اصناف هایی که گیت فروشگاهی لازم دارند ؟
نوشته شده توسط : bnbgate

اصناف هایی که گیت فروشگاهی لازم دارند ؟

گیت فروشگاهی امروزه بیشتر در اصناف البسه به کار می رود. و هر جا حرف از دزدگیر فروشگاهی می شود، فکر همه به سمت فروشگاه های لباس و مانتو فروشی ها می رود.

به دلیل استفاده بیشتر گیت های ضد سرقت در البسه فروشی ها، نام های متفاوتی دارند. دزدگیر لباس، دزدگیر پوشاک، گیت لباس و دزدگیر مانتو از نام های دیگر گیت فروشگاهی است.

گیت فروشگاهی نه تنها در البسه فروشی ها، بلکه در مکان های دیگری هم کاربرد فراوانی دارد. در اینجا تعدادی از اصناف را نام می بریم.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

اصناف هایی که گیت فروشگاهی لازم دارند ؟

پلاسکو یا پلاستیک فروشی ها

استفاده از گیت فروشگاهی، در پلاسکو ها به خاطر در دسترس بودن کالاها امری ضروری است. چون این مغازه ها همیشه شلوغ هستند و امکان نظارت دقیق فروشگاه وجود ندارد.

گیت های ضد سرقت RF مناسب پلاستیک فروشی هاست. چون قیمت لیبل های RF پایین تر بوده و نسبت به لیبل های AM نازک تر هستند.

اصناف هایی که گیت فروشگاهی لازم دارند ؟

کتاب فروشی ها

تمامی کتاب فروشی ها نیاز به گیت فروشگاهی دارند. کتاب فروشی ها مکان هایی هستند که مردم دوست دارند کتاب ها را برداشته و صفحاتی از آن را بخوانند. بنابراین لازم است تا نظارت کافی در این مکان وجود داشته باشد.

گیت RF و لیبل های RF از مناسب ترین سیستم های حفاظتی برای کتاب فروشی هاست. زیرا ضخامت کم لیبل های RF باعث می شود به آسانی به کتاب بچسبد و جدا کردن آن از روی کتاب سخت است.

اصناف هایی که گیت فروشگاهی لازم دارند ؟

فروشگاه های کیف و کفش

یکی دیگر از مکان هایی که گیت فروشگاهی در آن کاربرد بسیاری دارد، فروشگاه های کیف و کفش می باشد. البته نحوه استفاده از گیت ضد سرقت در این نوع فروشگاه ها متفاوت است.

زیرا برای نصب تگ روی کفش، مثل لباس نمی توان آن را سوراخ کرد. بنابراین از طریق وسیله ای به نام لنیارد، آن را دور بند کفش یا کیف قفل می کنند.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 




:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: