چه دزدگیری برای فروشگاه من مناسب است؟
نوشته شده توسط : bnbgate

چه دزدگیری برای فروشگاه من مناسب است؟

نتایج و تحقیق ها نشان میدهد که متاسفانه میانگین سرقت از فروشگاه ها در کشور ما روزانه درحال افزایش است و همین مورد یکی از بزرگترین نگرانی های هر مغازه داری است.

خوشبختانه آگاهی مردم زیاد شده و اکنون بیشتر مغازه داران از گیت های فروشگاهی استفاده میکنند که در لحظه ی سرقت شما را آگاه میکند و شما میتوانید در همان لحظه جلوی سرقت را بگیرید. اما سئوالی که برای افرادی که تازه میخواهند دزدگیر نصب کنند این است که چه دزدگیری برای فروشگاه من مناسب است؟

در این مقاله میخواهیم انواع گیت های فروشگاهی را معرفی کنیم تا شما با آگاهی کامل گیت فروشگاه خود را انتخاب و خرید کنید. البته در نظر داشته باشید که در نهایت بهتر است که از  کارشناسان مشورت بگیرید چونکه گیت های فروشگاهی بسیار حساس هستند و رعایت نکردن کوچکترین مسئله ای میتواند باعث اختلال در عملکرد و فرکانس گیت ها شود.

گیت های فروشگاهی برای چه صنف هایی مناسب هستند؟

میتوان گفت گیت های فروشگاهی را میتوان برای هر فروشگاهی استفاده کرد اما نوع گیت و تگ یا لیبل هایی که استفاده میشه با توجه به اجناس فروشگاه ها مختلف است.معمولا گیت های فروشگاهی را براساس محیط فروشگاه و محصولاتی که در فروشگاه است انتخاب میشود اما میتوان گفت که شما در هر صنفی که هستید میتوانید از گیت دزدگیر استفاده کنید.

انواع گیت ها و فرکانس

گیت های RFID

این سیستم جدیدترین سیستم حال حاضر دنیا میباشد که با فناوری بسیار پیشرفته ، از تراشه های بسیار ریزی کمک میگرد و با سیستم برنامه نویس ارائه میشود.

در حال حاضر ریز تراشه ها در دامداری ها برای شناسایی دام و اطلاعات و پارکینگ های بزرگ و مجهز در دنیا استفاده میشود اما استفاده از آن در فروشگاه های بزرگ و لباس رایج نیست، کلیه مشکلات و عیوب سیستم های قبل در این سیستم رفع شده است و ضمن افزایش  امنیت محصولات اطلاعاتی را از آن محصول در اختیار شما قرار میدهد.

مزیت ها:

ثبت اطلاعات کامل محصول _ دارای جی پی اس _ قدرت شناسایی بالا و باگ بسیار کم

معایب:

گرانی گیت و تگ

گیت های  AM

این گیت ها جزو جدیدترین سیستم گیت های فروشگاهی هستند که از فرکانسkhz5.8 (کیلوهرتز) در این سیستم استفاده میشود که بدلیل فرکانس کمی که دارد  تداخل فرکانسی نداره و تنها از اشیائی که شبه فلز هستند و یا قطب فلز آنها کم است را شناسایی میکند و قادر به شناسایی فلزات قطور نیست. متاسفانه در کشور ما قیمت این سیستم از دیگر سیستم ها بیشتر است. همین سبب شده است که تنها 20 درصد از برند های معتبر دنیا از این نوع سیستم استفاده میکنند.

 

مزیت ها:

فاصله بین دوگیت تا 2 متر _ عدم تداخل فرکانس _ باگ بسیار کم دستگاه

معایب:

گیت و تگ های گران _ خدمات گران _ عمر کمتر نسبت به باقی دستگاه ها

اصناف مناسب این گیت :

لوازم آرایشی _ مواد غذایی _ موبایل فروشی و …

گیت های EM

این نوع از گیت ها کاملا مغناطیسی هستند و از فرکانس 1 مگاهرتز در این سیستم استفاده میشود. برند های اندکی از این نوع سیستم استفاده میکنند و نسبت به فلزات حساس هستند و آنهارا براحتی و بدون مشکل شناسایی میکند ، یکی از  قابلیت های ویژه لیبل های این سیستم این است که قابلیت فعال و غیرفعال دارد.

مزیت ها:

لیبل های این سیستم قابلیت active و deactive دارد.

معایب:

فاصله بین دو گیت کمتر از یک متر

اصناف مناسب این گیت:

کتابفروشی های بزرگ_ مواد غذایی _ داروخانه _ هایپرمارکت ها و …

گیت های RF

این نوع گیت ها یکی از متداول ترین سیستم هایی است که اکثر مغازه داران در ایران استقاده میکنند. این نوع سیستم ها بدلیل قیمت مناسب گیت و تگ ها و خدمات خیلی مورد ستقبال قرار گرفته و از فرکانس های ( 1.3 ، 3.2 ، 4.7 ، 8.2 ، 10.2 ) مگاهرتز در این سیستم استفاده میشود اما در امروزه بیشتر از فرکانس های بالای 4.7 استفاده میشود بدلیل اینکه تداخل فرکانسی کمتری دارند. این سیستم در شناسایی اشیاء فلزی اشکال دارد و این وسایل را شناسایی نمیکند. اما کیفیت مطلوب و قیمت مناسب آن باعث شده است که حدود 70 درصد از برند های معتبر دنیا از این سیستم استفاده میکنند.

مزیت ها:

گیت و تگ ارزان _ خدمات بهتر _ عمر و دوام زیاد

معایب:

تداخل فرکانسی _ نسبت به نویز های محیطی ضعیف _ دارای خطا در ورت عدم اجرای صحیح

اصناف مناسب این گیت:

فروشگاه پوشاک _ کتابفروشی ها _ پلاسکوها و …

 

حال با مطالعه این مقاله اطلاعات بیشتریر درباره گیت های فروشگاهی دارید و میتوانید بهترین گیت رو برای فروشگاه خود انتخاب کنید ، اما در نظر داشته باشید که حتما برای یک خرید مناسب از کارشناسان مشورت بگیرید زیرا گیت های فروشگاهی بشدت حساس هستند و عدم رعایت بسیاری از اصولات میتواند باعث تداخل فرکانسی دستگاه شود و خسارت زیادی به شما بزند.

BNBGATE

شما همین حالا میتوانید با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا به طور رایگان در محل حاضر شوند و با کارشناسی بهترین پیشنهاد را به شما بدهند و اطلاعاتتون رو در مورد گیت های فروشگاهی افزایش دهند.

 




:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: