نوشته شده توسط : bnbgate

ویژگی های منصر بفرد خوابگاه

 

وقتی فرزند شما در دانشگاه به غیر از شهر که در آن ساکن است قبول می شود یا برای کار مجبور به کوچ از شهر و دیار خود می شود  دغدغه جدید به دغدغه شما در مورد فرزندتان شروع می شود . که جای که در ان ساکن می شود چطور جایی است آیا مناسب با روحیات فرزند شما است یا خیر و آیا هم اتاقی های او باب می باشد و باعث منحرف شدن ایشان نشود و مسایل بسیار مهم دیگر که بسیار ضروری و حیاتی است برای فرزند شما حال چه پسر باشد و چه دختر باشد .

 اگر فرزند شما برای مسئله کار مجبور به سفر به شهرهای بزرگ است شما مجبور هستید از خوابگاه های خود گردان استفاده کنید ولی اگر فرزند شما دانشگاه قبول شده باشد هم میتوانید از خوابگاه های مخصوص دانشگاه استفاده کنید و هم از خوابگاه های خود گردان که هر کدام از آنها مزایا و معایب خود را دارا می باشند .

خوابگاه ها و پانسیون های خود گردان خوابگاه های می باشد که به صورت انتفاعی اداره می شود یعنی شهریه دارد که نسبت به محل خوابگاه و تعداد افراد در اتاق ها و امکانات خوابگاه مشخص می شود که نسبت به خوابگاه مربوط به دانشگاه ها هزینه بیشتری دارد که اگر آگاهانه انتخاب شود و امکانات پرداخت شهریه را داشته باشید و هم اتاقی های خوبی داشته باشد جای نسبتا راحتی برای زندگی می باشد . خوابگاه های وابسته به دانشگاه دارای شهریه های خاص خود هستند  که نسبت به مقطع و آزاد و سراسری بودن کمی متغیر می باشد ولی دارای مشکلات خاص خود می باشد دوربین های فراوان شلوغی بیش از حد اتاق ها کمبود سرویس های بهداشتی و........ که در این گزارش خبر گذاری دانشجو به طور کامل توضیح داده شده است . که اشاره به همه آن در حوصله مقاله نمی باشد .

زندگی در خوابگاه مزیت های خاص خود را دارد که در زیر کمی از آنها را توضیح می دهیم

به دست آوردن توانایی های مورد نیاز برای ساختن یک زندگی بهتر نیازمند تجربه محیط های متفاوت است . محیط های که بتواند فرد را در نعرض چالش های گوناگون قرار دهد . اما در جوامعی مانند جامعه ما که بیشتر فرزندان وابسته به خانواده هستند و در عمل کمتر قدرت تصمیم گیری برای انتخاب محل زندگی خود را در دست دارند ، انتخاب محل تحصیل و محل کار در شهری دور از خانه و خانواده می تواند شرایط را برای تجذبه زندگی مستقل و همچنین برخورد با افرادی از قشرهای مختلف با زبان ، فرهنگ و آداب و معاشرت های متفاوت را برای دانشجویان و کارمندان فراهم کنند . اگر چه در برخی موارد ممکن است اختلاف نظر باشد .

به طوری که برخی معتقدند که شرایط زندگی در خوابگاه ها می تواند برای بسیاری از ساکنین بسیار تنش زا باشد . اما دانشجویان و دیگر خوابگاه های دانشجویی کارمندی دخترانه و پسرانه  که زندگ در خوابگاه های خود گردان و سراسری را تجربه کرده اند ، می دانند که بحث های دسته جمعی در خوابگاه و معاشرت های مداوک  به خوبی می تواند موجب پذیرش تفاوت های یکدیگر و همکاری در بین ساکنین برای کاهش فاصله های طبقاتی ، فرهنگی ، اجتماعی و .... در بین ساکنین شود . تجربه این شرایط به طور قابل توجهی باعث رشد همه جانبه دانشجوان فارغ التحصیل می شوند و زمان ترک خوابگاه فرا می رسد ف ساکنین خوابگاه با طیف وسیعی از توانایی ضروری برای کسب موفقیت بیشتر در جامعه خارج از دانشگاه و خوابگاه آماده می شوند این مقاله ادامه دارد

 


:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

پس از اعلام شرکت جهت نصب دستگاه دزدگیر ابتدا می بایست وسایل نصب را از انبار تحویل گرفته و با لیست مشتری چک کرده و پس از تست اقلام را درون خودرو گذاشته و عازم محل مورد نظر میشویم.

وسایل مورد نیاز نصب :

ابزار و دریل و سیم رابط از انواع وسایل مورد نیاز برای نصب می باشد که نصاب مورد نظر باید به همراه داشته باشد.

مرحله اول:

بررسی دقیق محل نصب که شامل مغازه های اطراف و گیت های اطراف آن می باشد و سپس داخل مغازه که محل قرار گرفتن آنتن می باشد .

مرحله دوم:

با توجه به محیط و شرایط مغازه فرکانس مربوط را انتخاب و گیت ضد سرقت را برای تست آزمایشی  آماده می کنیم و پس از آماده شدن تست اولیه را می گیریم که در صورت نداشتن هیچ گونه مشکلی جای انتن ها را علامت می زنیم . البته در بعضی اوقات لازم می شود که جاهای انتن را جابجا و یا حتی جلو عقب کنیم تا به نتیجه دلخواه خود برسیم معمولا مغازه هایی که درب های کرکره ای یا فلزی دارند و یا درب های اتوماتیک چشمی گیت های ضد سرقت باید طوری قرار گیرد که این وسایل روی گیت ضد سرقت تاثیری نگذارد .

مرحله سوم:

پس در آوردن بردها از آنتن آنها را دریک  جا مطمئن قرار داده و محل سوراخ انتن ها را علامت می زنیم و با دریل جاهای مشخص شده را سوراخ کرده و رول پلاک می زنیم، چون معمولا فاصله آنتن با دیوار کم است. ابتدا سیم های اداپتور را از شیار های مخصوص  آنتن ها عبور داده وگیت های ضد سرقت را در محل مشخص شده قرار می دهیم و با پیچ محکم می کنیم و سپس مجدد بردها را در درون آنتن گذاشته و سیم های مربوطه را با احتیاط زیاد نصب کرده و تست دیگری انجام می دهیم پس از اطمینان از نوع کارکرد ، صحت  و سلامت گیت ضد سرقت یا دزدگیر لباس  بردها را باچسب مربوطه و بست ها را در درون انتن فیکس کرده و برق آداپتور ها را وصل می کنیم  برق اداپتور ها  می بایست درون پریزها یی قرار گیرد که با فاصله اندکی از گیت تعبیه شده است که آن پریزها بهتر است  فقط مخصوص دزدگیر باشد.لازم به ذکر است که در بعضی از مغازه ها به علت شرایط برق انها مجبور به کشیدن سیم وسط می شویم  که انجا از یک آداپتور استفاده میکنیم   بعد از نصب کامل دستگاه  و اطمینان از کارکرد آن و تحویل دادن به مشتری  حال تگ ها و تگ باز کن را نزد مشتری برده و تعداد آن را شمرده و تحویل مشتری می دهیم سپس نصب و باز کردن تگ را با تگ باز کن آموزش داده و روی لباس نصب می کنیم  و از مشتری می خواهیم  بقیه را خودش انجام دهد  و موارد زیر را هم از مشتری را رعایت کنند .

1-ضربه نخوردن به تگ باز کن

2-قرار ندادن تگ باز کندر کنار موبایل و چسباندن به میز کار

3- نگذاشتن تگ در فاصله کمتر از 70 سانت

4-قرار ندادن سیم تلفن و لامپ در نزدیکی دستگاه

سپس قرار داد خرید که حاوی ضمانت نامه آورده می شود وموارد خوانده می شود، برای آگاهی مشتری و مشخصات کامل مشتری یاداشت می شود تعداد تگ ها را معمولا به حروف و عدد و فرکانس گیت ضد سرقت را یاداشت می کنید و بعد نوع پرداخت را مشخص می کنیم و اگر وجه نقد داشت مبلغ را درونان نوشته و از مشتری امضاء گرفته میشود از مشتریانی که چک می دهند می بایست امضا چک آنها با امضاء قرار داد یکی باشدو اگر چک برای مشتری باشد می بایست پشت چک ها را امضاء کنند سپس درب دستگاه ها را بسته و برچسب گارانتی و بی ان بی را روی دربها چسبانیده و وسائل را با دقت جمع کرده و عازم شرکت می شویم .

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Tours for foreign travelers

The geographical, ethnic, cultural and historical background of Iran has made many tourists with every taste and interest in any age and nationality who are attracted to tourism in Iran and enjoy their journey.

According to the World Tourism Organization, Iran ranked No. 5 in terms of natural attractions and ranked 10th in terms of traditional and historical attractions. Due to its specific natural and climatic features, as well as historical and artistic works, Iran is very prone to attract tourists interested in tourism and tourism places, also because of its geographical features and its location on the East Asian and European routes. The term “Silk Road” has been widely considered internationally. The vast country as one of the oldest cradles of civilization, is among the world’s top countries in terms of its natural and historical capabilities. Biodiversity and the existence of four seasons and unique natural attractions along with original culture and the 5000-year-old civilization of Iran express and indicate the high ability of tourism development in Iran. Culturally, according to UNESCO reports, Iran has more than 4,000 tourism attractions in the group of 10 most civilized and ancient countries in the world, which has the most potential tourist attraction. Visiting cultural resources, historic works, historical buildings and local customs and dialects of our regions are very attractive for tourists around the world.

Tourism

Due to our country’s favorable position to attract tourists, RentalCariran has provided diverse and attractive tours to foreign travelers:

 

Historical tours

Iran with a rich historical background and Persian culture is one of the oldest countries in the world. Decorative tiles and architectural masterpieces in the construction of historic sites have caused more than 20 historic sites in Iran to be recorded at UNESCO World Heritage sites. The extent and diversity of historical architecture in various cities of Iran, such as Shiraz, Esfahan and … is stunning. Rental car iran organizes historical tours for foreign tourists. Contact us for more information.

unnamed - Tours for foreign travelersatrractions in iran

Desert tours

Without a doubt, the desert is one of the most charming tourist attractions, and it has a high share in the attractiveness of nature. The sky is full of stars and the silence of the desert, sunrise and desert, sandy mosaics and its salt crystals are due to the interest of tourists in the desert. The breadth of Iranian deserts has made our country one of the driest regions in the world. Cities like Yazd, Kerman, Qom and Isfahan are cities that have vast deserts with unique beauty.

Seeing the salt lake and the experience of safari on sand dunes are some of the things that you will never forget about the pleasure and excitement. Rentalcariran offers the best and most up-to-date facilities like Hayes and Hyundai vanes for tours to lut desert for tourists.

Ancient Tours

The country of Iran with 5000 years of civilization is one of the ancient countries of the world and the cradle of civilization, and this high civilization has caused the vastness of the country to be filled with spectacular and beautiful artifacts that can not be seen anywhere in the world like them.

One of these works is Persepolis. This is a spectacular, magnificent and unique place that attracted the attention of a huge number of international tourists. Takht-e-Solomon, Bam, Pasargadae, Bisotun Stone, Shoushtar Aquarium, Azerbaijani Church and … are only a limited number of countless archeological works of Iran.

In the near future, we will give more details about the historical sites and tourist attractions and how to organize various tours on this page.

Ancient tourism

To find out about Rental Car iran tours, please contact our Whatsapp account at 00989120635601. It is worth mentioning that the tours of this company are for foreigners only.



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

ضرورت همدلی با هم اتاقی های خوابگاهی

 

وقتی جوان ایرانی پس از سختی ها و دردسرهای کنکور، بالاخره در یک دانشگاه قبول و از القابی نظیر پشت کنکوری بودن خلاص می شود، تحولی بزرگ در زندگی اش رخ خواهد داد. به ویژه اگر این مسئله با غیربومی بودن فرد در شهر محل تحصیل همراه گردد و شخص برای ادامه تحصیل، ناگزیر به ترک خانواده و اقامت در یک خوابگاه دانشجویی شده باشد؛ او با چالش های متعددی مواجه خواهد بود. تجربه های منحصر به فردی که فقط از طریق یک زندگی خوابگاهی بدست می آید. تجربه مواجهه با فرهنگ ها و ارزش های متفاوت، شیوه برخورد با افراد مختلف، حل تعارضات بین فردی و حفظ حریم شخصی، اندوه دور شدن از محل سکونت، خانواده، دوستان و آشنایان و تجربه یک زندگی مستقل که هر یک به شناخت راه کارهای سازگارانه نیاز دارد. یک دانشجو در صورتی که بخواهد زندگی لذت بخش و روابط سالمی با هم خوابگاهی ها و هم اتاقی هایش داشته باشد، باید با راه کارهای سازگاری با محیط زندگی گروهی آشنا باشد.

از طرفی اگر از افرادی که برای مدتی هرچند کوتاه در خوابگاه زندگی کرده اند، در مورد خاطرات زندگی دوران دانشجویی و خوابگاهی  آن ها بپرسید، بی شک در لحظه اول به یاد یک یا چند نفر از هم اتاقی های خود خواهند افتاد و حداقل یک خاطره جالب و به یادماندنی در ذهنشان نقش خواهد بست.. هم اتاقی ها به عنوان اولین گروهی که فرد در خوابگاه با آن ها روبه رو می شود، تأثیر بسیاری بر داشتن دیدگاه های متفاوت در رابطه با اقامت در خوابگاه های دانشجویی و کارمندی خواهند داشت. ممکن است برای آن دسته از افرادی که به مدت کوتاه قصد اقامت در یک خوابگاه و پانسیون را دارند، مسئله داشتن هم اتاقی خوب چندان مهم نباشد، اما برای دانشجویان و کارمندانی که متقاضی اقامت طولانی مدت در خوابگاه  هستند و روابط اجتماعی برای آن ها مهم است، ممکن است این موضوع  دارای اهمیت ویژه باشد.

ممکن است یک هم اتاقی به بهترین و نزدیکترین دوست شما تبدیل شود و یا اینکه که در طول روز  تنها چند کلمه به عنوان احوالپرسی ساده بین شما و او رد و بدل شود. در این صورت خوابگاه نمی تواند نقش منزل دوم را برای شما ایفا کند.هرچند، کنار آمدن با یک هم اتاقی خنثی، بدون شک بهتر از تحمل کردن یک هم اتاقی آزار دهنده خواهد بود. به هر حال انتخاب درست برای یافتن یک هم اتاقی مناسب که بتواند در روزهای اقامت در خوابگاه دوست و همدم شما باشد، بسیار مهم است..

زیرا می تواند بر تسکین دلتنگی های ناشی از دوری از خانواده و کنار آمدن با شرایط سخت خوابگاه و… اثرگذار باشد. حداقل امر این است که فرد تازه وارد به خوابگاه، خود را تنها نمی یابد و همین امر موجب می شود آسان تر با شرایط جدید زندگی در پانسیون ها و خوابگاه ها کنار بیاید .

اصول همدلی با هم اتاقی

اگر بخواهیم به مهم ترین اصل در روابط بین انسان ها اشاره کنیم باید گفت: نخست درصدد  درک و آنگاه جویای تفاهم باشید. این اصل شاه کلید روابط مؤثر با دیگران است. همه انسان ها سالیان درازی را به یادگیری سخن گفتن اختصاص داده اند، اما درباره گوش کردن چقدر سعی کرده اند؟ فقط تعداد انگشت شماری از مردم فن گوش کردن را آموخته اند. افراد در حقیقت سخنان فرد دیگر را پس از عبور از فیلترهای ذهنی شان دریافت می کنند و آنگاه می کوشند برحسب سلیقه خود آن را تفسیرکنند و به بهبود اوضاع روحی طرف مقابل کمک کنند. عباراتی نظیر:

"اوه! دقیقا می دانم چه احساسی داری"، "من هم با این مسئله روبرو بوده ام، اجازه بده تجربه خود را با تودرمیان بگذارم."

منظور از گوش کردن توأم با همدلی این نیست که صرفاً به دقت به سخنان دیگران گوش کنید، بلکه گوش کردن با نیت درک کردن، یعنی اینکه قبل از هرچیزی جویای تفاهم باشیم. در این صورت گوینده متوجه خواهد شد که شما احساسات او را به خوبی درک می کنید و مسلماً از نظر احساسات، عواطف و اندیشه به شما نزدیک تر می شود. این اتفاق در میان هم اتاقی های یک خوابگاه پسندیده است و در نتیجه آن محیط خوابگاه و رفتار هم اتاقی ها نسبت به هم بسیار صمیمی تر شده و تا حدی نقصانِ در کنار خانواده نبودن نیز جبران خواهد شد.

 


:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

A special channel for Iran and Europe was launched

The three countries of Germany, France and the United Kingdom have officially announced the launch of a special European financial channel with Iran.

According to Tabnak, according to ISNA, Germany and France announce the launch of a special financial channel with Iran by announcing a joint statement.

The statement details : Britain and France are continuing their commitment to maintain a nuclear accord endorsed by the United Nations Security Council (UN Security Council), formally announcing the launch of an InTax (Trade Facilitation Instrument) initiative.

Several European countries have set up a special financial channel with Iran to facilitate trade with Iran after the resumption of US sanctions against Iran, which will be deployed in France and chaired by a large German banker.

German Minister of Foreign Affairs Heiko Maas, after meeting with his French and British counterparts in Bucharest, the Romanian capital, told reporters on this mechanism, “It clearly indicates that we are moving in a united and resolute way within the union.” Europe, even if others have a different perspective.

The mechanism, the new name for Intex, is a trademark protection tool, is registered in France and will be led by Friedrich 69, a prominent German banker and former chairman of the Commerce Bank.

The three European countries, France, Britain and Germany, are shareholders and hope that other European countries will join it afterwards.

However, a senior German government official said on Thursday that it was not expected that other European countries (other than France, Germany and Britain) would soon join the special European financial mechanism with Iran, called the SPV.

According to the report, the European Union has  been working to prepare this mechanism for long time. Rob Mali, former Middle East director at the NSC and member of the think tank of the International Crisis Group, believes the channel’s economic impact will be low.

Following the announcement of the creation of the Instex by the UK, France and Germany, the US embassy in Berlin has announced that it is seeking further details on the mechanism, and this European action has no effect on Washington’s policy to exert maximum pressure on Tehran.

Rentalcariran hope for good relationship between iran and countries all over the world. All customers that rent car from us be sure we will prepare all of financial aspects that prevent every problems for them.

When you want rent a car don’t need transfer any money, just send your picture of your pass and ticket then we will prepare your car every where that you would like to got that.

We are trying to open a channel for our customers to use your visa card and master card in Iran and  open  credit for using of that for discount and promotions.

2719839 1024x1024 - A special channel for Iran and Europe was launchedIran and Europe special finance channel

We also can open an account for our customer in our CRM (customer relationship management) system for them that join our customer club and use discount and promotions for reservation.

Also we will start booking system for renting car and reserving hostle.also you can rent a car so cheap with excellent services.



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

مفید بودن گیت فروشگاهی باعث شده که گستردگی بسیار زیادی در همه صنف ها داشته باشد و مفید بودن آن باعث شده که بسیار متداول شده است در قدیم ایام شاید گیت ضد فروشگاهی در نواحی خاصی از تهران و فقط در بعضی صنف ها مثلا در میدان هفت تیر تهران و یا چهار راه ولیعصر فقط مانتو فروشی ها و لباس زنانه فروشی از دزدگیر لباس استفاده می کردند در اوایل که گیت ضد سرقت فروشگاهی امده بود دیدن ان برای مردم عجیب بود و جالب تر از ان مشاهده می کردند که کل لباسها یا مانتو های یک فروشگاه کلا به آنها قطعات پلاستیکی وصل شده که بعدها همانند اسم انگلیسی ان به تگ ضد سرقت معروف شدند بعد به علت  مفید بودن و تعریف استفاده کنند گان که باعث کاهش امار سرقت شده است و افزایش امار سرقت از مغازه ها باعث گسترده شدن دامنه استفاده از گیت فروشگاهی در صنف های مختلف و کاربرد  اسان آن باعث شد که گیت ضد سرقت فروشگاهی بسیار همه گیر و متداول و سراسری شده است و دیگر وجود و نصب گیت فروشگاهی خاص یک صنف و محله خاص نیست بلکه شما در هر مرکز خرید به راحتی گیت ضد سرقت فروشگاهی را می بینید در هر صنفی لباس فروشی ، کتاب فروشی ، فروشگاه های زنجیره ای ، هایپرمارکت ها ، باشگاه و .. . ..  ملاحظه    می کنید . گسترش روز افزون استفاده و نصب انواع گیت فروشگاهی با عث کامل شدن و پیشرفت آن محصول شده است .

صنف کیف و کفش فروشی یکی از استفاده کنندگان این محصولات می باشد تعویض نوع چینش و دکوراسیون مغازه ها باعث شده است که بیشتر مغازه ها همانند یک هایپرمارکت یا سوپرمارکت چیده شود یعنی مشتری به راحتی در مغازه می چرخد و هر محصولی خواست از نزدیک مشاهده می کند و حتی به آن دست می زند از نوع کیفیت و دوختش آگاه می شوند . و این روش یعنی باعث مشتری مداری و خرید اسوده و راحت از طرف مشتری می شود بیشتر مغازه ها که تفکر مشتری مداری دارند و مساحت مغازه و امکانات  هم نیز اجازه میدهد  سمت به سوی این نوع چیدمان می روند که باعث زیبایی و آسودگی مشتری می شود وحال بیشتر مغازه های برند فروشی و معروف تهران همچین چیدمانی دارند  . ولی باید در نظر گرفت که این نوع چیدمان معایب خاص خود را دارد که همان سرقت می باشد ولی محاسن ان بسیار بیشتر است و مسئله سرقت را هم میتوان با نصب گیت فروشگاهی به راحتی کم و به حداقل برسانیم.

نصب گیت فروشگاهی در کیف وکفش فروشی شرایط و قاعده خاص خود را دارد شما مانند لباس فروشی به راحتی نمی توانید تگ لباس را به چرم یا مصنوعات چرمی وصل کنید چون ممکن است باعث خرابی و سوراخ شدن آن شود پس بهتر است از لنیارد و تگ برای کیف های بند دار استفاده کرد و بند کفش برای کفشها برای بعضی از اجناس که نمی توان به آنها لنیارد و تگ ضد سرقت نصب کرد می توان از لیبل استفاده کرد و باید به این نکته توجه کرد که همه اجناس موجود در فروشگاه دارای لیبل و تگ لباس باشد زیرا در صورت اینکه چیزی بر روی انها متصل نباشد گیت فروشگاهی آن را نمی شناسد و آلارم نمی زند پس گیت فروشگاهی به خروج اجناسی حساس است که دارای تگ ضد سرقت و لیبل ضد سرقت باشد . در صورتیکه اجناس سهوا یا عمدا بدون خنثی شدن لیبل با خنثی کننده و یا جدا شدن تگ از بین گیت فروشگاهی خارج شود دستگاه شروع به آلارم میکند و شما دقیقا در حین انجام اشتباه و رویداد سرقت متوجه می شوید و این یعنی موفقیت که در همان حال لحظه متوجه شوید و مانع آن شوید گیت فروشگاهی برای همین ویژگی هاست که گیت فروشگاهی امار سرقت را بسیار کاهش می دهد 

 


:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

با قفل های هوشمند از سرقت منزلتان جلوگیری کنید!

 

از سرقت منزلتان جلوگیری کنید!


امروزه با توجه به گران شدن وسایل و افزایش سرقت ، یکی از بزرگترین ترس هایی که خانواده ها و خوابگاه داران با آن روبرو هستند، سرقت از منزلشان است.
بسیاری از دانشجویان بدلیل مشکلاتی که دارند یا به سرکار میروند و یا به دانشگاه و... که در زمان های زیادی ممکن است خوابگاه تردد زیادی داشته باشد و مشکلاتی از قبیل سرقت در خوابگاه ها بسیار رخ داده است و هر کسی بدون اطلاع وارد اتاق افراد دیگر میشود و میتواند مشکل ساز شود ، در بسیاری از موارد در نبود دانشجویان خوابگاه ، وسایل دانشجویان و خوابگاه سرقت میشود.

 

جلوگیری از سرقت منزل و خوابگاه

اکثر افراد و خانواده ها متاسفانه معتقدن که برا آنها این اتفاقات پیش نمی آید و بعد از این اتفاقات و از دست دادن وسایل خود، تازه به فکر خرید سیستم های مختلف امنیتی مختلف می افتند تا امنیت منزلشان را تامین کنند ، اما دیگر کار از کار گذشته است.
امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، مهندسان در حال طراحی خانه های هوشمندی هستند که هم از نظر امنیت و هم از نظر کاربری نیازهای شما را برطرف کند ، اما متاسفانه با توجه به شرایط خاص کشورمان ، این تکنولوژی ها هنوز به ایران نرسیده و یا خیلی گران هستند.

 

بهترین سیستم امنیتی

یکی از این سیستم ها که خوشبختانه در کشور ما با قیمت مناسب وجود دارد و روزانه تعداد متقاضیان این سیستم در حال افزایش است ، سیستم قفل های دیجیتالی هستند ، که امنیت منزلتان را تا حد زیادی تامین میکند.
این دستگاه ها کاربرد بسیاری دارند و امنیت منزلتان را تا حد بالایی تامین میکنند . قبل از سرقت ، سارقان به اولین نکته ای که توجه میکنند قفل درب منزل شماست و زمانی که میتوانند آنرا باز کنند برای آنها بسیار مهم است و اگر خانه ای از بهترین نوع قفل هایی مکانیکی قدیمی استفاده کند  ، شاید در برخی از موارد سارقان از سرقت منصرف شوند ، اما در خیلی از شرایط ارزش محتویات خانه زیاد است و سارقان ریسک زمان را میپذیرند و از خانه سرقت میکنند.

 
قفل های دیجیتالی

قفل های دیجیتالی به دلیل هوشمند بودن ، امنیت بسیار بالایی دارند و پیشرفت بزرگی در سیستم امنیت به محسوب میشود ، در کشور های پیشرفته اکثر افراد از این قفل ها استفاده میکنند و قفل های مکانیکی منسوخ شده اند و کاربردی ندارند.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

منبع: www.bnbgate.com

مطالب مرتبط:

خوابگاه های دانشجویی ترکیه

بهترین خوابگاه های تهران

قوانین نانوشته زندگی خوابگاهی

 

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Check the technical tips of car rental and online services

Check the technical tips of car rental and online services

Car rental has become such a service that the number of users is increasing day by day; Because renting a car can bring significant benefits to people in a variety of ways. That way, when you apply for a car rental and go to a company that provides this type of service, you should know that after renting a car or before, you should consider the possibilities. Car rental is different from the point of view of different people. Legally, car rental means; Ownership of one or more cars temporarily and from the public point of view is called receiving a car temporarily. Car rental is done in stages and can have many strengths. Join us to discuss its advantages and disadvantages.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 11 300x204 - Check the technical tips of car rental and online services

Rent a car with peace of mind

One of the problems that people may have when renting a car is their favorite. Their worries and anxieties are about renting these cars. Some people when they want to rent a car are worried about the possibility of accidents, damage and damage to the car, and this factor makes many of them can not use the quality services, importance and necessity of renting a car in today’s world. Of course, this problem is usually for people who want to use the services of renting formal and luxury cars. If you are one of these people, you do not have to worry about renting a car; Because many car rental companies today offer insurance for car rental, that is, when you refer to these companies or institutions; They charge a fee commensurate with the type and model of car you receive if you have an accident or any other problem while renting a car; Compensate your damages to a considerable extent. So most worries go away with car rental and insurance terms.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۶ 300x169 - Check the technical tips of car rental and online services

Define your purpose for renting a car

Determine your purpose for renting a car before completing the car rental process. Car rental goals for most people are usually divided into several categories. People who want to rent a car for intercity travel; People who rent a car for daily commuting, people who rent a car for a bridal car, people who want to rent a car for a boycott ceremony, and those who use bus and van rental services for tours or school services. In this way, determine your goals before the final rental of the car; Because the type of purpose for which you want to rent a car has a colorful and decisive effect on the type and model of the car, its quality, cost, type of insurance, etc .; One of the things you can do to get your car rented is take a few steps ahead of others; Categorize your goals for car rental; For example, if you want to rent a car for daily commuting; It is better to use car rental services and when you rent a cheap car; For example, you use car rental services; You will certainly pay less for insurance, rent and the like.

In fact, it is usually not necessary to use a ceremonial car for daily commuting, but for some people the opposite is true. Or as another case in point, when you want to go on long distance trips; It is better to rent a car that has good quality and insurance, and if you want to travel together, it is better to use van or bus rental services instead of passenger cars, so that you face less risks and have more comfort and convenience. Be. On the other hand, it should be noted that most car rental companies usually provide car rental services with an experienced driver.

 

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۲ 300x238 - Check the technical tips of car rental and online servicesObserve driving rules when renting a car

Research has shown that most accidents and driving problems are due to non-compliance with its rules. Observance of driving rules is very important not only when renting a car for Nowruz trips, but also in other cases; That’s why when you rent a car; After signing the contract and delivering it, you are fully committed to the warranty and health of the car you rented; Therefore, one of the technical points that you should do to reduce the risks and possible damages to the car and yourself is to follow all the driving rules and avoid dangerous driving. One of the suggested solutions especially for intercity travel that you can do; Car rental is with the driver. For cars such as vans and buses, the presence of a driver is required in most car rental companies; But if you rent private cars, it is better to rent a car with the driver to reduce the possible risks. On the other hand, avoid high-risk roads so that you can enjoy your trip or transportation, and deliver the car safely and as you received it.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 9 300x204 - Check the technical tips of car rental and online services

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

WWW.RENTALCARIRAN.COM



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate
از سرقت منزلتان جلوگیری کنید!

امروزه با توجه به گران شدن وسایل و افزایش سرقت ، یکی از بزرگترین ترس هایی که خانواده ها با آن روبرو هستند، سرقت از منزلشان است.

بسیاری از زوج ها برای تامین مخارج شان ، هر دو شاغل هستند و در ساعات خاصی از روز مجبور هستند که برای رفتن به سرکار ، منزلشان را ترک کنند بدون اینکه از سیستم حفاظتی خاصی استفاده کنند.
تقریبا میشه گفت که بزرگترین سرمایه هر فرد خانه ای است که در آن سکونت دارد و سایلی که داخل آن قرار دارد.در بسیاری از شرایط ما این سرمایه را نادیده میگیریم و بدون تامین امنیت آن به مسافرت و … میرویم.

از سرقت منزلتان جلوگیری کنید!

جلوگیری از سرقت منزل

اکثر افراد و خانواده ها متاسفانه معتقدن که برا آنها این اتفاقات پیش نمی آید و بعد از این اتفاقات و از دست دادن وسایل خود، تازه به فکر خرید سیستم های مختلف امنیتی مختلف می افتند تا امنیت منزلشان را تامین کنند ، اما دیگر کار از کار گذشته است.
امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، مهندسان در حال طراحی خانه های هوشمندی هستند که هم از نظر امنیت و هم از نظر کاربری نیازهای شما را برطرف کند ، اما متاسفانه با توجه به شرایط خاص کشورمان ، این تکنولوژی ها هنوز به ایران نرسیده و یا خیلی گران هستند.

از سرقت منزلتان جلوگیری کنید!

بهترین سیستم امنیتی

یکی از این سیستم ها که خوشبختانه در کشور ما با قیمت مناسب وجود دارد و روزانه تعداد متقاضیان این سیستم در حال افزایش است ، سیستم قفل های دیجیتالی هستند ، که امنیت منزلتان را تا حد زیادی تامین میکند.
این دستگاه ها کاربرد بسیاری دارند و امنیت منزلتان را تا حد بالایی تامین میکنند . قبل از سرقت ، سارقان به اولین نکته ای که توجه میکنند قفل درب منزل شماست و زمانی که میتوانند آنرا باز کنند برای آنها بسیار مهم است و اگر خانه ای از بهترین نوع قفل هایی مکانیکی قدیمی استفاده کند  ، شاید در برخی از موارد سارقان از سرقت منصرف شوند ، اما در خیلی از شرایط ارزش محتویات خانه زیاد است و سارقان ریسک زمان را میپذیرند و از خانه سرقت میکنند.

از سرقت منزلتان جلوگیری کنید!
قفل های دیجیتالی

قفل های دیجیتالی به دلیل هوشمند بودن ، امنیت بسیار بالایی دارند و پیشرفت بزرگی در سیستم امنیت به محسوب میشود ، در کشور های پیشرفته اکثر افراد از این قفل ها استفاده میکنند و قفل های مکانیکی منسوخ شده اند و کاربردی ندارند.

BNBGATE

شما میتوانید در سایت BNBGATE انواع قفل های دیجیتالی را مشاهده کنید و برای خرید ، خدمات و مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

قفل های دیجیتالی و جلوگیری از سرقت منازل

بهترین روش جلوگیری از سرقت خودرو

تاریخچه به وجودآمدن دزدگیر

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

Car rental benefits

Many people still think that renting a car is only for the rich; Who can pay high costs. The truth is that for years car rental has become a smart choice to save money. Because the price of renting a car is much more reasonable than the high cost of buying a car. Car rental is a choice that many sections of society have made to pay less, have more comfort and more comfortable imaginations. Join us to explore the benefits of renting a car, realizing that renting a car not only does not mean paying more, but also saves money.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۸ 300x200 - Car rental benefits

Car rental is a smart choice

A personal car is available at all times, but a rental car is not … this is the excuse of many people to oppose               car rental … so, let’s move on to other benefits of renting a car as well as being affordable. Proof of car rental, prove this justification …

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۶ 2 300x153 - Car rental benefits

Car rental is an economical choice

Buying a car is one of the most expensive things you can do in your life. After paying the high price of buying a car, your car is getting more and more worn every day. This is while you really do not need a personal car 24 hours a day, every day !!

The truth is that most of the time our personal cars are being depreciated in the unused parking corner. In addition, we incur a large amount each year for the depreciation of the personal car. In addition to car depreciation costs, consider the staggering costs associated with insurance, taxes, monthly services, and so on.

Now you will realize that renting a car is a smart and economical choice. Because by renting a car, you only pay for it when you need a car. By renting a car, you do not have to incur exorbitant costs when you do not need a personal car.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۶ 300x169 - Car rental benefits

Rent a car and get the latest models of cars!

When you have a personal car, you will be limited to one car model for years. Apart from being worn out !! Because many people do not have the ability to buy a new car every year …

But when you use car rental services, not only do cars always drive zero kilometers and regularly; You are not limited to one car model. You always have a variety of cars and the latest models available and you will enjoy driving at any time.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۲ 300x238 - Car rental benefits

Car rental is the best option for pre-arranged trips

It has happened to you many times that you have faced a predetermined journey. In this case, if you are not far from your destination, neither the train nor the plane will work for you … But, car rental service is the best option for such trips.

Easily and completely online in the shortest possible time, rent the car you want for as many days as you want and get ready for your trip with a car of zero kilometers and perfectly tidy.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۴ 2 300x188 - Car rental benefits

Car rental

You can refer to rentalcariran site right now and see different types of Iranian and non-Iranian cars with high quality, which are of high quality and can be obtained in the shortest time.

 

www.rentalcariran.com



:: برچسب‌ها: اجاره_خودرو،rental_car،خودرو،ماشین،اجاره،ماشین_عروس،انواع_خودرو،ماشین_ها،ماشین_های_ایرانی،rent_a_car_in_iran،iran_car،car ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1399 | نظرات ()