انواع گیت فروشگاهی برای کتاب درفروشگاه های انتشاراتی ها
نوشته شده توسط : bnbgate

انواع گیت فروشگاهی برای کتاب درفروشگاه های انتشاراتی ها

کتاب ها به واسطه کاغذی بودن در برچسب و تگ گذاری بسیار حساس هستند و از طرف دیگر به دلیل کوچک بودن مورد بسیار مناسبی برای سارقان در در فروشگاه های کتاب و انتشاراتی ها به شمار می آیند.

از سوی دیگر دسترسی راحت مشتریان به طور همزمان به همه کتاب ها و کالای موجود یکی دیگر ازعوامل خطر بیشتر برای این فروشگاه ها نسبت به سایر فروشگاها با کالاهای دیگر است. پس استفاده از چه نوع گیت دزدگیر فروشگاهی برای صاحبان در فروشگاه های کتاب می تواند یکی از موضوعات مهم برای تصمیم گیری باشد که از این طریق بتوانند مشتریان خود را کنترل کرده و ایمنی مغازه و فروشگاه خود را بالاتر ببرند.

برای جلوگیری از سرقت در فروشگاه های کتاب می توان از دو تکنولوژی گیت فروشگاهی RF و گیت فروشگاهی AM استفاده کرد.اما موضوعی که برای فروشگاه های کتاب و انتشاراتی ها در این مسیر اهمیت زیادی دارد لیبل ها, برچسب و تگ های دزدگیر و امنیتی می باشد که باید بر روی خود کتاب ها چسبانده می شود.

در گیت های فروشگاهی RF لیبل ها, برچسب و تگ های دزدگیر با اندازه های مختلف (4cm*4cm ،5cm*5cm و…) وجود دارد که کاملا بر روی سطح کتاب می چسبند و نمی توان آن ها را جدا کرد .

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

رایج ترین لیبل، برچسب و تگ های دزدگیر که در گیت فروشگاهی RF استفاده می شود لیبل , برچسب و تگ دزدگیر 4*4 می باشد . (مزیت ها: کم بودن ضخامت که سبب می شود بعد از اینکه به صفحات داخلی کتاب نصب می شوند، به راحتی قابل کندن نمی باشند و به سختی می توان آن ها را پیدا کرد)

(عیب : پیش از این گفته شده است که لیبل ها, برچسب و تگ های دزدگیر و امنیتی RF در مجاورت فلزات عملکرد مناسبی ندارند .)

لیبل ها, برچسب و تگ های دزدگیر و امنیتی AM دارای ابعادی به اندازه 40mm*7mm می باشند که از لحاظ چسبندگی از لیبل ها, برچسب و تگ های دزدگیر RF ضعیف تر هستند . ( مزیت: عملکرد مناسبی در مجاورت فلزات و مشتقات فلز مانند گوشی موبایل ، می باشند)

لیبل ها, برچسب و تگ های دزدگیر AM از نظر قیمت گران تر از لیبل ها, برچسب و تگ های دزدگیر RF هستند .

گیت های فروشگاهی RF برای فروشگاه های انتشاراتی ها : قیمت مناسبی دارن ، چسبندگی بسیار خوب لیبل ها و برچسب و تگ های دزدگیر ، فاصله پوشش دهی دو انتن تا 110 سانتی متر و امنیت پایین در کنار فلزات و مشتقات فلز

اما گیت فروشگاهی AM برای فروشگاه های انتشاراتی ها : قیمت بالاتر این گیت ها ، چسبندگی ضعیف تر لیبل و برچسب ها ، فاصله پوشش دهی جفت انتن تا 160 سانتی متر ، امنیت خوب در حضور فلزات و مشتقات فلز

پس به راحتی می توان نتیجه گیری کرد که : گیت فروشگاهی که مناسب که مختص فروشگاه های کتاب و انتشاراتی ها می باشد ، گیت فروشگاهی RF است .

در آخر این نکته را یادآور می شویم که فروشگاه های انتشاراتی ها به جز گیت فروشگاهی و برچسب و تگ های دزدگی , به دستگاه خنثی کننده ی لیبل، برچسب و تگ های دزدگیر هم نیاز دارند . تصور کنید لیبل، برچسب و تگ های دزدگیر کتاب ها خنثی و یا غیر فعال نگردد و مشتری شما به فروشگاه های دیگری که به گیت فروشگاهی RF مجهز باشند و با عبور از آن صدای آلارم به گوش می رسید و چه مشکلاتی پیش خواهد آمد .

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 




:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،دزدگیر_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: