نوشته شده توسط : bnbgate

مرحله به مرحله نصب گیت فروشگاهی

نصب گیت فروشگاهی می تواند موجب امنیت خاطر مغازه داران و صاحبان فروشگاه های مختلف شود.

در واقع استفاده از تجهیزات و امکانات حفاظتی یکی از نخستین گزینه های پیشنهادی کارشناسان این حوزه است به نوعی که می تواند وظیفه نظارت و کنترل مشتریان توسط صندوقدار یا فروشندگان را در این شرایط تا حدود زیادی تسهیل سازد. از انواع گیت فروشگاهی در موارد متعددی استفاده می شود و کاربردهای آن صرفا محدود به فروشگاه های مختلف نمی باشد.

به عنوان مثال کاربردهای آن را می توان در ورود و خروج کارکنان اداری نیز ذکر کرد که می تواند در این زمینه نیز به یاری مسئولین اداری بیاید.

هر گیت ضد سرقت متشکل از قطعات موثر و دارای کاربردهای متفاوتی می باشد. در این مبحث تلاش کرده ایم تا ضمن آشنایی شما با آموزش نصب همچنین در خصوص کارکردهای انواع گیت و ضرورت استفاده از آن از یک سو و مزایای آن اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر از زمره صاحبان فروشگاه های بزرگ هستید و هنوز برای انتخاب انواع گیت فروشگاهی اقدامی نکرده اید یا در این زمینه با تردید مواجه هستید به شما اطمینان می دهیم که پس از پایان یافتن این مطلب می توانید به راحتی دست به انتخاب بزنید و برای نصب گیت فروشگاهی مورد نظرتان اقدام کنید. از همین رو از شما می خواهیم که تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

مرحله به مرحله نصب گیت فروشگاهی

نصب گیت فروشگاهی و آشنایی با قطعات انواع گیت

نصب گیت فروشگاهی در گام نخست باید توسط متخصصین فنی این حوزه انجام گیرد.

بنابراین در صورتی که از نصابان حرفه ای و شیوه های غیر معمول بدین منظور استفاده می کنید به هر دلیلی نباید انتظار داشته باشید تا کارایی لازم را در خصوص این نوع تجهیزات حفاظتی کسب نمایید.

پیشنهاد ما استفاده از مشاوره تخصصی در زمینه نصب گیت فروشگاهی و انتخاب خدمات نصابان حرفه ای فروشگاه تخصصی BNB GATE ارائه کننده انواع تجهیزات حفاظتی و ایمنی می باشد. بدین منظور فقط کافی است تا ضمن مراجعه به وب سایت  BNB و خرید این محصول از خدمات معتبر پس از فروش و بهره گیری از توان تخصصی تیم های نصب انواع گیت فروشگاهی بهره بگیرید. فراموش نکنید شما می توانید هر زمان که تمایل داشته باشید از خدمات این تیم ها و مشاوره خرفه ای در این زمینه بهره مند شوید.

تیم های تخصصی نصب گیت فروشگاهی طی چند مرحله و بر اساس مدل های مختلف گیت های فروشگاهی نسبت به نصب آنها اقدام می کنند که مهمترین مراحل نصب این گیت ها عبارتند از:

نصب آنتن های فرستنده و گیرنده گیت فروشگاهی
تست و تنظیم برد دیجیتالی، برد پاور و برد خازن
نصب گیت فروشگاهی و پایه های آن
در ادامه هر یک از این موارد را بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

نصب آنتن های فرستنده و گیرنده گیت فروشگاهی

انواع آنتن با توجه به مدل های مختلف گیت فروشگاهی می تواند متفاوت باشد و معمولا آنتن هایی که در گیت های تک پایه ای نصب می شوند قادر هستند تا شعاع ۱۲۰ متری را پوشش دهند. نصب با آنتن های گیرنده و فرستنده با توجه به مدل های مختلف آن متفاوت می باشد.

این نوع آنتن های در گیت های معروف به گیت دوپایه مورد استفاده قرار می گیرند. در این نوع گیت ها به عنوان مثال در مدل های اس دبلیو تی تا ۸/۱ متر را می تواند پوشش دهد ولی در مدل ای ام جی تا ۵/۱ متر را تحت پوشش قرار دهد.

در زمان نصب گیت فروشگاهی سه پایه که یکی از آنتن ها در قسمت وسط قرار می گیرد و دو آنتن مجزا در دو سوی گیت نصب می شوند محدوده پوششی به ۵/۲ متر افزایش پیدا می کند.

مرحله به مرحله نصب گیت فروشگاهی

تست و تنظیم برد دیجیتالی، برد پاور و برد خازن

وظیفه برد دیجیتالی در یک گیت فروشگاهی در واقع پردازش اطلاعات یا انواع سیگنال هایی است که توسط آنتن ها دریافت می شود. تقویت توان دریافتی اطلاعات توسط آنتن ها وظیفه برد پاور یا قردرتی انواع گیت می باشد.

همچنین حذف بار راکتیوی ایجاد شده توسط آنتن ها توسط انواع برد خازن انجام می گیرد. لازم به ذکر است که شاید پس از نصب گیت فروشگاهی این قطعه قابل مشاهده نباشد.

به عبارت دیگر ممکن است با توجه به مدل های مختلفی که یک گیت دارد درون باکس مربوطه یا در خارج و روی پایه ها نصب شود.

نصب گیت فروشگاهی و پایه های آن

اگر بخواهیم به طور واضح تعریفی از پایه های گیت فروشگاهی داشته باشیم در واقع منظور ما همان آنتن های مربوطه می باشد.

هدف گیت دریافت اطلاعات از لیبل یا تگ فروشگاهی در حین عبور از این دیواره نامرئی حفاظتی می باشد که در مدت زمان بسیار کمی اطلاعات را دریافت و به گیرنده مورد نظر جهت ایجاد آلارم هشدار دهنده ارسال می کند. بخش دیگری از قطعاتی که به طور معمول در زمان نصب با آن مواجه خواهید شد و تیم های تخصصی نصب این گیت ها آنها را مورد استفاده قرار خواهند داد عبارتند از انواع کابل های برقراری ارتباط از گیرنده به فرستنده، باکس مربوط به انواع گیت فروشگاهی و کابل پاور.

 

مرحله به مرحله نصب گیت فروشگاهی

برای نصب گیت فروشگاهی لازم است موارد زیر را به خاطر داشته باشید:
رله کردن و موازی سازی در حین نصب گیت فروشگاهی

برای نصب گیت فروشگاهی بهتر است از رله کردن به منظور ایجاد کنتاکتور قطع و وصل و موازی سازی در حین نصب استفاده کنید.

هر چند سری کردن گیرنده ها ممکن است به رغم حساسیت بیشتری که نسبت به موازی کردن گیرنده دارد با این وجود ممکن است با اختلالاتی در حین ارسال سیگنال مربوطه مواجه شود.

از سوی دیگر موازی سازی گیرنده موجب می شود تا میزان نویز و اختلالات گیرنده ها به حداقل برسد.

در نظر گرفتن اتصال آنتن های فرستنده و گیرنده در جریان نصب گیت فروشگاهی

مورد دیگری که در حین نصب گیت فروشگاهی لازم است به خاطر داشت هباشید روش اتصال انواع آنتن ها به باکس مربوطه الکترونیکی می باشد.

بدین معنی که در گیت های تک پایه و دو پایه این کار به شیوه های مشابهی انجام می شود بنابراین تفاوت هایی نه چندان کلی از این حیث با یکدیگر دارند.

در گیت تک پایه از کابل دو رشته معمولی برای جریان +DC و-DC استفاده می شود و از کابل سه رشته گیرنده برای اتصال به شیلد، سوکت +RX و -RX و همچنین از کابل دو رشته ای آنتن فرستنده یعنی +TX و –TX استفاده می شود.

محل قرارگیری باکس الکترونیکی در زمان نصب گیت فروشگاهی

در صورتی که باکس الکترونیکی در محل مشخصی عموما روی دیوارها نصب گردد می تواند از هر گونه آسیب های جانبی یا وجود رطوبت و نم گرفتگی مصون بماند.

همچنین قرارگیری آنتن های فرستنده در زمان نصب می تواند موجب عدم دریافت سیگنال گیری موفق بشود از همین رو انواع برد خازن در داخل جامپرهای مخصوصی قرار می گیرند تا قابلیت تطبیق پذیری با محیط را در صورت دریافت اطلاعات مشخصی از گیرنده داشته باشد.

مرحله به مرحله نصب گیت فروشگاهی

یک نکته در خصوص نصب گیت فروشگاهی

اتصال کابل ها در هر سه مدل اس دبلیو جی ، ای ام جی و ای ام ام شبیه به هم است و تنها تفاوت در این است که سوکت دو مدل اخیر به صورت سوکت سه پین می باشد.

بهتر است در حین نصب حداکثر فاصله ای را که برای نصب گیت ها لازم است رعایت نمایید که در مدل SWG این فاصله ۱۸۰ سانتی متر و در مدل IMG در حدود ۱۵۰ سانتی متر می باشد.

ایجاد آلارم هشدار و انتقال سریع اطلاعات از فرستنده به گیرنده های گیت

در صورت خروج فرد با لیبل یا تگ نصب شده بر روی کالا آلارم هشدار در کسری از ثانیه اعمال خواهد شد. بنابراین از این نظر می توان کارکرد آن را ساده، سریع و در نوع خود استثنایی نامید.

هر چند نصب انواع گیت روند چندان پیچیده ای ندارد ولی با این وجود توصیه می شود تا از تیم های فنی و نصابان حرفه ای که از نظر فروشگاه BNB GATE رسمیت دارند استفاده شود.

این کار موجب می شود تا نواقص موجود به سرعت رفع شده و نصب در مدت زمان کمتری انجام گیرد.

قیمت مناسب خرید و نصب گیت فروشگاهی

هزینه هایی که به منظور حفظ سرمایه و کالاهای موجود انجام می گیرد در مقایسه با کاربردهای انواع گیت ضدسرقت بسیار منصفانه و از هر نظر مقرون به صرفه می باشد.

از طرفی بهره مندی از سیستم های تجهیز شده و ارتقا یافته از یک سو و نصب گیت ضد سرقت با هزینه های بسیار مناسب زمینه را برای رونق گرفتن بازار تجهیزات ایمنی از این قبیل فراهم نموده است.

 

مرحله به مرحله نصب گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

تاثیر گیت فروشگاهی در کاهش سرقت

گیت دزدگیر فروشگاهی ، یکی از راه های موثر در جهت پیشگیری از سرقت در چند سال اخیر بوده است .اما سوال اصلی این است که استفاده از آن چقدر از سرقت جلوگیری می نماید ؟

نزدیک دو دهه است که سیستم های دزدگیر فروشگاهی یا گیت فروشگاهی ( گیت ضد سرقت فروشگاهی ) در فروشگاه های ایران حضور دارند .از اولین فروشگاه های پوشاک واقع در میدان هفت تیر تهران که این دستگاه ها را به نام دزدگیر لباس می شناختند تا امروزه که در بیشتر فروشگاه های هایپر مارکت ، کتاب فروشی ، پوشاک و لوازم تزیینی و غیره به کار می روند .

با توجه به تجربه ده ساله ما در راه اندازی این سیستم ها در فروشگاه های مختلف ، همیشه برای صاحبان فروشگاه ها و مدیران آن این سوال مطرح بود که این سیستم ها ( گیت دزدگیر فروشگاهی ) تا چه میزان عملکرد موثری در کاهش سرقت از فروشگاه ها دارد ؟

تاثیر گیت فروشگاهی در کاهش سرقت

برآورد اولیه مشکل سرقت

قبل از اینکه شما ناچار به استفاده از گیت دزدگیر فروشگاهی بشوید ، پرسش این است که مشکل سرقت از فروشگاه شما تا چه حدی جدی است ؟ یعنی باید حدود میزان خسارتی که در سال به سبب سرقت فروشگاهی متحمل می شود را بدانید .این رقم خسارت در برآورد ارزندگی سیستم گیت فروشگاهی و تگ های امنیتی آن و هزینه ای که برای آن قائل می شوید تاثیر دارد .

ارزش کالاهای سرقتی ، سود آنها ، وجهه فروشگاه شما و هزینه ی کلی خسارت ناشی از سرقت در فروشگاه شما معادل با هزینه ای است که برای سیستم دزدگیر فروشگاهی خود می پردازید تا این هزینه در یک مدت مشخص با جلوگیری از نشتی مالی ناشی از سرقت هزینه این سیستم مستهلک شود .

گیت دزدگیر فروشگاهی یک وسیله الکترونیکی ساخت بشر است و نه بیشتر !

مانند هر وسیله بشری گیت دزدگیر فروشگاهی نقاط ضعف و قوت خود را دارد . علاوه بر آن نحوه مدیریت استفاده از آن نیز در راندمان و بهره وری این دستگاه کاملا موثر است .با توجه به نحوه مدیریت شما ، نوع شغلتان ، مشخصات و موقعیت فروشگاه ، شما باید سطح انتظار معقولی از عملکرد و کارایی دستگاه خود داشته باشید .

انواع گیت فروشگاهی برای کتاب درفروشگاه های انتشاراتی ها

مدیریت استفاده شما بر عملکرد دستگاه گیت دزدگیر فروشگاهی اثر دارد

شما اگر حتی بهترین انتخاب را داشته باشید .اگر نتوانید از دستگاه خود به خوبی کار بکشید ، از مزایای آن بهره مند نخواهید شد .مدیریت استفاده از دستگاه و نحوه استفاده از آن ، نحوه دسته بندی کالاها و نحوه تگ زدن بر آنها بخش بزرگی از کارایی گیت فروشگاهی را شامل خواهد شد .

نکات مدیریتی زیر مهم هستند :

• ارزش لیبل امنیتی (یک بار مصرف ) و سود و ارزش کالایی که این لیبل بر آن الصاق می شود باید ارزنده باشد .اگر برخی کالاها برای چسباندن لیبل صرفه ندارند باید به قفسه ای هدایت شوند که تحت مراقبت باشند .

• اگر برخی کالاها ارزش بالایی دارد ولی قابلیت تگ زدن ندارد باید به قفسه هایی بروند که کمتر در دسترس عموم باشند و شما یا کارمندان فروش نظارت بیشتری بر آن داشته باشید .

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

• این کالاها باید با نحوه چیدمان مناسب تر ، نظارت تصویری اختصاصی توسط دوربین مداربسته و کنترل کارکنان تحت مراقبت باشند .

• نقاط کور فروشگاه را تا حد امکان کاهش دهید و یا از بین ببرید .کالایی که تگ دزدگیر هم دارد اگر برای سارق حاشیه امن زمانی و فرصت مخفی کاری زیادی وجود داشته باشد ، به هر حال توسط سارق حرفه ای با غیر فعال کردن تگ مواجه خواهد شد .

گیت فروشگاهی کارکرده

راندمان این سیستم ها چقدر است ؟

بدست آوردن یک عدد مشخص برای راندمان این دستگاه ها همیشه چالش برانگیز بوده است . ولی شرکت های بزرگ سازنده دستگاه های دزدگیر ضد سرقت با برآوردهایی که داشته اند از راندمان هشتاد درصد تا نود درصد برای این سیستم ها سخن می گویند .این راندمان برای یک سیستم امنیتی عدد کاملا معقولی به حساب می آید . عوامل زیر از علل کاهش این راندمان هستند :

• کالیبره نبودن و تنظیم نبودن دستگاه ( به دلیل ماهیت فرستنده و گیرنده بودن دستگاه ممکن است بر اثر عوامل گوناگون از تنظیم اولیه خارج شوند)
• نویز شدید محیطی که سبب آلارم کاذب و یا اصطلاحا خفگی دستگاه شود .
• الصاق تگ بر روی کالای نامناسب ( سطوح فلزی )
• عدم توانایی در جلوگیری از سرقت توسط عوامل فروشگاه علیرغم آلارم دستگاه ( فرار کردن سارق همراه با کالا )
• خاموش بودن دستگاه به هر علت
• نامناسب بودن میزان صدای آلارم نسبت به محیط فروشگاه
• عبور کالا از دستگاه در نقاط کور ( کاملا برروی کف زمین و یا فضای بالای گیت فروشگاهی ، هر دو حالت بدلیل عدم توجه مناسب کارکنان به این وضعیت غیر عادی رخ می دهد ).

 

گیت فروشگاهی کارکرده

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

نحوه بازگشایی دانشگاه ها و خوابگاه ها 

در ترم تحصیلی جاری برنامه‌ای در خصوص حضور دانشجویان مقطع کارشناسی در دانشگاه وجود ندارد و کلاس‌های این دانشجویان به صورت مجازی ادامه پیدا می‌کند، نحوه حضور دانشجویان این مقطع در خوابگاه در ترم آینده نیز باتوجه به شرایط تصمیم‌گیری انجام می‌شود.

 باتوجه به تصمیم‌گیری مجموعه دانشگاه‌ بازگشایی دانشگاه‌ها با دانشجویان مقطع دکترای تخصصی آغاز می‌شود، یعنی در مرحله اول از تاریخ هشت آبان کلاس‌های دانشجویان دکترای تخصصی به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا که دارای پایان‌نامه هستند نیز در دانشگاه حضور خواهند داشت و بر اساس پروتکل‌هایی که وزارت بهداشت برای سکونت در خوابگاه‌ها تدوین کرده، خوابگاه موردنیاز برای این دانشجویان تامین شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

براساس مساحت هریک از اتاق‌های خوابگاه دانشجویی حدود دو تا سه نفر امکان استفاده از آن‌ها را دارند، البته تاکنون نیز برای افرادی که دارای پایان‌نامه بودند از این اتاق‌ها استفاده می‌شد، اما در تمامی اتاق‌ها تنها یک نفر حضور داشت و در حال حاضر باتوجه به این موضوع که کلاس دانشجویان دکترای تخصصی به‌صورت حضوری برگزار می‌شود، امکان استفاده تک نفره از اتاق‌ها وجود ندارد، بنابراین برنامه‌ریزی لازم جهت رعایت فاصله اجتماعی انجام شده است و بر اساس مصوبه وزارت بهداشت از هر اتاق حداکثر دو تا سه نفر امکان استفاده دارند و به‌همین دلیل ظرفیت خوابگاه به حدود یک سوم کاهش پیدا کرده است.

همچنین در ترم تحصیلی جاری برنامه‌ای در خصوص حضور دانشجویان مقطع کارشناسی در دانشگاه وجود ندارد و کلاس‌های این دانشجویان به‌صورت مجازی ادامه پیدا می‌کند، همچنین برای نحوه حضور دانشجویان این مقطع در خوابگاه در ترم آینده نیز باتوجه به شرایط تصمیم‌گیری انجام می‌شود.

 نکته قابل توجه برای حضور دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی  تزریق واکسن کرونا و دارا بودن کارت واکسن برای تمامی این افراد است، در حال حاضر نیز تمامی دانشجویانی که در خوابگاه حضور دارند، واکسن کرونا تزریق کرده‌اند.

در زمان آغاز آموزش حضوری که در برخی دانشگاه ها آغاز شده است، هر دانشجویی که نتواند سندی مبنی بر واکسیناسیون ارایه دهد، امکان حضور در آموزش حضوری را ندارد و خود به خود دچار تبعات عدم حضور؛ غیبت و الزام درخواست حذف نیمسال تحصیلی خواهد شد. بنابراین، تکمیل واکسیناسیون دانشگاه ها در هر دانشگاه به طور جدی انجام خواهد شد.

در صورتی که پوشش واکسیناسیون برای جامعه دانشگاهی هر دانشگاه تکمیل و ۱۰۰ درصد شود، آموزش حضوری آغاز و امتحانات هم به صورت حضوری برگزار خواهد شد. در غیر این صورت تصمیم گیری درباره شیوه برگزاری امتحانات بستگی به آخرین وضعیت پیک بیماری در هر استان و هر شهر خواهد داشت و مسئولیت و تصمیم گیری در این باره به شورای آموزش عالی استانی واگذار شده است. روشن است که یک تصمیم کلی برای همه دانشگاه های کشور وجود ندارد.

 

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

ارائه کارت واکسیناسیون برای خوابگاه الزامی است

بزرگ‌ترین معضل پیش‌روی بازگشایی دانشگاه‌ها چیست؟

وضعیت پذیرش خوابگاه ها

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

کاربرد GPS خودرو

در دنیای امروز با رشد چشمگیر جمعیت و به دنبال آن افزایش بیشمار وسایل نقلیه، سیستم GPS خودرو و یا همان ردیاب خودرو یکی از ایمن ‌ترین و مهم ‌ترین سیستم ‌های امنیتی در جهان برای خودروها به شمار می ‌رود؛ همچنین این وسیله در موقعیت‌ های مکانی و زمانی مختلف کمک بسیار بزرگی به صاحبان خودرو خواهد کرد. ما در این مقاله قصد داریم که شما را بیشتر با مزایای استفاده از این سیستم جی پی اس در انواع خودروها آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید.

 

به سایت زیر سربزنید:

اجاره انواع خودرو ایرانی و خارجی با مجوز رسمی اجاره خودرو در رنتال کار ایران برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید

 

ردیاب یا به عبارتی GPS ماشین یک وسیله‌ ی کوچک مانند دزدگیر و سیم‌کارت‌ خور به اندازه‌ ی یک تلفن‌ همراه است که صاحبان خودرو می‌ توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی آن را بر روی درب، داخل سقف یا داشبورد ماشین ‌های داخلی، خارجی و سنگین از طریق سیم‌کشی جای ‌گذاری و نصب کنند.
بدین ‌صورت که صاحبان خودرو از طریق جی پی اس خودرو خود می ‌توانند در هر لحظه و هر موقعیت جغرافیایی از جهان، اطلاعات مکانی و فاصله خودرو مورد نظر خود را به صورت آنلاین و با کمک از اطلاعات ماهواره‌ ای بر روی اپلیکیشن دریافت و ردیابی کنند. در واقع اطلاعات مربوط به موقعیت دقیق خودرو از طریق یک پیامک و یا اینترنت به صاحب خودرو ارسال می ‌شود و آن را بر روی یک اپلیکیشن به نمایش می ‌گذارد. همچنین این وسیله در هر لحظه از زمان و مکان با وارد شدن ضربه به خودرو، برای صاحب وسیله‌ ی نقلیه یک هشدار ارسال می ‌کند.

 

کاربرد GPS خودرو

نحوه‌ی عملکرد جی پی اس خودرو

با نصب دستگاه جی پی اس خودرو در هر شرایط آب و هوایی، اطلاعات موقعیت مکانی شما توسط 3 ماهواره که در نزدیک ‌ترین مدار به شما قرار گرفته‌ اند شناسایی و بعد از محاسبه بر روی نقشه‌ ای اپلیکیشن که بر روی تلفن‌ همراه شما نصب است مشخص می‌ شود. هر چقدر که امواج فرستاده شده توسط ماهواره‌ های GPS قوی ‌تر باشد، اطلاعات به دست آمده از موقعیت دقیق شما با درصد خطای کمتر بر روی نقشه نمایش داده خواهد شد. جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید جی پی اس خودرو می توانید با تیم تحقیقاتی BNB در ارتباط باشید.

 

کاربرد GPS خودرو

کاربرد جی پی اس خودرو

1- تشخیص و نمایش دقیق موقعیت مکانی خودرو
2- ارسال هشدار به صاحب خودرو در صورت وارد شدن ضربه به خودرو
3- ارسال هشدار برای صاحب خودرو در صورت روشن شدن غیرمجاز وسیله‌ ی نقلیه و حتی حرکت کردن آن
4- ارسال هشدار در صورت حرکت با سرعت غیرمجاز
5- ارسال هشدار در صورت جدا شدن دستگاه GPS خودرو
6- ارسال هشدار در صورت کم شدن باطری اضطراری داخل جی پی اس خودرو
7- خاموش کردن وسیله ‌ی نقلیه از راه دور در هنگام سرقت خودرو از طریق پیامک و همچنین اپلیکیشن (عدم امکان روشن کردن مجدد وسیله‌ ی نقلیه مگر با اجازه ‌ی صاحب خودرو)

 

کاربرد GPS خودرو

نوع سیم‌ کارت و میزان مصرف شارژ در سیستم جی پی اس خودرو

در سیستم جی پی اس خودرو می ‌توان با توجه به وضعیت مناسب آنتن ‌دهی و اینترنت محل زندگی خود از هر نوع سیم‌کارتی مانند ایرانسل، همراه اول و یا رایتل استفاده کنید. میزان مصرف شارژ ماهانه سیستم جی پی اس خودرو بسته به تنظیمات آن توسط صاحب خودرو و میزان آنلاین بودن آن متفاوت است. بهتر است که در صورت استفاده ‌ی زیاد از حالت آنلاین از بسته‌ های اینترنتی مقرون به صرفه‌تری استفاده کنید.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

گیت فروشگاهی کارکرده

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی کشور و بالا رفتن قیمت بسیاری از اجناس، بیشتر مردم به دنبال خرید کالای دسته دوم هستند که در این بین، گیت فروشگاهی هم از این قاعده مستثنی نیست اما باید هنگام خرید محصولات الکترونیکی کارکرده این مورد را در نظر بگیریم که با گذشت زمان ممکن است کارایی این محصولات پایین بیاید و هم چنین ما اطلاعی از دلیل فروش این اجناس دسته دوم توسط فروشندگان آنها نداریم پس در نتیجه باید در هنگام خرید آنها بسیار محتاطانه عمل کنیم.

گیت فروشگاهی کارکرده

فروشندگان گیت های فروشگاهی دسته دوم چه کسانی هستند ؟

صاحبان فروشگاه هایی که با هدف خرید گیت فروشگاهی ارزان قیمت، برند نامعتبری را تهیه نموده و از کیفیت آن رضایت ندارند در نتیجه به دنبال تهیه گیت فروشگاهی با کیفیت بالاتری هستند.

ممکن است 2 الی 3 سال باشد که گیت را تهیه کرده باشند ولی عملکرد گیت به مرور زمان ضعیف شده و دیگر کارایی گذشته را ندارد پس به دنبال خرید تعویض گیت های خود هستند.

کسب و کار خود را عوض کرده و دیگر به گیت فروشگاهی نیازی نداشته باشند.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

گیت فروشگاهی کارکرده

مزایا و معایب خرید گیت فروشگاهی دسته دوم

در ابتدا به معایب خرید گیت فروشگاهی کارکرده اشاره میکنیم:

در صورت خرید گیت دسته دوم از خدمات مشاوره ای بهره مند نخواهید شد در نتیجه ممکن است گیت فروشگاهی تهیه شده از لحاظ فنی و محیطی مناسب فروشگاه شما نباشد.در صورت خرابی یا اختلال در کارکرد دستگاه، گارانتی محصول و خدمات پس از فروش ندارید لذا مجبور به تعویض گیت خریداری شده خود هستید.

در هنگام نصب دستگاه گیت دسته دوم، ممکن است نصاب ماهر پیدا نکنید یا هزینه بالایی را بابت نصب پرداخت کنید اما در صورتی که گیت فروشگاهی از کارخانه تهیه کرده باشید، نصب دستگاه جزئی از خدمات پس از فروش است و ممکن است هزینه بسیار کمی را متقبل شوید.

گیت دزدگیر فروشگاهی صرفا یک محصول الکترونیکی نیست بلکه یک محصول الکترومغناطیسی است، یعنی محیط اطرافش روی عملکرد آن تاثیر گذار است لذا با تغییر محیط و تجهیزات برقی بکار رفته در آن، نیاز به تنظیمات مجدد در آینده خواهد داشت

شاید متعجب شوید ولی تنها مزیت خرید گیت فروشگاهی دسته دوم قیمت پایین تر آن نسبت به گیت نو است. راه های دیگری نیز برای خرید گیت دزدگیر فروشگاهی ارزان وجود دارد که یکی از آنها خرید گیت به صورت مستقیم از کارخانه است که موجب میشود:

در هنگام خرید به کمک خدمات مشاوره ای، گیت امنیتی متناسب با اجناس و شرایطی محیطی فروشگاه خود خریداری کنید.
از گارانتی، خدمات پس از فروش و نصب استاندارد گیت بهره مند شوید.
گیت فروشگاهی معتبر خریداری کنید که با گذر زمان عملکرد دستگاه دچار اختلال نشود

 

گیت فروشگاهی کارکرده

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

ارائه کارت واکسیناسیون برای خوابگاه الزامی است

بازگشایی دانشگاه از ۱۵ مهر به صورت تدریجی آغاز شده و دانشجویان مقاطع دکترا به دلیل تعداد کم هفته آینده حضور می یابند.

همچنین بر حسب شرایط تصمیم گیری می شود و به صورت تدریجی و با ارزیابی هر مرحله حضور دانشجویان سایر مقاطع در دانشگاه در دستور کار است. قرار نیست آموزش مجازی حذف شود بلکه تداوم آموزش مجازی برای دروس نظری انجام می شود اما برای دروس عملی دانشجویان باید در دانشگاه حضور یابند.

همه دانشجویان برای برخورداری از خوابگاه و خدمات دانشگاه الزام به ارائه کارت واکسیناسیون هستند. کلیه کارمندان دانشگاه نیز برای حضور در محل کار ملزم به ارائه کارت واکسیناسیون هستند.

البته دانشجویانی هستند که واکسیناسیون خودشون رو انجام ندادند و باید اقدام کنند زیرا برای بازگشایی دانشگاه ها و خوابگاه ها باید کارت واکسن و یا ثبت نام در سامانه سلامت برای گرفتن کارت دیجیتالی واکسن را به همراه داشته باشند 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز با اشاره به آمادگی کامل این دانشگاه برای پذیرش حضوری دانشجویان و آغاز آموزش حضوری گفت: ما در مسئله بازگشایی دانشگاه و از سرگیری آموزش مجازی، تابع ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

اگر ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده که از تاریخ ۱۵ آبان امکان بازگشایی دانشگاه‌ها وجود دارد و در صورتی که مقدمات تزریق دو دوز واکسن برای همه دانشگاهیان فراهم شده، ما آمادگی لازم را داریم که دانشگاه آزاد اسلامی را برای از سرگیری آموزش حضوری بازگشایی کنیم. 

 ما در دانشگاه آزاد اسلامی در بخش‌های مختلف آماده بازگشایی هستیم. سلف‌ها و خوابگاه‌های ما نیز بازسازی شده و آماده پذیرش دانشجویان هستند. ما هم منتظریم، اگر واکسیناسیون دو دوز جامعه کامل باشد و موج جدید کرونا شیوع پیدا نکند، آماده از سرگیری آموزش حضوری هستیم.

 

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

راهنمای زندگی خوابگاهی

بزرگ‌ترین معضل پیش‌روی بازگشایی دانشگاه‌ها چیست؟

وضعیت پذیرش خوابگاه ها

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

اصناف هایی که گیت فروشگاهی لازم دارند ؟

گیت فروشگاهی امروزه بیشتر در اصناف البسه به کار می رود. و هر جا حرف از دزدگیر فروشگاهی می شود، فکر همه به سمت فروشگاه های لباس و مانتو فروشی ها می رود.

به دلیل استفاده بیشتر گیت های ضد سرقت در البسه فروشی ها، نام های متفاوتی دارند. دزدگیر لباس، دزدگیر پوشاک، گیت لباس و دزدگیر مانتو از نام های دیگر گیت فروشگاهی است.

گیت فروشگاهی نه تنها در البسه فروشی ها، بلکه در مکان های دیگری هم کاربرد فراوانی دارد. در اینجا تعدادی از اصناف را نام می بریم.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

اصناف هایی که گیت فروشگاهی لازم دارند ؟

پلاسکو یا پلاستیک فروشی ها

استفاده از گیت فروشگاهی، در پلاسکو ها به خاطر در دسترس بودن کالاها امری ضروری است. چون این مغازه ها همیشه شلوغ هستند و امکان نظارت دقیق فروشگاه وجود ندارد.

گیت های ضد سرقت RF مناسب پلاستیک فروشی هاست. چون قیمت لیبل های RF پایین تر بوده و نسبت به لیبل های AM نازک تر هستند.

اصناف هایی که گیت فروشگاهی لازم دارند ؟

کتاب فروشی ها

تمامی کتاب فروشی ها نیاز به گیت فروشگاهی دارند. کتاب فروشی ها مکان هایی هستند که مردم دوست دارند کتاب ها را برداشته و صفحاتی از آن را بخوانند. بنابراین لازم است تا نظارت کافی در این مکان وجود داشته باشد.

گیت RF و لیبل های RF از مناسب ترین سیستم های حفاظتی برای کتاب فروشی هاست. زیرا ضخامت کم لیبل های RF باعث می شود به آسانی به کتاب بچسبد و جدا کردن آن از روی کتاب سخت است.

اصناف هایی که گیت فروشگاهی لازم دارند ؟

فروشگاه های کیف و کفش

یکی دیگر از مکان هایی که گیت فروشگاهی در آن کاربرد بسیاری دارد، فروشگاه های کیف و کفش می باشد. البته نحوه استفاده از گیت ضد سرقت در این نوع فروشگاه ها متفاوت است.

زیرا برای نصب تگ روی کفش، مثل لباس نمی توان آن را سوراخ کرد. بنابراین از طریق وسیله ای به نام لنیارد، آن را دور بند کفش یا کیف قفل می کنند.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

وضعیت پذیرش خوابگاه ها 

با وجود به حدود یک ماه از آغاز سال تحصیلی جدید گذشته و اغلب دانشجویان واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مسئولان اعلام می‌کنند دانشگاه‌ها اماده پذیرش دانشجویان و ارائه آموزش حضوری هستند، وضعیت خوابگاه‌ها از لحاظ ظرفیت پذیرش تغییرات چندانی نکرده و همچنان امکان بازگشت کامل دانشجویان به خوابگاه‌ها وجود ندارد ولی این امید وجود دارد که تکمیل شدن فرایند واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در نهایت ایمنی نسبی جمعیت، دانشجویان بتوانند در سال تحصیلی جاری از ظرفیت بیشتر خوابگاه‌ها استفاده کنند.

روند واکسیناسیون دانشجویان در چهار دانشگاه صنعتی برتر کشور یعنی دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعتی امیر کبیر، دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی نیز از نیمه شهریور ماه آغاز شد و دوز دوم در برخی دانشگاه‌ها در حال تزریق است.

در این میان، شرایط اسکان خوابگاهی دانشجویان در دانشگاه‌ها تقریبا تغییری نیافته و امکان حضور دانشجویان در خوابگاه‌ها مگر در شرایط خاص و جز برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی وجود ندارد.

 

دانشگاه صنعتی شریف 

 

کلاس‌های دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف از ۲۷ شهریور ماه  آغاز شد و یکشنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۰ پایان می‌یابد. امتحانات پایان ترم نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ این دانشگاه نیز از شنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تا ۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

در رابطه با شرایط فعلی این دانشگاه در بازگشایی خوابگاه‌ها گفت: از زمان آغاز سال تحصیلی تاکنون، هیچ تغییری در شرایط خوابگاه‌ها ایجاد نشده است و هنوز وزارت علوم در مورد پروتکل‌های جدید اسکان و افزایش ظرفیت‌ها ابلاغیه جدیدی اعلام نکرده است.

بنا بر اعلام دکتر فاطمی‌زاده، دانشگاه صنعتی شریف آمادگی‌های لازم برای بازگشایی خوابگاه‌ها را دارد. اما تا زمانی‌که پروتکل‌های بهداشتی اسکان پس از تزریق واکسن از سوی وزارت بهداشت اعلام نشود، امکان تغییر در ظرفیت اسکان در خوابگاه‌ها وجود ندارد.

دکتر فاطمی‌زاده با بیان اینکه اولویت اسکان با دانشجویان تحصیلات تکمیلی (نیازمند به امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی) است، افزود: در حال حاضر تعدادی از این دانشجویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی متناسب با وضعیت جاری در خوابگاه‌ها ساکن هستند.

 

دانشگاه امیرکبیر

 

 کلاس‌های آموزشی دانشجویان تمام مقاطع دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ۲۷ شهریور آغاز شد و هفته پایانی کلاس‌ها هم از یازدهم تا پانزدهم دی ماه خواهد بود. امتحانات پایان ترم دانشگاه امیرکبیر نیز از ۱۸ دی آغاز می‌شود و تا ۳۰ دی ادامه دارد.

همچنین کلاس‌های دانشجویان جدیدالورود دوره کارشناسی ارشد دانشگاه امیرکبیر از روز شنبه ۸ آبان ماه آغاز می‌شود و ۲۹ دی ماه به پایان می رسد. آزمون های پایان ترم نیز در بازه زمانی ۴ بهمن ماه تا ۱۱ بهمن ماه برگزار می شود.

کلاس‌های دانشجویان جدیدالورود دکتری در دانشگاه امیرکبیر  نیز از روز شنبه ۸ آبان ماه ۱۴۰۰ آغاز می شود و ۲۵ دی ماه به پایان می رسد. آزمون های پایانی این دانشجویان از روز شنبه ۱۸ دی ماه آغاز خواهد شد و تا روز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه ادامه دارد.

دکتر جواد شکرالله مغانی معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، اظهار کرد: در حال حاضر و پس از گذشت چند روز از آغاز سال تحصیلی، اسکان در خوابگاه‌های دانشگاه امیرکبیر به صورت فاز بندی شده و بر اساس گروه مشمولین صورت می گیرد.بر این اساس اسکان در هر فاز طی بازه زمانی حدود ۴۵ تا ۶۰ روز انجام می شود و گروه مشمولین نیز بر اساس اولویت‌های آموزشی و پژوهشی تعیین می‌شوند.

وی ادامه داد: در جدیدترین مرحله اسکان دانشجویان، از تاریخ ۳۱ شهریور ماه سال جاری، پذیرش دانشجویان کارشناسی ۹۶ و ۹۵ جهت فراغت و نیز کارشناسی ارشد تجربی ۹۹ جهت انجام پروژه صورت گرفته است.

معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه ممنوعیت و عدم پذیرش دانشجویان تا پیش از این، صرفا به دلیل وضعیت قرمز شهر تهران بود، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون پذیرش برای کاراموزی، فراغت و انجام پروژه دانشجویان ادامه دارد.

 

دانشگاه علم و صنعت 

 

کلاس‌های دانشگاه علم وصنعت از ۲۷ شهریور آغاز شد و تا ۸ دی ماه ادامه دارد. با اعلام قبلی این دانشگاه، امتحانات پایان نیمسال این دانشگاه در تاریخ ۱۸ دی ماه آغاز می‌شود و تا ۲۹ دی ماه ادامه خواهد داشت.

دکتر احد قائمی معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت گفت: طبق روال دوران شیوع کرونا فقط دانشجویانی می‌توانند از خوابگاه استفاده کنند که پروژه آنها عملی بوده و لازم است در دانشگاه حضور داشته باشند. این دانشجویان باید پروژه خود را در دانشگاه مصوب کرده باشند و از طریق گلستان درخواست اسکان داده و به تایید دانشکده و استاد رسیده باشد. دانشجویانی که در حال گذراندن دروس آموزشی هستند، اسکان خوابگاهی ندارند. چراکه آموزش ترم جاری به صورت مجازی است.

دکتر قائمی تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در حال انجام پروژه خود هستند و نیاز به آزمایشگاه و حضور در دانشگاه دارند، می‌توانند با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از خوابگاه استفاده کنند.

 

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

 

کلاس‌های دانشجویان این دانشگاه نیز از ۲۷ شهریور به صورت مجازی آغاز شده و تا تاریخ ۱۷ دی ماه ادامه می‌یابد. امتحانات این دانشگاه نیز از ۱۸ دی ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و ۳ بهمن پایان خواهد یافت.

دکتر شعله خداداد معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: در حال حاضر روال پذیرش در خوابگاه‌های دانشگاه خواجه نصیر نسبت به پیش از آغاز سال تحصیلی تغییری نکرده است و تنها دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی در خوابگاه‌ها اسکان دارند که البته اولویت نیز با دانشجویانی است که کارهای کارهای آزمایشگاهی و دفاع از پایان‌نامه را در پیش دارند.

وی با تاکید بر اینکه اولویت ما حفظ سلامت دانشجویان است، گفت: دانشجویان خوابگاهی در اتاق‌های تک نفره مستقر هستند و در اتاق‌های ۸ نفره نیز دو نفر مستقر می‌شوند.

دکتر خداداد ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با توجه به شرایط کرونایی را ۳۰۰ نفر عنوان کرد.

 

 با توجه به اینکه فرایند واکسیناسیون دانشجویان در حال تکمیل است و  پیش بینی شده تا اواسط پاییز ایمنی حاصل از واکسیناسیون ایجاد شود،طبق وعده‌های از قبل داده شده، ممکن است از اواسط ترم امکان ارائه آموزش حضوری وجود داشته باشد. 

از طرفی اگر دانشگاه‌ها برای آموزش حضوری بازگشایی شوند، لازم است تدابیری اندیشیده شود تا ضمن توجه اصول بهداشتی و روبه رو نشدن با موج جدید کرونا، دانشجویان بیشتری به خوابگاه‌ها بازگردند. توجه به این نکته نیز ضروری است که به گفته کارشناسان، ایمنی حاصل از واکسیناسیون به معنای  مصونیت از ابتلا به کووید-۱۹ نیست و اگر خوابگاه‌ها بازگشایی شوند، باید پروتکل‌های بهداشتی همچنان رعایت شوند. لذا باید دید در ادامه سال تحصیلی و اتمام فرایند واکسیناسیون، مسئولان چه تمهیداتی برای بازگشت بیشتر دانشجویان به محیط دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها و در عین حال حفظ سلامتی آنها در نظر می‌گیرند.

 

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

راهنمای زندگی خوابگاهی

پارکینگ خوابگاه چقدر اهمیت دارد

قوانین نانوشته زندگی خوابگاهی

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

گیت فروشگاهی برای عینک فروشی ها

گیت ضد سرقت فروشگاهی برای مغازه عینک فروشی , امروزه به محصولی در کل دنیا تبدیل شده است که تقریبا در همه ی فروشگاه ها از آن ها استفاده می شود . اکثرا تگ های فروشگاهی به گونه ای طراحی و تولید می شوند که برای تمامی اجناس کاربرد دارند . برخی از اجناس و کالاها به مانند عینک و عطر و .. با اینکه در اندازه های کوچک هستند ولی در اکثر مواقع از ارزش قیمتی بالاتری برخوردارند . به همین سبب تگ دزدیگر فروشگاهی عینک یا همان گیت فروشگاهی عینک اکثرا در ابعاد کوچک ولی با امواج قوی جهت ردیابی عینک طراحی و ساخته شده اند و از این طریق هم مشتری می تواند عینک های داخل فروشگاه را پرو کند هم فروشنده از این بابت خیالی آسوده داشته باشد .

یکی از مزیت های این نوع از دزدیگر فروشگاهی این است که به دلیل کوچک بودن حجم آن در زمان باز و بسته کردن آن از اجناس هیچ گونه آسبی به عینک وارد نمی شود زیرا حجم کمتر سبب می شود که فشار و آسیب فیزیکی در زمان جداسازی تگ از عینک به آن وارد نشود . سرقت از عینک فروشی ها کاری آسن است زیرا به دلیل کوچک بودن حجم آن ها می توان به راحتی اجناس را از فروشگاه خارج کرد . جهت برقراری امنیت در چنین فروشگاه هایی استفاده از تگ عینک الزامی است تا اجناس بدون مجوز از فروشگاه خارج نشوند .

گیت فروشگاهی برای عینک فروشی ها

نحوه ی باز کردن تگ فروشگاهی در عینک فروشی

اگر مشتری بعد از پرو کردن بخواهد عینکی را خریداری نماید باید تگ را از عینک جا کنیم برای جداسازی تگ این نوع از گیت های فروشگاهی آچار مخصوص به خود را دارند که به مانند پیچ گوشتی می ماند و هیچ نیازی به جداسازی مغناطیسی ندارد و دهانه گیر آن به طریقی تنظیم شده است که برای انواع مختلف فریم ها چه نازک و پهن طراحی شده است علت آن هم این است که بتواند برای اکثر عینک ها از آن استفاده کرد .
در زمان بسته شدن تگ ها حجم تگ ها به سمتی از خارج عینک قرار داده می شود تا مشتری بتواند عینک ها را به راحتی پرو کند .

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

گیت فروشگاهی AM برای عینک فروشی

تگ عینک به دو صورت مگنتی و آچار خور موجود است . در گیت فروشگاهی عینک AM باید آنتن ها و تگ عینک هر دو از نوع AM باشند . گیت ضد سرقت عینک AM بسیار قوی تر از نوع RF است و دقیق تر عمل می کند همچنین به همین سبب قیمت آن نیز به مرتب بالاتر از نوع RF است زیرا هم کاربرد زیادی دارد و هم قوی تر عمل می کند . زیرا سیستم های RF این توانایی را ندارند که بتوانند عبور برخی مایعات و فلزات را حس کنند . چون اکثر جنس عینک ها از فلزات است از تگ عینک فروشی AM بیشتر استفاده می شود . این نوع از سیستم ها فقط از طریق جداکنده ی مخصوص که فقط در دست فروشنده است از عینک جدا می گردند .

گیت فروشگاهی برای عینک فروشی ها

گیت فروشگاهی RF برای عینک فروشی

در سیستم گیت فروشگاهی برای عینک فروشی RF باید آنتن ها و همچنین تگ عینک نیز هر دو RF باشند . همچنین برای عینک فروشی ها به علاوه تگ عینک فروشی باید گیت فروشگاهی برای عینک فروشی نیز استفاده شود .

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 
 


:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bnbgate

رقابت سنگین دانشجویان برای شغل های اندک 

پذیرش بی‌رویه دانشجو و رقابت‌های سنگین بین جوانان عامل مهمی در ایجاد تنش و ناکامی در آنهاست، بر این اساس باید متناسب با نیاز کشور دانشجو پذیرفته و فارغ‌التحصیلان به عرصه های اشتغال معرفی شوند.

 متاسفانه به ‌دلیل حاکمیت فشار اقتصادی بر جامعه امروز، بسیاری از افراد در تامین نیازهای اولیه خود دچار ناتوانی هستند. دانشجویان بسیاری هم هستند که در تامین حداقل نیازهای اولیه زندگی خود درمانده شده‌اند و خانواده‌هایشان نیز قادر به تامین نیازهای آنها نیستند، لذا حضور آنان در کنار همسالانی که از نظر رفاه در سطح بالایی قرار دارند می‌تواند موجب یاس، ناامیدی و در نتیجه کاهش نشاط اجتماعی شود.

در سال‌های اخیر به‌ دلیل پذیرش بی‌رویه افراد در دانشگاه‌ها، قرارگیری در پیک جمعیت دانشگاهی و عدم اشتغال‌زایی برای این افراد، ناامیدی در بین جوانان افزایش یافته و امید است دولت با برنامه‌ریزی و ارائه راهکار در راستای کاهش مشکلات و کاهش میزان فشار روانی بر جوانان، در این حوزه به طور موثر عمل کند.

 میزان ابتلا به اختلالات روانی در جامعه بسیار زیاد بوده‌ و طبق آمار وزارت بهداشت شاید بیش از ۲۵ درصد از جامعه ما در یک برهه ای از زمان دچار مشکل روان شناختی شده و آنرا تجربه کرده‌اند، از طرفی مشکلات خانوادگی نیز عامل موثری در بروز اختلالات روانی است.

 برای افزایش میزان نشاط اجتماعی در جامعه لازم ‌است که نگاه افراد جامعه، فرهنگ جامعه و زاویه دید اشخاص نسبت به نشاط و شادمانی در جامعه مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شود چه عواملی موجب ایجاد نشاط در آنها خواهد شد. توجه به اوقات فراغت و سرگرمی که می تواند افراد را برای ساعات کمی شاد کند و همچنین توجه به چشم اندازهای دراز مدت امری بسیار مهم است، برای مثال عدم وجود اشتغال و چشم‌انداز روشن شغلی برای دانشجویان فارغ التحصیل، حس ناامیدی و سرخوردگی را در جوانان به‌وجود آورده ‌است.

با توجه به نوع اختلالات، علل مراجعات متفاوت است، اما اغلب خانم‌ها بیشتر دچار اختلالات افسردگی و عاطفی هستند و آقایان نیز با مشکلاتی نظیر اعتیاد و اختلالات رفتاری مواجهند، اما میزان مراجعه خانم‌ها به مراکز مشاوره به ‌دلیل برخورداری از ظرفیت‌های اجتماعی بالا و تمایل به گفت‌وگو درخصوص مشکلات‌شان نسبت به آقایان بیشتر است.

خوشبختانه در چند سال اخیر در دانشگاه های ایران آماری مبنی بر خودکشی مشاهده نشده ‌است، البته ترغیب هایی به خودکشی در افرادی که دارای افسردگی بودند یا ژست یا اقدامات جزئی وجود داشته است که سعی کردیم در مرکز با  درمان افراد افسرده  از این معضل جلوگیری کنیم. لازم به ذکراست در برخی افراد، اختلالات روانی و افسردگی، ریشه خانوادگی و ارثی دارد و از لحاظ ژنتیکی مستعد ابتلا به یک اختلال خاص هستند.

احساس شکست و ناامیدی و ناکامی از دلایل اصلی افسردگی هستند و هر فرد به‌ میزانی که دچار شکست شود، اگر تفکر خود را پس از آن اصلاح نکند، ضمن اینکه سخت‌کوشی را عاملی بیهوده خواهد پنداشت، تلاشی جهت بهبود زندگی و روحیات خود نخواهد کرد. با توجه به اینکه فشارهای اقتصادی نیز در اکثر اوقات توان‌کاهند، فرد با احساس استیصال مواجه شده و در صورت برخورد با درهای بسته در زندگی همواره با غول افسردگی بی پایان دست و پنجه نرم می‌کند.

 متاسفانه تعداد قابل توجهی به دلایلی نظیر مشروطی، مشکلات خانوادگی، مشکلات روحی و افت تحصیلی از ادامه تحصیل شانه خالی کرده و به اصطلاح ترک تحصیل کرده‌اند.

علاوه بر تاثیر حذف عوامل مضر و افزایش عوامل نشاط‌بخش در زندگی افراد، میزان تلاش افراد و همراهی خانواده‌ها نیز در روند بهبودی افراد نقش قابل توجهی دارد. خواهشمندیم که خانواده‌ها با مطالعه و آموزش ضمن ساخت محیط امن خانوادگی، عواملی که موجب تشنج روحی و روانی فرزندان و خانواده‌ها می‌شود را شناسایی کرده و از آنها تا حدممکن جلوگیری کنند.

 دانشگاه می‌تواند با حمایت دانشجو و برنامه‌ریزی برای ایجاد شرایط شغلی برای دانشجویان و برگزاری برنامه‌های مفرح و نشاط‌بخش و ایجاد حس تعلق و حمایت در دانشجو، میزان امید و نشاط اجتماعی را افزایش دهد.

 

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

منبع : www.isna.ir

مطالب مرتبط:

راهنمای زندگی خوابگاهی

پارکینگ خوابگاه چقدر اهمیت دارد​

قوانین نانوشته زندگی خوابگاهی

 


:: برچسب‌ها: خوابگاه،خوابگاه_دانشجویی،هاستل،پانسیون،خوابگاه_دخترانه،خوابگاه_پسرانه،خوابگاه_کارمندی،دانشجویی_کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1399 | نظرات ()