تفاوت و مزایای دزدگیر های فروشگاهی AM
نوشته شده توسط : bnbgate
تفاوت و مزایای دزدگیر های فروشگاهی AM

گیت فروشگاهی AM به طور کلی دستگاه‌هایی هستند که در قسمت خروجی فروشگاه‌ها و هر مکان دیگری مانند کتاب‌خانه‌ها نصب شده و هدف از نصب آن‌ها این است که از خروج بدون اجازه‌ی تمامی اشیاء مورد نظر داخل فروشگاه ممانعت به عمل آید. در مقاله گیت فروشگاهی AM چیست؟ برخی از مهمترین خصوصیات این گیت راه شرح داده و ویژگی های منحصر به فرد گیت های AM تولید شده در شرکت ایمن موج را مورد بررسی قرار دادیم. در این مقاله قصد داریم سایر ویژگی ها و عملکرد گیت‌ فروشگاهی AM را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

تفاوت و مزایای گیت فروشگاهی AM
عملکرد گیت‌ فروشگاهی AM

فروشگاه‌های مختلف برای این‌که قادر به استفاده از گیت فروشگاه باشند، میبایست روی کالاهای خود یک تگ یا لیبل نصب کنند. فرکانس تگ دزدگیر پوشاک یا لیبل باید با فرکانس گیتی که در قسمت خروجی قرار داده شده یکسان باشد. هنگام خروج کالا از فروشگاه، درصورتی که تگ با جداکننده‌ی تگ از کالا جدا یا لیبل با استفاده از دستگاه غیر فعال ساز لیبل غیرفعال نشده باشند، فرکانس تگ یا لیبل بر فرکانس گیت ضدسرقت اثر می گذارد و سبب به صدا درآمدن آلارم دزدگیر می‌شود.

فاکتورهای مهم در عملکرد بهترین گیت دزدگیر

فاکتورهایی که در عملکرد هر چه بهتر دزدگیر فروشگاهی موثر هستند عبارتند از:

  • عرض پوشش‌دهی گیت دزدگیر
  • سرعت در تشخیص عبور لیبل یا تگ
  • تشخیص عبور تگ یا لیبل از سایر زوایا
  • عدم تداخل فرکانس
  • عدم نویزپذیری
  • امکان نصب در اماکن مختلف
  • تعداد آنتن های گیت
  • امکان استفاده در فروشگاه‌های دارای کالاهای فلزی
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت دستگاه
  • زیبا و شکیل بودن ظاهر دستگاه
  • و …

علاوه بر این فاکتورها، یک گیت فروشگاهی هنگامی بهترین عملکرد را خواهد داشت که از تگ‌ها و لیبل‌های مناسب جهت جلوگیری از سرقت کالا استفاده شود. به عنوان نمونه هر چه سیم‌پیچ و خازن به کار رفته در یک تگ RF که سبب ایجاد میدان مغناطیسی می‌شوند، بزرگ‌تر باشند، این تگ بهتر و سریع تر توسط گیت AM تشخیص داده می‌شود. پس به طور کلی تگ‌ها و لیبل‌ها مکمل گیت پوشاک یا گیت هایپرمارکت بوده و کارایی و کیفیت آنان نباید نادیده گرفته شود.

تفاوت و مزایای گیت فروشگاهی AM
چرا عموماً گیت AM نسبت به گیت RF کاراتر است؟

با توجه به توضیحاتی که در رابطه با نحوه‌ی عملکرد گیت دزدگیر به طور کلی ارائه شد و همچنین با در نظر داشتن فاکتورهای مهم در تعیین کیفیت و کارایی یک گیت دزدگیر، حال می‌توان بهتر در مورد مزایای گیت AM نسبت به گیت RF اظهار نظر کرد. همچنین می توانید در مقاله گیت ضد سرقت فروشگاهی چیست؟ مهمترین ویژگی های گیت های تولید شده در شرکت ایمن موج را به طور کامل مطالعه نمایید. مهم ترین مزایای گیت AM نسبت به گیت RF به شرح ذیل می باشد:

  • عرض پوشش‌دهی بیشتر

همان‌طور که گفتیم عرض پوشش‌دهی یکی از مهمترین فاکتورهایی است که یک گیت را نسبت به گیت دیگر برتر و باکیفیت‌تر می‌کند. هر چه میزان پوشش‌دهی یک گیت بیشتر باشد، عبور تگ یا لیبل را بهتر تشخیص می دهد. به طور کلی پوشش‌دهی گیت AM نسبت به گیت RF بیشتر می باشد. گیت ای ام قادر است حدود ۴ متر عرض را پوشش دهد.

  • عدم تداخل فرکانس‌ها

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که برای گیت‌های RF پیش می‌آید تداخل فرکانس این گیت‌ها با سایر فرکانس‌های موجود در محیط می باشد. به عنوان مثال در صورت استفاده‌ی فروشگاه مجاور از یک گیت RF، آن گیت حکم یک تگ را برای گیت نخست خواهد داشت و در نتیجه سبب به صدا در آمدن نابه‌جای صدای آلارم دزدگیر خواهد شد. به طور کلی خطای گیت RF نسبت به گیت AM بسیار بیشتر بوده و به همین سبب فروشگاه‌ها رو به سوی استفاده از گیت فروشگاهی AM آورده‌اند تا با کاهش خطای گیت در اعلام هشدار دزدگیر، به شکل بهتر و موثرتری از کالاهای موجود در فروشگاه خود خصوصاً در برابر سوءاستفاده‌ی سارقان از این نقص گیت فروشگاهی RF حفاظت کنند.

  • امکان استفاده در فروشگاه‌های فروش کالاهای فلزی

برخی از فروشگاه‌ها مانند فروشگاه‌های انواع تجهیزات الکترونیکی، عینک‌فروشی‌ها، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و … امکان استفاده از گیت RF وجود ندارد، زیرا این نوع گیت‌ها، نمی‌توانند عبور تگ‌ها یا لیبل‌های نصب شده روی برخی از اجناس مانند مایعات و فلزات را تشخیص دهند.

اما طراحی گیت فروشگاهی ای ام به گونه‌ای بوده که می‌تواند به راحتی خروج کالاهای فلزی و کالاهای حاوی مواد مایع، مانند برخی از انواع لوازم آرایشی، نوشیدنی‌ها و … را کنترل کند. بدیهی است که برای این نوع کالا باید از تگ‌ها و لیبل‌های AM استفاده شود، چرا که هر گیت با تگ و لیبل هم‌فرکانس خود قادر به فعالیت می باشد. البته مسلماً نمی‌توان از تگ‌های پرکاربردی مانند تگ‌های صدفی یا گلف در مورد کالاهایی مانند عینک‌ استفاده نمود. از همین روی تگ‌هایی با اشکال مختلف جهت استفاده در کالاهای متنوع، طراحی و ساخته شده‌اند تا بتوانند به خوبی روی کالا نصب شده و در گیت AM مورد استفاده قرار گیرند.

نیاز انسان به امنیت از اوایل خلقتشرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان انواع گیت های فروشگاهی و لوازم جانبی (لیبل،تگ،…) به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

www.bnbgate.com

 




:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: