بهترین وسایل برای جلوگیری از سرقت منزل
نوشته شده توسط : bnbgate

بهترین وسایل برای جلوگیری از سرقت منزل

برای این که آمار سرقت از ساختمان ها و اماکن به طور فزاینده ای افزایش نیابد یکی از راهکارها استفاده ازحفاظ‌ها و قفل های امنیتی است.

هر ساختمانی که ساخته می‌شود، باید راهکار های امنیتی مهمی را، برای جلوگیری از سرقت، در نظر بگیرد. مجهز بودن به دوربین و دزدگیر شاید راهکار خوبی باشد، اما فقط حکم اطلاع دهنده را دارند.

ما می‌خواهیم راهکار های جلوگیری از سرقت را به شما بگوییم. با چند عامل مهم و حیاتی ایمنی ساختمان خود را تضمین کنید. حال قرار است در مورد این چند عامل صحبت کنیم.

 
حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی یکی از حفاظ های روی دیوار است که با نام های مختلفی شناخته می‌شود، مانند حفاظ شاخه‌ای، نرده لوکس، حفاظ شاخ بزی و …. این حفاظ‌ها در تراکم های مختلفی تولید می‌شوند. مرسوم است که این حفاظ را با تراکم ۱۲ سفارش دهید، اما به طور سفارشی این حفاظ ها در تراکم ۸ ردیف، ۱۰ردیف، ۱۴ ردیف و ۱۶ ردیف نیز تولید می‌شود.

ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی بسته به انتخاب شما، از ۳۰ سانتی متر تا ۱۴۰ سانتی متر متغیر است. حداقل ارتفاعی که کارشناسان در نظر می‌گیرند ۱۲۰ سانتی متر است. عرض این حفاظ بین ۳۰ تا ۷۰ سانتی متر است، که به طور مستقیم با ارتفاع در ارتباط است، به طوریکه هرچه ارتفاع بیشتر شود عرض حفاظ نیز افزایش پیدا می‌کند.

حفاظ آکاردئونی

قطعا با ساز آکاردئون آشنایی دارید، دقیقا همین ساز دلیل نام گذاری این حفاظ است. حفاظ آکاردئونی نیز مانند ساز آکاردئون در راستای افقی جا بجا می شود. همین تاشو بودن این حفاظ، یک مزیت محسوب میشود زیرا فضای کی رو اشغال می‌کند که باعث می‌شد از فضای موجود بهترین استفاده شود.

اما خب مهم ترین دلیل استفاده از این درب ها امنیت بالای آنهاست. اگر آپارتمان نشین هستید یا در ساختمان اداری مشغول به کار هستید این حفاظ فوق العاده را حتما در نظر داشته باشید. حتی می‌توان به عنوان جداکننده محیط ها در کارگاه ها از آن استفاده کرد.

از نظر امنیتی میتوان گفت که امکان ورود به سارق را نزدیک به صفر کیرساند زیرا باز کردن قفل مخفی موجود در حفاظ چندین ساعت زمان خواهد برد و عملا سارق حتی فکر سرقت از شما را نمی‌تواند بکند.

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره برای ۳ منظور اساسی استفاده می‌شود، امنیت، زیبایی و جلوگیری از سقوط افراد و اجسام. حفاظ پنجره انواع مختلفی دارند که شامل فرفورژه، لوکس، مدرن و CNC می‌شود.

همه این مدل ها کارکرد های مشترکی دارند، مانند:

۱- کنترل میزان نور ورودی به داخل

۲- مختل کردن دید افراد خارج از ساختمان و جلوگیری از دیده شدن داخل

۳- امکان استفاده از گلدان و لوازم تزئینی در کنار حفاظ

۴- زیبایی ساختمان و ایجاد تنوع

۵- جلوگیری از سقوط چیزی

۶- برقراری امنیت

قفل های دیجیتالی

قفل دیجیتال به گروهی از قفل ها گفته می‌شود که دسترسی کاربر را از طریق پردازش اطلاعات به صورت دیجیتال میسر می‌کنند.
در طول سال‌های اخیر صنعت قفل‌سازی تغییرات گسترده‌ای را به چشم دیده است و امروز دو گروه از قفل ها پرفروش‌ترین‌های بازار به شما می‌آیند.
این قفل ها به دو دسته سنتی یا معمولی و قفل های مدرن یا دیجیتال تقسیم می‌شوند. قفل های سنتی همان قفل‌هایی هستند که کاربر با استفاده از کلید فلزی و به صورت مکانیکی به آن دسترسی پیدا می‌کند؛ اما قفل های مدرن یا دیجیتال روش‌های دسترسی متنوع‌تری را در اختیار کاربر می‌گذارند. این قفل ها معمولا از طریق شناسایی یک یا چند شناسه بیومتریک منحصر به فرد کاربر امکان دسترسی را برای او فراهم می‌کنند.

این نوع قفل ها امنیت بسیار بالاتری را نسبت به قفل های سنتی و قدیمی دارند و شما میتوانید با آرامش خاطر از درب منزل خود به مسافرت بروید.

BNBGATE

شما میتوانید در سایت BNBGATE انواع قفل های دیجیتالی را مشاهده کنید و برای خرید ، خدمات و مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

 




:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: