لیبل دزدگیر EM چه کاربردی دارد؟
نوشته شده توسط : bnbgate

لیبل دزدگیر EM چه کاربردی دارد؟

لیبل دزدگیر EM چه کاربردی دارد؟ برخلاف لیبل های دزدگیر AM و RF که بطور گسترده ای در فروشگاه های مختلف استفاده می شوند، به علت قیمت بالاتر از این گونه لیبل دزدگیر در موارد خاص و کاربردهای ویژه ای در حوزه دزدگیر فروشگاهی و گیت فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. مزیت اصلی لیبل دزدگیر EM این است که بر روی اجناس فلزی به خوبی کار می کند، درصوریکه سایر لیبل های دزدگیر اعم از لیبل RF یا لیبل AM این قابلیت را ندارند، که به دلیل مواد اولیه و طراحی متفاوت این نوع لیبل دزدگیر می باشد.

لیبل دزدگیر EM به دو صورت خنثی شونده دائمی که عمدتا در فروشگاه های آرایشی بهداشتی کاربرد دارد، استفاده میشود و نوع دوم بیشتر برای کتابخانه ها به صورت لیبل دزدگیر EM با قابلیت فعال شدن مجدد مورد به صورت لیبل دزدگیر EM با قابلیت فعال شدن مجدد مورد بهره برداری قرار می گیرد.

لیبل دزدگیر EM چه کاربردی دارد ؟

انواع لیبل دزدگیر EM:

لیبل دزدگیر EM  در کتابخانه ها کاربردی دارد معمولا طول بلندی دارند و طول لیبل EM بین 10 تا 17 سانتی متر و با عرض کمتر از 5 میلی متر بین صفحات کتاب ها قرار می گیرد.این لیبل های دزدگیر قابلیت فعال شدن و غیر فعال شدن را دارند بطوریکه با امانت دادن کتاب، لیبل دزدگیرEM غیرفعال می شود و زمانیکه کتاب به کتابخانه بر می گردد

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

مجددا لیبل EM توسط دستگاه خنثی کننده و فعال کننده EM دوباره فعال می شود.

لیبل دزدگیر EM که در صنف لوازم آرایشی کاربردی دارد یکبار مصرف بود و با فروش محصول، خنثی شده و دیگر کارایی ندارد. این گونه لیبل دزدگیر معمولا در سایزهای کوچکتر با طول 4 سانت تا حداکثر9 سانتی متر و عرض 5 میلی متر برای اجناس مختلف و سایزهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

گیت های دزدگیر EM برخلاف گیت دزدگیر RF و AM در فواصل کوتاهی نسبت به یکدیگر حداکثر بین فاصله 70 سانتی متر تا یک متر کارکرد مناسبی دارند. بطوریکه گیت دزدگیر EM چینی حداکثر فاصله 70 سانتی متر مابین آنتن های دزدگیر را بخوبی جواب می دهد و این امر در گیت دزدگیر EM اروپائی و آمریکایی حداکثر و در شرایط بدون نویز محیطی تا یک متر نیز افزایش می یابد.

آنتن دزدگیر EM در مقایسه با سایر تکنولوژی های گیت دزدگیر نظیر گیت RF یا گیت AM هزینه بسیار زیادی دارند که گاها تا چند برابر سایز فناوری های دزدگیر فروشگاهی می باشد.

اما محاسن آن اعم از اینکه بر روی اجناس فلزی پاسخگویی مناسبی دارند، برخی از برندهای فروشگاهی علاقه مند به استفاده از این فناوری دزدگیر فروشگاهی هستند.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 




:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: