(1) تهرانگردی با رنتال کار
نوشته شده توسط : bnbgate

تهرانگردی با رنتال کار (1)

 (1) تهرانگردی با رنتال کار

کلان‌شهر تهران بناهای تاریخی، جاهای دیدنی و مکان‌های تفریحی بسیاری دارد؛ آن‌قدر که ممکن است بعضی نقطه‌های مهم توریستی‌اش از چشم پنهان بماند یا در شلوغی‌های خیابان‌هایش گم شود. بیش‌تر مسافرهای تهران، برای انجام کارهای تجاری و اداری به این شهر سفر می‌کنند و بیش‌ترشان نمی‌دانند، جاهای دیدنی تهران مانند گنجینه‌ای در این شهر جا گرفته‌اند. گنجینه‌هایی که قطعاً دیدن‌شان بعد از یک روز شلوغ کاری، حسابی حال آدم را سرجایش می‌آورد. با رنتال کار، با پیشنهادهای بازدید از جاهای دیدنی تهران همراه شوید.

 کاخ گلستان

کاخ گلستان از زیباترین و قدیمی‌‌ترین مجموعه‌های تاریخی تهران، شاهکاری به جا مانده از دوره قاجار و ترکیبی از هنر زیبای ایرانی و معماری الهام گرفته از غرب است. این مجموعه شامل شمس العماره، تالار سلام، تالار آینه، ایوان تخت مرمر، تخت مرمر، حوضخانه، کاخ ابیض، خلوت کریمخانی، عمارت بادگیر، تالار عاج، تالار الماس، تالار برلیان و حوضخانه عمارت بادگیر است. این مجموعه در خیابان پانزده خرداد و در مرکز شهر تهران است. روزهای تعطیل عید نوروز، با توجه به خلوت بودن شهر فرصت خوبی برای بازدید از این کاخ است. همچنین در اطراف مجموعه کاخ گلستان، قطارهای تفریحی و درشکه‌هایی در نظر گرفته شده است که در تهران قدیم، از میدان امام خمینی تا میدان ارگ می‌چرخد و می‌توانید قلب تاریخی شهر دوری بزنید.

photo 2021 10 09 12 41 34 2 300x229 - تهرانگردی با رنتال کار (1)

کاخ موزه سعدآباد

مجموعه سعدآباد در دره خوش آب‌و‌هوای دربند واقع شده است. این مجموعه عمارت‌ها و کاخ‌ها در دوره قاجار به‌عنوان ییلاق شاهان بنا شده و دو دوره تاریخی پهلوی اول و دوم را پشت سر گذاشته است. مجموعه سعدآباد شامل كاخ موزه سبز، موزه بهزاد، موزه خط و كتابت ميرعماد، موزه آبكار، موزه فرشچيان، موزه هنرهای زيبا، موزه مردم‌شناسی، موزه هنر و ملل، موزه آب و موزه نظامی است.

photo 2021 10 09 12 41 34 300x224 - تهرانگردی با رنتال کار (1)

دربند و درکه

اگربه دنبال فهرست کردن اسامی جاهای دیدنی تهران هستید، دربند و درکه را فراموش نکنید. با توسعه‌ی تهران و از بین رفتن باغ‌های شهر، گذراندن ساعاتی در منطقه‌ای مانند دربند، شما را با خاطرات تهران گره می‌زند و فرصت این را دارید که یک نفس عمیق بکشید. کوچه پس کوچه‌های دربند با آن خانه‌های کوچک و بزرگ ویلایی، سرشاژ از انرژی های خوبی است که خستگی را از شما می‌گیرند. بازدید از این منطقه را از دست ندهید.

photo 2021 10 09 12 41 35 2 300x230 - تهرانگردی با رنتال کار (1)

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

برج میلاد

برج میلاد بلندترین برج ایران و ششمین برج مخابراتی بلند دنیا است و هر کسی را ترغیب به بازدید از آن و تماشای شهر تهران از فراز این برج می‌کند. هوای پاک و بهاری نوروز برای دیدن شهر تهران از سکوی دید باز تجربه بی‌نظیری است که نباید آن را از دست داد. گنبد شیشه‌ای در طبقه آخر برج، رستوران برج بر فراز شهر و بزرگترین رستوران گردان جهان در داخل برج میلاد به‌همراه باشگاه پینت بال، دلفیناریوم، سینما و جشن نوروزگان در مجموعه برج میلاد از دیگر دیدنی‌های این مجموعه است.

photo 2021 10 09 12 41 35 300x244 - تهرانگردی با رنتال کار (1)

بازار تجریش

بازار تجریش، بازاری سنتی در شهر تهران است که همواره در ایام نوروز و روزهای پایانی سال حال و هوای خاصی دارد و مردم برای بازدید از بازار و زیارت امامزاده صالح در مجاورت این بازار به اینجا می‌آیند.

علاوه بر جذابیتی که معماری قدیمی و حجره‌های گنبدی شکل این بازار می‌تواند برای شما داشته باشد، دیدن رنگ‌ها و زیبایی‌های مواد غذایی شما را به وجد خواهد آورد. این بازار نمایشگاهی است از مواد غذایی، سبزیجات و میوه‌هایی که با نظم و زیبایی و با طراوت بی انتها کنار هم چیده شده‌اند. علاوه‌بر این می‌توانید اشیایی مانند چینی، ترمه و ظروف مسی را برای سوغات و یادگاری خریداری کنید.

photo 2021 10 09 12 41 37 2 300x277 - تهرانگردی با رنتال کار (1)

برج آزادی

از گذشته تا امروز، خیلی‌ها تهران را با برج یا «میدان آزادی» می‌شناسند؛ برجی که در سال ۱۳۴۹ شمسی ساخته شده و به‌خاطر قرار گرفتن در ورودی غربی شهر و همین‌طور نزدیکی به پایانه‌ی مسافربری غرب، اولین بنایی است که نظر مسافران جاده‌های غربی تهران را به خود جلب می‌کند. این بنای معروف، امکانات مختلفی مثل سالن نمایش، نگارخانه، کتابخانه، موزه و… دارد. برج آزادی در لیست بهترین جاهای دیدنی تهران در شب است که نمای فوق‌العاده‌ای نیز دارد.

photo 2021 10 09 12 41 38 2 300x255 - تهرانگردی با رنتال کار (1)

مجموعه ورزشی انقلاب

مجموعه‌ ورزشی انقلاب را به‌خاطر موقعیت جغرافیایی ویژه و هوای پاکش، «نگین سبز تهران» نامیده‌اند. این مجموعه ۱۰ هزار متر مربع فضای فرهنگی و ۶۰ هکتار فضای سرپوشیده و روباز ورزشی دارد. این مجموعه کامل‌ترین امکانات را در رشته‌های «گلف»، «تنیس»، «اسکواش»، «والیبال»، «بسکتبال»، «فوتبال»، «شنا»، «سونا»، «بدن‌سازی»، «کارتینگ» (ماشین‌سواری)، ماهی‌گیری و ورزش‌های رزمی در اختیار علاقه‌مندان این ورزش‌ها می‌گذارد. «جاده‌ی تندرستی» به طول حدود ۲ هزار و ۵۰۰ متر از زیباترین بخش‌های مجموعه‌ی ورزشی انقلاب است که مثل نواری به‌دور زمین‌های زیبای گلف آن می‌پیچد.

photo 2021 10 09 12 41 38 300x287 - تهرانگردی با رنتال کار (1)

 

Rental car iran

رنتال کار بهترین و با کیفیت ترین اتومبیل ها را در اختیار شما قرار می دهد. با توجه به شرایطتون می توانید برای انتخاب اتومبیل مورد نظر خود (با راننده یا راننده) به سایت rentalcariran مراجعه کنید.

WWW.RENTALCARIRAN.COM

پست های مرتبط:

قوانین کیش، قوانین عجیب و غریبی که بهتر از قبل از سفر به جزیره با آن آشنا شوید 

همه چیز در مورد استانبول

۱۰ چیز غیر منتظره درباره دبی که نمی دانید!

 




:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: