مشکلات گیت های فروشگاهی ! نکاتی که قبل از خرید حتما باید بدانید.
نوشته شده توسط : bnbgate

مشکلات گیت های فروشگاهی ! نکاتی که قبل از خرید حتما باید بدانید.

تکنولوژِی سیستم گیت های فروشگاهی تقریبا از دو دهه پیش وارد ایران شد اما به دلیل تقاضای کم مشتریان و عدم آشنایی و عدم اعتماد با گیت ها ، فروشگاه های زیادی از آن استقبال نکردند.

شرکت bnbgate جزو اولین شرکت های وارد کننده گیت های فروشگاهی بود که دزدگیر های با کیفیتی از کشور های کره جنوبی و ایتالیا وارد کشور میکرد و از برد های بسیار قوی با دقت بالا در این دستگاه ها استفاده میشد که با توجه به آمار اصناف در کشور ، میانگین سرقت از فروشگاه ها تا 30 درصد کاهش داشت ، البته با توجه به اینکه بسیاری از فروشگاه از این سیستم استقبال نکرده بودند.

اعتماد فروشگاه ها

همین روند پیش رفت تا دهه اخیر که تعداد مشتریان دزدگیر های فروشگاهی روزانه در حال افزایش بود و همین سبب شد تا شرکت های زیادی به فکر واردات گیت های فروشگاهی بیفتند.
عدم تخصص و اطلاع از کارکرد و کیفیت گیت های فروشگاهی باعث شد که در سال های اخیر گیت هایی با کیفیت  و قیمت پایین وارد بازار شود و از آنجایی که روند کارکرد و مشخصات سیستمها هنوز برای مردم روشن نشده بود و بسیاری از مغازه ها شروع به خرید این گیت ها کردند که اکثر آنها از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار نمیشدند.

این دستگاه ها با توجه به کیفیت بسیار پایینی که داشتند بعد از مدتی دچار تداخل فرکانسی میشدند ، همین باعث میشد که دستگاه بوق کاذب بزند و دیگر دقت در تشخیص فرکانس تگ ها و لیبل ها را نداشته باشد.

این مشکل برای اکثر این گیت ها اتفاق می افتاد و همین باعث شده در اوایل دهه نود با توجه به اینکه اکثر فروشگاه ها به این سیستم مجهز شده بودند اما میانگین سرقت از فروشگاه ها دوباره در حال افزایش بود و همین سبب شد فروشگاه ها به همه ی شرکت ها اعتماد نکنند.

آگاهی و خرید

خوشبختانه امروزه دانش مردم در این رابطه افزایش یافته است و اکثرا با اطلاعات دقیق گیت مناسب فروشگاه خود را انتخاب میکنند ، اگر میخواهید گیت برای فروشگاه خود تهیه کنید و اطلاعات راجب این سیستم ندارید میتوانید مقاله ” چه دزدگیری برای فروشگاه من مناسب است؟ ” را مطالعه کنید.

با این حال بسیاری از این گیت ها هنوز هم در کشور ما وجود دارد و با قیمت پایین عرضه میشود و  متاسفانه سودجویان با تغییر نام و شکل گیت هارا روانه بازار میکنند و مشکلات زیادی را برای فروشگاه ها بوجور می آورند.

امیدواریم که این مقاله در انتخاب صحیح دزدگیر به شما کمک کرده باشد و باعث شود که با آگاهی و اطلاع از سابقه شرکت ، خدمات و کیفیت گیت ها را انتخاب کنید تا دزدگیری مناسب و با دوام را که برای فروشگاهتان مناسب است خریداری کنید.

شرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان انواع گیت های فروشگاهی و لوازم جانبی (لیبل،تگ،…) به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

www.bnbgate.com

 




:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: