چرا باید از گیت فروشگاهی ضد سرقت استفاده کنیم ؟
نوشته شده توسط : bnbgate

چرا باید از گیت فروشگاهی ضد سرقت استفاده کنیم ؟

هر کجا که صحبت از ازدحام و رفت و آمد باشد، باید گیت ورود و خروج حضور داشته باشد. این گونه گیت‌ها کمک می‌کنند تردد افراد و حتی وسایل نقلیه در مکان های شلوغ به آسانی صورت گیرد و دسترسی به مکان‌های مهم در اماکن پر تردد راحت‌تر شود. استفاده از گیت ورود و خروج با حذف نیاز به نظارت و کنترل انسانی موجب افزایش راندمان کاری می‌گردد. مطمئنا در مکان های مختلف مانند ایستگاه های مترو، مراکز تجاری و دولتی و ورزشگاه‌ها با این دستگاه روبه رو شده اید. یکی از مکان های نصب این محصول، فروشگاه‌ها است. با نصب گیت ورود و خروج فروشگاهی جلوی درب خروجی فروشگاه‌ها از خروج اجناس سرقتی جلوگیری می‌شود؛ به صورتی که در مواقع سرقت زنگ خطر به صدا در می‌آید.

 

چرا باید از گیت فروشگاهی ضد سرقت استفاده کنیم ؟

تردد از گیت ورود و خروج، تنها برای افراد خاص امکان پذیر است.

در ادامه، چگونگی عملکرد سیستم گیت ورود و خروج را به زبان ساده تر برای شما توضیح می‌دهیم. کاری که سیستم گیت ورود و خروج انجام می‌دهد محدود کردن دسترسی است. برای مثال، شما برای اطلاعات بانکی خود نام کاربری و رمز عبور در نظر می‌گیرید. این کار دسترسی دیگر افراد را به حساب شما محدود می‌کند. اما اگر رمز عبور را در اختیار شخص دیگری قرار دهید می‌تواند به حساب بانکی شما دسترسی پیدا کند.

سیستم گیت ورود و خروج هم به همین شکل است که باعث می‌شود دسترسی به مکان های خاص محدود شود و تنها افراد مجاز امکان تردد را داشته باشند. مزیت گیت ورود و خروج این است که می‌توان قابلیت های بیشتری به آن اضافه نمود و به اطلاعاتی مانند اینکه چه فردی از گیت عبور کرده و چه فردی هنوز در سازمان حضور پیدا نکرده است، دسترسی پیدا کرد. این ویژگی بیشتر برای شرکت‌ها و سازمان‌ها استفاده می‌شود که نظارت بر عملکرد کارکنان را برای مدیران راحت تر می‌کند.

 

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

آیا تنها دوربین های مدار بسته برای تامین امنیت فروشگاه کفایت می‌کند؟

بسیاری از افراد فکر می‌کنند، تنها نصب دوربین های مدار بسته برای حفظ امنیت فروشگاه کفایت می‌کند. اما اینطور نیست. وجود گیت ورود و خروج فروشگاهی ضد سرقت برای یک فروشگاه و مکانی که دارای محصولات ارزشمند است، بسیار ضرورت دارد. چرا که هنگام سرقت یا خارج کردن بدون مجوز وسایل فروشگاه، در همان لحظه متوجه آن خواهید شد که در این صورت برای گرفتن سارق اقدام می‌کنید.

در واقع گیت ورود و خروج فروشگاهی ضد سرقت در لحظه وقوع جرم سارق را شناسایی می‌کند. به همین خاطر بیشتر سارقین هیچگاه برای دزدی به سراغ فروشگاه هایی که دارای گیت ورود و خروج فروشگاهی هستند، نمی روند.

 

چرا باید از گیت فروشگاهی ضد سرقت استفاده کنیم ؟

امنیت فروشگاه های بزرگ تنها با گیت ورود و خروج امکان پذیر است.

روز به روز به تعداد فروشگاه های بزرگ اضافه می‌شود که به دلیل تامین محصولات متنوع، مورد استقبال مردم قرار می‌گیرند. اما این گونه فروشگاه‌ها به سیستم امنیت کاملا حرفه ای نیاز دارند. هنگامی که صحبت از امنیت فروشگاه و مراکز تجاری بزرگ می‌کنیم، مطمئناً یاد گیت ورودی فروشگاهی می‌افتید و دزدگیر هایی که به تمام لباس های فروشگاه وصل است. نیاز فروشگاه های بزرگ باید به گیت ورود و خروج فروشگاهی حتمی باشد. چرا که نمی توان در تمام قسمت های فروشگاه از نیروی انسانی استفاده کرد. به علاوه احتمال خطای نیروی انسانی در مواقع شلوغی فروشگاه بالا است.

گیت ورود و خروج فروشگاهی راهی برای تقلب دزدان باقی نمی گذارد.

خیلی‌ها سوال می‌پرسند که آیا امکان تقلب در گیت ورود و خروج فروشگاهی وجود دارد یا نه. گیت ورود و خروج فروشگاهی در انواع مختلف ساخته می‌شود که یکی از مطمئن ترین راه های امنیتی است و هیچ راهی برای تقلب سیستم آنها وجود ندارد.

اگر فکر می‌کنید، امکان کندن تگ های فروشگاهی وجود دارد، کاملاً در اشتباهید. این تگ‌ها توسط دستگاه خاص به لباس‌ها چسبانده شده اند که تنها با کمک همان دستگاه جدا می‌شوند. جنس این تگ‌ها به قدری محکم است که به راحتی از لباس‌ها جدا نمی شود و اگر هم کسی بخواهد با زور تگ‌ها را از لباس جدا کند، آن قسمت از لباس پاره می‌شود. لباس پاره و جنسی که خراب شود، به درد کسی نمی خورد.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 




:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: