امنیت ماشین خود را با این ترفند بالا ببرید!
نوشته شده توسط : bnbgate
امنیت ماشین خود را با این ترفند بالا ببرید!

در گذشته یعنی تقریبا بعد از تکامل خودرو ، که خودرو های آن زمان عملکرد و شباهت زیادی به خودرو های کنونی داشتند.(با امنیت کمتر) ، استفاده از خودرو های سواری فقط متعلق به بالا دستان و افراد ثروتمند جامعه بود.
بدلیل سرعت پایین تولید و کمبود کارخانه های تولید ماشین بدلیل سیستم پیچیده ای که در آن زمان داشت. باعث شده بود که قیمت ماشین بسیار بالا برود و اکثر مردم از خرید آن خودداری کنند.
در چند دهه بعد با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تقاضای مردم ، کارخانه های بزرگی شروع به تولید خودرو کردند که کارخانه ها از حمایت دولت برخوردار بودند.

به مرور زمان تولید با تقاضا تقریبا برابر شد و قیمت خودرو ها کاهش یافت تا جایی که اکثر مردم توانایی خرید آن را داشتند.
در کشور ایران امروزه با توجه به واردات از کشور های همسایه و تولید خودرو های ملی ، نیاز مردم برطرف شده است اما بدلیل تحریمات و شرایط اقتصادی ، متاسفانه قیمت خودرو و لوازم جانبی آن روزانه در حال افزایش است تا جایی که خودرو جزو سرمایه های هر فرد به حساب می آید و مردم روی آن سرمایه گذاری میکنند.

جی پی اس های bnbgate
افزایش موج سرقت

از زمانی که قیمت خودرو افزایش پیدا کرده ، متاسفانه دزدی و سرقت ماشین ها نیز روند افزایشی داشته است ، همین سبب میشود که بیشتر از ماشینمان مراقبت کنیم و از قفل و … تجهیزات مختلفی برای تامین امنیت ماشینمان استفاده کنیم.
اما از آنجایی که با پیشرفت روزانه تکنولوژی سارقان نیز از ترفند های جدیدی برای سرقت استفاده میکنند. میتوان گفت هیچ قفلی از پس سارقان بر نمی آید اما میتواند وقفه در دزدی ایجاد کند و سارق مجبور شود زمان بیشتری را صرف باز کردن قفل ها کنند.
روزانه تعداد بیشماری سرقت در نقاط مختلف کشور مخصصوصا کلان شهر ها اتفاق می افتد که رسیدگی و شکایت و … کار بسیار زمانبری است که خیلی از مواقع خودرو پیدا نمیشود یا بعد از چند هفته هم که پیدا میشود ، سارقان تمام وسایل ماشین را باز کردند و ماشین را اصطلاحا اوراق کرده اند.

bnbgate
جلوگیری از سرقت خودرو

یکی از پرکاربردترین سیستم های که خودرو سازی های معتبر دنیا هم از آن استفاده میکنند ، سیستم GPS خودرو است که خوشبختانه در کشور ما نیز آگاهی مردم در رابطه با این سیستم افزایش یافته و تعداد زیادی از مردم ماشین های خود را مجهز به سیستم GPS میکنند. این سیستم چند مزیت بسیار خوب دارد ، شامل:

1- تشخیص و نمایش دقیق موقعیت مکانی خودرو
2- ارسال هشدار به صاحب خودرو در صورت وارد شدن ضربه به خودرو
3- ارسال هشدار برای صاحب خودرو در صورت روشن شدن غیرمجاز وسیله‌ی نقلیه و حتی حرکت کردن آن
4- ارسال هشدار در صورت حرکت با سرعت غیرمجاز
5- ارسال هشدار در صورت جدا شدن دستگاه جی پی اس خودرو
6- ارسال هشدار در صورت کم شدن باطری اضطراری داخل جی پی اس خودرو
7- خاموش کردن وسیله‌ی نقلیه از راه دور در هنگام سرقت خودرو از طریق پیامک و همچنین اپلیکیشن (عدم امکان روشن کردن مجدد وسیله‌ی نقلیه مگر با اجازه‌ی صاحب خودرو)

تقریبا میشود گفت که از هر لحاظ سارق را در دزدی ناکام میگذارد و شما با شرایط مختلفی میتوانید از سرقت خودرو خود جلوگیری کنید.

امنیت خودرو باجی پی اس های bnbgate

BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان جی پی اس خودرو به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

WWW.BNBGATE.COM

مطالب مرتبط :

 
جی پی اس خودرو در چه مواقعی کاربرد دارد؟

 بهترین روش جلوگیری از سرقت خودرو

جی پی اس و جدیدترین آپشن خودروها

 




:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی , گیت_فروشگاهی , تگ , لیبل , دزدگیر , بارکد , تگ_لباس , دزدگیر_فروشگاه , عینک , سرقت_عینک , جدا_کردن_تگ , اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: