نوشته شده توسط : bnbgate

همانطور که میدانید خودرو یکی از مهمترین وسایل برای جا به جایی انسان و حمل و نقل وسایل محسوب میشود و همین ارزش سبب شده است تا خط تولید خودرو در کشور های جهان روزانه در حال افزایش است.در ایران نیز همانند سایر کشورها شاهد افرایش روزافزون تعداد خودروها هستیم که با نام ها و مشخصات فنی مختلف روانه بازار میشوند اما اکثر انها دارای ضعف های امنیتی بسیاری هستند و نمی شود به انها اعتماد کرد. همین سبب شده است که رانندگان از سیستم امنیتی دیگر نیز استفاده کنند این سیستم ها انواع مختلفی دارند که ما در این مقاله به برخی از انها میپردازیم.

متداول ترین سیستم های امنیتی خودرو

در دهه های اخیر استفاده از قفل های مختلف رایج بوده است. از جمله این قفل ها میتوان قفل فرمان و قفل پدال خودرو را نام برد و یا استفاده از دزدگیر شرکت سازنده که بر روی خودروها نصب هستند.اما اکنون به گذشت زمان و پیشرفته تر شدن راه های سرقت ،دیگر این سیستم های امنیتی کاربرد زیادی ندارند و سارقان راحت میتوانند از پس انها بربیایند و درصد سرقت خودرو ها روز به روز در حال افزیش است.

بهترین سیستم امنیت خودرو

اما یکی از پیشرفته ترین و بهترین سیستم های امنیت خودرو که در حال حاضر شرکت های خودروسازی مطرح دنیا نیز از ان استفاده میکنند جی پی اس خودرو است. شاید سیستم هایی مانند قفل فرمان و قفل پدال و دزدگیر خودرو تا قبل از اینکه سارق ماشین را سرقت کند کارایی داشته باشند اما پس از ان هیچ کارایی و کاربردی ندارد و فردی که ماشینش به سرقت رفته است تنها میتواند با مراجعه به مراجع قانونی و ثبت شماره پلاک سرقت انرا پیگیری کند و اگر خوش شانس باشد بعد از از چند هفته ممکن است که پیدا شود. امروزه سیستم ماهواره ای جی پی اس به ما کمک میکند که به صورت هوشمند از سرقت خودرو خود مطلع شویم و سارق در هر محدوده ای از کشور که باشد ما میتوانیم انرا ردیابی کنیم و با مراجعه به مراکز قانونی جلوی سارق اتومبیل خود را بگیریم.

متاسفانه قیمت خودرو در کشور ما بدلیل تحریم های فراوان، روزانه درحال افزایش است و با توجه به بالارفتن میانگین سرقت ها در سال های اخیر، توصیه میشود که از اموالتان بدرستی حفاظت کنید و امنیت کامل انرا به ارمغان بیاورید.

 

شرکت BNB با بیش از 15 سال سابقه کار در حوضه امنیت میتواند در این زمینه به شما خدمات ارائه دهد. اگر هرگونه سئوالی درمورد سیستم های امنیت خودرو(جی پی اس) دارید میتوانید همین حالا با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

سابقه ده ساله و مفید شرکت BNB  باعث شده تقریبا با هر صنفی که توانایی استفاده از گیت فروشگاهی را دارد بتواند همکاری مفید و مثمر ثمری داشته باشد که برای مجموعه ما افتخاری بوده که بتوانیم مشکلی هر چند کوچک از دوش  مشتریانمان برداریم و این اتفاق باعث شادی و انگیزه بیشتر سازمان ما  برای ادامه خدمت در  این راه می شود .

 متاسفانه افزایش دو برابری قیمت ها و تورم صد در صدی و حتی بیشتر باعث شده است که متاسفانه سرقت های خرده از فروشگاه ها بسیار  افزایش یابد مخصوصا از فروشگاه ها زنجیره ای و فروشگاه های مواد غذایی فروشی و  به تبع آن تقریبا سرقت در همه صنف ها افزایش یافته است و افزایش هزینه ها مانند اجاره بها مراکزتجاری و  قیمت بالایی اجناس و فروش پایین باعث شده است که بیشتر مغازه از لحاظ سود دهی در مرز باشند و اگر سرقت هم در از آنها هم زیاد اتفاق بیفتد باعث ضرر دهی و حتی ور شکستگی می شود باعث می شود که  به این مسئله اهتمام ویژه داشت و سعی داشت که از وسایل مفیدی که برای کاهش امار  سرقت از مغازه است ، استفاده کرد .

یکی از صنف های که سازمان ما افتخار همکاری بسیاری با آنها داشته است صنف کتاب فروشی می باشد .

اگر به تازگی به سمت میدان انقلاب تهران رفته باشید بیشتر فروشگاه انتشارات بزرگ دارای گیت ضد سرقت فروشگاهی می باشد چون به تازگی به دلیل گستردگی کتابها ، فروشگاه ها کتاب فروشی به صورت گردشی شده یعنی شما به راحتی می توانید در فروشگاه قدم بزنید در قفسه های مورد نظر خود به طور مثال رمان ، روانشناسی و یا علوم پایه و . . . توقف کنید و کتاب های که به نظرتان جلب است برداشته و مطالعه کنید  و یا فهرست آن را نگاه کنید که آیا مطلب مورد نظر شما در آن موجود دارد یا خیر ، همه  این اتفاقات باعث       می شود که شما بتوانید یک خرید بهتر انجام دهید و آن کتاب بیشتر و جذاب تر باشد برای مطالعه شما ، ولی این روش دارای حسن های زیاد خود است ولی دارای معایب خاص خود نیز است آن هم این است که احتمال سرقت از فروشگاه و کتاب ها چند برابر بالا می رود زیرا بیشتر خریداران دارای کیف هستند و در صورت اینکه بخواهند سرقت کنند به راحتی از شلوغی مغازه استفاده کرده و ان را در داخل کیف خود گذاشته و به سرقت می برنند و  این گونه افراد بسیار کم هستند ولی باید به انها نیز اهمیت داد زیرا اگر روشی را برای کاهش امار سرقت در پیش نگیریم صد در صد سرقت افزایش خواهد یافت و این یعنی ضرر و زیان بیشتر برای مغازه و صنف شما .

یکی از روش های که همیشه به ذهن می آید نصب دوربین های مدار بسته در مغازه و بخصوص در فضا های کور می باشد این روش مفید است و چاره اصلی این مشکل نیست . زیرا چک کردن وکنترل کردن همیشگی دوربین  مدار بسته تقریبا کار محالی می باشد زیرا در این حال شما مجبور هستید خود یا یک پرسنل برای مخصوص این کار استخدام کنید که این شخص هم به علت تکراری بودن این کار صد درصد دچار اشتباه    می شود پس بهترین توصیه برای این جلوگیری از سرقت  نصب گیت فروشگاهی می باشد زیرا شما با نصب لیبل در میان کتاب در شیرازه یا قسمت های سفید کتاب خیالتان راحت است در صورت خروج کتاب به صورت سرقت یا اشتباهی گیت ضد سرقت شما شروع به آلارم می کند یعنی دقیقا اشتباه یا سرقت در حین وقوع مشخص می شود . زیرا در هنگام خرید کتاب توسط مشتری کتاب توسط مشتری نزد صندوق دار اورده می شود و صندوق دار بعد از محاسبه قیمت و دریافت وجوه آن با استفاده از خنثی کننده لیبل ، لیبل یا لیبل ها را خنثی  می کند . در  این هنگام شما به راحتی می توانید به راحتی از میان دزدگیر فروشگاهی عبور کنید .

نصب دزدگیرفروشگاهی یا دزدگیر لباس باعث امنیت حداکثری فروشگاه شما می شود چون دزدگیر فروشگاهی آمار سرقت از شما را به طور بسیار محسوس کاهش می یابد و به شما کمک می کند  که شما بتوانید  کسب و کار خودتان را کنترل کنید و شما به علت کاهش هزینه های  سرقت می توانید  قیمت های خود را کاهش دهید وقتی قیمت ها را کاهش دهید باعث افزایش مشتری می شود به صورت عادی و این یعنی پیشرفت به سمت سود آوری بیشتر و توسعه کسب و کار خودتان  .



:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

مفید بودن گیت فروشگاهی باعث شده که گستردگی بسیار زیادی در همه صنف ها داشته باشد و مفید بودن آن باعث شده که بسیار متداول شده است در قدیم ایام شاید گیت ضد فروشگاهی در نواحی خاصی از تهران و فقط در بعضی صنف ها مثلا در میدان هفت تیر تهران و یا چهار راه ولیعصر فقط مانتو فروشی ها و لباس زنانه فروشی از دزدگیر لباس استفاده می کردند در اوایل که گیت ضد سرقت فروشگاهی امده بود دیدن ان برای مردم عجیب بود و جالب تر از ان مشاهده می کردند که کل لباسها یا مانتو های یک فروشگاه کلا به آنها قطعات پلاستیکی وصل شده که بعدها همانند اسم انگلیسی ان به تگ ضد سرقت معروف شدند بعد به علت  مفید بودن و تعریف استفاده کنند گان که باعث کاهش امار سرقت شده است و افزایش امار سرقت از مغازه ها باعث گسترده شدن دامنه استفاده از گیت فروشگاهی در صنف های مختلف و کاربرد  اسان آن باعث شد که گیت ضد سرقت فروشگاهی بسیار همه گیر و متداول و سراسری شده است و دیگر وجود و نصب گیت فروشگاهی خاص یک صنف و محله خاص نیست بلکه شما در هر مرکز خرید به راحتی گیت ضد سرقت فروشگاهی را می بینید در هر صنفی لباس فروشی ، کتاب فروشی ، فروشگاه های زنجیره ای ، هایپرمارکت ها ، باشگاه و .. . ..  ملاحظه    می کنید . گسترش روز افزون استفاده و نصب انواع گیت فروشگاهی با عث کامل شدن و پیشرفت آن محصول شده است .

صنف کیف و کفش فروشی یکی از استفاده کنندگان این محصولات می باشد تعویض نوع چینش و دکوراسیون مغازه ها باعث شده است که بیشتر مغازه ها همانند یک هایپرمارکت یا سوپرمارکت چیده شود یعنی مشتری به راحتی در مغازه می چرخد و هر محصولی خواست از نزدیک مشاهده می کند و حتی به آن دست می زند از نوع کیفیت و دوختش آگاه می شوند . و این روش یعنی باعث مشتری مداری و خرید اسوده و راحت از طرف مشتری می شود بیشتر مغازه ها که تفکر مشتری مداری دارند و مساحت مغازه و امکانات  هم نیز اجازه میدهد  سمت به سوی این نوع چیدمان می روند که باعث زیبایی و آسودگی مشتری می شود وحال بیشتر مغازه های برند فروشی و معروف تهران همچین چیدمانی دارند  . ولی باید در نظر گرفت که این نوع چیدمان معایب خاص خود را دارد که همان سرقت می باشد ولی محاسن ان بسیار بیشتر است و مسئله سرقت را هم میتوان با نصب گیت فروشگاهی به راحتی کم و به حداقل برسانیم.

نصب گیت فروشگاهی در کیف وکفش فروشی شرایط و قاعده خاص خود را دارد شما مانند لباس فروشی به راحتی نمی توانید تگ لباس را به چرم یا مصنوعات چرمی وصل کنید چون ممکن است باعث خرابی و سوراخ شدن آن شود پس بهتر است از لنیارد و تگ برای کیف های بند دار استفاده کرد و بند کفش برای کفشها برای بعضی از اجناس که نمی توان به آنها لنیارد و تگ ضد سرقت نصب کرد می توان از لیبل استفاده کرد و باید به این نکته توجه کرد که همه اجناس موجود در فروشگاه دارای لیبل و تگ لباس باشد زیرا در صورت اینکه چیزی بر روی انها متصل نباشد گیت فروشگاهی آن را نمی شناسد و آلارم نمی زند پس گیت فروشگاهی به خروج اجناسی حساس است که دارای تگ ضد سرقت و لیبل ضد سرقت باشد . در صورتیکه اجناس سهوا یا عمدا بدون خنثی شدن لیبل با خنثی کننده و یا جدا شدن تگ از بین گیت فروشگاهی خارج شود دستگاه شروع به آلارم میکند و شما دقیقا در حین انجام اشتباه و رویداد سرقت متوجه می شوید و این یعنی موفقیت که در همان حال لحظه متوجه شوید و مانع آن شوید گیت فروشگاهی برای همین ویژگی هاست که گیت فروشگاهی امار سرقت را بسیار کاهش می دهد 



:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

گیت فروشگاهی به سیستم امنیتی محافظت از کالا در فروشگاه ها و مراکز خرید اطلاق می شود که شامل یک یا چند آنتن است که در قسمت ورودی/خروجی فروشگاه نصب می شود. به علاوه بردهای الکترونیکی داخل آنتن ها  و تگ ها و لیبل هایی که به کالا سنجاق شده و به محض خروج غیرمجاز کالا از فروشگاه، با فعال شدن آلارم هشدار دهنده، فروشنده را آگاه می سازد.

با گسترش بازارهای جهانی، سرقت از فروشگاه ها افزایش و راه و روش های آن نیز گسترش یافته است. طبق گزارشات سازمان جهانی سنجش از فروشگاه ها، سرقت از فروشگاه ها در سه سال اخیر رشد بی سابقه ای داشته است که ضعف سیستم امنیتی فروشگاه ها اولین و مهمترین دلیل افزایش این نوع از سرقت به شمار می رود.

این حقیقت نشان دهنده این مهم است که می بایست توجه بیشتر و دقیق تری به مقوله امنیت در فروشگاه ها صورت گیرد. باتوجه به موارد ذکر شده، بهترین و موثرترین روش برای جلوگیری از سرقت فروشگاه ها استفاده از سیستم های دزدگیر فروشگاهی به دلیل اعلام سرقت در لحظه خروج کالا می باشد. این سیستم ها در کنار بازدارندگی، آرامش و سهولت فروش را برای مسئولان فروشگاه ها تامین می کنند. زیرا به دلیل دردسترس بودن کالاها برای مشتریان، استفاده از سیستم های دزدگیر فروشگاهی موجب افزایش فروش نیز می شود.

 

بهترین گیت فروشگاهی بهترین گیت فروشگاهی

همانطور که در مقاله های پیشین عنوان کردیم، گیت های فروشگاهی براساس نوع کاربرد و فرکانس در چهار دسته زیر قرار گرفته و از سیستم آن ها پیروی می کنند:

  • گیت فروشگاهی RF
  • گیت فروشگاهی AM
  • گیت فروشگاهی EM
  • گیت فروشگاهی RFID

مشهورترین این سیستم ها در ایران، سیستم RF می باشد که به دلیل قیمت مناسب آن رواج گسترده ای یافته است. سیستم AM که اندکی گران تر می باشد و سیستم EM به دلیل امکان فعال و غیر فعال سازی تگ های آن و همچنین قابلیت استفاده بر روی فلزات، از کارایی خاصی برخوردار می باشد. علیرغم اینکه هر چهار نوع سیستم در کشورهای پیشرفته استفاده می شود، دو نوع سیستم EM و RFID به علت قیمت بالای آن ها، در ایران به کاربرده نمی شوند و در واقع تکنولوژی این سیستم ها تا به امروز عملا وارد ایران نشده است. بنابراین تمرکز ما در این مطلب بر روی گیت های فروشگاهی با سیستم RF و AM خواهد بود.

در صورتی که علاقمند هستید در مورد سه نوع سیستم مختلف گیت های فروشگاهی و نحوه کار آن ها جزئیات بیشتری بدانید، مقاله انواع گیت فروشگاهی را مطالعه کنید.

بهترین گیت فروشگاهی

و اما ممکن است برای بسیاری از شما صاحبان کسب و کار فروش کالا این سوال پیش بیاید که بهترین نوع گیت فروشگاهی برای زمینه فعالیت شما کدام است؟

جواب این سوال بستگی به صنف فعالیت و نوع محصولات شما، اندازه ورودی فروشگاهتان و از همه مهم تر هزینه ای که برای این کار در نظر گرفته اید دارد. و همچنین برای محصولات شما بهتر است از چه نوع تگ و لیبلی استفاده شود؟

تگ های سیستم های دزدگیر فروشگاهی شامل تگ های نرم و سخت می باشند. منظور از تگ سخت، تگ های پلاستیکی همانند تگ صدفی، تگ گلفی، مستطیلی و … می باشند که با مگنت جدا کننده از پوشاک یا کالا جدا شده و برای استفاده مجدد نگهداری می شوند. تگ های نرم به صورت برچسب یا لیبل بوده و به هنگام فروش کالا توسط دستگاه خنثی کننده با دی اکتیور خنثی شده و همراه با کالا از فروشگاه خارج می شود.

هر مشتری در هر صنفی که باشد می تواند از هردوی این سیستم ها استفاده کند.RF مخفف Radio Ferquency است و به صورت مغناطیسی عمل می کند.  AM مخفف  Acousto Magnetic به صورت سیستم آنالوگ یا فرکانسی یا رادیویی عمل می کند.

صاحب فروشگاه هر سیستمی را که انتخاب کند قطعا با محدودیت هایی رو به رو خواهد بود. برای مثال در فروشگاه پوشاک می توان از گیت AM  و تگ آن استفاده کرد. سیستم های فروشگاهی نسبت به فلز و شبه فلز ضعیف عمل می کنند و معمولا خطا دارند. در سیستم های AM این وضعیت بهتر بوده و خطا کمتر است. اما در سیستم های RF این خطا به قدری است که سیستم اصلا عمل نمی کند.

برای فروشگاه پوشاک چه از  سیستم RF استفاده کنید و چه از سیستم AM بین تگ و لیبل ناچار به انتخاب تگ هستید.

قیمت مناسب، عمر طولانی تر، خدمات آسان تر و ارزانتر از مزایای گیت های RF است.

سیستم AM از این جهت که نسبت به فلزات حساس است و بهتر عمل می کند، مناسب است اما قیمت گرانتر، خدمات سنگین تر و عمر کمتر از معایب آن نسبت به سیستم RF می باشد.

در هر صورت بعد از انتخاب هر سیستم فارغ از اینکه RF یا  AM  بوده باشد، مجددا محدودیت هایی وجود دارد. به عنوان مثال، فروشنده لوازم آرایشی می تواند از هر دوسیستم استفاده کند. برای اتصال تگ نیاز است که کالا سوراخ شود. از آنجایی که در لوازم آرایشی مانند کرم های تیوپی، عطر، ادکلن و … امکان سوراخ کردن کالا به هیچ عنوان وجود ندارد، ناچار به استفاده از لیبل هستند. از طرفی سیستم RF در عبور از  مایعات و برخی از فویل ها مشکل دارد و در محصولات آرایشی فقط تا 60 درصد محصولات را جوابگو است. مانند شانه ها، بورس ها و برخی از ادکلن و اسپری هایی که دارای درب پلاستیکی هستند. در اصناف لوازم آرایشی سیستم AM بیشتر مورد توجه است، به این علت که هم لیبل های نازک تری دارد وهم از فویل و مایعات به راحتی عبور می کند.

به عنوان مثالی دیگر برای کتابفروشی ها محدودیتی در استفاده از سیستم های RF و AM نیست و لیبل RF برای تمامی کتاب ها جوابگو است. در این شرایط بین این دو سیستم، مزیت RF بیشتر است چرا که دارای قیمت ارزان تر، خطای کمتر و  خدمات راحت تری است. بنابراین در کتابفروشی ها اکثرا از سیستم RF به همراه لیبل و در لوازم آرایشی ها از سیستم AM به همراه لیبل استفاده می شود. در بحث پوشاک هم می شود از هر دو سیستم به همراه تگ استفاده کرد. چون لیبل توسط چسب به کالا متصل می شود پارچه و لباس قابلیت این را ندارد که چسب را نگه دارد و از اینرو امنیتی نخواهد داشت و طبیعتا استفاده از تگ در سیستم RF و AM برای پوشاک بسیار مناسب تر است.

به طور کلی در محصولاتی مانند پوشاک، کتاب و پلاسکو ترجیحا از RF استفاده می شود اما همانطور که در بالا شرح دادیم، در فروش کتاب و لوازم آرایشی حتما از لیبل و در فروش پوشاک باید از تگ استفاده شود. لوازم بهداشتی و خواربار فروشی نیز از لیبل استفاده می کنند.

شرکت BNB با بیش از سه هزار پروژه در ایران از معتبرترین برندها در زمینه سیستم های حفاظتی می باشد. برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید گیت فروشگاهی با ما تماس بگیرید و یا از صفحه محصولات ما دیدن کنید.

 



:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

گیم نت ها مکان هایی  هستند که در آن رایانه ها و کنسول های بازی از طریق اینترنت و شبکه محلی لن به هم متصل شده اند. اشخاص علاقمند به بازی های رایانه ای یا به عبارتی گیم خورها می توانند با رفتن به این مکان ها بازی های ویدئویی یک نفره یا چند نفره انجام دهند. در سال های اخیر بازی های رایانه ای بسیار فراگیر شده اند و این به دلیل تنوع تکنولوژیکی و جذابیت بالای نهفته در این بازی هاست که به دلیل عوامل مختلفی حاصل می شود. یکی از این عوامل تعاملی و دوجانبه بودن این بازی ها و بازی کردن مقابل فردی دیگر به جای رایانه است. از نظر گیم خورها بازی با رقیبی که شبیه خودش است و ماهیت انسانی دارد، به پیچیدگی، دشواری، هیجان و از همه مهم تر جذابیت بازی می افزاید. امکان  لمس واقعیت بدون رو به رو شدن با خطرات آن  و تجربه کارهایی که در طول زندگی قدرت و  توان انجام آن ها وجود ندارد و بسیاری موارد دیگر از عوامل محبوبیت بازی های رایانه ای می باشد.

 

 

گیت فروشگاهی

 

کسب درآمد بیشتر

نوع دکور گیم نت ها، رنگ تیره دیوارها، نور کم و تاریکی، پوستر و تصویر صحنه ها و شخصیت های بازی های جنگی و اکشن باعث درگیر شدن هرچه بیشتر افراد و غرق شدگی در آن فضا می شود.امروزه رقابت داغی بین گیم نت ها برقرار است و هرکدام می کوشند روش های جدید و متنوعی را برای جذب بیشتر افراد و رسیدن به درآمد بیشتر خلق کنند. برای تحقق این امر در طول شب نیز پذیرای گیمر ها هستند و برخی از  آن ها در روزهای آخر هفته تورنمنت برگزار می کنند و جوایز وسوسه کننده ای را برای گیم خورها در نظر می گیرند.

 

گیت فروشگاهی2

 

جذب مشتریان بیشتر و به تبع آن افزایش کسب درآمد گیم نت ها نیازمند هوش و ذکاوت خردمندانه ای است تا بتوان افراد را به چالش کشید و با ایجاد حس قدرت آن ها را به خود وفادار کنید. آسایش مشتری در گیم نت تاثیر به سزایی بر درآمد شما دارد. البته که قبل از هرچیزی فراهم نمودن فضایی دنج و مناسب و تجهیزات و سیتم های قوی در اولویت هستند. با توجه به اوضاع اقتصادی فعلی و بالا بودن قیمت سیستم ها و تجهیزات، لازم است یک برنامه ریزی درست برای خرید و نگهداری آن ها انجام دهید. استهلاک وسیله های گیم نت بالاست، برای پرهیز  از هزینه های گزاف باتدبیر عمل کنید.

 

افزایش امنیت

و اما مساله ای که این روزها تبدیل به مهم ترین دغدغه بسیاری از صاحبان گیم نت ها شده است، مساله سرقت از گیم نت هاست! حتی در زمانی که گیم نت پر از رفت و آمد است و صاحب گیم نت نیز حضور دارد، برخی افراد با مهارت خاصی به سرقت تجهیزات می پردازند و یا قطعه سوخته و ناکارآمدی را با خود به داخل گیمنت آورده و در موقعیت مناسب آن را با وسیله مشابه موجود در گیم نت تعویض می کنند! بله به همین راحتی…

سیستم ایمنی و حفاظتی گیم نت خود را ارتقا دهید تا از مکان، تجهیزات و قطعات خود در برابر سارقان محافظت کنید. نمونه ای از سیتم حفاظتی را  استفاده کنید که به صورت مستتر در داخل دستگاه تعبیه می شود و شخص سارق کاملا از وجود آن بی اطلاع خواهد بود. در این صورت نه تنها کوچکترین وسیله ای از مکان شما بیرون برده نمی شود بلکه می توانید هویت فرد سارق را نیز شناسایی کنید.

در مجموعه BNB در تلاشیم تا با ارائه راه حل ها و خدمات امنیتی به شیوه کاملا خلاقانه و کاربردی، با نصب گیت های و تگ های دزدگیر امنیت شما را تضمین کنیم. در ضمن برای کاهش هزینه های خود می توانید به جای تگ از لیبل های شرکت بی ان بی با قیمت مناسب تر استفاده کنید. هدف ما رضایت شما و بهبود شرایط شماست.
جهت آشنایی بیشتر با خدمات ما و مشاهده نمونه کارها سایت  گیت فروشگاهی برند بی ان بی را مشاهده کنید.
برای مشاوره رایگان، سفارش و خرید محصول با ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

امنیت خانه، مغازه، محل کار و… یکی از عمده ترین نگرانی هایی است که همواره وجود داشته است و ممکن است آرامش و آسودگی خاطر  شما را برهم زده و در صورت عدم توجه لازم به آن، خسارات جبران ناپذیری را برای شما به ارمغان آورد. امروزه نیاز به دسترسی به سطوح بالای امنیت بیش از پیش احساس می شود. قفل های مکانیکی نیز دارای تکنولوژی ساخت بسیارساده ای هستند و علیرغم داشتن ویژگی هایی مانند ضد حریق و ضد انفجار بودن، در صورت شکسته شدن و سرقت نمی توانند صاحبخانه از همه جا بی خبر را آگاه کنند.

 

smartlock

قفل هوشمند

 

از طرفی، در عصر دیجیتال ابعاد مختلف زندگی روزمره دستخوش تغییر و تحولات فراوانی شده است و هر روزه شاهد دستاوردهای جدیدی هستیم که روش های سنتی را به طور کلی محو کرده و یا تغییری شگرف در آن ها ایجاد می کنند. محیط پیرامون ما در تعامل تنگاتنگ با اینترنت وهوشمند شدن است. بنابراین مهندسان زیادی در سراسر دنیا تلاش می کنند محافظت از اماکن مختلف را با دنیای دیجیتال پیوند داده و آن ها را هوشمند کنند. قفل دیجیتال هوشمند راه حل مناسبی است که علاوه بر افزایش امنیت درب ورودی از طریق کنترل ورود و خروج، باعث افزایش سهولت در رفت و آمد به دلیل عدم استفاده از کلیدهای مکانیکی می گردد.

قفل های هوشمند به دلیل سیستم پیشرفته ای که دارند در مقابل هرگونه حوادث امنیتی، مقاومت و آمادگی لازم را دارا هستند. به عنوان مثال هنگام وقوع آتش سوزی و یا سرقت، آلارم هشدار دهنده قفل به صدا در می آید و شما را برای انجام اقدامات فوری آگاه می سازد.

با تنظیم کردن سیستم کنترل خروج می توانید قفل کودک را فعال کنید و از خروج فرزندان، سالمندان ناتوان و یا حیوانات خانگی بدون اطلاع خودتان جلوگیری کنید. شما می توانید در هر زمان و در هر کجای دنیا که هستید تنها از طریق تلفن همراه خود از وضعیت خانه و شرکت خود آگاه باشید.

 

smartlock

قفل هوشمند

 

طی سال های اخیر، قفل های هوشمند در ایران طرفدران زیادی پیدا کرده است و شرکت های معتبر قفل هوشمند با تقاضای زیادی روبرو شده اند. بنابراین پیش بینی شده است در ایران نیز همانند بسیاری از کشورها تا چند سال آینده روی درب های تمامی اماکن مختلف قفل های هوشمند نصب شده باشند و این به علت مزایای فراوان و امکانات متنوعی است که این قفل ها نسبت به قفل های مکانیکی معمولی دارند. برخی از این مزایا:

  • خداحافظی با دسته کلیدها

در قفل های هوشمند دیجیتال باز کردن قفل با یکی از سه روش استفاده از کارت، رمز عبور و اثر انگشت اتفاق می افتد و دیگر نیازی به حمل دسته کلیدهای سنگین نیست و علاوه بر این دیگر نگرانی بابت فراموش کردن دست کلید ندارید.

  • کنترل از راه دور قفل هوشمند به وسیله تلفن همراه

تلفن همراه شما با استفاده از wifi و یا بلوتوث به قفل هوشمند متصل می شود و به این ترتیب هشدارهای نفوذ غیر مجاز و تمام شدن باتری به تلفن همراه شما ارسال می گردد. مشاهده می کنید که چه کسی وارد محل مورد نظر شما شده یا از آن خارج می شود. درصورتی که اعضای خانواده به دلیل فراموشی رمز عبور و یا به هر دلیل دیگری موفق به گشودن قفل نشوند، می توانید با ارسال کلیدهای مجازی از ماندن آن ها پشت درب جلوگیری کنید.

  • نیازی به قفل کردن درب نیست

قفل هوشمند این اطمینان را به شما می دهد که در صورت فراموشی قفل کردن در، بعد از چند ثانیه به طور خودکار قفل شود.

  • عدم نیاز به سیم کشی داخلی و مصرف بهینه انرژی

انرژی مورد نیاز قفل هوشمند توسط باتری قلمی AA صورت می گیرد و همین ویژگی که نیاز به سیم کشی داخلی ندارد و مصرف انرژی در آن بهینه است، قفل هوشمند را تبدیل به یک وسیله الکترونیکی مناسب مصارف خانگی تبدیل کرده است.

  • سنسورهای هشداردهنده

  • سیستم امنیتی ضد شوک

  • سیستم امنیتی ضد سرقت

  • مجهز به قفل کودک

 

 

 

شرکت BNBgate ضمن مشاوره رایگان، انواع قفل های هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

وقتی نیاز به قفل های هوشمند دیجیتال حس شد، بیشتر شرکتهای تولید قفل به تولید دیجیتال بر حسب سلیقه مشتری و خواسته آن ها پرداختند. قفل های با قابلیت های بالا که احتیاجی به حمل کلید نداشته باشد، با اثر انگشت و یا رمز های چند رقمی باز شود و به غیر از آن سنسورهای هشدار دهنده بسیاری داشته باشد. مثلا حساسیت نسبت به گرما و دمای بالا و یا ضربه های غیر عادی …

در حال حاضر تقریبا همه هتل ها از قفل های هوشمند و معمولا از مدلهای کارتی استفاده می کنند. به این صورت که یک عدد کارت به شخص مسافر داده می شود و مسافر با تماس مستقیم کارت با قفل می تواند به راحتی درب را باز کند و وارد شود.

 

دلایل محبوبیت قفل های دیجیتال

قفل های هوشمند دیجیتال به دلایل زیادی در حال حاضر محبوب شده اند. بعضی دلایل را در زیر برایتان یاد آور می شویم.

1-شما احتیاجی به حمل کلید ندارید. کارت و کلید مغناطیسی ،رمز یا اثر انگشت شما کلید شما می باشد که بسیار قابل اعتماد تر از کلیدهای مکانیکی هستند.

رمز در حافظه شما که از امن ترین مکان هاست، می ماند.

2-دیگر نگران ماندن در پشت درب منزل یا اتاق خود نباشید زیرا رمز یا اثر انگشت شما همیشه همراه شماست.

3-احتیاجی به قفل اضافه نیست و نیازی نیست وقتی که از منزل خارج می شوید چند دقیقه ای وقت خود را صرف قفل کردن درب منزل یا اتاق کنید، زیرا در صورت خروج خود به خود درب قفل می شود و احتیاجی به صرف زمان و انرژی برای قفل نیست  و  در هنگام برگشت هم به همین راحتی درب قابل باز شدن است.

4-این قفل ها دیگر مانند قفلهای مکانیکی یا قدیمی نیستند که وقتی با دیلم و یا وسیله ای به آنها ضربه بزنید واکنشی نشان ندهند و احتمال باز شدن داشته باشند . این قفلها در صورتی که احساس کنند کسی قصد تخریب آن ها را دارد با فعال کردن آلارم خود مانند یک دزدگیر عمل کرده و سعی در مطلع کردن اطرافیان و فراری دادن مهاجم دارد، «یعنی به زبان ساده قفلی است مجهز به دزدگیر»

نقطه ضعف قفل های هوشمند سری اول، عدم حساسیت و مقاومت در برابر شوک های الکتریکی بود. از آنجا که سارقین متوجه این موضوع شده بودند و تلاش می کردند از این طریق به گشودن قفل ها بپردازند، در نسل جدید قفل های هوشمند دیجیتال این مشکل برطرف شد و باز شدن این قفل ها توسط دیگران عملا غیر ممکن شد. به ویژه در ساخت و تولید قفل های برند بی ان به این مساله به شدت توجه شده است، به طوری که قفل های این برند حتی تحمل 3000 ولت شوک را داراست و در هنگام مواجه شدن با شوک های شدید چند ثانیه خاموش می شود.

5-دارای سیستم اعلام حریق  می باشد

یعنی قفلی  که علاوه بر قفل بودن و دزدگیر بودن در هنگام آتش سوزی آلارم می دهد و همانند یک سیستم هشدار حریق عمل می کند. قابلیت این را دارد که در صورت آتش سوزی و احساس حرارت بالاتر از 60 درجه شروع به آلارم کشیدن کرده و درب را اتوماتیک باز کند و به این ترتیب از حبس شدن کسی در محل جلوگیری کرده و باعث شود که ماموران اتش نشانی در صورت آمدن، بدون فوت وقت برای باز کردن درب به راحتی عملیات خود را آغاز کنند و باعث کاهش هزینه های جانی و مالی می شود .

6-مجهز به قفل کودک

در صورتیکه فرزند شما در منزل است می توانید قفل کودک رافعال کرده و خیالتان از این مساله که فرزندتان نمی تواند خارج شود.، آسوده باشد.

7-مجهز به قفل امنیتی

با فعال کردن این قابلیت،حتی اگر کسی رمز و کارت و… را هم داشته باشد، اجازه باز کردن درب را بدون هماهنگی ندارد.

8-دارای سیستم هوشمند هشدار ضعیف شدن باطری می باشد.

9- دارای کلید اضطراری دستی

 درصورت از کار افتادن و ضعیف شدن باطری به شما امکان می دهد به راحتی در را باز و بسته کنید.

10- زیبایی بسیار بالا و نصب بسیار راحت و امنیت بالای آن باعث می شود که استقبال بسیار بالایی از این نوع قفل صورت بگیرد.

EVER LOCK

مجموعه ای از قفل های متنوع از مدل ها و رنگهای مختلف همراه با نصب آسان و کارایی بسیار بالا قابل نصب به روی درب آپارتمان ،اتاق خواب، درب های اتاق های شرکت  و هتل ها می باشد.



:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی , گیت_فروشگاهی , تگ , لیبل , دزدگیر , بارکد , تگ_لباس , دزدگیر_فروشگاه , عینک , سرقت_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

ای ام مخفف آکستومگنتیک می باشد همان طور که از نام گیت فروشگاهی با تکنولوژی ای ام پیداست فرکانس کاری این تکنولوژی در محدوده فرکانس های صوتی بوده که رنج ان ان 58 کیلو هرتز می باشد. گیت فروشگاهیRF یا (Radio Frequency) دارای 4 فرکانس استاندارد 3.25 مگاهرتز، 4.75 مگاهرتز، 8.2 مگاهرتزو 10.2 مگاهرتز (رایج ترين فرکانس اين سيستم ها 8.2 مگاهرتز است) می باشد . دستگاه های RF به نسبت سایر دستگاه های AM و EM هم از لحاظ هزینه تمام شده گیت ضد سرقت و چه از نظر هزینه تگ دزدگیر لباس و یا لیبل های دزدگیر که بصورت یکبار مصرف می باشند، بسیار مقرون به صرفه تر می باشند. از این رو بسیار فراگیرتر هستند . سیستم های دزدگیر فروشگاهی با تکنولوژی RF برای فروشگاه های لباس، کتابفروشی ها، فروشگاه لوازم پلاستیکی و هایپر مارکت ها بسیار مناسب می باشند.

گیت فروشگاهی

محدوده فرکانسها و تفاوت ها

فرکانس کاری گیت فروشگاهی AM حدود هزار مرتبه کمتر از گیت فروشگاهی RF است ، کمتر بودن فرکانس کاری یک مزیت و یک عیب برای این تکنولوژی نسبت به تکنولوژی RF رقم زده است . با کاهش فرکانس ضریب نفوذ بر روی فلزات بیشتر می شود لذا گیت فروشگاهی AM عملکرد بهتری نسبت به گیت فروشگاهی RF در کاربری هایی که دارای اجناس فلزی یا مشتقات فلز مانند فروشگاههای لوازم جانبی موبایل، فروشگاههای لوازم آرایشی و بهداشتی دارد ، اما با کاهش فرکانس کاری این مسئله خود را بیشتر نمایان می کند و آن هم نویزپذیری در گیت های فروشگاهی AM بیشتر است لذا گیت فروشگاهی AM تداخل و نویز بیشتری از محیط اطراف خود می گیرد. گیت فروشگاهی AM به راحتی می توانند در مجاورت هم کار کنند و بر روی هم تداخل ایجاد نمی کنند. البته عدم تداخل برای گیت های تولیدی هرکارخانه با هم متفاوت است . اما متاسفانه تنوع تگ فروشگاهی در تکنولوژی AM بسیار کمتر از تکنولوژی RF است .

اختلاف قیمت ها 

قیمت گیت های فروشگاهی AM بدلیل مزایایی که نسبت به گیت های فروشگاهی RF دارد و همچنین فاصله پوشش دهی بیشتری دارا می باشد لیبل ها و تگها و گیت فروشگاهی AM کلا نسبت به فلزات ، وسایل الکترونیکی و لوازم بهداشتی دارای خطای کمتری می باشد برای همین دلیل گیت فروشگاهی محبوب موبایل فروشی ها و لوازم موبایل فروشی می باشد .

پیچیدگی ها

ولی با توجه به محاسنی که دارد دارای پیچدگی های خاص خود نیز می باشد قیمت نسبتا بالا پیچیدگی سیستم کار کرد آن مخصوصا در هنگام تنظیم کردن یا تعمییرات که بعضی اوقات مجبور به تعویض قطعات می شوند که ممکن است هزینه بالایی داشته باشد کلا می توان گفت گیت فروشگاهی AM دارای هزینه نگهداری بالای می باشد .لیبل گیت فروشگاهی AM به صورت مستطیلی شکل می باشد و شامل چند ورق فلزی که یک محافظ پلاستیکی دارد که معمولا به ابعاد 1در 5 می باشد که به صورت صاف باید چسبیده شود خمیده بودن آن باعث خطا میشود برای خنثی کردن لیبل AMباید از خنثی کننده AMاستفاده کرد که قیمت آن معمولا کمی بالاتر ازخنثی کننده ار اف می باشد.

نقطه ضعف و قوت

اما از نقطه ضعف دستگاه های RF اين است كه يك دستگاه RF به سبب جاروب فركانسي مداوم در محدوده مشخص، ممكن است دچار تداخل با ديگر دستگاه هاي مجاوري گردد كه در فركانس مشابه كار ميكنند يعني يك دستگاه RF ميتواند نقش تگ RF را براي گیت هاي RF ديگر شبيه سازي كند و از آنجاييكه تقريبا هيچ استاندارد مشخص جهاني براي گيت هاي ضد سرقت فروشگاهی RF تعريف نشده است، بحث تداخل يكي از معضلات گيت هاي هم فركانس RF ميباشد. فروشگاه شماره يك را در نظر بگيريد كه در آن يك گيت فروشگاهی RF با فركانس 8.2 مگاهرتز نصب شده است و دستگاه به خوبي كار ميكند. بعد از مدتي يك گيت RF از يك كمپاني ديگر و هم فركانس (8.2 مگاهرتز) در يكي از فروشگاه هاي مجاور(شعاع 150 متري) نصب ميگردد. در اين صورت احتمال از كار افتادن دستگاه فروشگاه شماره يك وجود دارد يا احتمال از كار افتادن دستگاه نصب شده در فروشگاه دوم به دليل تداخل با دستگاه فروشگاه اول وجود دارد. مختل شدن کارکرد فنی گيت RF يا مختل كردن يك گيت RF توسط گيت ديگر، بستگي به پارامتر هاي متعددي از جمله سرعت جاروب فركانسي، ميزان توان تشعشعي فرستنده آنتن گیت، حساسيت گيرنده و فاصله دو گیت نصب شده از يكديگر دارد.



:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

هیچ کسی از مادر مجرم متولد نمی شود خداوند همه بندگان خود را  پاک و بی الایش آفریده است  انسان در دوران اولیه زندگی خود معصوم است واگر به گناهی الوده شود از محیط خانوادگی اجتماعی محیط پرورشی … است ریشه ها علل و عوامل ناهنجاری ها باید مورد بررسی قرار گیرد و برای از بین بردن و یا کاهش این گونه بیماری های اجتماعی که مانند بیماری های جسمی مسری هستند اگر از ابتدا وقوع جرم به فکر اصلاح و از بین بردن علل ارتکاب جرم باشیم ممکن است به دیگران سرایت نکند راه درست برای پیشگیری انجام مطالعات علمی برای شناخت ریشه و علل این گونه جرایم بزهکاری است ریشه بیشتر در جامعه است نه فرد باید به فکر بود و راهی پیدا کرد که از ارتکاب روز افزون جرایم جلوگیری کرد مجازات و شکنجه جلوی ارتکاب جرایم را نگرفته اند و دیده میشود کسی که مرتکب خلافی شده و به زندان رفته اگر بار دوم به زندان برود مدت زندانی طولانی تر شده چون جرمش سنگین تر بوده و برای بار سوم و چهارم با ارتکاب جرایم سنگین تری مدت بیشتری را نیز در زندان سپری خواهد کرد پس می توان گفت زندان ممکن است برای برخی مردم اموزشگاه مناسبی برای جرایم بوده چون در کنار مجرمان با سابقه زندگی می کنند

سرقت-از-فروشگاه-و-پیشگیری-از-ان

البته نباید جنبه اموزشی زندانها را هم فراموش کرد چون افرادی بوده اند که حرفه ای نمی دانستند و به زندان امده اند و پس از کسب تخصص دوباره به جامعه بازگشته و زندگی عادی را برای خود پذیرفته اند نامتعادل بودن شرایط اقتصادی و اجتماعی عامل دیگری برای ارتکاب جرم و جنایت است در جامعه ای که ارزش انسانها به میزان ثروت و دارایی انهاست نه به میزان اگاهی فکری هرکس برای کسب موفقیت اجتماعی به هر طریق که شده حتی از راه نامشروع درصدد کسب پول بیشتر گام بر می دارد و حتی به خاطر بدست اوردن پول بیشتر به ارزش های معنوی انسان و سایر امور اخلاقی پشت می کند برای جلوگیری از تکرار جرم باید زمینه های لازم را برای بازگشت بزهکاران به زندگی متعارف فراهم ساخت مانند بازسازی محیط خانواده، اشتغال، سرپرستی درست نوجوانان، کم کردن فاصله طبقاتی در جامعه که این عوامل سبب بازسازی نوجوانان بزهکار شده و وی قادر به بازگشت به بطن جامعه شده و از سوی دیگر جامعه نیز باید زمینه را برای بازگشت انان فراهم کند

تبعیض طبقاتی و افزایش سرقت

از جمله جرایمی که از دیر باز به دلیل افزایش تبعیض های طبقاتی و فقر در جوامع بشری شایع شده است جرم سرقت است. شاید بتوان گفت که وقتی اجرای عدالت اجتماعی و اقتصادی در یک جامعه روبه کاهش باشد جرم سرقت رو به افزایش خواهد بود از طرف دیگر این جرم نه تنها به نظام های مالی افراد مالباخته بلکه به اقتصاد و روان جامعه نیز لطماتی جبران ناپذیر وارد می کند از اینجاست که مبحث پیشگیری از جرم سرقت و نحوه پیشگیری از ان خود را بروز می دهد بزه سرقت یکی از با سابقه ترین جرایم شهری است که در جوامع مختلف به شیوه های گوناگون دیده می شود

یکی از سرقت های خیلی رایج سرقت از فروشگاه های بزرگ است چون توجه به تمام قسم های ان کم است در نتیجه سارق میتواند به راحتی بدون توجه شما وسایلی از فروشگاه شما را به سرقت ببرد

یکی از راهکار هایی که باید به ان توجه کرد استفاده از وسایل امنیتی مثل دوربین های مدار بسته و استفاده از گیت های فروشگاهی است که این دو تکمیل کننده یک فروشگاه در حوزه امنیتی هستند

شرکت BNB با بیش از 15 سال سابقه کار در حوزه امنیت فروشگاه ها میتواند در این حوزه به شما خدمات ارائه دهد این شرکت نماینده رسمی بی ان بی کره جنوبی است و تمام برد های ان ساخت هنگ کنگ و دارای گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 3 ساله می باشد این شرکت برای راحتی تمام مشتریان گرامی در نظر گرفته است که با تماس شما عزیزان در اسرع وقت مشاورانی را برای خریدی مطمئن به محلی که شما هستید ارسال کند تا با کاتالوگ و توضیحات مفید به شما، شما را در این امر یاری کنند.



:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

دزدگیر یا سیستم امنیتی وسیله ای است که به هنگام گذر از یک حریم خصوصی و یا شکستن یک قفل، با اعلام صدا این عمل غیرقانونی را اعلان می کند. اما آیا تا کنون به این فکر کرده اید که دزدگیر از کجا آمده است؟

تاریخچه دزدگیر و سیستم هشدار سرقت به بیش از 160 سال پیش باز می گردد چرا که دغدغه فراهم نمودن امنیت و حفظ حریم شخصی ریشه در تاریخ بشری دارد.

اولین سیستم هشدار دهنده سرقت در جهان توسط آگوستوس راسل در بوستون و در سال 1853 به ثبت رسید و او توانست انقلابی را در صنعت دزدگیر مدرن جهان ایجاد کند. پیش از این اختراع بزرگ، دزدگیر اماکن، سیستم ساده ای داشت که توسط مخترع انگلیسی به نام تیدلی در سال 1700 میلادی ساخته شده بود. تیدلی این سیستم را با قراردادن تعدادی زنگ مکانیکی روی در و اتصال آن ها به قفل ها ساخت. اگر فردی تلاش می کرد با کلید مشابه و یا هر ابزار غیر مجاز دیگری در را باز کند، زنگ ها به صدا در می آمدند و صاحب خانه را مطلع می کردند. تا آن زمان، این حیوانات بودند که صاحبان خود را از حضور سارقان با خبر می کردند. به خصوص در اروپا مردم از سگ ها و همچنین از پرندگان اهلی خانگی مانند غاز و خروس نگهداری می کردند که با ایجاد کردن سرو صدا و بهم زدن بال هایشان، دیگران را از حضور افراد غریبه آگاه می کردند.

اما راسل کشف کرد که چگونه با استفاده از الکتریسیته، آهنربا و زنگ می تواند یک دزدگیر و سیستم هشدار دهنده مدرن ساخت. اساس کار این دزدگیر بر مبنای بسته شدن مدار الکتریکی بود. تمام درها و پنجره ها به صورت موازی به سیستم متصل بودند و با باز شدن هریک از آنها مدار الکتریکی بسته می شد و با ایجاد یک جریان ناگهانی در مدار، سبب ارتعاش در آهنربا می شد و آلارم را به صدا در می آورد. درواقع در این سیستم، نیروی جنبشی تولید شده توسط آهنربا به وسیله چکش به کاسه برنجی منتقل شده و این برخورد ارتعاشی موجب به صدا درآمدن زنگ خطر می شد.

 

اولین دزدگیر جهان

 

پاپ راسل در سال 1856 اختراع خود را به عموم معرفی کرد اما بعد از یک سال به بیماری حصبه مبتلا شد و مجبور شد امتیاز  اختراع خود را به اوین هولمز بفروشد.

 

تاسیس اولین کارخانه دزدگیر

از آنجا که به نظر هولمز تمام سارقان جهان  در نیویورک زندگی می کردند، او به آنجا نقل مکان کرد تا تجارت خود را در آن شهر آغاز کند. به این ترتیب او بنیانگذار اولین کمپانی تولید کننده دزدگیر در جهان است که بعدها تحت عنوان شرکت حفاظت الکتریی هولمز معروف شد. هولمز با زیرکی تمام توانست با استفاده از تلگراف که مردم آن زمان علاقه و اشتیاق زیادی برای استفاده از آن داشتند و چاپ آگهی، محصول خود را به مردم معرفی و اعتماد آن ها را جلب کند. در زمان چاپ آگهی عکسی از زنگ خطر جدیدش تهیه کرده و آن را همراه با امضای خود به چاپ می رساند. همین مساله باعث شد که این دزدگیر به طور گسترده به مردم معرفی شود و کسب و کار هولمز توسعه یابد.

 

هولمز دزدگیر

 

نقطه عطف سوم در تاریخچه دزدگیر

سومین نقطه عطف در صنعت اختراع دزدگیر توسط فردی به نام ادوارد کالاهان در سال 1867 پدیدار شد. الیشا اندورز در آن زمان رئیس شرکت کالاهان بود که یک شب به طور کاملا شگفت انگیزی از خانه خود ربوده شد. شوک این اتفاق به حدی بود که کالاهان را مجبور به پیشنهاد طرحی کرد که بتواند از بروز دوباره چنین حوادثی جلوگیری کند. او طرحش را برای پنجاه خانه ای که در همسایگی خانه رئیسش بودند اجرا کرد. این طرح شامل یک جعبه تماس اضطراری، یک زنگ و چند کلید برای اتصال به خانه های همدیگربود. برای هر جعبه زنگ خاصی تعبیه شده بود که می توانست در زمان سرقت بین خانه ها تمایز قائل شود. یعنی اگر زنگ خانه شماره 1 به صدا در می آمد، خانه های 2 و 3 متوجه می شدند که به احتمال زیاد خانه شماره 1 در حال به سرقت برده شدن است. کالاهان نیویورک را به چند منطقه تقسیم کرد که همگی به منابع اصلی در ایستگاه پلیس متصل می شدند و به این صورت کار خود را آغاز کرد.

 

دزدگیر

 

به این ترتیب فرآیند اختراع دزدگیر طی سالها پیشرفت و تحولات در نهایت به امروز رسید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و سیستم های اطلاع رسانی، دزدگیرها نیز تغییرات قابل ملاحظه ای داشته اند و هوشمند تر شده اند. به طوری که نیاز به استفاده از یک سیستم امنیتی در هر جا و مکانی حس می شود.

شرکت بی ان بی تلاش می کند تا با ارائه بهترین و مطمئن ترین سیستم های امنیتی از جمله دزدگیر های لباس، گیت های فروشگاهی، قفل های دیجیتال، جی پی اس های خوردرو و کودک همواره درکنار شما باشد. با ما تماس بگیرید.

 

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()