گیت فروشگاهی نو یا دست دوم
نوشته شده توسط : bnbgate

گیت فروشگاهی نو یا دست دوم

اگر قصد دارید فروشگاه تان گیت دست دوم خریداری نمایید بهتر است باتوجه به شرایطی همچون شرط نصب و راه اندازی و گارانتی کوتاه مدت باشد . در این صورت اگر گیت خریداری شده دارای نقص و مشکل باشد هزینه تعمیر آن بر عهده فروشنده می باشد و خریدار هزینه های سنگین برای تعمیر را متحمل نخواهد شد .

ما به شما خریداران گیت فروشگاهی توصیه می کنیم برای خرید گیت فروشگاهی دست دوم از طریق آگهی های اینترنتی اقدام ننمایید , بهترین راه خرید مستقیم و بدون واسطه از شرکت های معتبر می باشد . زیرا گیت های فروشگاهی سیستم الکترونیکی هستند که دارای برد می باشند و برد نیز یک وسیله بسیار حساس الکترونیکی می باشد که ایراد جزئی در آن کارکرد وسیله را با مشکل روبه رو خواهد ساخت . هزینه تعمیر و تعویض برد بسیار سنگین می باشد . از این رو خرید گیت از فروشگاه معتبر بسیار حائز اهمیت می باشد .

 

گیت فروشگاهی چینی

در رابطه با گیت فروشگاهی چینی باید این موضوع را خاطر نشان کرد که لزوما چینی بودن یک گیت فروشگاهی دلیلی بر بی کیفیت بودن آن نیست. کالاهای چینی هم باکیفیت هستند هم بی کیفیت و این بستگی به انتخاب شما و البته شرکتی دارد که از آن گیت فروشگاهی را تهیه می کنید. بعد از وارد شدن دزدگیر فروشگاهی چینی در بازار ایران افراد سودجو و بی سابقه توانستند با ارائه قیمت های پایین تر برای دزدگیر فروشگاهی توجه مشتریان را به شرکت خود جلب کنند. به همین دلیل شرکت های با سابقه در این زمینه هم مجبور شدند برای آنکه بتوانند نظر مشتریان را جلب کنند دزدگیرفروشگاهی چینی را وارد سبد کالای خود کنند.

گیت فروشگاهی چینی در بازار ایران به طور کلی یعنی استفاده از کالای بی کیفیت چراکه دزدگیر مغازه چینی معمولاً عمر کوتاهی دارند. حال شما فرض کنید که برای صرفه جویی در هزینه های خود می خواهید از گیت فروشگاهی دست دوم استفاده کنید.

 

به سایت زیر سربزنید:

اجاره انواع خودرو ایرانی و خارجی با مجوز رسمی اجاره خودرو در رنتال کار ایران برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید

 

چرا باید از گیت فروشگاهی نو یا دست دوم فروشگاهی ضد سرقت استفاده کنیم ؟

معایب گیت های دست دوم

از جمله معایب گیت فروشگاهی دست دوم آن است که گیت فروشگاهی دست دوم فاقد قطعات یدکی خواهد بود .

بنابراین اگر دستگاه شما دچار خرابی شود و یا در عملکرد آن نقصی وجود داشته باشد تقریبا کاری از دستتان بر نمی آید.

اما اگر گیت فروشگاهی دست دوم بخرید ممکن است که خدمات نصب و حتی خدمات پس از فروش و گارانتی نداشته باشید و هر مشکلی که برای دستگاه شما به وقوع بپیوندد هیچ چاره ای نخواهید داشت.

پس بهتر هست گیت فروشگاهی نو خریداری کنید به جای گیت فروشگاهی دسته دوم و چینی.

ما به شما توصیه می‌کنیم که گیت فروشگاهی چینی نو بهتر از گیت فروشگاهی دست دوم عمر آمریکایی و اروپایی هست.

در واقع تنها حسن گیت فروشگاهی دست دوم ارزانی آن است.

اگر بسیار مصر هستید که گیت فروشگاهی دست دوم تهیه کنید به شما توصیه می کنم با فروشنده آن در رابطه با گارانتی و شرایط نصب آن حتما به توافق برسید.

نکته بسیار حائز اهمیت در رابطه با نصب گیت فروشگاهی آن است که نصب دزدگیر فروشگاهی یا دزدگیر لباس امری بسیار حساس است و نیازمند به یک کارشناس خبره دارد.

ممکن است شما از گیت فروشگاهی دست دوم صرفاً برای ایجاد ترس در دل دزدان استفاده کنید. البته این امر امری تایید شده و درست است چرا که حتی گیت فروشگاهی اگر خاموش باشد و کار هم نکند به خودی خود موجب کاهش سرقت مغازه شما خواهد شد. کاهش سرقت در صورت استفاده از گیت فروشگاهی بین ۷۰ درصد تا ۹۰ درصد گزارش شده است.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 




:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: