چرا باید قفل های هوشمند دیجیتال را انتخاب کرد؟
نوشته شده توسط : bnbgate

قفل دیجیتال یک راه حل امنیتی برای ساختمان ها و مجتمع های پر رفت و آمد است؛ به راحتی قفل بر روی انواع درب ها نصب می شود و ساکنین دیگر به حمل کلید احتیاج ندارند.

چرا قفل دیجیتال انتخاب بسیاری از مکان های اداری ، تجاری و مسکونی است؟

تنوع در مدل های قفل دیجیتال مانند قفل کارتی ، قفل استخری و … سبب شده تا بتوان از این قفل ها در کاربردهای مختلف استفاده نمود که نیازمند امنیت در سطوح متفاوت هستند؛ از جمله می توان به فرودگاه ها که امنیت آن ها در سطح بالایی کنترل می شود تا اداره های کوچک و بزرگ برای کنترل رفت و آمد و دسترسی افراد اشاره نمود.
البته کاربرد قفل الکترونیکی به این مکان ها محدود نمی شود و شما می توانید برای محیط زندگی و کار خود متناسب با نیاز و با توجه به ظاهر درب و ساختمان ، قفل مورد نظر را انتخاب نمایید.

از قفل دیجیتال بیشتر در چه مکان هایی استفاده می شود؟

قفل دیجیتال بیشتر در مکان های عمومی مانند بیمارستان ها ، اداره های دولتی و خصوصی و مدارس کاربرد دارد که هم رفت و آمد افراد زیاد می باشد و هم برخی بخش های این ساختمان ها نیازمند امنیت بیشتری است و افراد خاصی امکان رفت و آمد به بخش ها را دارند.

چه مزایایی از قفل هوشمند میتواتد ما را راغب به خرید قفل هوشمند کند؟

قفل دیجیتال درب و قفل هوشمند در سراسر جهان رواج دارد .متوقف شدن ، پیدا کردن کلید درست و انداختن آن در قفل درب، کار دشواری نیست. اما وقتی عجله دارید برای ورود یا خارج شدن از یک فضا ، راحت و خوشایند نیست.
به این ترتیب ، تعداد بیشتری از افراد قفل هوشمند دیجیتال درب را قبول می کنند.برای اطلاع بیشتر میتوانید مزایای قفل دیجیتال را مطالعه بفرمایید.

 

به سایت زیر سربزنید:

اجاره انواع خودرو ایرانی و خارجی با مجوز رسمی اجاره خودرو در رنتال کار ایران برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید 

 

 

ما به شما نشان خواهیم داد که چرا تقاضا برای این دستگاهها بالا می رود:

چرا باید قفل های هوشمند دیجیتال را انتخاب کرد؟

راحتی در استفاده از قفل هوشمند

ما نمی توانیم به اندازه کافی تکرار کنیم که قفل های هوشمند دیجیتال درب ، راحت هستند. این کار با لمس یک دکمه ، ضربه یک کارت یا از طریق تلفن های هوشمند زمان لازم برای دسترسی به خانه ها را کاهش می دهد.
سایر حالتهای دسترسی ، شامل پین کدها ، کلیدهای بلوتوث ، کارتهای RFID و بیومتریک (قفل تشخیص چهره)است. اینها باعث جلوگیری از زمانیکه در دسته کلید خود دنبال کلید مناسب میگردید ، میشود. حتی در صورت از حذف یا گم شدن، نیاز به تعویض را نیز از بین می برید.

زیبایی و شیک بودن قفل های هوشمند

قفل های درب های دیجیتال نه تنها راحت هستند ، بلکه حس شیک و مدرن را به شما ارائه می دهند. این قفل ها به گونه ای طراحی شده اند که هر دکوراسیونی را با زیبایی شناسی جهانی ، متناسب می کند. اگر تم مینیمالیستی دارید یا یک چشم انداز آینده نگرانه از آینده برای منزل خود دارید ، قفل های درب هوشمند دیجیتالی متناسب و کامل هستند.

مدیریت ورود و خروج با قفل الکترونیکی

شما با استفاده از قفل های دیجیتال به راحتی می توانید ورود و خروج را مدیریت کنید به طور مثال با استفاده از رمزهای مختص به افراد مختلف و همچنین با استفاده از مانیتورینگ تحت شبکه در لحظه از ورود و خروج افراد روی گوشی هوشمند خود با خبر می شوید.
می توانید مجوز ورود و خروج افراد را در لحظه از روی گوشی حذف کنید و یا رمز های یکبار مصرف ایجاد کنید تا افراد فقط یکبار بتوانند وارد شوند. این قابلیت زمانی که که می خواهید ویلا یا خانه خود را برای فروش به املاک بسپارید دیگر نیازی به دادن کلید نیست یا در خانه هایی که اجاره به مدت محدود داده می شوند نیز این قابلیت بسیار کاربردی است.

قفل کردن منزل خود به وسیله‌ی گوشی هوشمند

فرض کنید در تخت خواب هستید و فراموش کرده‌اید که درب منزل را قفل کنید.با یک حرکت ساده می‌توانید از طریق گوشی هوشمند خود درب منزل را ببندید.از مهمترین مزایای قفل هتی هوشمند که میتواند دلیلی باشد برای تهیه قفل هوشمند همین کنترل و دسترسی به قفل هوشمند از راه دور است.

امنیت قفل هوشمند

سیستم های امنیتی خانه های هوشمند به شما اجازه می‌دهد منزل خود را از هر نقطه زیر نظر داشته باشید.شما می‌توانید دوربین، سنسور تشخیص حرکت و خیلی چیزهای دیگر به منزل خود اضافه کنید و در صورت تحرک ناخواسته به سرعت مطلع می‌شوید.خیلی از این سیستم‌ها با افزایش دما شما را از آتش‌سوزی احتمالی آگاه می‌کند.

صرفه جویی و سرمایه گذاری هنگام استفاده از قفل هوشمند

استفاده از قفل های سنتی جز هزینه های ثابتی است که کارفرما پرداخت می کند ولی استفاده از قفل دیجیتال یک سرمایه گذاری است که می تواند در قیمت نهایی برای فروش چندین برابر سود دهی داشته باشد همچنین صاحب خانه می تواند در صورت جابجایی قفل رو مجدد باز کرده و برای درب خانه جدید نصب نماید.برای فروش خانه نیز یکی از مزیت های منزل شما همین مجهز بودن ساختمان به قفل هوشند خواهد بود.

برتری هایی قفل دیجیتال نسبت به قفل مکانیکی

قفل های درب دیجیتال هوشمند با یک مجموعه کامل اند و ویژگی هایی دارند که قفل های سنتی ارائه نمی دهند.ویژگی های قفل هوشمند نسبت به قفل مکانیکی بسیار است .قفل دیجیتال عملکرد و وظایف بسیاری برای اطمینان از امن بودن خانه شما دارد و به شما امکان این را می دهد که وقایع خانه را رصد و مدیریت کنید.
برخی از این ویژگی ها شامل آلارم های حریق و دستکاری برای امنیت شما می باشد. به طور مشابه ، قفل خودکار و مشاهده دسترسی های غیر مجاز به شما آرامش بیشتری می بخشد. سرانجام ، کارکردهایی مانند دسترسی به زمان حساس و مهم مهمانان و بازدید کنندگان از راه دور راحتی بیشتری را فراهم می کند. این کارها از طریق یک برنامه تلفن همراه انجام می شود و کنترل کامل خانه خود را در هر زمان و هر مکان را به شما میدهد.

موارد کاربرد قفل دیجیتال

• واحد های اداری
• خانه های هوشمند
• درب های ضد سرقت
• خانه های لوکس و مدرن

چرا قفل دیجیتال نصب کنیم؟

قفل دیجیتال به راحتی نصب می شود و قابل برنامه ریزی مجدد است؛ بدان معنا که چنانچه در مکان هایی مانند مدرسه یا ادارات تغییری در اجازه دسترسی افراد پیش آمد می توان امکان دسترسی آن ها را غیر فعال نمود و افراد جدیدی را برای استفاده از قفل بد سیستم معرفی نمود.
این قابلیت در قفل های دیجیتال مورد استفاده برای منازل مسکونی نیز ارائه شده است همچنین در محیط های کاری که افراد شیفت متفاوتی دارند و در همه ساعات شبانه روز اجازه دسترسی ندارند هم قفل الکترونیکی بسیار پر کاربرد است.

 

چرا باید قفل های هوشمند دیجیتال را انتخاب کرد؟

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان





:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،دزدگیر_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: