نوشته شده توسط : bnbgate

رواج اقامت در خوابگاه ها 

زندگی در خوابگاه و پانسیون یکی از شکل های زندگی نوین در بین افراد مختلف در شهرهای بزرگ و کوچک است. این سبک زندگی را برخی به زندگی در مسافرخانه ها و کاروانسراهای بین راهی در ایام قدیم نسبت می دهند. اما این تشبیه در واقع درست نیست. زیرا مسافرخانه ها و کاروانسراهای مختلفی که در گذشته احداث می شدند هدفی مانند تهیه محلی برای اقامت چند روزه یا حتی چند ساعته را برای مسافران دنبال می کردند.

این در حالیست که خوابگاه تهران و سایر انواع خوابگاه کارمندی و دانشجویی که امروزه شاهد رواج آنها در شهرهای مختلف هستیم، به قصد و نیت اسکان دادن به دانشجویان، کارمندان و سایر افرادی که به دنبال یافتن مسکنی ثابت برای خود می باشند، تاسیس می گردند. 

در گذشته افراد به محض اینکه مجبور می شدند که برای مدت زمانی مشخص در شهری نظیر تهران بمانند، باید بلافاصله به دنبال یک خانه برای خود می گشتند. دانشجویان دانشگاه های دولتی که به آنها خوابگاه دانشجویی دولتی تعلق می گرفت تنها کسانی بودند که نگرانی خاصی از این بابت نداشتند. حتی دانشجویان شبانه دانشگاه های دولتی در کنار دانشویان دانشگاه آزاد، پیام نور، علمی کاربردی، غیر انتفاعی و هر نوع دانشگاه غیر دولتی دیگر به اشکال مختلفی به دنبال یک اقامتگاه دانشجویی آواره می شدند. اما در یکی دو دهه اخیر با رواج زندگی پانسیونی و خوابگاهی این دغدغه برای بسیاری از افراد که به دنبال یافتن خوابگاه در تهران هستند رفع شده است. این مساله تا حد زیادی از اضطراب بدو ورود به یک شهر جدید برای بسیاری از افراد کاسته است.

زندگی در خوابگاه تهران از نقطه نظرات مختلفی می تواند آرامش خاطر را برای ساکنین خود به همراه بیاورد. در ادامه به تعدادی از دلایل پررنگ رواج اقامت در خوابگاه تهران می پردازیم.

- پایین بودن هزینه اجاره ماهیانه خوابگاه تهران در مقایسه با اجازه منزل
شاید این یکی از مهمترین و پررنگ ترین دلایل رواج اقامت در خوابگاه تهران برای دانشجویان و کارمندان باشد. در شهری مانند تهران اجاره های سرسام آور و غیرمعقولی برای منازل مختلف در مناطق گوناگون درخواست می کنند. این درحالی است که با مبلغی بسیار پایین تر از آن مبالغ می توان در مناطق مناسب مورد نظر در  تهران مانند خوابگاه در غرب تهران یک خوابگاه ارزان و به صرفه را انتخاب در آن اقامت گزید.

- افزایش مهاجرت افراد برای کار و تحصیل به تهران 
در سالهای اخیر نرخ بیکاری در کشور ما به طرز چشم گیری افزایش یافته است. این مساله در استان های حاشیه ای تر به میزان بیشتری به چشم می خورد. همین دلیل خود یکی از دلایل اصلی مهاجرت افراد از گوشه گوشه کشور برای یافتن شغلی مناسب به تهران است. یکی دیگر از دلایل افزایش اقامت در خوابگاه تهران، افزایش چشمگیر تعداد دانشگاه های مختلف در سطح شهر و استان تهران می باشد. این مساله موجب می شود که بسیاری از افراد شهر تهران را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده و ناگزیر به دنبال یافتن محل اقامتی نظیر خوابگاه دانشجویی شوند. 

- بالا بودن نسبی سطح امنیت زندگی در خوابگاه تهران
هر چقدر که بر جمعیت یک شهر افزوده می شود به همان نسبت نرخ بزهکاری و امور غیر قانونی در آن بالا می رود. تهران به عنوان پایتخت و پرجمعیت ترین شهر کشور، از این قاعده مستثنی نیست. افزایش بزهکاری های مختلف مانند رواج خفت گیری و دزدی در سطح شهر موجب شده است که افراد به پانسیون و خوابگاه که به نسبت منازل شخصی در مناطق کم برخوردارتر تهران امنیت بالاتری دارند، روی بیاورند و نرخ اقامت در خوابگاه تهران افزایش یابد. 

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

بهداشت خواب در خوابگاه 

نحوه خروج از اقامتگاه دخترانه در ساعات غیر مجاز​

اهمیت داشتن امنیت در پانسیون پسرانه تهران

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

تگ اسپایدر چیست ؟

تگ اسپایدر نوعی تگ ضد سرقت است که به نوعی با آلارم خود از کالاها در اندازه های مختلف محافظت می کند. این تگ ها داخل خود دارای باتری بوده و به صورت RFو AM عمل می کنند، یعنی هم با گیت RF و هم با گیت AM کار می کند.

تگ اسپایدار دارای بندهای بلندی می باشد که دور وسیله مورد نظر فیکس می شود و به هیچ عنوان فرد بدون جدا کننده نمی تواند آن را باز کند و درصورتی که فرد سارق بخواهد کالا را از آن خارج کند آلارم می زند. این تگها منحصربه فرد بوده و دارای طراحی بی نظیر و خاص می باشد، قطر این تگ 73 میلی متر است و به نوعی یک فناوری جدید در حوزه طراحی و تولید انواع تگ دزدگیر به بازار سیستم ضد سرقت فروشگاهی است.

 

به سایت زیر سربزنید:

اجاره انواع خودرو ایرانی و خارجی با مجوز رسمی اجاره خودرو در رنتال کار ایران برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید

 

طراحی بی نظیر تگ اسپایدر قابلیت چند هشداری بودن دارد. به این گونه که در صورتی که سیم آن پاره شود و یا به هر طریقی از سیستم گیت فروشگاهی عبور رد شود آلارم می دهد. این تگها فقط با استفاده از جدا کننده جدا می شوند. تگ اسپایدر در دو رنگ سفید و مشکی موجود می باشد و اندازه بند آن تا 100 سانت سفارشی می شود.

ویژگی های کلیدی تگ اسپایدر:

· قابل استفاده مجدد

· دارای چراغ چشمک زن

· شامل باتری لیتیومی

· قابلیت نصب آسان

· قابل استفاده با انواع گیت

· دارای کابل استاندارد با اندازه متغییر

· برای بسته بندی انواع بسته کوچک و بزرگ

 

کاربرد تگ اسپایدر:

تگ اسپایدر در فروشگاه های الکترونیکی ،موبایل و لوازم خانگی ، خرده فروشی ها و فروشگاه های بزرگ مانند هایپر مارگت ها مورد استفاده می باشد. این تگ با امنیت و استحکام بالا در اطراف محصول مورد نظر محکم می شود و امنیت کالای شما را تضمین می کند.

فناوری هشدار دوگانه تگ اسپایدر:

تگ اسپایدر برای تمامی محصولات در اندازه های مختلف مناسب می باشد. این تگ دارای طناب جمع شونده بوده و قابل گشاد شدن از دور محصول نمی باشد و فقط کوچک تر می شود. قابلیت هشدار دوگانه این محصول باعث تمایز آن از دیگر تگهای موجود در بازار شده است. به این گونه که چه محصول از گیت فروشگاه خارج شود و چه تگ به هر طریقی بریده شده یا جدا شود آلارم به صدا در می آید و چراغ هشدار قرمز می شود.

تگ اسپایدر چیست ؟

جدا کننده تگ اسپایدر:

تگ اسپایدر با انواع جداکننده معمولی جدا و غیر فعال می شود. این جدا کننده ها به دو صورت لبه دار و بدون لبه می باشد. اسپایدر را روی جداکننده قرار داده و دکمه کناری را فشار می دهیم ، از این طریق فعال و غیر فعال می شود و همچنین بند آن کوتاه یا بلند می شود.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 
 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

جداکننده تگ Vs خنثی کننده لیبل

برای جدا کردن و یا اصطلاحا خلاص کردن بخش عمده ای از تگ های فروشگاهی که مکانیزم قفل و سوزن دارند از مگنت سوپر یا اصطلاحا جداکننده سوپر استفاده می شود. تنها برای جدا کردن تگ های خاص نظیر سنسورماتیک که قفل مکانیکی دارند، جداکننده های مخصوصی وجود دارد که به دو شکل دستی یا برقی عرضه می شوند. نوع خاص دیگر از جدا کننده ها به شکل آچار است که عمدتا برای تگ عینک در زمینه تگ های دزدگیر استفاده می شود. جداکننده های شرکت BNB دارای قدرت 12000 گوس آهنربایی می باشد که قوی ترین نوع سوپر مگنت برای جداسازی تگ های پوشاک در بازار می باشد.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.  

 

 

بطور کلی این دستگاه برای غیر فعال نمودن لیبل دزدگیر AM یا RF در هنگام فروش کالا استفاده می شود. اساس کار دستگاه خنثی کننده بگونه ای است که مدار لیبل را قطع یا اصطلاحا غیر فعال می کند تا در هنگام عبور از گیت فروشگاهی باعث ایجاد آلارم نشود. این دستگاه معمولا در محل فروش و نزد صندوق دار قرار می گیرد و نباید در دسترس مشتری فروشگاه باشد. از ویژگی دیگر آن ها این است که اگر تگ دائمی روی آن قرار گیرد یا نتواند لیبل امنیتی را خنثی کند، آلارم ممتد می زند و همچنین در صورت وجود تگ دایمی در اجناس نیز بوق ممتد دارد.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 
 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

برای پیشگیری از سرقت منازل چه کنیم ؟

شاید بار‌ها به اینکه چه اقداماتی را انجام بدهیم تا با پیشگیری از سرقت، خانه خود را با خیالی راحت ترک و به بیرون از آن برویم، فکر کرده ایم.

اولین موضوع این است که تا حد امکان منزل خود را خالی نگذاریم و در صورت انجام سفر موضوع را به همسایگان مورد اعتماد و یا بستگانی که امین ما هستند، در میان گذاشته تا در زمانی که در منزل حضورنداریم به آن سرکشی کرده و موارد را بررسی کنند تا مورد هجوم سارقان قرار نگیرد. کانال کولر، نورگیر و پاسیو از نقاطی هستند که سارقان برای ورود به منازل برای آن نقشه‌های شوم خود را طراحی می‌کنند و از این طریق سعی در وارد شدن به منازل هستند، برای ایمن سازی این نقاط باید با نصب نرده‌های آهنی که ورود به منازل را دشوار و غیر ممکن می‌کند، استفاده کرد.

بسیاری از سارقان پس از دستگیری در اعترافات خود اعلام می‌کنند که با شکستن توپی قفل درب‌ها به منازل وارد می‌شوند، لذا باید در زمان نصب قفل درب ورودی توپی قفل هم سطح درب باشد و اگراین کار میسر نشد باید میله‌ای بر روی توپی قفل‌ها نصب شود تا احتمال شکسته شدن توپی‌ها را کاهش دهد. سارقان با وسیله دیلم و یا ورق فلزی نازک از فاصله موجود میان درب و چهارچوب آن استفاده کرده و با انجام ترفند‌های خود اقدام به عقب کشیدن زبانه قفل درب‌ها می‌کنند، برای جلوگیری از این اقدام باید فضای خالی موجود را پر کرد و در ادامه از قفل‌های شب بند و ضد دیلم استفاده کرد.

۵ راهکار برای افزایش امنیت خانه

یکی دیگر از روش‌های ساده برای اینکه سارقی متوجه شود در منزل حضور دارید و جرعت ورود به منزلتان را نخواهد داشت، این است که از حضور شما در منزل مطمئن شود، برای این کار می‌توانید از یک رادیو و یا اینکه از لامپ‌های زمان دار استفاده کنید به نحوی که لامپ در روز خاموش و در شب روشن شود.

اگر محل تردد اطراف منازلتان تاریک است نسبت به تامین نور آن اقدام کنید تا اگر سارقی برای پرسه زنی و بررسی محل به سراغ منزلتان بیاید و ببیند که این محل از روشنایی بسیار بالایی برخوردار است از انجام سرقت در آن محیط صرف نظر خواهد کرد، در ضمن در صورت تامین روشنایی محیط بیرونی منازل کار برای رصد همسایگان و همچنین رویت افراد در مجاورت منازل نیز آسان خواهد شد.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.  

 

به هیچ عنوان کلید درب واحد را بیرون از منزل جاساز نکنید، به عنوان مثال کلید‌ها را در گلدان، جا کفشی و …، نگذارید و به جای آن کلید‌ها را به همسایگان مورد اعتماد امانت دهید، اگر درب واحد مسکونی که در آن زندگی می کنید فاقد چشمی است، آن را به چشمی مجهز کنید تا نسبت به بیرون از واحد اشرافیت میدانی داشته باشید.

اگر فرزند کوچک و یا افراد کهنسال در منزل دارید که نیاز به مراقبت هستند برایشان پرستار به خدمت گرفتید، از افرادی بهره ببرید که مورد اعتماد و صالح باشند و پای هر فرد غریبه‌ای که از آن‌ها شناخت ندارید را به منازلتان باز نکنید. همچنین در زمان استخدام خدمتکار از سالم و بودن وی از نظر رفتاری اطمینان حاصل کنید.

بسیاری از شهروندان متاسفانه از اموال با ارزش و گرانبها از قبیل طلا و جواهرات، ارز و اشیای قیمتی آنهم به تعداد قابل توجهی در منازل خود نگهداری می‌کنند، بهتر است که این اموال را در زمان انجام سفر نزد بانک و در صندوق امانات آن به امانت بگذارید.

زمانی که از منازل خود خارج می‌شوید امکان دارد خودرو‌هایی که سرنشینان آن افراد ناشناس هستند را مشاهده کنید، برای بررسی موضوع بهتر است تا ابتدا چند قدمی از محل سکونت خود تا آنجایی که افراد مورد نظر در رویت شما باشند دور شوید، سپس در صورت حضور افراد به مدت طولانی در محل، مراتب را به نیروی انتظامی اطلاع دهید تا با حضور پلیس در محل موضوع مورد بررسی انتظامی قرار بگیرد.

راهکارهایی برای کاهش دزدی از فروشگاه

اگر قصد انجام سفر چند روزه را دارید، اطلاعات این سفر را در اختیار افراد دیگر نگذارید چرا که ممکن از برخی از آن‌ها در صدد خالی شدن منزلتان باشند تا در یک موقعیت مناسب اقدام به سرقت از آن کنند، این نکته که افراد حسود و تنگ نظر در زندگی شما هستند را هرگز فراموش نکنید چرا که ممکن است از همین نقطه ضربه بخورید.

اگر خانه ویلایی بزرگ دارید و در حیاط آن درختان بسیار زیادی وجود دارد در وهله اول آن‌ها را هرس کنید و در ادامه هیچ نقطه تاریکی در آن باقی نگذارید، معمولا باغچه‌ها و زیر درختان محلی برای مخفی شدن سارقان است که افراد در فرصت مناسب از مخفیگاه خود خارج و برای انجام مقاصد شوم اقدام خواهند کرد؛ همچنین دور تا دور محیط منزلتان را حصارکشی کرده با نصب نرده و سیم‌هایی بر روی آن، محیط پیرامون خانه خود را ایمن سازی کنید.

برای ایمن سازی منازلتان از تجهیزات مطمئن از قبیل قفل‌های ضد برش و ضد اسید استفاده کنید، در منزل خود برای نگهداری از اموال با ارزش از گاوصندوق استفاده کنید و آن را در محلی مناسب و به دور از دسترس سارقان قرار دهید تا به راحتی قابل دسترس نباشد، همچنین از نصب دزدگیر، آژیر و یا استفاده از انواع بیمه‌ها برای جبران خسارات وارده به منازل خود پس از وقوع سرقت استفاده کنید.

این نکته را مد نظر قرار دهید که سارقان افرادی هستند که از هوش و استعداد خارق العاده‌ای بهره‌مند نیستند، از طرفی این افراد از راه‌ها و روش‌های پیچیده‌ای برای سرقت استفاده نمی‌کنند و بلعکس از سهل انگاری و سرسری گرفتن موضوع توسط شهروندان سوءاستفاده کرده و نسبت به سرقت از منازل نقشه‌های خود را اجرایی می‌کنند.

بسیاری از سارقان پس از دستگیریشان توسط پلیس از عدم رعایت مسائل امنیتی توسط شهروندان اعتراف کردند و دلیل موفقیت در سرقت‌های خود را بی خیالی ساکنان اعلام کردند.

با رعایت چند نکته ساده و پیشگیری از مسائل می‌توانیم راه را برای سرقت سارقان از منازل خود مسدود کنیم به شرطی که به نکات توجه کرده و بهانه‌ای به سارقان ندهیم.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

مشکلات زندگی در خوابگاه

زندگی در خوابگاه دخترانه تهران گاهی می تواند کاملا با آنچه که تاکنون تجربه کرده ایم متفاوت باشد. این متفاوت بودن گاهی ممکن است معانی خوب و گاهی مسائل ناخوشایندی را تداعی کند. بهرحال تفاوت در سبک زندگی در خوابگاه دخترانه و پسرانه برخی اوقات بسیار محسوس بوده و به راحتی قابل تشخیص است و گاهی نیز می تواند بسیار نامحسوس و به اصطلاح زیرپوستی باشد.

حس کردن این تفاوت ها ممکن است در ابتدا برای افراد خوشایند نباشد و حتی منجر به آزرده شدن ساکنین خوابگاه تهران و سایر شهرها گردد. اما همواره تفاوت هایی که در پانسیون دخترانه احساس می شود ناخوشایند نیست. برخی از این تفاوت ها گاهی می توانند مزه شیرین زندگی مستقل را به افراد بچشانند.

تفاوت های محسوس و نامحسوس در سبک زندگی خوابگاه تهران و سایر شهرها، تا میزان زیادی به عادت های فردی افراد نیز بستگی دارد.

ممکن است برخی از افراد تمایل داشته باشند که همان روند سابق خود را در خوابگاه نیز در پیش بگیرند. اما برخی از ساکنین خوابگاه پسرانه و دخترانه گاهی به حدی انعطاف نشان می دهند که به راحتی می توانند خود را با شرایط جدید خود وفق دهند. بهرحال هرگونه مواجهه شدن با تفاوت های ایجاد شده در روند زندگی نمی تواند اصل قضیه تغییر سبک زندگی در خوابگاه دانشجویی و کارمندی را کمرنگ کند. روبرو شدن با تجارب خوشایند که می تواند بسیار هم لذتبخش باشد، نیازی به توضیح ندارد.

اما مشکلاتی که در پی کنار نیامدن با این تفاوت ها ممکن است برای افراد پیش بیاید قابل چشم پوشی نیست. بر همین اساس برآن شدیم در این مقاله شما را با مشکلات احتمالی که ممکن است با زندگی در خوابگاه دخترانه تهران تجربه کنید، آگاه سازیم.

با شروع زندگی در خوابگاه دخترانه تهران دریچه هایی جدید در برابر چشمان ما گشوده می شود. این درچه ها گاهی مناظر خوشایند و گاهی نیز می توانند ما را با صحنه های ناخوشایند و شکه کننده روبرو سازند. این صحنه های ناخوشایندی که موجب غافلگیری ما می شوند همان مشکلات زندگی در اقامتگاه دخترانه هستند. این مشکلات ممکن است از مسائل بسیار خصوصی تا جنبه های زندگی اجتماعی افراد را تحت الشعاع قرار دهد. یکی از بزرگترین مشکلاتی که در همان روزهای اول ممکن است افراد ساکن در پانسیون را درگیر کند، مشکل مربوط به رعایت نشدن حریم خصوصی افراد است. افراد با شروع زندگی در پانسیون کارمندی انتظار دارند که استقلالی بی حد و مرز را تجربه کنند.

این در حالی است که در خوابگاه به حدی فاصله فیزیکی و حتی روانی افراد با یکدیگر کم است که عملا حریم خصوصی در آنجا بی معنی به نظر می رسد. مواجهه شدن با این مشکل با تعریف حد و حدود برای سایرین در خوابگاه دانشجویی قابل کنترل است.

یکی دیگر از مشکلات زندگی در خوابگاه دخترانه تهران بحث مربوط به تفاوت های فرهنگی و مشکلاتی که می تواند به همراه داشته باشد، است. ساکنین اقامتگاه پسرانه در تهران گاهی ممکن است نظراتی کاملا متضاد با یکدیگر را داشته باشند. همین مساله می تواند به برور تعارض و مشکل بین ساکنین اقامتگاه بیانجامد. در چنین شرایطی کار کردن بر روی مهارت های اجتماعی و نحوه برخورد صحیح با نظرات مخالف می تواند تا حد زیادی کمک کننده باشد. از دیگر مشکلاتی که زندگی در یک خوابگاه ممکن است به همراه داشته باشد می توان به موارد مربوط به سلامتی در محیط جمعی، تغذیه نامناسب، خطر برخورد با افراد ناشایست و غیره اشاره کرد.

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

بهداشت خواب در خوابگاه 

نحوه خروج از اقامتگاه دخترانه در ساعات غیر مجاز​

اهمیت داشتن امنیت در پانسیون پسرانه تهران

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

اهمیت داشتن امنیت در پانسیون پسرانه تهران

نیازهای انسان در طول زندگی به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. یکی از اصلی ترین نیازهای انسانی، نیازهای اولیه و ضروری نام دارند. در بین این نیازهای ضروری که تامین آنها در زندگی اولویت تمامی افراد است، نیاز به امنیت مستقیما بر سلامت جسمی و روانی افراد تاثیرگذار است.

امنیت به احساسی در فرد گفته می شود که مخالف احساس ترس است. بدون شک همه ما بر تاثیر منفی ترس بر جنبه های مختلف سلامت روحی و جسمی واقف هستیم. در پانسیون پسرانه تهران نیز داشتن امنیت از نقطه نظرات مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. داشتن امنیت در خوابگاه تهران و سایر شهرها به نداشتن ترس از اقامت در اینگونه مکان ها گفته می شود.

امنیت در پانسیون پسرانه و دخترانه می تواند به امنیت جانی، مالی و سایر جنبه های زندگی افراد برگردد. پانسیون دخترانه در تهران به عنوان محل زندگی افراد، باید امن ترین محل برای ساکنین خود باشد. یک فرد ممکن است زمان زیادی از شبانه روز خود را خارج از پانسیون دانشجویی محل اقامت خود بگذراند. اما به محض برگشتن به پانسیون اولین حسی که باید با آن مواجه شود حس داشتن امنیت در پانسیون پسرانه و دخترانه محل اقامت خود می باشد. بر همین اساس باید مسئولین پانسیون و اقامتگاه دخترانه در تهران و سایر شهرها راهکارهایی را جهت افزایش امنیت پانسیون و اقامتگاه در نظر داشته باشند. در ادامه به تعدادی از راهکارهایی که به افزایش امنیت در خوابگاه داشنجویی و کارمندی می انجامد اشاره می شود.

 

افزایش امنیت در پانسیون پسرانه و دخترانه


ظاهر و سایر جنبه های دیگر یک اقامتگاه دانشجویی و کارمندی می تواند در نگاه اول بسیار حائز اهمیت باشد. اما حتی در شیک ترین و بهترین خوابگاه پسرانه در تهران و سایر شهرها بدون داشتن امنیت، فرد هرگز حس خوبی را تجربه نخواهد کرد. به همین دلیل قبل از اقدام به اجاره یک پانسیون و خوابگاه بهتر است نسبت به میزان امنیت آن اطلاع کافی داشته باشید. در ادامه به تعدادی راهکار جهت افزایش امنیت خود و وسائل خود در اقامتگاه دخترانه و پسرانه اشاره می گردد.

وجود رفتارهای پر خطر را در هم اتاقی های خود گزارش دهید

باید بدانید که بزرگترین وظیفه شما ابتدا محافظت از امنیت و سلامت خودتان می باشد. بنابراین چنانچه در یکی از هم اتاقی های خود رفتارهای پرخطری نظیر مصرف مواد مخدر یا هر رفتار پر خطر دیگری مشاهده کردید، بهتر است در اسرع وقت آن را به مسئولین مربوطه گزارش دهید. زیرا شما هرگز نمی توانید پیش بینی کنید که انجام چنین کارهایی در محیط زندگی شما تا چه اندازه می تواند خطر آفرین باشد.

جواهرات و وسائل باارزش تزئینی را همراه خود به خوابگاه نیاورید
جواهرات و اکسسوری هایی که قیمت بالایی دارند در یک مکان عمومی نظیر پانسیون دخترانه تهران هیچ جایگاهی نخواهند داشت. بنابراین در صورتی که چنین وسائلی را همراه خود دارید بهتر است خودتان را برای هر گونه اتفاق ناگوار آماده کنید. چنین مواردی علاوه بر خوابگاه می تواند در محیط بیرون نیز محرکی برای جذب افراد باج گیر به طرف فرد باشد.

آخرین نفری که از اتاق خوابگاه خارج می شود باید درب را قفل کند
قفل کردن درب اتاق ساده ترین راه برای حفظ امنیت وسایل خود و سایر هم اتاقی ها می باشد. بنابراین بهتر است که همه افراد یک کلید از در اتاق داشته باشند و زمان خروج حتما آن را قفل کنند.

لپ تاپ و گوشی خود را در نبود خود رها نکنید
در زمانی که از محل های عمومی پانسیون نظیر سالن مطالعه استفاده می کنید هرگز گوشی و لپ تاپ خود را رها نکنید. اینگونه وسایل به دلیل حجم کمی که دارند به راحتی در معرض سرقت قرار می گیرند.

 

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

بهداشت خواب در خوابگاه 

نحوه خروج از اقامتگاه دخترانه در ساعات غیر مجاز​

زندگی در خوابگاه های تهران

 

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

موقع نصب گیت فروشگاهی باید چه نکاتی رعایت شود ؟

برخی از مشتریان به دلیل پرداخت نکردن هزینه نصب یا در دسترس نبودن فردی که بتواند سیستم را نصب کند اقدام به نصب گیت فروشگاهی می کنند.

گیت فروشگاهی جفت آنتن

برای نصب لازم است به چند نکته توجه کنید:

۱-اگر از سیستم دو آنتن استفاده می کنید توجه کنید که گیت ها باید روبه روی هم نصب شوند.

۲-از نصب آن درداخل دکور مغازه خود داری کنید؛ زیرا دکور مغازه ها معمولا دارای لامپ های هالوژنی یا LED بوده که باعث ایجاد نویز روی گیت ها می شود.

۳-قبل از راه اندازی گیت یا پیچ کردن پایه های آن به زمین حتما سیستم را در همان محل مورد نظر سوراخ کرده و آن را در آن محل نصب کنید.

۴-از نصب گیت فروشگاهی در مجاورت کنتور برق خودداری نماید و وسایل و لوازم برقی را حداقل ۱ متر از گیت فاصله دهید.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.  

 

۵-محل نصب سیستم باید صاف و یکدست بوده و دارای پستی و بلندی نباشد، زیرا در غیر این صورت امکان کج شدن سیستم بعد از راه اندازی می باشد.

۶-از چسباندن پایه ی گیت با چسب به زمین خود داری کنید زیرا این امکان وجود دارد که اثر چسب با شستو شو و گذشت زمان کم شده و باعث افتادن گیت به زمین و شکستن آن شود.

۷-در صورت استفاده از سیم بین دو گیت دقت کنید که سیم را کاملا زیر داکت پلاستیکی یا فلزی قرار دهید و سپس داکت را از چسب آکواریوم یا چسب یک دو سه به زمین بچسبانید .

۸-در هنگام راه اندازی گیت فروشگاهی برد الکترونیکی دستگاه ها باید رو به روی هم باشند.

۹-از راه اندازی گیت های فروشگاهی RF در مجاورت آسانسور ها، پله برقی ها و درب های برقی یا فلزی تا جای که امکان دارد خود داری نماید. زیرا باعث تضعیف عملکرد گیت و بوق کاذب آن می شود.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

نحوه خروج از اقامتگاه دخترانه در ساعات غیر مجاز

یکی از مسائل مهمی که تقریبا در تمامی انواع اقامتگاه دخترانه در سرتاسر کشور صدق می کند، وجود ساعات مجاز برای ورود و خروج ساکنین می باشد. ساکنین خوابگاه و اقامتگاه دخترانه تنها مجاز به خارج شدن از خوابگاه در ساعت های مشخص و همچنین ورود به داخل اقامتگاه در ساعت های خاصی می باشند.

به عبارت دیگر برای ورود و خروج دانشجویان از اقامتگاه دانشجویی از طرف مسئولین امور خوابگاه ها در هر دانشگاه، ساعت های مشخصی تعین می گردد. این مساله دلایل مختلف دارد که از جمله آنها می توان به تامین امنیت ساکنین داخل خوابگاه، تامین امنیت ساکنین اقامتگاه در خارج اقامتگاه دخترانه و همچنین اطمینان از رعایت قوانین خوابگاه از طرف ساکنین اشاره کرد.

 

ساعت مجاز برای خروج از اقامتگاه دخترانه


در اقامتگاه دخترانه ساعت های مشخصی برای خروج از اقامتگاه تعیین می گردد. این ساعت ها بر اساس فصل و همچنین قوانین دانشگاه های مختلفی که خوابگاه و اقامتگاه دانشجویی مربوطه زیر نظر آنها قرار دارد، متفاوت است. فصول مختلف بر اساس ساعت تاریک شدن هوا می توانند بر ساعت مجاز خروج از اقامتگاه تاثیرگذار باشند. بطور مثال در فصل تابستان که هوا دیر تاریک می شود معمولا ساعت مجاز برای خروج از اقامتگاه دخترانه تهران به جلو کشیده می شود. به این معنی که ساکنین اقامتگاه یا خوابگاه اجازه دارند که در این فصل ساعت های بیشتری را در خارج از اقامتگاه بگذرانند. از طرفی دیگر در فصول نیمسال دوم سال که هوا زود تاریک می شود این ساعت به عقب کشیده شده و ساکنین اقامتگاه دخترانه تهران باید زودتر به اقامتگاه برگردند. 

 

شرایطی که خروج از اقامتگاه دخترانه در ساعات غیر مجاز را امکان پذیر می کند


در بخش های قبلی مفصلا به این مثاله پرداختیم که تمامی خوابگاه ها تنها در ساعت های مشخصی اجازه رفت و آمد را برای ساکنین خود صادر می کنند. با اینکه این یک قانون حتمی و همه گیر است اما اجرای آن گاهی و تحت شرایط خاصی مختل می شود. شرایطی که می توانند رفت و آمد و خروج از خوابگاه در تهران و سایر شهرها را در ساعات غیر مجاز را به طور موقت مختل کنند، عبارتند از:

- داشتن بلیط اتوبوس، هواپیما و یا قطار برای شهرستان های دیگر: در چنین شرایطی فرد ملزم به ارائه بلیط معتبر به مسئول خوابگاه یا حراست دانشگاه می باشد.

- بروز بیماری برای یکی از ساکنین و خروج از اقامتگاه به منظور مراجعه به درمانگاه: زمانی که یکی از ساکنین اقامتگاه دانشجویی دچار بیماری می شود می بایست در صورت امکان از طریق اورژانس برای خروج از اقامتگاه اقدام کند. در غیر این صورت ارائه برگه صادر شده معتبر از طرف پزشک یا بیمارستان ضروری می باشد. 

- همراهی با یکی از اعضای درجه اول خانواده نظیر پدر، مادر و یا همسر: زمانی به ساکنین اقامتگاه دخترانه اجازه خروج در ساعات غیر مجاز همراه با یکی از اعضای درجه اول خانواده را می دهند که این نسبت از طریق ارائه کارت شناسایی معتبر تایید گردد. 

- شرکت در کارگاه ها و دوره های آموزشی خاص: هر کارگاه یا دوره ای نمی تواند مجوز ورود و خروج در ساعات غیر مجاز را برای ساکنین خوابگاه و پانسیون فراهم کند. این امر تنها زمانی امکان پذیر است که کارگاه یا دوره مذکور از طرف اساتید دانشگاه تایید گردد.

- بروز مشکل برای یکی از اعضای خانواده و نیاز به مراجعت به منزل: خروج ساکنین از اقامتگاه دانشجویی در ساعات غیر مجاز به منظور عزیمت به منزل تنها با تماس معتبر و تایید شده از طرف اعضای خانواده فرد امکان پذیر می باشد. 

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

بهداشت خواب در خوابگاه 

مزیت های خوابگاه نسبت به خانه ی اجاره ای 

زندگی در خوابگاه های تهران

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

گیت فروشگاهی RFID

گیت فروشگاهی RFID در واقع یک سیستم نامرئی ضد سرقت می باشد. این تکنولوژی در اصناف گوناگون همچون پوشاک، لوازم آرایشی، هایپرمارکت ها و بسیاری دیگر به کار می رود.

همچنین کاربرد بسیار مفیدی در انبار گردانی کالا ها دارد. چرا که انبار گردانی یک چرخه ی دشوار و طولانی مدت است اما با استفاده از این تکنولوژی کار انبارگردانی آسان و سریع انجام می شود.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.  

 

ریدر های RFID می توانند در کمترین زمان ممکنه تگ ها را بخوانند و موجودی انبار را اعلام نمایند. در واقع با قرار دادن دو دستگاه کوچک در بالای درب خروجی فروشگاه و الصاق تگ یا لیبل RFID از خروج بدون مجوز گیت جلوگیری می شود. ابعاد Reader RFID به اندازه ی 30*30 سانتیمتر است.

این دستگاه ها می تواند با فاصله از یکدیگر نصب شود و شعاع بسیار وسیعی را پوشش دهد.

دستگاه دارای دو فرکانس HF و UHF می باشد که هر کدام کاربردهای متفاوتی در اصناف دارد.

 

گیت فروشگاهی RFID

مزیت گیت RFID :

تشخیص نوع کالا به هنگام خروج آن

بوق آلارم به محض خارج شدن جنس از درب خروجی

دقت بالا در تشخیص تگ و لیبل

نامرئی بودن دستگاه ها

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

بهداشت خواب در خوابگاه 

اگرچه دو کلمه خواب و خوابگاه از نظر لغوی شباهت فراوانی به هم دارند، اما حقیقت امر این است که خوابگاه تهران و سایر شهرها مکانی صرفا جهت خوابیدن افراد نیست. خوابگاه تهران و هر خوابگاه دانشجویی و کارمندی دیگری به منزله محل زندگی افرادی است که در این نوع از اقامتگاه زندگی می کنند.

اما خوابیدن چه در خوابگاه در تهران و چه در هر مکان دیگری می تواند جنبه های مختلف زندگی را تحت تاثیر قرار دهد. هیچ فردی را نمی توان یافت که ادعا کند کم خوابی یا کیفیت پایین خواب شرایط کلی زندگی وی را متحول نمی کند. پس از یک روز طولانی و فعالیت اندام ها و بخش های مختلف بدن از جمله مغز، تنها یک خواب آرام و با کیفیت می تواند قوای از دست رفته را به انسان بازگرداند.

اهمیت خوابیدن را نمی توان نادیده گرفت. بر همین اساس است که اصطلاحی تحت عنوان بهداشت خواب در بین متخصصین این حوزه رواج یافته است. بهداشت خواب پیروی کردن از عادت های سالم و صحیح خوابیدن است که مستقیما بر کیفیت خواب در افراد اثرگذار است. سازمان پیشگیری از بیماری ها و ارتقای سلامت آمریکا به دلیل اهمیت بالای خواب با کیفیت و اصولی، اصطلاح بهداشت خواب را در برنامه ها و توصیه های خود برای انجام این کار بصورت اصولی و صحیح گنجانده است. بر همین اساس متخصصان حوزه سلامت، توصیه هایی را برای داشتن بهترین خواب در خوابگاه دانشجویی و کارمندی و هر مکان دیگری که به حفظ بهداشت خواب کمک می کنند، توصیه می کند. در ادامه به این اصول می پردازیم.

 

توصیه هایی برای ارتقای بهداشت خواب در خوابگاه تهران


اگر خواب مناسبی ندارید و هر روز صبح بعد از بیدار شدن از خواب در خوابگاه تهران بیشتر از روز قبل احساس خستگی می کنید، لازم است حتما کیفیت خواب خود را بررسی کنید. کیفیت خواب در بهترین حالت خود می تواند منجر به ارتقای بهداشت خواب و در نهایت کمک به حفظ سلامت روح و جسم آدمی گردد. در ادامه توصیه هایی را بررسی خواهیم کرد که متخصصان حوزه بهداشت خواب برای ارتقای این پارامتر مهم ارائه کرده اند.

 

بی خوابی شبانه را در خوابگاه تهران ترک کنید
اگرچه سبک خوابیدن جغدی در چندین سال اخیر در بین افراد مختلف از جمله ساکنین خوابگاه تهران به وفور رواج یافته است، اما این یک جنگ تمام عیار با ساعت فیزیولوژیک بدن است. خوابیدن و به خواب رفتن در انسان ها و بسیاری از موجودات دیگر تحت تاثیر هورمون ملاتونین قرار دارد. شرط ترشح هورمون ملاتونین که از غده پینه آل در مغز ترشح می شود، تاریک بودن محیط می باشد. بنابراین برای داشتن یک خواب با کیفیت و حفظ بهداشت خواب در خوابگاه تهران و هرمکان دیگری حتما باید بیشتر ساعات خواب در طول تاریکی شبانه صورت گیرد. 

اضطراب و استرس همدستان اصلی بیخوابی در خوابگاه تهران هستند

اگر به دنبال قاتل خواب راحت خود در خوابگاه تهران هستید، بهتر است یک نگاه به سلامت روانی خود از منظر داشتن اضطراب های حاد و مزمن داشته باشید. البته یک اضطراب حاد مشکلی قابل حل تر از اضطراب مزمن است. اضطراب حاد به دلیل وضوح علائم به راحتی تشخیص داده شده و در جهت رفع آن تلاش می شود. اما اضطراب مزمن مانند اثرگذاری قطره آب بر لوح سنگی است که به مرور بخش های مختلف سلامت جسم و روان را تهدید می کند. یکی از هدف های اصلی اضطراب های مزمن مختلف، کاستن از کیفیت خواب افراد است. 

دمای اتاق را در حد بهینه نگه دارید
یکی از فاکتورهایی که می تواند موجب کاهش بهداشت خواب در خوابگاه تهران و هر مکان دیگری گردد، دمای محیط است. اتاق خیلی سرد یا خیلی گرم بدن را در حالت آماده باش برای مقابله با این تهدید محیطی نگه داشته و مانع از ریلکس و آرام شدن بهینه سیستم بدنی و عصبی فرد برای رفتن به مرحله خواب عمیق می گردد. بنابراین در محیط اتاق خود در خوابگاه تهران همواره به دنبال حفظ دمای بهینه اتاق باشید. 

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

زندگی دانشجویی در خوابگاه متاهلی 

مزیت های خوابگاه نسبت به خانه ی اجاره ای 

زندگی در خوابگاه های تهران

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1401 | نظرات ()