لنیارد چیست ؟
نوشته شده توسط : bnbgate

لنیارد چیست ؟

لنیارد یا همان سیم بوکسل با روکش است که انواع تگ های سفت نظیر تگ گلفی ، تگ صدفی ، تگ مستطیلی و … را به محصولاتی که مثل کیف ، کفش ، کمربند و … که تگ به آنها نمی چسبد را متصل می کند به این ترتیب که هر تگ شامل دو قسمت نری و مادگی است و برای نصب تگ بر روی لباس این دو قسمت از یکدیگر جدا شده و پوشاک در بین آنها قرار میگیرد و دو قسمت تگ چفت یکدیگر می شوند اما در محصولاتی که در بالا ذکر کردیم تگ  به راحتی نمیتواند بر روی آنها قرار بگیرد و در اینجا لنیارد به عنوان جانشین قسمت نری تگ  قرار میگیرد و به راحتی بدون آسیب رساندن به محصول به جای بند کفش از سوراخ کفش رد شده یا از سوراخ کمربند و یا بند کیف و تگ را به محصول متصل میکند .

لنیارد چیست ؟

بسیاری از اجناس و محصولات موجود در فروشگاه ها طوری ساخته شده اند که امکان اتصال مستقیم تگ فروشگاهی به آنها وجود ندارد، که مهم ترین دلایل آن آسیب دیدن محصول و سوراخ شدن  در صورت اتصال مستقیم تگ به محصول و هم چنین طراحی و جنس بعضی محصولات است که امکان زدن تگ به آنها وجود ندارد. برای مثال در بسیاری از فروشگاه ها ی کیف و کفش امکان زدن تگ به صورت مستقیم به آنها ممکن نیست و در این حالت حتما باید از لنیارد برای زدن تگ به این محصولات استفاده کرد.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

به این صورت که بند را از دسته کیف یا سوراخ بند کفش عبور داده و تگ را به سوزن انتهای لنیارد وصل می کنبم. استفاده از لنیارد محدود به کیف و کفش نمی باشد؛ در فروشگاه های لوازم خانگی و پلاسکو نیز کاربرد فراوانی دارد و با استفاده از آن می توان تگ را به بسیاری از لوازم برقی و آشپزخانه وصل کرد.

لنیارد چیست ؟

حتی در داروخانه ها نیز برای وصل کردن تگ به بعضی از محصولات مانند بسته های ژیلت می توان از لنیارد استفاده کرد. در هایپر مارکت ها نیز از لنیارد برای وصل کردن تگ به بسته های روغن دسته دار و بسته های مواد شوینده مایع که دارای دسته می باشند استفاده می شود.

در فروشگاه های لوازم التحریر برای وصل کردن تگ تگ به وسایلی مانند جامدادی و کیف از لنیارد استفاده می شود. حتی در فروشگاهی های ابزار فروشی نیز از لنیارد برای اتصال تگ به پیچ گوشتی ها و وسایل گران قیمتی مانند دریل های برقی و شارژی استفاده شود. در فروشگاه های لوازم زینتی و کادویی نیز می توان از لنیارد برای وصل کردن تگ به جعبه و مجسمه ها و در فروشگاه های اسباب بازی از این بند برای اتصال تگ به وسایلی که امکان زدن لیبل به آنها وجود ندارد استفاده می شود. لنیارد ها در دو رنگ سفید و مشکی و در ۴ سایز ۱۰ سانتی متر، ۱۷ سانتی متر، ۲۰ سانتی متر و ۳۰ سانتی متر به بازار عرضه می شود.

لنیارد چیست ؟

لنیارد به همراه تگ های مدادی و تگ یوفو در موارد زیر هم کاربرد دارد :

استفاده از تگ مدادی دزدگیر فروشگاهی به همراه لنیارد در عینک فروشی

استفاده از تگ مدادی یا انواع دیگر تگ دزدگیر فروشگاهی به همراه لنیارد در بوتیک ها

استفاده از تگ پنسیل گیت فروشگاهی به همراه لنیارد در کالاهای کامپیوتری و کالاهای الکترونیکی

استفاده از تگ سخت مخصوص دزدگیر فروشگاهی به همراه لنیارد در کفش فروشی ها

استفاده از تگ مدادی گیت فروشگاهی به همراه لنیارد در طلا فروشی ها و اجناس لوکس و…

 

تفاوت و مزایای گیت فروشگاهی AM در عملکرد

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 




:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،دزدگیر_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: