملی که توسط صندوق تعیین می‌شود برای دوره کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر ۴ نیمسال تحصیلی، دوره کارشناسی پیوسته حداکثر ۸ نیمسال تحصیلی و دکترای عمومی ۱۴ نیمسال تحصیلی است.

معاون صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تاکید کرد: صندوق رفاه دانشجویان در هر ماه وام مسکن به دانشجویان خود اعطا می‌کند که این وام منافاتی با وام تحصیلی ندارد و یک دانشجو می‌تواند از هر دو ردیف "وام تحصیلی" و "وام مسکن" استفاده کند.سرفصل وام ودیعه مسکن نیز به کلیه دانشجویانی متاهل در سه گروه در مقاطع عادی و تحصیلات تکمیلی و با مبالغ مختلف تعلق می‌گیرد.

وی تاکید کرد: وام ودیعه مسکن گروه اول شامل دانشجویان محصل در دانشگاه‌های علوم پزشکی و موسساتی که زیر نظر وزارت بهداشت در استان تهران دانشجو پذیرش می‌کنند از جمله دانشگاه‌های علوم پزشکی"ایران"، بقیه‌الله"، "علوم بهزیستی"، "تهران"،"شهید بهشتی"، "ارتش"، "تربیت مدرس" و موسسات "انستیتو پاستور ایران"، "انتقال خون"، "هلال ایران"، "رویان" و "شاهد" تعلق می‌گیرد.

تدین گفت: بر این اساس تسهیلات "ودیعه مسکن مقاطع عادی گروه ۱" مبلغ ۱۵ میلیون تومان بوده که به ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده و دانشجویان با ارائه اجاره‌نامه می‌توانند از این وام به مدت یک بار در طول تحصیل استفاده کنند.در این تقسیم بندی، به دانشجویان محصل در مقاطع تحصیلات تکمیلی (دانشجویان PH.d و دکتری) گروه ۱، سال گذشته مبلغ ۲۰ میلیون تومان اعطا شده که در سال جاری این مبلغ به ۲۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

معاون صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: وام‌های ضروری به دانشجویانی که در نتیجه یک رویداد با مشکل مواجه می‌شوند و برای یک بار در طول مدت تحصیل اعطا می‌شود که سقف آن در مقاطع عادی از ۶ میلیون ریال به ۱۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرده است که رشدی ۶۷ درصدی را نشان می‌دهد و در مقطع تکمیلی نیز از ۱۰ میلیون ریال به ۱۶ میلیون ریال در سال جاری افزایش پیدا کرده که حاکی از رشدی ۶۰ درصدی است.

وی افزود:دانشجویان تنها یکبار در طول تحصیل خود مجاز هستند تا از این نوع وام استفاده کنند، اما از آن‌جایی که دغدغه ما در صندوق، ایجاد رفاه و آسایش برای دانشجویان است، در حال ارایه پیشنهادی به اعضای هیأت امنا هستیم تا برخی از دانشجویان از جمله دانشجویان پزشکی که سنوات تحصیلی طولانی‌تری به نسبت دیگر دانشجویان دارند، بتوانند بیش از یک بار از این وام استفاده کنند.

تدین افزود: در خصوص کمک‌های خاص به دانشجویانی که دچار بیماری‌های خاص و یا صعب العلاج هستند، از سرفصل وام "بیماری‌های خاص"، سال گذشته مبلغ ۲۰ میلیون ریال کمک بلاعوض اعطا شده است، که این مبلغ در سال ۹۹ به ۳۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرده و دانشجویان عزیز نیازی به بازپرداخت آن ندارند.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

جلوگیری از سرقت فروشگاه در روزهای شلوغ تهران

تهران ، یکی از پرجمعیت ترین شهر های ایران است که در آذر ماه سال 1174 توسط شاه قاجار به عنوان پایتخت ایران انتخاب شد .

آغا محمدخان قاجار بعد از رسیدن به شاهی، تهران را به عنوان پایتخت ایران معرفی کرد. تا قبل روی کار آمدن شاه قاجار، شیراز پایتخت سرزمین کهن ایران بود.
شاه قاجار در انتخاب پایتخت به جز شیراز دو گزینه داشت، اولی اصفهان بود و دومی تبریز، که اولی را به‌خاطر بی رونقی در آم زمان و دومی را به خاطر نزدیکی به عثمانی انتخاب نکرد و همراه با سپاهش راهی تهران شد تا این شهر را به عنوان پایتخت خود انتخاب کند.
موقعیت جغرافیایی این شهر مهم‌ترین علت انتخاب تهران بود. یکی از دیگر از علت‌های این انتخاب آب‌و‌هوای مناسب آن روزهای تهران بود که شاه قاجار را مجاب کرد که این شهر را به پایتختی خود انتخاب کند.
این انتخاب سبب شد که تهران، از آن سال به بعد تبدیل به مهم‌ترین شهر ایران چه در زمان شاهان قاجار و پهلوی و در زمان جمهوری اسلامی شود.

روزهای شلوغ تهران

تهران یکی از شلوغترین شهر های ایران محسوب میشود که از رونق خوبی هم برخوردار است. همین سبب شده است که تعداد فروشگاه ها و پاساژ های تهران درحال افزایش است تا نیاز جمعیت را تامین کند.
این شلوغی گاهی دردسر ساز هم میشود. مخصوصا در ماهای اخر سال که بسیاری هم از شهرهای اطراف برای خرید به تهران می آیند و جمعیت تهران را افزایش میدهند و میتوان دید که  اکثر مردم بدنبال خرید وسایل جدید و لباس های نوع هستند.

در این روزها مغازه داران روز های شلوغی را سپری میکنن اما یکی از بزرگترین مشکلات در این شلوغی ها ، مشکل افزایش سرقت است که گاهی فروشگاه ها بقدری شلوغ میشوند که فروشنده ها نمیتوانند جوابگوی همه ی مشتریان باشند و  دیگر مغازه از دست فروشنده ها در میرود ، در این شرایط نمیشود خریدار واقعی را از کسی که میخواهد اجناس رو سرقت کند تشخیص داد همین سبب میشود که  بسیاری از مغازه داران در انتها که اجناسشون رو شمارش میکنن متوجه سرقت می شوند ، اما دیگر کار از کار گذشته است.

یکی از مهمترین وسیله هایی که برای هر صنفی نیاز است دزدگیر های فروشگاهی میباشد که به شما مخصوصا در زمان هایی که فروشگاه شلوغ است کمک میکند تا در همان لحظه متوجه سرقت بشوید و سریعا دست بکار بشوید.
دزدگیر های فروشگاهی انواع مختلفی دارند که با توجه به فرکانس های محیط ، دهانه ورودی فروشگاه ، صنف فروشگاه میتواند متفاوت باشد اما از کجا میتوان متوجه شد که بهترین دزدگیر برای فروشگاه شما چیست؟

BNBGATE

شما همین حالا میتوانید با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا به طور رایگان در محل حاضر شوند و با کارشناسی بهترین پیشنهاد را به شما بدهند و اطلاعاتتون رو در مورد گیت های فروشگاهی افزایش بدهند.

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Car rental in Tehran

WhatsApp Image 2020 10 29 at 11.00.19 300x204 - Car rental in Tehran

Tehran is one of the most populous cities in Iran, which was chosen as the capital of Iran in December 1174 by Shah Qajar.

After reaching the throne, Agha Mohammad Khan Qajar introduced Tehran as the capital of Iran. Before Shah Qajar came to power, Shiraz was the capital of the ancient land of Iran.

Shah Qajar had two options in choosing the capital except Shiraz, the first was Isfahan and the second was Tabriz, who did not choose the former due to the lack of prosperity in the present time and the latter due to its proximity to the Ottomans and went with his army to Tehran to Choose the title of your capital.

The geographical location of this city was the most important reason for choosing Tehran. Another reason for this choice was the suitable climate of those days in Tehran, which persuaded the Qajar king to choose this city as his capital.

This choice caused Tehran to become the most important city in Iran from that year, both during the Qajar and Pahlavi kings and during the Islamic Republic.Due to its prosperity, this crowded city attracts many people from other cities of Iran to work and live every year.According to statistics recorded by the Cultural Heritage and Tourism Organization of Tehran Province, an average of 1.2 million foreign tourists travel to Tehran annually, which is a good number for Tehran compared to other cities in Iran.

WhatsApp Image 2020 10 29 at 11.00.19 3 300x204 - Car rental in Tehran

Problems of living in big cities

One of the major problems of living in big cities like Tehran can be called congestion and traffic, which for many is considered annoying.

Therefore, in Tehran, it can be said that taxi fares for traffic in the city are very high and they are not suitable and economical at all.You may say to yourself that if we travel to Tehran, we will not use taxis for traffic and we will use other means such as bicycles and so on.But there is no place for bicycles in the streets of Tehran, and if there was. One of the problems with speed bicycles is that if you want to visit all the sights of Tehran by bicycle, it is very time consuming due to the large city of Tehran and its numerous sights.

WhatsApp Image 2020 10 29 at 11.00.19 1 300x204 - Car rental in Tehran

our suggestion

You can have your car in Tehran without buying it.One of the problems of Tehran is the small number of car rental companies.

Due to their small number, many use inappropriate machines and vehicles and are of very low quality.By renting your favorite car, you no longer need to worry about your time and you can safely rent your favorite car for as long as you want.There are some people who do not want to face the traffic of Tehran and walk around the city safely, so there is no problem, you can rent a car with the driver to continue your journey safely.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 13 300x204 - Car rental in Tehran

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

 


:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

خوابگاه‌های دانشجویی در کشورهای دیگر چه امکاناتی دارند؟

 

"خوابگاه" (dormitory) نوعی مکان اقامتی است که معمولاً برای اقامت گروه بزرگی از افراد مرتبط با هم یا هم صنف طراحی می‌شود. خوابگاه‌ها در دانشگاه‌ها، کالج‌ها، مدارس شبانه روزی رواج بیشتری دارند.

خوابگاه دانشجویی با مدیریت دانشگاه و برای اسکان دانشجویان کار می‌کند. دانشجویان متقاضی سکونت در خوابگاه، در طول تحصیل به صورت فردی یا گروهی، تمام یا بخشی از دوران تحصیلی خود را در خوابگاه می‌گذرانند. خوابگاه‌های دانشجویی برای اقامت دانشجویان در  پردیس دانشگاه یا در بیرون از محیط دانشگاه طراحی و ساخته می‌شوند. اتاق‌های خوابگاه‌های دانشجویی می‌تواند انفرادی یا گروهی باشد. در این مقاله امکانات 7 خوابگاه کشورهای آسیایی را بررسی کرده ایم.

چین

زندگی در محوطه دانشگاه بسیار راحت و امن است. اکثر دانشجویان چینی به دلیل قیمت‌های مناسب و امکانات کامل تصمیم می‌گیرند که در خوابگاه‌ دانشگاه زندگی کنند. بیشتر دانشگاه‌های چین، برای دانشجویان خارجی خوابگاه دانشجویی بین‌المللی فراهم می‌کنند. معمولا برای دانشجویان خارجی اتاق‌های یک خواب، دو خواب و سه خواب وجود دارد. دانشجویان می‌توانند هر اتاقی را که مایل هستند، انتخاب کنند. بسیاری از خوابگاه‌ها امکانات مورد نیاز مانند دسترسی به اینترنت، تلویزیون، مبلمان، سرویس بهداشتی، تلفن و آشپزخانه را دارند. دانشگاه‌های شمال چین نیز در زمستان مجهز به سیستم گرمایشی هستند. قیمت دانشگاه‌های مختلف با توجه به امکانات آنها متفاوت است.

 

در خوابگاههای چین، چهار الی شش دانشجوی هم جنس با هم در یک اتاق زندگی می‌کنند. برق معمولا در تمام ساعات روز در دسترس است. ساعات خواب نیز ممکن است با قطع برق در یک زمان معین مثلا در نیمه شب اجرا شود. دانشجویان چینی که به زبان انگلیسی مسلط هستند می‌توانند با دیگر دانشجویان خارجی در یک خوابگاه زندگی کنند، تا به دانشجویان خارجی که هم اتاقی آنها هستند عادت‌های زندگی در کشور چین را بیاموزند و در فعالیت‌های دانشجویی با یکدیگر مشارکت کنند. خوابگاه‌های دانشجویان خارجی در چین مجهزتر است و تنها دو دانشجو می‌توانند در یک اتاق باشند.

هند

دانشگاه‌های هند سیاست‌های امنیتی را برای اطمینان ساکنین خوابگاه‌ تعیین کرده است. ساعت ورود و خروج برای هر خوابگاه تعیین شده است و در هر اتاق خواب نیز نوشته شده است. آشکارسازهای دود سالانه چک می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که آنها خوب عمل می‌کنند. سیستم‌های ایمنی آتش نشانی حداقل یک بار در سال توسط پرسنل آتش نشانی مورد بررسی قرار می‌گیرند. امکانات خوابگاه‌های هند مناسب است اما بیشتر دانشجویان ترجیح می‌دهند تا برای خود خانه خصوصی اطراف دانشگاه اجاره کنند زیرا آنها مجهزتر هستند.

روسیه

دانشگاه‌های روسیه در سطح خوبی قرار دارند. در هر اتاق کابینت، سرویس بهداشتی و آشپزخانه موجود است. معمولا یک تا چهار نفر در هر اتاق زندگی می‌کنند. اتاق‌های دو تا سه نفره معمولا به دانشجویان کارشناسی داده می‌شوند. اتاق‌های دو نفره به دانشجویان کارشناسی ارشد داده می‌شود. امنیت دانشجویان برای دانشگاهای روسیه در اولویت قرار دارد. بسیاری از خوابگاه‌ها مجهز به دوربین مدار بسته هستند. معمولا دانشجویان برای ورود به خوابگاه باید کارت دانشجویی خود را نشان دهند. در برخی از خوابگاهها حتی اسکنر اثر انگشت در قسمت ورودی نیز تعبیه شده است.

 

هر ساختمان یک سیستم ایمنی آتش نشانی دارد. دانشگاههای روسیه برای کارکنان خود کلاس آموزش زبان انگلیسی برگزار می‌کنند تا برقراری ارتباط با دانشجویان خارجی آسان‌تر شود. هزینه‌های اقامت به جایی که دانشگاه در آن قرار دارد، نوع خوابگاه، تعداد دانشجویان یک اتاق و عوامل دیگر بستگی دارد. هزینه اقامت دانشجویان بورسیه نسبت به دیگر دانشجویان بسیار کمتر است. محوطه دانشگاه نیز دارای امکاناتی از جمله مغازه، کافه ، سالن‌های غذاخوری، داروخانه ، دفاتر بانک و استخر شنا، اتاق تناسب اندام و مراکز ورزشی و تفریحی است. تقریبا در تمام خوابگاه‌های روسیه مراکز ورزشی وجود دارند که دانش آموزان می‌توانند به صورت رایگان و یا هزینه بسیار پایین از این امکانات بهره مند شوند.

 لهستان

در "دانشگاه فناوری ورشو" (WUT) لهستان، 12 خوابگاه یک، دو و سه خوابه وجود دارد. باشگاه، استخر شنا، کتابخانه، اتاق تلویزیون، لباسشویی و آشپزخانه نیز موجود است. قیمت هر اتاق تقریبا ماهانه 100 یورو است. شورای صنفی دانشجویان مسئولیت اقامت تمام دانشجویان بین‌المللی را بر عهده دارد.

 

کره جنوبی

خوابگاه دانشجویان در دانشگاه ملی سئول کره جنوبی دارای 190 اتاق برای دانشجویان آقا و 103 اتاق برای دانشجویان خانم است. هر اتاق 13 متر عرض دارد و برای دو نفر مناسب است. هر دانشجو دارای یک تخت خواب، روتختی، میز، صندلی، کمد لباس، قفسه کتاب است. علاوه بر این هر اتاق یک دستگاه تهویه هوا، تلفن، سطل زباله دارد. سرویس بهداشتی دانشجویان مشترک است.

 

مرکز آموزش بهداشت در طبقه همکف قرار دارد و شبانه روز دایر است و دانشجویان می‌توانند از تمام امکانات آموزشی و بهداشتی بهره مند شوند.

ژاپن

در دانشگاه بین‌المللی ژاپن 300 اتاق خصوصی برای تمام دانشجویان وجود دارد. تمام این اتاق‌ها دارای حمام خصوصی، تخت خواب، میز و تلفن است. به دانشجویان ورودی سال اول، خوابگاه در محوطه دانشگاه داده می‌شود.

دانشجویان متاهل می‌توانند در قرعه کشی شرکت کنند تا در" آپارتمان‌های دانشجویان متاهل" (MSA) سکونت کنند. این آپارتمان‌ها بدون اثاثیه هستند و یک آشپزخانه و یک اتاق خواب دارند.

واحدهای آپارتمان‌های دانشجویان متاهل تنها در اختیار زوج‌هایی که به طور رسمی ازدواج کرده اند و فرزندی ندارند قرار می‌گیرد. با این حال، هر ساله تعداد کمی از واحدها به افرادی که دارای حداکثر 2 فرزند زیر 5 سال هستند، داده می‌شود.

 

در ساعت 11:30 – 13:30 در کافه تریا ناهار سرو می‌شود و آخرین سفارش هم در ساعت 13:15 پذیرفته می‌شود و در ساعت 17:30 – 20:00 نیز شام سرو می‌شود که آخرین سفارش در ساعت 19:45 پذیرفته می‌شود. "دستگاه فروش خودکار" (Vending machines) نیز در طبقه دوم کافه موجود است.

امکانات خوابگاه شامل سالن‌های بزرگ برای تجمع گروهی، سالن‌های کوچک برای جلسات مطالعه یا مکان استراحت است. یک اتاق بیلیارد و یک تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ در سالن موجود است.

هر یک از اتاق‌های خوابگاه اصلی دارای یک آشپزخانه مشترک است. دانشجویان می‌بایست پس از هر بار استفاده از آشپزخانه آنجا را تمیز کنند. این دانشگاه دارای یک سالن ورزشی کاملا مجهز است. دانشجویان می‌توانند در آنجا ورزش‌هایی مانند بسکتبال، والیبال، فوتبال، بدمینتون انجام دهند و از دستگاه‌های بدنسازی استفاده کنند.

ترکیه

دانشگاه‌های ترکیه نیز همانند مراکز آموزشی دیگر طوری طراحی شده اند که محیط آموزشی مناسبی را برای دانشجویان فراهم کنند. پذیرش و قرار دادن دانشجویان در خوابگاهها در ابتدای هر سال تحصیلی مطابق با ظرفیت و تقاضای موجود بررسی می‌شود. خوابگاه‌های کشور ترکیه به وسیله تفکیک جنسیت جدا می‌شوند و دارای اتاق دو نفره، تک‌نفره و چهار نفره هستند.

دانشگاه‌ها تمام امکانات مسکونی و نیازهای اساسی مانند یک یخچال کوچک، تخت خواب، تلفن، اینترنت رایگان، کمد، میز، صندلی، چراغ خواب را در اختیار دانشجو قرار می‌دهند.

اکثر خوابگاه ها دارای کافه تریاهای کوچک هستند که تا نیمه شب سرویس می‌دهند.

 

خوابگاهها برای رزرو اتاق در ابتدای هر سال تحصیلی و همچنین ماهانه مبالغی دریافت می‌کنند. قیمت متوسط هر اتاق بین 30 تا 300 دلار است که هر ماه باید پرداخت شود و این قیمت بسته به امکانات اتاق متغیر است.

در ادامه به امکانات "دانشگاه باغچه‌شهر"  (BAHÇEŞEHİR) یکی  از  دانشگاه‌های خصوصی ترکیه می‌پردازیم.

این دانشگاه در سال۱۹۹۶ توسط بنیاد آموزشی "باغچه شهر ـ اوغور" (Bahçeşehir- uğur) در استانبول تأسیس شد.

از امکانات این دانشگاه می‌توان به اینترنت رایگان، نظافت رایگان، سالن‌های بزرگ که دانشجویان می‌توانند در آنجا آشپزی کنند و تلویزیون تماشا کنند، سالن سینما با ظرفیت 35 نفر، پارکینگ، درمانگاه، آرایشگاه، گیم نت، اتاق مطالعه، کتابخانه، خشکشویی و استخر شنا و یک بوفه که سه وعده صبحانه، ناهار و شام در آنجا سرو می‌شود، اشاره کرد. تمام این امکانات به صورت ۲۴ ساعت از شبانه روز و در تمام ۷ روز هفته ارائه می‌شود.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

قبل از اینکه پشیمان شوید نسبت به خرید ردیاب خودرو اقدام کنید

 
از زمان اختراع ماشین تا به الان این وسیله نقلیه از با ارزش ترین اهداف دزدها هستند زیرا خیلی خوب فروخته می‌شود. با این تفاسیر کاملا طبیعی است که هنگام رفتن به مهمانی، رفتن به جلسه کاری مدام استرس این را داشته باشید که از پنجره ماشین را نگاه کنم که کسی به آن آسیب نزده باشد یا به سرقت نرود.
با وجود روی کار آمدن سیستم ایموبلایزر در ماشین های امروزه خیلی از سارقان پیشرفته شده اند و در سه سوت می‌توانند ماشین را روشن کنند از این رو نصب وسایل امنیتی چون دزدگیر خودرو ضروری است.
 
قبل از اینکه پشیمان شوید نسبت به خرید ردیاب خودرو اقدام کنیدردیاب خودرو بهتر است یا دزدگیر ماشین
مهم ترین تفاوت بین دزدگیر و ردیاب خودرو این است که با دست زدن به ماشین و تکان دادن آن آژیر دزدگیر فعال می‌شود و صدای وحشتناکی تولید می‌کند که باعث ترس و دلهره سارق می‌شود اما با نصب ردیاب خودرو به صورت مخفیانه امکان ردیابی آنلاین ماشین وجود دارد.

با وجود نصب دزدگیر خودرو و فعال شدن آژیر هنگام تکان دادن و دست زدن به درب ماشین امکان غیرفعال کردن دزدگیر وجود دارد در صورتی که دستگاه های ردیاب خودرو به صورت مخفیانه نصب می‌شوند و کسی بغیر از مالک خودرو از نصب این دستگاه مطلع نیست و به صورت آنلاین امکان پیدا کردن و موقعیت دقیق ماشین وجود دارد.

سرقت ماشین به معنای یک دردسر جدید و دوندگی به کلانتری هاست
قطعا با وجود این همه نوسان دلار در کشورمان حتی کسانی که از ماشین های ارزان قیمت چون پراید، پژو 206 بهره مند هستند به فکر حفظ امنیت ماشین خود هستند. برخی از صاحبان ماشین حتی از این وسیله نقلیه در اسنپ استفاده می کنند و امرار معاش خود را تامین می‌کنند، بنابراین قطعا سرقت ماشین یعنی اوج ناامیدی و دلهره را در بین مالکان خودرو در بر دارد.
قبل از اینکه پشیمان شوید نسبت به خرید ردیاب خودرو اقدام کنید
سردرگمی هنگام خرید ابزارهای امنیتی خودرو به دلیل نداشتن اطلاعات کافی است
قطعا با خرید ماشین اولین چیزی که دوست و آشنا به شما می‌گوید این است که حتما برای ماشین قفل پدال یا قفل فرمان بخر و سریعتر دزدگیر خودرو برای ماشین نصب کن. اما واقعیت امر این است که این وسایل تنها باعث تاخیر در سرقت ماشین می‌شوند و امکان غیرفعال کردن آنها توسط سارقین وجود دارد. تنها وسیله ای که می‌تواند به شما کمک کند ردیاب خودرو است زیرا حتی با سرقت ماشین امکان پیدا کردن ماشین و موقعیت دقیق خودرو از طریق گوشی و سایت وجود دارد.
دزدگیر ماشین تنها یک وسیله برای پیشگیری از سرقت است
دزدگیر شامل قطعات سنسور، آژیر، یک گیرنده رادیویی برای کنترل بی سیم است. با نصب سنسورهای مختلف روی دربهای ماشین و اتصال آن به آژیر عملا با دست دادن، تکان دادن، وارد کردن ضربه یا فشار به ماشین آژیر فعال و صدای هشدار به صدا در می‌آید. قطعا دزدگیر خودرو تنها می‌تواند باعث ترس و دلهره در سارقان شود اما امکان غیرفعال کردن آن نیز وجود دارد زیرا سارق با فهمیدن نصب این دستگاه روی ماشین میتواند برق خودرو را قطع و دستگاه را غیرفعال کند.

 

قبل از اینکه پشیمان شوید نسبت به خرید ردیاب خودرو اقدام کنید
با خرید و نصب ردیاب خودرو از موقعیت ماشین خود در هرجایی از دنیا مطلع شوید
دستگاههای ردیاب خودرو با اینکه در برخی از شهرها هنوز جا نیفتاده است اما بعنوان یکی از بهترین وسایل امنیتی خودرو نامیده می‌شوند. شما با نصب ردیاب خودرو عملا کار سارقان را سخت می‌کنید زیرا بغیر از صاحب خودرو کسی نمی‌داند که روی ماشین ردیاب نصب شده است.
 
ویژگی های ردیاب خودرو
 
بارزترین ویژگی ردیاب خودرو پیدا کردن موقعیت ماشین است اما این دستگاه امکانات فوق العاده دیگری به همراه دارد که شامل موارد زیر است:
1. قابلیت مشاهده مسیرها، توفقات، حرکات ماشین
2. اطلاع از موقعیت ماشین به صورت آنلاین
3. قابلیت مشاهده میزان سوخت ماشین
4. امکان فعال کردن دکمه اضطراری SOS وجود دارد که با فعال شدن آن افراد میتوانند با فشردن دکمه اضطرای ردیاب درخواست کمک کنند.
5. امکان خاموش کردن خودرو با فرستادن پیامک
6. قابلیت شنود داخل کابین ماشین با نصب میکروفن
7. امکان مشاهده تصاویر داخل ماشین با نصب دوربین به ردیاب خودرو
8. قابلیت تعیین محدوده جغرافیایی
ردیاب خودرو آهنربایی نسل جدیدی از جدیدترین ردیاب خودرو در دنیاست
با پیشرفت تکنولوژی در صنعت جی پی اس خودرو عملا شاهده تولید و عرضه جدیدترین ردیاب خودرو در بازار هستیم. ردیاب خودرو آهنربایی به دلیل قابلیت حمل، باتری و میکروفن داخلی توانسته است تقاضای خرید این دستگاه را افزایش دهد.

 

قبل از اینکه پشیمان شوید نسبت به خرید ردیاب خودرو اقدام کنید
متاسفانه خیلی از افراد با پیش آمدن تصادفات، سرقت ماشین تازه به فکر این میفتند که وسایل امنیتی را روی ماشین نصب کنند. این یک اشتباه فاحش است که از طرف خیلی از ما رخ می‌دهد بنابراین شما جزو آن دسته افراد نباشید و همین الان امنیت ماشین را بالا ببرید و با گرفتن شماره تلفن های شرکت ما نسبت به خرید این دستگاه اقدام کنید.
 
سرمایه گذاری

خرید ردیاب خودرو یک هزینه اضافی نیست بلکه یک سرمایه گذاری طولانی مدت است که باعث می‌شود علاوه بر افزایش امنیت ماشین نسبت به پیدا کردن خودرو در هنگام سرقت ماشین به هیچ وجه دلهره نداشته باشید

قبل از اینکه پشیمان شوید نسبت به خرید ردیاب خودرو اقدام کنیدBNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان جی پی اس خودرو به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

WWW.BNBGATE.COM

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Buy a car tracker before you regret it

Since the invention of the car until now, this vehicle has been one of the most valuable targets of thieves because it sells very well. With these interpretations, it is quite natural that when going to a party, going to a business meeting, you constantly have the stress of looking out of the car window that no one has damaged or stolen.
Despite the introduction of the immobilizer system in today’s cars, many thieves have advanced and can turn on the car in three whistles, so it is necessary to install security devices such as car alarms.

WhatsApp Image 2020 12 17 at 12.54.48 300x220 - Buy a car tracker before you regret it

A car tracker is better or a car alarm

The most important difference between a car alarm and a car tracker is that by touching the car and shaking it, the alarm siren is activated and produces a horrible sound that frightens the thief, but by installing the car tracker, it is possible to secretly track the car online. .
Despite installing the car alarm and activating the siren when shaking and touching the car door, it is possible to deactivate the alarm if the car tracking devices are installed secretly and no one other than the car owner is aware of the installation of this device. It is possible to find the exact position of the car online.

Stealing a car means a new hassle and running to the police station

Certainly, despite all the fluctuations of the dollar in our country, even those who use cheap cars such as Pride, Peugeot 206 are thinking about maintaining the security of their cars. Some car owners even use this vehicle in Snap and make a living, so car theft is definitely the peak of frustration and apprehension among car owners.
Confusion when buying car security tools is due to lack of information

Definitely, when buying a car, the first thing a friend and acquaintance will tell you is to buy a pedal lock or steering wheel lock for the car and install a car alarm for the car faster. But the fact is that these devices only delay the theft of the car and can be disabled by thieves. The only tool that can help you is a car tracker because even with car theft, it is possible to find the car and the exact location of the car through the phone and the site.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۴ 2 300x188 - Buy a car tracker before you regret it

A car alarm is just one way to prevent theft

The alarm includes sensor components, a siren, a radio receiver for wireless control. By installing various sensors on the car doors and connecting it to the siren, the siren is practically activated by shaking, shaking, hitting or pushing the car and the alarm sound is sounded. Of course, car alarm can only cause fear and panic in thieves, but it is also possible to disable it, because the thief, realizing the installation of this device on the car, can cut off the car’s power and disable the device.

Find out the location of your car anywhere in the world by purchasing and installing a car tracker

Car tracking devices, although not yet in place in some cities, are considered to be one of the best car security devices. By installing a car tracker, you practically make the work of thieves difficult because no one but the car owner knows that the tracker is installed on the car.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۶ 2 300x153 - Buy a car tracker before you regret it

Car Tracker Features

The most obvious feature of a car tracker is finding the position of the car, but this device has other great features that include the following:
1. Ability to view routes, achievements, car movements
2. Inform the location of the car online
3. Ability to view the amount of fuel in the car
4. It is possible to activate the SOS emergency button, which by activating it, people can request help by pressing the emergency button of the tracker.
5. Ability to turn off the car by sending a text message
6. Ability to listen inside the car cabin by installing a microphone
7. Ability to view images inside the car by installing the camera on the car tracker
8. Ability to determine the geographical area
The magnet car tracker is a new generation of the newest car tracker in the world
With the advancement of technology in the car GPS industry, we are practically witnessing the production and supply of the latest car tracker in the market. The magnetic car tracker has been able to increase the demand for this device due to its portability, battery and built-in microphone.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۲ 300x238 - Buy a car tracker before you regret it

Buy a car tracker before you regret it

Unfortunately, many people think of installing security devices on their car when it comes to car theft. This is a big mistake that happens by many of us, so do not be one of those people and increase the security of the car right now and buy this device by taking our company’s phone numbers.

investment

Buying a car tracker is not an additional cost but a long-term investment that in addition to increasing the security of the car, you do not have to worry about finding a car when the car is stolen.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 8 300x204 - Buy a car tracker before you regret it

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

WWW.RENTALCARIRAN.COM



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

خوابگاه های دانشجویی در ایران

 

بسیار پیش امده است که دانشجویان بعد از قبولی در دانشگاه های خوب در سراسر ایران با مشکل خوابگاه مواجع میشوند که انها را درچار تردید میکند و باعث میشود که از سفر به شهر های دیگر خودداری کنند و زحماتشان در سال های تحصیل بیهوده شود و باعث میشود که بسیاری از دانشجویان ، دانشگاه مناسبی را برای تحصیل انتخاب نکنند.                                                                                                                                                                                                                             محل سکونت دانشجویان برای خانواده ها  از اهمیت بالایی برخوردار است و مهم است که از امکانات مناسبی برخوردار باشد اما متاسفانه در سراسر کشور خوابگاه های مختلفی وجود دارد که بسیار کیفیت پایینی دارند و باعث شده اند که بسیاری از مردم از خوابگاه ها دوری کنند و به خوابگاه ها بی اعتماد شوند ، در کشور ما از این موارد زیاد دیده میشود و زمانی که شما به این خوابگاه ها مراجعه میکنید و کیفیت پایین انهارا مشاهده میکنید، باعث میشود که برای سکونت فکر دیگری کنید.

امکانات و محیط خوابگاه ها

تعداد خوابگاه ها در کشور  روزبه روز در حال افزایش است و زمانی که شما اگهی های این خوابگاه را مشاهده میکنید نمیدانید که کدامیک مناسب شما است و میتواند نیازهای شما را براورده کند ، از امکانات و محیط خوابگاه و دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی(که برای دانشجویان مهم است) نیز خبر ندارید .                                                                                                                                                                                                                                                                             برای گرفتن اطلاعات کامل باید به خوابگاه ها مراجعه کنید تا امکانات و محیط انرا مشاهده کنید که این کار وقت گیر میباشد و  بخوبی متوجه همه ی امکانات نمیشوید و به دلیل تعداد زیاد خوابگاه ها نمی توانید از همه ی خوابگاه های اطراف خود مطلع شوید.

بهترین خوابگاه ها

شما برای مشاهده بهترین خوابگاه ها در سراسر ایران میتوانید به سایت خوابگاه یار مراجعه کنید ،که همگی از نظر کیفیت مورد تایید خوابگاه یار میباشند و شما میتوانید با انتخاب محل زندگی و شرایط کاری خود ، بهترین گزینه ها را ببینید و بطور کامل امکانات و محیط خوابگاه هارا مشاهده کنید.

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate
ترفندهای مهم ترغیب مشتریان به خرید

رقابت در بازار امروز، دیگر برای کیفیت نیست زیرا که تنوع محصولات و خدمات باکیفیت نیز به اندازه محصولات و خدمات نامرغوب زیاد شده است. همین عامل باعث شده است که مشتریان به آسانی محصولات جدید را برای خرید امتحان نکنند.

از طرف دیگر دغدغه کسب‌وکارهای امروز دیگر فروش نیست، بلکه ترغیب مشتریان به استفاده و امتحان کردن است. همین‌که افراد بیشتری محصولات و خدمات ما را امتحان کنند و با ما آشنا شوند، خود نیز می‌تواند موفقیت بزرگی در مقایسه با رقیبان باشد.

در این مقاله به این موضوع پرداخته‌ایم که چگونه می‌توانیم با روش‌های کم‌هزینه و براساس کارکرد مغز انسان، افراد بیشتری را به سمت امتحان و انتخاب محصولات‌ ترغیب کنیم.

ترفندهای مهم ترغیب مشتریان به خرید

کارکرد مغز انسان

اغلب ما انسان‌ها مغز را به عنوان بخش منطقی خود می‌شناسیم. همچنین اعتقاد داریم که تصمیم‌هایی که مغز ما می‌گیرد از روی استدلال و منطق است؛ اما تحقیقات نشان می‌دهد که مغز انسان در بیشتر موارد تصمیم‌های منطقی نمی‌گیرد.

یکی از موقعیت‌هایی که مغز شدیداً در هنگام تصمیم‌گیری در آن دچار بی‌منطقی می‌شود، هنگام خرید است. ما در زمان خرید کاملاً احساسی تصمیم‌گیری می‌کنیم و دلایل منطقی را بعداً برای توجیه تصمیمی که گرفته‌ایم، می‌سازیم و خود را قانع می‌کنیم.

اکنون ما نیز در فروش و کسب‌وکارمان می‌توانیم از این خاصیت مغز استفاده کنیم و شرایطی را برای تصمیم‌گیری آسان‌تر مغز فراهم کنیم و در نتیجه فروش‌مان را افزایش دهیم.

ترفندهای مهم ترغیب مشتریان به خرید

واکنش مغز انسان به عدد صفر

تحقیقات نشان می‌دهد که بالاترین میزان تصمیم‌های احساسی مغز در هنگام خرید، متعلق به زمان‌هایی است که با کالاهایی رایگان یا هدیه‌هایی که قیمت آن‌ها صفر است، مواجه می‌شویم.

برای درک بهتر این موضوع بهتر است موقعیت‌های زیر را که احتمالا برای همه ما پیش‌آمده است، به خود یادآوری کنیم:

زمانی را که در یک نمایشگاه قدم می‌زدیم و کلی هدایای تبلیغاتی به‌دردنخورد مانند جاکلیدی و بروشور را جمع‌آوری کردیم و پس از مدتی آن‌ها را بدون اینکه از آن‌ها کم‌ترین استفاده‌ای بکنیم، دورریخته‌ایم.

یا وقتی در مهمانی بودیم و بعد از پرخوری‌های فراوان و درحالی که دیگر معده‌مان ذره‌ای جا نداشته است، وقتی با ظرف ژله قرمز رنگ روی میز مواجه شده‌ایم کنترل خود را از دست داده‌ایم و آن ژله‌ها را نیز خورده‌ایم، البته تمام شب را نتوانستیم خواب راحتی داشته باشیم و احساس پشیمانی کرده‌ایم.

همه این‌ها درحالی است که اگر قرار بود برای آن جاکلیدی‌های تبلیغاتی یا آن ژله اضافه حتی مبلغ کوچکی را بپردازیم، محال بود که آن‌ها را خریداری کنیم. در موقیت‌های فوق تنها به‌این دلیل که رایگان بوده است، نتوانستیم خود را کنترل کنیم و تسلیم آن‌ها شده‌ایم.

بیایید این مورد را به‌صورت عملی روی خودمان امتحان کنیم.

موقعیت اول

فرض کنید که جلسه مهمی دارید و لباس رسمی نیز به تن دارید و البته کمی دیرتان شده‌ است. در پیاده‌رو جلوی محل قرار، یک فرد دست‌فروش خودکارهای خیلی خوبی را با ۴۰ درصد تخفیف می‌فروشد.

آیا توقف می‌کنید تا به حرف‌های آن دست‌فروش گوش دهید و آن خودکار را با آن تخفیف ویژه‌اش خریداری کنید؟

موقعیت دوم

در این‌جا دوباره فرض کنید که موقعیت قبل را دارید، یعنی کمی دیرتان شده است و با لباس رسمی در حال رفتن به محل قرار هستید. در این‌جا یک شرکت برای معرفی محصولاتش ۳۰ متر شیلنگ آب را به شما به رایگان می‌دهد.

آیا در اینجا توقف می‌کنید و آن ۳۰ متر شیلنگ آب رایگان را دریافت می‌کنید؟

نتایج آزمون واقعی

ما این تست را روی تعدادی افراد انجام دادیم و نتایج به شرح زیر بود:

تهیه خودکار با ۴۰ درصد تخفیف:  22 درصد

تهیه شیلنگ آب رایگان: ۷۸ درصد

ترفندهای مهم ترغیب مشتریان به خرید

5 تکنیک برای جذب مشتری

در ادامه ۵ تکنیک را می‌گوییم که براساس همین خاصیت مغز طراحی شده‌اند و استفاده درست از آن‌ها می‌تواند بسیار در افزایش فروش و ترغیب بیشتر مشتریان به استفاده از محصولات و خدمات ما موثر باشد.

1.رایگان شروع کنید

در این حالت می‌توانید محصولات و خدماتی را برای اولین بار و یا محدوده خاصی به مخاطبان خود رایگان ارائه دهید و امکانات پیشرفته‌تری را در ازای دریافت هزینه به مشتری ارائه دهید. این حالت بسیار موثر است در معرفی محصول و شناختن ان توسط مشتری

2.رایگان هدیه دهید

در این حالت می‌توانید به افراد در ازای خرید یک محصول، محصول دیگری را هدیه دهید. یا اینکه به ازای استفاده از تعدادی از خدمات، از یک هدیه برخوردار شوند یا در برخی از مناسبت‌ها هدایایی روی محصولات خود ارائه دهید. با این کار هم محصولتان بهتر دیده میشود و هم مشتری را ترغیب به خرید میکنید.

3.خدمات رایگان دهید

در این حالت خدمات جانبی محصولات خود یا بخشی از آن‌ها را می‌توانید هدیه دهید. یا اینکه از خدماتی مانند حمل و نقل رایگان، تعمیرات و … استفاده کنید. از وسایل یا امکاناتی استفاده کنید که شاید برای شما ارزش مالی زیادی نداشته باشد اما برای مشتری مهم است و باعث شود مشتری بیشتر به محصولات توجه کند

4.رایگان‌های شرطی دهید

در این حالت اگر افراد به شروط شما عمل کنند هدیه‌ای را دریافت می‌کنند. مثلا می‌توانید برای دریافت ارسال رایگان شرط سقف خرید قرار دهید یا  تعداد خرید در هر ماه را مبنای دریافت یک هدیه قرار دهید یا اینکه به ازای معرفی هر مشتری یک هدیه دریافت میکنند یا تخفیف بیشتری میگیرند

5.رایگان‌های اضافی دهید

این مورد یکی از حالت‌هایی است که هیچ شرط یا پیش‌نیازی در آن‌ وجود ندارد و همچنین از قبل به مخاطب برای دریافت هدیه وعده‌ای داده نشده است.

این نوع هدایا می‌تواند به شدت در ایجاد حس خوب و افزایش وفاداری مشتریان موثر باشند. و باعث میشود تا تا مدتی ان خرید خود را به یاد داشته باشند و ان محصول را برای خرید به افراد نزدیکشان پیشنهاد دهند.

آشنایی با این تکنیک‌ها می‌تواند هم استفاده مثبت داشته باشد و هم کارکردی منفی؛ اما فراموش نکنید که در بازار امروز تنها کسب‌وکارهایی پایدار هستند که می‌خواهند به مشتریان خود کمک کنند و مشکلات‌شان را حل کنند.

پس تلاش کنید از این تکنیک‌ها در جهت خدمت‌دهی بهتر به مشتری و همچنین کمک به تصمیم‌گیری آسان‌تر او برای انتخاب بهترین گزینه مدنظر استفاده کنید.

شرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان انواع گیت های فروشگاهی و لوازم جانبی (لیبل،تگ،…) به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

www.bnbgate.com

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Review of one of the good cars for renting in IRAN, the Renault Thunder 90

Rentalcariran.com has so many NEW L 90 or Thunder 90 that rents to customers, we will talk about L 90 the first question is:

Are the Thunder 90s that are produced in Iran different from those produced in other countries?

The only difference that exists here is the type of engine, because the models offered in Eastern Europe have a lower engine capacity than those produced in Iran. At the moment, the cars produced in Eastern Europe are 8-valve and 75-horsepower, while the Iranian specimen has a stronger engine fitting the climate in Iran.

The Thunder 90 is one of the Renault sedans that entered the Iranian market several years ago. The 90’s or 90’s is known as the Dacia Logan in the global market, including Russia and Brazil, and is being produced by the Dacia brand, one of the subsidiaries of the Renault company in Romania.

The Thunder 90 was initially intended to replace the arrows, but this promise never came true. For various reasons, including international sanctions against Iran, the Thunder 90 turned into an out-of-reach vehicle for the poorest community. However, the L90 production continued in Iran and the car was welcomed by very good customers.

l90 plus 1 - Review of one of the good cars for renting in IRAN, the Renault Thunder 90L90

Thunder 90 is currently being produced by Iran Khodro and Pars Khodro. One of the most important points in the L90 is its technical characteristics, coupled with low wear and tear, compared to many other competitors, including Peugeot Pars, Dena, Rana and 206.

The Thunder 90 is available in several types: E0, E1 and E2, which differ in terms of options, but the difference between their technical characteristics. In addition, shortly after the Thunder 90 with hand gear box, Iran Khodro and Pars Khodro decided to launch an automatic gearbox.

Purchase value in relation to price:

6.05

Design and appearance:

3.57

Features and capabilities:

4.10

You also rate

price icon10000USD (price range) price Renault Price Thunder 90 (price fluctuation and sales table) User rating: 10 4.6 out of 21 users

Positive comments Renault Tondar 90

Poor fuel consumption – Better build quality than competitors of the same class – Low depreciation – Promising driving force

Negative notes of Renault Thunder 90

The seats are not very comfortable – the old car design – the most commonly used cabin parts are dry plastics

Renault Thunder Security 90

Thunder 90 has won three safety stars from the Euro NCAP.

Reno Thunder Review Expert

Thunder 90 or El 90 or Logan, or any other name that’s in your mind, is one of Renault’s low-priced products produced by Iran Khodro and Pars Khodro in our country. The purpose of the car in the Iranian market was to provide a product for the middle class of the society, which did not happen with its rising prices.

The Thunder 90 is an easy car in the external design section, and it will never captivate you with a glance. The L90 has its appearance on the production line since its arrival in Iran and, of course, this simple design is well-liked by many Iranian users. Among the various components of the Thunderbolt 90, there is a relative alignment, but we should not simply overcome the negative features of its body design. The rear lights are not so beautiful and the car’s height looks a bit too much. All in all, the Thinker 90’s design depends entirely on your personal taste, and this design may be unfavorable for some others and for a different category of users.

l90 interior 1024x1024 - Review of one of the good cars for renting in IRAN, the Renault Thunder 90INTERIOR OF L90

Inside the cabin, the situation is the same and we are not faced with an exciting car. The cabin is designed in the simplest form, and there’s no such thing to mention.

The material used in the Thunder cockpit 90 is more plastic than it does, but this plastic does not lose its quality over time and, like many internal vehicles, does not face a strange problem. One of the negative aspects of the cabin is the comfort of not so high chairs, and especially the rear passengers will not feel comfortable on long journeys. But rentalcariran customized seats for comfortable condition.

The engine used in the El 90 Gem has 1.6 liters and can produce 105 horsepower and 140 Nm of torque. This power is transmitted to the front wheels by a 5-speed manual transmission or 4-speed gearbox. Fortunately, with the same power, Thunder 90 shows good performance in the acceleration section, and will not disappoint the driver especially in the manual model.

But in extreme conditions, such as the uphill with a clear cooler, you can not expect the same performance, and the efficiency of the car is greatly reduced. For an automated acceleration model of 0 to 100 km, 11.7 seconds are announced by automakers, but in practice less you can get this number.

In general, the Thunder 90 must be considered one of the highest quality domestic products that has not suffered a severe deterioration over the past years due to direct monitoring by Renault and remains a reliable vehicle among the people. The Thunder 90 is currently being sold on the market at a price of 10000 USD in the E2 model and 11000 USD in the automotive model. Despite the price, the Thunder 90 seems to be the best option against rivals such as Dena, Peugeot Pars, Peugeot 206 and the Carlson H220 and some other Chinese cars.

We rent L90 to our customers every days and they are satisfied and we got good and acceptable feedback for this car, also we advice every of our customers that want rent a car with good quality, agreeable price and safe



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

 مجوز تاسیس پانسیون

 

 

مجوز تاسیس پانسیون موضوعی است که در این نوشته قصد داریم تمامی جزئیات مربوط به آن را بررسی نماییم. واژه پانسیون مترادف هایی همچون اقامتگاه، خوابگاه یا خوابگاه دانشجویی دارد که تمامی این واژگان به مواردی اشاره می کنند که نشانگر محلی برای اقامت موقت می باشد.
در دنیای امروز که افراد جهت انجام امور مختلفی همچون تحصیل، تجارت، مسافرت و … ناچارند از محل سکونت خود فاصله گرفته و به شهرهای دور و نزدیک رفت و آمد داشته باشند به محلی احتیاج دارند که بتوانند در آن به شکل موقت سکونت داشته باشند به همین جهت وجود پانسیون ها و محل هایی از این دست اهمیت پیدا می کند.

پانسیون ها واقامتگاه ها عموما در کلانشهرهایی همچون تهران تاسیس می گردند و برای نگهداری و مدیریت آنها نیاز به وضع مقرراتی است که از بروز هرج و مرج جلوگیری شود. به عنوان مثال شرط پذیرش در یک خوابگاه دانشجویی ارائه کارت شناسایی و پرداخت نمودن مبلغی به شکل ماهیانه یا غیره می باشد. اما برای تاسیس پانسیون ها نیاز به دریافت مجوزاتی است که موسس باید آنها را اخذ کرده و سپس جهت راه اندازی آن اقدام نماید.

طبق توضیحات مشاور رئیس صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص شروط لازم جهت تاسیس اداره خوابگاه های دانشجویی اشخاص حقیقی و حقوقی که واجد شرایط لازم برای تاسیس پانسیون های دانشجویی هستند می توانند برای دریافت این مجوز اقدام کنند. این مقام مسئول این شروط را به این صورت بیان نموده است.

شرایط دریافت مجوز تاسیس پانسیون
 

برای اشخاص حقیقی نداشتن سو پیشینه کیفری و عدم اعتیاد به مواد مخدر

دارا بودن صلاحیت فردی و حسن شهرت

برای اشخاص حقوقی نیز ثبت شرکت خدماتی از اداره ثبت

عدم اعتیاد به مواد مخدر مدیرعامل و عدم سو پیشینه کیفری اعضای هیات مدیره و مدیرعامل

سرپرست خوابگاه باید حداقل مدرک کارشناسی داشته باشد

دارا بودن تاییدیه سلامت برای تمامی کارکنان اجباری است

نگهبان و مستخدم باید به تعداد کافی در واحد حضور داشته باشند

گواهی صلاحیت فردی از طرف ناجا

شرایط مکانی خوابگاه برای دریافت مجوز تاسیس پانسیون

محل تاسیس خوابگاه های غیر دولتی باید دارای تاییدیه سازمان نظام مهندسی ساختمان باشد.

محل تاسیس می بایست از منظر انتظامی و ترافیکی نیز مورد قبول باشد.

در پانسیون ها و خوابگاه های غیر دولتی به خدمت گرفتن مستخدمین مرد ممنوع است. در ضمن اسکان دادن به بیش از شش دانشجو در یک اتاق غیر قانونی می باشد. طبق قانون ظرفیت اتاق ها به این شکل تعریف شده است: اتاق های ۱۲ متری ۳ نفر، ۹ متری ۲ نفر و اتاق های تا ۶ متر مخصوص یک نفر می باشد.

لازم به ذکر است که اشخاص غیر دانشجو اجازه اسکان در این واحدها را نخواهند داشت.

مقررات مربوط به مجوز تاسیس پانسیون
 

صاحبان مجوز تاسیس پانسیون یا خوابگاه های غیر دولتی اجازه واگذاری و انتقال آن را به دیگران ندارند و در صورتی مشاهده هرگونه تخلف و جرم در پانسیون ها موضوع توسط دانشگاه به ناجا منعکس شده و مامورین ناجا ضمن تشکیل پرونده و ارجاع به مراجع قضایی، نتیجه نهایی را به دانشگاه اعلام می نمایند.

تغییر کاربری خوابگاه ها و پانسیون ها در ایام تعطیلات نوروز یا تابستان بنا به نظر و صلاحدید ناجا خواهد بود.

در خصوص نحوه تنظیم تفاهم نامه برای صدور مجوز تاسیس پانسیون بیان شده که این تفاهم نامه فی مابین اداره نظارت بر خوابگاه های دانشجویی غیر دولتی، صندوق رفاه دانشجویان و اداره کل نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی منعقد شده و از اساس آن مجوز تاسیس پانسیون توسط دانشگاه و پس از تایید شدن صلاحیت های فردی و کسب مجوز از ناجا انجام می گیرد، در این خصوص ناجا می بایست تا پانزده روز پس از دریافت نامه استعلام معاونت دانشجویی پاسخ خودش را اعلام کند.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

 جی پی اس خودرو در چه مواقعی کاربرد دارد؟

در دنیای امروز با رشد چشم‌گیر جمعیت و به دنبال آن افزایش بی‌شمار وسایل نقلیه،کاربرد سیستم جی پی اس خودرو و یا همان ردیاب خودرو یکی از ایمن‌ترین و مهم‌ترین سیستم‌های امنیتی در جهان برای خودروها به شمار می‌رود؛ همچنین این وسیله در موقعیت‌های مکانی و زمانی مختلف کمک بسیار بزرگی به صاحبان خودرو خواهد کرد. ما در این مقاله قصد داریم که شما را بیشتر با مزایای استفاده از این سیستم جی پی اس در انواع خودروها آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید.

ردیاب یا به عبارتی جی پی اس خودرو یک وسیله‌ی کوچک مانند دزدگیر ، به اندازه‌ی یک تلفن‌همراه و سیم‌کارت‌خور است که صاحبان خودرو می‌توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی آن را بر روی درب، داخل سقف یا داشبورد ماشین‌های داخلی، خارجی و سنگین از طریق سیم‌کشی جای‌گذاری و نصب کنند که صاحبان خودرو از طریق جی پی اس خودرو  می‌توانند در هر لحظه و هر موقعیت جغرافیایی در هر نقطه از جهان، اطلاعات مکانی و فاصله خودرو مورد نظر خود را به صورت آنلاین و با کمک از اطلاعات ماهواره‌ای بر روی اپلیکیشن دریافت و ردیابی کنند. در واقع اطلاعات مربوط به موقعیت دقیق خودرو از طریق یک پیامک و یا اینترنت به صاحب خودرو ارسال می‌شود و آن را بر روی یک اپلیکیشن به نمایش می‌گذارد. همچنین این وسیله در هر لحظه از زمان و مکان با وارد شدن ضربه به خودرو، برای صاحب وسیله‌ی نقلیه یک هشدار ارسال می‌کند.

 جی پی اس خودرو در چه مواقعی کاربرد دارد؟

نحوه‌ی عملکرد جی پی اس خودرو

با نصب دستگاه جی پی اس خودرو در هر شرایط آب و هوایی، اطلاعات موقعیت مکانی شما توسط 3 ماهواره که در نزدیک‌ترین مدار به شما قرار گرفته‌اند شناسایی و بعد از محاسبه بر روی نقشه‌ای که بر روی تلفن‌ همراه شما نصب است مشخص می‌شود. هر چقدر که امواج فرستاده شده توسط ماهواره‌های جی پی اس قوی‌تر باشد، اطلاعات به دست آمده از موقعیت دقیق شما با درصد خطای کمتر بر روی نقشه نمایش داده خواهد شد. جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید جی پی اس خودرو می توانید با تیم تحقیقاتی وایزر در ارتباط باشید

کاربرد جی پی اس خودرو 

1- تشخیص و نمایش دقیق موقعیت مکانی خودرو
2- ارسال هشدار به صاحب خودرو در صورت وارد شدن ضربه به خودرو
3- ارسال هشدار برای صاحب خودرو در صورت روشن شدن غیرمجاز وسیله‌ی نقلیه و حتی حرکت کردن آن
4- ارسال هشدار در صورت حرکت با سرعت غیرمجاز
5- ارسال هشدار در صورت جدا شدن دستگاه جی پی اس خودرو
6- ارسال هشدار در صورت کم شدن باطری اضطراری داخل جی پی اس خودرو
7- خاموش کردن وسیله‌ی نقلیه از راه دور در هنگام سرقت خودرو از طریق پیامک و همچنین اپلیکیشن (عدم امکان روشن کردن مجدد وسیله‌ی نقلیه مگر با اجازه‌ی صاحب خودرو)

 جی پی اس خودرو در چه مواقعی کاربرد دارد؟

نوع سیم‌ کارت و میزان مصرف شارژ در سیستم جی پی اس خودرو

در سیستم جی پی اس خودرو می‌توان با توجه به وضعیت مناسب آنتن‌دهی و اینترنت محل زندگی خود از هر نوع سیم‌کارتی مانند ایرانسل، همراه اول و یا رایتل استفاده کنید. میزان مصرف شارژ ماهانه سیستم جی پی اس خودرو بسته به تنظیمات آن توسط صاحب خودرو و میزان آنلاین بودن آن متفاوت است.

شرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان درباره کاربرد جی پی اس خودرو به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

WWW.BNBGATE.COM

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Rent a cheap car in Tehran

Rented cars are the request of many of our dear customers, those who, for whatever reason, need a car rental for a few days, for a short trip, a holiday and a vacation in the city, or doing business, you may need your own car. However, the sponsor of RENT, with a variety of Iranian and foreign machines of high quality and reasonable prices, meets all your needs.

Renting cheap cars starts at 15$ a day, rates depend on the car model and the number of days of rent. Send message with WhatsApp or send email for us to know prices also you can get a cheap car rental price.

You can refer to the rental conditions page for information on how to obtain car rental without a driver. Also you can find luxury cars with driver. 

60424626 59BE 4290 A991 A3738152DB51 1024x1024 - Rent a cheap car in TehranTehran is a historical city

Tehran is one of the most densely populated cities in Iran because it is the capital of the country. For this reason, there is a lot of traffic in this city. Companies have many factories in the city where engineers and professionals may travel to the city. In Tehran, there are a lot of foreign and domestic cars, and those who travel to this city can use this cheap car rental service in Tehran.

The rentalcariran.com company can provide a car for the comfort and convenience of the person who comes to rent a car. The rentalcariran company could use car rental services in Tehran or rent a car in Tehran to rent a comfortable car for the person they want, so that he has enough comfort on the mission and timely handling of the tasks assigned to him. 

You can rent a cheap Pride car in Tehran at a low cost. Keep in mind that renting a 206 car, which does not make much difference with Pride rental, you can also provide a comfortable driving experience.

342E2A91 0C66 4A3D 8C48 81F79466ADFE 1024x1024 - Rent a cheap car in TehranTehran capital of Iran

You can use a cheap car rental service in Tehran with a driver or rent a car without a driver. Our goal is to give you a service to rent a car easily and without any problems.

Ensure you enjoy your drive and stay safe. That’s why we’ve got a lot of cars with a variety of tastes from cheap car rental to expensive luxury, classic and ceremonial car hire. Rent a car to rent a car Peugeot Peugeot. Peugeot 206 Rent a cheap  car, Cheap car rental in Tehran, Rent a car without a driver in Tehran, from our company.

C28C6C40 2344 4DCD 8AC5 CAEF9D73478F 1024x1024 - Rent a cheap car in Tehran

Tehran is a beautiful city with live nights , we try to give our customers excellent services also we are aware 24 hours to be reachable for our customers.



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

بهترین خوابگاه های تهران

 

تهران ، یکی از پرجمعیت ترین شهر های ایران است که در آذر ماه سال 1174 توسط شاه قاجار به عنوان پایتخت ایران انتخاب شد.

آغا محمدخان قاجار بعد از رسیدن به شاهی، تهران را به عنوان پایتخت ایران معرفی کرد. تا قبل روی کار آمدن شاه قاجار، شیراز پایتخت سرزمین کهن ایران بود.

موقعیت جغرافیایی این شهر مهم‌ترین علت انتخاب تهران بود. یکی از دیگر از علت‌های این انتخاب آب‌و‌هوای مناسب آن روزهای تهران بود که شاه قاجار را مجاب کرد که این شهر را به پایتختی خود انتخاب کند.

این انتخاب سبب شد که تهران، از آن سال به بعد تبدیل به مهم‌ترین شهر ایران چه در زمان شاهان قاجار و پهلوی و در زمان جمهوری اسلامی شود.

همین امرموجب شده که تهران جمعیت بسیار زیادی را در خود جای بدهد و از نظر امکانات بسیار پیشرفته تر از سایر شهر ها باشد از همین رو دانشجویان بسیار زیادی تلاشش میکنند تا در دانشگاه های سطح بالای تهران قبول بشوند تا به شهر بزرگ تهران سفر کنند و از امکانات آن بهره مند بشوند، برای همین شهر تهران سالانه پذیرای دانشجویان بسیاری از سراسر ایران است.

افزایش جمعیت و تعداد خوابگاه ها

 

اما این افزایش جمعیت و دانشجویانی که به تهران سفر میکنند مشکلات زیادی هم دارد . از جمله مکانی برای اسکان ، که هم به دانشگاه نزدیک باشد و هم از امکانات رفاهی خوبی برخوردار باشد.

از انجایی که قیمت اجاره خانه ها در تهران بسیار گران قیمت میباشد و خرج بسیار زیادی را میتواند به دانشجویان و خانواده هایشان متحمل شود ، اکثر دانشجویان زیر بار این هزینه ها نمیروند و بجای آن به سمت خوابگاه ها جذب میشوند.

اما انتخاب خوابگاه خوب با توجه به امکانات و شرایط دسترسی محلی، بسیار برای دانشجویانی که تازه به تهران و شهری به این بزرگی سفر میکنند دشوار است و از طرفی خوابگاه و محل سکونت برای خانواده ها بسیار اهمیت دارد ، از آنجایی که اکثر دانشجویان در آن سن شاید برای اولین بار باشد که از خانواده جدا میشوند و بطور مستقل به یک شهر دیگر میروند ، مکانی که میخواهند در ان سکونت کنند مهم است.

از اینرو ما سایتی را طراحی کردیم تا بتوانیم در حد توانمان یکی از بزرگترین دغدغه های دانشجویان را کم کنیم و این امکان را بوجود اوردیم تا شما بتوانید هم تصاویر خوابگاه را مشاهده کنید و هم محیط اطراف خوابگاه را مورد بررسی قرار دهید.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

چگونه بوتیک راه اندازی کنیم و به درآمد برسانیم؟

آیا تا به حال شده بخواهید بوتیک یا فروشگاه پوشاک راه اندازی کنید اما هر بار ایده های شما درست از آب در نیایند و به بن بست برسید؟

اﻣﺮوزه ﺑﺎ ﺷﺪت ﮔﺮﻓﺘﻦ رﻗﺎﺑﺖ در ﺑﺎزار، ﺧﺮده ﻓﺮوﺷﺎن دﻳﮕﺮ ﺑﺎ اﻳﺠﺎد ﺗﻤﺎﻳﺰ ﺻﺮف در ﻧﻤﺎی ﺑﻴﺮوﻧﻲ ﻓﺮوﺷﮕﺎه، ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻗﻴﻤﺖ ﮔﺬاری و ﺣﺘﻲ ﺗﻨﻮع ﻣﺤﺼﻮل ﻧﻤﻲ ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﻓﺮوﺷﮕﺎﻫﻲ رﻗﺎﺑﺘﻲ و ﻣﻮﻓﻖ در ﻋﺮﺻﻪ ﺑﺎزار داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ. بوتیک ﻫﺎ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻜﻮﺷﻨﺪ علاوه بر اثر گذاشتن ﺑﺮ رﻓﺘﺎر ﺧﺮﻳﺪاران در محل ﺧﺮﻳﺪ، ﺑﺎ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﻛﻤﺘﺮی ﺑﻪ اﻫﺪاف ﺧﻮد دﺳﺖ پیدا کنند؛ چرا که ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺗﺼمیمات ﺧﺮﻳﺪ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن در ﻣﻜﺎن ﺧﺮﻳﺪ اﻧﺠﺎم ﻣﻲ ﺷﻮد. فروشندگان ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﺑﺎ اﻳﺠﺎد ﻣﺤﻴﻂﻲ ﺟﺬاب، ﻟﺬت ﺑﺨﺶ و ﺣﺘﻲ ﻫﻴﺠﺎن اﻧﮕﻴﺰ، ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ رﻗﺒﺎ ﺑﺮﺗﺮی یافته و ﻓﻀﺎی ﻓﺮوﺷﮕﺎه را ﺑﻪ ﺗﺠﺮﺑﻪ ای ﺧﻮﺷﺎﻳﻨﺪ و ﺑﻪ ﻳﺎدﻣﺎﻧﺪﻧﻲ ﺑﺮای ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺗﺒﺪﻳﻞ کنند.
ﺣﺪود ۵۰ % ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺪون برنامه رﻳﺰی ﻗﺒﻠﻲ ﺧﺮﻳﺪ ﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ. ﺑﻨﺎﺑﺮاﻳﻦ می ﺗﻮان ﺑﺎ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﻳﺰی ﻣﻨﺎﺳﺐ، ﺑﻪ ﺧﺼﻮص در ﻓﻀﺎی ﻓﺮوﺷﮕﺎه، آن ﻫﺎ را ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺧﺮﻳﺪی ﻛﻪ ﻣﻄﻠﻮب ﺧﺮده ﻓﺮوش است، هدایت کرد. اگر ﺧﺮده ﻓﺮوش ﺑﺎ اﻓﺰاﻳﺶ ﺟﺬاﺑﻴﺖ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺧﺮﻳﺪ ﺑﺮای ﻣﺸﺘﺮی ﻛﺎری ﻛﻨﺪ ﻛﻪ ﺗﻌﺪاد دﻓﻌﺎت ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﻣﺸﺘﺮی ﺑﻪ بوتیک ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺷﻮد، اﺣﺘﻤﺎل ﺧﺮﻳﺪ او ﻧﻴﺰ اﻓﺰاﻳﺶ ﺧﻮاﻫﺪ ﻳﺎﻓﺖ.
یک راه اندازی اصولی و شیوه های صحیح به شما کمک می کنند تا این امر را برای خود راحت و آسان کنید و از نتیجه آن خرسند باشید. در ادامه مطلب به نحوه راه اندازی بوتیک، مراحل آن و نکاتی که باید مدنظر داشته باشید، می پردازیم

چگونه بوتیک راه اندازی کنیم و به درآمد برسانیم؟

• در ابتدا برای خود مشخص کنید که در بوتیک خود چه نوع کالاهایی را می خواهید عرضه کنید؛ مثلا: اسپرت، رسمی، لوازم جانبی (اکسسوری)، چرم یا هر کالای مرتبط دیگری.
• کالاهایی که دوست دارید عرضه کنید را یادداشت کرده و لیستی از ایده های خود بسازید.
• لیستی که تهیه کرده اید باید منطقی و عملی باشد. آیا سبک دلخواه و نوع کالاهایی که می پسندید، بازار کافی در محل قرارگیری بوتیک شما دارد؟

در نظر گرفتن نوع قیمت سبک مورد نظر

بازه قیمت کالاهایی که قصد فروش آن ها را دارید، مشخص کنید. بسیاری از محصولات به دلیل ریزه کاری و ظرافتی که دارند، قیمت های بالاتری نسبت به سایر محصولات دارند. دقت کنید که سبک مورد نظر شما چه قیمتی دارد.
انتخاب نحوه فروش: فروشگاه آنلاین یا غیرآنلاین
اگر درباره نحوه کار با اینترنت و شبکه های اجتماعی اطلاعاتی دارید، می توانید فروشگاه پوشاک خود را به صورت آنلاین راه اندازی کنید. این شیوه فروش، مزایایی دارد که فروشگاه های عادی از آن مزایا برخوردار نیستند؛ مثل دردسر کمتر کارهای اداری، سرمایه گذاری ماندگار، هزینه های مناسب تر، رقبای کمتر و غیره. البته این شیوه فروش، مشکلات خاص خود را نیز دارد. به عنوان مثال یک فروشگاه پوشاک آنلاین باید روی بخش تبلیغات سرمایه گذاری بیشتری انجام دهد، چرا که مشتریان رهگذر ندارد. در مطالب آتی نحوه راه اندازی این نوع فروشگاه پوشاک را بررسی خواهیم کرد، ولی فعلا در این مطلب به بررسی فروشگاه های غیرآنلاین می پردازیم.

چگونه بوتیک راه اندازی کنیم و به درآمد برسانیم؟

مجوزهای لازم برای راه اندازی بوتیک

در ایران نسبت به سایر کشورها، گرفتن جوازهای لازم برای راه اندازی فروشگاه پوشاک، کمی دشوارتر است. از این رو توصیه می شود که اگر درصدد اجاره کردن فروشگاه هستید و ملک تجاری ندارید، مکانی را اجاره کنید که دارای جواز همین فعالیت باشد. اگر دارای مکانی هستید و یا اصرار بر گرفتن مجوز دارید، می توانید با مراجعه به سایت صنف مربوطه، شرایط اخذ مجوز را مطالعه کرده و پس از تکمیل موارد لازم، اقدام به اخذ جواز کنید. برای صنف پوشاک می توانید با مراجعه با سایت www.espt.ir این مراحل را سپری یا حتی در خود سایت و به صورت آنلاین فرم ها را تکمیل کنید.

مدیریت بودجه

اگر می خواهید در فرآیند راه اندازی بوتیک با شکست مواجه نشوید، به موارد مربوط به سرمایه توجه ویژه ای داشته باشید. سرمایه اولیه خود را مشخص کنید و اگر با هزینه های راه اندازی فروشگاه پوشاک همخوانی نداشت، راه های دیگری مانند راه اندازی فروشگاه مجازی پوشاک را انتخاب کنید. مدیریت مالی و حسابداری دقیقی داشته باشید و از صرف هزینه های غیرضروری خودداری کنید.

چگونه بوتیک راه اندازی کنیم و به درآمد برسانیم؟

مکان مناسب

اگر صاحب مکان خاصی نیستید، مکانی را انتخاب کنید که با نوع و قیمت محصولات شما همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال مکان های بومی نشین نسبت به مکان های مدرن تر و تجاری، روی قیمت ها حساسیت بیشتری دارند. قبل از تهیه یک مکان، در آن محل چرخی بزنید و فروشگاه های مرتبط را نیز بررسی کنید. این کار کمک می کند تا در انتخاب محل مناسب بهتر عمل کنید. در حالت عادی مکان های پرتردد، بهترین گزینه هستند. البته اگر قصد دارید روی تبلیغات سرمایه گذاری کنید، می توانید از هزینه های مربوط به انتخاب محل فروشگاه خود بکاهید.

تامین کالا

برای تامین کالاهای خود از بهترین منابع و پخش کننده ها استفاده کنید. بسیاری از افراد برای تامین کالاهای خود به واردات چمدانی روی می آورند که مشکلات و مزایای خاص خود را دارد. اگر این روش را انتخاب کرده اید، توجه داشته باشید که کشورهای خاصی برای این فعالیت وجود دارند که به نسبت نوع پوشاکی که می فروشید باید آن ها را انتخاب کنید. مثلا تایلند برای لباس های زیر و بدلیجات بهترین گزینه است. یا در زمینه پوشاک ارزان، بنگلادش و بعد از آن چین مناسب هستند. در مواقعی که کیفیت در اولویت قرار می گیرد ترکیه بهترین انتخاب است.
ولی در کل توصیه می شود که برندها و تولیدات داخل را به دلیل هزینه های جانبی کمتر، شناخت بیشتر و غیره در اولویت قرار دهید. در این صورت دست شما در زمینه تنوع و نوع تسویه نیز بازتر خواهد بود. می توانید به جای پخش کنندگان، کالاهای خود را از تولید کنندگان تامین کنید یا حتی محصولاتی را با برند خاص خود سفارش دهید.
طراحی و چیدمان بوتیک ( فروشگاه پوشاک )
طراحی یک بوتیک به نوع کالا و مکان بستگی دارد. توصیه می شود برای طراحی یک بوتیک از اجراکنندگان خوش نام استفاده کنید یا اگر قصد دارید شخصا این امر را عهده دار شوید، قبل از شروع به خوبی در این باره تحقیق کنید و نمونه های مناسب را ببینید.
• اگر قصد دارید روی خصوصیات مربوط به قیمت مانور دهید با استفاده از اتیکت ها و برچسب های قیمت، دکور خود را مزین کنید.
• سعی کنید سادگی را در طراحی مدنظر داشته باشید تا مشتری در انتخاب خود سردرگم نشود.
• کالاهایی را جلوی دید قرار دهید که امتحان خود را پس داده اند.
• در نورپردازی دقت کافی داشته باشید تا هم کالاها دیده شوند و هم نورپردازی چشم را اذیت نکند.
• در بوتیک از سبدهای مخصوص حراج استفاده کنید و در حد ممکن کالاها را در دسترس قرار دهید.
• رگالی کردن محصولات به جذب مشتری کمک زیادی می کند.
• بسیاری از افراد دوست دارند در زمان انتخاب، دستشان باز باشد و از رودررویی مستقیم با فروشنده پرهیز می کنند.

استخدام در بوتیک

اگر قصد استخدام افرادی را برای بوتیک خود دارید، چند نکته را در نظر داشته باشید:
• به بودجه و سرمایه خود توجه کنید.
• از افرادی خوش سابقه و امین استفاده کنید و حتما یکی از شرایط استخدام را ضمانت فرد معتمد قرار دهید.
• افراد خوش صحبت، لزوما چرب زبان نیستند. افرادی را انتخاب کنید که باکلام خود، مشتری را مجذوب کنند.
فروشندگان ﻧﻘﺶ ﻣﻮﺛﺮی در اﻳﺠﺎد وﻓﺎداری مشتریان ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻓﺮوﺷﮕﺎه دارند. ﻫﺮ ﭼﻘﺪر ﺧﺮیدار، ﻓﺮوﺷﮕﺎه شما را ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺳﺎﻳﺮ ﻓﺮوﺷﮕﺎه ﻫﺎ ﺷﺎﺧﺺ ﺗﺮ ﺑﺪاﻧﺪ، اﺣﺴﺎس ﻛﻨﺪ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﺸﺘﺮی ﺑﺮای ﻓﺮوﺷﮕﺎه ارزﺷﻤﻨﺪ اﺳﺖ، و اﺣﺴﺎس ﺧﻮﺑﻲ درباره بوتیک شما و ﻓﺮآﻳﻨﺪ ﺧﺮﻳﺪ داشته ﺑﺎشد، میزان وفاداری او نسبت به بوتیک شما بیشتر خواهد شد. همچنین سبب می شود که اﻧﻌﻄﺎف ﭘﺬﻳﺮی و ﺻﺒﺮ بیشتری در ﻫﻨﮕﺎم ﺗﺎﺧﻴﺮ و ﻳﺎ وﻗﻮع اﺷﺘﺒﺎﻫﻲ در حین ارایه ﺧﺪﻣﺎت داشته باشد.

عوامل تاثیرگذار در ﻓﺮوﺷﮕﺎه پوشاک

• ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺤﻴﻄﻲ ﻛﻪ در ﻓﻀﺎی ﻓﺮوﺷﮕﺎه وﺟﻮد دارﻧﺪ و ﺗﻮﺳﻂ ﻓﺮوﺷﻨﺪه ﻗﺎﺑﻞ ﻛﻨﺘﺮل ﻫﺴﺘﻨﺪ؛ ﻧﻈﻴﺮ دﻣﺎ، ﻣﻮﺳﻴﻘﻲ، ﺻﺪا، ﻧﻮر، تمیزی، رایحه و غیره.
• ﻣﺘﻐﻴﺮﻫﺎی ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ دﻛﻮر و ﻃﺮاﺣﻲ ﻣﻐﺎزه ﻛﻪ ﺟﻨﺒﻪ زﻳﺒﺎﻳﻲ ﺷﻨﺎﺳﺎﻧﻪ دارد؛ مانند: ﻧﺤﻮه ﻗﺮارﮔﻴﺮی ﺗﺠﻬﻴﺰات و ﻟﻮازم ﻓﺮوﺷﮕﺎه، ﻣﻌﻤﺎری ﻣﻐﺎزه، ﺗﺮﻛﻴﺐ ﺑﻨﺪی رﻧﮓ فروشگاه و غیره.
• ﻣﺘﻐﻴﺮﻫﺎی ﻧﻘﻄﻪ ﺧﺮﻳﺪ، ﺷﺎﻣﻞ: ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻨﺪی و ﺷﻜﻞ ﻇﺎﻫﺮی ﻛﺎﻻﻫﺎ، ﻧﻤﺎی ﻇﺎﻫﺮی ﻧﻘﻄﻪ و ﻣﻜﺎن ﺧﺮﻳﺪ، نحوه ﻗﻔﺴﻪ ﺑﻨﺪی، ﭼﻴﺪﻣﺎن اﺟﻨﺎس، ﻋﻼیم و ﺗﺎﺑﻠﻮﻫﺎی ﻣﻐﺎزه، ﻧﻤﺎی ﻇﺎﻫﺮی ﻗﻴﻤﺖ کالا.
• ﻣﺘﻐﻴﺮﻫﺎی اﻧﺴﺎﻧﻲ و ﻋﻮاﻣﻞ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﻛﻪ ﺑﻪ راﺑﻄﻪ ﻓﺮوﺷﻨﺪﮔﺎن و ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن مربوط می شود؛ مثل: ﺗﻌﺪاد ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن، رﻓﺘﺎر ﻛﺎرﻛﻨﺎن ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن و ﺑﺎ ﻳﻜﺪﻳﮕﺮ، لباس فرم، کمک و انگیزه دادن به مشتری، آﮔﺎﻫﻲ ﻛﺎرﻛﻨﺎن از اﺟﻨﺎس ﻣﻮﺟﻮد و ﻣﺰاﻳﺎ و ﻣﻌﺎﻳﺐ ﻛﺎﻻﻫﺎ، مهارت کارکنان، رسیدگی به شکایات، صداقت کارکنان، ارزشمند بودن مشتری، احساس خوب، جملات و کلمات مودبانه، صبر و انعطاف پذیری فروشنده و غیره.
• ﻣﺘﻐﻴﺮﻫﺎی ﺧﺎرﺟﻲ نیز شامل ﺗﺎﺑﻠﻮﻫﺎی ﺧﺎرﺟﻲ ﻓﺮوﺷﮕﺎه، ورودی، وﻳﺘﺮﻳﻦ، ﻣﻌﻤﺎری ﻓﺮوﺷﮕﺎه و غیره می شوند

امنیت فروشگاه

یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین چیزهایی که باید به فکر آن باشید امنیت فروشگاه است که عدم به ارمغان اوردن ان میتواند ضررهای زیادی به شما وارد کند و سود شما را دچار اختلال میکند. ما قصد داریم دونمونه از تجهیزاتی که میتوانند امنیت قروشگاهتون را به ارمغان بیاورند را معرفی کنیم.

• دوربین فروشگاه که یکی از رایج ترین سیستم ها میباشد اما اکنون دیگر خیلی استفاده از انها کم شده است زیرا در شرایطی که فروشگاه شلوغ میباشد شما نمیتوانید متوجه دزدی شوید و زمانی که متوجه دزدی میشوید دیگر نمیتوانید کاری کنید چونکه چند ساعت بعد که دوربین ها رو مشاهده میکنید متوجه دزدی میشوید تما میتوانید فرد خاصی را برای چک کردن دوربین ها استخدام کنید که هزینه ای اضافه است و ما توصیه نمی کنیم.

 گیت فروشگاه در دهه اخیر میزان استقبال از این سیستم بسیار زیاد شده است و ما هم به شما که میخواهید بوتیک افتتاح کنید پیشنهاد میدهیم از این سیستم استفاده کنید زیرا در زمانی که فرد سارق میخواهد جنس را از فروشگاه بیرون ببرد شما در لحظه متوجه میشوید و میتوانید جلویش را بگیرید.

چگونه بوتیک راه اندازی کنیم و به درآمد برسانیم؟

افتتاحیه بوتیک

یکی از تاثیرگذارترین ترفندها برای موفقیت یک بوتیک، افتتاحیه آن است. مراسم افتتاحیه هر فروشگاه می تواند در خاطر بسیاری از افراد بماند و نام بوتیک را سر زبان ها بیاندازد. می توانید با یک حرکت غیرمعمول و خاص، افتتاحیه را خاطره انگیز کنید. ترفندهای خاص را می توانید با جستجو در اینترنت پیدا کنید و از کارهایی که فروشگاه های موفق برون مرزی انجام می دهند استفاده کنید. این موضوع را به هیچ عنوان دست کم نگیرید.
در پایان به چند نکته مهم توجه کنید:
• سعی کنید بوتیک شما دارای حداقل یک خصوصیت بارز باشد؛ مثلا داشتن قیمت های استثنایی یا کالاهای خاصی که در هر جایی پیدا نمی شوند.
• در فروشگاه خود از موارد جذابی مانند کارت هدیه، کارت تخفیف، سیستم مشتری مداری به طرق مختلف (مانند پیامک) و مواردی از این قبیل استفاده کنید.
• سعی کنید از سیستم سود کمتر، فروش بیشتر استفاده کنید. در ایران کالاهای لوکس با قیمت های بالا دارای مخاطبان کمی هستند.
امیدواریم اگر قصد شروع این کار را دارید یا در حال انجام آن هستید، در کسب و کار خود موفق باشید.

شرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

www.bnbgate.com

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Tours for foreign travelers

The geographical, ethnic, cultural and historical background of Iran has made many tourists with every taste and interest in any age and nationality who are attracted to tourism in Iran and enjoy their journey.

According to the World Tourism Organization, Iran ranked No. 5 in terms of natural attractions and ranked 10th in terms of traditional and historical attractions. Due to its specific natural and climatic features, as well as historical and artistic works, Iran is very prone to attract tourists interested in tourism and tourism places, also because of its geographical features and its location on the East Asian and European routes. The term “Silk Road” has been widely considered internationally. The vast country as one of the oldest cradles of civilization, is among the world’s top countries in terms of its natural and historical capabilities. Biodiversity and the existence of four seasons and unique natural attractions along with original culture and the 5000-year-old civilization of Iran express and indicate the high ability of tourism development in Iran. Culturally, according to UNESCO reports, Iran has more than 4,000 tourism attractions in the group of 10 most civilized and ancient countries in the world, which has the most potential tourist attraction. Visiting cultural resources, historic works, historical buildings and local customs and dialects of our regions are very attractive for tourists around the world.

Tourism

Due to our country’s favorable position to attract tourists, RentalCariran has provided diverse and attractive tours to foreign travelers:

 

Historical tours

Iran with a rich historical background and Persian culture is one of the oldest countries in the world. Decorative tiles and architectural masterpieces in the construction of historic sites have caused more than 20 historic sites in Iran to be recorded at UNESCO World Heritage sites. The extent and diversity of historical architecture in various cities of Iran, such as Shiraz, Esfahan and … is stunning. Rental car iran organizes historical tours for foreign tourists. Contact us for more information.

unnamed - Tours for foreign travelersatrractions in iran

Desert tours

Without a doubt, the desert is one of the most charming tourist attractions, and it has a high share in the attractiveness of nature. The sky is full of stars and the silence of the desert, sunrise and desert, sandy mosaics and its salt crystals are due to the interest of tourists in the desert. The breadth of Iranian deserts has made our country one of the driest regions in the world. Cities like Yazd, Kerman, Qom and Isfahan are cities that have vast deserts with unique beauty.

Seeing the salt lake and the experience of safari on sand dunes are some of the things that you will never forget about the pleasure and excitement. Rentalcariran offers the best and most up-to-date facilities like Hayes and Hyundai vanes for tours to lut desert for tourists.

Ancient Tours

The country of Iran with 5000 years of civilization is one of the ancient countries of the world and the cradle of civilization, and this high civilization has caused the vastness of the country to be filled with spectacular and beautiful artifacts that can not be seen anywhere in the world like them.

One of these works is Persepolis. This is a spectacular, magnificent and unique place that attracted the attention of a huge number of international tourists. Takht-e-Solomon, Bam, Pasargadae, Bisotun Stone, Shoushtar Aquarium, Azerbaijani Church and … are only a limited number of countless archeological works of Iran.

In the near future, we will give more details about the historical sites and tourist attractions and how to organize various tours on this page.

Ancient tourism

To find out about Rental Car iran tours, please contact our Whatsapp account at 00989120635601. It is worth mentioning that the tours of this company are for foreigners only.



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Review of one of the good cars for renting in IRAN, the Renault Thunder 90

Rentalcariran.com has so many NEW L 90 or Thunder 90 that rents to customers, we will talk about L 90 the first question is:

Are the Thunder 90s that are produced in Iran different from those produced in other countries?

The only difference that exists here is the type of engine, because the models offered in Eastern Europe have a lower engine capacity than those produced in Iran. At the moment, the cars produced in Eastern Europe are 8-valve and 75-horsepower, while the Iranian specimen has a stronger engine fitting the climate in Iran.

The Thunder 90 is one of the Renault sedans that entered the Iranian market several years ago. The 90’s or 90’s is known as the Dacia Logan in the global market, including Russia and Brazil, and is being produced by the Dacia brand, one of the subsidiaries of the Renault company in Romania.

The Thunder 90 was initially intended to replace the arrows, but this promise never came true. For various reasons, including international sanctions against Iran, the Thunder 90 turned into an out-of-reach vehicle for the poorest community. However, the L90 production continued in Iran and the car was welcomed by very good customers.

l90 plus 1 - Review of one of the good cars for renting in IRAN, the Renault Thunder 90L90

Thunder 90 is currently being produced by Iran Khodro and Pars Khodro. One of the most important points in the L90 is its technical characteristics, coupled with low wear and tear, compared to many other competitors, including Peugeot Pars, Dena, Rana and 206.

The Thunder 90 is available in several types: E0, E1 and E2, which differ in terms of options, but the difference between their technical characteristics. In addition, shortly after the Thunder 90 with hand gear box, Iran Khodro and Pars Khodro decided to launch an automatic gearbox.

Purchase value in relation to price:

6.05

Design and appearance:

3.57

Features and capabilities:

4.10

You also rate

price icon10000USD (price range) price Renault Price Thunder 90 (price fluctuation and sales table) User rating: 10 4.6 out of 21 users

Positive comments Renault Tondar 90

Poor fuel consumption – Better build quality than competitors of the same class – Low depreciation – Promising driving force

Negative notes of Renault Thunder 90

The seats are not very comfortable – the old car design – the most commonly used cabin parts are dry plastics

Renault Thunder Security 90

Thunder 90 has won three safety stars from the Euro NCAP.

Reno Thunder Review Expert

Thunder 90 or El 90 or Logan, or any other name that’s in your mind, is one of Renault’s low-priced products produced by Iran Khodro and Pars Khodro in our country. The purpose of the car in the Iranian market was to provide a product for the middle class of the society, which did not happen with its rising prices.

The Thunder 90 is an easy car in the external design section, and it will never captivate you with a glance. The L90 has its appearance on the production line since its arrival in Iran and, of course, this simple design is well-liked by many Iranian users. Among the various components of the Thunderbolt 90, there is a relative alignment, but we should not simply overcome the negative features of its body design. The rear lights are not so beautiful and the car’s height looks a bit too much. All in all, the Thinker 90’s design depends entirely on your personal taste, and this design may be unfavorable for some others and for a different category of users.

l90 interior 1024x1024 - Review of one of the good cars for renting in IRAN, the Renault Thunder 90INTERIOR OF L90

Inside the cabin, the situation is the same and we are not faced with an exciting car. The cabin is designed in the simplest form, and there’s no such thing to mention.

The material used in the Thunder cockpit 90 is more plastic than it does, but this plastic does not lose its quality over time and, like many internal vehicles, does not face a strange problem. One of the negative aspects of the cabin is the comfort of not so high chairs, and especially the rear passengers will not feel comfortable on long journeys. But rentalcariran customized seats for comfortable condition.

The engine used in the El 90 Gem has 1.6 liters and can produce 105 horsepower and 140 Nm of torque. This power is transmitted to the front wheels by a 5-speed manual transmission or 4-speed gearbox. Fortunately, with the same power, Thunder 90 shows good performance in the acceleration section, and will not disappoint the driver especially in the manual model.

But in extreme conditions, such as the uphill with a clear cooler, you can not expect the same performance, and the efficiency of the car is greatly reduced. For an automated acceleration model of 0 to 100 km, 11.7 seconds are announced by automakers, but in practice less you can get this number.

In general, the Thunder 90 must be considered one of the highest quality domestic products that has not suffered a severe deterioration over the past years due to direct monitoring by Renault and remains a reliable vehicle among the people. The Thunder 90 is currently being sold on the market at a price of 10000 USD in the E2 model and 11000 USD in the automotive model. Despite the price, the Thunder 90 seems to be the best option against rivals such as Dena, Peugeot Pars, Peugeot 206 and the Carlson H220 and some other Chinese cars.

We rent L90 to our customers every days and they are satisfied and we got good and acceptable feedback for this car, also we advice every of our customers that want rent a car with good quality, agreeable price and safe



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

پانسیون ، اقامتگاه و خوابگاه چیست؟

 

پانسیون ، اقامتگاه و خوابگاه هر سه این کلمات به معنی این است مکانی است که فرد مدتی را برای انجام کار و یا ادامه تحصیل در آن اقامت می کند حال اگر می خواهید تعریف آنها را بدانید و کمی هم  از تفاوت های آنها آگاه شوید می توانید با خواندن این مقاله از آنها آگاه شوید .

خوابگاه چیست ؟

نوع مکان اقامتی است که معمولا برای اقامت  گروه بزرگی از افراد مرتبط با هم یا هم صنف طراحی می شود خوابگاه صنف طراحی می شود . خوابگاه ها در دانشگاه ها ، کالج ها ، مدرسه های شبانه روزی رواج بیشتری دارند . پادگان های نظامی ، مجتمع های ورزشی ، ادارات و شرگتهای بزرگ نیز به طور معمول دارای امکانات اقامتی و خوابگاهی هستند .

    

خوابگاه دانشجویی چیست ؟

خوابگاه دانشجویی با مدیریت دانشگاه و برای اسکان دانشجویان کار می کند . دانشجویان متقاضی برای سکونت در خوابگاه ، در طول تحصیل به صورت فردی یا گروهی ، تمام یا بخشی از دوران تحصیلی خود را در خوابگاه دانشجویی برای اقامت دانشجویان در پردیس یا در بیرون از محیط دانشگاه طراحی و ساخته می شوند . اتاق های خوابگاه دانشجوی می تواند انفرادی یا گروهی باشد ولی در دانشگاه چون معمولا ارزان تر هستند به صورت گروهی می باشند .

پانسیون چیست؟

زندگی امروز مدام در حال تغییر و تحول است و به تبع آن انسان شهر نشین نیز روابط و شکل زندگیش تغییر کرده است انسان جامعه امروز قبل از که در جهان تکنولوژِی قرار بگیرد نیازهای ساده ای داشت و یکی از نیاز های ساده ای او، تهیه مسکن بود مکانی است که به نظر معماران جایی برای زندگی و در نزدیکی محل کار او قرار داشت و این مکان اهمیت یافته بود اهمیت بسیار یافته بود اما با ورود تکنولوژی و صنعت  و رشد شهر نشینی در جهان امروز ،نیاز ها نیز پیچیده شده اند .

شهر نشینی پدیده تازه ای نیست اما با پیچیدگی دنیای مدرن ، شهرنشینی نیز به شبکه ای از هزار توی پیچیده ای تبدیل شده است که روز به روز بر گستردگی و پیچیدگی آن افزوده می شود . از این روست که معمار بزرگی مثل لوگوربوزیه از خانه امروزی چنین تعبیری دارد ماشینی برای زندگی چرا که در زندگی شهرنشینی و در جهان صنعتی ماشین استعاره انسان مدرن و شهرنشین تبدیل شده است انسانی که نبض زندگیش را براساس نظام ماشین زندگی شهری تنظیم می کند و شتاب و سرعت و مهم تر از همه اینها زمان برجستگی و اهمیتی است صد چندان یافته  است .

امروزه در شهر های بزرگی مانند تهران که سیل بی رویه مهاجرت آن را به معادله ای هزار مجهول تبدیل کرده است ، مدام در درون خود پدیده ای تازه را ارائه می دهد پدیده هایی که نیاز انسان شهری و کلانشهرها را بر اورده می کند . اکنون در سراسر تهران مکان هایی به نام پانسیون رواج یافته است که خدمات خود را به قشر شهر نشین ارائه می کنند . پانسیون ها در جهان قدمت طولانی دارند و در کشورهای دیگر به نام هاستل و نام های دیگر معروفند . اما با این وجود و رشد این مکان ها در تهران علاوه بر مسئله مسکن استعاره ای از زندگی شهرنشینی بدل شده است .

در هر کلانشهری نسبت بیت روابط کار و امر تولید و تولید کننده مدام پدیده ای تازه ای را به وجود می آورد از این رو وجود پانسیون می تواند پاسخی به نیاز شهر نشینی و پایتخت نشین باشد .

در مقالات بعدی بیشتر به این موارد می پردازیم .

 

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate
نیاز انسان به امنیت از اوایل خلقت

از اوایل خلقت زندگی انسان درگیر محیط اطراف خود بود ، با گذشت زمان ، انسان ها به درجه ای رسیدن که متوجه شدند باید به صورت گروهی زندگی کنند تا در برابر خطرات محیطی در امان باشند.
زمانی که به این شعور دست یافتند ، دیگر خطرات زیادی توسط افراد و حیوانات آنها را تهدید نمیکرد.
با گذشت زمان افزایش مشکلات انسان ها مجبور شدند برای حفظ جان خود در برابر حیوانات و غارت گران ، از تیرو کمان ودر قرن های بعد از تیرو تفنگ و… استفاده کنند تا از جان خود محافظت و امنیت خود را حفظ کنند.

سرقت اموال

در دهه ها و قرن های بعدی با گذشت زمان و افزایش مشکلات و طمع برخی از افراد ، مردم متوجه به سرقت رفتن اموال خود می شدند.
در آن زمان ها برای همچین مشکلاتی بود که بزرگ آن گروه ، افراد قوی دهکده را برگزیدند تا از با تهدید ها و شکنجه های مختلف از سرقت جلوگیری کنند.
با پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن اهمیت پول ، افراد زیادی دست به سرقت میزدند و با توجه به جرم آنها قوانین مختلفی وضع شد و با مجرمین براساس جرمی که مرتکب می شدند ، برخورد های مختلفی صورت میگرفت.
در زندگی امروزه ما ، این مشکلات جزء زندگی ما شده است و در هر شرایطی سعی می کنیم امنیت خود را و وسایلمان مانند خانه ، ماشین ، گوشی و … را به بالاترین شکل ممکن حفظ کنیم.

نیاز انسان به امنیت از اوایل خلقتافزایش سرقت در ماه های آخر سال

در ماه های آخر سال معمولا اکثر مردم برای خرید وسایل و لوازم جدید به فروشگاه ها مراجعه میکنند.
مغازه داران از این شلوغی ها استقبال میکنند ، اما بزرگترین نگرانی آنها سرقت هایی است که در این شرایط صورت می گیرد و از همین رو اکثر مغازه داران چند ماه آخر سال ، تعداد کارکنان خود را افزایش می دهند که این سبب میشود مغازه داران حقوق بیشتری پرداخت کنند و سود خود را کاهش دهند.
برخی از افراد اکثر سرمایه های زندگی شان را در کار سرمایه گذاری میکنند و سرقت اموالشان بزرگترین ضربه ای است که میتواند به آنها تحمیل شود.
شما برای تامین امنیت مغازه خود کافیست یکبار هزینه کنید و تا چندسال با خیال راحت از شلوغی فروشگاه خود لذت ببرید و دیگر نگران به سرقت رفتن اموالتان نباشید.

نیاز انسان به امنیت از اوایل خلقتشرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان انواع گیت های فروشگاهی و لوازم جانبی (لیبل،تگ،…) به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

www.bnbgate.com

مطالب مرتبط:

چه دزدگیری برای فروشگاه من مناسب است؟

نکاتی جهت افزایش فروش و جلب نظر مشتری

ترفندهای مهم ترغیب مشتریان به خرید

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate
نیاز انسان به امنیت از اوایل خلقت

از اوایل خلقت زندگی انسان درگیر محیط اطراف خود بود ، با گذشت زمان ، انسان ها به درجه ای رسیدن که متوجه شدند باید به صورت گروهی زندگی کنند تا در برابر خطرات محیطی در امان باشند.
زمانی که به این شعور دست یافتند ، دیگر خطرات زیادی توسط افراد و حیوانات آنها را تهدید نمیکرد.
با گذشت زمان افزایش مشکلات انسان ها مجبور شدند برای حفظ جان خود در برابر حیوانات و غارت گران ، از تیرو کمان ودر قرن های بعد از تیرو تفنگ و… استفاده کنند تا از جان خود محافظت و امنیت خود را حفظ کنند.

سرقت اموال

در دهه ها و قرن های بعدی با گذشت زمان و افزایش مشکلات و طمع برخی از افراد ، مردم متوجه به سرقت رفتن اموال خود می شدند.
در آن زمان ها برای همچین مشکلاتی بود که بزرگ آن گروه ، افراد قوی دهکده را برگزیدند تا از با تهدید ها و شکنجه های مختلف از سرقت جلوگیری کنند.
با پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن اهمیت پول ، افراد زیادی دست به سرقت میزدند و با توجه به جرم آنها قوانین مختلفی وضع شد و با مجرمین براساس جرمی که مرتکب می شدند ، برخورد های مختلفی صورت میگرفت.
در زندگی امروزه ما ، این مشکلات جزء زندگی ما شده است و در هر شرایطی سعی می کنیم امنیت خود را و وسایلمان مانند خانه ، ماشین ، گوشی و … را به بالاترین شکل ممکن حفظ کنیم.

نیاز انسان به امنیت از اوایل خلقت
افزایش سرقت در ماه های آخر سال

در ماه های آخر سال معمولا اکثر مردم برای خرید وسایل و لوازم جدید به فروشگاه ها مراجعه میکنند.
مغازه داران از این شلوغی ها استقبال میکنند ، اما بزرگترین نگرانی آنها سرقت هایی است که در این شرایط صورت می گیرد و از همین رو اکثر مغازه داران چند ماه آخر سال ، تعداد کارکنان خود را افزایش می دهند که این سبب میشود مغازه داران حقوق بیشتری پرداخت کنند و سود خود را کاهش دهند.
برخی از افراد اکثر سرمایه های زندگی شان را در کار سرمایه گذاری میکنند و سرقت اموالشان بزرگترین ضربه ای است که میتواند به آنها تحمیل شود.
شما برای تامین امنیت مغازه خود کافیست یکبار هزینه کنید و تا چندسال با خیال راحت از شلوغی فروشگاه خود لذت ببرید و دیگر نگران به سرقت رفتن اموالتان نباشید.

نیاز انسان به امنیت از اوایل خلقت
شرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان انواع گیت های فروشگاهی و لوازم جانبی (لیبل،تگ،…) به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

www.bnbgate.com

مطالب مرتبط:

چه دزدگیری برای فروشگاه من مناسب است؟

نکاتی جهت افزایش فروش و جلب نظر مشتری

ترفندهای مهم ترغیب مشتریان به خرید

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه , خوابگاه_دانشجویی , هاستل , پانسیون , خوابگاه_دخترانه , خوابگاه_پسرانه , خوابگاه_کارمندی , دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

چگونه پانسیون موردنظرمون رو پیدا کنیم؟

بسیار پیش امده است که دنبال خواب خوابگاه یا پانسیون میگردیم ، اما نمیدونیم چه خوابگاه هایی در اطراف ما وجود دارد و کدام مناسب با شرایط ماست.

خوابگاه یار بهترین سایت است که میتواند به شما در پیدا کردن خوابگاه موردنظرتون کمک کنه و با دیدن شرایط خوابگاه ها بهترین آنهارا انتخاب کنید.

در این مقاله میخواهیم راجب عملکرد و قسمت های مختلف سایت خوابگاه یار توضیح بدیم تا شما باید قسمت های مختلف سایت آشنا بشید و راحت خوابگاه موردنظرتون رو پیدا کنید.

خوابگاه یار

در صفحه نخست که وارد سایت میشوید ، هدر سایت رو مشاهده میکنید که چندتا از بهترین خوابگاه های خوابگاه یار رو میتونید ببینید.

تولبار

در قسمت بالای هدر سایت ، در تولبار میتوانید خوابگاه ، اقامتگاه و.. رو مشهاده میکنید که با کلیک روی هرکدوم خوابگاه هایی که در این دسته بندی ها ثبت شده اند نمایش داده میشه

جستجوی خوابگاه

در این قسمت از سایت المان های مختلفی رو مشاهده میکنید که هرکدوم رو به اختصار توضیح میدیم

مکان:

 با توجه به ساختمانی که میخواهید در آن مستقر بشوید میتوانید گزینه ها رو مانند خوابگاه ، پانسیون ، اقامتگاه و هتل آپارتمان انتخاب کنید.

نوع:

 نوع افراد و شرایطی که میخواهید در خوابگاه باشند مانند: دانشجویی ، کارمندی ، هتل سنتی و ... رو مشاهده میکنید.

جنسیت:

در این قسمت نوع جنسیت خود را مشخص میکنید.

وضعیت:

با توجه به شرایط خوابگاه دولتی و آزاد(خودگران) بودن خوابگاه رو مشخص میکنید.

استان و شهر:

در این بخش ، استان مدنظرتون که میخواهید در آنجا خوابگاه پیدا کنید رو با توجه به منطقه و ناحیه مدنظرتون انتخاب میکنید.

بعد از پر کردن فرم ، بر روی جستجو کلیک میکنید تا خوابگاه هایی که منطبق با شرایط شما هستند رو براتون نمایش داده بشه.

اگر پیغام NO RESULT HERE براتون نمایش داده شد ، بدین معناست که با شرایط مدنظرتون خوابگاهی ثبت نشده و سعی کنید منطقه و یا شرایطتون رو تغییر بدید.

خبر نامه :

در این بخش میتوانید اخبار ها ، مقالات و ... را بصورت بروز در خبرنامه مطالعه کنید ، این بخش از سایت هر پنجشنبه بروزرسانی میشود.

خوابگاه های ویژه :

در قسمت پایین جستجوی خوابگاه ، میتوانید برخی از خوابگاه هارو مشاهده کنید که به صورت ویژه در سایت قرار گرفته اند و برخی از آنها از تخفیفات ویژه برخوردار هستند.

امیدواریم که توانسته باشیم شما را در جهت آشنایی با سایت خوابگاه یار و پیدا کردن هر چه راحت تر خوابگاه مدنظرتون کمک کرده باشیم.

مطالب مرتبط:

خوابگاه های دانشجویی ترکیه

بهترین خوابگاه های تهران

قوانین نانوشته زندگی خوابگاهی

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Specifications of the latest car introduced by bmw

German carmaker BMW announces new car design, apparently the German luxury brand has not given up on designing hybrid sports cars. The next i8 development is underway as it should be a significant improvement over the current model, and the BMW Vision M Next concept has been proven since mid-2019.
A significant increase in power, a more fully electric driving range, an updated design style and a more capable chassis are expected to separate the i8 M from the model, which will eventually replace it.

The i8 M, or whatever BMW plans to call its next generation Sport Hybrid, will be completely new to the 2024 model. We expect to get more information as we approach the car sales date which is predicted to be 2024 as a 2024 model.
It is difficult to recommend a particular model without knowing how the i8 M is equipped or the options that may be available. We expect the i8 M to be offered in the style of a coupe with a fixed roof as well as a rugged roadster, similar to the current model.

WhatsApp Image 2020 12 10 at 13.25.08 300x169 - Specifications of the latest car introduced by bmw

Engine, transmission and performance

The i8 M plug-in hybrid drivetrain is expected to follow the same configuration as the current i8, which means that an electric motor spins the front wheels and a gasoline engine and electric motor are installed for the rear wheels. Instead of the i8 turbocharged three-cylinder i8 turbocharged engine, BMW has said that it will offer a new four-cylinder turbocharged car.
The company also claims that the total output of the system, gas and electricity combined, is 591 hp, which is much more than the power of 369 hp i8. This high-powered engine will help the i8 M compete with rivals such as the Acura NSX, Lexus LC500h and Polestar 1

WhatsApp Image 2020 12 10 at 13.25.08 1 1 300x180 - Specifications of the latest car introduced by bmw

Amplitude, charge and battery life

The i8’s current 18-mile electric driving range isn’t the least bit impressive. BMW has been talking about details such as the size of the mother battery, but has said that the electric driving range for the Vision M Next concept is 62 miles. This means that either BMW engineers have found a way to get more miles out of the car’s current 11.6 kWh battery pack, or they have found more space for a larger unit.
The Environmental Protection Agency has not tested the i8 M and has not released its fuel consumption estimate. This is not surprising, as this car does not yet exist. In addition to improving the range of electric driving, we expect the i8 M to have slightly better fuel economy than the current i8, despite the projected improvement in acceleration and driving performance.
Little is known about the i8 M cabin so far, but we hope that BMW will overcome the difficult entry and exit of the i8 by equipping the new car with front doors and a low side sill to make the interior easily accessible. Like the current car, the i8 M will be BMW’s playground for styling in the future, and should use unique materials, advanced features and eye-catching designs.

WhatsApp Image 2020 12 10 at 13.25.08 2 300x203 - Specifications of the latest car introduced by bmw

aStorage and cargo capacity will likely remain limited, but a trunk will look good to create extra luggage space. In three years, a lot can change in the world of car entertainment, so the details of what the i8 M has to offer are a bit of a guess.
In the Vision M Next concept, BMW unveiled an image of future information and entertainment called the Boost Pod. It consists of several glass screens and a front-facing display to give the driver access to car information and entertainment features.
The i8 M does not yet exist and has not been assessed as crash-worthy by the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) or the Highway Safety Insurance Institute (IIHS).
WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 13 300x204 - Specifications of the latest car introduced by bmw

 

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

WWW.RENTALCARIRAN.COM

 



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

۴۰ درصد از دانشجویان در خوابگاه ها اسکان دارند

 

جام جم آنلاین: معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشورگفت: تنها ۴۰ درصد از دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه های سراسر کشوراسکان دارند.

 

 به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت علوم ،محمود ملاباشی در حاشیه مراسم افتتاح خوابگاه  دانشجویی پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان اظهار داشت: از جمعیت ۵۵۰ هزار نفر دانشجوی دولتی و روزانه،  ۲۳۰ هزار دانشجو را توانسته ایم در خوابگاه ها اسکان دهیم.

 

وی با اشاره به درخواست بیش از این تعداد برای استفاده از خوابگاه های دانشجویی افزود: با توجه به هدفمند شدن یارانه ها و قانون برون سپاری، که باید خدمات دانشجویی به بیرون دانشگاه سپرده شود، سعی می شود از بخش خصوصی برای رفع نیازهای دانشجویی استفاده شود.

 

ملا باشی با قدردانی از خیرین در ساخت خوابگاه ها تاکیدکرد: ساخت هر خوابگاه برای اسکان و تامین امنیت و رفاه دانشجویان گام مهمی در ارتقاء سطح علمی و تحصیلی دانشجویان است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود میزان اعتبارات در نظر گرفته شده برای خوابگاه ها را حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برشمرد و تصریح کرد: شاید بتوان حدود ۷۰ هزار نفر را در  خوابگاه های جدید اسکان دهیم.

 

رییس سازمان امور دانشجویان کشور، هدف از تشکیل این سازمان را تجمیع خدمات رفاهی برای ارائه هر چه بهتر به دانشجویان ذکر کرد و افزود: این سازمان که به تصویب مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است از سه معاونت دانشجویان داخل، دانشجویان خارج از کشور و پشتیبانی و خدمات تشکیل شده است.

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

واقعیت فروشگاه های زنجیره ای در ایران

برخی از مشخصه های عمومی فروشگاه های زنجیره ای عبارتند از دسترسی به طیف های مختلف کالا برای مشتری ، ارزانی قیمت به دلیل حذف واسطه ها ، خدمات بهتر و امکانات گسترده تر و . . . سوال اینجاست که آیا تاسیس و توسعه فروشگاه های زنجیره ای در ایران ، این موارد را محقق ساخته است ؟ مساله مهم این است که شکل گیری و توفیق فروشگاه های زنجیره ای به شکلی که در کشور های پیشرفته دنیا وجود دارد ، نیازمند شرایط و لوازمی است . یکی از این شرایط ، داشتن اقتصاد آزاد مبتنی بر بازار است . تاریخچه فروشگاه های زنجیره ای نشان می دهد فروشگاه های که مشابه فروشگاه های زنجیره ای در کشور های بلوک شرق سابق یا کشور هایی با اقتصاد کنترل شده به وجود امد ، هیچگاه نتوانست به موفقیت های رقبای غربی خوددست یابد . بسیاری از این فروشگاه ها حالت تعاونی داشتند ، زیان ده بوده و صرفا با حمایت های دولت سر پا ایستاده بودند . نکته شایان توجه این است که با توجه به هزینه بالای ایجاد و اداره فروشگاه های زنجیره ای ، در صورتی که امکان و انگیزه رقابت وجود نداشته باشد ، عوارض نا کار آمدی در این مجموعه ها به صورت بروز می یابد و به ور شکستگی آنها منجر می شود .

یکی دیگر از لوازم راه  اندازی فروشگاه های زنجیره ای ، سرمایه گذاری کلان است که ضعف های نظام بانکی کشور و بی ثباتی اقتصادی راه را برای سرمایه گذاران در این حوزه ، بسیار دشوار می نماید .

نکته دیگر این که مهم ترین مزیت فروشگاه های زنجیره ای ، قیمت ارزان است . استراتژی هزینه پایین استراتژی عموم فروشگاه های زنجیره ای است و موفقیت در اجرای این استراتژی ، نیازمند وجود نظام اقتصادی سالم ، شفاف است و بهره گیری از مدیریت روز دنیا در این زمینه است . در کشور ما این خطر وجود دارد که در صورت ایجاد فروشگاه های زنجیره ای و اداره آنها به شیوه سنتی ، نه تنها مزیتی برای مصرف کننده ایجاد نشود ، بلکه با افزایش غیر قابل کنترل هزینه چنین شرکت های بزرگی ، این شرکت ها به استانه ورشکستی برسند .

در مجموع با وجود توسعه زیاد فروشگاه های زنجیره ای در بازار خرده فروشی ایران ، این فروشگاه ها هنوز تا رسیدن به جایگاه اصلی خرده فروشی محصولات مصرفی درکشور به شمار روند ، راه زیادی در پیش دارند . با وجود این که تعداد فروشگاه های زنجیره ای در کشور روز به روز درحال افزایش است ، اما این فروشگاه ها هنوز اغلب در شهرهای بزرگ وجود داشته و نتوانسته اند به شهر های کوچک ومتوسط را پیدا کنند . ضمن اینکه در شهر های بزرگ نیز بیشتر به سبب جذابیت های فرعی و حاشیه ای آن است که تا حدودی موفق به جذب مشتری شده اند .

در مجموع ، ایجاد فروشگاه های زنجیره ای با استاندارد های روز دنیا در کشور میتواند نتایج مثبتی برای چابک سازی نظام توزیع و بهره ور  نمودن آن به  همراه داشته  باشد ، اما این نگرانی وجود دارد  که عدم  توجه  به استاندارد ها و الزامات این کار ، موجب شکل گیری مدل های نا موفق این فروشگاه ها در کشور گردد .

ملاحظه می کنید که سود ده بودن فروشگاه های زنجیره ای بسیار مهم است چون دامنه سود انها به علت قیمت پایین آنها  بسیار کم است و معمولا دارای شعب زیاد و دامنه و گستره زیادی هستند که در صورتی که ضرر کنند ضرری هنگفت صورت  می گیرد باید به این موضوع توجه کند و که سود اوری یا زیان اوری یک کسب و کار به مسایل گوناگونی بستگی دارد سیستم های مدیریت ، بازاریابی و سیستم تامین کالا ،  ولی توجه به ساز کار کنترل موجودی و جلوگیری از سرقت یکی از پارامترهای بزرگ محافظتی می باشد که به آن باید توجه و اهتمام ویژه داشت نرم افزارهای دقیق و به روز و نصب تجهیزات ضد سرقت و توجه به سلامت انها و کار کرد آن داشته باشند .

وسایلی مانند نصب گیت ضد سرقت در سمت خروجی  صندوق داران که در صورت وقوع  سرقت یا اشتباه در محاسبه (خنثی نکردن لیبل ضد سرقت) دزدگیر فروشگاهی شروع به آلارم کند و مشکل همان لحظه  و همان  جا حل شود . یا نصب دزدگیر های لباس در فروشگاه های زنجیره پوشاک و نصب تگ ضد سرقت به کلیه لباسها می توانید به راحتی از آمار سرقت از فروشگاه های زنجیره ای بکا هد . طبق تحقیقات در امریکا و اروپا وجود گیت فروشگاهی در فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های سطح شهر از 70 الی 97 درصد باعث کاهش امار سرقت در فروشگاه ها می شود و این آمار فوق العاده ای برای موفقیت و کارایی دزدگیر فروشگاهی برای فروشگاه ها می باشد .

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Airport Transfer

Aviation is referred to by the vehicle, which includes passengers traveling from the hotel (hotel) to the airport and from the airport to the destination (hotel).

Airport transfers are usually available on all tours and hotels, but not including airport transportation, so the passenger should apply separately.

In general, the transfer can be offered in a group with a minibus or van, but in some cases it is also provided by taxi on request.

Imam Khomeini airport transfer: we can provide all kind of airport transfer for travelers and passengers to don’t waste their times in airports so in all of the airports in Iran we can prepare airport transfer to your hotel or destinations.

Airport transfer is a valuable service: The airport transfer system is a valuable collection that carries out special services for the transfer of passengers from the airport to Tehran or other cities from airports, in other words.

IMG 7364 1024x1024 - Airport Transfer

Also, if you want to book online from the airport, you can take a comfortable taxi through this site and follow the link below or reserve with Whatsapp. Services are carried out in 22 areas of Tehran and around Tehran and Karaj or other cities that have international airports in Iran.

Airport transfer services can be provided from the door to the airport and from the airport to the door of the house. You can use the airport transfer service with rentalcariran.

Also rentalcariran can arrange to Use of airport hotels

Airport hotels are suitable for people with the following conditions:

• Long pause between two flights

• Flight cancellation

• Long flight delay

• Getting to the airport early to avoid traffic for Passengers and flight crew

You can always use Imam Khomeini airport hotels. These hotels have new services and short stay accommodation (3 hours and 6 hours) and daily stay is possible. If your flight was flying in such a way that you need to eat, Dine or interested in using the pool, massage, spa and … You can book and reserve all the services before you go to the airport through this site and the link below.

We can arrange for you to reserve the Ibiza hotel and the new hotel near airport or in our cities.



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

ویژگی های منصر بفرد خوابگاه

 

وقتی فرزند شما در دانشگاه به غیر از شهر که در آن ساکن است قبول می شود یا برای کار مجبور به کوچ از شهر و دیار خود می شود  دغدغه جدید به دغدغه شما در مورد فرزندتان شروع می شود . که جای که در ان ساکن می شود چطور جایی است آیا مناسب با روحیات فرزند شما است یا خیر و آیا هم اتاقی های او باب می باشد و باعث منحرف شدن ایشان نشود و مسایل بسیار مهم دیگر که بسیار ضروری و حیاتی است برای فرزند شما حال چه پسر باشد و چه دختر باشد .

 اگر فرزند شما برای مسئله کار مجبور به سفر به شهرهای بزرگ است شما مجبور هستید از خوابگاه های خود گردان استفاده کنید ولی اگر فرزند شما دانشگاه قبول شده باشد هم میتوانید از خوابگاه های مخصوص دانشگاه استفاده کنید و هم از خوابگاه های خود گردان که هر کدام از آنها مزایا و معایب خود را دارا می باشند .

خوابگاه ها و پانسیون های خود گردان خوابگاه های می باشد که به صورت انتفاعی اداره می شود یعنی شهریه دارد که نسبت به محل خوابگاه و تعداد افراد در اتاق ها و امکانات خوابگاه مشخص می شود که نسبت به خوابگاه مربوط به دانشگاه ها هزینه بیشتری دارد که اگر آگاهانه انتخاب شود و امکانات پرداخت شهریه را داشته باشید و هم اتاقی های خوبی داشته باشد جای نسبتا راحتی برای زندگی می باشد . خوابگاه های وابسته به دانشگاه دارای شهریه های خاص خود هستند  که نسبت به مقطع و آزاد و سراسری بودن کمی متغیر می باشد ولی دارای مشکلات خاص خود می باشد دوربین های فراوان شلوغی بیش از حد اتاق ها کمبود سرویس های بهداشتی و........ که در این گزارش خبر گذاری دانشجو به طور کامل توضیح داده شده است . که اشاره به همه آن در حوصله مقاله نمی باشد .

زندگی در خوابگاه مزیت های خاص خود را دارد که در زیر کمی از آنها را توضیح می دهیم

به دست آوردن توانایی های مورد نیاز برای ساختن یک زندگی بهتر نیازمند تجربه محیط های متفاوت است . محیط های که بتواند فرد را در نعرض چالش های گوناگون قرار دهد . اما در جوامعی مانند جامعه ما که بیشتر فرزندان وابسته به خانواده هستند و در عمل کمتر قدرت تصمیم گیری برای انتخاب محل زندگی خود را در دست دارند ، انتخاب محل تحصیل و محل کار در شهری دور از خانه و خانواده می تواند شرایط را برای تجذبه زندگی مستقل و همچنین برخورد با افرادی از قشرهای مختلف با زبان ، فرهنگ و آداب و معاشرت های متفاوت را برای دانشجویان و کارمندان فراهم کنند . اگر چه در برخی موارد ممکن است اختلاف نظر باشد .

به طوری که برخی معتقدند که شرایط زندگی در خوابگاه ها می تواند برای بسیاری از ساکنین بسیار تنش زا باشد . اما دانشجویان و دیگر خوابگاه های دانشجویی کارمندی دخترانه و پسرانه  که زندگ در خوابگاه های خود گردان و سراسری را تجربه کرده اند ، می دانند که بحث های دسته جمعی در خوابگاه و معاشرت های مداوک  به خوبی می تواند موجب پذیرش تفاوت های یکدیگر و همکاری در بین ساکنین برای کاهش فاصله های طبقاتی ، فرهنگی ، اجتماعی و .... در بین ساکنین شود . تجربه این شرایط به طور قابل توجهی باعث رشد همه جانبه دانشجوان فارغ التحصیل می شوند و زمان ترک خوابگاه فرا می رسد ف ساکنین خوابگاه با طیف وسیعی از توانایی ضروری برای کسب موفقیت بیشتر در جامعه خارج از دانشگاه و خوابگاه آماده می شوند این مقاله ادامه دارد

 


:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

پس از اعلام شرکت جهت نصب دستگاه دزدگیر ابتدا می بایست وسایل نصب را از انبار تحویل گرفته و با لیست مشتری چک کرده و پس از تست اقلام را درون خودرو گذاشته و عازم محل مورد نظر میشویم.

وسایل مورد نیاز نصب :

ابزار و دریل و سیم رابط از انواع وسایل مورد نیاز برای نصب می باشد که نصاب مورد نظر باید به همراه داشته باشد.

مرحله اول:

بررسی دقیق محل نصب که شامل مغازه های اطراف و گیت های اطراف آن می باشد و سپس داخل مغازه که محل قرار گرفتن آنتن می باشد .

مرحله دوم:

با توجه به محیط و شرایط مغازه فرکانس مربوط را انتخاب و گیت ضد سرقت را برای تست آزمایشی  آماده می کنیم و پس از آماده شدن تست اولیه را می گیریم که در صورت نداشتن هیچ گونه مشکلی جای انتن ها را علامت می زنیم . البته در بعضی اوقات لازم می شود که جاهای انتن را جابجا و یا حتی جلو عقب کنیم تا به نتیجه دلخواه خود برسیم معمولا مغازه هایی که درب های کرکره ای یا فلزی دارند و یا درب های اتوماتیک چشمی گیت های ضد سرقت باید طوری قرار گیرد که این وسایل روی گیت ضد سرقت تاثیری نگذارد .

مرحله سوم:

پس در آوردن بردها از آنتن آنها را دریک  جا مطمئن قرار داده و محل سوراخ انتن ها را علامت می زنیم و با دریل جاهای مشخص شده را سوراخ کرده و رول پلاک می زنیم، چون معمولا فاصله آنتن با دیوار کم است. ابتدا سیم های اداپتور را از شیار های مخصوص  آنتن ها عبور داده وگیت های ضد سرقت را در محل مشخص شده قرار می دهیم و با پیچ محکم می کنیم و سپس مجدد بردها را در درون آنتن گذاشته و سیم های مربوطه را با احتیاط زیاد نصب کرده و تست دیگری انجام می دهیم پس از اطمینان از نوع کارکرد ، صحت  و سلامت گیت ضد سرقت یا دزدگیر لباس  بردها را باچسب مربوطه و بست ها را در درون انتن فیکس کرده و برق آداپتور ها را وصل می کنیم  برق اداپتور ها  می بایست درون پریزها یی قرار گیرد که با فاصله اندکی از گیت تعبیه شده است که آن پریزها بهتر است  فقط مخصوص دزدگیر باشد.لازم به ذکر است که در بعضی از مغازه ها به علت شرایط برق انها مجبور به کشیدن سیم وسط می شویم  که انجا از یک آداپتور استفاده میکنیم   بعد از نصب کامل دستگاه  و اطمینان از کارکرد آن و تحویل دادن به مشتری  حال تگ ها و تگ باز کن را نزد مشتری برده و تعداد آن را شمرده و تحویل مشتری می دهیم سپس نصب و باز کردن تگ را با تگ باز کن آموزش داده و روی لباس نصب می کنیم  و از مشتری می خواهیم  بقیه را خودش انجام دهد  و موارد زیر را هم از مشتری را رعایت کنند .

1-ضربه نخوردن به تگ باز کن

2-قرار ندادن تگ باز کندر کنار موبایل و چسباندن به میز کار

3- نگذاشتن تگ در فاصله کمتر از 70 سانت

4-قرار ندادن سیم تلفن و لامپ در نزدیکی دستگاه

سپس قرار داد خرید که حاوی ضمانت نامه آورده می شود وموارد خوانده می شود، برای آگاهی مشتری و مشخصات کامل مشتری یاداشت می شود تعداد تگ ها را معمولا به حروف و عدد و فرکانس گیت ضد سرقت را یاداشت می کنید و بعد نوع پرداخت را مشخص می کنیم و اگر وجه نقد داشت مبلغ را درونان نوشته و از مشتری امضاء گرفته میشود از مشتریانی که چک می دهند می بایست امضا چک آنها با امضاء قرار داد یکی باشدو اگر چک برای مشتری باشد می بایست پشت چک ها را امضاء کنند سپس درب دستگاه ها را بسته و برچسب گارانتی و بی ان بی را روی دربها چسبانیده و وسائل را با دقت جمع کرده و عازم شرکت می شویم .

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Tours for foreign travelers

The geographical, ethnic, cultural and historical background of Iran has made many tourists with every taste and interest in any age and nationality who are attracted to tourism in Iran and enjoy their journey.

According to the World Tourism Organization, Iran ranked No. 5 in terms of natural attractions and ranked 10th in terms of traditional and historical attractions. Due to its specific natural and climatic features, as well as historical and artistic works, Iran is very prone to attract tourists interested in tourism and tourism places, also because of its geographical features and its location on the East Asian and European routes. The term “Silk Road” has been widely considered internationally. The vast country as one of the oldest cradles of civilization, is among the world’s top countries in terms of its natural and historical capabilities. Biodiversity and the existence of four seasons and unique natural attractions along with original culture and the 5000-year-old civilization of Iran express and indicate the high ability of tourism development in Iran. Culturally, according to UNESCO reports, Iran has more than 4,000 tourism attractions in the group of 10 most civilized and ancient countries in the world, which has the most potential tourist attraction. Visiting cultural resources, historic works, historical buildings and local customs and dialects of our regions are very attractive for tourists around the world.

Tourism

Due to our country’s favorable position to attract tourists, RentalCariran has provided diverse and attractive tours to foreign travelers:

 

Historical tours

Iran with a rich historical background and Persian culture is one of the oldest countries in the world. Decorative tiles and architectural masterpieces in the construction of historic sites have caused more than 20 historic sites in Iran to be recorded at UNESCO World Heritage sites. The extent and diversity of historical architecture in various cities of Iran, such as Shiraz, Esfahan and … is stunning. Rental car iran organizes historical tours for foreign tourists. Contact us for more information.

unnamed - Tours for foreign travelersatrractions in iran

Desert tours

Without a doubt, the desert is one of the most charming tourist attractions, and it has a high share in the attractiveness of nature. The sky is full of stars and the silence of the desert, sunrise and desert, sandy mosaics and its salt crystals are due to the interest of tourists in the desert. The breadth of Iranian deserts has made our country one of the driest regions in the world. Cities like Yazd, Kerman, Qom and Isfahan are cities that have vast deserts with unique beauty.

Seeing the salt lake and the experience of safari on sand dunes are some of the things that you will never forget about the pleasure and excitement. Rentalcariran offers the best and most up-to-date facilities like Hayes and Hyundai vanes for tours to lut desert for tourists.

Ancient Tours

The country of Iran with 5000 years of civilization is one of the ancient countries of the world and the cradle of civilization, and this high civilization has caused the vastness of the country to be filled with spectacular and beautiful artifacts that can not be seen anywhere in the world like them.

One of these works is Persepolis. This is a spectacular, magnificent and unique place that attracted the attention of a huge number of international tourists. Takht-e-Solomon, Bam, Pasargadae, Bisotun Stone, Shoushtar Aquarium, Azerbaijani Church and … are only a limited number of countless archeological works of Iran.

In the near future, we will give more details about the historical sites and tourist attractions and how to organize various tours on this page.

Ancient tourism

To find out about Rental Car iran tours, please contact our Whatsapp account at 00989120635601. It is worth mentioning that the tours of this company are for foreigners only.



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

ضرورت همدلی با هم اتاقی های خوابگاهی

 

وقتی جوان ایرانی پس از سختی ها و دردسرهای کنکور، بالاخره در یک دانشگاه قبول و از القابی نظیر پشت کنکوری بودن خلاص می شود، تحولی بزرگ در زندگی اش رخ خواهد داد. به ویژه اگر این مسئله با غیربومی بودن فرد در شهر محل تحصیل همراه گردد و شخص برای ادامه تحصیل، ناگزیر به ترک خانواده و اقامت در یک خوابگاه دانشجویی شده باشد؛ او با چالش های متعددی مواجه خواهد بود. تجربه های منحصر به فردی که فقط از طریق یک زندگی خوابگاهی بدست می آید. تجربه مواجهه با فرهنگ ها و ارزش های متفاوت، شیوه برخورد با افراد مختلف، حل تعارضات بین فردی و حفظ حریم شخصی، اندوه دور شدن از محل سکونت، خانواده، دوستان و آشنایان و تجربه یک زندگی مستقل که هر یک به شناخت راه کارهای سازگارانه نیاز دارد. یک دانشجو در صورتی که بخواهد زندگی لذت بخش و روابط سالمی با هم خوابگاهی ها و هم اتاقی هایش داشته باشد، باید با راه کارهای سازگاری با محیط زندگی گروهی آشنا باشد.

از طرفی اگر از افرادی که برای مدتی هرچند کوتاه در خوابگاه زندگی کرده اند، در مورد خاطرات زندگی دوران دانشجویی و خوابگاهی  آن ها بپرسید، بی شک در لحظه اول به یاد یک یا چند نفر از هم اتاقی های خود خواهند افتاد و حداقل یک خاطره جالب و به یادماندنی در ذهنشان نقش خواهد بست.. هم اتاقی ها به عنوان اولین گروهی که فرد در خوابگاه با آن ها روبه رو می شود، تأثیر بسیاری بر داشتن دیدگاه های متفاوت در رابطه با اقامت در خوابگاه های دانشجویی و کارمندی خواهند داشت. ممکن است برای آن دسته از افرادی که به مدت کوتاه قصد اقامت در یک خوابگاه و پانسیون را دارند، مسئله داشتن هم اتاقی خوب چندان مهم نباشد، اما برای دانشجویان و کارمندانی که متقاضی اقامت طولانی مدت در خوابگاه  هستند و روابط اجتماعی برای آن ها مهم است، ممکن است این موضوع  دارای اهمیت ویژه باشد.

ممکن است یک هم اتاقی به بهترین و نزدیکترین دوست شما تبدیل شود و یا اینکه که در طول روز  تنها چند کلمه به عنوان احوالپرسی ساده بین شما و او رد و بدل شود. در این صورت خوابگاه نمی تواند نقش منزل دوم را برای شما ایفا کند.هرچند، کنار آمدن با یک هم اتاقی خنثی، بدون شک بهتر از تحمل کردن یک هم اتاقی آزار دهنده خواهد بود. به هر حال انتخاب درست برای یافتن یک هم اتاقی مناسب که بتواند در روزهای اقامت در خوابگاه دوست و همدم شما باشد، بسیار مهم است..

زیرا می تواند بر تسکین دلتنگی های ناشی از دوری از خانواده و کنار آمدن با شرایط سخت خوابگاه و… اثرگذار باشد. حداقل امر این است که فرد تازه وارد به خوابگاه، خود را تنها نمی یابد و همین امر موجب می شود آسان تر با شرایط جدید زندگی در پانسیون ها و خوابگاه ها کنار بیاید .

اصول همدلی با هم اتاقی

اگر بخواهیم به مهم ترین اصل در روابط بین انسان ها اشاره کنیم باید گفت: نخست درصدد  درک و آنگاه جویای تفاهم باشید. این اصل شاه کلید روابط مؤثر با دیگران است. همه انسان ها سالیان درازی را به یادگیری سخن گفتن اختصاص داده اند، اما درباره گوش کردن چقدر سعی کرده اند؟ فقط تعداد انگشت شماری از مردم فن گوش کردن را آموخته اند. افراد در حقیقت سخنان فرد دیگر را پس از عبور از فیلترهای ذهنی شان دریافت می کنند و آنگاه می کوشند برحسب سلیقه خود آن را تفسیرکنند و به بهبود اوضاع روحی طرف مقابل کمک کنند. عباراتی نظیر:

"اوه! دقیقا می دانم چه احساسی داری"، "من هم با این مسئله روبرو بوده ام، اجازه بده تجربه خود را با تودرمیان بگذارم."

منظور از گوش کردن توأم با همدلی این نیست که صرفاً به دقت به سخنان دیگران گوش کنید، بلکه گوش کردن با نیت درک کردن، یعنی اینکه قبل از هرچیزی جویای تفاهم باشیم. در این صورت گوینده متوجه خواهد شد که شما احساسات او را به خوبی درک می کنید و مسلماً از نظر احساسات، عواطف و اندیشه به شما نزدیک تر می شود. این اتفاق در میان هم اتاقی های یک خوابگاه پسندیده است و در نتیجه آن محیط خوابگاه و رفتار هم اتاقی ها نسبت به هم بسیار صمیمی تر شده و تا حدی نقصانِ در کنار خانواده نبودن نیز جبران خواهد شد.

 


:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

مفید بودن گیت فروشگاهی باعث شده که گستردگی بسیار زیادی در همه صنف ها داشته باشد و مفید بودن آن باعث شده که بسیار متداول شده است در قدیم ایام شاید گیت ضد فروشگاهی در نواحی خاصی از تهران و فقط در بعضی صنف ها مثلا در میدان هفت تیر تهران و یا چهار راه ولیعصر فقط مانتو فروشی ها و لباس زنانه فروشی از دزدگیر لباس استفاده می کردند در اوایل که گیت ضد سرقت فروشگاهی امده بود دیدن ان برای مردم عجیب بود و جالب تر از ان مشاهده می کردند که کل لباسها یا مانتو های یک فروشگاه کلا به آنها قطعات پلاستیکی وصل شده که بعدها همانند اسم انگلیسی ان به تگ ضد سرقت معروف شدند بعد به علت  مفید بودن و تعریف استفاده کنند گان که باعث کاهش امار سرقت شده است و افزایش امار سرقت از مغازه ها باعث گسترده شدن دامنه استفاده از گیت فروشگاهی در صنف های مختلف و کاربرد  اسان آن باعث شد که گیت ضد سرقت فروشگاهی بسیار همه گیر و متداول و سراسری شده است و دیگر وجود و نصب گیت فروشگاهی خاص یک صنف و محله خاص نیست بلکه شما در هر مرکز خرید به راحتی گیت ضد سرقت فروشگاهی را می بینید در هر صنفی لباس فروشی ، کتاب فروشی ، فروشگاه های زنجیره ای ، هایپرمارکت ها ، باشگاه و .. . ..  ملاحظه    می کنید . گسترش روز افزون استفاده و نصب انواع گیت فروشگاهی با عث کامل شدن و پیشرفت آن محصول شده است .

صنف کیف و کفش فروشی یکی از استفاده کنندگان این محصولات می باشد تعویض نوع چینش و دکوراسیون مغازه ها باعث شده است که بیشتر مغازه ها همانند یک هایپرمارکت یا سوپرمارکت چیده شود یعنی مشتری به راحتی در مغازه می چرخد و هر محصولی خواست از نزدیک مشاهده می کند و حتی به آن دست می زند از نوع کیفیت و دوختش آگاه می شوند . و این روش یعنی باعث مشتری مداری و خرید اسوده و راحت از طرف مشتری می شود بیشتر مغازه ها که تفکر مشتری مداری دارند و مساحت مغازه و امکانات  هم نیز اجازه میدهد  سمت به سوی این نوع چیدمان می روند که باعث زیبایی و آسودگی مشتری می شود وحال بیشتر مغازه های برند فروشی و معروف تهران همچین چیدمانی دارند  . ولی باید در نظر گرفت که این نوع چیدمان معایب خاص خود را دارد که همان سرقت می باشد ولی محاسن ان بسیار بیشتر است و مسئله سرقت را هم میتوان با نصب گیت فروشگاهی به راحتی کم و به حداقل برسانیم.

نصب گیت فروشگاهی در کیف وکفش فروشی شرایط و قاعده خاص خود را دارد شما مانند لباس فروشی به راحتی نمی توانید تگ لباس را به چرم یا مصنوعات چرمی وصل کنید چون ممکن است باعث خرابی و سوراخ شدن آن شود پس بهتر است از لنیارد و تگ برای کیف های بند دار استفاده کرد و بند کفش برای کفشها برای بعضی از اجناس که نمی توان به آنها لنیارد و تگ ضد سرقت نصب کرد می توان از لیبل استفاده کرد و باید به این نکته توجه کرد که همه اجناس موجود در فروشگاه دارای لیبل و تگ لباس باشد زیرا در صورت اینکه چیزی بر روی انها متصل نباشد گیت فروشگاهی آن را نمی شناسد و آلارم نمی زند پس گیت فروشگاهی به خروج اجناسی حساس است که دارای تگ ضد سرقت و لیبل ضد سرقت باشد . در صورتیکه اجناس سهوا یا عمدا بدون خنثی شدن لیبل با خنثی کننده و یا جدا شدن تگ از بین گیت فروشگاهی خارج شود دستگاه شروع به آلارم میکند و شما دقیقا در حین انجام اشتباه و رویداد سرقت متوجه می شوید و این یعنی موفقیت که در همان حال لحظه متوجه شوید و مانع آن شوید گیت فروشگاهی برای همین ویژگی هاست که گیت فروشگاهی امار سرقت را بسیار کاهش می دهد 

 


:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

A special channel for Iran and Europe was launched

The three countries of Germany, France and the United Kingdom have officially announced the launch of a special European financial channel with Iran.

According to Tabnak, according to ISNA, Germany and France announce the launch of a special financial channel with Iran by announcing a joint statement.

The statement details : Britain and France are continuing their commitment to maintain a nuclear accord endorsed by the United Nations Security Council (UN Security Council), formally announcing the launch of an InTax (Trade Facilitation Instrument) initiative.

Several European countries have set up a special financial channel with Iran to facilitate trade with Iran after the resumption of US sanctions against Iran, which will be deployed in France and chaired by a large German banker.

German Minister of Foreign Affairs Heiko Maas, after meeting with his French and British counterparts in Bucharest, the Romanian capital, told reporters on this mechanism, “It clearly indicates that we are moving in a united and resolute way within the union.” Europe, even if others have a different perspective.

The mechanism, the new name for Intex, is a trademark protection tool, is registered in France and will be led by Friedrich 69, a prominent German banker and former chairman of the Commerce Bank.

The three European countries, France, Britain and Germany, are shareholders and hope that other European countries will join it afterwards.

However, a senior German government official said on Thursday that it was not expected that other European countries (other than France, Germany and Britain) would soon join the special European financial mechanism with Iran, called the SPV.

According to the report, the European Union has  been working to prepare this mechanism for long time. Rob Mali, former Middle East director at the NSC and member of the think tank of the International Crisis Group, believes the channel’s economic impact will be low.

Following the announcement of the creation of the Instex by the UK, France and Germany, the US embassy in Berlin has announced that it is seeking further details on the mechanism, and this European action has no effect on Washington’s policy to exert maximum pressure on Tehran.

Rentalcariran hope for good relationship between iran and countries all over the world. All customers that rent car from us be sure we will prepare all of financial aspects that prevent every problems for them.

When you want rent a car don’t need transfer any money, just send your picture of your pass and ticket then we will prepare your car every where that you would like to got that.

We are trying to open a channel for our customers to use your visa card and master card in Iran and  open  credit for using of that for discount and promotions.

2719839 1024x1024 - A special channel for Iran and Europe was launchedIran and Europe special finance channel

We also can open an account for our customer in our CRM (customer relationship management) system for them that join our customer club and use discount and promotions for reservation.

Also we will start booking system for renting car and reserving hostle.also you can rent a car so cheap with excellent services.



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

با قفل های هوشمند از سرقت منزلتان جلوگیری کنید!

 

از سرقت منزلتان جلوگیری کنید!


امروزه با توجه به گران شدن وسایل و افزایش سرقت ، یکی از بزرگترین ترس هایی که خانواده ها و خوابگاه داران با آن روبرو هستند، سرقت از منزلشان است.
بسیاری از دانشجویان بدلیل مشکلاتی که دارند یا به سرکار میروند و یا به دانشگاه و... که در زمان های زیادی ممکن است خوابگاه تردد زیادی داشته باشد و مشکلاتی از قبیل سرقت در خوابگاه ها بسیار رخ داده است و هر کسی بدون اطلاع وارد اتاق افراد دیگر میشود و میتواند مشکل ساز شود ، در بسیاری از موارد در نبود دانشجویان خوابگاه ، وسایل دانشجویان و خوابگاه سرقت میشود.

 

جلوگیری از سرقت منزل و خوابگاه

اکثر افراد و خانواده ها متاسفانه معتقدن که برا آنها این اتفاقات پیش نمی آید و بعد از این اتفاقات و از دست دادن وسایل خود، تازه به فکر خرید سیستم های مختلف امنیتی مختلف می افتند تا امنیت منزلشان را تامین کنند ، اما دیگر کار از کار گذشته است.
امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، مهندسان در حال طراحی خانه های هوشمندی هستند که هم از نظر امنیت و هم از نظر کاربری نیازهای شما را برطرف کند ، اما متاسفانه با توجه به شرایط خاص کشورمان ، این تکنولوژی ها هنوز به ایران نرسیده و یا خیلی گران هستند.

 

بهترین سیستم امنیتی

یکی از این سیستم ها که خوشبختانه در کشور ما با قیمت مناسب وجود دارد و روزانه تعداد متقاضیان این سیستم در حال افزایش است ، سیستم قفل های دیجیتالی هستند ، که امنیت منزلتان را تا حد زیادی تامین میکند.
این دستگاه ها کاربرد بسیاری دارند و امنیت منزلتان را تا حد بالایی تامین میکنند . قبل از سرقت ، سارقان به اولین نکته ای که توجه میکنند قفل درب منزل شماست و زمانی که میتوانند آنرا باز کنند برای آنها بسیار مهم است و اگر خانه ای از بهترین نوع قفل هایی مکانیکی قدیمی استفاده کند  ، شاید در برخی از موارد سارقان از سرقت منصرف شوند ، اما در خیلی از شرایط ارزش محتویات خانه زیاد است و سارقان ریسک زمان را میپذیرند و از خانه سرقت میکنند.

 
قفل های دیجیتالی

قفل های دیجیتالی به دلیل هوشمند بودن ، امنیت بسیار بالایی دارند و پیشرفت بزرگی در سیستم امنیت به محسوب میشود ، در کشور های پیشرفته اکثر افراد از این قفل ها استفاده میکنند و قفل های مکانیکی منسوخ شده اند و کاربردی ندارند.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

منبع: www.bnbgate.com

مطالب مرتبط:

خوابگاه های دانشجویی ترکیه

بهترین خوابگاه های تهران

قوانین نانوشته زندگی خوابگاهی

 

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate
از سرقت منزلتان جلوگیری کنید!

امروزه با توجه به گران شدن وسایل و افزایش سرقت ، یکی از بزرگترین ترس هایی که خانواده ها با آن روبرو هستند، سرقت از منزلشان است.

بسیاری از زوج ها برای تامین مخارج شان ، هر دو شاغل هستند و در ساعات خاصی از روز مجبور هستند که برای رفتن به سرکار ، منزلشان را ترک کنند بدون اینکه از سیستم حفاظتی خاصی استفاده کنند.
تقریبا میشه گفت که بزرگترین سرمایه هر فرد خانه ای است که در آن سکونت دارد و سایلی که داخل آن قرار دارد.در بسیاری از شرایط ما این سرمایه را نادیده میگیریم و بدون تامین امنیت آن به مسافرت و … میرویم.

از سرقت منزلتان جلوگیری کنید!

جلوگیری از سرقت منزل

اکثر افراد و خانواده ها متاسفانه معتقدن که برا آنها این اتفاقات پیش نمی آید و بعد از این اتفاقات و از دست دادن وسایل خود، تازه به فکر خرید سیستم های مختلف امنیتی مختلف می افتند تا امنیت منزلشان را تامین کنند ، اما دیگر کار از کار گذشته است.
امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، مهندسان در حال طراحی خانه های هوشمندی هستند که هم از نظر امنیت و هم از نظر کاربری نیازهای شما را برطرف کند ، اما متاسفانه با توجه به شرایط خاص کشورمان ، این تکنولوژی ها هنوز به ایران نرسیده و یا خیلی گران هستند.

از سرقت منزلتان جلوگیری کنید!

بهترین سیستم امنیتی

یکی از این سیستم ها که خوشبختانه در کشور ما با قیمت مناسب وجود دارد و روزانه تعداد متقاضیان این سیستم در حال افزایش است ، سیستم قفل های دیجیتالی هستند ، که امنیت منزلتان را تا حد زیادی تامین میکند.
این دستگاه ها کاربرد بسیاری دارند و امنیت منزلتان را تا حد بالایی تامین میکنند . قبل از سرقت ، سارقان به اولین نکته ای که توجه میکنند قفل درب منزل شماست و زمانی که میتوانند آنرا باز کنند برای آنها بسیار مهم است و اگر خانه ای از بهترین نوع قفل هایی مکانیکی قدیمی استفاده کند  ، شاید در برخی از موارد سارقان از سرقت منصرف شوند ، اما در خیلی از شرایط ارزش محتویات خانه زیاد است و سارقان ریسک زمان را میپذیرند و از خانه سرقت میکنند.

از سرقت منزلتان جلوگیری کنید!
قفل های دیجیتالی

قفل های دیجیتالی به دلیل هوشمند بودن ، امنیت بسیار بالایی دارند و پیشرفت بزرگی در سیستم امنیت به محسوب میشود ، در کشور های پیشرفته اکثر افراد از این قفل ها استفاده میکنند و قفل های مکانیکی منسوخ شده اند و کاربردی ندارند.

BNBGATE

شما میتوانید در سایت BNBGATE انواع قفل های دیجیتالی را مشاهده کنید و برای خرید ، خدمات و مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

قفل های دیجیتالی و جلوگیری از سرقت منازل

بهترین روش جلوگیری از سرقت خودرو

تاریخچه به وجودآمدن دزدگیر

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Check the technical tips of car rental and online services

Check the technical tips of car rental and online services

Car rental has become such a service that the number of users is increasing day by day; Because renting a car can bring significant benefits to people in a variety of ways. That way, when you apply for a car rental and go to a company that provides this type of service, you should know that after renting a car or before, you should consider the possibilities. Car rental is different from the point of view of different people. Legally, car rental means; Ownership of one or more cars temporarily and from the public point of view is called receiving a car temporarily. Car rental is done in stages and can have many strengths. Join us to discuss its advantages and disadvantages.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 11 300x204 - Check the technical tips of car rental and online services

Rent a car with peace of mind

One of the problems that people may have when renting a car is their favorite. Their worries and anxieties are about renting these cars. Some people when they want to rent a car are worried about the possibility of accidents, damage and damage to the car, and this factor makes many of them can not use the quality services, importance and necessity of renting a car in today’s world. Of course, this problem is usually for people who want to use the services of renting formal and luxury cars. If you are one of these people, you do not have to worry about renting a car; Because many car rental companies today offer insurance for car rental, that is, when you refer to these companies or institutions; They charge a fee commensurate with the type and model of car you receive if you have an accident or any other problem while renting a car; Compensate your damages to a considerable extent. So most worries go away with car rental and insurance terms.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۶ 300x169 - Check the technical tips of car rental and online services

Define your purpose for renting a car

Determine your purpose for renting a car before completing the car rental process. Car rental goals for most people are usually divided into several categories. People who want to rent a car for intercity travel; People who rent a car for daily commuting, people who rent a car for a bridal car, people who want to rent a car for a boycott ceremony, and those who use bus and van rental services for tours or school services. In this way, determine your goals before the final rental of the car; Because the type of purpose for which you want to rent a car has a colorful and decisive effect on the type and model of the car, its quality, cost, type of insurance, etc .; One of the things you can do to get your car rented is take a few steps ahead of others; Categorize your goals for car rental; For example, if you want to rent a car for daily commuting; It is better to use car rental services and when you rent a cheap car; For example, you use car rental services; You will certainly pay less for insurance, rent and the like.

In fact, it is usually not necessary to use a ceremonial car for daily commuting, but for some people the opposite is true. Or as another case in point, when you want to go on long distance trips; It is better to rent a car that has good quality and insurance, and if you want to travel together, it is better to use van or bus rental services instead of passenger cars, so that you face less risks and have more comfort and convenience. Be. On the other hand, it should be noted that most car rental companies usually provide car rental services with an experienced driver.

 

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۲ 300x238 - Check the technical tips of car rental and online servicesObserve driving rules when renting a car

Research has shown that most accidents and driving problems are due to non-compliance with its rules. Observance of driving rules is very important not only when renting a car for Nowruz trips, but also in other cases; That’s why when you rent a car; After signing the contract and delivering it, you are fully committed to the warranty and health of the car you rented; Therefore, one of the technical points that you should do to reduce the risks and possible damages to the car and yourself is to follow all the driving rules and avoid dangerous driving. One of the suggested solutions especially for intercity travel that you can do; Car rental is with the driver. For cars such as vans and buses, the presence of a driver is required in most car rental companies; But if you rent private cars, it is better to rent a car with the driver to reduce the possible risks. On the other hand, avoid high-risk roads so that you can enjoy your trip or transportation, and deliver the car safely and as you received it.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 9 300x204 - Check the technical tips of car rental and online services

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

WWW.RENTALCARIRAN.COM



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

سفر دانشجویی به کیش و 13 تا از جذابترین جاذبه های گردشگری کیش

 

جزیره کیش یکی از مهمترین و جذابترین مقاصد گردشگری ایران است که باتوجه به مساحت کم، جاهای دیدنی بسیار زیادی دارد. احتمالا برای شما هم پیش امده که بخواهید به صورت دانشجویی و با دوستانتان به جزیره زیبای کیش بروید و اولین چیزی که به فکرتون می افته محل سکونت ویا اقامت در کیش است که بدلیل هزینه های بالای هتل ها و بودجه کم خودتان ، مقصد دیگری را انتخاب میکنید که زیاد علاقه ای بهش ندارید  ، اما ما براتون پیشنهاد بهتری دارم . شما میتونید به جای عوض کردن مقصد سفرتون(که ما اصلا پیشنهاد نمیکنیم) و اقامت درهتل های پرهزینه میتونید اقامتگاه ها و خوابگاه های باکیفیت وبا محیط عالی رو در جزیره زیبای کیش انتخاب کنید تا هم از سفرتون لذت ببرید و هم هزینه های سفرتون رو کاهش بدید ،حالا که قصد سفر به کیش را دارید خوب است که قبل از شروع سفر برای بازدید از جاذبه های گردشگری کیش برنامه ریزی کنید. در این مطلب قصد داریم 13 جاذبه گردشگری کیش را به شما معرفی کنیم.

زیبایی ها و جاذبه های گردشگری کیش باعث شده اند که این جزیره لقب مروارید خلیج فارس را به خود اختصاص دهد. در این مطلب که به نوعی راهنمای سفر به کیش محسوب میشود، جاهای دیدنی کیش را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

1. تفریحات آبی

اگر به تفریحات آبی علاقه مندید، در کیش میتوانید به گزینه های متنوعی، از آب چترسواری (پاراسیلینگ) و غواصی گرفته تا موج سواری و جت اسکی، دسترسی داشته باشید. خدمات مربوط به این فعالیت ها توسط جوانان مهمان نواز بومی به گردشگران ارائه میشوند.

اما اگر علاقه ای به این قبیل هیجانات ندارید، حداقل لذت قایق سواری با قایق های کف شیشه ای و تماشای دنیای رنگی زیر آب را از خودتان دریغ نکنید!

 

2. مسیر دوچرخه سواری

مسیر دوچرخه سواری کیش یکی از طولانی ترین و خوش منظره ترین مسیرهای دوچرخه سواری کشورمان است. در سرتاسر این مسیر 75 کیلومتری، هیچ ماشینی جلوی راه تان نخواهد بود و می توانید با خیال راحت هرجا که دلتان خواست ترمز کنید و از آب های نیلگون خلیج فارس عکس بگیرید.

نیازی هم نیست که حتما خودتان دوچرخه داشته باشید! به راحتی می توانید از ایستگاه های مخصوصی که در نقاط مختلف جزیره تعبیه شده اند، دوچرخه کرایه کنید. سه چرخه، دوچرخه دونفره و اسکوتر نیز برای کرایه وجود دارند که میتوانید ساعتی یا روزانه کرایه شان کنید.

 

3. کشتی یونانی

در سال 1345 کشتی «خولا اِف» در سواحل جنوب غربی کیش به گِل نشست. این کشتی در بریتانیا ساخته شده بود و در طول عمرش مالکان مختلفی داشت، اما آخرین مالک آن یک یونانی بود. تلاش های بسیاری برای نجات کشتی انجام شد که البته هیچکدام شان به نتیجه نرسیدند و کشتی در نهایت همان جا رها شد.

کشتی یونانی یکی از زیباترین جاهای دیدنی کیش است. این کشتی عظیم‌الجثه به ویژه هنگام غروب، منظره عکاس پسندانه ای دارد و یکی از جاهای دیدنی کیش به حساب می آید و گردشگران زیادی برای دیدنش به این نقطه از جزیره می آیند.

 

4. ساحل مرجانی

بی شک یکی از مهمترین جذابیت های هر جزیره ای سواحل آن محسوب میشوند. جزیره کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست. ساحل مرجانی کیش در بخش شرقی جزیره واقع شده است و یکی از زیباترین و پرطرفدارترین جاذبه های آن به شمار میرود.

در نوار ساحلی، آلاچیق ها و درختان نخل را می بینید که در پس‌زمینه منظره ای چشم انداز ردیف شده اند. تماشای غروب آفتاب از اینجا تجربه ای فراموش نشدنی است! این ساحل به کلوب های ورزش های آبی نیز مجهز است و از قبل میتوانید برای فعالیت های موردعلاقه تان جا رزرو کنید.

 

5. شهر زیر زمینی کاریز

ایرانیان قدیم برای مقابله با بحران ، آب قنات حفر میکردند. قنات به چاهی عمودی میگویند که در سطحی شیب دار حفر میشود. کاریز یکی از جاهای دیدنی کیش نیز نمونه ای از قنات‌های قدیمی است که 2500 سال قدمت دارد. میتوانید در این تونل های زیرزمینی قدم بزنید و چگونگی سیستم قنات را از نزدیک ببینید.

طول این تونل ها به بیش از 8 کیلومتر میرسد و به همین‌خاطر وقتی در اینجا قدم میزنید، انگار در شهری زیرزمینی هستید. در این سازه باستانی برای جذب گردشگر غرفه های صنایع دستی و یک چایخانه سنتی نیز برپا شده است.

 

6. شهر باستانی حریره

قدمت حریره به قرن هشتم میرسد و گفته میشود که در گلستان سعدی نیز به این مکان اشاره شده است. شهر باستانی حریره یکی از دیدنی های کیش در قسمت شمالی جزیره قرار دارد و در گوشه وکنار نشانه هایی از معماری های دوران قدیم را در خود به‌ یادگار دارد. از همان ویرانه هایی که برجای مانده‌اند، معلوم است که اینجا قبلا منطقه‌ای پررونق بود.

باستان شناسان براساس کاوش ها و حفاری های انجام شده، تخمین زده‌اند که شهر حریره حدود هزار سال پیش شکل گرفت و تقریبا 600 سال بعد متروکه شد.

 

7. آب انبار دوقلو

هنگامی که برای اولین بار آب انبارهای کیش را ببینید بدون شک معماری متداول در شهر یزد را در نظرتان زنده خواهد کرد. این آب انبار با معماری جالب توجه ،دارای دو گنبد و پنج بادگیر در اطراف آنها است که وظیفه‌ ورود و خروج هوا و خنک کردن آب درون آب انبار را به عهده دارند.

در آب انبارها برای ایجاد تهویه طبیعی و نگه داشتن آب نزدیک به دمای انجماد از بادگیرها استفاده می شده است. بادگیرها هم که حتما میدانید، جزئی از معماری باستانی ایران محسوب میشوند.

 

8. لاک پشت های دریایی

لاکپشت های پوزه عقابی در ماه های بین اسفند تا مرداد برای تخمگذاری به مناطق حفاظت شده سواحل جنوبی و غربی جزیره مرجانی کیش می آیند. اگر در این بازه از سال به این قسمت از سواحل جزیره بیایید، میتوانید از دور لاک‌پشت ها را ببینید که به سمت ساحل شنا میکنند و برای تخمگذاری چاله می کنند.

 

9. درخت سبز

مجموعه درخت سبز در قسمت شمالی جزیره در منطقه ای معروف به دره پرتغالی ها قرار دارد. این مجموعه در اطراف یکی از کهنسال ترین درختان جزیره موسوم به درخت لور یا انجیر معابد ساخته شده است. این درخت معروف گویا چیزی حدود 600 سال قدمت دارد.

بسیاری بر این باورند که درخت فرخنده‌ای است، برای حاجت گرفتن به اینجا می آیند و به شاخه های ضخیم و درهم پیچیده اش دخیل می‌بندند. سایر قسمت های مجموعه نیز از فضای سبز تشکیل شده و جای مناسبی برای استراحت و آرامش‌ خیال است.

 

10. پارک دلفین

این مجموعه تفریحی 170 هکتاری شامل استخر دلفین ها، شیرهای دریایی و نهنگ ها یکی از جاذبه های گردشگری کیش است که دیدن شان قطعا میتواند تجربه هیجان انگیزی باشد. اما تمام جذابیت های این مجموعه‌ فقط به موجودات دریایی ختم نمیشود و باغ های دل انگیزی همچون باغ پرندگان، باغ پروانه و باغ ارکیده و کاکتوس نیز برای تماشا و لذت بردن از کیش به انتظارتان نشسته اند.

باغ پرندگان این مجموعه بیش از 47 گونه پرندگان و سایر جانوران را در خود جای داده است. خلاصه اینکه پارک دلفین کیش میتواند گزینه‌ تفریحی مناسبی برای همه سنین باشد.

 

11. جزیره هندورابی

جزیره هندورابی یکی از توابع جزیره کیش به شمار میرود که در میان جاذبه های برتر آن قرار دارد. این جزیره با وسعتی حدود 23 کیلومتر مربع چه از نظر تاریخی چه از نظر طبیعی از جایگاه خوبی برخوردار است. هندورابی حدود 28 کیلومتر از کیش فاصله دارد اما مطمئن باشید ارزش وقت گذاشتن را دارد. جمعیت بسیار کمی در این مکان زندگی میکنند که در روستایی به نام هندرابی ساکن هستند و از طریق صید ماهی گذران زندگی میکنند.

 

12. پارک ساحلی میر مهنا

پارک ساحلی میر مهنا در ساحل شمال و شمال غربی جزیره واقع شده و همه روزه میزبان گردشگران زیادی است که برای سپری کردن اوقات فراغت شان به همراه دوستان و خانواده این مکان را انتخاب میکنند.

 

13. اسکله تفریحی کیش

اسکله‌ تفریحی کیش با طول 437 متر و عرض 18 متر با ساختاری چوبی احداث شده است و همانطور که از اسمش مشخص است، اختصاص به تفریح و سرگرمی دارد. باشگاه بولینگ، سینما 4 بعدی، کلوپ تفریحات دریایی، کافه ها، رستوران ها و مراکز تفریحی دلیلی بر این ادعا هستند.

این اسکله اغلب جوانان را به سمت خود جذب میکند. تماشای دریا، غروب آفتاب، لاکپشت های دریایی و دلفین ها، پرندگان دریایی، و به خصوص ماهیگیری از جمله جذابترین تفریحاتی هست که میتوانید به آنها بپردازید.

چطور به کیش سفر کنیم؟

بسیاری از مسافران جزیره کیش، سفر هوایی را ترجیح میدهند. سفر کردن به کیش آن هم با هواپیما ساده ترین و احتمالا در دسترس ترین راهی است که گردشگران پیش رویشان دارند. با خرید بلیط هواپیما کیش به صورت هوایی به کیش سفر کنید.

با این حال سفر زمینی به کیش هم لطف خودش را دارد؛ از هر سمت ایران که بخواهیم به جنوب و به سوی جزیره زیبای خلیج فارس حرکت کنیم، بدون شک مسیری دیدنی در انتظارمان است. همین مسیر و همین ماجراجویی است که بسیاری را ترغیب میکند به جای آنکه یکی دو ساعته به کیش بروند، ساعت ها در راه باشند.

منبع: zoomlife

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

 جی پی اس خودرو در چه مواقعی کاربرد دارد؟

در دنیای امروز با رشد چشم‌گیر جمعیت و به دنبال آن افزایش بی‌شمار وسایل نقلیه، سیستم جی پی اس خودرو و یا همان ردیاب خودرو یکی از ایمن‌ترین و مهم‌ترین سیستم‌های امنیتی در جهان برای خودروها به شمار می‌رود؛ همچنین این وسیله در موقعیت‌های مکانی و زمانی مختلف کمک بسیار بزرگی به صاحبان خودرو خواهد کرد. ما در این مقاله قصد داریم که شما را بیشتر با مزایای استفاده از این سیستم جی پی اس در انواع خودروها آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید.

ردیاب یا به عبارتی جی پی اس خودرو یک وسیله‌ی کوچک مانند دزدگیر ، به اندازه‌ی یک تلفن‌همراه و سیم‌کارت‌خور است که صاحبان خودرو می‌توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی آن را بر روی درب، داخل سقف یا داشبورد ماشین‌های داخلی، خارجی و سنگین از طریق سیم‌کشی جای‌گذاری و نصب کنند که صاحبان خودرو از طریق جی پی اس خودرو  می‌توانند در هر لحظه و هر موقعیت جغرافیایی در هر نقطه از جهان، اطلاعات مکانی و فاصله خودرو مورد نظر خود را به صورت آنلاین و با کمک از اطلاعات ماهواره‌ای بر روی اپلیکیشن دریافت و ردیابی کنند. در واقع اطلاعات مربوط به موقعیت دقیق خودرو از طریق یک پیامک و یا اینترنت به صاحب خودرو ارسال می‌شود و آن را بر روی یک اپلیکیشن به نمایش می‌گذارد. همچنین این وسیله در هر لحظه از زمان و مکان با وارد شدن ضربه به خودرو، برای صاحب وسیله‌ی نقلیه یک هشدار ارسال می‌کند.

نحوه‌ی عملکرد جی پی اس خودرو

با نصب دستگاه جی پی اس خودرو در هر شرایط آب و هوایی، اطلاعات موقعیت مکانی شما توسط 3 ماهواره که در نزدیک‌ترین مدار به شما قرار گرفته‌اند شناسایی و بعد از محاسبه بر روی نقشه‌ای که بر روی تلفن‌ همراه شما نصب است مشخص می‌شود. هر چقدر که امواج فرستاده شده توسط ماهواره‌های جی پی اس قوی‌تر باشد، اطلاعات به دست آمده از موقعیت دقیق شما با درصد خطای کمتر بر روی نقشه نمایش داده خواهد شد. جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید جی پی اس خودرو می توانید با تیم تحقیقاتی وایزر در ارتباط باشید

کاربرد جی پی اس خودرو 

1- تشخیص و نمایش دقیق موقعیت مکانی خودرو
2- ارسال هشدار به صاحب خودرو در صورت وارد شدن ضربه به خودرو
3- ارسال هشدار برای صاحب خودرو در صورت روشن شدن غیرمجاز وسیله‌ی نقلیه و حتی حرکت کردن آن
4- ارسال هشدار در صورت حرکت با سرعت غیرمجاز
5- ارسال هشدار در صورت جدا شدن دستگاه جی پی اس خودرو
6- ارسال هشدار در صورت کم شدن باطری اضطراری داخل جی پی اس خودرو
7- خاموش کردن وسیله‌ی نقلیه از راه دور در هنگام سرقت خودرو از طریق پیامک و همچنین اپلیکیشن (عدم امکان روشن کردن مجدد وسیله‌ی نقلیه مگر با اجازه‌ی صاحب خودرو)

نوع سیم‌ کارت و میزان مصرف شارژ در سیستم جی پی اس خودرو

در سیستم جی پی اس خودرو می‌توان با توجه به وضعیت مناسب آنتن‌دهی و اینترنت محل زندگی خود از هر نوع سیم‌کارتی مانند ایرانسل، همراه اول و یا رایتل استفاده کنید. میزان مصرف شارژ ماهانه سیستم جی پی اس خودرو بسته به تنظیمات آن توسط صاحب خودرو و میزان آنلاین بودن آن متفاوت است.

شرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان جی پی اس خودرو به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

WWW.BNBGATE.COM

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Car rental benefits

Many people still think that renting a car is only for the rich; Who can pay high costs. The truth is that for years car rental has become a smart choice to save money. Because the price of renting a car is much more reasonable than the high cost of buying a car. Car rental is a choice that many sections of society have made to pay less, have more comfort and more comfortable imaginations. Join us to explore the benefits of renting a car, realizing that renting a car not only does not mean paying more, but also saves money.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۸ 300x200 - Car rental benefits

Car rental is a smart choice

A personal car is available at all times, but a rental car is not … this is the excuse of many people to oppose               car rental … so, let’s move on to other benefits of renting a car as well as being affordable. Proof of car rental, prove this justification …

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۶ 2 300x153 - Car rental benefits

Car rental is an economical choice

Buying a car is one of the most expensive things you can do in your life. After paying the high price of buying a car, your car is getting more and more worn every day. This is while you really do not need a personal car 24 hours a day, every day !!

The truth is that most of the time our personal cars are being depreciated in the unused parking corner. In addition, we incur a large amount each year for the depreciation of the personal car. In addition to car depreciation costs, consider the staggering costs associated with insurance, taxes, monthly services, and so on.

Now you will realize that renting a car is a smart and economical choice. Because by renting a car, you only pay for it when you need a car. By renting a car, you do not have to incur exorbitant costs when you do not need a personal car.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۶ 300x169 - Car rental benefits

Rent a car and get the latest models of cars!

When you have a personal car, you will be limited to one car model for years. Apart from being worn out !! Because many people do not have the ability to buy a new car every year …

But when you use car rental services, not only do cars always drive zero kilometers and regularly; You are not limited to one car model. You always have a variety of cars and the latest models available and you will enjoy driving at any time.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۲ 300x238 - Car rental benefits

Car rental is the best option for pre-arranged trips

It has happened to you many times that you have faced a predetermined journey. In this case, if you are not far from your destination, neither the train nor the plane will work for you … But, car rental service is the best option for such trips.

Easily and completely online in the shortest possible time, rent the car you want for as many days as you want and get ready for your trip with a car of zero kilometers and perfectly tidy.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۴ 2 300x188 - Car rental benefits

Car rental

You can refer to rentalcariran site right now and see different types of Iranian and non-Iranian cars with high quality, which are of high quality and can be obtained in the shortest time.

 

www.rentalcariran.com



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

تشریح وضعیت خوابگاه های دانشجویی در دوهفته تعطیلی کرونا

 

معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید بر اینکه تعطیلی ها و محدودیت های فعلی کرونایی تاثیر در فعالیت های دانشگاه ها ندارد، گفت: دانشگاه ها به روال سابق فعالیت خود را انجام خواهند داد و ما تعطیلی سراسری در دانشگاه ها نداریم.

دکتر علی خاکی صدیق در نشست خبری مجازی که به منظور تشریح برنامه های آموزشی دانشگاه ها در شرایط فعلی برگزار شد، گفــت: محدودیت های فعلی ناشی از شیوع کرونا در بخش آموزش تاثیری ندارد و فعالیت دانشگاه ها به همان روند سابق یعنی مجازی ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه تصریح کرد: در حوزه پژوهش وزیر اخیر بخشنامه ای به دانشگاه ها ابلاغ کرد بر این اساس دانشجویانی که در دوره تحصیلات تکمیلی هستند و پروژه های های عملی دارند، منعی برای ادامه پروژه ندارند و می توانند این فعالیت ها را با حفظ رعایت پروتکل های مربوطه ادامه دهند.

معاون آموزشی وزارت  علوم تاکید کرد:  تعطیلی سراسری در خوابگاه ها در برنامه وزارت علوم نبوده  است و دانشجویان در تعطیلی های فعلی ناشی از شیوع کرونا نیز می توانند در خوابگاه ها بمانند.

خاکی صدیق افزود: از نظر پرژوهشی اوایل ترم قبل وقفه ای در برخی دانشگاه ها ایجاد شد بر این اساس چند ماه گذشته خیلی از دانشجویان نیاز مند کار عملی با رعایت پروتکل ها برگشتند و به کار خود ادامه می دهند و به صلاح نیست در کار آنها خللی ایجاد کنیم و برنامه دانشگاه ها به همان صورت ادامه می یابد.

وی در خصوص نحوه حضور کارکنان دانشگاه ها نیز گفت: کارمندان مستخدمین دولت هستند آنها هم مطابق مقررات دولت باید سر کار باشند و حداکثر تا یک سوم کارمندان و کارشناسان می توانند با اولویت پشتیبانی فعالیت های جاری در حوزه آموزش یادگیری الکترونیک و پژوهش ها و حفاظت از دانشگاه ها و تاسیسات حضور خواهند داشت.

معاون آموزشی وزارت  علوم تاکید کرد:جلسات دفاع ما نیز در شرایط فعلی متوقف نخواهد بود دانشجویان می توانند از پروپزال دکتری و ارشد را مطالبق قبل و به صورت الکترونیکی انجام بدهند.

وی همچنین در خصوص وضعیت آموزش مجازی دانشگاه ها در شرایط شیوع کرونا ویروس نیز تاکید کرد: همه گیری بیماری کرونا تجربه نادری برای نظام آموزش عالی در جهان بود، علیرغم تمام مشکلات این بیماری باعث شد تجربیات نابی بدست آوریم و همچنین برکاتی هم برای آموزش عالی داشت که یک سری بازنگری‌هایی را در مقررات آموزشی داشتیم که عمدتاً با محوریت یادگیری آموزش الکترونیکی بود.

معاون آموزشی وزارت علوم همچنین مقررات آموزشی ترم گذشته همچنان برقرار است، گفت: با توجه به استمرار وضعیت بیماری کرونا هر آنچه در ترم قبل از مقررات و آیین نامه‌ها داشتیم کماکان به وقت خود باقی است. در ابتدای سال جاری پیش بینی می‌شد بخشی از ترم اول را به صورت حضوری و بخشی را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم و دانشگاه‌ها نیز بر این اساس برنامه ریزی داشتند خصوصاً برای دانشجویان نوورود این برنامه ریزی ها صورت گرفته بود اما متاسفانه با توجه به وضعیت پیش آمده محقق نشد. با توجه به وضعیت پیش آمده و با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا تمام آموزش‌ها به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

خاکی صدیق همچنین با اشاره به اینکه کلاس های آموزشی دروس عملی حضوری برگزار نمی‌شوند، خاطر نشان کرد: درس‌های عملی و کارگاهی و آزمایشگاهی در ترم تابستان برگزار شدند، اما با توجه به وقفه‌ای که ایجاد شد، دروس کارگاهی و عملی به صورت حضوری انجام نمی‌شود. برای اولین بار در کشور تعدادی از کارگاه‌ها و دروس آزمایشگاهی به صورت الکترونیک انجام گرفت که البته این کار به زیرساخت نیاز دارد.

به گفته معاون آموزشی وزیر علوم، پس از بحران دوران کرونا یادگیری الکترونیکی جزئی از آموزش عالی خواهد بود تا دستاوردهای این چندماه که با سختی به دست آمده است را از دست ندهیم. البته یادگیری در کلاس درس مزایای خودش را دارد که بسیاری از صاحب نظران معتقدند با هیچ چیزی قابل جایگزینی نیست، اما برای اینکه از آموزش عقب نیافتیم از آموزش الکترونیکی استفاده می‌کنیم.

خاکی صدیق گفت: آموزش حضوری بعد از عبور از بحران حتماً با یادگیری الکترونیک همراه خواهد بود یعنی به صورت ترکیبی و این تجربه یک تجربه اثبات شده و مورد پذیرش در تمام آموزش عاای دنیا است.آزمون‌های این ترم با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته به صورت مجازی خواهد بود مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد.

وی تاکید کرد: در ترم گذشته تجربه برگزاری امتحانات را نداشتیم و خیلی از اساتید هم تجربه ارزیابی مستمر داخل ترم را نداشتند اما در این ترم از قبل شروع ترم در نامه‌ها و جلسات اعلام شد که باید از ابتدای ترم بحث ارزیابی و سنجش عملکرد دانشجویان در دستور کار قرار گیرد. این امر می‌تواند به صورت کوییز، تمرین و تماس‌های چهره به چهره الکترونیکی و پروژه باشد که این نمرات با امتحانات پایان ترم جمع خواهد شد. وزن امتحانات در پایان این ترم، کمتر از ترم‌های گذشته خواهد بود.

معاون آموزشی وزیر علوم تاکید کرد: در طی جلسات با معاونان درخواست ما از دانشگاه‌ها این بوده که ترم دانشجویان نوورود حتماً برقرار شود و از این جهت لطمه نبینند اما چون یکماه از ترم را از دست دادیم از دانشگاه‌ها درخواست کرده‌ایم، دانشجویان تعداد واحد کمتری داشته باشند و درس را بتوانند به صورت مناسب بخوانند و لذت ترم را با واحدهای بیش از اندازه از آنها نگیریم و دانشگاه‌ها مجاز هستند ترم را طبق آیین نامه دو هفته تا سه هفته برحسب ضرورت تمدید کنند لذا امیدواریم با برنامه ریزی فشاری به دانشجویان جدید نیاید و ترم شان را با امید و انگیزه بگذرانند.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

منبع: isna.ir

مطالب مرتبط:

خوابگاه های دانشجویی ترکیه

بهترین خوابگاه های تهران

قوانین نانوشته زندگی خوابگاهی

 

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate
حتما به این نکات قبل نصب دزدگیر توجه کنید!

امروزه با توجه به بالا رفتن آگاهی مردم و افزایش استفاده از دزدگیر های فروشگاهی ، بیشترین نگرانی کسانی که گیت دارند یا میخواهند نصب کنند این است که ، برد های دستگاه ممکنه خراب بشه و چه کارهایی میشه کرد برای بالا بردن کارایی دستگاه یا در جهت افزایش کارکرد دستگاه چه کارهایی کنند بهتر است؟

سیستم گیت های فروشگاهی سیستم خیلی پیچیده ای نیست و اطلاع از عملکرد و کارکرد آن ساده است ، تنها مشکلی که ممکنه برای دستگاه بوجود بیاد از طریق برد های آن است که عملکرد یکسانی دارند اما فرکانس های مختلفی دارند.

هرگونه مشکل محیطی و … میتواند ممکن شود که دستگاه دچار تداخل فرکانسی شود و عملکرد و کارایی خود را از دست بدهد ، کارشناسان مجرب شرکت ما با کارشناسی محلی که از هر فروشگاه انجام میدهند راجب شرایطی که ممکن است خطرساز باشد برای دستگاه با صاحب فروشگاه صحبت میکنند.

اما ما در این مقاله به چند نکته اشاره میکنیم که قبل از خرید حتما باید بررسی کنید تا در صورت خرید دزدگیرهای مغازه با مشکل مواجه نشوید.

حتما به این نکات قبل نصب دزدگیر توجه کنید!نکات مهم
فروشگاه های اطراف

یکی از مهمترین نکاتی که حتما باید به آن توجه کنید محیط اطراف و فروشگاه های کناری شما هستند؛ شما باید تا هشت متر از سمت راست و همینطور هشت متر از سمت چپ فروشگاه خود را در نظر بگیرید که اگر کسی از گیت های فروشگاهی استفاده میکرد ، نباید فرکانس دستگاهشون با فرکانس دستگاه شما یکسان باشد ، چونکه بعد از مدتی تداخل فرکانسی ایجاد میشود و دستگاه به مشکل میخورد.

کابل های برق

نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید برق های فشار قوی است ، کابل های برق دچار فرکانس هایی هستند که اگر از نزدیک دستگاه شما رد شده باشد ، دستگاه شما دچار مشکل در عملکرد میشود.

مایعات

یکی دیگر از عامل های خراب شدن دستگاه ، مایعات و رطوبت است ، برد ها با هرگنه برخورد با مایعات دچار مشکل میشوند و تا جایی که امکان دارد باید آنهارا از رطوبت دور نگه داشت.

دزدگیر های فروشگاهی لازم به مراقبت و حساسیت خاصی نیستند اما قبل از نصب باید به نکات توجه کنید تا بعد از نصب با مشکا مواجه نشوید.

شرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان انواع گیت های فروشگاهی و لوازم جانبی (لیبل،تگ،…) به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

www.bnbgate.com

مطالب مرتبط:

مشکلات گیت های فروشگاهی ! نکاتی که قبل از خرید حتما باید بدانید.

جلوگیری از سرقت فروشگاه در روزهای شلوغ تهران

ترفندهای مهم ترغیب مشتریان به خرید

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،دزدگیر_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Tour and visit tourist attractions with the car you like!

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۶ 2 300x153 - Tour and visit tourist attractions with the car you like!

One of the tools that have become part of our lives today are cars, which people need more and more over time.

The problem is when we want to travel a long distance or we want to travel to another island or country; But we can not take our car and we have to look for taxis or public transportation in another city or another country.

These devices have high costs for transportation that are not in good condition and are not comfortable in the car.

 

Given that the New Year celebration is approaching and many people are thinking of traveling to other countries these days, one of the best options for exploring cities and having fun is to use rental cars.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۶ 300x169 - Tour and visit tourist attractions with the car you like!

Rental cars and comfortable travel

Due to the facilities they have, they are much cheaper than other means of transportation.

But before applying for a car, due to the unfavorable conditions of some car rental companies (lack of documents and low quality of cars and services), it is not possible to trust every car rental company.

You can see different cars in car rental companies and according to your budget, you have different choices and you can choose different cars.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۸ 300x200 - Tour and visit tourist attractions with the car you like!

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

WWW.RENTALCARIRAN.COM

Related posts:

Car rental benefits

After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

Travel to Isfahan



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

These days, the sights of Mashhad are in the language of many tourists. The city has seen significant growth in tourism in recent years. The same growth of tourist attractions and recreational facilities has attracted more tourists. If you travel to Mashhad, after visiting the shrine of Imam Reza  go to the sights and entertainment places of Mashhad.

1.Shrine of Imam Reza

photo 2020 10 01 11 26 42 300x188 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

They only go to the shrine of Imam Reza  and enjoy the spirituality of this shrine. On the other hand, inside the courtyard and the shrine has its many beauties. Artistic mirrors, doors with Islamic motifs and clear scenes are among the sights inside the shrine. In addition, the presence of the tombs of prominent people such as Sheikh Baha’i inside the shrine of Imam Reza  has made it possible to visit them after the pilgrimage.

2. Astan Quds Razavi Museum

photo 2020 10 01 11 37 26 300x200 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

Astan Quds Razavi Museum is very close to the shrine of Imam Reza. Visiting this museum does not take much time. This museum has different sections; Among these sections are the Museum of the Qur’an and Treasures, the Museum of the History of the Razavi Shrine, the Hall of Master Farshchian, the Museum of Gifts of Leadership, the Museum of Carpets, the Treasure of Stamps and Postal Items, the Museum of Anthropology, the Treasure of Banknotes, the Treasure of Coins, the Treasure of Visual Arts And pointed to the treasure trove of astronomy. In addition, many famous athletes and scientific elites of the country have donated their valuable medals to the Astan Quds Razavi Museum in different periods of time

3.Goharshad Mosque, Mashhad

photo 2020 10 01 11 26 38 300x225 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

Another place of interest in Mashhad is Goharshad Mosque. Goharshad Mosque is located very close to the shrine of Imam Reza (AS). Goharshad Mosque is one of the historical monuments of the Timurid era. The dome of Goharshad Mosque is 41 meters high and each of the minarets of the mosque is 43 meters high. Ivan Maghsoureh is a painting by Timurid artists. The inscription of Baysanghar attracts attention from the very beginning in the porch of Maqsoora. The very beautiful tiles of this porch are another attraction of Goharshad Mosque

4.Tomb of Pir Palanduz in Mashhad

photo 2020 10 01 11 26 45 300x151 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

Other places of interest in Mashhad include the tomb of Pirpalandoz. This tomb is located near the shrine of Imam Reza. This place is the tomb of a mystic named Mohammad Aref Abbasi. Since the tomb was built during the Safavid period, the architectural works of this period can be seen in different parts of the building. Among the beauties of the tomb of Pirpalandoz, we can mention its onion-shaped dome. The variety of blue colors used in the tiles of the dome conveys an extraordinary calm to the viewer. The beautiful and colorful turquoise tiles used in the brick walls of the building enhance this tranquility.

5.Mashhad Green Dome

photo 2020 10 01 11 26 45 2 300x219 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

Green Dome is another place of interest in Mashhad. This dome is located near the shrine of Imam Reza and is approximately 10 minutes away by car. It is said that this dome belongs to the tomb of Sheikh Mohammad Momen Aref Astarabadi, one of the mystics of Behnam. The dome is more green than blue. The main building of this dome is octagonal and has 4 main walls. All these walls are covered with tiles up to the top. Tiles that have pleasant colors and an artistic combination. This dome dates back to 904 AH during the Safavid period

6.72 ton mosque

photo 2020 10 01 11 26 30 300x176 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

There are different theories about the 72-ton mosque in Mashhad and its antiquity. Some believe that the 72-ton mosque was built by Khajeh Nizam al-Mulk and was known as the Noghan Grand Mosque. Another group believes that this mosque is the Sunni mosque of Mashhad and was built in 855 AH. Some say that this mosque is the tomb of Amir Ghiasuddin Shah Malek Teymouri. In any case, this mosque is one of the sights of Mashhad, which is worth visiting. Watching the tiles, architecture and beautiful dome of this mosque will relax you.

7.Rare garden of Mashhad

photo 2020 10 01 11 26 29 300x200 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

One of the historical places of Mashhad is Bagh Naderi. Naderi Garden is a large, green and clean area, in the center of which is the tomb of Nader Shah Afshar. Of course, Nader’s tomb was not in this place at first. Ghavam Al-Saltanah in 1296 AH transferred the remains of Nader Shah from Tehran to this garden. At that time, a small and simple tomb was built for Nader in that place, but later a large building and garden were built for it. In 1342, the construction of this mansion was completed. Apart from the tomb, there is also a museum and a handicraft shop in the garden

8.Holy Masroop Church

photo 2020 10 01 11 26 32 300x209 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

Holy Masroop Church is another place of interest in Mashhad. Of course, this church is more popularly known as the Church of the Blessed Virgin Mary. The Church of the Holy Sepulcher is located on Janbazan Street. This church was built by Armenians living in Mashhad in 1941. The area of this holy place is not very big and is about 300 square meters. The two conical domes with small crosses on them represent the church from a distance. It is worth mentioning that at present, group religious ceremonies are not held in the Church of the Holy Sepulcher

9.Mehdi Gholi Beyk Bath, Mashhad

photo 2020 10 01 11 26 40 300x185 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

Another historical place in Mashhad is Mehdi Gholi Beyk Bath. This bath, which is one of the largest old baths in Mashhad, was built during the Safavid period. This bath is also known as Shah Bath and Razavi Bath. The bathroom ceiling is decorated with colorful and beautiful designs. The area of ​​the bathroom is about 2000 square meters. Mehdi Gholi Khan Bath, like many other Iranian baths, has different sections. From treasury, tun, pond pit, cleaning house and نظ. In the construction of this bath, materials such as mortar, lime, metal, tiles and glass have been used. If Mehdi Gholi Beyk bath is one of the sights of Mashhad, you have seen one arrow and two. Because this bath has now become the anthropological museum of Mashhad. In this museum, there are works and tools that show the lifestyle of the people of Mashhad in the past

10.Mountains of Mashhad

photo 2020 10 01 11 26 44 300x200 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

If you are not interested in seeing historical monuments, there are other options for you. One of the recreational places of Mashhad is Sangi Mountain Park. Kuhsangi complex is the second largest park in Mashhad. This park was built in 1310 in the summer areas of Mashhad. A very large pool that makes the space in the middle of the park clear and pleasant. Sangi mountain complex is one of the top sights of Mashhad. Kuhsangi is close to Mashhad Airport (Hasheminejad International Airport).

11. Ferdowsi Tomb in Toos

photo 2020 10 01 11 26 47 300x203 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

One of the most important sights around Mashhad is Toos. So during your trip to Mashhad, be sure to go to Toos. Toos is about 30 km away from the center of Mashhad and you can reach this historical city in less than an hour. Froudsi Tomb is located in Toos as one of the tourist attractions of Mashhad. It may be interesting for you to know that the tomb of this famous Iranian poet is the most visited place in Khorasan Razavi province after the shrine of Imam Reza (AS). Mehdi Akhavan Sales, a contemporary poet and creator of the unique winter work, is also buried next to Ferdowsi’s tomb. Apart from being the tomb of Ferdowsi and the Brotherhood, Toos also has a pleasant climate. As in history, one of the reasons for the prosperity of birch has been this pleasant climate. Therefore, include the tour in Toos in the list of scenic areas of Mashhad

12. Vakilabad Park

photo 2020 10 01 11 26 48 300x200 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

Another beautiful and large park in Mashhad is Vakilabad Park. The area of this park is about 260 thousand square meters. The same number indicates the size and size of the park. This park, which is located in Vakilabad area, has very beautiful and pleasant passages and spaces. In this garden, a variety of old pine and pomegranate trees can be seen. Another advantage of Vakilabad Park is a natural water spring that has made the environment of the park clearer.

13.Chalidreh of Mashhad

photo 2020 10 01 11 26 36 300x206 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

Another place of interest around Mashhad is Chalidreh. Chalidreh is located in the west of Mashhad, at a distance of about 30 km from the city center. Chalidreh is one of the recreational places in Mashhad that has attracted the attention of tourists in recent years. This tourist area has a variety of facilities for fun and entertainment. There is a beautiful artificial lake in Chalidreh where boating is very enjoyable. A variety of small and large boats are available on the lake for recreation. But apart from boating, the lake also has other attractions. Tele-sage is one of these entertainments. You cross the lake by riding a telescope and enjoy its beauties. Chalidreh can undoubtedly be considered as one of the recreational places of Mashhad. Because the recreational facilities of this city are really abundant. Other facilities of Chalidreh include bungee jumping, lake fishing, turret and zip line. The delicacies and delicacies of the restaurants and cafes in Chali Darreh really stick together after a walk and fun. With these descriptions, Chalidreh is one of the main tourist places of Mashhad.

14.The land of blue waves in Mashhad

photo 2020 10 01 11 26 41 300x181 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

You do not have to leave the city to go to the entertainment places of Mashhad. One of the most interesting pastimes in this city is going to the water complexes. Land of Blue Waves, Iranian Water Park, Aftab Beach Park and… are among these complexes. So remember to take a swimsuit with you when traveling to Mashhad. Probably all entertainment is fun traveling with friends and acquaintances, but swimming and recreation have their place in the water complexes. If you have gone to Mashhad with friends and groups, do not miss going to these water complexes in Mashhad.

15. Mashhad Torqabeh

photo 2020 10 01 11 26 35 300x200 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

You must have heard the name of Torqabeh in Mashhad a lot. Torqabeh is another recreational place in Mashhad that has a pleasant climate. This pleasant climate is due to the mountainous location of Torqabeh. There are many restaurants and cafes with delicious and famous food in Torqabeh will satisfy the guests. In addition to numerous restaurants and coffee shops, there are other leisure facilities in Torqabeh. These include an equestrian complex, a sports complex, a zoo, a water village, a ski slope, commercial complexes and shopping malls. With these descriptions, Torqabeh is one of the most popular scenic areas of Mashhad.

See Mashhad again

photo 2020 10 01 11 26 46 300x169 - After the pilgrimage, do not miss the sights of Mashhad

There are several options for traveling to Mashhad. In this text, we tried to introduce the sights of Mashhad with photos so that you can visit them with knowledge. Maybe you did not know how many places to see in Mashhad and you thought of Mashhad as just a city of pilgrimage. But it seems we have to see Mashhad again. Even in a day trip to Mashhad, you can visit some of these sights.

WWW.RENTALCARIRAN.COM



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()