مانتو فروشی
نوشته شده توسط : bnbgate

در این مقاله قصد داریم کمی از اثرات مفید دزدگیر فروشگاهی بر روی صنف مانتو فروشی صحبت کنیم .

در دنیای رقابتی تجارت امروزه کم کردن هزینه یعنی سود بیشتر و توانایی خدمت بیشتر به مشتریان یکی از چیزهای که به صورت فوق العاده باعث بالا رفتن هزینه ها می شود سرقت می باشد سرقت به صورت فزاینده ای باعث افزایش هزینه ها می شود و هزینه ها باعث بلیده شدن سود می شود . شما برای رقابت و کاهش قیمت و بالا بردن کیفیت اجناس خود احتیاج به یک سود تضمین شده دارید تا بتوانید به فکر توسعه و پیشرفت باشید .

یکی ا ز اولین صنف های که در حدود 8 الی 10 سال قبل از دزدگیر لباس استقبال کرد صنف مانتو فروشی و از جمله محل های بورس این صنف در تهران بود مانند هفت تیر  و چهار راه ولیعصر و …. شما وقتی برای خرید و یا گردش به این مکان ها مخصوصا میدان هفت تیر تهران تشریف ببرید تقریبا همه مانتو فروشی ها مجهز گیت ضد سرقت فروشگاهی هستند و صاحبان این مغازه ها زیر همیشه  به تنظیم آنها و به روز رسانی آنها اهمیت خاصی می دهند .

حال به این موضوع کمی میپردازیم که چرا نصب و استفاده از گیت فروشگاهی انقدر در این مراکز همه گیر شده است .

بیشتر صاحبان این مغازه ها ساکن هفت تیر تولیدی های خاص خود را دارند و به همین دلیل مشغله کاری نسبتا زیادی دارد و مدت زمان زیادی در مغازه ساکن نیستند برای همین ساز و کار زیادی برای کنترل کسب و کار دارند.

معمولا مغازه های موجود در هفت تیر بسیار بزرگ هستند و تعداد زیادی اتاق پرو دارد

در این مغازه ها معمولا تعداد زیادی فروشنده کار می کنند که این افراد  بیشتر به فکر فروش خود هستند تا کنترل مشتریان .

خانم های که داخل اتاق پرو هستند معمولا چندتایی مانتو با خود دارند برای پوشیدن و تست که به خاطر سپردن آنها سخت است مخصوصا که دارای چندین اتاق پرو باشند .

معمولا خانم ها به صورت چند تایی به خرید می آید برای همین کنترل آنها سخت می باشد .

پوشش خانم های ایرانی به علت فرهنگی داریم به طوری است که کنترل آنها سخت می باشد

بسیار دیده شده بود که مانتو جدید را زیر مانتو قبلی پوشیده و به راحتی از فروشگاه خارج می شود در آخر شب یا فرصتی دیگر که آمار موجودی را می گیرند متوجه کسری می شود

یکی ازمهمترین دلایل این بود که آمار سرقت را بسیار پایین آورد و باعث شد بقیه مغازه ها هم از اولین مغازه ها پیروی کردند و شروع به نصب و راه اندازی گیت ضد سرقت کردند .

ولی باید همیشه به خاطرداشته باشم که همه لباسها داخل مغازه دارای تگ ضد سرقت لباس باشند و تگ ها به طور درست و اصولی بر روی آنها نصب بشوند .

حال اگر کسی مانتو را از زیر مانتو اصلی خود بپوشد و یا در خریدهای قبلی خود پنهان کند و بخواهد بیرون برود وقتی از میان دو گیت قصد عبور را داشته باشد گیت فروشگاهی تگ ضد سرقت را شناسایی کرده و آلارم می زند و مانع خروج لباس می شود یعنی مانع سرقت می شود  دقیقا  عین انجام جرم و یا اشتباه و همه این مزایا باعث شده گیت ضد سرقت فروشگاهی هرروز فراگیر تر و همه گیر تر شود 

 




:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی،دزدگیر_فروشگاهی،تگ_لباس،انواع_سرقت،چگونه_دزدگیر_لباس_را_در_خانه_باز_کنیم،شکستن_دزدگیر_لباس،قیمت_گیت_فروشگاهی،تگ_دزدگیر،تگ_لباس_چیست،گیت_دزدگیر ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: