گیت فروشگاهی و کتاب فروشی
نوشته شده توسط : bnbgate

سابقه ده ساله و مفید شرکت BNB  باعث شده تقریبا با هر صنفی که توانایی استفاده از گیت فروشگاهی را دارد بتواند همکاری مفید و مثمر ثمری داشته باشد که برای مجموعه ما افتخاری بوده که بتوانیم مشکلی هر چند کوچک از دوش  مشتریانمان برداریم و این اتفاق باعث شادی و انگیزه بیشتر سازمان ما  برای ادامه خدمت در  این راه می شود .

 متاسفانه افزایش دو برابری قیمت ها و تورم صد در صدی و حتی بیشتر باعث شده است که متاسفانه سرقت های خرده از فروشگاه ها بسیار  افزایش یابد مخصوصا از فروشگاه ها زنجیره ای و فروشگاه های مواد غذایی فروشی و  به تبع آن تقریبا سرقت در همه صنف ها افزایش یافته است و افزایش هزینه ها مانند اجاره بها مراکزتجاری و  قیمت بالایی اجناس و فروش پایین باعث شده است که بیشتر مغازه از لحاظ سود دهی در مرز باشند و اگر سرقت هم در از آنها هم زیاد اتفاق بیفتد باعث ضرر دهی و حتی ور شکستگی می شود باعث می شود که  به این مسئله اهتمام ویژه داشت و سعی داشت که از وسایل مفیدی که برای کاهش امار  سرقت از مغازه است ، استفاده کرد .

یکی از صنف های که سازمان ما افتخار همکاری بسیاری با آنها داشته است صنف کتاب فروشی می باشد .

اگر به تازگی به سمت میدان انقلاب تهران رفته باشید بیشتر فروشگاه انتشارات بزرگ دارای گیت ضد سرقت فروشگاهی می باشد چون به تازگی به دلیل گستردگی کتابها ، فروشگاه ها کتاب فروشی به صورت گردشی شده یعنی شما به راحتی می توانید در فروشگاه قدم بزنید در قفسه های مورد نظر خود به طور مثال رمان ، روانشناسی و یا علوم پایه و . . . توقف کنید و کتاب های که به نظرتان جلب است برداشته و مطالعه کنید  و یا فهرست آن را نگاه کنید که آیا مطلب مورد نظر شما در آن موجود دارد یا خیر ، همه  این اتفاقات باعث       می شود که شما بتوانید یک خرید بهتر انجام دهید و آن کتاب بیشتر و جذاب تر باشد برای مطالعه شما ، ولی این روش دارای حسن های زیاد خود است ولی دارای معایب خاص خود نیز است آن هم این است که احتمال سرقت از فروشگاه و کتاب ها چند برابر بالا می رود زیرا بیشتر خریداران دارای کیف هستند و در صورت اینکه بخواهند سرقت کنند به راحتی از شلوغی مغازه استفاده کرده و ان را در داخل کیف خود گذاشته و به سرقت می برنند و  این گونه افراد بسیار کم هستند ولی باید به انها نیز اهمیت داد زیرا اگر روشی را برای کاهش امار سرقت در پیش نگیریم صد در صد سرقت افزایش خواهد یافت و این یعنی ضرر و زیان بیشتر برای مغازه و صنف شما .

یکی از روش های که همیشه به ذهن می آید نصب دوربین های مدار بسته در مغازه و بخصوص در فضا های کور می باشد این روش مفید است و چاره اصلی این مشکل نیست . زیرا چک کردن وکنترل کردن همیشگی دوربین  مدار بسته تقریبا کار محالی می باشد زیرا در این حال شما مجبور هستید خود یا یک پرسنل برای مخصوص این کار استخدام کنید که این شخص هم به علت تکراری بودن این کار صد درصد دچار اشتباه    می شود پس بهترین توصیه برای این جلوگیری از سرقت  نصب گیت فروشگاهی می باشد زیرا شما با نصب لیبل در میان کتاب در شیرازه یا قسمت های سفید کتاب خیالتان راحت است در صورت خروج کتاب به صورت سرقت یا اشتباهی گیت ضد سرقت شما شروع به آلارم می کند یعنی دقیقا اشتباه یا سرقت در حین وقوع مشخص می شود . زیرا در هنگام خرید کتاب توسط مشتری کتاب توسط مشتری نزد صندوق دار اورده می شود و صندوق دار بعد از محاسبه قیمت و دریافت وجوه آن با استفاده از خنثی کننده لیبل ، لیبل یا لیبل ها را خنثی  می کند . در  این هنگام شما به راحتی می توانید به راحتی از میان دزدگیر فروشگاهی عبور کنید .

نصب دزدگیرفروشگاهی یا دزدگیر لباس باعث امنیت حداکثری فروشگاه شما می شود چون دزدگیر فروشگاهی آمار سرقت از شما را به طور بسیار محسوس کاهش می یابد و به شما کمک می کند  که شما بتوانید  کسب و کار خودتان را کنترل کنید و شما به علت کاهش هزینه های  سرقت می توانید  قیمت های خود را کاهش دهید وقتی قیمت ها را کاهش دهید باعث افزایش مشتری می شود به صورت عادی و این یعنی پیشرفت به سمت سود آوری بیشتر و توسعه کسب و کار خودتان  .





:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: