نوشته شده توسط : bnbgate

با فراگیر شدن ورزش و باشگاه در ایران و همچنین بالا رفتن قیمت اقلام ورزش مانند دمبل های کوچک و زینتی ، حوله ، لباسها ورزشی مشترک ، دمپایی های استخر ها و …. بسیار دیده شده است که این اقلام فوق به شدت از باشگاه ها سرقت می رود حال خیلی از افراد می گویند متاسفانه در سانس ها و یا باشگاه های مخصوص بانوان بیشتر به سرقت می رود ان هم به دلیل نوع پوشش بانوان است که اینگونه اقلام را متاسفانه راحتر می توانند سرقت کنند حال بماند دلایل سرقت چه باشد که ممکن است دلایل بسیار گوناگون برای تفریح برای هیجان و احتیاج و …

سرقت از محل کسب و کار یا باشگاه بر دلیلی باشد باعث ضرر و کاهش سود می شود پس باید سعی کرد جلوگیری کرد از سرقت از فروشگاه یا باشگاه حال بعضی از تجهیزات حفاظتی را توصیف و توضیح می کنیم تا با کار کرد آنها بیشتر آشنا شوید

دوربین مدار بسته

همان طور که از نام ان مشخص است دوربین های است که در محل های مهم نصب می شود که معمولا نقاط کور همدیگر را پوشش می دهد و به تازگی به علت پیشرفت علم دروبین های با وضوح بالا تولید شده است

که براحتی می توانید نقاط مختلف را پوشش دهید برای کنترل پرسنل بسیار مفید است ولی برای پیشگیری از سرقت بسیار مفید نیست چون معمولا درشبکه های اجتماعی اشتراک فیلم مشاهده کردید آقا و یا خانومی سرقت را انجام داده است و شما بعد از سرقت متوجه سرقت شده اید شاید چهره ان توسط همکارانش ماسکه شده باشد و یا نوع پوشش آن بطوری باشد که وضوح نباشد یا در موارد دیگر چهره وضوح باشد ولی شما نتوانید آن را شناسایی کنید مشتری ثابت شما نباشد یعنی نمی توانید به راحتی ان را پیدا کنید و اجناس خود را از ان پس بگیرید

دزدگیر فروشگاهی یا گیت ضد سرقت

دزدگیر فروشگاهی یا گیت فروشگاهی دستگاهی است که معمولا سه نوع دارد ار اف ،ای ام و ای ام که این سه نوع برای اهداف مشخصی ساخته شده است . به طور خلاصه می توان گفت دزدگیر فروشگاهی از یک یا دو و چند آنتن فروشگاهی تشکیل شده اند که در درب خروجی فروشگاه نصب می شود که به همه اجناس فروشگاه لیبل ضد سرقت یا تگ ضد سرقت باید نصب شود در صورت عدم نصب تگ ضد سرقت یا لیبل ضد سرقت اجناس از میان دزدگیرفروشگاهی رد شود گیت ضد سرقت هیچ عکس العملی نشان نمی دهد چون گیت فروشگاهی خروج تگ را میشناسد ن خروج اجناس نصب لیبل سرقت و تگ ضد سرقت قوانین و روشهای خود را دارد که دستگاه کار کرد خوب و ایده ال خود را داشته باشد که در مقاله ها مختلف به آن اشاره شده است که با مطالعه و استفاده از آن می توانید کارکرد خوبی از دستگاه خود بگیرید .  ‘گیت فروشگاهی نیاز به جدا کننده و خنثی کننده دارد جدا کننده وسیله ای است برای جدا کردن تگ ضد سرقت از اجناس و خنثی کننده وسیله ای است برای خنثی کردن لیبل ها که با انجام این دو کار خریدار به راحتی جنس خود را از فروشگاه بیرون می برد .

از محاسن فوق العاده گیت ضد سرقت فروشگاهی این است که شما در هنگام خروج کالا متوجه خروج آن می شوید یعنی نه بعد از خارج شدن آن احتیاجی نیست که یک نفر همیشه ان را کنترل کند مانند دوربین چون در هنگام خروج بی اجازه شروع به آلارم می کنند و کافی است یکی از فروشنگان شما به دنبال دلیل آلارم باشد تا مشکل حل شود و همیشه در این هنگام شما خون سردی خود را حفظ کنید زیرا ممکن است اشتباهی روی داده باشد از اول به چشم یک سارق با ان افراد نگاه نکنید همیشه احترام و نزاکت را حفظ کنید . چون ممکن است مشتری خود را از دست بدهید . بعد از کنترل دقیق دلیل آلارم مشخص می شود.

باشگاه و استخر هم ازاین جریان مستثنی نیستن آنها هم می توانند با نصب گیت های ضد سرقت و نصب تگ ضد سرقت فروشگاهی و لیبل مانع سرقت اجناس خود از باشگاه خود شوند .

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

زندگی امروز وحس امنیت

 

نیاز به امنیت، همواره از بنیادی ترين نیازهای انسان در جامعه بشری به شمار میرود. مبحث امنیت از نظر روانشناسی به خصوص در بهداشت روانی و در آسیب شناسی روانی اهمیت بسیار دارد. آرامش، رشد، شكوفایی انسان، به روز همه استعدادها و خالقیتها و نیل به همه كماالت انسانی در سایه امنیت به دست مي آید. امروزه امنیت از شاخصه های کیفی زندگی در شهرها است. آسیبهای اجتماعی از مهمترين پیامدهای مختلف امنیت به شمار ميروند. از آنجا كه فضاهای شهری امروزی، مولفه هاي برای وقوع نابهنجاریهای شهری و در نتیجه عدم وقوع امنیت در شهر ميباشد، بررسی جنبه های كیفی و كمی امنیت، چه از لحاظ كالبدی و چه از لحاظ اجتماعی در داخل هر یك از فضاهای شهری امری ضروری است. اهمیت محوری امنیت و ایمنی در هر یك از فضاها و عناصر كالبدی شهری، بخصوص در فضاهایی با طراحی و كاربرد نامناسب، بایستی بررسی شود. این موضوع در فرهنگ بومی و قومی هر منطقه و محل ریشهیابی شده و راهكارهای مناسب ارائه گردد. همچنین بررسی شرایط امنیت زنان و دختران در فضاهای شهری بخصوص در هنگام شب دارای اهمیت است.

 

در زمینه امنیت ، سوالات مختلفی در رابطه با خصوصیات محیطی مطرح می شود که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره نمود .

آیا حس امنیت در شرایط اجتماعی مختلف و محیط ها تغییر می کنند ؟

چه شرایط محیطی بر حس امنیت تاثیر گذار است ؟

آیا حس امنیت محیطی بر اساس جنسیت افراد تغییر میکند؟

امنیت و حس امنیت آن چنان در دنیایی امروزی مهم و ضروری  است که جز شاخص های توسعه یافتگی و رضایت از زندگی قرار می گیرد و ان طور که می دانید در کشورهای که بالاترین مردم آنها بالاترین آمار رضایت زندگی را دارد امنیت وحس امنیت در آنها جز بالاترین سطح ها می باشد .

مهمترین بخش برای ایجاد امنیت و کاهش جرائم فرهنگ سازی و پرورش نسلی که قانون و رعایت قانون برای آنها بسیار مهم باشد و قانع به حق و حقوق خود باشند ولی قبل از رسیدن به آن مدینه فاضله باید قوانین و ابزار های برای جلوگیری از جرائم وجود داشته باشد که بعضی ها برای ترس از آنها و مشخص شدن جرم از انجام این کارها جلوگیری کنند .

یکی جاهای که امنیت و حس امنیت در آن بسیار مهم است خوابگاه ها  دانشجویان و یا خوابگاه های خود گردان است آنها های که در انها ساکن هستند آنجا را  مانند خانه خود می دانند و خانه ای که امنیت و حس امنیت در آن وجود نداشته باشد باعث آسیب های بسیاری برای آنها می شود پانسیون یا خوابگاهی در آن امینت نباشد باعث می شود که فرد چه هنگامی که در آن است و در حال استراحت است حس امنیت نداشته باشد و چه هنگامی که در محل دانشگاه و یا محل کار است به فکر وسایل خوددر خوابگاه هست و باعث استرس همیشگی برای فرد می شود .

برای حل این معضل مدیران و متولیان این بخش  باید توجه و اهتمام خاصی به این موضوع بدهند کمد های محکم با قفل های که کلید آنها فقط برای افراد است نصب دوربین های مدار بسته برای کنترل پرسنل و کسانی که در خوابگاه هستند و تازگیها نصب گیت ضد سرقت برا ی جلوگیری از سرقت اموال عمومی خوابگاه استفاده می شود که همه آنها برای امنیت بیشتر خوابگاه می باشد  تا آنجا که می دانید گیت فروشگاهی به همه اجناس که به آنها لیبل وتگ ضد سرقت نصب شده است حساس است و مانع سرقت آنها می شود با آلارمی که در دقیقا هنگام خروج می زند

دزد گیر لباس هم مانع سرقت حوله ها و یا دمپایی های عمومی خوابگاه یا پانسیون می شود وهمه این ابزار ها فقط فقط برای ایجاد حس امنیت بیشتر برای خوابگاه می باشد که آن حس باعث جذب بیشتر دانشجویان به آن محل می شود و داشتن حس امنیت در خوابگاه باعث روانی آرام می شود که لازمه برای رشد وتعالی می باشد و  حال امکان سرقت از آنجا به حداقل رسیده است با کمک سیستم های امنیتی .

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

 

Tourism and car rental in Iran (part 1)

Tourism and rent car in Iran

Tourism in general is a recreational travel. Although in recent years tourism includes any traveler who leaves the workplace or his life. For those who call tourism, they are called tourists. The tourist’s name emerged from the time when middle class people were traveling. This became possible as people became more financially able to make their lives longer.

Most tourists are more than interested in the climate, culture or nature of their destination. The rich have always traveled to distant lands, not accidentally, but ultimately for a particular purpose. For example, to see famous buildings and artwork, learn new languages ​​and taste different dishes. Organized tourism is today the most important industry in the whole world.

Rentalcariran.com try give tourism system excellent services, all of our customers are tourism and we try to be a small part of body that try to expand tourism system and try to bring peace.

Tourism in Iran is said to be a collection of tourist facilities including monuments, recreation areas, nature, transportation, hospitality and ….

We have so many cars for every purpose like van for group travelling also we have some car for every condition and climate you can choose L90 for sout of iran because of warm climate or persia or pars for north of IRAN.

20171817175760 1024x1024 - Tourism and car rental in Iran (part 1)iran tourism

Tourism in Iran as an industry has very high potential for growth. According to the World Tourism Organization, tourism in Iran ranked 10th in the ancient and historical attractions and ranked fifth in the world of natural attractions and one of the safest countries in the region. And the world in terms of security for foreign tourists. In 2008, about 2 million foreign tourists visited Iran, while 842 million tourists visited the country this year.

So many tourism in this industry forget to rent a car for self driving because of complicated condition we solved this problem and all tourist can go to www.rentalcariran.com and choose their car and enjoy traveling.

According to experts, the tourism industry in Iran does not enjoy the development that deserves it. Due to the low prosperity of the tourism industry in Iran, the lack of suitable economic platforms for attracting investment in the construction of the hotel and other related industries in this area has been mentioned. Another reason for the poor tourism prospects in Iran is the lack of awareness of investors in Iran and The poor propaganda, as well as the publication of false and negative news from Iran, social and religious restrictions for foreign tourists, as well as political tensions with some Western countries, are another obstacle to the development of the tourism industry in Iran.

Comparing Iran’s tourism with some countries, Iran has not been able to provide a solid record in this regard. For example, in 2007 alone, about 15 million foreign tourists visited Dubai in the United Arab Emirates in the south of the Persian Gulf, while Iran, with a share of less than one fifteenth of Dubai’s tourists in the same year, Only less than one percent of the world’s share of the world’s tourism revenue has been allocated.

Hope we can give you more information to have good experience with us in iran and have a excellent experience by our cars.



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

مشکلات گیت های فروشگاهی ! نکاتی که قبل از خرید حتما باید بدانید.

تکنولوژِی سیستم گیت های فروشگاهی تقریبا از دو دهه پیش وارد ایران شد اما به دلیل تقاضای کم مشتریان و عدم آشنایی و عدم اعتماد با گیت ها ، فروشگاه های زیادی از آن استقبال نکردند.

شرکت bnbgate جزو اولین شرکت های وارد کننده گیت های فروشگاهی بود که دزدگیر های با کیفیتی از کشور های کره جنوبی و ایتالیا وارد کشور میکرد و از برد های بسیار قوی با دقت بالا در این دستگاه ها استفاده میشد که با توجه به آمار اصناف در کشور ، میانگین سرقت از فروشگاه ها تا 30 درصد کاهش داشت ، البته با توجه به اینکه بسیاری از فروشگاه از این سیستم استقبال نکرده بودند.

اعتماد فروشگاه ها

همین روند پیش رفت تا دهه اخیر که تعداد مشتریان دزدگیر های فروشگاهی روزانه در حال افزایش بود و همین سبب شد تا شرکت های زیادی به فکر واردات گیت های فروشگاهی بیفتند.
عدم تخصص و اطلاع از کارکرد و کیفیت گیت های فروشگاهی باعث شد که در سال های اخیر گیت هایی با کیفیت  و قیمت پایین وارد بازار شود و از آنجایی که روند کارکرد و مشخصات سیستمها هنوز برای مردم روشن نشده بود و بسیاری از مغازه ها شروع به خرید این گیت ها کردند که اکثر آنها از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار نمیشدند.

این دستگاه ها با توجه به کیفیت بسیار پایینی که داشتند بعد از مدتی دچار تداخل فرکانسی میشدند ، همین باعث میشد که دستگاه بوق کاذب بزند و دیگر دقت در تشخیص فرکانس تگ ها و لیبل ها را نداشته باشد.

این مشکل برای اکثر این گیت ها اتفاق می افتاد و همین باعث شده در اوایل دهه نود با توجه به اینکه اکثر فروشگاه ها به این سیستم مجهز شده بودند اما میانگین سرقت از فروشگاه ها دوباره در حال افزایش بود و همین سبب شد فروشگاه ها به همه ی شرکت ها اعتماد نکنند.

آگاهی و خرید

خوشبختانه امروزه دانش مردم در این رابطه افزایش یافته است و اکثرا با اطلاعات دقیق گیت مناسب فروشگاه خود را انتخاب میکنند ، اگر میخواهید گیت برای فروشگاه خود تهیه کنید و اطلاعات راجب این سیستم ندارید میتوانید مقاله ” چه دزدگیری برای فروشگاه من مناسب است؟ ” را مطالعه کنید.

با این حال بسیاری از این گیت ها هنوز هم در کشور ما وجود دارد و با قیمت پایین عرضه میشود و  متاسفانه سودجویان با تغییر نام و شکل گیت هارا روانه بازار میکنند و مشکلات زیادی را برای فروشگاه ها بوجور می آورند.

امیدواریم که این مقاله در انتخاب صحیح دزدگیر به شما کمک کرده باشد و باعث شود که با آگاهی و اطلاع از سابقه شرکت ، خدمات و کیفیت گیت ها را انتخاب کنید تا دزدگیری مناسب و با دوام را که برای فروشگاهتان مناسب است خریداری کنید.

شرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان انواع گیت های فروشگاهی و لوازم جانبی (لیبل،تگ،…) به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

www.bnbgate.com

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

خوابگاه های دانشجویی ترکیه

 

یکی از چالش برانگیزترین موضوعات مهاجرت تحصیلی، مکانی برای زندگی و هزینه های آن است. دانشجویان مهاجر معمولا به دلیل نداشتن بودجه زیاد به دنبال اقامتگاه های دانشجویی که هم هزینه مناسب و همچنین امکانات خوبی داشته باشد، می گردند. کشور ترکیه نیز امروزه به دلیلی نزدیکی به ایران، داشتن دانشگاه های معتبر، هزینه مقرون به صرفه مورد توجه جوانان برای تحصیل قرار گرفته است. 

انواع اقامتگاه های دانشجویی ترکیه
 

دانشجویان بین المللی گزینه های گوناگونی را برای پاسخگویی به نیازهای اقامتی خود در طول زندگی تحصیلی خود در ترکیه دارند. دانشجویان می توانند در خوابگاه های دانشگاهی واقع در داخل پردیس ها، در خوابگاه های دولتی که توسط موسسه KYK (موسسه اعتبار عالی آموزش و خوابگاه ها) مستقر در نقاط مختلف شهر، در خوابگاه های خصوصی یا در آپارتمان های دانشجویی که در شهر ارائه می دهند، بمانند.

خوابگاه های دولتی وخوابگاه دانشگاه ها
 

تقریباً همه خوابگاه های دولتی و خوابگاه های دانشگاه در ترکیه برای دانشجویان دختر و پسر مجزا است. اگرچه تعداد دانشجویان در اتاق ها متغیر است، اما بسته به تعداد افرادی که در اتاق اقامت دارند، ممکن است قیمتها افزایش یا کاهش یابد.در اتاق و مناطق مشترک همچون مبلمان که ممکن است دانشجو به آن احتیاج داشته باشد برای آن ها در دسترس است. خوابگاه ها به وسیله اینترنت بی سیم دسترسی استفاده از فضای مجازی را همه دانشجویان داده اند. بعضی از خوابگاه ها کافه تریای خود را دارند و معمولاً صبحانه و شام را در اینجا سرو می کنند. همچنین مناطق مشترکی از قبیل اتاق تلویزیون، اتاق مطالعه و آشپزخانه برای دانشجویان نیز در دسترس است.هزینه ماهانه خوابگاه های اداره شده توسط KYK از 42 – 26 دلار برای سال 2019 بوده است. هزینه خوابگاه های دانشگاه بسته به هر دانشگاه و امکانات موجود اتاقی که در آن قرار دارید، متفاوت است. با مراجعه به صفحه وب دانشگاه مورد نظرتان می توانید معتبرترین و به روزترین اطلاعات راجع به این موضوع را بدست آورید.

خوابگاه های دولتی وخوابگاه دانشگاه ها
خوابگاههای خصوصی
یافتن خوابگاه های خصوصی در اکثر شهرها امکان پذیر است. تسهیلات ارائه شده توسط خوابگاه های خصوصی بیشتر از خوابگاه های دولتی (به عنوان مثال مبلمان جدیدتر و متنوع) است، اما هزینه آنها نیز بیشتر است.

اجاره خانه دانشجویی
یکی دیگر از گزینه های اقامتی دانشجویان بین المللی اجاره خانه دانشجویی است. به خصوص در محله های نزدیک به دانشگاه ها، بسیاری از دانشجویان با معدود دوستان خود خانه ای را اجاره می کنند. گزینه های اجاره خانه زیادی در ترکیه خواهید داشت که از نظر کیفیت و تعداد مسکن به سرعت در حال توسعه هستند. البته قیمت ها از شهر به شهر دیگر و با توجه به موقعیت و ویژگی های خانه متفاوت است. با این وجود، بدون در نظر گرفتن بودجه خود، می توانید مطمئن باشید که خانه ای مناسب در شهری که می خواهید پیدا کنید.خانه های ترکیه معمولاً به صورت یک آپارتمان هستند. این آپارتمان ها دارای یک اتاق نشیمن بزرگ و همچنین 2 تا 4 اتاق خواب اضافی هستند. بیشتر خانه ها دارای بالکن هستند. آشپزخانه به عنوان بخش جداگانه ای از خانه واقع شده است. گرمایش خانه ها توسط یک سیستم مرکزی یا دیگ بخار تأمین می شود. هزینه اجاره بین 400 – 100 دلار متغییر است.

لیست خوابگاه های دانشجویی ترکیه
کشور ترکیه یکی از مقاصد تحصیلی پرطرفدار برای جوانان می باشد و هرساله دانشجویان بین المللی را از کشورهای مختلف به سوی خود می کشاند. اقامت دانشجویی در کشور ترکیه نیز به صورت های مختلفی امکان پذیر است. یکی از روش ها، زندگی در خوابگاه های دانشجویی این کشور است که برای این امر شما باید چندین خوابگاه در ترکیه را بشناسید. در زیر لیستی از خوابگاه های دانشجویی کشور ترکیه برای شما نوشته شده است.

Check&Chill İstanbul Erasmus and Exchange Students Room Accommodation Service
Erasmus.biz Erasmus Housing Rooms and Erasmus Apartments in Istanbul
Istanbul Student Hostel (Women Only)
Student Residences in Novu
Private Sisli Villa Girl Student Accommodation
Superdorm
Antalya Residence
Central Studio
Yakamoz Yurtları
Çamlıca Ünalan Erkek Öğrenci Yurdu
Private Information Higher Education Student Dormitories
Republika Academic Aparts Büyükçekmece
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ KIZ ÖĞRENCİ YURDU VE YAŞAM MERKEZİ
Bi Oda Boarding House
Republika Academic Aparts
Yılmaz Akdoruk Student House
Şişli Lüks Konaklama

سوالات متداول در مورد خوابگاه های دانشجویی ترکیه

1- آیا کشور ترکیه دارای خوابگاه های دانشجویی است؟
بله این کشوردارای خوابگاه های زیادی برای دانشجویان بین المللی است و همچنین امکانات خوبی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

2- امکانات خوابگاه های کشور ترکیه به چه صورت است؟
خوابگاه ها بسته به نوعشان دارای امکانات متفاوتی هستند اما لازم به ذکر است، خوابگاه های خصوصی نسبت به خوابگاه های دولتی امکانات بیشتری هستند همچون تلویزیون، لوازم ورزشی و ماکرویو که در مکان های دولتی وجود ندارد.

3- هزینه خوابگاه های دانشگاه های کشور ترکیه چقدر است؟
هزینه خوابگاه های دانشگاه از باقی خوابگاه ها مقرون به صرفه تر بوده. بگونه ای که حدود 300 – 30 دلار هزینه ماهانه خواهند داشت.

4- آیا خوابگاه های دانشگاه را در کشور ترکیه به راحتی می توان گرفت؟
خیر. خواباه های موجود در پردیس دانشگاه ها رقابتی بوده و به تمام دانشجویان تعلق نمی گیرد اما شما می توانید از قبل رزور کنید و هزینه پیش پرداخت بدهید.

5- انواع خوابگاه های دانشجویی در کشور ترکیه چگونه هستند؟
اقامتگاه های مختلفی در این کشور وجود دارد اما چندین نوع آن را می توان در این جا نام برد: خوابگاه های دولتی، خوابگاه های متعلق به دانشگاه، خوابگاه های خصوصی و خانه های دانشجویی که هر کدام دارای هزینه های متفاوتی هستند.

6- هزینه خوابگاه های خصوصی در کشور ترکیه چگونه است؟
خوابگاه های خصوصی به دلیل داشتن امکانات بیشتر هزینه بیشتری را نیاز دارند. به طور معمول یک اتاق در خوابگاه خصوصی حدود 300 دلار هزینه بر میدارد.

7- امکانات خوابگاه دولتی در کشور ترکیه بهتر است یا خوابگاه خصوصی؟
خوابگاه های خصوصی معمولا امکانات بیشتری در کشور ترکیه دارند و البته هزینه بیشتری نیز این خوابگاه ها می خواهند.

8- آیا در کشور ترکیه خانواده ها به عنوان میزبان دانشجو، مکانی برای زندگی دارند؟
این روش در کشور ترکیه معمول نیست اما در معدود مواردی دیده شده که خانواده هایی در ترکیه میزبان دانشجو می شوند و در برابر آن درخواست مقداری خدمات را از دانشجو دارند.

9- معایب زندگی در خوابگاه های ترکیه چیست؟
زندگی در خوابگاه های کشور ترکیه علاوه برمزایا دارای معایبی همچون وجود مکان های بهداشتی مشترک و یا امکانات محدود برای پخت و پز است که ممکن می باشد که بعضی دانشجویان احساس راحتی نکنند.

10- مزایای زندگی در خوابگاه های کشور ترکیه چیست؟
زندگی در خوابگاه های ترکیه دارای مزایای زیادی است همچون هزینه مقرون به صرفه برای زندگی، امکان ارتباط گیری با دیگر دانشجویان، شرکت در فعالیت های اجتماعی دانشگاه و احساس تنهایی کمتر در کشوری غریب است.

11- آیا برای رزرو خوابگاه در کشور ترکیه لازم به پیش پرداخت است؟
بله، خصوصا برای خوابگاه های موجود در دانشگاه ها و خوابگاه های دولتی شما باید از قبل اقدام به رزرو و پرداخت هزینه کنید تا اتاق مورد نظر را برای شما نگه دارند.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

History of the car and the latest options(2)

In the previous article, we introduced 10 of the most up-to-date car options in the world.
In this article, we want to introduce the second part, which includes numbers 10 to 20, to your service. We hope you enjoy the rest of the article.

11. Downhill and uphill control

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.45 4 300x183 - History of the car and the latest options(2)

HAC, derived from the phrase Hill-start Assist Control, helps the driver as long as he stops on a slope and intends to start moving upwards HDC or Hill Descent Control This system monitors the speed of the vehicle as it descends from a slope or hill. This system helps you to detect the slope through several sensors and when you release the brake pedal, the car (unlike cars that are not equipped with this system) does not go back or forward and stays in place. If you do not press the accelerator pedal, the car will not move, but it will start moving by pushing the accelerator pedal without moving backwards or forwards.

12. Rain and light sensor

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.45 2 300x183 - History of the car and the latest options(2)
Rain sensors and some other car sensors and radars are usually mounted on the inside of the windshield and in the area of the center mirror, in a place that does not disturb the driver’s view and can be detected with a black plastic cover. The system of these wipers is such that the infrared sensors that are connected to the outer surface of the glass, when the glass is dry, the maximum amount of infrared waves reaches the sensors and are reflected at an angle of 45 degrees, the wetness of the glass causes Infrared waves are reflected in different directions with angles less than or more than 45 degrees, when the reflection of infrared waves reaches the minimum possible value, the software in the wiper system turns on, the wiper speed also depends on the wet speed The setting of the glass is determined

13. Multi-mode electronic chairs

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.45 3 1 300x183 - History of the car and the latest options(2)
This system records the driver’s seat and side mirror settings and allows the driver to access the pre-recorded settings at any time. Electric motors adjust the position of the seat based on the commands sent from the driver’s seat computer. , So that each person can adjust it according to their own taste, and when using it, each person can return the seat to its registered state by clicking on the memory, and no longer need to reset the seat for their own. Technical structure of chair memory:
1. Electric seat motor
2. Computer driver’s seat
3. The key to run the registered settings

14. Online connections

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.44 4 300x183 - History of the car and the latest options(2)
One of the strengths of luxury car multimedia and entertainment systems was their ability to connect to the Internet and use online information to make better offers.
This position gave them unquestionably superior advantage over the information and multimedia systems of brands such as Mercedes-Benz (COMAND), iDrive and Audi (MMI) over lower-priced vehicles. With the development of communication networks and thanks to the 4G network, now most economy cars also benefit from the ability to connect to the Internet.

15. AUTO HOLD

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.45 300x183 - History of the car and the latest options(2)

AutoHold is an advanced option that has a great effect on both increasing your safety and comfort and eliminates the need for consecutive braking. AutoHold is actually an electronic parking brake developed and is mostly used in automatic gear cars. This system is activated by pressing the Auto Hold button, and after you take your foot off the accelerator pedal, the car stops without depressing the brake pedal. When the car stops, there is no need to hold the brake pedal and the car remains stable until You press the accelerator pedal again, releasing the brakes slowly and the car starts to move. The basis of AutoHold’s work is based on slope detection. Slope measurement is also done using a sensor and control is done through the ABS / ESC hydraulic unit. When the car is stopped, AutoHold applies the same brake pressure to the wheels and prevents the car from moving.

16. Blind spot alert

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.45 1 300x183 - History of the car and the latest options(2)

Blind spot detection technology, or BSD for short, was first developed by Volvo. Blind spot detection is one of the key technologies that, using other available technologies, gives the driver a 360-degree view that helps him in this system of sensors, regardless of vehicle speed. They are installed under the side mirrors of the car and if activated by the driver, they start emitting short-wavelength waves. Due to their short wavelength, they are able to provide the driver with a more accurate position of the blind spots of the vehicle. The propagation of these waves is continuous and non-stop; Therefore, when an object is in front of these waves and interrupts their propagation path, the sensor transmits a message to the ECU or the car computer. This message is transmitted as a warning to the driver. This warning may be displayed on the driver’s front monitor or the lights mounted in the corners of the side mirrors.

17. Electric parking brake

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.44 3 300x183 - History of the car and the latest options(2)
This technology is known as EPB, which stands for Electronic Parking Brake. This electric parking brake system was first used on the Audi A8 car and over time in 2009 it has been used on other Audi products as well. It is the wheels. In electric handbrake technology, each of the rear wheels has a separate electric motor that the car’s computer can use to lock the wheel. You can equip the electric parking brake with a security system so that only the driver can activate it, and no one else can. The electric car parking system works in two ways, which are: 1. Fully automatic 2. Electric car parking brake manual

18. Accident prevention

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.44 2 300x183 - History of the car and the latest options(2)

“Collision avoidance system” in car security is a system that uses a radar signal or laser or sensor or camera to detect the possibility of an accident or warn the driver of the car or automatically act and take security action. (For example, activating the brake system).

The first example of this system was introduced by Mercedes in 2003 and on the S series of this car manufacturer. This system tightens the belts, closes the sunroof and returns the reclining seats to their original state before the collision. The accident prevention system is one of the active safety systems of the car and at the moment, it examines and processes many elements such as the driver and his driving mode, the presence of objects in the path of movement and environmental signs.

19. Drowsiness warning system

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.44 1 300x183 - History of the car and the latest options(2)
Drowsiness alarm system introduced for the first time by Volvo. Volvo is one of the leading companies in the field of car safety equipment. In this system, a small camera is installed in front of the driver so that the whole face of the driver is in the field of view of the camera. This system captures videos of the driver at a rate of about 10 images per second and transmits the relevant consecutive images to the processor section. In the processor section, according to the image processing algorithms, the position and position of the driver’s eyes are extracted. And if his eyes are closed more than a certain limit, an alarm signal sounds and wakes the driver out of drowsiness. The system also warns when the driver is losing focus for reasons other than drowsiness. For example, when the driver is too focused on navigation or audio system.

20. Line crossing warning system

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.44 300x183 - History of the car and the latest options(2)
LDWS, or Line-Up Alarm System, is a system that continuously checks the road lines with the help of a camera installed in the front of the car (behind the windshield) through the image processing method. Alarms the driver if the driver deviates from the road line without hitting the guide. This safety system is installed in the car to prevent driver distraction and drowsiness. In different vehicles, the driver is notified of the driver’s seat vibration as well as the seat belt is retracted in the form of a horn from both sides. This system, which was first used in 2000 in a truck, has undergone many changes and improvements to date.

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

WWW.RENTALCARIRAN.COM



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

بهترین خوابگاه های تهران

 

تهران ، یکی از پرجمعیت ترین شهر های ایران است که در آذر ماه سال 1174 توسط شاه قاجار به عنوان پایتخت ایران انتخاب شد.

آغا محمدخان قاجار بعد از رسیدن به شاهی، تهران را به عنوان پایتخت ایران معرفی کرد. تا قبل روی کار آمدن شاه قاجار، شیراز پایتخت سرزمین کهن ایران بود.

موقعیت جغرافیایی این شهر مهم‌ترین علت انتخاب تهران بود. یکی از دیگر از علت‌های این انتخاب آب‌و‌هوای مناسب آن روزهای تهران بود که شاه قاجار را مجاب کرد که این شهر را به پایتختی خود انتخاب کند.

این انتخاب سبب شد که تهران، از آن سال به بعد تبدیل به مهم‌ترین شهر ایران چه در زمان شاهان قاجار و پهلوی و در زمان جمهوری اسلامی شود.

همین امرموجب شده که تهران جمعیت بسیار زیادی را در خود جای بدهد و از نظر امکانات بسیار پیشرفته تر از سایر شهر ها باشد از همین رو دانشجویان بسیار زیادی تلاشش میکنند تا در دانشگاه های سطح بالای تهران قبول بشوند تا به شهر بزرگ تهران سفر کنند و از امکانات آن بهره مند بشوند، برای همین شهر تهران سالانه پذیرای دانشجویان بسیاری از سراسر ایران است.

افزایش جمعیت و تعداد خوابگاه ها

 

اما این افزایش جمعیت و دانشجویانی که به تهران سفر میکنند مشکلات زیادی هم دارد . از جمله مکانی برای اسکان ، که هم به دانشگاه نزدیک باشد و هم از امکانات رفاهی خوبی برخوردار باشد.

از انجایی که قیمت اجاره خانه ها در تهران بسیار گران قیمت میباشد و خرج بسیار زیادی را میتواند به دانشجویان و خانواده هایشان متحمل شود ، اکثر دانشجویان زیر بار این هزینه ها نمیروند و بجای آن به سمت خوابگاه ها جذب میشوند.

اما انتخاب خوابگاه خوب با توجه به امکانات و شرایط دسترسی محلی، بسیار برای دانشجویانی که تازه به تهران و شهری به این بزرگی سفر میکنند دشوار است و از طرفی خوابگاه و محل سکونت برای خانواده ها بسیار اهمیت دارد ، از آنجایی که اکثر دانشجویان در آن سن شاید برای اولین بار باشد که از خانواده جدا میشوند و بطور مستقل به یک شهر دیگر میروند ، مکانی که میخواهند در ان سکونت کنند مهم است.

از اینرو ما سایتی را طراحی کردیم تا بتوانیم در حد توانمان یکی از بزرگترین دغدغه های دانشجویان را کم کنیم و این امکان را بوجود اوردیم تا شما بتوانید هم تصاویر خوابگاه را مشاهده کنید و هم محیط اطراف خوابگاه را مورد بررسی قرار دهید.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

بهترین روش جلوگیری از سرقت خودرو

همانطور که میدانید خودرو یکی از مهمترین وسایل برای جا به جایی انسان و حمل و نقل وسایل محسوب میشود و همین ارزش سبب شده است تا خط تولید خودرو در کشور های جهان روزانه در حال افزایش است.در ایران نیز همانند سایر کشورها شاهد افرایش روزافزون تعداد خودروها هستیم که با نام ها و مشخصات فنی مختلف روانه بازار میشوند اما اکثر انها دارای ضعف های امنیتی بسیاری هستند و نمی شود به انها اعتماد کرد. همین سبب شده است که رانندگان از سیستم امنیتی دیگر نیز استفاده کنند این سیستم ها انواع مختلفی دارند که ما در این مقاله به برخی از انها میپردازیم.

متداول ترین سیستم های امنیتی خودرو

در دهه های اخیر استفاده از قفل های مختلف رایج بوده است. از جمله این قفل ها میتوان قفل فرمان و قفل پدال خودرو را نام برد و یا استفاده از دزدگیر شرکت سازنده که بر روی خودروها نصب هستند.اما اکنون به گذشت زمان و پیشرفته تر شدن راه های سرقت ،دیگر این سیستم های امنیتی کاربرد زیادی ندارند و سارقان راحت میتوانند از پس انها بربیایند و درصد سرقت خودرو ها روز به روز در حال افزیش است.

بهترین سیستم امنیت خودرو

اما یکی از پیشرفته ترین و بهترین سیستم های امنیت خودرو که در حال حاضر شرکت های خودروسازی مطرح دنیا نیز از ان استفاده میکنند جی پی اس خودرو است. شاید سیستم هایی مانند قفل فرمان و قفل پدال و دزدگیر خودرو تا قبل از اینکه سارق ماشین را سرقت کند کارایی داشته باشند اما پس از ان هیچ کارایی و کاربردی ندارد و فردی که ماشینش به سرقت رفته است تنها میتواند با مراجعه به مراجع قانونی و ثبت شماره پلاک سرقت انرا پیگیری کند و اگر خوش شانس باشد بعد از از چند هفته ممکن است که پیدا شود. امروزه سیستم ماهواره ای جی پی اس به ما کمک میکند که به صورت هوشمند از سرقت خودرو خود مطلع شویم و سارق در هر محدوده ای از کشور که باشد ما میتوانیم انرا ردیابی کنیم و با مراجعه به مراکز قانونی جلوی سارق اتومبیل خود را بگیریم.

متاسفانه قیمت خودرو در کشور ما بدلیل تحریم های فراوان، روزانه درحال افزایش است و با توجه به بالارفتن میانگین سرقت ها در سال های اخیر، توصیه میشود که از اموالتان بدرستی حفاظت کنید و امنیت کامل انرا به ارمغان بیاورید.

 

شرکت BNB با بیش از 15 سال سابقه کار در حوضه امنیت میتواند در این زمینه به شما خدمات ارائه دهد. اگر هرگونه سئوالی درمورد سیستم های امنیت خودرو(جی پی اس) دارید میتوانید همین حالا با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Low cost travel in Iran

Iranians are keen on traveling, and whenever we talk about traveling, we all plan for it in our vision. But how many percent of people really do their determination, and when they are looking for a destination, they go there? Usually, one of the reasons people ignore travel are financial issues. They say that travel costs and cannot be traveled with little money. But we must say that low-cost travel in Iran is very easy. Just follow a few points and see how easy it is to travel, without having to worry. Along with them, we review these tips.

Traveling in Iran

Transportation

Related content:

memo.iceland.8 1024x1024 - Low cost travel in IranYazd

Do you want to make money by traveling? read!

Interview with a Couple Traveling With Van!

One of the trivial issues that seems to be very big and hard in people’s minds is this transport. We want to go everywhere with our car or we always say that the flights are expensive. The tips you need to know for low-cost travel in Iran are that each destination has multiple access roads. You have to consider your budget and choose one of the ways to get it.

The bet way for acceptable transportation is renting a car from rentalcariran.com you can choose one of our economic car and go and see all over the IRAN, Also we can give you better services all over the iran without any problems so don’t worry about any transportation service we can buy for you train and flight ticket and send your car to all of cities in Iran. But the second way is to use one of these ways:

Aircraft: The most convenient and fastest means of transporting an aircraft, but consider that such a convenience will increase the cost of this type of transportation. If you want to spend less on shipping, switch off this option and use it in other ways.

Intercity Taxis: If it’s important for you, you might be able to pick up interurban taxis. These are cheaper than airplanes, plus you can enjoy the road.

memo.iceland.1 542x430 1024x1024 - Low cost travel in IranTRAVEL TO IRANhttps://www.rentalcariran.com/

Train: The next option is always the train. Currently, the Iranian rail network has trains to many parts of the country, which lowers your costs. You can compare different train tickets with different prices and buy a low-cost trip.

Bus: You might find it a bit hard to find a bus, but you should know that for most of the VIP buses there are a number of different buses that you can use to lower your expenses. Choose one of the night buses and arrive in the morning to reach the destination, and you could easily take a night out stay.

Travel at destination

The point here is that if you do not have a personal car, you should not use a closed taxi! To make your trip cheaper, when you are looking for a getaway, pick a cheaper way of traveling to the city by asking the local community for cheaper trips, such as in-city buses.



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

در این مقاله قصد داریم در مورد تاثیرات نصب دزدگیر فروشگاهی در این صنف صحبت کنیم

در دنیای کسب و کار که شدیدا رقابتی شده که رقابت هم از لحاظ کیفیت ، قیمت و خدمات است همیشه باید سعی کنیم حاشیه سود منطقی را حفظ کنیم برای ادامه حیات و سود دهی کسب وکار ادامه حیات کسب کار در این دنیای پیچیده کسب و کار بسیار سخت است برای همین موضوع باید بسیار هوشمند و دقیق باشیم و همه جوانب را بسنجیم و همیشه سعی کنیم ماهانه  هزینه ها ثابت ، هزینه ها متغیر را به دقت یادداشت کنیم و فروش و سود نا خالص و سود خالص را از روابط مورد نظر بدست آوریم تا همیشه از حال و وضعیت کسب و کار خود آگاه باشیم و بتوانیم تصمیمات درست و عملی بگیریم چون اعداد همیشه راستگو ترین و واقعی ترین  ابعاد سنجش یک رویداد می باشد . و نشان می دهند حال کسب و کار ما چگونه است اگر مریض است ان را زودتر درمان کنیم و اگر سالم است سعی داشته باشیم آن را سالم تر و پویا تر کنیم .

اگر تراز مالی  سالانه هر کسب وکار را ببینید که هم  برای ارائه به صاحبان کسب و کار است و هم برای ارائه به اداره مالیات هزینه هم برای سرقت از اموال تعیین و مشخص شده است البته سقفی و درصد معینی دارد برای جلوگیری از  سو استفاده بعضی سازمان ها که اگر این درصد سرقت از کسب کارشان بیشتر از این مقدار باشد یعنی شما در حال اهمال کاری هستید و هزینهای بیشتر برای سرقت می دهد که باعث ضرر و زیان بیشتر شما می شود.

یکی از اصنافی که به تازگی به وجود آمده است و چیدمان آن به حالت مدرنیزه می باشد برای راحتی انتخاب مردم و زیبایی مغازه ها صندل فروشی است که صندل ها را به صورت جفت و دو تایی که به هم متصل می باشد را در استند ها و قفسه های مخصوص خود نصب می کنند که بسیار زیبا و شکیل می باشد ولی مانند هر  روش و چیزی که هم مزیت دارد و هم معایب خود را دارد . مشتری شما به راحتی در بین اجناس حرکت می کنند و آنها را انتخاب می کند و برای شما می اورد برای پرداخت پول و خروج از فروشگاه و احتیاج ندارد به هر مشتری یک نفر به طور مستقیم سرویس بدهد و هر جنسی را که می خواهد به او بدهد و بگیرد چون در قفسه ها است و به راحتی انتخاب می کند و میتواند از نزدیک آن را مشاهده کند ولی از معایب بزرگ این روش میتوان گفت که بعضی از مشتریان می توانند به راحتی از شما سرقت کنند و باعث ضرر و زیان شما شوند .که این اتفاق بعد متوجه شدن توسط شما بسیار درد آور و آزار دهنده می باشد .

وقتی این اتفاق و رویداد برای محل کسب و کار شما پیش می آید اولین راهکاری که ممکن است به فکر و ذهن شما خطور کند نصب دوربین مدار بسته است و زدن برچسب( این مکان مجهز به دوربین مدار بسته است) در پشت شیشه است که برای بعضی ها جمله ترسناکی است دوربین مدار بسته وسیله مفیدی است برای فروشگاه کسب و کار شما ولی کافی نیست شما می توانید با نصب یک دزدگیر فروشگاهی یا دزدگیر لباس و نصب تگ دزد گیر و لنیارد به صندل ها مانع خروج و سرقت آنها می شوییم زیرا با وجود تگ بر روی اجناس کسی نمیتواند اجناس را از بین گیت ضد سرقت فروشگاهی رد کنند و گیت شما به آلارم ندهد این کاهش حداکثری از آمار سرقت شما و افزایش سود دهی و امیدوار بودن به ادامه حیات کسب وکار خود . این یعنی همان هدف و رسالت گیت فروشگاهی .

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()