گیت فروشگاهی
نوشته شده توسط : bnbgate

در گذشته حیوانات در کنار افراد زندگی می کردند و محل زندگی آنها طویله های بود کنار  منزل بود . سپس بعد از گسترش شهرنشینی این حیوانات از خانه ها بیرون رفتند ، اما مدت هاست که در قالب حیوانات خانگی به خانه بازگشته اند . نگهداری از حیوانات  اکنون به تب خانگی و اجتماعی تبدیل شده و در حال گسترش نیز می باشد .

به گزارش های آمده در سایت های اجتماعی نگهداری از حیوانات خانگی پدیده ای است که در یکی دو دهه اخیر افزایش یافته و از نژاد های مختلف سگ وگربه شروع و تا ماهی های آکواریمی و انواع جوندگان را شامل می شود . اما حیوانات خانگی قبل تر حیواناتی مثل سگ را تداعی می کرد امروزه شامل حیوانات حتی وحشی هم شده است .چندی پیش فیلمی از یک توله ببر  در فضای مجازی منتشر شد که در خیابان سرگردان بود . مسئولان وجود این حیوان در آن زمان را تکذیب کردند ، اما باید توجه داشت که به هرحال یک توله ببر در خیابان بوده است و کارشناسان محیط زیست آن را به باغ وحش مشهد نسبت دادند که فروخته شده است . این پدیده، پدیده ای مدرن است  و ویژه جامعه ما نیست ، بنابراین باید انتظار داشت که تعداد این حیوانات و این الگوی زندگی در آینده افزایش یابد .

شاید تاکنون کسانی را دیده باشید که با حیوان خانگی خود را در پارک یا دیگر مکان های عمومی ظاهر می شوند ، صحبت با آنها در مورد این حیوان بسیار جالب است . این افراد حیوان خانگی خود را مانند فرزندانشان می دانند و باید حواستان باشد که با آن سگ ، گربه و . . . کافی است حیوان را با پای خود نوازش کنید تا یک دعوای حسابی را برای خود بسازید . اولین دلیل ممکن در مورد نگهداری از حیوانات خانگی ، شاید این باشد که افزایش مداوم علاقه به نگهداری از حیوانات مختلف در خانه ، گزینه ای است برای رفع  خلاء های احساسی که از کاستی گرفتن  روابط عمیق عاطفی در جوانع مدرن ناشی می شود ،در این مورد به ویژه کم فرزندی و بی فرزندی میتواند نقش ویژه ای داشته باشد . تحقیقات نشان داده است که نحوه ارتباط صاحبان حیوانات خانگی با آنها و واکنش آنها و واکنش به این حیوانات ، بسیار شبیه پاسخ والدین به فرزندانشان است و حتی احساسات و تغییرات فیزیولوژی که در این که در این افراد در اثر زندگی با این حیوانات برانگیخته می شود،

بسیار شبیه به واکنش والدین به فرزندان است . در همین زمینه حیوانات خانگی می توانند کارکرد اسباب بازی را برای کودکان ایفا کنند . بااین حال می دانیم که این بی میلی به تعداد زیاد فرزند ، اقتضای زندگی مدرن و رو بنای ساختارهای اجتماعی ، اقتصادی عصر حاضر است . عواملی چون افزایش نرخ سواد و اشتغال  زنان ، از دست رفتن کارکرد اقتصادی فرزندان برای خانواده ، پرداختن به اهداف و آمال شخصی و . . . در کاهش علاقه به فرزند نقش اساسی داشته اند . با این توضیحات ، شاید از اینکه بدانیم در حال حاضر در کشوری مانند امریکا 61 میلیون سگ خانگی زندگی می کنند.

همه موارد که بالا به آن اشاره شد نشان دهنده این است که چرا تعداد حیوانات خانگی افزایش پیدا می کند وقتی تعداد حیوانات خانگی افزایش پیدا می کنند  به تبعات آن و احساس نیاز تعداد دامپزشکی ها و مغازه های که لوازم حیوانات خانگی را می فروشند افزایش می یابد که بتواند نیاز و مایحتاج این حیوانات را تامین کنند . اینگونه مغازه ها چیدمان شان بیشتر به صورت سوپر مارکت یا هایپرمارکت می باشد که مشتریان با فراغ بال انواع غذا ها مخصوص حیوانات را ببیند و ترکیبات آنها را بخوانند و به راحتی انتخاب کرده و آنها را خریداری کرده به تبع چیدمان راحت آنها گاها پیش می آید که از این مغازه ها سرقت انجام می شود برای همین خاطر صاحبان و مدیران اینگونه مغازه ها شروع به تجهیز مغازه خود به سیستم های حفاظتی کردن که آمار سرقت از مغازه های خود را به حداقل برسانند . وسایلی مانند دزدگیر فروشگاهی و دوربین ضد سرقت و … تجربه و آمار نشان داده است که گیت ضد سرقت فروشگاهی کاربردی ترین وسیله برای کاهش آمار سرقت می باشد شما با نصب لیبل های ضد سرقت به کیسه ها غذا که امکان زدن تگ به آنها وجود ندارد و تگ و لنیارد را به دیگر وسایل متصل کنید زیرا وجود لیبل ضد سرقت  و  تگ ضد سرقت بر روی اجناس باعث می شود که این اجناس در هنگام خروج غیرقانونی از میان گیت فروشگاهیمغازه شروع به آلارم کند و فروشنده و صاحبان مغازه متوجه خروج غیر قانونی جنس خود از مغازه بشود این یعنی جلوگیری و پیشگیری از سرقت می باشد که پیشگیری همیشه موفق تر از درمان است .

 




:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی،دزدگیر_فروشگاهی،تگ_لباس،انواع_سرقت،چگونه_دزدگیر_لباس_را_در_خانه_باز_کنیم،شکستن_دزدگیر_لباس،قیمت_گیت_فروشگاهی،تگ_دزدگیر،تگ_لباس_چیست،گیت_دزدگیر ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: