راهنمای استفاده بهینه از گیت فروشگاهی
نوشته شده توسط : bnbgate

راهنمای استفاده بهینه از گیت فروشگاهی

چنانچه برای حفظ امنیت فروشگاه خود از گیت ضد سرقت استفاده می‌کنید، لازم است جهت بهبود عملکرد سیستم و مصرف بهینه انرژی آن به نکات زیر توجه داشته باشید:

گیت فروشگاهی AM : مهم‌ترین ویژگی‌های این گیت، میزان دقت بالا و همچنین سرعت عملکرد آن ذکر شده‌ است. به طور کلی گیت AM از لحاظ پوشش‌دهی، ناحیه وسیع‌تری را دربرمی‌گیرد و از گیت‌های دیگر مثل گیت RF تکنولوژی پیشرفته‌تری در ساخت آن به کار رفته است. تنها کافی است گیت AM را پس از نصب به درستی تنظیم کرده و شرایط محیطی را برای بهبود عملکرد آن مهیا کنید، در این حالت شاهد دقت و صحت عملکرد سیستم قدرتمند دزدگیر فروشگاهی خواهید بود. در حقیقت گیت AM در شرایط ایده‌آل با نهایت سرعت و دقت قادر به تشخیص تگ دزدگیر بوده و در صورت خروج غیر مجاز تگ آلارم گیت فورا به صدا در می‌آید.

راهنمای استفاده بهینه از گیت فروشگاهی

به منظور مصرف بهینه انرژی و کاهش هزینه آن، مدارهای الکترونیکی برد دزدگیر دستگاه، قابلیت قرار گرفتن در حالت استندبای دارند. این قابلیت به حفظ سیستم الکترونیکی و افزایش عمر دستگاه می‌انجامد. در واقع پس از کار مستمر به مدت شانزده ساعت، دستگاه به صورت خودکار از کار می‌افتد و باید از طریق پریز برق آن را خاموش و یا روشن کرد. گفتنی است در صورت قطع برق دیگر نیازی به این کار نیست و مستقیما از طریق کنتور جریان برق قطع خواهد شد.

گاه به علت لیبل‌های خنثی نشده در وسایل مشتریان و یا وجود تگ ضد سرقت در اطراف دستگاه، آلارم گیت هنگام عبور افراد به صدا در می‌آید. در این هنگام بهتر است پیش از برخورد ناشایست در ابتدا از سرقت اطمینان حاصل کنید و به شکلی هوشمندانه به بهانه دادن کارت فروشگاه و با احترام از مشتری خواهش کنید به فروشگاه بازگردد و مجدد از بین آنتن‌ها عبور کند.

معمولا میز صندوق فروشگاهی در نزدیکی درب خروجی و در نتیجه در مجاورت با گیت قرار دارد. در این حالت سعی کنید تگ‌های اضافی را انباشته نکنید، چراکه وجود تگ‌هایی مثل تگ صدفی Shell Tag، تگ گلفی Golf Tag، و تگ پنسیل Pencil Tag در زیر میز و یا کشوها امواج بسیار قوی‌ای به دستگاه می‌فرستند و آلارم اضافه ایجاد می‌کنند. با این وجود بهتر است تگ‌های ضد سرقت اضافی را به محلی دورتر از گیت مثلا انتهای فروشگاه انتقال دهید.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

اجناسی که دارای تگ دزدگیر هستند را به هیچ وجه پشت آنتن‌های گیت فروشگاهی قرار ندهید و حداقل فاصله ۲ متری را با آنتن‌های گیت برای قرار دادن کالاهای فروشگاه مد نظر داشته باشید.

میزان حساسیت گیت فروشگاهی تک پایه single Antenna-Mono Antenna- Single Pedestal به نسبت گیت‌های دوپایه Dual Antenna – Dual Pedestal بسیار بیشتر است، از این رو حریم آنتن گیت فروشگاهی را حتما رعایت کنید.

گیت فروشگاهی برای الکتریکی ها

برای جلوگیری از نویز و یا ایجاد آلارم خطا باید از قرار دادن کابل‌های برق در نزدیکی آنتن‌ها اجتناب کنید. چنان‌چه مجبور به گذاشتن کابل برق در جوار گیت هستید بهتر است آن را حداقل در فاصله ۵۰ سانتی‌متری قرار دهید تا استفاده بهینه ای از گیت داشته باشید.

اگر نمی‌خواهید به دست خود موجب سوختن برد الکترونیکی و یا ایجاد تریپ شوید، هرگز سوکت‌های جلوی باکس الکترونیکی گیت دزدگیر و کابل‌های منتهی به آن را هنگامی که دستگاه دزدگیر روشن است، جدا نکنید. در آوردن و جا زدن سوکت‌ها زمان روشن بودن دستگاه ممکن است تبعات جبران ناپذیری داشته باشد، بنابراین جدا از آن خودداری کنید.

برخی اشیای فلزی که در فروشگاه وجود دارند نظیر: کپسول اطفاء حریق، تجهیزات دکوری فلزی، دستگاه‌های هواساز، آبسردکن و به طور کلی هر وسیله‌ای که موتور و سیم پیچ داشته باشد، موجبات تضعیف عملکرد سیستم ضد سرقت را با بار می‌آورد؛ لذا برای جلوگیری از بروز خطا بهتر است اشیاء این چنینی را حداقل در فاصله ۵۰ سانتی‌متری آنتن‌های گیت فروشگاهی قرار دهید.

سعی کنید وسایل و ابزار الکترونیکی را از اطراف آنتن‌ها تا جای ممکن دور کنید؛ چرا که این کار تضمین کننده بهبود عملکرد دستگاه خواهد بود.

چنان‌چه دستگاه از کار افتاد در ابتدا کابل‌ها را چک کنید. اغلب آسیب‌دیدگی و قطعی کابل‌ها هنگام جا به جایی وسایل موجب اختلال در عملکرد سیستم می‌شود. دقت داشته باشید عبور سیم و اتصالات دستگاه از محلی محافظت شده باشد.

 

مرحله به مرحله نصب گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 




:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: