گیت فروشگاهی برای عینک فروشی ها
نوشته شده توسط : bnbgate

گیت فروشگاهی برای عینک فروشی ها

گیت ضد سرقت فروشگاهی برای مغازه عینک فروشی , امروزه به محصولی در کل دنیا تبدیل شده است که تقریبا در همه ی فروشگاه ها از آن ها استفاده می شود . اکثرا تگ های فروشگاهی به گونه ای طراحی و تولید می شوند که برای تمامی اجناس کاربرد دارند . برخی از اجناس و کالاها به مانند عینک و عطر و .. با اینکه در اندازه های کوچک هستند ولی در اکثر مواقع از ارزش قیمتی بالاتری برخوردارند . به همین سبب تگ دزدیگر فروشگاهی عینک یا همان گیت فروشگاهی عینک اکثرا در ابعاد کوچک ولی با امواج قوی جهت ردیابی عینک طراحی و ساخته شده اند و از این طریق هم مشتری می تواند عینک های داخل فروشگاه را پرو کند هم فروشنده از این بابت خیالی آسوده داشته باشد .

یکی از مزیت های این نوع از دزدیگر فروشگاهی این است که به دلیل کوچک بودن حجم آن در زمان باز و بسته کردن آن از اجناس هیچ گونه آسبی به عینک وارد نمی شود زیرا حجم کمتر سبب می شود که فشار و آسیب فیزیکی در زمان جداسازی تگ از عینک به آن وارد نشود . سرقت از عینک فروشی ها کاری آسن است زیرا به دلیل کوچک بودن حجم آن ها می توان به راحتی اجناس را از فروشگاه خارج کرد . جهت برقراری امنیت در چنین فروشگاه هایی استفاده از تگ عینک الزامی است تا اجناس بدون مجوز از فروشگاه خارج نشوند .

گیت فروشگاهی برای عینک فروشی ها

نحوه ی باز کردن تگ فروشگاهی در عینک فروشی

اگر مشتری بعد از پرو کردن بخواهد عینکی را خریداری نماید باید تگ را از عینک جا کنیم برای جداسازی تگ این نوع از گیت های فروشگاهی آچار مخصوص به خود را دارند که به مانند پیچ گوشتی می ماند و هیچ نیازی به جداسازی مغناطیسی ندارد و دهانه گیر آن به طریقی تنظیم شده است که برای انواع مختلف فریم ها چه نازک و پهن طراحی شده است علت آن هم این است که بتواند برای اکثر عینک ها از آن استفاده کرد .
در زمان بسته شدن تگ ها حجم تگ ها به سمتی از خارج عینک قرار داده می شود تا مشتری بتواند عینک ها را به راحتی پرو کند .

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

گیت فروشگاهی AM برای عینک فروشی

تگ عینک به دو صورت مگنتی و آچار خور موجود است . در گیت فروشگاهی عینک AM باید آنتن ها و تگ عینک هر دو از نوع AM باشند . گیت ضد سرقت عینک AM بسیار قوی تر از نوع RF است و دقیق تر عمل می کند همچنین به همین سبب قیمت آن نیز به مرتب بالاتر از نوع RF است زیرا هم کاربرد زیادی دارد و هم قوی تر عمل می کند . زیرا سیستم های RF این توانایی را ندارند که بتوانند عبور برخی مایعات و فلزات را حس کنند . چون اکثر جنس عینک ها از فلزات است از تگ عینک فروشی AM بیشتر استفاده می شود . این نوع از سیستم ها فقط از طریق جداکنده ی مخصوص که فقط در دست فروشنده است از عینک جدا می گردند .

گیت فروشگاهی برای عینک فروشی ها

گیت فروشگاهی RF برای عینک فروشی

در سیستم گیت فروشگاهی برای عینک فروشی RF باید آنتن ها و همچنین تگ عینک نیز هر دو RF باشند . همچنین برای عینک فروشی ها به علاوه تگ عینک فروشی باید گیت فروشگاهی برای عینک فروشی نیز استفاده شود .

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 
 




:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: