قفل های دیجیتال
نوشته شده توسط : bnbgate

بسمه تعالی

 

شرکت BNB با سالها تجربه در زمینه  گیت ضد سرقت و قفل های دیجیتال همواره  آماده همکاری با هر موسسه و فروشگاهی می باشد حال  مراحل نصب دستگاه به شرح زیر می باشد

ابتدا مشتری با مراجعه به سایت BNB ویا از طریق بازاریاب وتماس با شرکت اقدام به خرید دستگاه  کرده  و پس از خرید مراحل  کارشنا سی  انجام می گیرد سپس تیم نصب وارد عمل شده وبا مشتری تماس گرفته وبه محل مراجعه می نماید.

مرحله اول : ابتدا محیط را شناسایی کرده تا از وجود وسایلی که در سیستم امنیتی اختلال ایجاد می کندد را شناسایی کرده و نسبت به رفع آن اقدام نماییم (مثال – پست برق – درب برقی – پله برقی – آسانسور و ….)

مرحله دوم : نسبت به عرض ورودی مغازه آنتن ضد سرقت مورد نظر را انتخاب کرده (آنتن پهن- آنتن باریک )و برای تست اولیه آماده می کنیم.

ابتدا درب های آنتن فروشگاهی را باز کرده و برد مخصوص آن را در درون گیت فروشگاه گذاشته وسیم گیت ضد سرقت و برق را به آن نصب می کنیم (گیرنده – فرستنده ) سپس با تگ گلفی یا تگ صدفی مراحل تست اولیه را انجام می دهیم پس از تایید محل نصب را علامت گذاری کرده و با دریل سوراخ کرده و به زمین پیچ و رول پلاک می کنیم و بردها را مجددا در درون آن قرار داده و آداپتور ها را به برق وصل می کنیم ومجددا تست می گیریم در صورت وجود نویز از سیم ارت برای خنثی کردن آن استفاده می کنیم .

مرحله سوم : حتما می بایست برق های فرستنده وگیرنده آنتن ضد سرقت فروشگاهی به صورت جداگانه و بدون اشتراک با وسایل از قبیل دستگاه پوز یا اینترنت و لامپ های هالوژن

و هیچ گونه سیم برقی از نزدیکی آنتن عبور نکند زیرا باعث اختلال وخلل در کار کرد آنتن ضد سرقت میشود.

مرحله چهارم : اطلاعات لازمه را برای مشتری توضیح داده قرار داد راتنظیم و موارد قرار داد را به مشتری یا آوری می کنیم و در ضمن مشخصات کامل و آدرس مشتری را حتما بایستی درجدر قرار داد باشد و طبق توافق به عمل آمده پول نقد و چکهای بایستی با امضا ء مشتری مطابقت داشته باشد .

مرحله پنچم : دستگاه دزدگیر فروشگاهی را به مشتری تحویل داده و طرز استفاده از تگ باز کن ( جدا کننده ) را برای مشتر ی توضیح می دهیم دستگاه می بایست با محیط عادت کرده و امکان تغییرات در آن می باشد . لذا پس از مدت 15 الی 20 روز سرویس اولیه دستگاه به صورت رایگان بوده و دفعات بعدی فقط هزینه ایاب ذهاب از مشتری دریافت می شود .

خدمات بعد از فروش یکی از مهمترین عوامل داشتن یک آنتن ضد سرقت با عملکرد خوب و مناسب می باشد همیشه باید به دنبال و انتخاب شرکت های باشیم چند سال در این زمینه کار کرده اند ومتعهد به خدمات بعد از فروش و اجرای ضمانتهای بعد از فروش برای جالب رضایت مشتری باشد چون آنتن ضد سرقتی کهخدمات بعد از فروش مناسب نداشته باشد بعد از چند صباحی از کار افتاده وکار کرد مناسبی نخواهد داشت.

 




:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: