ایمن ترین گیت های فروشگاهی در گیم نت های ایران
نوشته شده توسط : bnbgate

گیم نت ها مکان هایی  هستند که در آن رایانه ها و کنسول های بازی از طریق اینترنت و شبکه محلی لن به هم متصل شده اند. اشخاص علاقمند به بازی های رایانه ای یا به عبارتی گیم خورها می توانند با رفتن به این مکان ها بازی های ویدئویی یک نفره یا چند نفره انجام دهند. در سال های اخیر بازی های رایانه ای بسیار فراگیر شده اند و این به دلیل تنوع تکنولوژیکی و جذابیت بالای نهفته در این بازی هاست که به دلیل عوامل مختلفی حاصل می شود. یکی از این عوامل تعاملی و دوجانبه بودن این بازی ها و بازی کردن مقابل فردی دیگر به جای رایانه است. از نظر گیم خورها بازی با رقیبی که شبیه خودش است و ماهیت انسانی دارد، به پیچیدگی، دشواری، هیجان و از همه مهم تر جذابیت بازی می افزاید. امکان  لمس واقعیت بدون رو به رو شدن با خطرات آن  و تجربه کارهایی که در طول زندگی قدرت و  توان انجام آن ها وجود ندارد و بسیاری موارد دیگر از عوامل محبوبیت بازی های رایانه ای می باشد.

 

 

گیت فروشگاهی

 

کسب درآمد بیشتر

نوع دکور گیم نت ها، رنگ تیره دیوارها، نور کم و تاریکی، پوستر و تصویر صحنه ها و شخصیت های بازی های جنگی و اکشن باعث درگیر شدن هرچه بیشتر افراد و غرق شدگی در آن فضا می شود.امروزه رقابت داغی بین گیم نت ها برقرار است و هرکدام می کوشند روش های جدید و متنوعی را برای جذب بیشتر افراد و رسیدن به درآمد بیشتر خلق کنند. برای تحقق این امر در طول شب نیز پذیرای گیمر ها هستند و برخی از  آن ها در روزهای آخر هفته تورنمنت برگزار می کنند و جوایز وسوسه کننده ای را برای گیم خورها در نظر می گیرند.

 

گیت فروشگاهی2

 

جذب مشتریان بیشتر و به تبع آن افزایش کسب درآمد گیم نت ها نیازمند هوش و ذکاوت خردمندانه ای است تا بتوان افراد را به چالش کشید و با ایجاد حس قدرت آن ها را به خود وفادار کنید. آسایش مشتری در گیم نت تاثیر به سزایی بر درآمد شما دارد. البته که قبل از هرچیزی فراهم نمودن فضایی دنج و مناسب و تجهیزات و سیتم های قوی در اولویت هستند. با توجه به اوضاع اقتصادی فعلی و بالا بودن قیمت سیستم ها و تجهیزات، لازم است یک برنامه ریزی درست برای خرید و نگهداری آن ها انجام دهید. استهلاک وسیله های گیم نت بالاست، برای پرهیز  از هزینه های گزاف باتدبیر عمل کنید.

 

افزایش امنیت

و اما مساله ای که این روزها تبدیل به مهم ترین دغدغه بسیاری از صاحبان گیم نت ها شده است، مساله سرقت از گیم نت هاست! حتی در زمانی که گیم نت پر از رفت و آمد است و صاحب گیم نت نیز حضور دارد، برخی افراد با مهارت خاصی به سرقت تجهیزات می پردازند و یا قطعه سوخته و ناکارآمدی را با خود به داخل گیمنت آورده و در موقعیت مناسب آن را با وسیله مشابه موجود در گیم نت تعویض می کنند! بله به همین راحتی…

سیستم ایمنی و حفاظتی گیم نت خود را ارتقا دهید تا از مکان، تجهیزات و قطعات خود در برابر سارقان محافظت کنید. نمونه ای از سیتم حفاظتی را  استفاده کنید که به صورت مستتر در داخل دستگاه تعبیه می شود و شخص سارق کاملا از وجود آن بی اطلاع خواهد بود. در این صورت نه تنها کوچکترین وسیله ای از مکان شما بیرون برده نمی شود بلکه می توانید هویت فرد سارق را نیز شناسایی کنید.

در مجموعه BNB در تلاشیم تا با ارائه راه حل ها و خدمات امنیتی به شیوه کاملا خلاقانه و کاربردی، با نصب گیت های و تگ های دزدگیر امنیت شما را تضمین کنیم. در ضمن برای کاهش هزینه های خود می توانید به جای تگ از لیبل های شرکت بی ان بی با قیمت مناسب تر استفاده کنید. هدف ما رضایت شما و بهبود شرایط شماست.
جهت آشنایی بیشتر با خدمات ما و مشاهده نمونه کارها سایت  گیت فروشگاهی برند بی ان بی را مشاهده کنید.
برای مشاوره رایگان، سفارش و خرید محصول با ما تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: